Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10220 Әлеуметтік жұмыс в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пән экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншік формалары мен заңды аспектілерін, баға құру механизмдерін қарастырады. Шағын кәсіпкерліктің және экономиканың дамуының рөлі сипатталған. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды ұйымдастыруға және кәсіпкерлердің несиелік ұйымдармен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылды. Қазіргі адам Экономикалық теория мен практика туралы түсінікке ие болуы керек. Экономиканы зерттеу керек, өйткені біздің өміріміз табиғат заңдарынан кем емес экономикалық заңдарға байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің пәнаралық ғылым ретінде экология және ЖЖ туралы, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы қазіргі заманғы түсініктерін қалыптастыру; білім алушыларды терминологиямен, Экологияның негізгі түсініктері мен заңдарымен таныстыру. нақты аймақтағы және жалпы биосфераға антропогендік әсер ету рөлін зерттеу. экологиялық қауіп факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу; білім алушылар тұлғасының экологиялық мәдениеті мен жаңа экологиялық санасын қалыптастыру; білім алушыларды қоршаған ортаны қорғау мәселелерінде мектеп және мектептен тыс жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктерімен таныстыру. Жа��атылыстану ғылымдары жүйесіндегі Экология және БЖ және оның құрылымы. Биосфера жаһандық экожүйе ретінде. Қазіргі заманғы экологиялық мәселелер. Қазіргі биосфераны сақтаудың жолдары мен әдістері. Тірі табиғаттың гендік қоры. Қызыл кітаптар. Тұрақты даму бағдарламасы. Экологиялық білімнің педагогикалық негіздері. Қоршаған ортаны қорғау мәселелерінде мектеп және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру. Жаңа экологиялық сананы қалыптастыру. Экологиялық білім берудің сабақтан тыс формалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    "Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері" Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясын зерделеуге ұсынылған курс. Курстың негізгі мақсаты-сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесін қалыптастыру және сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    "Кәсіби қазақ/орыс тілі" пән болып табылады, оның мазмұнына: тіл жүйесі және тілдің негізгі функциялары; тіл формалары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы; ауызша және жазбаша сөйлеудің лингвопсихологиялық сипаттамалары; ауызша коммуникацияның жетекші бірлігі ретінде мәтін; мәтіннің негізгі белгілері; тілдің функциялық-мағыналық типтерінің сипаттамасы; тілдің функционалдық стильдері және олардың жалпы сипаттамасы; тілдің ғылыми стилі және оның қызмет ету шарттары; мәтін және дискурс; мәтін мен дискурстың коммуникативтік міндеттері; Кәсіби саладағы ауызекі сөйлеу және сөйлеу мәдениеті; іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Профессионально-ориентированный иностранный язык
    Несиелер: 4

    Оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудан тұрады. Коммуникативтік құзыреттілік студенттердің мәдениетаралық деңгейде олардың қалыптасатын біліміне, іскерлігіне және жеке қасиеттеріне сүйене отырып өзге тілді қарым-қатынас жасауға қабілеттілігі мен дайындығы ретінде түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ресейдегі әлеуметтік жұмыс тарихы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік саладағы кадрларды әлеуметтік жұмыстағы негізгі бағыттарды зерттеусіз мүмкін емес, сонымен қатар Ресейдегі терминологиялық аппараттардағы ерекшеліктері, өйткені бұл тәжірибе ҚР әлеуметтік қызмет түрлерінің дамуы үшін негізгі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетелдегі әлеуметтік жұмыс тарихы
    Несиелер: 5

    Адамзат дамуының әртүрлі кезеңдерінде қоғамдық институт ретінде шет елдердегі әлеуметтік жұмыс тарихының қалыптасу кезеңдері, формалары мен модельдері және кезеңдеу мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік медицина негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-болашақ әлеуметтік жұмыс бакалаврын денсаулыққа әсер ететін факторлар біліміне, сондай-ақ физикалық, психикалық және әлеуметтік әл-ауқатты сақтау және нығайту тәсілдеріне үйрету. Пәнді оқыту мақсаты – бағдарламаны құру логикасы пәнді оқу барысында үш негізгі міндеттерді шешу қажеттілігіне негізделген: адам денсаулығына әсер ететін негізгі факторларды зерттеу; денсаулықты сақтауға және аурулардың дамуының алдын алуға бағытталған технологияларды меңгеру; халыққа әлеуметтік-медициналық көмек көрсетуге қатысатын әлеуметтік қызметкерлердің рөлін анықтау. Курс бірнеше модульдерге бөлінген: әлеуметтік медицинаның ��егізгі ұғымдары мен категориялары; негізгі аурулардың әлеуметтік-медициналық аспектілері және қызметтің ерекше салаларындағы медициналық-әлеуметтік көмек көрсету кезіндегі әлеуметтік қызметкердің орны мен рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқу курсының мазмұны әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологияларын теориялық негіздерді және практикалық қолдануды зерттеуге бағытталған. Оқу тақырыптарын оқытудың логикасы мен жүйелілігі әлеуметтік жұмыс әдістерінің сипаттамасын, оның технологиялық ерекшелігін, Әлеуметтік жұмыстың жалпы және жеке технологияларының мазмұнын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыс теориясы
    Несиелер: 5

