Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M05207 Табиғи қорларды басқару в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Табиғи-аумақтық кешендердің жай-күйіне техногенез әсерін бағалай алатын, қоршаған ортаны және табиғи ресурстарды басқару және геоэкология саласында терең білімді магистранттарды даярлау.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
ЖОО атауы
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Оқу мерзімі
2 года
Кредиттер көлемі
120
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
Дайындық бағыты
7M052 Қоршаған орта
Білім беру бағдарламаларының тобы
M087 Қоршаған ортаны қорғау технологиясы
  • Суларды тазалау технологиясының экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Ластанудың құрамы, қасиеттері, жіктелуі және су қоймаларына Ағынды суларды шығару шарттары. Табиғаттағы су. Ағынды суларды зерттеу әдістері мен сипаттамасы. Ағынды суларды ерітілген Органикалық емес қоспалардан тазарту Ағынды суларды тазарту технологиясы. Құрал: модельдерді жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әскери-ғарыштық әрекетінің экологиясы
    Несиелер: 5

    Ғарыш саласының қоршаған ортаға әсері. Әскери-ғарыштық техниканың биосфераға әсері, космостың ғарыштық қалдықтармен ластануы. Қауіпсіздік және олардың жетістіктерінің технологиясы мәселелері. Инструмент: қайталау, ғылыми жұмыстардың әдеби шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық табиғат қорғау келісімдері және оларды жүзеге асыру
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер және экологиялық халықаралық заңнама. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық салаларындағы тиімді кәсіби қарым-қатынас және белсенді әлеуметтік ұтқырлыққа қабілеттілік. Инструмент: байланысты оқиғаларды айтыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі жоғары және жоғары оқу орынан кейінгі білім беру жүйесінде магистранттардың тұтас педагогикалық процессті ұйымдастыра білуін, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруін және табысты ғылыми шығармашылық белсенділіктерін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құрылыстық проектілердің экологиялық экспертизасы
    Несиелер: 5

    Экологиялық талаптар және құрылыс ережелері. Географиялық, экологиялық ерекшеліктері. Экологиялық-санитарлық сәйкестік және құрылыс материалдарына қойылатын талаптар. Инструмент: эссе жазу, бірлесіп оқытуға практиктердің қатысуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Су нысандарының кешенді мониторингі
    Несиелер: 5

    Су сапасының мәселелері, әлемнің және Қазақстанның су ресурстарының қазіргі жағдайы. Өнеркәсіптің, ауыл шаруашылығы мен тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықтың су объектілеріне әсерін бағалау. Ағынды суларды тазалау түрлері және тазалау процестерін экологияландыру. Мониторингтің классикалық анықтамасына сәйкес су ресурстарының кешенді мониторингі: су объектілерін бақылау әдістері, олардың нақты жай-күйін бағалау, жай-күйін болжау әдістері және болжамды жай-күйін бағалау. Инструмент: деректерді бағалау, салыстыру, талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Аталмыш оқу курсының қажеттілігі магистранттардың негізгі заманауи психологиялық тұғырлар мен қағидаларды, жеке тұлғаға тән психикалық үрдістерін зерттеу әдістерін, іс-әрекет тетіктерін реттеуді жеке тұлға мен топтың мінез-құлық заңдылықтарын түсіну және оны қызмет барысында пайдалану ақылы дәлелденеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологияда ғылыми процесті ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Жалпы категориялар, ұғымдар, принциптер және ғылыми үдерісті жоспарлау, өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу мен экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Инструмент: деректерді талдау, диаграммаларды құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта компоненттерін зерттеудің методологиясы мен инструментарийлері
    Несиелер: 5

    Өмір сүру ортасының әр түрлі деңгейлеріндегі тірі жүйелердің өзара байланысы мен өзара тәуелділіктерінің алуан түрлілігі. Басқа биологиялық және биологиялық емес ғылымдар, физиология, медицина, анатомия, морфология, фенология, Биохимия, систематика, ритмология, химия, физика, математика, статистика, әлеуметтану, Климатология және т. б. арнайы әдістер. Инструмент: қайталау, ғылыми жұмыстардың әдеби шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жерлердің биоремедиациясы және биокультивациясы
    Несиелер: 5

