Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02304 Шетел филологиясы в Торайгыров университеті

  • Герман филологиясына кіріспе және лингвистикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 4

    Филологтың негізгі қызметі; тіл және әдебиет дамуының заңдылықтары, зерттеу мәселелері, мамандықтың пәндері туралы жалпы түсінік. Үнді-еуропалық тіл отбасында герман тілдері тобының ерекшеліктері, герман тілдері мен мәдениеттерінің дамуы кезеңдері. Қазіргі заманғы ғылымның қалыптасуы мен дамуындағы әдістемесі, сыртқы лингвистика және прагмалингвистика әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық шет тілі
    Несиелер: 6

    Пәндерді оқытудың мақсаты - базалық жеткіліктілік деңгейі бойынша мамандандырылған ЖОО студенттерінің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің мазмұны; Қазіргі қоғамдағы отбасы, қазіргі заманғы тұрғын үй, әлеуметтік мәселелер, мерекелер. Демалыс, саяхат. Жастар сәні мен жеке стилі, Менің университетім, Менің болашақ мамандығым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық филология
    Несиелер: 3

    Классикалық филология курсы болашақ маманның мәдениеттік, филологиялық қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Осы пәннің мақсаты жанжақты маман дайындау, дайындық маманның лингвистикалык, коммуникативтік, лингводүниетанымдық проффесионалды-адаптивтік компетенциясының құрылуын қарастырады.Үйрену процессінде пәндік және ойлау жұмысы студенттің логикалық ойлауын, шетел тілде сөйлеу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі 1
    Несиелер: 3

    «Ауызша және жазбаша сөйлеудің 1 (ағылшын тілі) практикасы» пәнін оқытудың мақсаты - сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу және жазу саласындағы студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, жетілдіру және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәжірибелік грамматика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы шет тілінің грамматикасының толық және жүйелі сипаттамасы. Пәннің мақсаты - 1) шет тіліндегі эфир уақытын пайдалану дағдыларын қалыптастыру; 2 Сөйлеуде етістіктің жеке емес түрлерін қолдану дағдысын дамыту; 3 мақаланың өзіндік бөлігін қолдану дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лексикология
    Несиелер: 3

    Лексикология - лингвистиканың бөлімі ретінде. Сөз мәселесі. Оқытылатын тілдің лексикасының этимологиясы. Оқытылатын тілдің сөздерінің қалыптасуы. Сөздердің семантикалық құрылымы. Хомамыми. Синонимдер. Оқытылатын тіліндегі эвфемизмдер. Антонимдер. Фразеология. Оқытылатын тілдің аймақтық түрлері. Лексикографияның мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық коммуникация мәнмәтініндегі базалық шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің пәні - «Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі 2 пәні білім алушылардың мәдениаралық қарым-қатынастық және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. Пәннің мақсаты – білім алушылардың сөйлеу, тыңдап-түсіну, оқу, жазу және сөйлеу тәжірибесі әрекеттері бойынша мәдениетаралық-қарым-қатынас құзіреттілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Теориялық және қолданбалы лингвистика
    Несиелер: 4

    Курстың / пәннің / юниттің атауы: тіл білімінің қазіргі заманғы даму тенденциялары мен тіл білімінің қазіргі заманғы даму тенденциялары. Пәнді оқытудың міндеттері - лингвистика туралы теориялық мәліметтерді бекіту; - қазіргі лингвистикадағы өзекті мәселелерді қарастыру; - тілді лингвистикалық талдау әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі дәуір әдебиеті
    Несиелер: 4

    қазіргі кезеңдегі тілдік білім жүйесінің құрылуын және дамуын ескертетін студенттердің объектілі факторлары туралы ғылыми көзқарасын құрастыру; - студенттерді қазіргі кезеңдегі қазіргі заман тілдік білім жүйесінің негізгі даму тендецияларымен және басқаратын принциптарымен таныстыру; - курстың негізгі тапсырмасы білімінің негізін және алған білім құндылығын менгеру; - үш негізгі бағыт: әртүрлі коммуникативтік қатынасу жағдайларында негізінен жазба білім құндылықтарын дамытып творчестволық түрде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық қатынас практикумы
    Несиелер: 4

