7M06120 Ақпараттық жүйелер в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласында жоғары білікті, көптілді және бәсекеге қабілетті, зерттеушілік және педагогикалық дағдыларға және IT-технологиялар саласында алдыңғы қатарлы білімдерге ие мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Ақпараттық жүйенің жұмыс істеуі және ұйымдастыру
Мақсаты: ақпараттық жүйелердің оңтайлы жұмыс істеуін ұйымдастыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: АЖ ұйымдастыру мен жұмыс істеудің негізгі ережелерін: элементтердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, құрылымы мен архитектурасын, құрамы мен мақсатын; деректерді автоматтандырылған өңдеудің математикалық негіздері мен әдістерін, жобалау технологиясын, функционалдық, математикалық, техникалық және ақпараттық қамтамасыз етуді әзірлеу және жұмыс міндеттерін жұмысқа қою тәртібін практикаға енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: оқу-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау бойынша практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: проблема бойынша дербес ғылыми ізденісті ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру; ЖЖМ орындау кезінде зерттеудің ғылыми әдістерін қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын дамыту; оқу-зерттеу қызметін жіктеу; оқу-зерттеу жұмысының басым бағыттарын таңдау; ғылыми ақпарат көздерін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқу-зерттеу жұмысын инновациялық технологиялары
Мақсаты: оқу-зерттеу жұмысында инновациялық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын игеру Мазмұны: оқу орнының, аймақтың, жекелеген елдің білім беру жүйесінің электрондық Ғылыми-білім беру кеңістігін пайдалану дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар жаһандық тұрғыда; жоғары оқу орындарының жоғары технологиялық ортасын дамыту факторлары ретінде білім берудің жаппай және үздіксіздігін ескеру; жекелеген бағдарламалық өнімдерді жаппай енгізуден таратылған ортаны құруға көшу, кросс-платформалық тарату, желілік таратылған құрылымдар мен қызметтер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Мақсаты: жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттіліктерді қалыптастыру, білім алушыларда педагогика ғылымы мен жоғары білім беруді дамытудың қазіргі заманғы мәселелері бойынша саналы кәсіптік ұстанымды, жоғары мектептің өзекті педагогикалық мәселелері мен міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білім педагогикасы Педагогика ғылымының саласы ретінде. Педагогика ғылымының қазіргі жағдайы. Жоғары білім беруді нормативтік – құқықтық қамтамасыз ету. Жоғары мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруда әдіснамалық тәсілдерді интеграциялау. Жоғары мектептегі білім беру процесінің құрылымы мен тұтастығы. Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастырудың әдістері, әдістері, формалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді талдау,модельдеу және жобалау
Мақсаты: АЖ-ны модельдеу мен жобалаудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: тәуекелдерді бағалау әдістерін; тәуекелдерді басқару әдістері мен құралдарын қолдану; ұйымның IT-жобаларының болжамдарын, шектеулері мен тәуелділіктерін ескере отырып, жүйелік талдау бойынша жұмыстарды жоспарлау; жүйелік талдау бойынша жұмыстардың орындалуын бақылау; ұйымды ақпараттандыру жай-күйін бағалау және талдау; ұйымның бизнес-процестерін, АЖ, операциялық ортасын талдау; бизнесті құру бойынша кеңес беру- жүйесінің стратегиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесінің негіздерін қалыптастыру Мазмұны: кәсіптік АТ пәндерді оқыту әдістемесінің негізгі ережелерін білу және пайдалану: Білім берудегі ақпараттық жүйелер құралдары; жаңа ақпараттық технологиялар құралдарының қызметі туралы түсінік; кәсіби қызметте жаңа ақпараттық технологиялар құралдарын тиімді пайдалану дағдылары; жоғары мектепте ақпараттық технологиялар пәндерін оқыту әдістемесі; ҚБТ (қашықтықтан оқыту технологиялары) әдістемесі; білім алушылармен кері байланыс орнату сандық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің инфрақұрылымы
