Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04111 Экономика в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономиканың қаржылық, нақты, мемлекеттік және бизнес секторларында жұмыс істейтін компаниялардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін арнайы әзірленген, күшті аналитикалық және басқару дағдылары бар жоғары білікті экономистерді дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: таңдаған мамандығы шеңберінде кәсіби даму үдерісіндегі басқару іс-әрекетінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін зерттеу және талдау негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми негізделген дайындауды қамтамасыз ету. Осы пәннің шеңберінде мыналар зерттеледі: Басқару психологиясына кіріспе. Басқару психологиясының даму тарихы. Жалпы психологиядағы ғылыми зерттеу әдістері. Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері. Басқару психологиясындағы зерттеу әдістері. Басқару әрекетіндегі тұлға. Ұйымды басқару субъектісі ретінде басшының тұлғасы. Басқару шешімдерін қабылдау психологиясы. Шешімдерді басқарудың мотивациялық аспектілері. Тұлға және ұйымда іскерлік мансап құру. Іскерлік қарым-қатынас пен кәсіби қарым-қатынас психологиясы. Ұйымдардағы тұлғааралық қабылдау психологиясы. Мәдениетаралық қарым-қатынас психологиясы. Эмоциялық күйлерді басқару. Басқару қақтығыстарының психологиясы. Ұйымның корпоративтік мәдениеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Инвестициялық жобаны басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға инвестициялық жобаларды тиімді басқару және негізделген инвестициялық шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды беру. Осы пәнді оқытудың аясында: Жобаларды басқару: жобалардың мәні және басқару формалары. Жобаны қаржыландыру: мәні, түрлері, кезеңдері. Жобаның инвестициялық жоспарын қалыптастыру. Инвестициялық жобаның тиімділігін бағалау әдістері. Инвестициялық жобаның бюджетін қалыптастыру. Жобаны сатып алу және келісім-шарттар жасау. Жобаны ұйымдастыру және команданы басқару. Жоба тәуекелдерін басқару және бағалау. Инвестициялық жобаның сараптамасы. Инвестициялық жобаларды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пәнді оқудың мақсаты: Магистранттардың ұйымдарды тиімді басқару және әртүрлі іскерлік контексттерде негізделген шешімдер қабылдау бойынша білімдері мен дағдыларын дамыту. Осы пәннің аясында біз: Менеджмент қызмет түрі ретінде. Ұйымдастыру түсінігі және түрлері. Ұйымдардың сыртқы және ішкі ортасы. Қарым-қатынас және шешім қабылдау. Ұйымды стратегиялық басқару. Инновациялық менеджмент. Дағдарысты басқару. Басқару функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау. Топты басқару. Көшбасшылық, билік және ықпал ету теориялары. Жеке құрам менеджменті. Төлем және еңбекті ынталандыру. Басқару этикасы және ұйымдастыру мәдениеті. Компаниядағы конфликттерді басқару. Өндіріс басқару объектісі ретінде. Операциялық өндірісті басқару. Сапаны бақылау. Өнімділікті басқару. Басқару тиімділігі: ішкі және сыртқы параметрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қала экономикасы және қалалық инфрақұрылым

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда қала экономикасы және қалалық инфрақұрылымды басқару жүйесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Осы пәнді оқытудың аясында: Қала экономикасына кіріспе. Қала агломерациясы және оның экономикалық өсуге әсері. Қаладағы қоғамдық игіліктер және сыртқы әсерлер. Қалалық жерді пайдалану және аймақтарға бөлу саясаты. Тұрғын үй нарықтары және қалалық жерлерде қолжетімділік. Көлік және қалалық ұтқырлық экономикасы. Инфрақұрылымды қаржыландыру және қалалық жерлерге инвестициялау. Қалалардағы экологиялық экономика және тұрақтылық. Қалалық кедейлік және теңсіздік. Қалалық басқару және саяси шеңбер. Ақылды қалалар және қала құрылысында технологияны пайдалану. Урбанизация және демографиялық тенденциялар. Жасыл инфрақұрылым және қала құрылысында табиғи жүйелерді пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кеңістіктік экономика

