6B04101 Менеджмент в Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты белсенді көшбасшылардың жаңа буынын даярлау болып табылады. Түлектер заманауи бизнес-технологияларда тәжірибесі бар, келіссөздер жүргізу және үнемі өзгеріп отыратын іскерлік әлемде табысқа жету үшін инновацияларды ынталандыратын креативті шешімдер табу қабілеті бар кәсіпқой мамандар болады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Бухгалтерлік есепке кіріспе
Бұл курс АҚШ GAAP және ХҚЕС негізіндегі кіріспе бухгалтерлік курс болып табылады. Бұл пәнді оқу барысында студенттер қаржылық есептілікті қалыптастырудағы бухгалтерлік есептің принциптері мен тұжырымдамаларын меңгереді. Компания шоттарын тіркеу, реттеу және жабу кіреді; ақша қаражатын, қаржылық салымдарды, дебиторлық және тауарлы-материалдық қорларды есепке алу, сатылған өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау сияқты тақырыптар курстың негізін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есептеу I
Берілген курс экономика саласында оқитын студенттерге арналған. Ол келесі тараулардан тұрады: функциялар мен графиктер; функциялар мен тізбектердің шектері; үзіліссіз функциялар; дифференциалдық есептеулер; туындылардың қолданылуы; Тейлор формуласы, Тейлор және Маклорен қатарлары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржы негіздері
Бұл курс ағымдағы құн, болашақ құн және өтеуге кірістілік, облигацияларды бағалау, акцияларды бағалау, капитал құрылымы, дивиденд саясаты сияқты негізгі ұғымдарды зерттеуге бағытталған. Бұл курсты аяқтай отырып, студент қаржылық ортаны және қаржы нарықтары мен инфрақұрылымының динамикасын талдауды, қаржылық компанияның мүмкін болатын проблемалары мен қажеттіліктерін анықтауда қаржылық стратегия тұжырымдамаларын қолдануды және анықталған проблемалардың ықтимал шешімдерін ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық есеп
Курс Бухгалтерлік есепке кіріспе курсының жалғасы болып табылады және АҚШ GAAP және ХҚЕС негізінде жасалған. Осы пәнді оқу барысында студенттер нормативтік-құқықтық базаның негіздерін, соның ішінде бухгалтерлік есептерді және пайдалы ақпараттың сапалық сипаттамаларын, сондай-ақ сынақ балансын жасау (қателерді анықтау және түзетуді қоса) бойынша білім алады. Оған қоса қаржылық есептілікті түсіндіру, тауар қозғалысын есепке алу, қаржылық инвестициялар, дебиторлық берешек және тауарлық-материалдық қорларды есепке алу дағдыларын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептеу II
Бұл курс математика курсының екінші бөлігі болып табылады. Онда келесі тараулар бар: алғашқы туынды; анықталған интегралдар; анықталған интегралдардың қолданылуы; екі немесе одан да көп айнымалы функциялар үшін дифференциалдық есептеулер; еселі интегралдар.Оған қоса жалғастыру курсында математикаға одан сайын терең білімдерін жетілдіреді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Менеджмент негіздері
Курс ұйымдардағы басшылық лауазымдарға байланысты негізгі басқарушылық білімді, аналитикалық, дамытушылық және техникалық дағдыларды үйренуге бағытталған. Курс менеджменттің негізгі түсінігін, ұйымның мақсаттарына жетудегі менеджердің рөлін, сонымен қатар басқарушылық мәселелерді шешу үшін басқарудың әртүрлі салаларында жол картасын пайдалануды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік қарым-қатынастар
Курс іскерлік қарым-қатынас түрлерін зерттейді: вербалды және вербалды емес; сонымен қатар эмоционалды интеллект дағдыларын, жұмсақ дағдыларды дамыту, іскери құжаттарды құру стратегияларын практикада қолдану, тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктері, стейкхолдерлер мен инвесторларды тиімді сендіру үшін іскерлік презентация дағдыларын жетілдіру. Курс іскерлік қарым-қатынасты, әлеуметтік желілерді кәсіби жүргізуді және жеке брендті дамытуды іс жүзінде қолдануға бағытталған. Курс теориялық білім мен стратегияларды, корпоративтік коммуникацияларды қолданатын жағдайларды талқылауға негізделген, сонымен қатар іскерлік этика мен этикет мәселелері талқыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Іскерлік келіссөздер және хат алмасу
Курс келіссөздер жүргізу теориясы мен практикасымен танысу және келіссөздер процесімен бірге жүретін іскерлік хат алмасуды қамтиды. Курс келіссөздер процесімен байланысты хат алмасудың әр кезеңі үшін тілдік материалды ұсынады. Өзін-өзі оқыту материалы тыңдауға және оқуға арналған шынайы үзінділерді, кейстерді және қосымша тәжірибе үшін интерактивті жаттығуларды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Микроэкономика принциптері