    Оқу курсының мазмұны әлеуметтік жұмыстың қалыптасуының тарихи алғышарттарын, әлеуметтік жұмыс теориясының әдіснамалық негізін, оның әлеуметтік саясат құрылымындағы орнын, Әлеуметтік жұмыстың түрлі бағыттарын ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктерін, әлеуметтік жұмыс саласында кадрларды даярлау процесін жүзеге асыруды бейнелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Исторические модели социальной работы
    Несиелер: 5

    "Әлеуметтік жұмыстың тарихи модельдері" - бұл Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік процестерді талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастыра және дамыта отырып, студенттің әлеуметтік қорғау әлемінде өз бетінше бағдарлай алу қабілетін тәрбиелейтін пән. Сонымен қатар, бұл пән студенттердің әлеуметтік жұмыстың әр түрлі саласынан алған білімдерін жинақтайтын, дамытатын және толықтыратын интегративті курс болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этносоциология
    Несиелер: 5

    "Этносоциология" курсы негізгі негіздер мен санаттарды: этнос, ұлт, ұлтаралық (этносаралық), интернационалдық және т.б., сондай-ақ этносаралық қатынастар саласындағы ықтимал тәуекелдерді зерделеуді және қарауды қамтиды. Бұл курстың негізгі мақсаты жалпыұлттық келісім мен бірлік идеясына бағытталудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстың этикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша бағдарламаның мазмұны Әлеуметтік жұмыстағы кәсіби-маңызды құндылықтарды, оның құндылық негіздерін қалыптастыру мен дамытуды, әлеуметтік жұмыстың деонтологиялық және аретологиялық мәселелерін, әлеуметтік қызметкердің қызметін этикалық-аксиологиялық реттеу жағдайларын зерттеуге бағытталған. Бағдарламаны құрудың логикасы мен реттілігі кәсіби қызметті ұйымдастырудағы этикалық-аксиологиялық тәсілдің мәнін, әлеуметтік жұмыс саласындағы жалпыадамзаттық мораль принциптерін жүзеге асырудың ерекшелігін ашуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Девиантты тәртіп тобымен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    девианттық тәртіптің болмысы мен оның басқа ұғымдармен өзара байланысы. Девианттық тәртіп көрсетудегі түрлері мен себептері. Девианттық тәртіптің әлеуметтік бақылауы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балалармен психоәлеуметтік жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты – мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ олармен әлеуметтік жұмыс түрлерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыс психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттердің тарихи санасы мен теориялық ойларын қалыптастыру, тарих пен қазіргі замандағы саяси доктриналарды өзінше бағалау мен салыстыруды оқытып тәрбиелеу.Терминологиялық аппаратқа тән әлеуметтік мектептердің өзгешілігін оқып білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік делдалдық
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік делдалдықтың базалық категорияларын, әлеуметтік делдалдықтың негізгі технологияларын және оның құрылымын қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік қызметкердің кәсіби қызметіндегі коммуникативтік технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік қызметкердің коммуникативтік ерекшеліктерін зерделеуді қамтиды. Оқу барысында студенттер коммуникативтік технологиялардың теориялық негіздерін меңгереді. Коммуникативтік техника-әлеуметтік қызметкердің кәсіби қызметінің негізі. Әлеуметтік қызметкердің коммуникативтік қасиеттерін қалыптастыру. Кеңес беру қарым-қатынас түрі ретінде. Вербалды және вербалды емес қарым-қатынас әдістері. Әлеуметтік қызметкердің қызметінде оң өзін-өзі таныстыруды қалыптастыру.Әлеуметтік жұмыста белсенді тыңдау. Клиенттік коммуникативтік терапия. Әлеуметтік перцепция, идентификация, эмпатия және аттракция. Әлеуметтік қызметкер қызметіндегі іскерлік қарым-қатынас әдістері. Әлеуметтік саладағы коммуникативтік қызметті зерттеудің әдіснамалық және әдістемелік аспектілерін меңгеру, коммуникативтік дағдыларды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Социология социальных изменений
    Несиелер: 5

    Бұл курстың негізгі міндеті-Әлеуметтік жұмыс негізіндегі негізгі теориялар мен тұжырымдамаларда шектес пәндердің пәнаралық байланыстарын ашу. Әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік негіздері. Әлеуметтік жұмыс мәселелерін зерттеудің әлеуметтік әдістері мен техникасы. "Әлеуметтік өзгерістер социологиясының" теориялық және әдіснамалық аспектілері. Әлеуметтік өзгерістердің жіктелуі мен формалары. Әлеуметтік өзгерістер субъектілері. Әлеуметтік мәселелердің пайда болуының себеп-салдарлық байланыстарын анықтау үшін әлеуметтік өзгерістердің социологиялық теорияларын практикада зерттеу және пайдалану, оларды талдау. Әлеуметтік салаға әлеуметтік өзгерістердің оң және теріс әсері. Әлеуметтік мәселелер әлеуметтік өзгерістердің нәтижесі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік мәселе ретінде жастар девиациясы
    Несиелер: 5