    Бұзылған жерлерді қалпына келтіру жұмыстарын жобалау және жүргізу. Ландшафттың жай-күйін бағалау әдістері, жерді тиімсіз пайдаланудың себептері мен салдары, тозған жерлерді қалпына келтірудің тиімді биотехнологиялық тәсілдері немесе техногенді ландшафттың жаңа экологиялық оңтайлы нысандарын құру. Инструмент:: диаграммалар, иллюстрациялар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты «Шетел тілі (кәсіби)» тілдік емес мамандықтардың шет тілді білім беру үдерісінде базалық стандарттық тыс деңгейінде магистранттардың мәдени-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру (С1). Курс академиялық хаттарды меңгеру нормасын, сыни талдау дағдылары, ғылыми шолуларға дайындықтарын дамыту, түйіндер, рефераттар жасау және тақырыптар бойынша жүргізілетін зерттеулердің библиографиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта компоненттерінің физико-химиялық анализі
    Несиелер: 5

    Табиғи объектілерді: ауаны, суды, топырақты, негізгі компоненттерге де, токсиканттар элементтеріне де талдауға негізгі тәсілдерді игеру. Магистранттарда экологиялық ойлауды қалыптастыру, магистранттарда қоршаған орта объектілерін талдау бойынша эксперименттерді сауатты жоспарлау қабілетін дамытады және бекітеді. Инструмент: деректерді талдау, диаграммаларды құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғи және өндірістік аумақтардың потенциалын бағалау
    Несиелер: 5

    Ресурстанудың өзекті мәселелері, табиғи-ресурстық әлеуетті орналастыру заңдылықтары, аумақтардың өндірістік потенциалдарын ресурстық қамтамасыз ету, табиғи ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану проблемаларын ескере отырып, геоэкологиялық позициядан аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетін кешенді бағалаудың әдістемелік тәсілдері. Инструмент: эссе жазу, бірлесіп оқытуға практиктердің қатысуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Aгроэкология және экожүйенің динамикасы
    Несиелер: 5

    Жасанды экожүйелерді ұйымдастыру және жұмыс істеу негіздері, адамның және "қайталама" биоценоздардың өзара әрекет ету принциптері. Жерді тиімді пайдаланудың ғылыми негіздері, бейімделу-ландшафттық, биологиялық егіншілік принциптері. Инструмент: эссе жазу, бірлесіп оқытуға практиктердің қатысуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Атмосфера ортасының сапасы
    Несиелер: 6

    Атмосфераның газ құрамы, қысым тігінен, ауа тығыздығы мен температурасының таралуының негізгі заңдылықтары, атмосфераны қабаттарға бөлу принциптері. Жылу алмасудың негізгі механизмдері және атмосферадағы және топырақтың (судың) іс-әрекет қабатындағы жылудың негізгі ағындары. Құрғақ және ылғалды ауа күй теңдеулерін талдау және шығару, негізгі гигрометриялық сипаттамалар және оларды анықтау әдістері туралы түсінік. Инструмент: деректерді талдау, диаграммаларды құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кешенді ЕРА бағдарламасы ЭРА
    Несиелер: 6

    Жұмыс істеп тұрған және жобадағы кәсіпорындар үшін экологиялық нормалау, табиғат қорғау құжаттамасын әзірлеу саласындағы міндеттер: шекті жол берілетін шығарындылардың жобалары; қалдықтардың пайда болу нормативтерінің жобалары және оларды орналастыруға арналған лимиттер; қалдықтардың қауіптілік класының есептері; қауіпті қалдықтарды паспорттау; экологиялық факторлар бойынша санитарлық-қорғау аймақтарының мөлшерін негіздеу жобалары және т.б. Инструмент: деректерді талдау, диаграммаларды құру, есептер дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық зерттеулердегі геоинформатика
    Несиелер: 6

