7M08307 Табиғи ресурстарды тұрақты басқару в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру пәнаралық бағдарламасының мақсаты табиғи ресурстар мен қалдықтарды тұрақты басқару саласында қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, осы шеңбердегі кез келген деңгейдегі міндеттерді шешуге қабілетті жоғары оқу орнынан кейінгі даярлықтың жоғары білімді мамандарын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M133 Орман шаруашылығы
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M083 Орман шаруашылығы
Пәндер
-
Ғылым тарихы және философиясы
Зерттеуге әдістемелік және диалектикалық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, философиялық білімді жинақтайды, тарихи даму мәселелері мен құрылымын зерттейді, ғылыми танымның заңдылықтары мен тенденцияларын талдайды, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелілігін жүйелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоалуантүрлілікті бағалау әдістері
Пәннің мақсаты – орман экожүйелерінің абиотикалық және биотикалық компоненттерінің өзара байланысы, оларды бағалау әдістері туралы білімді қалыптастыру. Білімалушыларорман биоценозының функционалдық ұйымдастырылуын талдауы керек; ормандардың флористикалық, популяциялық, экологиялық құрамын ажырату; орман фитоценоздарын жасы мен шығу тегі бойынша жіктеу; орман биогеоценоздарының динамикасын анықтау; орман биогеоценоздарының биосфералық рөлі мен шаруашылық маңызын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи және антропогендік экожүйелердің биологиялық өнімділігі
Пәннің мақсаты – өндіріс экологиясы саласындағы білімді қалыптастыру. Білімалушылар жердегі климаттық жағдайлардың таралуының кеңістік заңдылықтарын түсіндіруі керек; тірі организмдердің биомассасының таралу сипатын анықтау; орман экожүйелерінің биологиялық өнімділігін зерттеудің заманауи әдістерін меңгеруі; табиғи және антропогендік экожүйелерді жақсарту бойынша шараларды ұсыну; орман фитопатологиясы мәселелерін талқылау; жаһандық климаттық өзгерістер проблемаларын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби).
Білім алушылар арасында халықаралық ғылыми қызметке интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілік пен ғылыми жазу мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады, мамандық бойынша ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты еркін басқаруға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, кең ғылыми білімді меңгеруге, кәсіби және ғылыми қызметтің перспективалық бағыттарын анықтай білуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша білім алып жатқан магистранттарға жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларын, әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау дағдыларын, жоспарлау мен ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялардың элементтерін түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Психологиялық заңдар мен басқару заңдылықтары мен еңбек сапасын зерттеу арқылы адамдардың ұйымдасқан іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, басқа адамдардың іс-әрекеттерін құрылымдау, ұйымды басқару қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты – стратегиялық менеджменттің мәні мен мазмұны, компанияның стратегиясын әзірлеу туралы білімді қалыптастыру. Білімалушыларұйымның ішкі және сыртқы ортасын талдап, бағалай білуі, компанияның бәсекелестік стратегияларын әзірлеуі керек; корпоративтік әртараптандыру стратегияларын зерделеу; әртараптандырылған компаниялардың стратегиялық талдауын ұйымдастыру; ұйымның стратегиясын жүзеге асырудағы мәдениеттің рөлін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
Пән аясында ғылыми зерттеулер жүргізу мәселелері қарастырылады. Мақсаттар қою және міндеттерді зерттеу. Зерттеу нысаны мен тақырыбын анықтау. Зерттеу бағдарламасын әзірлеу. Зерттеу әдістерін /зерттеу жүргізу әдістемесін таңдау. Диссертация мазмұны. Қолжазба бойынша жұмыс. Экспериментті жоспарлау. Презентацияны дайындау. Зерттеу нәтижелері бойынша тұжырымдарды жасау. Нәтижелерді талқылау және бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиядағы жобалық менеджмент