    жастар девиациясының типологиясы. Жастардың девиантты тәртіптің әлеуметтік және дара факторлары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік кеңес беру
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік кеңес берудің базалық санаттарын қарауды, әлеуметтік кеңес беру мәселелерінде әлеуметтік жұмыс технологияларын жеке және топта зерттеуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • «Тәуекел» тобымен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыстағы "тәуекел" түсінігі мен түрлері. "Тәуекел" тобының санаттары. "Тәуекел" топтарымен жұмыс істеу әдістері, технологиялары және формалары. Кедейлермен әлеуметтік жұмыс. Үйсіздермен әлеуметтік жұмыс. Жұмыссыздармен әлеуметтік жұмыс. "Қауіп" тобындағы қадағалаусыз балалар мен жасөспірімдермен әлеуметтік жұмыс. Отбасымен әлеуметтік жұмыс. Социальная работа с пожилыми людьми. Жезөкшелікке тартылған адамдармен әлеуметтік жұмыс. Сотталғандармен әлеуметтік жұмыс. Есірткіге тәуелді адамдармен әлеуметтік жұмыс. "Тәуекел" топтары өкілдерімен жеке және топтық әлеуметтік жұмыс»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі адамдармен жұмыс істеудің психологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты – психологиялық негіздерін және психикасы дене денсаулығы ерекшеліктерінің әсерімен өзгертілген адамдармен қарым-қатынас түрлерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі адамдармен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – мүмкіндігі шектеулі адамдармен жұмыс істеудің саяси-құқықтық негіздерін білу: мемлекет саясатының принциптері, заңнамалық база, мүгедектермен жұмыс істеу формаларын білу және меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жастармен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Батыс мемлекеттеріндегі формалды емес жастардың ұйымдары, «қиын» балалар, девианттық тәртіппен жастар, жұмыссыз жастар. Психология, әлеуметтану мен педагогикадағы жастар мәселелерін оқып талқылау. Батыс мемлекеттеріндегі трансформатталған қоғамның шарттарында жастармен әлеуметтік жұмысының актуалдық мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қала және ауыл әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пән қала және ауыл өмір салтын қалыптастыру ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Әлеуметтік қызметкерлерге әлеуметтік проблемаларды туындататын, оларға тап болатын бірқатар сипатты қоғамдық құбылыстарды құрайтын осы жағдайларды ескеру қажет. Адамзаттың қоныстануы табиғи-тарихи процестің заңды нәтижесі ретінде. Қоныстандыру процесінде адамдардың қажеттіліктері мен объективті мүдделері. Әлеуметтік проблемалар қаласы. Ауылдың әлеуметтік мәселелері. Ұқсастықтар мен айырмашылықтарды талдау. Халықтың көші-қонының әлеуметтік факторлары мен салдары (ауыл-қала, қала-ауыл) және басқа да өмір салты әлеуметтік проблемаларға (жалғыздық, әлеуметтік іріткі салуды ұлғайту, әлеуметтік депривация, қылмыс пен девиацияның өсуі) әкелетін факторлардың бірі ретінде)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Болжау теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән жобалау қызметінің әдіснамасы мен ұғымдық аппаратының, болжау әдістемесі мен технологиясының мәселелерін қамтиды, болжамдау мәселелері қарастырылады. Әлеуметтік құбылыстарды болжаудағы ерекшелігі әртүрлі әлеуметтік инновациялардың көпфакторлық, поликритериялылық және виртуалдығы тұрғысынан қарастырылады. Сондай-ақ барлық блоктар бойынша студенттердің терең біліміне, болжамдау мәселелеріне қол жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл халқының арасындағы әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Ауыл тұрғындары арасында әлеуметтік жұмыстардың мәні мен маңызы. Ауыл тұрғындары арасындағы әлеуметтік жұмыстың ерекшеліктері. Кеңес өкіметі кезеңінде ауыл тұрғындары арасында Әлеуметтік жұмыстың дамуы. Революциядан кейінгі кезеңдегі аграрлық саясаттың сипаттамасы. Ауыл тұрғындары арасындағы әлеуметтік жұмыстардың инновациялық технологиялары. Шетелде ауыл тұрғындары арасында Әлеуметтік жұмыс тәжірибесі. Ауыл тұрғындары арасында Әлеуметтік жұмыстың маңыздылығы мен қажеттілігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гендерлік саясат
    Несиелер: 5

    Пән әлемдегі әйелдер (феминистік) қозғалысының пайда болуын, қалыптасуын және дамуын зерттеуден тұрады. Қазіргі қоғамның гендерлік ерекшеліктері. Гендерлік саясатты қалыптастыру мәселесі.Қазіргі жағдайдағы әлеуметтік жұмыстың тиімділігін арттыру әдістері, социумның жыныстық белгісі бойынша бөлінуін ескере отырып. Әлеуметтік саланың болашақ мамандары өзінің алдағы қызметінде "әлсіз жынысты" эмансипациялау ісіндегі белгілі бір прогреске қарамастан, әйелдер тұлғасын өзін-өзі іске асыру үшін нақты тең мүмкіндіктердің болмауы фактісін ескеруі тиіс.Гендерлік саясатты қалыптастырудағы гендерлік психологияның негізгі аспектілері. Саяси шешімдер қа��ылдаудағы гендерлік зерттеулердің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасөспірімдер психологиясы
    Несиелер: 5