    «Мәдениаралық қарым-қатынас» ұғымының ұлттық сәйкестікті, мәдени алмасуды, сондай-ақ шет тілдерінің тілдік құзыреттілігін одан әрі дамытуды (сөйлеу, тіл, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық және тәрбиелік) біріктіретін феномен ретінде практикалық дамуы. Мәдениет ұғымы. Мәндік жүйе. Стереотип.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл білімінің негіздері
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің жалпы филологиялық дайындық жүйесіне кіреді, Қазіргі тіл білімі саласындағы білімді байытуға, ұғымдар мен терминдерді зерделеуге, қазіргі лингвистикалық зерттеулер мен тұжырымдамалар аспектісінде тілдік фактілер мен құбылыстарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі 2
    Несиелер: 4

    Пәннің пәні - «Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі 2» пәні білім алушылардың мәдениаралық қарым-қатынастық және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жоба 1
    Несиелер: 2

    Білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдерді болжау және қабылдау. Шаруашылық жүргізу объектілерінің халқы мен өндірістік персоналын ықтимал зардаптардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Қирау салдарын жою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Орта ғасыр әдебиеті; Ренессанс әдебиеті; XVII ғасыр әдебиет; Ағартушылық әдебиет; XIX ғасыр әдебиеті; XX ғасыр әдебиеті; XXI ғасыр әдебиет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Теориялық фонетика
    Несиелер: 3

    Қазіргі тәртіпті ағылшын тілінің фонетикалық құрылысын мақсаты зерделеу болып табылады. Тақырыбы: Фонетикалық ғылым. Физиологиялық және сөйлеу дыбыстарының артикуляциялық аспектілері. Дыбыстардың комбинаторлық түрлендіру сөзінде. Дыбыстардың фонологиялық аспектісі. Негізгі фонологические мектеп бар. Акцент құрылымын буын және ағылшын тілі. Ағылшын интонация. Ағылшын тілі мен ағылшын нұсқалары түрлері дыбыстау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тілді білім беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Келешек шетел тілі және әдебиет мұғалімінің кәсіби- әдістемелік дайындығын ғылым мен практиканың шеттілдік білім беру саласындағы соңғы жетістіктерінің негізінде қаматамасыз етеді.Шеттілдік білім берудің жаңа тұжырымдамасына негізделе отырып, шетел тілдері мен әдебиетінің болашақ мұғалімін қазіргі кезеңдегі маманға қойылатын әлеуметтік педагогикалық талапқа сәйкес кәсіптік-пәндік дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәтіннің лингвистикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің пәні – «Мәтін лингвистикасының негіздері» пәні «мәтін лингвистика» ұғымының мағынасын ашу және лингвистикалық терминдерді меңгеру. Пәннің мақсаты – студенттерге тіл білімінің теориялары мен концепциялары туралы білімін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Стилистика
    Несиелер: 5

    Бағамының мақсаты: Студенттердің стилистикалық оқылатын тіліне, оның жұмыс істеуіне, сондай-ақ талдау әдістерімен таныстыру бастап жүйесімен принциптерімен және стилистикалық. Тақырыбы: стилистика ғылымы; Негізгі ұғымдар ілінді; Ағылшын тілін сөздік құрамның стилистикалық сыныптамасы; Ағылшын тілін экспрессивные ресурстар; тілдік құралдары экспрессияға және стилистикалық тәсілдер; Ағылшын тілі әдеби функционалдық мәнерлер

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    1 «Теориялық және қолданбалы лингвистика» 1.1 «Тіл теориясы және мәдениетаралық коммуникация» 1.2 «Мәдениетаралық коммуникация және лингвомәдениеттанудағы лингводидактика (шетел тілдері)» 2 «Медиа коммуникациядағы лингвистика» 2.1 « БАҚ аясындағы лингвистика » 2.2 «Тілдік кәсіби баспа ісіндегі лингвистика»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жоба 2
    Несиелер: 2

    Серіктес кәсіпорындар (ЖОО ғылыми мектептері) қызметінің бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы). Кәсіпорын қызметін талдау (мектептің ғылыми жетістіктері) және зерттеу міндетін қою. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі 3
    Несиелер: 5

    Пәннің пәні - білім алушылардың мәдениаралық қарым-қатынастық және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру. Пәннің мақсаты – білім алушылардың сөйлеу, тыңдап-түсіну, оқу, жазу және сөйлеу тәжірибесі әрекеттері бойынша мәдениетаралық-қарым-қатынас құзіреттілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Лингвоелтану (неміс тілі)
    Несиелер: 4