Мақсаты: Ақпараттық жүйелер инфрақұрылымының жай-күйін талдаудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: компьютерлік жүйелер мен БҚ жұмысының сапасын және ат қауіпсіздігінің осалдығын бағалау; АҚ және ат аудитінде сараптамалық аудит жүргізу траекториясын анықтау; тиімділік, дәлдік және қауіпсіздік тұрғысынан белгіленген корпоративтік стандарттарға сәйкестікті анықтау; Бақылау құралдарын белгілеу; қолданыстағы тәуекелдерді басқару құралдарын жақсарту бойынша ұсынымдарды анықтау және тұжырымдау дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шешім қабылдауды басқару теориясы
Мақсаты: шешім қабылдауды басқару теориясын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: шешім қабылдауды басқару теориясының негізгі ережелерін қолдану: басқару міндеттерін формализациялау және оңтайландыру кезінде қолданылатын математикалық модельдер мен әдістердің жіктелуі; сенімділік пен тәуекел немесе қақтығыс жағдайында шешім қабылдау әдістері. Қолданбалы есептердің модельдерін құру, шешім қабылдау мәселелерін шешу, олардың нәтижелерін оңтайландыру дағдыларына ие болу; тиімді модельдер мен әдістерді таңдау, көп өлшемді оңтайландыру мәселелерін шешуде баламаларға талдау жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Есептеу экспериментінің бағдарламалық жасақтамасы
Мақсаты: есептеу экспериментін жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру; эксперименттің нәтижелерін талдау және өңдеу. Мазмұны: кәсіби деңгейде ғылым, білім, техника, экономика және есептеу эксперименті әдістерін басқару мәселелерін шешу саласында жүйеленген білім, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Есептеу экспериментін жүргізу технологиясының дағдыларын; оңтайландыру әдістерін; жасанды интеллект мәселелерін шешуде қолданылатын тәсілдер мен әдістерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Заманауи бағдарламалық қамтамасыздандыру жүйесін құру технологиялары
Мақсаты: заманауи бағдарламалық кешендерді әзірлеудің жаңа технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: интеграцияланған өндірістік кешендерде, техникалық объектілерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерінде бағдарламалық кешендерді жасай білу. Бағдарламалық кешендерді әзірлеудің модельдері мен стандарттарын білу. Case құралдарын пайдалана отырып, бағдарламалық кешендерді әзірлеу әдістері мен құралдары. Бағдарламалау тілдерінің синтаксисі мен семантикасын сипаттаудың формальды әдістерін және қазіргі бағдарламалау тілдерінің негізгі конструкцияларын және оларды тілдік процессорларда жүзеге асыруды меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Виртуализация және контейнерлеу технологиялары
Мақсаты: виртуалдандыру мен контейнерлеудің принциптері, технологиялары мен құралдары туралы білімді қалыптастыру Мазмұны: виртуалдандыру мен контейнерлеуге кіріспе; виртуалдандыру түрлері; виртуалдандыру технологиялары (Microsoft Hyper-V, VMWare және т. б.); виртуалды машиналарды орнату және конфигурациялау; виртуалды ортадағы ресурстарды басқару; Docker және LXC контейнерлерін құру және басқару; контейнерленген орталардың ресурстарын басқару; виртуалды орталар мен контейнерлердің қауіпсіздігі және оқшаулауы; Автоматтандыру және басқару виртуалды орталар мен контейнерлерді мониторингілеу және жөндеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Автоматтандырылған ақпараттық жүйелердегі басқару шешімдерін оңтайландыру
Мақсаты: ААЖ - да басқару шешімдерін оңтайландыру әдістерін практикалық игеру. Мазмұны: іздеу жүйесін оңтайландыру әдістерін қолдану; мазмұнды құру және өңдеу жұмыстарын ұйымдастыру; әртүрлі көздерді басқару және сайттың толтырылуын бақылау. Мазмұнды басқару жүйесімен (CMS) тиімді жұмыс істеу дағдыларына ие болу; сайтты қайта құрылымдауды жүзеге асыру; сайтқа келушілердің ақпараттық қажеттіліктерін талдау; сайт бойынша есептілікті дайындау; сайтты жаңғырту және жылжыту процестерін қолдауды жүзеге асыру; сайттың функционалдығын тестілеу; веб-сайтты тәжірибелік пайдалануды жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіби қызметтегі бағдарламалық құралдар
Мақсаты: әртүрлі математикалық қосымшалар мен аспаптық құралдарды қолданудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: Maxima, SciLab математикалық қосымшаларымен жұмысты үйрену және іс жүзінде игеру; ғылыми және қолданбалы есептерді (соның ішінде MPI және OpenMP технологиялары негізінде жасанды интеллект және параллельді есептеу есептерін) шешу үшін функционалдық және логикалық бағдарламалаудың аспаптық құралдарын іс жүзінде игеру: Scheme, F# тілдері, сондай-ақ С++ және С# бағдарламалау тілдеріндегі функционалдық тәсілдер .
