7M04112 Маркетинг в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» ББ мақсаты - жоғары білікті магистрлерді дайындау, оларда ұтымды маркетингтік шешімдерді қабылдауға әсер ететін маркетингтік қызмет саласындағы стандарттардың талаптарына сәйкес жеке қасиеттерді, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Менеджмент
Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың теориялық ережелерді, әдістемелік негіздерді терең ұғыну және түсінуіне қол жеткізу және заманауи ұйымдардың қызметін басқарудың практикалық әдістерін меңгеру. Пән қазіргі ұйымның мақсаттарына тиімді және өнімді жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастырумен байланысты негізгі заңдылықтарды, қасиеттерін, жақтарын және процестерін оқытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқыту мақсаты – басқару іс-әрекетінің мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары туралы магистранттардың тұтас және жүйелі көзқарасын қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында менеджердің тиімділігін қамтамасыздандыратын психологиялық факторлар, іс-әрекет барысындағы мотивация психологиясы, ұжымдағы психологиялық климат ерекшеліктері, көшбасшылықтың психологиялық астарлары туралы магистранттардың білімдері қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шет тілі (кәсіби)
Курстың мақсаты тілдік, лингвистикалық білімді терең және кеңейтілген алу, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын кеңейту, қоғамдық-саяси лексика бойынша белсенді сөздік қорын байыту; ақпарат беру үшін сөздікпен және сөздіксіз мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару, ауызша аударма, сондай-ақ ағылшын тілінен ана тіліне және керісінше жазбаша аударма жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Agile негізіндегі жобаларды басқару
«Agile негізіндегі жобаларды басқару» курсын аяқтағаннан кейін студенттер үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару
Курс мақсаты - жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Магистрлік жоба технологиясы
Курс мақсаты магистранттар жобаның өзектілігін тұжырымдауға, оның сипаттамасын жасауға, нақты тәжірибелік ұсынымдарды ұсынуға, басқару міндеттерінің дербес шешімін ұсынуға қабілетті болады. Білім алушылар курс аяқталғаннан кейін жобаның тәжірибелік маңыздылығын бағалай алады, ұсынылған ұсыныстарды озық ақпараттық технологияларды қолдана отырып қорғай алады. Оқыту әдістері ретінде «ми шабуылы», кейстер қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг-менеджмент
Пән маркетингті басқару саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант менеджмент пен маркетингтің теориялық ережелерін меңгереді пән шеңберінде: кәсіпорынның тауар саясатының маркетинг-менеджменті, кәсіпорынның баға саясаты, кәсіпорынның тарату жүйесінің маркетинг-менеджменті, кәсіпорынның коммуникациялық саясатының маркетинг-менеджменті, халықаралық маркетинг-менеджмент оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологиялары
Пән маркетингтік зерттеулер саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен ұйымдастырылуы; маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары мен технологиялары; маркетингтік зерттеулердің жобасын әзірлеу; зерттеу процесінің алгоритмі; маркетингтік ақпараттық; іріктеуді жоспарлау; маркетингтік зерттеулердегі экономикалық-математикалық модельдеудің прогрессивті әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық маркетинг
Пән инновациялық маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: инновациялық даму түрлері; әртараптандыру; жаңа идеяларды іздеу технологиялары; жаңа идеяларды іздеуді жүзеге асыру кезіндегі маркетингтік зерттеулер әдістері; инновацияларды құруға маркетингтік көзқарас; өнім/қызмет идеяларын экономикалық талдау; тауардың нарықтық барабарлығын бағалау; жаңа өнімдерді/қызметтерді жылжыту құралдары; брендті құру және дамыту стратегиясы; маркетингтік инновациялық стратегиялар; инновациялық маркетингтің тиімділігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік маркетинг
Пән әлеуметтік маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында оқытылады: әлеуметтік саланы маркетингтік басқаруды ұйымдастыру; әлеуметтік құзыреттілік және жауапкершілік; әлеуметтік маркетинг кешенін әзірлеу; әлеуметтік маркетингтегі коммуникациялардың ерекшеліктері; коммерциялық емес ұйымдарда фандрайзингті пайдалану ерекшеліктері; әлеуметтік маркетингті дамытудың шетелдік және отандық тәжірибесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Пән маркетингтік коммуникация саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында: коммуникация процесі және интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар; маркетингтік коммуникация жүйесіндегі жарнаманың рөлі; жарнамалық құралдардың жіктелуі; жарнамалық қызметті ұйымдастыру; маркетингтік коммуникациялардың бюджеті және тиімділігі; көрмелер, жәрмеңкелер және жарнамалық кәдесыйлар; паблик рилейшнз; брендинг; өткізуді ынталандыру; жеке сату оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті
- Презентациялар, жарнамалық және PR-акциялар кешенінде өткізу, жеке сатуды, көрмелерді, жәрмеңкелерді ұйымдастыру, өткізуді ынталандыру құралдарын пайдалана білу дағдыларын меңгерген
- Маркетингтік зерттеулер жүргізу, деректерді жинау және өңдеу, талдау есептерін дайындау дағдыларын меңгерген
- Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады
- Қаржы ұйымдарының маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, салалық ерекшелікті ескере отырып, қаржы қызметтері нарығында маркетингтік технологияларды қолдануға қабілетті
- Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті
- Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті
- Толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда өзін-өзі оқыту, әлеуметтік бейімделу, табу және шешім қабылдау технологияларын қолдануға қабілетті
- Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің бизнес зерттеулерін жүргізуге, Кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Қабілетті ұйымдастыру маркетингтік компания қызметі, әзірлеу және іске асыру тауарлық, бағалық, өткізу және коммуникациялық саясатын тәжірибеде маркетинг
- Жаңа және жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, кәсіби салада және пәнаралық контексте мәселелерді шешуге қабілетті