    жастық шақтағы тұлғалардың даму ерекшеліктерін білу. Жасөспірім тәртібінің негізгі девианттық формалары мен жасөспірім концепциясының жұмыс істеу заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ҚР гендерлік саясат
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасында гендерлік саясатты қалыптастыру үрдісінің тарихын зерттеуге бағытталған. Қазақстан Республикасында Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарында гендерлік саясаттың іргетасы. Елдегі әйелдердің қоғамдық қозғалысын жандандыра отырып, гендерлік тренд векторының өзгеруі. Қазақстандық әйелдердің құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық базасы. Осал әлеуметтік әйелдер топтарына (жалғыз басты аналар, Батыр аналар, көп балалы аналар және т.б.) қатысты Қазақстанның әлеуметтік саясаты. Қазақстандық әйелдерге қатысты тұрмыстық зорлық-зомбылық фактілерімен әлеуметтік жұмыс түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Батыс мемлекеттеріндегі жастармен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Батыс мемлекеттеріндегі формалды емес жастардың ұйымдары, «қиын» балалар, девианттық тәртіппен жастар, жұмыссыз жастар. Психология, әлеуметтану мен педагогикадағы жастар мәселелерін оқып талқылау. Батыс мемлекеттеріндегі трансформатталған қоғамның шарттарында жастармен әлеуметтік жұмысының актуалдық мәселесі. Безработная молодежь, молодежь с девиантным поведение, «трудные» подростки, неформальные объединения молодежи в западных государствах. Изучение проблем молодежи в педагогике, психологии, социологии. Актуальность проблем социальной работы с молодежью в условиях трансформируемого обществ�� в западных государствах

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстың экономикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыс экономикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, Денсаулық сақтау және білім беру экономикасының негіздері (Әлеуметтік жұмыс бойынша мамандар өз функцияларын жиі орындайтын Әлеуметтік сала салалары), халықтың әл-ауқатының динамикасы, Халықты әлеуметтік қорғаудың экономикалық қызметін ұйымдастыру қарастырылды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұрғындарды әлеуметтік қорғау және әлеуметтік стандарттар
    Несиелер: 5

    Халықты әлеуметтік қорғау ұғымы. Қоғамның ерекше институты ретінде халықты әлеуметтік қорғау жүйесін қалыптастыру. Халықты әлеуметтік қорғау принциптері мен түрлері. Халықты әлеуметтік қорғау бағыттары. Әлеуметтік қамсыздандыру. Әлеуметтік кепілдіктер. Әлеуметтік қолдау. Әлеуметтік сақтандыру. Өмірді, денсаулықты және іскерлік беделін әлеуметтік қорғау. Әлеуметтік өтемақылардың мәні мен функциялары. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесіндегі әлеуметтік стандарттар түсінігі және түрлері. Өмір сүру деңгейінің әлеуметтік стандарттары.Ең төменгі әлеуметтік стандарт. Нормалар мен нормативтер. Ең төменгі күн��өріс деңгейі. Ең төменгі әлеуметтік стандарттар жүйесіндегі мемлекеттік реттеу. Өмір тіршілігінің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік стандарттар жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет елдердің гендерлік саясаты
    Несиелер: 5

    Пән шетелдерде гендерлік саясаттың пайда болуы мен қалыптасуының тарихын қамтиды. Ұлыбританияның гендерлік саясаты. АҚШ гендерлік саясатының ерекшелігі.Францияның гендерлік саясатының негізгі аспектілері. Норвегияның гендерлік саясаты. Польшаның гендерлік саясаты. ТМД елдерінің гендерлік саясаты. Әлемдегі гендерлік саясаттың қазіргі тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы әлеуметтік стандарттар мен мониторингтік зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    әлеуметтік саладағы нарықтық қарым-қатынастың әсері мен басқа әлеуметтік пен экономикалық құқықтарына қысым корсетіп, халық топтары арасындағы әлеуметтік қорғау бағыты мен нарық экономикасында олардың өзгерісі, әлеуметтік қоғамның экономикалық қатынастарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұрғындарды әлеуметтік қорғау жүйесіндегі қызмет көрсету мониторингі
    Несиелер: 5

    Стандарттар мен нормалар мемлекеттік өкімет органдары тарапынан әлеуметтік дамудың маңызды параметрлерін көрсетеді. Әлеуметтік стандарттау қоғамның дамуының әлеуметтік-экокномикалық параметрлерін көрсетеді. Стандарттар жүйесінің теориялық негіздерін зерттеу, оларды қызмет көрсету саласында пайдалану технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасы үлкен адамдардың психологиялық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Қарт адамдармен әлеуметтік жұмысты ұйымдастыруда олардың әлеуметтік тек жалпы ғана емес, әр адамның жеке мәртебесі, олардың қажеттіліктері, қажеттіліктері, биологиялық және әлеуметтік мүмкіндіктері, белгілі бір аймақтық және тіршілік әрекетінің басқа да ерекшеліктері. Қарттық проблемасына және оны анықтау, ғалымдар мен практикалар биологиялық, физиологиялық, психологиялық, функционалдық, бұл жерде қоғамдық және әлеуметтік жағдайдың, қоғамдық және әлеуметтік жағдайдың рөлі мен орны мәселелерін шешу ерекшелігі бар. әлеуметтік қамсыздандыру және қызмет көрсету, әлеуметтік оңалту, қарттарға әлеуметтік адамдар және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл халқының арасындағы әлеуметтік жұмыстың шетел тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Шетелде әлеуметтік жұмысты зерттеу шетелдік әріптестерінің қызметі туралы жаңа нәрсе ғана емес, сонымен қатар өз тәжірибесі мен білімін ұғынуға, отандық әлеуметтік тәжірибені одан әрі дамыту үшін жаңа перспективаларды белгілеуге мүмкіндік береді. Студент Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен тарихының философиялық, әдіснамалық, психологиялық-педагогикалық негіздері туралы түсінігі болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдіснама мен жобалаудың құрылымдық моделі
    Несиелер: 5