Курс микроэкономиканың негізгі принциптерін, әртүрлі нарықтық құрылымдардағы өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы қарым-қатынасты және бұл қатынастың тапшы ресурстар мен өнімдерді бөлуге қалай әкелетінін зерттеуге арналған. Студенттер өмірдегі маңызды экономикалық мәселелердің шешімін табады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тіршілік Қауіпсіздігі Негіздері
Тіршілік Қауіпсіздігі Негіздері пәні студенттерді оқытуға, оларға табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардан зардап шеккендерге қауіпсіздік, қорғау және алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша жалпы білім алуға,жағдайды талдауға және құтқару және құтқару туралы дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік беруге бағытталған.апат аймағында қалған адамдарға көмектесу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Волонтерлік қызметтер
Бұл курс қазіргі әлемдегі волонтерлік қызметтің негізгі себептерін қарастырады. Ол студенттерді жаһандық және жергілікті волонтерлік қозғалыстардағы соңғы жаңалықтармен таныстырады. Студенттер волонтерлік жобалардың портфолиосын жасайды, олар әр түрлі рөлдерде қызмет етеді, далалық волонтерден жоба менеджеріне дейін. Студенттер сонымен қатар тиісті тәжірибе алу үшін бар волонтерлік жобалармен ынтымақтасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникация
Курс жергілікті мәдени ортада және одан тыс тиімді өзара әрекеттесуге мүдделі адамдарға арналған. Курс студенттерге мәдени шекаралар арқылы тиімді қарым-қатынас жасау үшін ғылым және құрал ретінде мәдениетаралық коммуникация туралы жалпы түсінік алуға мүмкіндік береді. Мәдениетаралық қарым-қатынас коммуникаторлардың әртүрлі тілдік және әлеуметтік-мәдени тәжірибесі олардың ауызша және жазбаша қарым-қатынасын жеңілдеткенде немесе тұлғааралық және мәдениетаралық дағдылардың болмауына байланысты жалпы түсінбеушілікті, хабардың бұрмалануын тудырғанда айтылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Маркетинг негіздері
Бұл курс Маркетинг тұжырымдамаларының негіздерін, алмасу процестерін және маркетинг қоспасының элементтерін, сондай-ақ нарықтарды бағалау және сегменттеу, нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, сатып алушылардың мінез-құлқын бағалау, нарықтық ақпараттың рөлі, өнімдер мен қызметтер туралы шешімдер, баға белгілеу, сату және жылжыту сияқты маркетингтің негізгі бағыттарын қамтиды. Студенттер маркетингтің негізгі тұжырымдамалары бойынша білім алады, әртүрлі өнімдер бойынша нарықтық маркетингтік зерттеулер жүргізе алады, компаниялардың маркетингтік стратегияларын анықтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Макроэкономика принциптері
Курс экономикалық өсу, жұмыссыздық, инфляция, фискалдық және ақша-несие саясаты, халықаралық сауда сияқты маңызды мәселелерге бағытталған экономикалық даму деңгейін түсіну және бағалау үшін қажетті негізгі білім мен құралдарды беруге бағытталған. Студенттер экономикалық деректерді талдауды және түсіндіруді және макроэкономикалық теорияларды нақты әлем сценарийлеріне қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Корпоративтік қаржы
Бұл курс студенттерге капитал нарығы мен инвестициядағы заманауи корпоративтік қаржыны зерттеу үшін ұсынылады, сонымен қатар капитал нарықтары мен қаржы институттарының функциялары, тіркелген кірісті бағалы қағаздары, жай акциялар, капиталды бюджеттеу, әртараптандыру мен портфельді таңдауды, тәуекелді активтердің тепе-теңдік баға белгілеуі, тиімді нарық теориясы және туынды құралдар мен опциондарға кіріспе зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бизнес Статистика
Курс маркетингте шешім қабылдау үшін деректерді ұсынуға баса назар аудара отырып, студенттердің маркетингтік міндеттерді шешу үшін аналитикалық құралдар мен әдістерді пайдалану қабілетін дамытады. Маркетингтік талдау маркетологтарға клиенттердің таңдауы мен мінез-құлқын басқаруға және талдауға, сондай-ақ ең биік нәтижелерге қол жеткізу үшін маркетингтің тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді. Студенттер нәтижелерді болжау үшін маркетингтік талдауды қалай пайдалану керектігін түсінеді. Курс сондай-ақ деректердің құпиялылығына байланысты этикалық және техникалық сұрақтарды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Басқарушылық есеп
Курс басқарушылық есептің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерінің негізін зерттейді. Курстың мақсаты қаржылық деректерді талдау және түсіндіру, негізделген шешімдер қабылдау және ұйымдарда тиімді ішкі басқару мен бақылау үшін ақпарат беру дағдыларын зерттеу. Пәнге мыналар кіреді: шығындардың мінез-құлқын түсіну, бюджеттеу, шығындарды есептеу, сонымен қатар ACCA және CIMA талаптарына сәйкес қызметтің тиімділігін бағалау үшін қаржы құралдары мен әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ұйымдық мінез-құлық