Пәннің мақсаты – табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы жобаларды басқару саласындағы білімді қалыптастыру. Білімалушылар жобаны басқарудың принциптері мен механизмдерін білуі керек; жобалық тәсілдің бағдарламалық мақсатты басқарудан артықшылығын анықтау; экономиканың дамуын болжау; жобаларды басқаруға көшудің алғы шарттарын анықтау; экологиялық және экономикалық жобалардың ерекшеліктерін жіктеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Табиғи ресурстарды тұрақты басқару
Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының жер, орман, су, минералды ресурстарды тұрақты дамыту және пайдаланудың экологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар Қазақстан Республикасының жекелеген аймақтарының табиғи ресурстарын пайдаланудың экономикалық тиімділігін бағалауы керек; Қазақстан Республикасының аймақтық ерекшеліктері мен тиімділігін анықтау; олардың аумақтық комбинацияларының ерекшеліктерін түсіндіру; Қазақстан Республикасының негізгі экологиялық, экономикалық мәселелерін шешу перспективаларын көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған ортаны бақылау
Пәннің мақсаты – экологиялық бақылаудың міндеттері мен түрлері туралы білімді қалыптастыру. Білімалушыларқоршаған ортаны, табиғи ресурстарды қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын органдарды ажырата білуі керек; мемлекеттік экологиялық бақылауды ұйымдастыру бағыттарын зерделеу; қоршаған ортаның басым бақыланатын параметрлерін белгілеу; қоршаған орта объектілерінің диагностикасын және тиімді химиялық-аналитикалық бақылауын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы ҚТҚ полигондарын жобалау
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы қатты тұрмыстық қалдықтар полигондарын жобалау саласындағы білімді қалыптастыру. Білімалушылар қалдықтардың көздерін жіктеуі керек; ҚТҚ полигондарына қойылатын талаптарды тұжырымдау; полигондарды пайдаланудағы негізгі технологиялық операцияларды оқу; ҚТҚ полигондарының қоршаған орта жағдайына әсер етуінің экологиялық тәуекелдерін анықтау; улы өндірістік және радиоактивті қалдықтарды көму мәселелерін шешу; ҚТҚ полигонының құрылысын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафтты егіншілік
Пәннің мақсаты – ландшафттық шаруашылықтың ерекшеліктері, ғылыми егіншілік негіздері туралы білімді қалыптастыру. Білімалушылартопырақты өңдеу технологиясын, ауыспалы егістерді, егіншілік жүйесін ажырата білуі керек; топырақты қорғауды, топырақ құнарлығын сақтауды және жақсартуды зерттеу; жер өңдеуді азайту жағдайында ландшафт түрлерін жіктеуді; топырақты эрозиядан сақтау жолдарын енгізу; ауыл шаруашылығының өсуі, дамуы үшін қолайлы жағдайларды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адамның экологиялық жүйелерге әсері
Пәннің мақсаты – экожүйелер мен биогеоценоздар, олардың құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Білімалушылар агроценоздарды жасанды экожүйе ретінде сипаттау, олардың түрлерін, табиғи экожүйелерден айырмашылығын салыстыру; экожүйелердің тұрақтылығы мен тұрақтылығы мәселелерін талқылау; ағзадағы бөгде зиянды заттардың концентрациясын бағалау және анықтау; заттардың айналымындағы адамның шаруашылық қызметінің рөлін көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қалдықтармен жұмыс істеудің инновациялық технологиялары
Пәннің мақсаты – қалдықтарды басқарудың перспективті инновациялық технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Білімалушыларөндіріс қалдықтарын жинау, сақтау, кәдеге жарату, қайта өңдеудің интеграцияланған технологияларын жасаудың ғылыми негіздерін оқуы керек; тұрмыстық қалдықтардың, ағынды сулардың және органикалық қалдықтардың түрлерін анықтау; қалдықтарды залалсыздандырудың, кәдеге жаратудың, кәдеге жаратудың азқалдықты немесе «таза» технологиялық процестерінің негізгі әдістерімен жолдарын бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі
Кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданумен байланысты функцияларды орындау мақсатында кешенді теориялық-лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-аналитикалық дайындық: көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеру, пікірталастар жүргізу, әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, шет тілінде кәсіби маңызды мазмұндағы мәтіндерді редакциялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экологиялық туризм