    Жобаның талаптары мен спецификациялары алынатын параллель дамып келе жатқан статикалық және динамикалық модельдер жүйесін құру негізінде жобалаудың әдіснамалық тұжырымдамасының негізгі ережелері тұжырымдалады. Модельдер жүйесі ұйымдар қызметінің процестерін, функцияларын, ағындарын, деректерін және басқа да статикалық және динамикалық аспектілерін сипаттауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік болжау және жобалау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің әлеуметтік жұмыс саласында болжау, жобалау және моделдеу, оларды өз бетінше қолдану, сондай-ақ әлеуметтік қызметтің әртүрлі формалары мен бағыттарында қолдану бойынша білім, білік және дағды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстың теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыстың теориялық концепцияларын, сондай-ақ психосоциологиялық теорияларды және олардың психоәлеуметтік практикаға әсерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән Әлеуметтік жұмыстың қазіргі инновациялық технологияларының негізгі бағыттарын ашады, олардың мәні, ерекшеліктері, түрлері мен принциптері сипатталады. Адам ресурстарын қалыптастыру, сақтау және дамыту мақсатында әлеуметтік жұмыста инновациялық технологияларды қолдану. Әлеуметтік саладағы инновациялық технологияларды жобалау. Инновациялық қызметтің әдістері мен тәсілдерін пайдалану. Әлеуметтік саладағы инновациялық процестердің заңдылықтары. Халықтың түрлі санаттарымен әлеуметтік жұмыс тәжірибесіне инновацияларды енгізу тәжірибесі. Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық технологиялардың түрлері мен формалары. Денсаулық сақтау технологиялары (физикалық, психикалық, адамгершілік және әлеуметтік әл-ауқатты қолдауда оңтайлы нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған нысандар, құралдар, әдістер жиынтығы). Ақпараттық технологиялар және әлеуметтік қызмет көрсетуді ақпараттандыру. Жобалау қызметі. Мобильді әлеуметтік қызмет көрсету. Қоғамдық өмірдің түрлі салаларындағы инновациялардың (материалдық, рухани, әлеуметтік) оң және теріс салдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи кезеңдегі ҚР әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән өзіне кәсіби қызмет ретінде әлеуметтік жұмыстың қалыптасуын және ҚР-дағы кәсіби жұмыстың өзіндік түрі ретінде әлеуметтік жұмыстың құрастырылуын оқытудан тұрады. Қазақстандағы әлеуметтік жұмысты білу ,оның даму кезеңдері және әлеуметтік салаға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы конфликтологиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыстағы жанжал ұғымы. Әлеуметтік қақтығыстар: түрлері және даму кезеңдері. Қақтығыстағы мінез-құлық кодексі. Әлеуметтік жұмыстағы типтік даулы жағдайлар. Әртүрлі психологиялық акцентуациялардың клиенттерімен даулы жағдайларды шешу әдістері.Әлеуметтік қызметкер қызметіндегі қақтығыс функциясының оң және теріс көріністері. Жанжалды өзара іс-қимылдың уәждемесі және оның түрлері. Әлеуметтік жұмыстағы жанжалды өзара іс-қимыл мотивациясына әсері. Әлеуметтік жұмыстағы шиеленіс әрекеттестікке стресстің әсері. Әлеуметтік жұмыстағы шиеленіс жағдайында стрессті басқару. Әлеуметтік жұмыстағы қақтығыстарды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыста ұйымдастыру, басқару және әкімшілік ету
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұнында ғылыми теориялар мен концепциядағы басқарудың мазмұны мен формаларына көзқарастың эволюциясы, қазіргі жағдайдағы әлеуметтік жұмысты басқарудың ұйымдастырушылық және мазмұнды аспектілері, ұйымдастырушылық мінез-құлықтың және қарым-қатынастың ерекшеліктері, басқару қызметінің сипаттамалары, персоналды басқару технологиясы ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік диагностика
    Несиелер: 5