    ArgGIS Desktop экологиялық зерттеулерде. ГИС-құралдарды және олардың сервистерін визуализациялау. Жоғары технологиялық кәсіби карталарды жасау кезіндегі қабаттар, нышандар, географиялық элементтер және географиялық деректер. Инструмент: Экологиялық аудандастыру бойынша карта құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаның ластануының генетикалық зардабы Genetic effects of environmental pollution
    Несиелер: 6

    Адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, қоршаған орта мен адам арасындағы функционалдық байланыстарды, ортаның түрлі факторларының ағзаға әсер ету заңдылықтарын, мутагендік, канцерогендік және тератогендік заттардың адам ағзасына әсер ету механизмдерін зерттеу. Инструмент: деректерді бағалау, салыстыру, талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Регионалды палиография және палеоэкология
    Несиелер: 5

    Жердің эволюциясы мен қалыптасуының теориялық және практикалық аспектілері. Азия аумағындағы климаттың, рельефтің, флораның және фаунаның эволюциясы, геологиялық өткендегі биологиялық әлемнің алуан түрлілігі. Адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары, функционалдық байланыстары, ортаның түрлі факторларының ағзаға әсер ету заңдылықтары, улы заттардың адам ағзасына әсер ету механизмдері. Инструмент: деректерді бағалау, салыстыру, талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Регионалды аумақтардың геоэкологиялық бағалауы
    Несиелер: 5

    Экологиялық зерттеулер жүйесіндегі аймақтық геоэкологиялық мәселелер. Талдау геоэкологиялық жағдайлардың табиғатты пайдалану жүйесі, тұрақты даму мәселелері және экологиялық мониторингтің аймақтық жүйелерін іске асыру сияқты кешенді проблемаларды шешуге әсерін талдау. Инструмент: деректерді талдау, диаграммаларды құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығарынды конустардың ландшафтары
    Несиелер: 5

    Аридті елдерде ерекше даму алған және әртүрлі практикалық маңызы бар кеңейетін флювиалды ағындардың табиғи нысандарының бірі туралы түсінік. Олардың қалыптасу, қызмет ету, динамика және даму заңдылықтары, оларға тән экологиялық функциялар қарастырылады. Инструмент: қайталау, ғылыми жұмыстардың әдеби шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Пәнаралық талдауға негізделген дүниетанымдық және әдістемелік тәсілдерді білу және кәсіби қызмет нәтижелерін пайдалану.

  • Код ON2

    заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу

  • Код ON3

    Табиғи және өндірістік аумақтардың әлеуетін бағалау, геоэкологиялық аймақтық мәселелерді сипаттау және ресурстарды ұтымды пайдалану әдістерін модельдеу.

  • Код ON4

    Экологиялық зерттеулердің заманауи методологиясы мен құралдарын қолдану: ГАЖ, ЭРА бағдарламаларын қолдану.

  • Код ON5

    Қоршаған орта компоненттерінің - ауаның, судың, топырақ ортасының сапасын және құрылыс жобаларына қойылатын экологиялық талаптарды бағалау.

  • Код ON6

    Биосфераға әскери-ғарыштық техниканың әсерін, адам мен қоршаған ортаның өзара іс-қимылының негізгі заңдылықтарын, қоршаған ортаны қорғау саласындағы келісімдер мен халықаралық ұйымдардың іске асырылу барысын сипаттау

  • Код ON7

    Анализировать теоретические и практические аспекты формирования региональных территорий, экологические функции, характерные для природных объектов, расширяющихся флювиальных потоков, имеющих особое развитие в аридных странах и, имеющих различное практическое значение.

  • Код ON8

    Жасанды экожүйелерді моделдеу, жерді ұтымды пайдаланудың ғылыми негіздерін талдау, Бүлінген жерлерді қалпына келтіру бойынша жұмыстарды жобалау және жүргізу.

  • Код ON9

    Су сапасының мәселелерін талдау, антропогендік факторлардың су объектілеріне әсерін бағалау, Ағынды суларды зерттеуді сипаттау, суды тазарту әдістері мен технологияларын салыстыру.