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің перифериялық құрылғыларын басқару
Мақсаты: ақпараттық жүйелердің перифериялық құрылғыларын оңтайлы басқарудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: АЖ перифериялық құрылғыларын басқарудың негізгі ережелерін білу және пайдалану. Процессорларды басқару, таратылған жүйелердегі процестердің өзара әрекеттесуі; жүйенің ядросында ортақ ресурстарды монополиялық пайдалану мәселесін шешу; қорғалған режимнің үзілістерін өңдеушілерді әзірлеу, үзіліс контроллерін қайта бағдарламалау, енгізу-шығару порттары арқылы құрылғылардың жұмысын басқару; параллель процестердің дұрыс өзара әрекеттесуін жүзеге асыру; әртүрлі ОЖ үшін мониторларды әзірлеу, желіні басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелердегі деректерді өңдеу мен басқарудың жаңа технологиялары
Мақсаты: Деректерді өңдеудің, басқарудың және ЖИИ-дің заманауи технологияларын практикалық меңгеру. Мазмұны: Деректерді өңдеу және басқарудың жаңа технологиялары; тапсырыс беруші ұйымның қолданыстағы бизнес-процестерін құжаттау (ұйым бизнес-процестерін кері инжиниринг әдісімен зерттеу); талаптарды жоспарлау және әзірлеуді, ресурстарды басқару; ақпараттық жүйе архитектурасын әзірлеуге және прототиптерін жасауға сараптамалық қолдау көрсету; ақпараттық жүйе құжаттамасын жоспарлау және басқару. Жоба аясында персонал жұмысының тиімділігін басқару дағдылары: жобадағы персоналды басқару; жобаларды басқару офисіне арналған регламенттер мен рәсімдерді әзірлеу және келісу. ЖИИ қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен мәліметтерді өңдеу әдістері
Мақсаты: теориялық білімді қалыптастыру және ақпараттың үлкен массивтерін талдаудың практикалық дағдыларын үйрету. Мазмұны: деректерді пакеттік өңдеу, MapReduce модельдері, типтік есептерді шешу әдістері; Деректерді ағынмен өңдеу және "нақты уақытта" деректерді өңдеу әдістері-деректердің түсуі мен оларды өңдеу арасындағы ең аз кідіріспен; әртүрлі деректер қоймалары, пайдалану сценарийлері; деректермен жұмысты жеңілдететін құралдар, SQL-қозғалтқыштар; деректерді өңдеу процесін автоматтандыру жүйелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми теориялық зерттеулер
Мақсаты: ғылыми теориялық зерттеулер әдістемесін тәжірибелік игеру. Мазмұны: АКТ саласындағы ғылыми зерттеулердің мет-тодологиясы мен әдістемесін білу және пайдалану: оларды жоспарлау және ұйымдастыру бойынша; ғылыми зерттеулер тақырыбы бойынша қажетті ақпаратты іріктеу және талдау бойынша; теориялық алғышарттарды әзірлеу бойынша; теориялық алғышарттармен экспериментті жоспарлау және жүргізу бойынша және мақаланы, баяндаманы немесе мақаланы жасау үшін ғылыми зерттеулердің қорытындыларын тұжырымдау бойынша ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша есеп беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Деректер қорын құрудың заманауи технологиясы
Мақсаты: мәліметтер базасын құрудың заманауи технологияларымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: мәліметтер базасын құрудың негіздері мен принциптері; деректердің үлкен көлемімен жұмыс жасау; көп өлшемді және реляциялық модельдер; деректерді өндіру әдістері; Деректерді зияткерлік талдау әдістерімен зерттеу. Deductor Studio және MS SQL, Server 2008R2 бағдарламалық өнімдерін пайдалану технологияларымен жұмыс істеу дағдыларына ие болыңыз. Оларды есептерді шешуде қолдану, қорытындыларды орындау, талдау және тұжырымдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Параллельді есептеулер
Мақсаты: параллельді есептеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: параллельді есептеулердің негізгі ережелерін білу және түсіну: параллельді архитектурасы бар компьютерлердегі үлкен есептерді тиімді шешу мәселелері: параллельді есептеу жүйелерінің архитектурасы, есептерді шешудің сандық әдістері, параллельді Бағдарламалау технологиялары, заманауи параллельді есептеу мәселелері (есептерді шешу процестерінде параллелизм ресурстарын құру және оны тиімді іске асыруды қамтамасыз ету). Оларды міндеттерді қою және іске асыру кезінде қолданыңыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Параллельді бағдарламалауға кіріспе
