7M04117 Халыкаралык экономика жане сауда в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ірі қазақстандық және халықаралық компанияларда, бірлескен кәсіпорындарда жұмыс істеу үшін халықаралық экономикалық қатынастар саласындағы біліктілігі жоғары кәсіби мамандарды даярлау. Бағдарлама - заманауи еңбек нарығында жоғары бәсекелестік жағдайды қамтамасыз ету үшін қажетті дағдыларды, дағдыларды және құзыреттерді алу үшін халықаралық сауда саласындағы болашақ маманға мүмкіндік береді.Білім беру бағдарламасының мақсаты мақсатты кәсіби салаға сәйкес келеді. Ол негізгі талаптарды, атап айтқанда: академиялық қабілетін, жұмыс орнындағы жалпы жұмыс орнын және зерттелген пәндерді және әлеуметтік-саяси тұрғыдан және жеке даму тұрғысынан маманның практикалық білімдерін қарастырады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Азиядағы бизнес және кәсіпкерлік: Модуль 1 Шығыс Азиядағы бизнес және кәсіпкерлік
«Азиядағы кәсіпкерлік және кәсіпкерлік» пәнін меңгерудің негізгі мақсаты болып табылады Іскерлік қарым-қатынастарды дамыту үшін негізгі идеялар мен дағдыларды қалыптастыру Шығыс Азия елдерімен (әсіресе Қытаймен), Оңтүстік (Үндістан, Шри-Ланка, Оңтүстік-Шығыс Азия), жергілікті нарықты дамытудың ұлттық сипаттамаларын, іскерлік мәдениетін, сондай-ақ осы аймақтағы саяси және экономикалық тәуекелдерді ескере отырып.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықаралық бизнес
Халықаралық бизнес ел ішіндегі іскерлік операциялардың артықшылықтарынан, яғни бұл өнімді басқа елде сатудан немесе басқа елдегі өндірістің бір елінің фирмасының құрылуынан немесе үшінші елдердің фирмаларымен бірлесіп қызмет көрсетуден және т.б. артықшылықтар алу мүмкіндігіне негізделген. бизнеске тартылған тараптарға өз елдерінен тек бизнеспен айналысуына қарағанда артық артықшылықтарды беріңіз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сандық және сапалық зерттеу әдістері
Курста қарастырылады: Зерттеулердегі сапалы әдіснаманың орны мен рөлі. Оқиғаны зерттеу әдісін қолдану мен жүзеге асыру мүмкіндіктері (case study). Бақылау әдісінің сипаттамасы және оның құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Диссертациялық зерттеу әдіснамасы
Диссертациялық жұмыстың әдіснамалық негізіне сәйкес, зерттеу жұмысы диссертациялық зерттеудің мақсатына жету үшін өтініш беруші қолданатын ғылыми білім әдістерінің жиынтығы ретінде түсініледі. Диссертация мәтінінде өтініш беруші өз қолданған əрбір əдісін егжей-тегжейлі негіздеуге тиіс, ол зерттеу сұрағына өзінің көкжиегін растайды жəне диссертациялық зерттеудің нəтижелерінің сенімділігін анықтайтын дұрыс зерттеу әдістерін таңдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шет тілі (қытай тілі)
Көптеген зерттеушілердің назарына айналған қазіргі заманғы қытайлықтар қалыптасудың ұзақ тарихы бар. Кейбір факторлардың әсерінен ол грамматика бойынша, сондай-ақ лексика, фонетика және морфология тұрғысынан көптеген ерекшеліктерге ие болды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 13
-
Заманауи Азиядағы модернизация және тұрақты даму проблемалары (Заманауи Азиядағы жаңғырту және тұрақты даму)
Бұл курс Шығыс Азияның және іргелес аймақтардың дамуындағы маңызды үрдістерге арналған. Географиялық тұрғыдан алғанда, ол ең алдымен Қытай, Корея, Жапония және ішінара Оңтүстік-Шығыс Азия елдеріне бағытталған, сонымен қатар маңызды трансшекаралық және транс мәдениетті үрдістерді, атап айтқанда, исламдық және буддистік мәдениеттің халықаралық ықпалдасуға және үкімет түрлеріне әсерін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дизайн ойлау (рус)
