Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02114 Графика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми, білім, мәдени индустриялар және ғылым мен өнер салаларының қажеттілігін қамтамасыз ететін графика теориясы мен әдіснамасы аясында ғылымның талабына сай кәсіби, ғылыми құзіретті және білікті, ғылыми-педагогикалық мамандарды дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M033 Бейнелеу өнері
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Плакат графикасы
    Несиелер: 5

    Плакат графикасы - көрнекі саяси, жарнамалық және әлеуметтік науқан міндеттерін орындайтын графикалық өнердің ең танымал түрі. Пәндік графикады көше кеңістігін жобалау элементі ретінде құру мүмкіндігі бар. Көрнекі әсерге қол жеткізілетін кескінді анық түсіндіру маңызды. Негізгі идеяны қабылдауға кедергі келтіретін барлық шу мен сыртқы мағыналар, плакат идеялары.

    Селективті тәртіп
  • Артменеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің сипаттамасы - өнер саласындағы ұйымды ұйымдастыру және ұйымдастыру туралы негізгі білімді қалыптастыру. Менеджмент және маркетингтің тұжырымдамалық тұжырымдамасын білу және түсіну. Жаңа басқару парадигмасын меңгеруді түсіну. Өнер саласында қазіргі заманғы техниканың ағартылуы. Сыртқы ортаны ұйымдастыруға навигациялық талдау жасау, маркетингтік стратегияларды таңдау және маркетинг, олардың динамикалық дамуын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
  • Профильді пәндердерге кіріспе
    Несиелер: 5

    Профильдік пәндерді жүргізудің өзіндік әдістері мен бірізділік тапсырмаларын орындау жолдарын, дизайн мамандығындағы негізгі білімдерді практикада жетілдірудің мүмкіндіктерін, практикаға бағытталған пәндер тапсырмаларының қолжетімділігін; жақынарадан білім алушыларға жағымды ахуалдар тудыру әдістерін; қиял, дизайнерлік ойлау, көркем жүйе талаптарын сақтауды, өзіндік реттілігі бар дизайнерлік қалыпты дамытады.

    Селективті тәртіп
  • Артдизайн
    Несиелер: 5

    Көркем және сәндік-қолданбалы өнердің әртүрлі түрлерін, адамның моральдық-эстетикалық және коммуникативтік қасиеттерін тәрбиелеу арқылы шығармашылық қабілеттерін дамытуды зерттейді. Дизайн негіздерін үйретеді; әртүрлі өнер және қолөнер әдістерінің негіздерін үйрену; Өндірісті және декоративтік бұйымдарды өндірудің практикалық дағдылары мен техникалары бар.

    Селективті тәртіп
  • Компьютерлік графика және дизайн
    Несиелер: 5

    Білім беру үдерісінде компьютерлік технологияларды пайдаланудың әдістері мен дайындық тәжірибесін көрсеткендей, ең күрделі педагогикалық міндеттердің бірі арнайы (кәсіби) қолданбалы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, күрделі түстік шешімдері бар көркем бейнелер мен дизайнерлік идеяларды генерациялау әдістеріне оқыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Технологиялық процестерді математикалық үлгілеу әдістері
    Несиелер: 5

    Техникалық және технологиялық үрдістердің өнеркәсіптегі әдістері мен математикалық есептеулері, сызбаларын құрудың негіздері; ғылыми зертттеу жұмыстарды модельдеуді; жүргізілген бақылау жұмыстарының нәтижелерін есептеп, көрсетуді; ғылыми зерттеу жұмысы тақырыбы бойынша жүргізген әдістерді, математикалық өңдеу әдістерін үйренеді. Сәулет дизайны технологогиялық, техникалық, конструктивтік және экономикалық дайындау әдістерін, технологиялық үлгілеудің тиімді тәсілдерін түсінеді.

    Селективті тәртіп
  • Көрнекіліктер мен баспа графикасы
    Несиелер: 5

    Магистранттарды бейнелеу өнері саласындағы графикалық және графикалық иллюстрацияларға дайындау, сондай-ақ магистранттар арасында жеке қасиеттерді дамыту, жалпы мәдени, кәсіби педагогикалық және арнайы құзыреттілік. заманауи әдістерді қолдануға қабілетті. Студенттер мен студенттердің жетістіктерін анықтау, студенттерді әлеуметтендіру мен кәсіби өзін-өзі анықтау үдерістерін педагогикалық қолдауды жүзеге асыру, олардың мамандықты саналы түрде таңдауына дайындау.