Бұл курс жеке тұлғаларды, топтарды және ұйымдардағы зерттеу, ұжымдар мен ұйымдардың өнімділігі мен тиімділігін анықтауға бағытталған. Сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыс және коммуникация дағдылардын дамытады. Курс ұйымдардың тұжырымдамасын және олардың тиімді жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін факторларды қарастырады. Курстың соңында студенттер ұйымдардың тиімді жұмыс істеуінің себептерін және нашар ұйымдастырудың салдарын анықтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Операциялық менеджмент
Бұл курс студенттерді операциялық басқарудың негізгі мәселелерімен таныстыру және оларды жаһандық деңгейде операциялық менеджмент принциптерімен таныстыру. Осы мақсатта бұл процестер мен ұйымдарды академиялық зерттеу туралы емес, операциялық жүйені құру, басқару және жақсартудың практикалық жолы - адамдардың өнімділігін, тиімділігін және тиімділігін арттыру туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бизнестегі зерттеу әдістері
Бұл курс бизнес пен экономикадағы зерттеу әдістерін зерттеуге арналған. Ол студенттердің зерттеу жүргізу кезінде нені ұстануы керектігінің егжей-тегжейлі сипаттамасын және зерттеу әдістерін қолдану бойынша қадамдық нұсқаулықты, соның ішінде жағдайлық зерттеулерді, сауалнамалар мен статистикалық қорытындыларды қамтиды. Ол студенттерге бизнесте зерттеулер жүргізуде және ғылыми журналдарда зерттеу нәтижелерін жариялауда пайдалану үшін қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Excel бағдарламасына кіріспе
Курс барысыныда студенттер Microsoft Excel редакторының негізгі объектілерімен және функцияларымен, оның ішінде қаржылық функциялармен танысады. Курс тыңдаушылары деректер кестесін тұрғызып, үлкен деректерге анализ жүргізу мен визуализациялауға қажет негізгі білімді алады. Соңына келе деректерді түрлі өзгертулерден қорғауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Курстың мақсаты-бизнесті бастау және жүргізу, бизнес-жоспар құру, қаржыландыруды табу, өнім немесе қызмет маркетингі, тиімді бухгалтерлік есеп жүйесін енгізу негіздерін зерттеу. Курс бәсекелестік ортаны бағалау үшін Портердің бес күшінің моделін қолдануды, сондай-ақ техникалық-экономикалық талдау ұғымын және оны құру және бизнес - жоспарды әзірлеу мен қалыптастыру, акционерлік капиталдың әртүрлі көздерін талдау, корпоративтік мәдениетті құру және іске асыру шарттарын зерттейді; - жобалар бойынша есептер жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сандық трансформация
Студенттер нақты экономиканы цифрлық экономикаға айналдыру мәселелерін және әлемдік экономикадағы технологиялық революцияның рөлін зерттейді, Төртінші өнеркәсіптік революция тұжырымдамасын талқылайды, экожүйенің компоненттерін анықтайды және цифрлық трансформация әр кезеңде бизнесті жүргізу тәсілін қалай өзгертеді, технологияның бизнес қажеттіліктерінің әртүрлі сценарийлеріне қосқан үлесі, C2B (клиенттен бизнеске) ойлауды қолдану, тұтынушының жеке имиджін құру, трансформация процесінің кезеңіндегі мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Персоналды басқару
Бұл курс стратегиялық менеджмент, еңбек нарығы, жалдау және іріктеу, персоналды оқыту және дамыту сияқты ұйымның адам ресурстарын басқарудың негізгі құрамдас бөліктеріндегі өзгерістер мен шарттарды қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Машиналық оқытуға практикалық кіріспе
Бұл курс қаржылық және экономикалық деректерді болжау, компьютерлік көру және табиғи тілді өңдеу бойынша демонстрациялар мен болжау жаттығулары бар машиналық оқыту және терең оқыту тұжырымдамаларына шолу жасайды. Курс Data Science және ML Engineering командалары нақты жасанды интеллект қосымшаларын құрудың және өндірісте модельдерді орналастырудың жұмыс процесінде қолданатын құралдар мен әдістермен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Халықаралық бизнес
Бұл курс халықаралық деңгейде бизнесті ұйымдастыру туралы түсінікті дамытуды, атап айтқанда: студенттерге қазіргі халықаралық бизнестің нақты қажеттіліктері туралы қажетті білім беріп, оған қоса сыртқы экономикалық стратегияны зерттеудегі нақты аналитикалық тәсілдер кәсіпорынның сыртқы нарықтағы мінез-құлқының стратегиясын қалай құрайтынын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Технологияларды басқару
