7M02301 Қазақ филологиясы в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттың рухани негізі ретіндегі қазақ тілі мен әдебиетінің танымдық, философиялық, психологиялық, тәрбие мен әлеуметтік мәндерін анықтай алуына қажет теориялық білім негіздерін жинауға бағыт беру. Ғылыми-зерттеулермен айналыса алатын, жақын және алыс шет елдерде ғылыми-зерттеу орталықтарында тәжірибеден өтуге мүмкіндік беретін теориялық-практикалық білім мен дағдының болуын қамтамасыз ету. Тіл мен әдебиеттің басты тарихы мен теориялық негіздерін игере отырып, жаһандық өзгерістер алдындағы қазақ тілі мен әдебиетінің болашағына қатысты өз тұжырымдарын жасай білуге үйрену.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Шeтeл тілі (кәcіби)
Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиеттанудағы/ қазақ тілі біліміндегі жаңа ағымдар
Қазіргі қазақ тілі мен әдебиеттануындағы жаңа бағыттар мен ағымдарды оқыту, теориялық негіздерін үйрету, әдебиеттану мен тіл біліміндегі ағымдарды қоғаммен, әлеуметтік үрдістермен байланыстыра алу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің/әдебиеттанудың/қазақ тіл білімінің/қазақ әдебиетануының жаңа бағыттары
Қазіргі қазақ әдебиеттануы, тіл біліміндегі жаңа бағыттардың ерекшеліктерін түсіндіру. Филологиядағы жаңа әдіснамалар мен концепциялардың мәнін, өзгеріс себептерін талдау, Тіл білімі мен әдебиеттанудағы жаңа бағыттардың қоғамдық орнын, ғылыми негіздемесін талдау, мәтін талдау мен өзі құрастырған мәтіндерде жанр, стиль белгілеріне қарай қолдана алу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Университетте педагогикалық процесті ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Магистранттарды жоғары білім беру педагогикасы білімімен қаруландыру. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі Менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиет теориясының мәселелері
Әдебиет теориясының әдіснамалық негіздері, қоғамды суреттеудегі әдіс-тәсілдерінің поэтикалық белгілерін талдау. Сюжет пен құрылыстың бірлігі мен шығарманы түтастырудағы орны, кейіпкер бейнесінің поэтикасы оқытылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіл және мәдениетаралық коммуникациясы
Тілдің мәдениаралық коммуникациядағы қызметтеріне талдау жасау. Мәдениаралық коммуникациядағы когнитиивтік, коммуникациялық, прагматикалық қызмет түрлерінің лингвомәдени сипаттарын түсіну, талдау,тілдік қабаттардың өзара қарым-қатынас түрлеріндегі орнын анықтау, тілдік стильдердің қолданыс ерекшеліктерін тү сіну
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскери қазақ тілі
Ресми тіл мен іскери тіл арақатынастарын, өзара ұқсастықтары мен ерекшеліктерін, тілдік бірліктерін қолдана алу, ресми тілдің жазылу, айтылу нормаларын игеру. Іскери тілдегі тілдік бірліктердің қолданыс ерекшеліктері, ресми іс қағаздарының түрлерін үйрену, ресми тілдің түрлі үлгілері мен оның түрлеріне қарай рәсімделуі, стилі және жаңа қолданыстағы тілдік бірліктерін меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
20-21ғғ. тоғ-ғы батыс әдебиеті
Әлем және қазақ әдебиетінің ғасырлар тоғысындағы дамуына ғылыми талдау жасалады. Олардың тақырыптық-идеялық сипаттары, тарихи дамумен бірге алына отырып, адамзаттық 20-21 ғасырдағы басты мәселелерін шешудегі орны анықталады. Қазақ әдебиетіне әсері және қазақ әдебиетінің орны ашылады. 20-21 ғасыр тооғысындағы көркем шығармаларға әдеби, ғылыми талдаулар жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің академиялық грамматикасы