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың экономикалық нәтижелерге ресурстардың, адамдардың және экономикалық белсенділіктің кеңістікте таралуының қалай әсер ететіні туралы түсініктерін қалыптастыру. Осы пәнді оқытудың аясында: Экономикалық қызметтің кеңістіктік аспектілері. Шаруашылық қызметтің орналасу үлгілері және кеңістікті ұйымдастыру. Өсу теорияларында кеңістікті бейнелеу. Аймақаралық салааралық модельдер. Аймақаралық сауда. Диксит Стиглиц-Кругман моделі. Кәсіпкерлік белсенділіктің жекелеген аймақтарда шоғырлануы: «орталық-перифериялық» модель. Халықаралық және аймақаралық сауданың гравитациялық моделі. Кеңістіктік экономиканың үлгілері: эконометриялық тәсіл. Кеңістіктік стратегия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мінез-құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдениет

    Пәнді оқудың мақсаты: этикалық мінез-құлықты ынталандыру, сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және адалдық мәдениетін тәрбиелеу үшін психологиялық принциптерді түсіну және қолдану. Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: Қазақстан қоғамының әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жақсарту сыбайлас жемқорлықпен күресудің шарты ретінде. Қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастар жүйесін реформалау сыбайлас жемқорлықпен күрес факторы ретінде. Мемлекеттік қызмет көрсету процесін жетілдіру. Жемқорлық мінез-құлық сипатының психологиялық ерекшеліктері. Әртүрлі мінез-құлық модельдеріндегі субъект-субъект қатынастарын профильдеу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, ерекшеліктері. Жастар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микро-макроэкономикалық талдау

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға микро және макродеңгейдегі экономикалық ғылымның іргелі принциптері және экономикалық мәселелер мен мәселелерді талдау үшін қолданылатын құралдар туралы түсінік беру. Осы пәнді оқытудың аясында: Фирма теориясы және оның нарықтағы іс-әрекетін талдау. Сұраныс пен ұсынысты талдау. Өндіріс шығындарын талдау және табыстың азаю заңы. Баға құру теориясы және экономикалық ресурстарды пайдалануды талдау. Негізгі макроэкономикалық проблемаларды және олардың көрсеткіштерін талдау. Макроэкономикалық тепе-теңдік және оны қамтамасыз ету механизмін талдау. Мемлекеттің ақша жүйесін макроэкономикалық талдау. Мемлекеттің ақша-несие саясаты және олардың макроэкономикалық салдарларын талдау. Инфляция және мемлекеттің инфляцияға қарсы шараларының тиімділігін талдау. Халықты жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау жөніндегі мемлекеттік шаралардың тиімділігін талдау. Экономикалық өсу теориясы және экономикалық дамудың циклдік сипатын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-экономикалық статистика

    Пәнді оқытудың мақсаты: адам өмірінің әлеуметтік және экономикалық аспектілерін, оның ішінде қоғамдағы байлық, табыс және басқа ресурстарды бөлу, сонымен қатар жұмыспен қамту, білім беру, денсаулық сақтау және басқа да негізгі көрсеткіштердің тенденцияларын түсіну. Осы пәнді оқытудың аясында: Әлеуметтік-экономикалық статистиканың ғылыми негіздері. Халық және еңбек статистикасы. Ұлттық байлық статистикасы. Шығындар мен аралық тұтыну статистикасы. Тауарлар мен қызметтерді өндіру нәтижелерінің статистикасы. Жалпы ішкі өнімнің тауар және ақша айналысының статистикасы. Баға статистикасы. Өндіріс тиімділігінің статистикасы. Ұлттық шоттар жүйесі макроэкономиканың негізгі баланстық құрылысы болып табылады. Халықтың өмір сүру деңгейі мен құнының статистикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновацияларды басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға ұйымдардағы инновацияны тиімді басқаруға қажетті білім, дағды және құралдармен қамтамасыз ету. Осы пәнді оқытудың аясында: Инновациялық менеджментке кіріспе. Инновациялық стратегия және жоспарлау. Инновациялық мәдениет және көшбасшылық. Инновациялық процестердің модельдері. Идеяны қалыптастыру және бағалау. Зияткерлік меншік және патенттер. Технологиялар трансферті және коммерцияландыру. Ашық инновация және краудсорсинг. Қызметтік инновация және әлеуметтік инновация. Жаңа технологиялардағы инновациялар (мысалы, жасанды интеллект, блокчейн және заттар интернеті). Инновацияның көрсеткіштері және өнімділікті бағалау. Инновация және тұрақтылық. Инновация және кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіптік)

    Пәнді оқудың мақсаты: тілдік емес мамандықтар магистранттарының стандарт деңгейінде шет тілін оқыту үдерісінде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру. Осы пәннің шеңберінде мыналар зерттеледі: Оқытылатын шет тіліндегі материалды ғылыми баяндаудың функционалдық және стилистикалық сипаттамасы. Шет тіліндегі тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясы және терминологиялық қосалқы тілі. Халықаралық ынтымақтастық шеңберіндегі іскерлік хат алмасу негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • ҚР-ғы кәсіпкерлік

