Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04112 Маркетинг в "Тұран" университеті мекемесі

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» ББ мақсаты - жоғары білікті магистрлерді дайындау, оларда ұтымды маркетингтік шешімдерді қабылдауға әсер ететін маркетингтік қызмет саласындағы стандарттардың талаптарына сәйкес жеке қасиеттерді, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Инновациялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән инновациялық маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: инновациялық даму түрлері; әртараптандыру; жаңа идеяларды іздеу технологиялары; жаңа идеяларды іздеуді жүзеге асыру кезіндегі маркетингтік зерттеулер әдістері; инновацияларды құруға маркетингтік көзқарас; өнім/қызмет идеяларын экономикалық талдау; тауардың нарықтық барабарлығын бағалау; жаңа өнімдерді/қызметтерді жылжыту құралдары; брендті құру және дамыту стратегиясы; маркетингтік инновациялық стратегиялар; инновациялық маркетингтің тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Тілдік, лингвистикалық білімді терең және кеңейтілген алу, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын кеңейту, қоғамдық-саяси лексика бойынша белсенді сөздік қорын байыту; ақпарат беру үшін сөздікпен және сөздіксіз мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару, ауызша аударма, сондай-ақ ағылшын тілінен ана тіліне және керісінше жазбаша аударма жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пәнді оқыту мақсаты – басқару іс-әрекетінің мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары туралы магистранттардың тұтас және жүйелі көзқарасын қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында менеджердің тиімділігін қамтамасыздандыратын психологиялық факторлар, іс-әрекет барысындағы мотивация психологиясы, ұжымдағы психологиялық климат ерекшеліктері, көшбасшылықтың психологиялық астарлары туралы магистранттардың білімдері қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың теориялық ережелерді, әдістемелік негіздерді терең ұғыну және түсінуіне қол жеткізу және заманауи ұйымдардың қызметін басқарудың практикалық әдістерін меңгеру. Пән қазіргі ұйымның мақсаттарына тиімді және өнімді жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастырумен байланысты негізгі заңдылықтарды, қасиеттерін, жақтарын және процестерін оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтік коммуникация саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында: коммуникация процесі және интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар; маркетингтік коммуникация жүйесіндегі жарнаманың рөлі; жарнамалық құралдардың жіктелуі; жарнамалық қызметті ұйымдастыру; маркетингтік коммуникациялардың бюджеті және тиімділігі; көрмелер, жәрмеңкелер және жарнамалық кәдесыйлар; паблик рилейшнз; брендинг; өткізуді ынталандыру; жеке сату оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистрлік жоба технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс аяқталғаннан кейін магистранттар жобаның өзектілігін тұжырымдауға, оның сипаттамасын жасауға, нақты тәжірибелік ұсынымдарды ұсынуға, басқару міндеттерінің дербес шешімін ұсынуға қабілетті болады. Білім алушылар курс аяқталғаннан кейін жобаның тәжірибелік маңыздылығын бағалай алады, ұсынылған ұсыныстарды озық ақпараттық технологияларды қолдана отырып қорғай алады. Оқыту әдістері ретінде «ми шабуылы», кейстер қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән маркетингті басқару саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант менеджмент пен маркетингтің теориялық ережелерін меңгереді пән шеңберінде: кәсіпорынның тауар саясатының маркетинг-менеджменті, кәсіпорынның баға саясаты, кәсіпорынның тарату жүйесінің маркетинг-менеджменті, кәсіпорынның коммуникациялық саясатының маркетинг-менеджменті, халықаралық маркетинг-менеджмент оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтік зерттеулер саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен ұйымдастырылуы; маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары мен технологиялары; маркетингтік зерттеулердің жобасын әзірлеу; зерттеу процесінің алгоритмі; маркетингтік ақпараттық; іріктеуді жоспарлау; маркетингтік зерттеулердегі экономикалық-математикалық модельдеудің прогрессивті әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Agile негізіндегі жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    «Agile негізіндегі жобаларды басқару» курсын аяқтағаннан кейін студенттер үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында оқытылады: әлеуметтік саланы маркетингтік басқаруды ұйымдастыру; әлеуметтік құзыреттілік және жауапкершілік; әлеуметтік маркетинг кешенін әзірлеу; әлеуметтік маркетингтегі коммуникациялардың ерекшеліктері; коммерциялық емес ұйымдарда фандрайзингті пайдалану ерекшеліктері; әлеуметтік маркетингті дамытудың шетелдік және отандық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті

  • Код ON2

    Өз бетінше оқуға, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі Ақпарат кезінде стандартты емес жағдайларда шешім табуға және қабылдауға қабілетті

  • Код ON3

    Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті

  • Код ON4

    Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті

  • Код ON5

    Жаңа және жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, кәсіби салада және пәнаралық контексте мәселелерді шешуге қабілетті

  • Код ON6

    Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің бизнес зерттеулерін жүргізуге, Кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON7

    Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады

  • Код ON8

    Қабілетті ұйымдастыру маркетингтік компания қызметі, әзірлеу және іске асыру тауарлық, бағалық, өткізу және коммуникациялық саясатын тәжірибеде маркетинг

  • Код ON9

    Маркетингтік зерттеулер жүргізу, деректерді жинау және өңдеу, талдау есептерін дайындау дағдыларын меңгерген

  • Код ON10

    Презентациялар, жарнамалық және PR-акциялар кешенінде өткізу, жеке сатуды, көрмелерді, жәрмеңкелерді ұйымдастыру, өткізуді ынталандыру құралдарын пайдалана білу дағдыларын меңгерген

  • Код ON11

    Қаржы ұйымдарының маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, салалық ерекшелікті ескере отырып, қаржы қызметтері нарығында маркетингтік технологияларды қолдануға қабілетті

7M04112 Маркетинг 1-1,5 ж
Магистратура

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (1 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг П-1
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M04112 Маркетинг
Магистратура

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top