    Селективті тәртіп
  • Графика өнерінің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Графикалық өнер және бейнелеу өнерінің түрлері бойынша студенттердің эстетикалық тәрбие ерекшеліктерін зерттейді. Эстетика ғылым ретінде. Графика көркем нысан ретінде. Сурет салу - графиктерді қарау. Графикалық материалдар мен технология. Технологиялық графика. Графиканың көрнекі құралдары. Дәстүрлі және инновациялық әдістер мен көркем графика технологиясы

    Селективті тәртіп
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құруды тәжірибелік орындау, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың өзге ғылым салаларымен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмалары. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілік, ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. БАӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдар құру. ЖОО-ндағы тәрбие жұмыстары. Білім берудегі мененджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    С1, С2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру. Монологтық және диалогтық формадағы LSP қарым-қатынас (баяндама, презентация, әңгіме, пікірталас). Ауызша және жазбаша формадағы ғылыми стильдегі грамматиканы меңгеру. Ақпараттық және кәсби ақпараттарды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақала, баяндама, жоба және т.б. жазу, рәсімдеу. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер теориясы
    Несиелер: 5

    Өнер дамуының жалпы заңдары. Әр түрлі өнер түрлерінің ерекшелігі. Өнер синтезінің мәселесі. Өнер тарихындағы ақиқат мәселесі. Өнердегі символдар мен аллегориялар. Өнерді жіктеудің онтологиялық, семиотикалық және функционалдық критерийлері. Әлемдік өнер теориясы бойынша терең білім. Өнер генезисінің жалпы және жеке заңдарын білу 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи дизайнның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Заманауи дизайнның теориялық негіздері - дизайнерлік қызмет және жаңа мәдениет түріне байланысты - ғылыми, техникалық және гуманитарлық мәдениеттерді сапалы әртүрлі деңгейде біріктіретін, заманауи ойлаудың ерекшелігі адам шығармашылығына байланысты және әлемдегі адамның жаңа позициясына сәйкес келетін дизайнерлік сипат болған кезде, оның қоршаған ортаға қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі, жоспарлау, ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Магистранттардың жалпы санаттарды, ұғымдарды, принциптерді және зерттеу әдіснамасының заманауи тұжырымдамаларын игерудегі теориялық және тәжірибелік сабақтарын қамтамасыз ету; магистранттардың өзіндік ғылыми жұмыстарды, зерттеулер мен эксперименттер жүргізу дағдыларын дамытуын қамтамасыз ету. Ғылыми зерттеулерді тиімді ұйымдастыру үшін өзін-өзі ынталандыру және уақытты басқару әдістерімен және технологияларымен танысыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 9

    Зерттеу тәжірибесінде магистранттар ғылыми-зерттеу процесін ұйымдастырудың негізгі кезеңдері мен принциптерінің мазмұнына түсінеді, зерттеудің негізгі бағыттары, олардың кәсіби қызметі саласындағы қазіргі проблемалар және оларды шешудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Әр түрлі көздердің жіктелуі мен ерекшеліктерін, зерттеу нәтижелерін ұсынудың әдістері мен құралдарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, ғылыми және кәсіби этиканың принциптерді сақтайды, педагогикалық қызметте пәндік, ғылыми-педагогикалық өлшеулерді, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесін және нормативтік құқықтық актілер жүйесін дамыту үрдістерін, сондай-ақ электрондық құжаттаманың негіздерін қолдануға қабілетті;

  • Код ON2

    көркемдік және визуалды өнертану теориясы мен әдіснамасы, сондай-ақ ғылыми жобалау, экспозиция және көркемдік бақылау дағдылары мен қабілеттері саласындағы тұтастық және жүйелік білімдерге ие;

  • Код ON3

    өнертану саласында жаңа және күрделі пәнаралық идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеуге, өнертану ғылыми саласының шекараларын кеңейтуге қолайлы үлес қосуға қабілетті;

  • Код ON4

    өнертану теориясы мен әдіснамасы саласындағы өздерінің білімдері мен жетістіктерін, ғылыми қоғамға, соның ішінде үш тілді кең орталарда, әріптестеріне өнердің уақытша және кеңістіктік түрлерін сауатты көрсете алады;

  • Код ON5

    өнер туындыларының әртүрлілігін зерттеу мен талдаудың әр түрлі әдістерін қолдануға, адамның тарихи және мәдени дамуының негізгі кезеңдерін оның барлық нақты заңдарымен біледі, басқа да дамыған елдерде өнерді зерттеудегі негізгі тәсілдермен материалдық және материалдық емес мәдени мұраны зерттеу, сақтау және жылжытудың негізгі үрдістерімен таныс;

  • Код ON6

    білімнің табынуына негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіптік тұрғыда дамуына жәрдемдесе отырып, барлық кәсіби қызметтерді толық іске асыруға байланысты ғылыми, шығармашылық, білім беру және әлеуметтік міндеттерді саралауға және шешуге қабілетті;

  • Код ON7

    ғылыми-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, әртүрлі деңгейдегі көркемдік білім бағдарламаларының жетістіктерін диагностикалау және бағалау қолдана алады;

  • Код ON8

    мәдениет және өнер саласындағы жобалық қызметті, әр түрлі форматтағы мәдени жобаларды жоспарлауға және жүзеге асыруға, мәдени байланыстарды дамытуға қолдау көрсетуге қабілетті

Top