Пәннің мақсаты – экологиялық туризмнің пайда болу тарихымен қазіргі жағдайы туралы білімді қалыптастыру. Білімалушылар экологиялық туризм түрлерін ажырата білуі керек; экологиялық туризмнің әлемдік аймақтарымен орталықтарын анықтау; Қазақстандағы экотуризмнің дамуын болжау; Қазақстан Республикасының ұлттық саябақтарымен ерекше қорғалатын аумақтарын зерделеу; Қазақстан Республикасындағы қонақжайлылық индустриясын, экологиялық туризмді басқаруды бағалау; туристік өнім маркетингін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоресурстарды бақылауды ұйымдастыру қағидасы
Пәннің мақсаты – биологиялық ресурстардың мониторингі туралы білімді қалыптастыру. Білімалушылар ағаш шикізаты мен қалдықтарын өңдеу, тасымалдау, сақтауүшін ағаш кесуді ұйымдастыратын мекемелерді мысалдар ретінде келтіру керек; орман шаруашылығы мекемелерінде өндірісті ұйымдастыруды жоспарлау; сәндік отырғызу материалын өсіруді үйрену; жасыл желектерді пайдалану және оларға күтім жасау жұмыстарын салыстыру; орман өсімдіктерінің ресурстарын, тауарларын жіктеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сүректі кешенді қайта өңдеу және қалдықтарды кәдеге жарату
Пәннің мақсаты Қазақстанда және шетелде ағашты кешенді пайдаланудың негізгі бағыттары туралы білімді қалыптастыру. Білімалушыларкүрделі өңдеуді зерттеу үшін ағаш кесу, кесу және шпал қалдықтарын анықтауы керек; үй құрылысы мен ағаш бұйымдарының, паркет, жиһаз, фанер, тақталар өндірісінің қалдықтарын бағалау; ағаш ресурстары мен ағаш қалдықтарын кешенді өңдеу бойынша кәсіпорындардың экономикалық көрсеткіштерін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биоресурстар кадастры
Пәннің мақсаты – орман қорының молықтыру мерзімін қысқартуға бағытталған шаралардың ғылыми негізделген жүйесі туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар үлкен өлшемді отырғызу материалын пайдалануы керек; орман шаруашылығы өндірісін механикаландыру, автоматтандыру және химияландыру технологияларын қолдану; әр түрлі мақсаттағы орман өсірудің заманауи өнеркәсіптік технологияларын жіктеу; орманның табиғи жаңаруына ықпал ететін іс-шараларды зерттеу және ұсыну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қатты қалдықтарды басқару
Пәннің мақсаты – Еуропалық Одақ елдері мен Қазақстанда қалдықтарды басқару және құқықтық реттеу саласындағы білімді қалыптастыру. Білімалушыларқатты тұрмыстық қалдықтарды жинау жүйесін ұйымдастыру жолдарын жіктеуі керек; өндіріс және тұтыну қалдықтарын қайталама ресурстар ретінде пайдалану жолдарын жоспарлау; қалдықсыз және азқалдықсыз технологиялар аспектілерін талқылау; ҚТҚ қайта өңдеуге, кәдеге жаратуға және өңдеуге.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұйық цикл экономикасы (Циркулярлық экономика)
Пәннің мақсаты – айналмалы экономиканың тұжырымдамасы мен принциптерінің негіздері туралы білімді қалыптастыру. Білім алушыларҚазақстандағы және әлемнің басқа елдеріндегі айналмалы экономикаға көшу ерекшеліктерін анықтауы керек; айналмалы экономика мен төртінші өнеркәсіптік революцияны зерттеу; айналмалы экономика моделін қалыптастыру; өндіріс пен тұтынудың жаңа тәсілдерін қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған ортаның экономикасы
Пәннің мақсаты – тұрақты экологиялық, экономикалық даму тұжырымдамасы туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар қоршаған орта жағдайының өзгеруімен, табиғи ресурстарды пайдалануға байланысты экологиялық, экономикалық проблемаларды ажырата білуі керек; табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың әдістерімен принциптерін оқу; ресурстардың түрлерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу әдістерін таңдау, қоршаған ортаға келтірілген зиянды, инвестициялық қызметтің экономикалық нәтижелерін есептеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби мазмұндағы ақпаратты алу үшін, ауызша және жазбаша түрде кәсіби мәселелерді шешудің өз идеялары мен нұсқаларын қалыптастыру үшін қажетті көлемде шет тіліндегі білімдерін дәлелдеу.
- Агроценоздардың түрлері мен негізгі сипаттамаларын және заттар айналымындағы адамның экономикалық қызметінің рөлін растау. Қоршаған ортаны ластайтын химиялық қосылыстардың түсуін, олардың жинақталу және таралу заңдылықтарын, сондай-ақ оларды залалсыздандыру және кәдеге жарату тәсілдерін бағалау. Ластаушы заттарды анықтау және олардың қоршаған орта объектілеріне әсерін бақылау бойынша эксперименттік жұмыстарды жүргізу дағдыларын дәлелдеу.