Мақсаты: параллельді бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: параллельді бағдарламалаудың негізгі ережелерін білу және түсіну: параллельдеудің негізгі тәсілдері (мәліметтер бойынша параллельдеу; нұсқаулар бойынша параллельдеу); параллельді бағдарламаның Тиімділік көрсеткіштері; параллельді бағдарламалардың орындалу уақытын өлшеу; параллельді бағдарламаларды жөндеу құралдары; MPI және OpenMP технологиялары; көп ағынды қосымшаларда жіберілген қателіктер; параллельді бағдарламалардың масштабталуы; параллельді бағдарламалаудың әртүрлі модельдері. Оларды міндеттерді қою және іске асыру кезінде қолданыңыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректердің үлкен көлемдерін өңдеуде автоматтандыру әдістері
Мақсаты: үлкен көлемдегі деректерді автоматтандырылған өңдеу әдістерін практикалық игеру. Мазмұны: Microsoft Azure платформасында машиналық оқытуды қолдана отырып деректерді талдау; ішкі процестер мен операциялық қызметтің тиімділігін талдау. Күрделі жүйелердің мінез-құлқын модельдеу дағдыларына ие болу; әртүрлі тәуекелдерді талдау; деректердің болжамдары мен презентациялары бар мерзімді есептер шығару; үлкен деректерді талдау негізінде қызметтерді әзірлеу; үлкен деректерді пайдаланудың жаңа әдістері мен технологияларын әзірлеу және енгізу; деректерді визуализациялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT жобаларды басқару
Мақсаты: IT жобаларын басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жобалардан бағалау әдістерін қолдану және бағдарламалық өнімді әзірлеу жоспарын құру; тәуекелдерді бағалау әдістері; авторлық құқықтың ерекшелігі; PERT-талдауды қолдану әдістемесі. Жобаларға басшылықты жүзеге асыру дағдыларына ие болу; өнімдер мен қызметтердің тапсырыс берушілерімен/жеткізушілерімен өзара іс-қимыл жасау; жүйелік талдаушылардың, бағдарламашылардың және басқа мамандардың жұмыстарын келісу; жобалардың орындалуын бақылау; қажетті құжаттаманың толтырылуын бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді интеллектуалды талтау әдістері
Мақсаты: Қазіргі заманғы интеллектуалды деректерді талдау әдістері мен ЖИИ қолдану бойынша теориялық білімдер, практикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру. Мазмұны: Деректерді біріктіру, түрлендіру, визуализациялау, сапасын бағалау, тазарту және алдын ала өңдеудің негізгі әдістері; деректер қоймаларын құрудың және құрылымдық ұйымдастырудың принциптері; классификация және регрессияның статистикалық және машиналық әдістері; ансамбльдер құру технологиялары және модельдерді салыстыру; заманауи аналитикалық бағдарламалық өнімдер нарығында еркін бағдарлана білу қабілеті. ЖИИ қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұлтты қызметтер мен ресурстар
Мақсаты: "Бұлтты" технологиялар мен сервистер саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі модельдері: Saas, Paas, Xaas; Amazon, Microsoft, Google және басқалардың негізгі платформалары; бұлтты есептеу технологиялары (бұлтты ортада орналастыруға арналған Web қосымшаларын әзірлеу); әртүрлі платформалардағы бұлтты қызметтер оларды әзірлеу және сынау; есептеу ресурстары және деректер қоймалары; стандартты ортадан бұлтты қолданбаларға көшу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өркениет дамуының философиялық мәселелерін талдау; тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас үшін шет тілдерін еркін қолдана білу; стандартты емес мәселелерді шешу үшін пәнаралық және кәсіби сипаттағы білімді қолдану дағдыларын дербес игеру және дамыту; басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.
