Жаңа білім беру бағдарламасы

7M08307 Табиғи ресурстарды тұрақты басқару в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    "Ғылым тарихы мен философиясы" пәнін оқу барысында магистранттар ғылыми білімнің құрылымымен, ғылыми зерттеу әдістерімен, ғылыми теориялар мен заңдардың функцияларымен танысады; ғылым мен оның философиясының өзара байланысын және айырмашылығын түсіндіру, ғылыми ойлау стилі, ғылым критерийлері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық туризм
    Несиелер: 5

    Экологиялық туризмнің пайда болу тарихы және қазіргі жағдайы. Экологиялық туризм түрлері. Әлемдік аймақтар және экологиялық туризм орталықтары. Қазақстандағы туризмнің неғұрлым перспективалы түрі ретінде Қазақстандағы экотуризмді дамыту. Ұлттық парктер және ҚР қорғалатын басқа да аумақтары. ҚР Қонақжайлылық индустриясы. Экологиялық туризм менеджменті: оның ерекшеліктері мен қалыптасуы. Туристік өнімнің жарнамасы және маркетингі. ҚР Ұлттық парктерінің туристік өнімі. Экологиялық туризмді дамытудың әлемдік тенденциялары мен перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шет тілі (Кәсіби) пәнінің мазмұны болашақ магистрлердің кәсіби және академиялық мақсаттар үшін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеруге бағытталған, бұл мамандықтың ғылыми-ұғымдық аппаратымен еркін жұмыс істеуге, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, ғылыми ақпаратты интерпретациялау, дәлелдеме, наным, ғылыми өріс, Академиялық хат дағдысын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    "Басқару психологиясы" пәнін оқу барысында басқару психологиясының ұғымдық аппараты, басшы және ұжым, еңбек ұжымындағы жанжалдар, басқарушылық қарым-қатынас, шешім қабылдау технологиясы, басқару субъектісі мен объектісі түсінігі, басшы және көшбасшы, бұйрық психологиясы, басқару субъектісі және объектісі ретіндегі тұлға, сын психологиясы, қарым-қатынас субъектілерінің психотиптері, сендіретін әсер етудің психологиялық техникасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми және эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, базалық статистика мен талдауды анықтау, орман тәжірибе ісі мен орман шаруашылығы өндірісінде экспериментті ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру және бақылау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Қоғамдық өмірдің, ғылым мен білімнің рөлі, ғылыми білімнің қазіргі тенденциялары; өзекті ғылыми мәселелерді шешудегі педагогикалық зерттеудің әдіснамасы; ғылыми жұмысты ұйымдастыру процесінде жоғары оқу орындарында оқытудың заңдары, заңнамалары қағидалары; оқу үрдісіндегі магистранттардың танымдық іс-әрекеттерінің психологиясы; білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Стратегиялық менеджменттің мәні мен мазмұны. Компания стратегиясын әзірлеу стратегияның ерекшеліктері. Бизнес-бірлік Корпоративтік стратегия: Бизнес түрлерінің пакетін басқару ұйымның сыртқы ортасын талдау және бағалау ұйымның ішкі ортасын талдау және бағалау компанияның бәсекелестік стратегиялары диверсификацияланған компанияларды Стратегиялық талдау стратегияны іске асыру персоналды басқару стратегиясы стратегиялық өзгерістерді басқару ұйымның стратегиясын іске асырудағы мәдениеттің рөлі Қазақстандағы стратегиялық менеджменттің ерекшеліктері Жаһандық интеграция жағдайындағы мемлекеттердің даму страте��ияс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаны бақылау
    Несиелер: 5

    Экологиялық бақылаудың мақсаты, міндеттері және түрлері. Қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды қорғау, молықтыру және пайдалану саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын органдар. Мемлекеттік экологиялық бақылауды ұйымдастыру. Қоршаған ортаның басым бақыланатын параметрлері. Қоршаған орта объектілерін диагностикалау және тиімді химиялық-аналитикалық бақылау. Қоршаған ортаға әсерді бақылау әдістері. Ластаушы заттарды анықтау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Биоресурстарды бақылауды ұйымдастыру қағидасы
    Несиелер: 5

    Ағаш шикізаты мен қалдықтарын күтіп-баптау, тасымалдау, сақтау және қайта өңдеу бойынша ағаш дайындауды ұйымдастыру. Орман-саябақ шаруашылығы мекемелерінде өндірісті ұйымдастыру. Сәндік отырғызу материалдарын өсіруді ұйымдастыру. Жасыл желектерді пайдалану және оларды күту бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. Орман өсімдік ресурстарының жіктелуі. ЕҚТА жүйесі, оларды ұйымдастыру рәсімі және қорғаудың құқықтық режимдері. Орман тауарларын жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Қоршаған ортаның экономикасы
    Несиелер: 5