Бұл курс студенттерді технологиялық өнімдерді, процестерді немесе қызметтерді кешенді жоспарлау, жобалау, оңтайландыру, пайдалану және бақылау үшін технологияларды басқарумен таныстырады. Курс тұтынушылардың қанағаттануын барынша арттыратын және корпоративтік өнімділікті, табыстылық пен бәсекеге қабілеттілікті арттыратын өнімдер мен қызметтерді жобалау және әзірлеу үшін компаниялардың технологияны қалай пайдалана алатынын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Бұл курс эконометриканың іргелі ортасын және эконометрика саласындағы кәсіпқойдың рөлін таныстыруға бағытталады. Бұл курс қажетті әдістердің негізгі мақсаттарын, принциптерін және процедураларын зерттеу болып табылады. Эконометрика негізгі сызықтық регрессия модельдерін, тұжырымдамалары мен конвенцияларын енгізеді және жалғыз теңдеу регрессия үлгілері, классикалық модель болжамдары және шешім қабылдау үшін пайымдаулар туралы негізгі түсінікті қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бәсекеге қабілеттілік экономикасы
Бұл курс фирмалар, кластерлер, субұлттық бірліктер, ұлттар мен көршілес елдердің топтары тұрғысынан ұлттық және аймақтық бәсекеге қабілеттілікті қалыптастырудың негізгі факторларды зеределейді. Фирмалардың стратегиялары мен тәжірибесіне, кластерлердің өміршеңдігіне және бизнестің бәсекелестік ортасының сапасына негіз болатын ұлттық немесе аймақтық өнімділік көздеріне басты назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жобаны қаржыландыру
Курс венчурлық капиталдың негіздерін және оның инновациялық компанияларды/стартаптарды қаржыландырудағы маңызды рөлін зерттейді. Курс инвестициялық стратегияларды, бағалау әдістерін, мәмілелерді құрылымдауды және жоғары дамып келе жатқан бизнестің бірегей қаржылық динамикасын қамтиды, қатысушыларды кәсіпкерлік қаржы әлемінде негізделген шешімдер қабылдау құралдарымен жабдықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өзгерістерді басқару
Бұл курс ұйымдардағы өзгерістердің негізгі рөлін қарастырады. Студенттер әртүрлі ұйымдық контексттердегі өзгерістердің тұжырымдамалық және теориялық негіздерімен танысады. Негізгі назар өзгерістерді басқарудың ұйымға бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізуге қалай көмектесетінін түсінуге және өзгерістерді тиімді басқару үшін қажетті дағдыларды түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Басқарушылық Этика
Студенттер сыбайлас жемқорлық - бұл заңсыз жеке пайдаға қол жеткізу үшін билікті теріс пайдалану, парақорлық пен сыбайлас жемқорлық этикаға жат мінез - құлықтың экстремалды түрлері екенін біледі.Студенттер компаниялардың неліктен жоғары этикалық стандарттарды ұстануы керектігін біледі. Әр түрлі жағдайлар студенттерді компаниялардың ең жақсы әлемдік тәжірибелерімен таныстырады және этика мен дұрыс мінез-құлық қаржылық көрсеткіштер мен бәсекелестік артықшылықтарға қатысты басқару шешімдерін қабылдауда қалай маңызды рөл атқаратынын көрсетеді. Курс барысында студенттер әртүрлі мүдделі тараптармен: клиенттермен, қызметкерлермен, акционерлермен, жеткізушілермен және басқа қауымдастықтармен қарым-қатынасты нығайта отырып, компанияларға бәсекелестік артықшылық беретін этикалық, тұрақты және әлеуметтік жауапты мінез-құлыққа стратегиялық тәсілді қолдана отырып, кейстер үшін этикалық шешімдер қабылдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және Мотивация
Кейстерді талдау тәсілін қолдана отырып және әлемдік ұйымдардың мысалдарына сүйене отырып, курс көшбасшылық пен мотивацияның теориясы мен практикасын зерделейді. Негізгі модульдерге мыналар жатады: көшбасшы ретінде адамдар, Топ басшылығы; әйелдер және көшбасшылық; мотивация және ұйымдық көшбасшылық теорияларын қолдану; командалық көшбасшылық теориясы, командалық көшбасшылық мәселелерін шешуге арналған Хилл моделі; Курт Левиннің ұйымдық мотивация теориясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дизайндық ойлау
Курс ойлау дизайнының әдіснамасын және оны жобалау қызметінде және жалпы компаниялардың стратегиялық дамуында, сондай-ақ шығармашылық және кәсіпкерлік ойлауды дамытуда қолдану тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Жобаларды басқару пәні студенттерде әртүрлі қызмет салаларындағы жобаларды сәтті жоспарлау, ұйымдастыру, жүзеге асыру және бақылау үшін қажетті дағдылар мен білімдерді қалыптастырады. Курс студенттерге заманауи жобаларды басқарудың әдістері мен құралдарын үйретуге, сонымен қатар олардың өзгермелі жағдайларға бейімделу және жобалық жұмыс шеңберінде күрделі мәселелерді шешу қабілеттерін дамытуға бағытталған.Бұл пән сонымен қатар жобалық жұмыстың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. байланыс, ынтымақтастық және жоба ортасында тиімді ресурстарды басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Алаяқтық тексерудің принциптері