    Германияның мемлекеттік жүйесі мен саяси жүйесі. Германия халқының саны. Көші-қон саясаты. Географиялық орналасу және табиғи ресурстар. Германияның тарихи кейіпкерлері. Денсаулық сақтау жүйесі Білім беру жүйесі. БАҚ. Мәдениет. Тіл, диалектілер, шет тілдері. Неміс тілінде ауызша және ауызша емес сөйлеу құралдары. Мәдени соққы: даму кезеңдері және жеңу жолдары. Германия туралы стереотиптер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Теориялық грамматика
    Несиелер: 3

    Пән тақырыбы тілді жүйелі және қызметтік тәсілдермен сипаттаудың біртұтастығы принципіне негізделген. Пәнді оқыту мақсаты – шетел тілінің грамматикалық құрылысының аса маңызды заңдылықтарын көрсету, студенттерді грамматикалық құбылыстардың негізгі аспектілерімен, айтап айтқанда, грамматиканың негізгі екі саласы морфология мен синтаксиспен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 3

    Тілдерді дамытудың теориялық аспектілері. Оқытылатын тілін дамыту кезеңдерін қысқаша шолу. Ескі оқытылатын тілі кезеңі (әліпби, фонетика, лексика, грамматика, синтаксис). Орташа оқытылатын тілі кезеңі (фонетика, лексика, грамматика, синтаксис эволюциясы). Жаңа оқытылатын тілі кезеңі (фонетика, лексика, грамматика, синтаксис деңгейінде эволюция және қазіргі жағдайы).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еуропа тілі А1, А2 (француз тілі)
    Несиелер: 4

    Пәнінің мақсаты: студенттерде оқу жылында шетел тілін жалпы білімдік пән ретінде оқытуда студенттердің коммуникативтік және жалпыкәсіби құзыреттерін ары қарай дамыту. - Коммуникативтік:, ана динамиктер сөз түсіну ауызша Диалогтік және монолог сөз ұстап тұрыңыз, сөздік жоқ unadapted мәтінді дауыстап оқып және өздеріне, эссе, реферат, аннотация, тезистер, олардың ана тiлiне және орыс шетелдік мәтінінде барабар аударма жасаймыз жазыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқытылатын шетел тілдері халықтарының әдебиеті (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Ұлыбритания әдебиеті: ерте ағылшын әдебиеті; ортағасырлық ағылшын әдебиет; Ренессанс ағылшын әдебиеті; XVII ғасыр ағылшын әдебиеті; Ағартушылық ағылшын әдебиет; XIX ғасыр ағылшын әдебиеті; XX ғасыр ағылшын әдебиеті; қазіргі заманғы ағылшын әдебиеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шығыс тiлi А1, А2 (Қытай тілі)
    Несиелер: 4

    Бүкіл оқу болуы мүмкін: аузы мерзімді сөйлеу дағдылары мен қабілеттерін меңгеру немесе ғылыми әдебиеттерді және шет тілінде-рейтингі жазу, оқу, сөйлеу, есту бойынша сөз сезіну қабілетін оқу. Студенттерде оқу жылында шетел тілін жалпы білімдік пән ретінде оқытуда студенттердің коммуникативтік және жалпыкәсіби құзыреттерін ары қарай дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Лингвоелтану (ағылшын тілі)
    Несиелер: 4

    Британдықтардың ұлттық сипаты. Стереотиптер мен шындық. Оқытылатын тілдің ел дамуының тарихи белгілері. Елдің географиялық жағдайы және оның халқы. Елдің экономикасы. Мемлекеттік және саяси жүйе. Әлеуметтік сала. Сақтандыру және медицина. Мектеп және жоғары білім жүйесі. Бұқаралық ақпарат құралдары. Оқытылатын тіл елінің мәдениеті. Оқытылатын тіл елінің сөйлеу этикеті және мінез-құлық нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шығыс тілі В1 (қытай тілі)
    Несиелер: 4