    Диагностика ұғымы. Әлеуметтік диагноз ерекшеліктері. Әлеуметтік диагноздың түрлері. Әлеуметтік диагностиканың теориялық концепциялары. Әлеуметтік диагноздың кезеңдері мен құрылымы. Бақылау, құжаттарды талдау, талдама, синтез, қорытынды және т.б. Әлеуметтік қызметкерлерді дайындау кезінде «Әлеуметтік диагностика» пәнінің маңызы мен қажеттілігі. Әлеуметтік диагностиканы жіктеу. «Әлеуметтік диагноз» Мэри Ричмондтың жұмысының мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүгедектермен жүргізілетін әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Бөгде адамдардың көмегінсіз өз мәселелерін шеше алмайтын мүгедектерге әлеуметтік қолдау көрсету қажеттілігі қарастырылады. Отбасындағы өзара қарым-қатынасқа маңызды рөл көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы Конфликтология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыс жүйесіндегі Конфликтология ерекшелігі. Конфликтологияның білімнің ғылыми-қолданбалы саласы ретінде қалыптасуы. Жанжалдың қазіргі концепциялары. Жанжал және даулы жағдай түсінігі. Қақтығыс функциялары және олардың әлеуметтік жұмыстағы көріністері. Әлеуметтік жұмыс жүйесіндегі жанжал типологиясы (қажеттіліктер қақтығысы, мүдделер қақтығысы, құндылықтар қақтығысы, тұлғааралық жанжал, тұлғааралық жанжал). Субъектілері-қақтығыс өзара іс-қимыл, әлеуметтік жұмыс. Әр түрлі әлеуметтік топтардың (әлеуметтік жетімдер, балалар мен жасөспірімдер, жұмыссыздар, қарттар және т.б.) мінез-құлқының конфликтогендік ерекшелігі. Әлеуметтік салада даулы жағдайлардың пайда болуының объективті және субъективті себептері. Әлеуметтік жұмыстағы жанжалдарды шешу жолдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмысты құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыстың мәні болып табылатын қатынастарды реттейтін құқықтық институттар мен нормаларды тереңдетіп оқытуды көздейтін пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Социальная работа с семьей и детьми
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жанжалдарды шешу технологиялары
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жанжал: түсінігі, түрлері және кезеңдері.Әлеуметтік қақтығыстардың алдын алу және алдын алу әдістері. Әлеуметтік қақтығыстарды басқару принциптері. Әлеуметтік қақтығыстарды басқарудағы әлеуметтік қызметкердің рөлі (жеке мысал, делдалдық және т.б.). Қақтығыстарды реттеудің және шешудің әкімшілік тәсілдері. Әлеуметтік қақтығыстарды шешудің құрылымдық тәсілдері. Қақтығыстарды реттеудің нормативтік-құқықтық тәсілдері. Әлеуметтік жанжалдарды шешудің әлеуметтік-психологиялық принциптері. Әр түрлі әлеуметтік топтар өкілдерімен жанжалдарды шешудің ерекшелігі.Ә��еуметтік серіктестік қақтығыстарды шешу және алдын алу саласындағы ынтымақтастық нысаны ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы отбасы құрылымы мен үдерістерін зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    отбасын әлеуметтік тұрғыдан әлеуметтік қолдауды жүзеге асыруды қамтамасыз етеді. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін қалыптастырумен байланысты мәселелерге үлкен көңіл бөлінеді, отбьасындағы ұрпақ арасындағы қарым-қатынас қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік диагноздың әдістемесі мен техникасы
    Несиелер: 5

    Диагностика ұғымы. Әлеуметтік диагноз ерекшеліктері. Әлеуметтік диагноздың түрлері. Әлеуметтік диагностиканың теориялық концепциялары. Әлеуметтік диагноздың кезеңдері мен құрылымы. Бақылау, құжаттарды талдау, талдама, синтез, қорытынды және т.б. Әлеуметтік қызметкерлерді дайындау кезінде «Әлеуметтік диагностика» пәнінің маңызы мен қажеттілігі. Әлеуметтік диагностиканы жіктеу. «Әлеуметтік диагноз» Мэри Ричмондтың жұмысының мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылым жүйесіндегі әлеуметтік жұмыстың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пән Әлеуметтік жұмыстың басқа ғылымдармен өзара байланысын зерттеуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҚР көші-қон саясаты
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының сыртқы және ішкі саясатындағы көші-қон саясатының орны мен рөлі. Қазақстан жеріндегі көші-қон процестерінің тарихы. Қазақстандағы көші-қон процестерін реттеу жүйесі. Қазақстан Республикасындағы көші-қон жағдайы. Көші-қон саясатының Қазақстан халқының құрамына әсері. Қазақстанның көші-қон саясатының мақсаттары мен принциптері. Қазақстанның көші-қон саясатының басымдықтары мен негізгі бағыттары. Қазақстанның көші-қон саясатын жүзеге асырудың міндеттері, нысандары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік геронтология
    Несиелер: 5

    «Әлеуметтік герантология» пәнін ғылым ретінде әлеуметтік жұмысты толыққанды ұйымдастыру үшін қажет. Егде адамдармен әлеуметтік жұмысты нақты технологиялық аспектілерін қарастыру және анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы супервизорлық
    Несиелер: 5

    Курс Әлеуметтік жұмыстағы супервайзер қызметінің орнын, рөлін, мәнін, құрылымын және ерекшеліктерін зерделеуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Келіссөздерді жүргізу техникасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ мамандардың әлеуметтік жұмыс бойынша іскерлік әңгіме және келіссөздер жүргізу әдістемесі мен ұсынымдарын қолдана білуін қалыптастыруға бағытталған. Іскерлік әңгіме ресми-іскерлік саладағы коммуникация тәсілі ретінде. Коммуникацияның вербалды және вербалды емес құралдары. Келіссөздер - қажетті нәтижелерге қол жеткізу процесі. Іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі формалары: диалог немесе полилог. Келіссөздер жүргізу схемасы (келіссөздер тақырыбына сәлемдесу және кіріспе; келіссөздер барысы туралы тақырыптың сипаттамасы және ұсыныстар; тараптардың ұстанымдарын баяндау; диалог жүргізу; проблеманы шешу; қорытынды құжатты аяқтау және дайындау). Келіссөздерді табысты өткізудің тетіктері мен принциптері. Тілдік мінез-құлық түсінігі (ресми-іскерлік сөйлеу тілі мен стилін, психолингвистика мен әлеуметтік лингвистика саласындағы білімді, сондай-ақ қарым-қатынас психологиясын қолданудың оңтайлы нұсқасы). Келіссөздер жүргізу этикасы. Келіссөздер қақтығыстарды шешу тәсілі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пенитенциарлық жүйе мекемелеріндегі әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    "Пенитенциарлық жүйелер мекемелеріндегі әлеуметтік жұмыс" пәнінің теориялық-әдіснамалық негіздері, пенитенциарлық ғылымның тарихи дамуы. Шетелде қамаудағылармен әлеуметтік жұмыс тәжірибесі. Пенитенциарлық саладағы әлеуметтік қызметкер қызметінің принциптері. ҚР пенитенциарлық мекемелердегі әлеуметтік қызметкердің функциялары. Сотталғандар мен бұрынғы сотталғандардың әлеуметтік мәселелері пенитенциарлық мекемелердегі әлеуметтік жұмыстың құқықтық аспектісі. Пенитенциарлық мекемелердегі әлеуметтік жұмыстың психологиялық аспектілері. ҚР пенитенциарлық жүйесі шеңберіндегі әлеуметтік жұмыс қызметінің негізгі әдістері мен әдістемесі пенитенциарлық жүйедегі санкциялар мен жазалардың генезисі пенитенциарлық жүйедегі әлеуметтік жұмыстың Нормативтік-құқықтық аспектілері. Бас бостандығынан айыру орындарындағы әлеуметтік терапия сотталған әйелдермен Әлеуметтік жұмыстың ерекшелігі. Кәмелетке толмаған құқық бұзушылармен Әлеуметтік жұмыстың ерекшеліктері. Денсаулығына байланысты проблемалары бар сотталғандармен Әлеуметтік жұмыстың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мигранттардың әлеуметтік бейімделуі мен оңалуы
    Несиелер: 5