Курс қаржы және есеп мамандығы бойынша білім алатын студенттерге алаяқтық туралы, оның анықтамасын, жүзеге асыру тәсілдерін, алаяқтықтың алдын алуды, анықтау мен реттеуді қамти отырып жан-жақты шолу ұсынады. Курс мынадай тақырыптарды қамтиды: қаржылық есепке байланысты алаяқтықтың схемасы, ішкі және сыртқы алаяқтық, бухгалтерлік принциптердің алаяқтықпен және оның тәуекелдерін бағалау әдістерімен өзара іс-әрекеті
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инновациалық менеджмент
Курс инновациялық менеджменттің негізгі түсініктерін оқуға бағытталған: елдің дамуындағы инновацияның рөлі; кәсіпорында инновациялық ортаны құрайтын менеджменттегі ішкі процестердің маңыздылығы; инновация тұрғысынан оперативті басқарудың маңыздылығы; білім және зияткерлік меншікті басқару; ұйымның немесе жалпы елдің инновациялық дамуы үшін стратегиялық альянстар мен желілердің рөлі; ҒЗТКЖ процестері; ұйымдардағы технология, ақпарат және білім трансферті рөлі
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бизнестегі болжамдық аналитика
Бұл курс студенттерді болжамдық модельдеудің принциптері мен әдістерімен таныстырады, оның ішінде көптік сызықтық регрессия, шешім ағаштары және бақыланбайтын машиналық оқыту алгоритмдері. Студенттер тарихи деректердегі заңдылықтарды талдауды, модельдер құруды және бизнес, экономика және басқа салалардағы нақты қолданбалар үшін деректерге негізделген болжамдар жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Этика және жасанды интеллект
Этика және жасанды интеллект – этиканың негізгі принциптерін және олардың іскерлік контексттегі өзектілігін енгізетін курс. Бүгінгі технологияға негізделген әлемде жасанды интеллект (AI) сияқты жаңа технологиялардың этикалық салдарын түсіну болашақ бизнес көшбасшылары үшін өте маңызды болып отыр. Бұл курс этикалық және әлеуметтік мәселелерге баса назар аудара отырып ЖИ индустрия мен қоғамды қалай өзгертетінін зерттейді. Жалпы этиканы да, іскерлік этиканы да түсіну студенттерге осы қуатты технологияны жауапты және тұрақты пайдалануды қамтамасыз ете отырып, ЖИ күрделілігін жақсы түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Цифрлық кәсіпкерлік
Бұл курс цифрлық кәсіпкерліктің қалай пайда болғанын білуге мүмкіндік береді. Студенттер цифрлық бизнесті құру үшін қажетті негізгі дағдыларды, соның ішінде бизнес үлгісін талдау, маркетинг, сату және стратегияны үйренеді. Курстың соңында студенттер бизнес-жоспарлауда цифрлық серпінді технологияларды енгізу, канвас бизнес-модельдерін пайдалану және әртүрлі элементтерінде компанияның жұмысын талдауды білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Келісім-шарт құқығына кіріспе
Келісім-шарт құқығына кіріспе» курсы студенттерді договорлық құқықтың негізгі принциптерімен таныстырып, оның бизнестегі қолданылуына назар аударады. Студенттер келісім-шарттарды жасау, орындау, бұзу және тараптардың құқықтарын қорғау тәсілдерін меңгереді. Сонымен қатар, олар келісім-шарттардың шарттарын дұрыс түсіну және талдау дағдыларын игереді. Курстың басты мақсаты — болашақ бизнес мамандарына құқықтық мәселелерді тиімді шешу үшін қажетті білім мен дағдыларды беру, сондай-ақ келісім-шарттарды кәсіпкерлік іс-әрекеттерде қолдану қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Шағын бизнесті басқару
Шағын бизнесті басқару курсы кәсіпкерлікті ойлап табу, іске қосу, құру және табысты жүргізу үшін кәсіпкер білуі қажет практикалық мәселелердің кең ауқымын қамтиды. Курс бизнестің сәтсіздікке ұшырау себептері, бизнес үлгілерінің түрлері, өнімді концептуализациялау, жергілікті маркетингтік науқандар, қаражат жинау, қызметкерлерді басқару, кәсіпкерлік мінез-құлық, шағын бизнестегі әйелдер, және басқа да тақырыптарды айқындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Power BI-де деректерді талдау және визуализациялау
Курстың деректер туралы ғылым, деректерді талдауға арналған Power BI құралдар туралы білімді қалыптастырады. Курс барсыныда есеп беру үшін бақылау тақталарын жасау, деректерді визуализациялау, деректер көздеріне қосылу, сұрау өңдегішін пайдалану, деректерді модельдеу, қатынастарды басқару жолын көрсетіледі. Курс студенттерді Power BI, Power BI Desktop Көмегімен Визуализация ұғымдарымен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқарудағы ЖИ құралдарымен танысу
Жасанды интеллект (ЖИ) әртүрлі салаларды қарқынды түрде өзгертуде, және жобаларды басқаруда ЖИ құралдарын қолдана білу болашақ мамандар үшін маңызды дағдыға айналып келеді. Бұл курс бакалавриат студенттеріне жобаларды тиімді басқаруда ЖИ-дің рөлін зерттеуге, сонымен қатар жобаларды басқарудың негізгі қағидаттары мен үздік тәжірибелерін меңгеруге мүмкіндік береді. Сіз жобаларды басқаруды көздесеңіз немесе мықты команда мүшесі болғыңыз келсе де, бұл курста қазіргі еңбек рыногында табысқа жеткізетін тәжірибелік құралдармен және әдістермен танысасыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