Аналитикалық тәсіл емес, шығармашылық, негізделген инженерлік, бизнес және басқа да міндеттерді шешудің әдістемесі. Конструкторлық ойлаудың басты ерекшелігі аналитикалық ойлауға қарағанда, сыни талдау емес, кейде ең күтілмеген идеялар мәселені жақсы шешуге әкелетін шығармашылық процесс болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Азиядағы бизнес және кәсіпкерлік: Модуль 2 Шығыс Азиядағы бизнес және кәсіпкерлік
«Азиядағы кәсіпкерлік және кәсіпкерлік» пәнін меңгерудің негізгі мақсаты болып табылады Іскерлік қарым-қатынастарды дамыту үшін негізгі идеялар мен дағдыларды қалыптастыру Шығыс Азия елдерімен (әсіресе Қытаймен), Оңтүстік (Үндістан, Шри-Ланка, Оңтүстік-Шығыс Азия), жергілікті нарықты дамытудың ұлттық сипаттамаларын, іскерлік мәдениетін, сондай-ақ осы аймақтағы саяси және экономикалық тәуекелдерді ескере отырып.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі Қытайдың экономикасы (қазіргі Қытайдағы экономика)
Бұл курс қытай экономикасының қазіргі жағдайын қарастырады, он жыл бұрын болған әсерлі өсу қарқынын көрсетпейді. Дүниежүзілік банктің мәліметі бойынша, Қытай Халық ЖІӨ бойынша әлемде бірінші орынды иеленді (19,8 триллион доллар), бұл әлемдік ЖІӨ-нің 17,08 пайызын құрайды. Сонымен қатар, Қытай жан басына шаққандағы ЖІӨ көлемі бойынша ($ 14450,17) әлемде тек 79-шы орын алады (2-кесте). Соңғы 10 жылда ҚХР халқының саны 4,59% -ға өсті, ЖІӨ бір жарым есе өсті, ал ЖІӨ жан басына шаққандағы ЖІӨ өсу қарқыны артта қалып отыр.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 2
-
Халықаралық логистика
Бұл курста халықаралық стратегиялық басқару жеткізілім тізбегі, ұйымдардың логистикалық қызметінің бірлігі ретінде түсініледі жеткізу тізбегі, атап айтқанда, операциялық, қаржылық және маркетингтік функциялар мен бақылау тауарлардың, ақшаның және ақпараттардың шекарасы бойынша және бүкіл елдегі материалдық ағыны түрлі мемлекеттер
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 2
-
Халықаралық экономика және сауда
Әлемдік саудаға тән ерекшелігі тауарлар мен қызметтерді сатып алуға және сатуға ғана емес, сондай-ақ бірлескен кәсіпорындарды, кейіннен трансұлттық корпорацияларды құруға мүмкіндік береді. Мұндай компаниялардың азаматтығы анықталмайды, оның құрылымдық бөлімшелері арзан ресурстары бар елдерде (шикізат, материалдар, еңбек), сондай-ақ дайын өнімді сату табысы жоғары елдерде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- 1 Шет тілдерінде әдебиет көздерін еркін байланыстыру және пайдалану
- 2: Нарықтық бағдар Статистикалық, сандық және сапалық нарықты зерттеу, нарықтың даму үрдістерін жүргізу, әртүрлі көздерді таңдауды негіздейтін дағдылар.
- Сыртқы экономикалық объектілердің қызметін және сыртқы сауда операцияларын талдау, қорытындылар жасау және өндіріс пен басқарудың қажетті формаларын таңдау, басқару шешімдерін қабылдау, олардың сапалы сандық талдауын және синтезін жүргізу кезінде процестерді, құбылыстарды, жағдайларды сипаттау және болжау үшін үлгілерді құру және пайдалану.
- 4. Халықаралық компаниялардың даму перспективаларын және олардың кәсіби қызметінің перспективаларын қараңыз
- 5. Халықаралық бизнестегі әріптестерді іздеу және бағалау, әртүрлі елдердің экономикасының мемлекеттік және мемлекеттік емес реттеушілерімен тиімді қарым-қатынас орнату;
- 6. Мерзімдік және келісімшарттық үдерісті ұйымдастыруға, шетелдік серіктестермен сәтті келіссөздер жүргізуге;
- Ұйымдастыру және басқару шешімдерін табу, басқару шешімдерінің нәтижелерін және салдарын бағалау және қабылданған шешімдердің әлеуметтік маңызы тұрғысынан олар үшін жауапкершілікті алуға дайындық
- 8. Өндірістің нақты жағдайына, ресми иерархияны жылжытуға, басқа аймақтарға көшуіне, сондай-ақ мамандықты өзгертуге байланысты маманның әлеуметтік, экономикалық, кәсіби рөлдерінің өзгеру жағдайына бейімделу мүмкіндігі.