Қазақ тілінің академиялық грамматикасының ғылыми-теориялық негіздерін оқыту. Академиялық грамматикадағы фонология, сөзжасам, композициялық семантика т.б. мәселелерінің зерттелуі мен тұжырымдамалары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
21 ғасырдағы әлем әдебиеті
Әлем әдебиетінің көркемдік ерекшеліктерін оқыту. Әлемдік әдебиеттегі тақырыптық-идеялық ерекшеліктерді талдау, әдеби үрдістері заңдылықтарын түсіну
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәтін лингвистикасы мәселелері
Қазіргі мәтін лингвистикасында мәтіннің бірнеше даму бағыттары көрсетіліп жүр. Олардың бірнешеуі: мәтінді жоғары дәрежедегі жүйе деп қарап, оның басты белгілері тұтастық пен байланыстылық екендігін назарда ұстау; лингвистикалық белгілерге сүйене отырып коммуникативтік параметрлер бойынша мәтін типологиясын құру (айтып жеткізу мен мазмұн бірлігі); мәтінді құрайтын бірліктерді анықтау; негізгі мәтіндік категорияларды анықтау. Осы белгілар арқылы мәтіннің негізгі сипаттары ашылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі
Тілді оқыту әдістері дамуының болашағы мен қазіргі әдістеме ғылымының теориялық мәселелері, тіл білімін оқытудың негізгі тұжырымдамасын қарастырады. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мектепте тілді оқытудың әдіс-тәсілдерінің топтамасы мен тіл сабақтарының құрылысы, типологиясы жағынан қарастырады. Тілді оқытудағы өзге тіларалық байланыстар мен пәнаралық қатынастар қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Интернет - дискурс
Жаһандық технологиялық дамудың негізіндегі Интернет кеңістіктің контекстік белгілерін, Интернет кеңістігіндегі тілдік бірліктерді дұрыс қолдану мен технологиялық мүмкіндіктермен сабақтастыруға дағдылану. Интернет кеңістіктегі тілдік бірліктердің мағыналық өзгерістері мен құрылымын білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ әдебиеттануының өзекті мәселелері
Заманауи қазақ тілінің қоғамдағы әлеуметтік, саяси және мәдени өзгерістерге қарай даму сипаттары негізге алына отырып, қазіргі қазақ тіл білімі мен әдебиеттанудың басты мәселелерін талдау, қазақ әдебиеттануы мен тіл білімінің басты бағыттары мен даму белгілері мәселелеріне қатысты талдау жүргізе білу, көркем шығарманың танымдық белгілері мен әдеби, философиялық, әлеуметтік, қоғамдық ойларды берудегі жаһандық идеялармен ортақтасуы мен өзгешеліктеріне назар аудару
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақ лирикасындағы стиль және бейнелілік
Лирикадағы стиль мен бейнелілік сабақтастығына талдау жасау. Лирикадағы стиль және оның белгілерін айқындау, бейне жасайтын көркемдік құралдардың теориялық сипаттарын білу, тәжірибеде талдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Әдебиетті жоғары мектепте оқыту әдістемесі
Әдебиетті оқыту әдістері дамуының болашағы мен қазіргі әдістеме ғылымының теориялық мәселелері, әдебиетті оқытудың негізгі концепциясына талдау жасау. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мектепте әдебиетті оқытудың әдіс-тәсілдерінің топтамасы мен әдебиет сабақтарының құрылысы, типологиясы жағынан қарастырудың әдістемесін білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мәтін поэтикасы
Мәтіннің поэтикалық негіздерін оқыту, мәтіндегі болмыс, автор, оқырман арақатынастарын ашудың тәсілдерін үйрету. Міндеттері: - мәтінді зерттеудің филологиялық мәселелерін айқындау; - мәтіндегі ақпарат пен оның әлеуетін ашу тәсілдерін игеру; - мәтіндегі дерек пен дәйек, көркемдікті ашудың талдауларын үйрету
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шығыс әдебиетінің тарихы