SAP ERP адам капиталын басқару
SAP ERP - дегі адами капиталды басқару пәні әртүрлі тақырыптарды қамтиды, соның ішінде HCM ұйымдық құрылымы, HCM негізгі деректері, HCM процестері, оған қоса ұйымдық басқару, персоналды жалдау және басқару тақырыптары қамтылады. SAP ERP жүйесінде аталған процестерді жүзеге асыруға баса назар аударады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Көк Мұхит Стратегиясы: Теория Және Практика
Бүл курс студентерді мысалдар мен әртүрлі компания жағдайларына негізделген Көк мұхит ұғымдары мен құралдарын тәжірибеде қалай қолдану керектігін таныстыруға арналған. Курс барысында студенттер бизнесті бастау, өсіру және қызыл мұхиттарды шарлау туралы шешім қабылдау үшін модельдеу, жаттығулар, хакатондар және басқа да әрекеттерден өтеді. Курс компаниялар мен жеқе тұлғаларға нәрселерге жаңа көзқараспен қарауға, шығармашылық пен инновациялық идеяларды дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Машиналық оқытумен инвестицияларды басқару
Курстың мақсаты сізге инвестицияларды басқаруға бағдарламалық кіріспе беру. Ол деректер ғылымы мен машиналық оқыту пайдалана отырып, білім алушылардың шығармалы инвестициялық шешімдер алуына ыңғайлы жол жасауға арналған. Курстың соңында сізде дәлелдерге қол жеткізу үшін керек аспаптар болады. Курс кеңейтуі мен оны практикада қолдану үшін Пайтон тілін пайдалануды көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бизнестегі жасанды интеллект негіздері
Студенттер бизнес-ориентирлі ақпараттық технологиялар және негізгі концепцияларды қолданады, сондай-ақ, ЖИ-дің нәтижесінде жүргізілетін шешімдердің сәтті жүзеге асыру үшін керек процестер туралы білім алғандығымыз келеді. Курс бітіміне дейін қатысушылар деректер аналитикасы, искусствен тарату, және машиндық оқыту арасындағы тығыз байланыстың меңгерілген тұлғаларын дамытулар. Бұл біліммен ашылғанда, қатысушылар соларды бизнес басқарудың қазіргі әдістерін формалау мен оптимизациялау үшін пайдалануға таяу болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Маркетинг аналитакасы
Курс маркетингте шешім қабылдау үшін деректерді ұсынуға баса назар аудара отырып, студенттердің маркетингтік міндеттерді шешу үшін аналитикалық құралдар мен әдістерді пайдалану қабілетін дамытады. Маркетингтік талдау маркетологтарға клиенттердің таңдауы мен мінез-құлқын басқаруға және талдауға, сондай-ақ ең биік нәтижелерге қол жеткізу үшін маркетингтің тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді. Студенттер нәтижелерді болжау үшін маркетингтік талдауды қалай пайдалану керектігін түсінеді. Курс сондай-ақ деректердің құпиялылығына байланысты этикалық және техникалық сұрақтарды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Іскерлік құқық
Курс заңды білімі жоқ студенттерге заңды тұлға құрудан бастап қызметін тоқтатуға дейінгі бизнес-процестерді құқықтық реттеу бойынша практикалық білім беру үшін әзірленген. Курс сәтті аяқталғаннан кейін тыңдаушылар кәсіпкерлікті реттеу саласындағы мемлекеттік саясаттың құқықтық негіздерін және Қазақстан Республикасының негізгі Кәсіпкерлік құқық институттары туралы ережелерді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл құралдары мен қағидаттарын, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұйымдық-құқықтық нысандарын және шаруашылық қатынастарды құқықтық реттеу ерекшеліктерін білетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Power Point бағдарламасында деректерді визуализациялау
Бұл курс студенттерге ірі инвестициялық банктер мен консалтингтік фирмалар жүргізетін бизнеске арналған кәсіби презентациялар дайындауды үйретеді. Ол слайдтар, әңгімелер және заманауи слайдтар дизайны сияқты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Басқару шешімдерін қабылдау
Бұл курс тиімді шешім қабылдаудың негізінде жатқан ғылымын қамтиды. Бұл шешім қабылдаудың және өндірістік процестердің негізгі тұжырымдамаларын суреттеу үшін күнделікті өмірден, сондай-ақ бизнестен практикалық мысалдарды пайдалана отырып, теориялар мен тұжырымдамаларды енгізу, өзін-өзі бағалау, кейс-стадилер мен талқылауларға назар аудара отырып, пікірталас арқылы қол жеткізіледі. Курстың мақсаты - шешім қабылдау процесін жеңілдету және студенттерге нақты әлемде тиімді шешім қабылдауға әсер ететін көптеген факторларды жақсы түсіну туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бизнес Аналитика