    Пәнді оқудың мақсаты: бәсекелестік ортада кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздерін және практикалық дағдыларын меңгеру. Бұл пәннің шеңберінде мыналар зерттеледі: Кәсіпкерлік мәні және кәсіпкерлік қызметтің сипаты. Кәсіпкерлік идеялардың қайнар көздері және кәсіпкерлік орта. Кәсіпкерлік типологиясы. Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнесті жоспарлау. Кәсіпкерлік тәуекел түсінігі. Кәсіпкерлік қызметті ресурстық қолдау. Кәсіпкерлік мәдениет және кәсіпкерлік құпия. Кәсіпорынішілік кәсіпкерліктің экономикалық тиімділігі. Кәсіпкерлікті және оның инфрақұрылымын мемлекеттік қолдау. Әлеуметтік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік субъектілерінің жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ҚР-ғы мемлекеттік-жекеменшік әріптестік

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік және жеке ұйымдардың мемлекеттік қызметтерді көрсету, инфрақұрылым және даму жобалары бойынша ынтымақтастығы туралы түсінік беру. Осы пәнді оқытудың аясында: Мемлекеттік-жекешелік әріптестікке (МЖӘ) кіріспе. Құқықтық және институционалдық база. Әлеуетті МЖӘ жобаларын анықтау және бағалау. Жобаны қаржыландыру. МЖӘ жобаларымен байланысты тәуекелдерді басқару. МЖӘ келісімшарттарын келіссөздер және басқару. МЖӘ жобаларының әлеуметтік және қоршаған ортаға әсері. МЖӘ жобаларын бақылау және бағалау. МЖӘ тәжірибесін халықаралық салыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • тиімді қарым-қатынас стратегияларын, кәсіби деңгейде шетел тілін және мінез-құлық психологиясының принциптері мен теорияларын түсіну және білу
  • ұйымдарда басқару тәжірибесі мен шешім қабылдауды жақсарту үшін психологиялық теориялар мен принциптерді білу және түсіну
  • әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлерін, тәуекелдерді және оларды іске асырудың ықтимал салдарын ескере отырып, тиімді басқару шешімдерін талдау және қабылдау қабілеті болуы
  • нарық субъектілерінің экономикалық мінез-құлқын оңтайландырудың нақты мәселелерін шешу үшін қолайлы микро- және макроэкономика құралдарын, ауызша, графикалық және математикалық модельдерді пайдалана отырып, нақты экономикалық жағдайларды бағалай білу
  • ұйымдардағы инвестициялық жобалар мен инновациялық процестерді тиімді басқара білу; кәсіпкерлік ойлауды дамыту; тұрақты даму үшін аймақтық және қала құрылысы саясатын қалыптастыру және қалалық инфрақұрылымды жақсарту
  • ғылыми ақпараттың үлкен көлемін пайдалану, экономика саласында негізделген пайымдауларды қалыптастыру үшін әртүрлі көздерден алынған сәйкес ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау және түсіндіру
  • бизнес және менеджмент саласындағы ғылыми және кәсіби терминологияны пайдалана отырып, ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық және қолжетімді ұсыну
  • әртүрлі әлеуметтік жағдайларға бейімделу; әлеуметтік-экономикалық деректерді жинау, талдау және түсіндіру; мемлекеттік және жеке сектор арасындағы ынтымақтастықты тиімді басқару дағдыларының болуы
  • жан-жақты көпсалалы білім беру, әртүрлі зерттеу әдістері мен заманауи білім беру технологияларын қолдану негізінде өз бетінше білім алу тәсілдерін анықтау
  • ғылыми танымның эмпирикалық және теориялық аспектілерін, жалпы және арнайы зерттеу әдістерін қолдану; кәсіптік қызмет үшін мәтінді құрылымдау және академиялық жазу дағдыларын меңгеру
  • теориялық тұжырымдамалар мен әлеуметтік-экономикалық процестерді талдау үшін экономикалық құбылыстарды түсінудің әдістемелік және әдістемелік құралдарын пайдалану
  • академиялық адалдық мәдениеті және оқу процесінде академиялық ортаны құру және кәсіби іскерлік ортаға аудару принциптерін тасымалдаушы ретінде тани отырып, демократиялық қоғамның құндылықтарын бағдарлай білу
Top