- Жоғары мектепте ғылыми-педагогикалық ойлаудың кәсіби-педагогикалық дағдылары мен мәдениетін көрсету; оқытушының кәсіби құзыреттілігін дамыту; болашақ мамандарды даярлауда оқыту әдістері мен нысандарымен жұмыс істеу дағдылары; заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде ҚБТ қолдану.
- Ақпараттандырудың, бизнес-процестердің, АЖ, ұйымның операциялық ортасының жай - күйін талдау және басқару, ұйымның IT-жобаларын қамтамасыз етудің барлық түрлерін әзірлеу және сүйемелдеу дағдыларын көрсету.
- Компьютерлік жүйелер мен бағдарламалық жасақтаманың қауіпсіздігіне аудит жүргізу дағдыларын көрсету; процестер мен жүйелерді басқаруды жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу; АЖ перифериялық құрылғыларын басқару үшін утилиталар әзірлеу; енгізу-шығару порттары арқылы құрылғылардың жұмысын басқару.
- Процестің немесе құбылыстың математикалық моделін (ғылым, білім, техника, экономика және басқару міндеттері) әзірлеу дағдыларын көрсету; осы модельді математикалық қатынастар түрінде ресімдеу; компьютерлік модельдің математикалық моделі негізінде құру және факторлық талдауды пайдалана отырып, оның барабарлығын тексере отырып, есептеу экспериментін жүргізу; АТ процестерін оңтайландыруда бұлтты есептеу технологияларын дұрыс қолдану қабілетін көрсету.
- Іс жүзінде Maxima, SciLab, математикалық қосымшаларымен жұмыс істеу; ғылыми және қолданбалы есептерді шешуге арналған функционалдық және логикалық бағдарламалаудың аспаптық құралдарымен (соның ішінде MPI және OpenMP технологияларына негізделген жасанды интеллект және параллельді есептеу есептері): Scheme, F# тілдерінде бағдарламалау, сондай-ақ C++ және C# бағдарламалау тілдеріндегі функционалдық тәсілддерін анықтау.
- Бағдарламалық компоненттерді және АЖ бағдарламалық қосымшаларын әзірлеу, сүйемелдеу және құжаттау дағдыларын көрсету; мобильді құрылғылардың қолданбалы міндеттерін шешуге арналған бағдарламалық кешендерді әзірлеу; үлкен деректерге негізделген зияткерлік талдау әдістерімен өнімдерді, қызметтерді және шешімдерді әзірлеу нұсқаларын ұсыну; әртүрлі платформаларға арналған виртуалдандырылған қосымшалар.
- Үлкен деректерді анализдеу және әзірлеуге негізделген қызметтерді даярлау және жаңа әдістер мен технологияларды енгізу дағдыларын көрсету; IT-жобаларды және жасанды интеллект технологияларын басқару үшін ұйымның бизнес-процестеріне кері инжиниринг жүргізу.
- АКТ саласында дербес зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу қабілеттерін көрсету; негізделген ұсынымдарды дәлелдеу және әзірлеу; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі пәндік салалардағы міндеттерді шешудің жаңа модельдері мен әдістерін әзірлеу; ғылыми, қолданбалы (кәсіби) ақпаратты бағалау және оны талдамалық шолу түрінде ұсыну.
- Іздеу жүйесін оңтайландыру әдістерін қолдану дағдыларын көрсету; мазмұнды басқару жүйесімен (CMS) тиімді жұмыс істеу; басқару міндеттерін формализациялау және оңтайландыру кезінде математикалық модельдер мен әдістерді қолдану бойынша ұсыныстар әзірлеу; қолданбалы есептердің модельдерін құру, шешім қабылдау мәселелерін шешу, олардың нәтижелерін оңтайландыру.
- Есептеу экспериментін жүргізу технологиясының дағдыларын; оңтайландыру әдістерін; жасанды интеллект мәселелерін шешуде қолданылатын тәсілдер мен әдістерді; үлгіні тану мәселелерінде нейрондық желілерді бағдарламалау дағдыларын; деректерді интеллектуалды талдауды құрудың негізгі аспаптық құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қолдануды көрсету.
- Зерттеудің қажетті әдістерін таңдау дағдыларын көрсету; ғылыми зерттеулер мен эксперименттік жұмыстарды жүзеге асыру; алынған нәтижелерді өңдеу, оларды толық ғылыми-зерттеу әзірлемелері түрінде талдау және ұсыну; АКТ саласындағы қазіргі заманғы проблематиканы меңгеру.