- Ландшафттық егіншіліктің теориялық бөлігінің жалпы негіздерін анықтау. Қазақстандағы ландшафттардың жай-күйі мен қалыптасуын талдау. Дақылдардың ғылыми негіздерін, ландшафттардың агроэкологиялық қалыптасу ережелерін орнату. Әр түрлі ландшафттар мен экологиялық жағдайларда топырақтың құнарлылығын сақтау мен арттыруды қамтамасыз ететін әдістерді дәлелдеу.
- Орман ресурстарының түрлері мен көлемін анықтау, биоресурстарды кадастрлық бағалау, орман шаруашылығы жұмыстары мен орман өнімдерінің құнын анықтау дағдыларын көрсету. Салалық және кешенді аумақтық кадастрларды құрудың негізгі қағидаттарын, мемлекеттік экологиялық бақылауды жүргізетін ұйымдарды талдау. Қоршаған орта объектілерін диагностикалау және тиімді химиялық-аналитикалық бақылау.
- Педагогикалық, психологиялық және басқару ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттарын, стратегиялық менеджменттің мазмұнын анықтау, педагогикалық және психологиялық зерттеулердің әдіснамасын дәлелдеу. Педагогикалық және басқарушылық қызмет, ұйымдар мен қалдықтарды басқарудың корпоративтік және бәсекелестік стратегиялары саласындағы өзекті мәселелерді қою дағдыларын және психологиялық талдау жүргізу білімдерін көрсету.
- Тиісті ғылыми мәселелерді шешуде ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістері, педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы туралы білімдерін сипаттау. Жоғары мектепте оқытудың заңдарын, заңдылықтарын, принциптерін түсіндіру, ғылыми жұмысты ұйымдастыру процесінде мәтіндерді жазу мен жобалаудың ережелері мен стилін қолдану. Табиғи ресурстар мен қалдықтарды тұрақты басқару үшін статистика және талдау әдістерін қолдана отырып, ғылыми-эксперименттік зерттеулерді жоспарлау.
- Философиялық-дүниетанымдық, гносеологиялық, логикалық-әдіснамалық мәселелерді бағалау, ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын көрсету, ғылыми білімнің құрылымы мен қызметі туралы, өзінің кәсіби саласында ғылым әдістері туралы алған білімдерін қолдану.
- Орман биоценоздарында және орман шаруашылығы өндірісінде ұйымдастыру, бақылау, эксперимент әдістерін әзірлеу. Ғылыми және эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыруды және жүргізуді, Орман фитоценоздарының флористикалық, популяциялық, экологиялық құрамын базалық статистика мен талдауды анықтауды жоспарлау. Шаруашылық маңызын бағалау, орман өсімдік ресурстарын қорғау және қорғау жөніндегі негізгі іс-шараларды генерациялау.
- Әлемдік өңірлердің, экологиялық туризм орталықтарының білімін және экотуризм менеджменті мен маркетингін қалыптастыру ерекшеліктерін ажырату. ҚР тұрақты экологиялық-экономикалық даму тұжырымдамасы шеңберінде экологиялық туризмді дамытудың әлемдік үрдістері мен перспективаларын орнату. Мемлекеттің табиғатты қорғау және ресурстық саясатын ескере отырып, экологиялық турлар мен маршруттарды әзірлеу кезінде табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың әдістері мен принциптерін әзірлеу.
- Табиғи ресурстар мен қалдықтарды тұрақты басқару саласындағы мемлекеттік басқару, менеджмент және бақылау жүйесі туралы білімдерін салыстыру. Тұрақты экологиялық-экономикалық даму тұжырымдамасын, табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың әдістері мен принциптерін ұсыну. Табиғатты қорғау іс-шараларын іске асыруды жоспарлау, ұйымдардың инвестициялық қызметіне экономикалық және экологиялық залал есебін ұсыну.
- Салалық білімді тұжырымдау және айналмалы экономика принциптері негізінде әртүрлі сипаттағы қалдықтарды басқару заңдылықтарын негіздеу. Аз және қалдықсыз "таза" технологияларды қамтитын инновациялық әдістерді қолдана отырып, қалдықтарды кешенді қайта өңдеу, кәдеге жарату және екінші реттік пайдалану жөніндегі өндірістердің экономикалық көрсеткіштерін болжау.