    Тұрақты экологиялық-экономикалық даму тұжырымдамалары, қоршаған орта жай-күйінің өзгеруіне және табиғи ресурстарды пайдалануға байланысты экологиялық-экономикалық проблемалар. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың әдістері мен принциптері. Ресурстардың жекелеген түрлерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу, экологиялық залалды, инвестициялық қызметтен экономикалық нәтижені есептеу әдістемесі. ҚР табиғатты қорғау және ресурстық саясатының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғи ресурстарды тұрақты басқару
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасының жер, орман және су ресурстарын, минералд-шикізат ресурстарын пайдаланудың тұрақты дамуының экологиялық негіздері. Қазақстан Республикасының жекелеген аймақтарының табиғи ресурстарын пайдаланудың экономикалық тиімділігі. Қазақстан Республикасының аймақтық ерекшеліктері мен тиімділігі. Олардың аумақтық сәйкессіздіктерінің ерекшеліктері. Қазақстан Республикасының негізгі экологиялық және экономикалық проблемаларын шешудің перспективалары. Қалдықсыз, таза және жасыл технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоалуантүрлілікті бағалау әдістері
    Несиелер: 5

    Орман экожүйелерінің абиотикалық және биотикалық компоненттерінің өзара байланысы. Орман биоценозының функционалдық ұйымы, оның флористикалық, популяциялық, экологиялық құрамы, жас және шығу тегі бойынша орман фитоценоздарының жіктелуі мен сипаттамасы. Орман биогеоценоздарының динамикасы. Орман биогеоценоздарының биосфералық рөлі және шаруашылық маңызы, оларды қорғау және қорғау бойынша негізгі іс-шаралар. Әр түрлі факторлардың әсерінен биогеоценотикалық процестердің барысын болжау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоресурстар кадастры
    Несиелер: 3

    Биоресурстардың классификациясы мен оларды экономикалық бағалаудың негізгі тәсілдері. Қазақстандағы және шетелдегі биоресурстардың мемлекеттік есепке алу және кадастрлық бағалау тарихы мен тәжірибесі. Биологиялық ресурстарды есепке алу және есепке алудың заңнамалық-құқықтық базасы. Салалық және интеграцияланған аумақтық кадастрларды құрудың негізгі принциптері; Қазақстандағы биологиялық ресурстардың негізгі қорларын жинау, сақтау және қызмет көрсету ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адамның экологиялық жүйелерге әсері
    Несиелер: 5

    Орман, дала, шөл және су биогеоценоздары, олардың құрылымы мен қызмет ету ерекшеліктері. Агроценоздар жасанды экожүйе ретінде, олардың түрлері. Олардың табиғи экожүйелерден айырмашылығы.. Экожүйелердің тұрақтылығы. Қоршаған ортадағы бөтен зиянды заттардың адам ағзасындағы концентрациясы. Биосферадағы заттардың биохимиялық айналымы және энергетикалық процестер. Заттардың айналымындағы адамның шаруашылық қызметінің рөлі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ландшафтты егіншілік
    Несиелер: 4

    Ландшафттық егіншілік ерекшеліктері. Ғылыми егіншілік негіздері, топырақты өңдеу, ауыспалы егістер, егіншілік жүйелері. Топырақты жел және су эрозиясынан қорғау. Ландшафт түрлері мен экологиялық жағдайларда топырақтың құнарлылығын сақтау мен арттыруды қамтамасыз ететін әдістер; Топырақты өңдеуді барынша азайту, топырақты эрозиядан сақтау және орман дақылдарының өсуі мен дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау принциптері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық хат.
    Несиелер: 2

    Академиялық хаттың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарға қойылатын жалпы талаптар. Академиялық хаттардың ерекшеліктері. Баяндау стилі. Жазбаша жұмыстардағы қателер. Журналды таңдау. Әдебиет көздерімен жұмыс. Плагиат. Әдебиеттер тізімін дайындау. Ғылыми мәтінді құрылымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    философиялық-дүниетанымдық, гносеологияялық,логикалық-әдіснамалық мәселелерді талдау, сондай ақ ғылыми-зерттеу жұмыстары бойынша талдай жасауды білу, ғылыми білімнің құрылымы мен қызметі, өзінің кәсіби саласындағы ғылымның әдістері туралы білімін пайдалана алу

  • Код ON2

    Кәсіби мазмұндағы ақпарат алу үшін және өз идеялары мен кәсіби проблемаларды ауызша және жазбаша түрде шешудің нұсқаларын баяндау үшін қажетті көлемде шет тілдерін білу.