    Сөйлеу немесе оқып-үйрену қабілеті мен ғылыми-техникалық әдебиетті меңгеру дағдыларын меңгеру, сөйлеуді сөйлеу, сөйлеу, оқу, шет тілінде жазу дағдысын меңгеру. Тілді табысты меңгеру үшін қажетті бірнеше дағдыларды қалыптастыруды үйренудің практикалық мақсатын пайдалану. Әдебиеттерді пайдалануға үйрету, сөздікпен жұмыс істеу, сөздерді және ережелерді есте сақтауды қамтамасыз ететін әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық хат (неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты - жазбаша дискурс шет тілінде оқыту. Тақырыбы: мақсатты аудитория, композиция, эссе жазу ерекшеліктері, оның орнын негізгі және алғашқы туындылар Academic ұғымы writing, рұқсат етуді тезис баяндау ерекшеліктері, нысандарын, оның ғылыми ғылыми мәтін: Хабарды басқа, рұқсат етуді ресімдеу туындының сипаттамасы, баяндау, сенім, түсіндірме, сілтемелер, библиография, тілдік түсіндірмесі дәлелдеме Результаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық хат (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты - жазбаша дискурс шет тілінде оқыту. Тақырыбы: мақсатты аудитория, композиция, эссе жазу ерекшеліктері, оның орнын негізгі және алғашқы туындылар Academic ұғымы writing, рұқсат етуді тезис баяндау ерекшеліктері, нысандарын, оның ғылыми ғылыми мәтін: Хабарды басқа, рұқсат етуді ресімдеу туындының сипаттамасы, баяндау, сенім, түсіндірме, сілтемелер, библиография, тілдік түсіндірмесі дәлелдеме

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық мақсаттар үшін шетел тілі (неміс тілі)
    Несиелер: 6

    Мақсаты - ғылыми және практикалық жұмысы, шет тілінде студенттер кәсіптік қызметке даярлау. Ғылыми мәтіндерді оқу стратегиясы, сыни ойлау машықтарын дамыту, конспектілеу аудирование тұсаукесерлерді дайындау және жасау, қатысу фактісі, лекциялар, түйіндер, фактілерді тексеру ерекшеліктері мен пікір пікірталастарда электрондық коммуникация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аударма теориясы мен практикасы негіздері (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Студенттердің келешектегі кәсіби қызметі үшін теориялық базаны қалыптастыру. Оқитын тіл теориясының негіздері (лексикология, теориялық грамматика, теориялық фонетика, стилистика) курстарында айтылатын теориялық қағидаларды жинақтап, жүйелендіру. Негізгі мамандығы бойынша студенттердің дербес ғылыми-зерттеу жұмысына алғышарт жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аударма теориясы мен практикасы негіздері (неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Студенттердің келешектегі кәсіби қызметі үшін теориялық базаны қалыптастыру. Оқитын тіл теориясының негіздері (лексикология, теориялық грамматика, теориялық фонетика, стилистика) курстарында айтылатын теориялық қағидаларды жинақтап, жүйелендіру. Негізгі мамандығы бойынша студенттердің дербес ғылыми-зерттеу жұмысына алғышарт жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі 4
    Несиелер: 5

    Пәннің пәні – коммуникативті құзірет. Ол дегеніміз мәдениетаралық деңгейдегі студенттердің олардағы қалыптастырылатын білімге, дағдылар мен жеке қасиеттерге негізделіп, шетел тіліндегі қарым-қатынасқа қабілеті мен даярлығы ретінде қарастырылады. Пәнді оқыту мақсаты – студенттердің мәдениетаралық коммуникативті және маман құзыреттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық мақсаттар үшін шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 6

    Мақсаты - ғылыми және практикалық жұмысы, шет тілінде студенттер кәсіптік қызметке даярлау. Ғылыми мәтіндерді оқу стратегиясы, сыни ойлау машықтарын дамыту, конспектілеу аудирование тұсаукесерлерді дайындау және жасау, қатысу фактісі, лекциялар, түйіндер, фактілерді тексеру ерекшеліктері мен пікір пікірталастарда электрондық коммуникация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Еуропа тілі В1 (француз тілі)
    Несиелер: 4

    Пәнінің мақсаты: студенттерде оқу жылында шетел тілін жалпы білімдік пән ретінде оқытуда студенттердің коммуникативтік және жалпыкәсіби құзыреттерін ары қарай дамыту. - Коммуникативтік:, ана динамиктер сөз түсіну ауызша Диалогтік және монолог сөз ұстап тұрыңыз, сөздік жоқ unadapted мәтінді дауыстап оқып және өздеріне, эссе, реферат, аннотация, тезистер, олардың ана тiлiне және орыс шетелдік мәтінінде барабар аударма жасаймыз жазыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем мәтінді интерпретациялау (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Бағамы өлшемді талдау көркем мәтін теориясы мен практикасын зерттеу мәселелеріне арналған. Тақырыбы бағамының: Мәтін бірлігі ретінде қарым-қатынас; жеке авторлық стилі; архитектоника мәтінді, сюжет; композициялық сөйлеу пішіндер; түсті несобственно тікелей сөз, сөз; фонетикалық, лексикалық және грамматикалық деңгейлері мәтіндегі тілдік бірліктердің өзекті ету; мәтінді идеялық және эстетикалық құндылығы