Шығыс халқы елдерінің әдебиетін ежелгі дәуірден бастап, бүгінгі күнге тарихындағы негізгі бағыттарды талдау, Шығыс әдебиеті мен түркі, қазақ әдебиетінің сабақтастығы, әлемдік әдебиеттегі орнын анықтау, үздік шығармаларын талдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім мазмұнындағы әдебиетті оқыту
жаңартылған білім мазмұнындағы тіл мен әдебиетті оқытудың әдістемесін игеру. Қазіргі заманауи оқыту әдістемесіндегі үрдістерді меңгерту, өзгерістерді тәжірибеде қолдануға бейімділікке дағдыландыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдебиет теориясының негізгі мәселелері
Қазіргі жаһандық әдебиеттің негізгі мәселелерін оқыту, Заманауи әдеби үрдістердің себеп-салдарын, негізгі құрамдас бөліктерін талдау. Әдеби шығармаларды жаһандық даму негізінде түсіну
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ прозасы, поэтикасы
Қазіргі қазақ прозасының поэтикалық сипаттарын, көркемдік қуатын таныту. Поэтикадағы авторлық шешім, авторлық ұстаным, кейіпкер, оқырман қатынастары талданады. Көркем поэтикадағы мазмұн мен форманың идеямен сабақтастығы анықталады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі филология және оның теориялық негіздері
Қазіргі жаңа жаһандық кезеңдегі филология ғылымының өзекті мәселелер қарастырылады. Оның теориялық негіздерінің ұстанымдары мен басты зерттеу тұстары назарға алынады. Әлемдік филологиядағы зерттеулер арқылы қазақ филологиясының басты қағидалары белгіленеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жаңа кезең филологиясы
Жаңа кезең филологиясының мазмұны, болашақ перспективаларына талдау жасау. Филологияның ғылым мен жаңа технологияның дамуымен байланысы, ойлау интеграциясының тұрақтануындағы орны, қоғамдық үрдістер дамуындағы ықпалы т.б. қызметтерін анықтау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бақылау, интерпретация, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті, сыни ойлау дағдылары, креативтілік, өзін-өзі дамыту қабілеттеріне ие.
- Кешенді кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін білім алушыларда кәсіпкерлік дағдыларды дамытуға қажет қабілеттер мен дағдылардың болуы
- Өзінің тұлғалық дамуына негіз болған әрі мүмкіндік берген, ғылыми зерттеулер жасау барысында идеяларды орнымен пайдалана алу үшін жоғары білім алу деңгейінде өз білімінің дамуы мен оны түсінуін көрсете алуы
- Филология ғылымдарының теориялық және әдіснамалық негіздерін, табиғи және техногендік жүйелердің даму және қызмет істеуінің лингвистикалық заңдылықтарын меңгерту.
- Ағылшын тіліндегі негізгі коммуникативтік дағдыларды игеру. Тілдік (шет тілі) қарым-қатынасқа түсу дағдысы қалыптастыру.
- Қабілетін бақылау, интерпретация, талдау, қорытындылау, бағалауға үйрету, сыни ойлау, креативтілік, өзін-өзі дамытуға ие.
- Қоғам мен табиғаттың даму бағыттарын философиялық-танымдық тұрғыдан дұрыс бағдарлай алады, өз көзқарасын қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады.
- Заманауи тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелері мен оның бағыттары бойынша бейімделген, ғылыми әдістеме мен эстетика тұрғысынан көркем шығармаларға сыни баға бере алады.
- Қазақ әдебиеті өкілдерінің шығармаларының көркемдік ерекшелігін талдай біледі, идеялық, эстетикалық мазмұнын аша біледі
- Әлемдік әдеби үрдістің даму заңдылықтарын, туыстығын, эстетикалық бағдарламасын, әдеби бағыттарын ғылыми негізде талдай алады.
- Көркем шығармаларды, тілдік талдаулардың жоғары мектептегі әдістемелік талдау түрлерінің методологиясын, ғылыми тұжырымдамасын, сипаттары мен ерекшеліктерінің дағдысын біледі.
- Әдістемелік талдау негізінде этикалық және ғылыми теорияларды ескере отырып тұжырым жасау, жаңартылған білім мазмұнындағы білімді интеграциялауды игерудің мәнін түсінеді, қолдана алады