    Пән мигранттардың әлеуметтік бейімделуінің ерекшеліктерін анықтауға бағытталған. Көші-қон және әлеуметтік жұмыс мәселелері. Қазіргі жағдайда мигранттардың әлеуметтік бейімделуінің теориясы мен практикасы. Бейімделу деңгейлері (жеке және институционалдық). Көшіп-қонушылардың әлеуметтік бейімделуінің түсінігі және мәні. Көшіп-қонушыларды әлеуметтік бейімдеу компоненттері: (әлеуметтік-медициналық, әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-орта, Әлеуметтік-мәдени және т.б.). Мемлекеттің көші-қон саясаты мигранттардың бейімделу факторы ретінде. Көшіп-қонушыларды бейімдеу және оңалтудың әлеу��еттік тәсілдері мен құралдары. Көшіп-қонушылармен Әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік, психологиялық және құқықтық аспектісі. Көші-қон процестерін заңнамалық реттеу және тиімді көші-қон саясатын әзірлеу проблемасы және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    Бұл пән бойынша имидж бойынша теориялық мәселелер пәнде қарастырылады, оны жүзеге асыру мәні, механизмі, қалыптатсыру түрлері және оны санаға сіңдіру жолдары қарастырылады. Имиджелогияның басты мақсаты- қоғмадық сана-сезімдегі түсініктерді қалыптастыру. Бұл пәнде студенттер үшін жеке және корпоративтік түсініктерді қабылдау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жетімдермен жүргізілетін әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыс халықтың әлеуметтік қорғау мәселелерін шешуде өзіндік көп аспектілі қызмет ұсынып, әр түрлі әлеуметтік мекемелерде жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік қызметкердің этикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән "әлеуметтік жұмыс" мамандығының кәсіби-қалыптастыратын идеяларының бастапқы этикалық аспектілерін мамандық ретінде көрсетеді. Негізгі мақсаты-әлеуметтік жұмыс мамандарының қызметі мен кәсіби моралі ретінде әлеуметтік жұмыстың құндылық-этикалық негіздері туралы біртұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру; кәсіби ғылыми және практикалық қызметті ұғыну мен ұйымдастырудағы этикалық-аксиологиялық тәсілдің мәнін ашу және қажеттілігін негіздеу; әлеуметтік жұмыс маманының құндылық-этикалық ойлау негіздерін қалыптастыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жетімдермен жүргізілетін психоәлеуметтік жұмыс мәні мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психоәлеуметтік жұмыс ұғымы және оның жетім балалармен ерекшелігі.Маманға кәсіби психоәлеуметтік жұмыстың талаптары. Жетім балалардың жағдайы және оларды қолдау шаралары. Жетімдермен психоәлеуметтік жұмыс методологиясының психологиялық негіздері.Жетімдерді әлеуметтік бейімдеу, дезадаптация және әлеуметтендіру психологиясы.Балалар, мектепке дейінгі және кіші мектеп оқушылары – әлеуметтік жетімдер, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған жасөспірімдер үйлерінде балалардың ерте дамуының конфликтогендік психологиялық ерекшеліктері. Жетім балалардың психологиялық дағдарыстары. Әлеуметтік қызметкерлерге психологиялық көмек көрсету. Жетім балалармен психоәлеуметтік жеке жұмыс. Жетім балалармен психологиялық-әлеуметтік топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасы үлкен адамдардың психологиялық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    «Әлеуметтік герантология» пәнін ғылым ретінде әлеуметтік жұмысты толыққанды ұйымдастыру үшін қажет. Егде адамдармен әлеуметтік жұмысты нақты технологиялық аспектілерін қарастыру және анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар үйлеріндегі психоәлеуметтік жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде балалар үйіндегі психологиялық қызметті ұйымдастыру қарастырылады. Сонымен қатар студенттер балалар үйіндегі жұмыстың заңнамалық жағын да білуі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қамсыздандыру жүйесінің негізгі элементтерін зерттеуге бағытталған. Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қамсыздандыру жүйесі саласындағы білімді меңгеру, Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қамсыздандыру жүйесінің негізгі бағыттарында, деңгейлерінде, түрлері мен элементтерінде бағдарлай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ресей Федерациясының көші-қон саясаты
    Несиелер: 5

