Білім беру бағдарламасы өзекті емес

8D02315 Лингвистика о/б в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ҒЗЖ мақсаты - ғылыми кадрларды кәсіби даярлау болып табылады: білім беру саласында, ғылыми және консалтингтік ұйымдарда, мемлекеттік және әкімшілік органдарда кәсіби және арнайы міндеттерді шешу; лингвистикалық ғылымдағы заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, лингвистикалық ғылымның озық салаларында ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шығармашылық түрде шешу; еңбек нарығындағы өзгерістерге, әлеуметтік және кәсіптік ұтқырлыққа бейімделу. ОП-ның миссиясы - докторанттарға кәсіптік-арнайы іс-әрекеттерді сәтті жүзеге асыруға бағытталған және дағдыларын және тілдік саладағы халықаралық деңгейдегі ғылыми сала шекарасын кеңейтуге арналған өздік зерттеу жұмыстарына үлес қосу.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D057 Лингвистика
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • «Лингвистика» пәндік саланы жүйелі түрде түсіну, қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру;
  • - жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу;
  • - ғылыми этиканың қағидаларын ескере отырып, классикалық лингвистикалық идеяларды сынау; жаңа ғылыми идеяларды шығарып, оларды кәсіби қызметінде пайдалану;
  • – ғылыми зерттеулердің кешенді үдерісін жоспарлау, әзірлеу, жүзеге асыру және түзету;
  • - өз біліміңіз бен жетістіктеріңізді әріптестеріңізге, ғылыми қоғамдастыққа және әлеуметке жеткізу; тұлғааралық қарым-қатынас пен адами ресурстарды басқару мәселелерін тиімді шешу;
  • - ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен тең дәрежеде өзінің кәсіптік пәндік саласы туралы пікір алмасу; ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық болуы мүмкін ғылыми саланың ауқымын кеңейту үшін өзінің жеке зерттеулерін қосу;
  • - ғылыми жұмысты жасау; өздерінің және басқа да ғылыми жұмыстар өнімінің маңыздылығын бағалау және анықтау; ғылым мен білімнің әлеуметтік жауапкершілігін тану және қабылдау;
  • «Лингвистика» пәндік сала бойынша ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану; қоршаған ортаның өзгеруіне бейімделу және әртүрлі пікірлер тұрғысынан басқару шешімдерін қабылдау;
  • - арнайы (лингвистикалық) ақпаратты талдау және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті тұжырымдар мен қорытындыларды сауатты құрау; білімге негізделген қоғамның өрлеуі мүддесінде технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуына қолдау көрсетуге қабілетті болады деп күтілуде.
  • - теориялық және әдіснамалық талдау, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолдану, сондай-ақ ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін мамандық бойынша білімін және пәнаралық білімін синтездеу.
Top