Бұл курс студенттердің бизнесті талдау дағдыларын және SQL бойынша іскерлік білімдерін арттыруға бағытталған. Курс барысында студенттер ақылды бизнес шешімдерін қабылдауға көмектесетін деректерді жылдам зерттеп, талдауды үйренеді. Практикалық тәжірибе арқылы олар кестелерді жасау мен біріктіруден сұрауларды, ішкі сұрауларды және жиынтық функцияларды жазуға дейін бәрін үйренеді, олар болашақта табысқа жету және нақты бизнес мәселелерін шешу үшін қажетті дағдыларды алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Корпоративтік технологиялық дамуды бизнес-реттеудің негіздері
Курс өзекті корпоративтік тәжірибеге негізделген және жоғары буын басшыларының көзқарасы бойынша реттеу саласы ретінде заманауи корпоративтік технологиялық менеджментпен таныстырады. Курс Бизнестің стратегиялық басымдықтарына сәйкес технологиялық даму саласында негізделген шешімдер қабылдау үшін қандай құралдар бар екенін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
ESG мақсаттары шеңберінде корпоративтік басқару және есеп (Экология, әлеуметтік сала және басқару)
Курс қабылданған шешімдердің ашықтығын, есептілігін және этикасын қамтамасыз ете отырып, ұйымдардың тұрақты даму мақсаттарына сәйкес өз қызметін қалай тиімді басқара алатынына баса назар аудара отырып, бизнесті жүргізу тәжірибесі мен қаржылық есептіліктің өзара іс-қимыл мәселелерін қарастырады. Студенттер есеп беру үшін корпоративтік басқару бастамалары мен механизмдерін модельдеуді қолданады ESG таксономиясын қолдану. Студенттер тұрақты даму тұжырымдамасында бизнесті басқара алатын болашақ көшбасшылар болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
ESG-ге кіріспе
Бұл курс ESG кіріспесін, негізгі экологиялық, әлеуметтік және басқару мәселелерін және олардың бизнес үшін маңыздылығын зерттейді. Курс негізгі тарихи кезеңдерді қамтиды, реттеудегі жаһандық және жергілікті өзгерістерге әсер етеді және қаржыдағы ESG-мен таныстырады. Осы курстың соңында студент ESG негізгі мәселелері мен әзірлемелері туралы жан-жақты түсінікке ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Стратегиялық басқару
Курс стратегиялық басқару процестерін сыни талдау және шолу арқылы студенттерге стратегиялық менеджмент саласындағы негізгі түсініктерді беруге арналған: қоршаған ортаны сканерлеу, стратегияны құрастыру, стратегияны іске асыру, бағалау және бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Персоналды стратегиялық басқарудағы қазіргі заманғы проблемалар мен сын-қатерлер
Курстың бірінші жартысы адам ресурстарын стратегиялық басқару теорияларын қарастырады. Атап айтқанда, стратегиялық түрде қолданылған кезде HRM теориялары ұйымға қалай құндылық қосатынын зерттеу. Адам ресурстарын басқарудың стратегиялық теориялары мен мінез-құлық перспективалары зерттеледі. Курстың екінші жартысы қазіргі уақытта динамикалық ұйымдардағы HR менеджерлерінің алдында тұрған бірқатар заманауи мәселелерді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бизнес-жоспарлау және консалтинг
Курс бизнес-жоспарлау мен кеңес берудегі проблемаларды, оларды шешу жолдарын зерттеуге, сондай-ақ бизнес-идеяларды бағалауға және бизнестің әртүрлі мәселелерін шешуге бағытталған. Консультациялық тұрғыдан алғанда, курс студенттер проблемаларды анықтайтын, шешімдерді ұсынатын және оларды қорғайтын шағын жағдайларды ұсынады. Бизнес-жоспарлауда студенттер идеяның тартымдылығы, нарықты талдау, өндірісті қаржыландыру және тәуекелдер сияқты факторларды ескере отырып, бизнес-жоспар жазуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Бірігу мен Сіңіру
Бірігу мен Сіңіру курсы бұл стратегиялық қадамдар корпоративтік ландшафтты өзгертетін және бүкіл әлем бойынша бәсекеге қабілеттілікті арттыратын жаһандық бірігулер мен сатып алулардың динамикалық өрісін зерттейді. Бұл кешенді курс қатысушыларды стратегияны әзірлеуді, бағалау әдістерін, орындауды және біріктіруден кейінгі шешуші басқару кезеңін қоса алғанда, біріктіру және жұту үдерісі арқылы өтеді. Курс компанияның ішкі құндылығын пайдалану және акционерлердің өсуін ынталандыру үшін білім мен құралдарды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бизнес аналитикаға арналған Python
Курс Python кодтау тіліне бағытталған бағдарламалаудың негізгі әдістерін ұсынады. Python - көп мақсатты, жоғары деңгейлі интерпретацияланған кодтау тілі. Бұл қарапайымдылығы мен модульділігіне байланысты жаңадан бастаушылар арасында сәнді. Python деректер ғалымдарының қолындағы берік және сенімді құрал болып табылады, өйткені оның қарапайымдылығы оларға кодтаудың ең жақсы әдістеріне және кодтаудың техникалық қызмет көрсету мүмкіндігіне қол жеткізуге көп күш жұмсамай-ақ бағдарламалау мақсаттарына шоғырлануға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Менеджмент теориясы мен тәжірибесінің негізгі тұжырымдамаларын қолдану, негізгі басқару дағдылары мен құзыреттерін білу және ұйымды стратегиялық басқарудың озық құралдарын қолдану.