  • Код ON3

    Отандық және шетелдік педагогикалық және басқарушылық ғылымның дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттарын, стратегиялық менеджменттің мазмұнын, тиісті ғылыми мәселелерді шешудегі педагогикалық зерттеудің әдіснамасын білу; ғылыми жұмысты ұйымдастыру процесінде жоғары оқу орындарында оқытудың заңдары, заңнамалары мен қағидаларын білу; стратегиялық өзгерістерді басқаруды, негізгі басқару функцияларын іске асырудың психологиялық сипаттамаларын қоса алғанда, жаңа басқарушылық парадигманың мазмұнын білу. Педагогикалық және басқарушылық қызмет саласындағы өзекті мәселелерді шешу және психологиялық талдау, басқару ұйымдарының корпоративті және бәсекеге қабілетті стратегияларын құру дағдыларына ие болу

  • Код ON4

    Өзекті ғылыми мәселелерді шешудегі ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың өзіндік әдістері, педагогикалық зерттеулердің әдістемелерін игеру. Жоғары оқу орындарында заңдарды, заңнамаларды, оқыту принциптерін, ғылыми жұмысты ұйымдастыру барысында мәтіндерді жазу және рәсімдеу ережелерін қолдану. Табиғи ресурстарды тұрақты басқару үшін статистика әдістерінің, әдебиеттермен жұмыс және талдау көмегімен ғылыми және тәжірибелік зерттеулер жүргізу

  • Код ON5

    Орман биоценоздары мен орман шаруашылығы өндірісінде бақылау, тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру әдістерін білу. Орман фитоценоздарының негізгі статистикасын анықтау және флоралық, популяциялық, экологиялық құрамына талдау, ғылыми және тәжірибелік зерттеулерді ұйымдастырып жүргізу. Орман өсімдіктер ресурстарының шаруашылық маңыздылығын бағалау , қорғау шараларын іске асыру

  • Код ON6

    Орман ресурстарының түрлері мен көлемдерін анықтау, биологиялық ресурстарды кадастрлық бағалау, орман шаруашылығы жұмыстарының және орман өнімдерінің құнын анықтау дағдыларын игеру. Мемлекеттік экологиялық бақылауды жүзеге асыратын ұйымдарды, салалық және кешенді аумақтық кадастрларды құрудың негізгі принциптерін білу. Биологиялық ресурстар мен олардың қалыптасу жағдайлары арасындағы байланысты анықтау үшін теориялық білімдерін практикада қолдану. Қоршаған орта объектілеріне диагностика және тиімді химиялық-аналитикалық бақылау жүргізу

  • Код ON7

    Агроценоздардың түрлері мен негізгі сипаттамаларын, жасанды және табиғи экожүйелердің заттар айналымындағы адамның шаруашылық қызметінің рөлін анықтау. Қоршаған ортаны ластайтын химиялық қосылыстардың түсуін, олардың жиналу және таралу заңдылықтарын, сондай-ақ оларды залалсыздандыру және кәдеге жарату тәсілдерін түсіну және білу. Ластаушы заттарды анықтау және олардың қоршаған орта объектілеріне әсерін бақылау бойынша тәжірибелік жұмыстарды жүргізу дағдыларын игеру

  • Код ON8

    Ландшафтық егін шаруашылығы теориялық бөлігінің жалпы негіздерін білу. Қазақстан ландшафтының түзілуі мен күйін талдауды игеру. Тұқым себудің ғылыми негіздерін, ландшафтардың агроэкологиялық түзілу ережесін түсіну. Әртүрлі экологиялық жағдайлар мен ландшафт типтерінің топырақ құнарлылығын сақтауды және арттыруды қамтамасыз ететін әдістерді меңгеру

  • Код ON9

    Табиғи ресурстарды тұрақты басқару саласында мемлекеттік басқару жүйесі туралы түсініктің болуы. Тұрақты экологиялық-экономикалық даму тұжырымдамасын, табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың әдістері мен принциптерін түсіну және білу. Экономикалық әсерлерді ескере отырып, табиғатты қорғау іс-шараларын іске асыруды жоспарлай білу, ұйымдардың инвестициялық қызметіне зиян тигізген үшін экономикалық және экологиялық есеп жүргізу. Орман-саябақ аймақтары мен басқа да табиғи ресурстарды пайдаланудың экономикалық тиімділігі мен туристік тартымдылығын анықтау

  • Код ON10

    Әлемдік аймақтар мен экологиялық туризм орталықтарын және қоғамның экономикалық дамуының қазіргі жағдайында экотуризм менеджменті мен маркетингін қалыптастыру ерекшеліктерін білу. ҚР тұрақты экологиялық-экономикалық даму концепциясы шеңберінде экологиялық туризмді дамытудың әлемдік тенденциялары мен перспективаларын анықтау. Мемлекеттің табиғат қорғау және ресурстық саясатын ескере отырып экологиялық турлар мен бағыттарды әзірлеу кезінде табиғи ресурстарды экономикалық бағалау әдістері мен принциптерін пайдалану

Top