    Ресейдің көші-қон саясатын қалыптастыру. Ресей Федерациясының көші-қон саясатының тұжырымдамасы. Ресейдегі көші-қон процестерін реттеудің заңнамалық базасы. Ресей Федералдық көші-қон қызметі (ФМС). Кәсіпорындар мен фирмалардың шетелдік жұмысшыларды тартуына ФМС рұқсаттарын беру тәртібі. Ресейде көшіп-қонушылар үшін квоталарды анықтау рәсімі. Көші-қонды реттеу саласындағы өңірлік заңнамалық актілер. Ресей ФМС қызметінің негізгі бағыттары мен бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы әлеуметтік сақтандыру
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстандағы әлеуметтік сақтандырудың негізгі аспектілерін қарастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи мемлекеттердің көші-қон саясаты
    Несиелер: 5

    "Көші-қон" ұғымы. Қазіргі әлемдегі көші-қон процестері: негізгі үрдістер. АҚШ-тың көші-қон саясаты. Мексиканың көші-қон саясаты. Швеция көші-қон саясатының ерекшеліктері. Германияның көші-қон саясаты. Франция көші-қон саясатының ерекшелігі. Ұлыбританияның көші-қон саясаты. Италияның көші-қон саясаты. Жапонияның көші-қон саясаты. Әлемдегі еңбек көші-қоны. Көші-қон процестері және жаһандану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік бейімделу мен оңалту
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің жүйеленген білімін қалыптастыру өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдарды әлеуметтік бейімдеу және оңалту ерекшеліктері мен тетіктері, әлеуметтік бейімдеу және оңалту деңгейін диагностикалау және түзету әдістері туралы. "Оңалту", "бейімделу"ұғымдарының жалпы сипаттамасы мен мазмұны. Бейімделу және оңалтудың негізгі түрлері. Адам ағзасының қоршаған орта жағдайларына бейімделу формалары мен механизмдері. Қазіргі адамның өмір сүру ортасы. Әлеуметтік бейімделу мен оңалтудың жас ерекшеліктері. Әлеуметтік дезадаптацияның себептері мен түрлері. Әлеуметтік бейімделу және оңалту деңгейін диагностикалау және түзету әдістері. Ауытқушылық мінез-құлықтың алдын алу шаралары. Бейімдеу және оңалтудың әлеуметтік тәсілдері мен құралдары. Әлеуметтік бейімделу және оңалту процесс ретінде. Әлеуметтік бейімдеу және оңалту нәтижесі ретінде. Әлеуметтік бейімдеу және оңалту субъектілері мен объектілері. Әлеуметтік бейімделу және оңалтудың заңнамалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әлеуметтік жұмыстағы ғылыми зерттеулердің қазіргі жай-күйі мен даму тарихы, әлеуметтік жұмыс саласындағы ғылыми қызметтің ерекшелігі ғылыми әдіснамасының принциптерін меңгеру

  • Код ON2

    Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласында Дағдылар мен іскерлікті қолдану және оларды әлеуметтік

  • Код ON3

    Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтік қорғау, білім беру, денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы мәселелерінде құзыретті болуға; әлеуметтік көмек көрсету және халықтың әр түрлі санаттарын қолдау жөніндегі негізгі нормативті құжаттаманы қолдануға міндетті.

  • Код ON4

    Өмірлік қиын жағдайға тап болған әлеуметтік адамдарға (ерекше қажеттіліктері бар адамдар, жетім балалар, "тәуекел" топтары, мигранттар) мамандандырылған даярлық ерекшеліктерін практикалық қызметте пайдалану.

  • Код ON5

    Адамдармен қарым-қатынас этикасын сақтау; эмпатикалыққа, әдептілікке, гуманистік дүниетанымға, коммуникативтік, өзін-өзі сынауға, күйзеліске төзімді қасиеттерге ие болу, өз эмоцияларын басқара білу.

  • Код ON6

    Әлеуметтік жұмыс және аралас пәндер саласында заманауи теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ жаңа зерттеулерді қолдану.

  • Код ON7

    Халықтың әртүрлі әлеуметтік топтарының әлеуметтік әл-ауқатының факторларын және әлеуметтік маңызды проблемалық жағдайларды анықтау мақсатында кешенді әлеуметтік зерттеулерді жүргізу және басқаруды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON8

    Әлеуметтік процестер мен жеке өмірлік жағдайлардың дамуын диагностикалау, болжау, жобалау және модельдеу.

  • Код ON9

    Әлеуметтік саясаттың әртүрлі бағыттарын іске асыру бағдарламаларын қолдану және әлеуметтік салада жобалық-талдамалық және сараптамалық-кеңес беру қызметін дамыту.

  • Код ON10

    Әлеуметтік қорғау міндеттерін шешу және халықтың әртүрлі топтарын белсендіру үшін өмір сүрудің түрлі салаларында инновациялық әлеуметтік технологияларды уақтылы анықтау.

  • Код ON11

    Әлеуметтік серіктестік принципі негізінде халықтың әр түрлі топтарының әлеуметтік әл-ауқатын арттыру мақсатында әлеуметтік мәселелерді шешу бойынша мемлекеттік, коммерциялық және қоғамдық ұйымдардың өзара іс-қимылын және қызметін үйлестіруді жолға қою

  • Код ON12

    Нормативтік-құқықтық, әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық және әлеуметтік-медициналық мәселелер бойынша кеңес беру дағдыларын қалыптастыру.

Top