- Ұйымдастыру тиімділігінің үлгілері мен құралдарын, топтық динамикасын, шешім қабылдауды, ұлттық мәдениетті, ұйымдық дизайн мен өзгерістерді, сондай-ақ оларды іс жүзінде қолдану жолдарын жүйелендіру, корпоративтік мәдениетті дамыту саясатын жетілдіру құралдарын қолдана білу және оны ұйымда жүзеге асыру.
- Қызметкерлерді іріктеу, жұмысқа қабылдау және оқыту, мансаптық өсу, өнімділікті бағалау, тапсырмаларды беру және топтың бірігуін құрудағы құзыреттерді пайдалану арқылы адам ресурстарын басқару дағдыларын қолдану және ұйымдық мінез-құлық ерекшеліктерін білу.
- Операциялық басқару құралдарын қолдану, жобаны басқарудың кезеңдері мен принциптерін білу.
- Ұйымдастырушылық өзгерістер мен инновациялық тәсілдер арқылы тиісті шешімдерді ұсына отырып, өзгерістерді басқару, инновациялар және технологиялар саласындағы мәселелерді тиімді талдау.
- Коммуникативтік дағдыларды қолдана отырып, мәдени алуан түрлі іскерлік ортадағы кәсіби қарым-қатынастарды талдау, іскерлік құқықтың негізгі қағидаттарын түсіну, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл инструменттерін айқындау.
- Ұйымда тиімді басқару және өнімділікті бағалау, сондай-ақ жоспарлау және шешім қабылдау дағдыларын дамыту. Экологиялық, әлеуметтік саясат және корпоративтік басқару саласындағы ұйымдар үшін тұрақтылық принциптері мен құралдарын зерделеу, тіршілік қауіпсіздігі принциптерінің қолданылуын білу.
- Бағалы қағаздар нарығындағы әр түрлі қаржы құралдары мен инвестициялардың түрлерін салыстыру, тәуекелге негізделген кірісті бағалау және осы білімді оңтайлы инвестициялық портфельді құру үшін қолдану, инвестициялық портфельдің тәуекелдерін басқару үшін әртүрлі қаржы құралдарын пайдалану, корпоративтік қаржының ерекшеліктерін және бірігу мен сіңіру процесін түсіну.
- Бизнесті кодтау дағдыларымен қатар бизнесті талдау дағдыларын қолдану, шағын бизнес мәселелерін шешу, деректерді өңдеу және әртүрлі статистикалық модельдерді жасау үшін бағдарламалау тілдерін пайдалану.
- Экономикалық концепциялар мен теориялар туралы білімдерін көрсету, экономикалық деректер мен тенденцияларды талдау және бағалау, экономикалық принциптерді нақты әлемдегі жағдайларға қолдану және микро, макро және жаһандық деңгейде экономикалық мәселелердің шешімдерін ұсыну.
- Компаниялар енгізілген күрделі жүйелердің құрылымы мен динамикасын анықтау, шешім қабылдауды түсіну үшін әдістер мен құралдарды қолдану және бухгалтерлік есеп пен қаржылық деректерді жинау, сақтау және өңдеу үшін компьютерлік жүйелердің әдістерін қолдану.
- Статистиканың, есептеудің және эконометриканың іргелі ұғымдары мен құралдарын салыстырып, бизнесті зерттеу әдістерін қолдану.
- Маркетинг принциптері мен оны басқарудың қасиеттерін, функцияларын, процестері мен міндеттерін білуді көрсету, сонымен қатар қарапайым қызметкерлердің рөлін бағалау арқылы қызмет көрсету маркетингінің әртүрлі мәселелерін анықтау.
- Жобаның экономикалық орындылығын бағалау және венчурлік қаржыландыру процестерін зерделеу арқылы бизнес-жоспарды әзірлеу және іске қосу дағдыларын көрсету саласына сәйкес стратегияларды таңдау дағдыларын көрсету.
- Мәселелерді шешудегі кедергілерді бағалау және өзгерістерді басқаруды талдау арқылы күрделі техникалық жобаларды басқаруға техникалық және басқару принциптерін қолдану.
- Этикалық принциптерді және олардың бизнестегі маңыздылығын түсінеді, бизнес-процестерді оңтайландыру үшін АИ және машиналық оқыту технологияларын қолданады, негізделген бизнес шешімдер қабылдау үшін деректер ғылымын пайдаланады.
Ұқсас БББ
6B04101 Менеджмент
«Тұран» университеті
6B04101 АТ Менеджменті
Astana IT University
6B04101 Кәсіпкерлік саласындағы менеджмент
Қарағанды индустриялық университеті
6B04101 Менеджмент
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B04101 Менеджмент
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B04101 Менеджмент
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
6B04101 Менеджмент
Esil University
6B04101 Менеджмент
Q UNIVERSITY
6B04101 Менеджмент
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B04101 Менеджмент
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B04101 Менеджмент
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)