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Газет мәтініне реферат жазу (ағылшын тілі)
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттерді қоғам-саяси және қоғам-экономикалық бағытта шет тілін тәжиреби қолдануын мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Іскери тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Кәсіби қарым-қатынасқа қажетті дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру, халықаралық қатынастар саласындағы кәсіби қарым-қатынастарды, кәсіби қызметті дамыту. Халықаралық қарым-қатынас ережелерін білу және кәсіби этикет. Оқытылатын пәндер: жұмыспен қамту; іскер қатынасхаттар; іскерлік сапар; маркетинг және жарнама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Газет мәтініне реферат жазу (неміс тілі)
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттерді қоғам-саяси және қоғам-экономикалық бағытта шет тілін тәжиреби қолдануын мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Іскери тілі (неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты Іскерлік шетел тіл тәжірибелік курсының бағдарламасы ауызша жазбаша түрде кәсіби қатынас ретінде, білуді, халықарлық қатынас өрісіндегі, кәчіби қызметіндегі коммуникативті ниетін шығару үшін, арналған әдеттердің және шеберліктердің құрылуын, максат етеді. Пәнді зерделеу міндеттері - оқып журген шетел тілідің ресми -кәсіби стилінің ерекшкліктерінің құрылау; - оқитындардың өздіклогикалық ойлауының құралуы, өз ойларын құру шеберлігі, шетел тілінде ауызша және жазбаша сөйлесуді жетік жүргізе алу; - тілін оқып жүрген ел туралы елтанулық информацияны жетік білу; - халықарлық коммуникация және кәсіби этикет ережелерін білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Бақылағыштыққа ие, саралауға, талдау беруге икемді, қорытынды шығаруға, баға бере алатын, критериялық, креативті ойлау қабілеттілігіне ие, өзін-өзі дамытуға биімді.

  • Код ON2

    Әртүрлі әлеуметтік ахуалда сәйкес бағдар бола алады, топта жұмыс жасауға қабілетті, өз көзқарасын сыпайы жақтай алады, жаңа шешімдерді ұсынады.

  • Код ON3

    Азаматтылық пен патриоттылық, әлеуметтік сананы жаңғырту-Рухани жаңғырту, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру кезінде Казақстанның үшінші жаңғыру идеялары негізінде лидерлік қасиеттерге ие болу.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет (А2, B1, B2 деңгейлері) тілдерде, сонымен қатар кәсіби ортада, негізгі коммуникация дағдыларына ие екенін көрсетеді.

  • Код ON5

    Қазақстан Ребпубликасының қолданыстағы нормативті-заң актілерін есепке ала отырып, сонымен қатар экология және табиғатты қорғау облыстарында, старптап-жобаларын дамыта алады және экономиканың әр түрлі салаларында жүзеге асыра алады.

  • Код ON6

    Стандартты кәсіби міндеттерді шешу мен жұмысты ұйымдастыру үшін информация-коммуникациялық технологияларды қолдана алады.

  • Код ON7

    Негізгі оқытылатын тілді әдеби формада, ауызша және жазбаша коммуникацияның әр түрлі типтерінің базалық әдіс-тәсілдерін еркін меңдерген.

  • Код ON8

    Орта білім мен кәсіби білім мекемелерінде тіл мен әдебиет бойынша сыныптан тыс жұмыс пен білім сабақтарын жүргізуге қабілетті.

  • Код ON9

    Әр түрлі типтегі тексттерді өңдеу және түзеу (корректура, түзеу, түсінік беру, рефераттау, ақпараттық-сөздік сипаттау) базалық қабілеттіліне ие болу.

  • Код ON10

    Шет тілден шет тілге әртүрлі типтегі тексттерді аудару дағдыларына ие болу.

  • Код ON11

    Тілдік және әдеби факторларын жинау және саралау, филологиялық талдау және текстті түсіндіру базалық қабілеттілігін біледі.

  • Код ON12

    Негізгі оқытылатын тіл мен әдебиет теориясы мен тарихы, коммуникация теориясы, филологиялық саралау мен өзіндік ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде мәтінді талдау облысында алынған білімді қолдана алады.

Top