Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01403 Кәсіптік оқыту в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты-жаңа формациядағы маман, педагог, ғылыми-педагогикалық, өндірістік және технологиялық міндеттерді шеше алатын, кәсіптік оқыту педагогінің қажетті функциялары мен кәсіптік қызмет түрлерін жүзеге асыратын Көркем еңбек және сызу мұғалімін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Жас физиологиясы және гигиенасы
Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Дене мүшелері мен жүйелерінің жас ерекшеліктері, оларды жеке даму кезеңдерінде реттеу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын сақтауға, нығайтуға бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жалпы психология және педагогика
Бұл курс болашақ мамандардың психологиялық мәдениетін, соның ішінде өзін-өзі тану, басқа адамды тану, қарым-қатынас жасау және мінез-құлқын реттеу сияқты элементтерді арттыруға бағытталған. Психологиядағы тұлға мәселесі, қажеттілік, мотивация, қызмет сияқты құбылыстар сияқты мәселелер қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Композиция негіздері
Көркем образ, композиция құралдары: форма, формат, жоспарлау, композициялық орталық, симметрия, асимметрия, статика, динамика, ырғақ, тепе-теңдік, контраст, хиароскуро, түс, тұтастық). Түрлері желілері. Әр түрлі сипаттағы сызықты қолдана отырып, қозғалысты білдіру. Нүктенің, сызықтың және жазықтықтың өзара әрекеттесу нұсқалары. Өрнек бейнелерін көмегімен комбинациясы әр түрлі элементтерінің).Фактура. Пішін, контур, дақ.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет және кескіндеме
Сурет және кескіндеме" пәнін оқудың мақсаты форманы бейнелеудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру, табиғаттан және қиялдан қоршаған орта; жұмыс әркімнің жеке, шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту, жалпы көркем мәдениетті, көлемдік-кеңістіктік мәдениетті дамыту ойлау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Аталған курста оқытушының еңбегі әлеуметтік құндылық ретінде кәсіби білім беру және еңбек ету; кәсіби білім беретін оқытушыларды дайындаудың құрылымы және мазмұны; оқу сабақтарының негізгі түрлері; кәсіби білім беретін оқытушыларды даярлау жүйесіндегі педагогикалық практиканың рөлі; студенттердің еңбекке қабілеттілігі және оқу еңбегі мәдениетін қалыптастыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тоқыма материалдарын өңдеудің физика-химиялық негіздері
целлюлоза, ақуыз, жасанды және синтетикалық талшықтардың физика-химиялық қасиеттері. Тоқыма материалдарын өңдеудің мерзімді, үздіксіз, жартылай үзіліссіз тәсілдері тоқыма материалдарын бояуға және басып шығаруға дайындау. Мақта материалдарын дайындау. Жүн мен жібекті дайындау. Жасанды және синтетикалық материалдарды дайындау. Тоқыма материалдарын бояу және басу. Целлюлоза талшықтарынан материалдарды бояу және басып шығару процестерінің технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тоқыма материалтану
Тоқыма материалдарының құрылысы және алынуы туралы жалпы мәліметтер. Тоқыма материалдарының қасиеттері. Тоқыма материалдарының негізгі түрлері. Тоқыма материалдарының сапасын бағалау. Табиғи және жасанды тері. Біріктіретін материалдар. Жылыту, төсеу және төсеу материалдары. Табиғи және жасанды былғары және пленка материалдары. Әрлеу материалдары мен фурнитура. Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының жалпы мәліметтері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Квалиметрия
Өлшеу және сапаны бақылау (Квалиметрия) жүргізу кезінде ұйымдастырушылық, ғылыми, техникалық және құқықтық міндеттерді шешуге дайындық мақсаты: әртүрлі объектілердің (заттардың, процестердің және т. б.) сапасын модельдеудің білімін, іскерлігін және қасиеттерін қалыптастыру, оның сандық көрсетілуі мен нәтижелерін сапаны басқару, шығарылатын өнімді аттестаттау және сертификаттау міндеттерін шешу үшін пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жеңіл ассортиментті бұйымдар технологиясы
Жеңіл ассортименттегі бұйымдарды дайындау кезінде пайдаланылатын жабдықтар мен материалдардың қысқаша сипаттамасы; жеңіл ассортименттегі бұйымдардың бөлшектерін( юбкалар, шалбарлар, блузкалар, көйлектер) пішудің техникалық шарттары; ұсақ бөлшектерді өңдеу, сөре мен подборттың бөліктерін, жағасы бар подборттарды біріктіру; бөлшектердің шеттерін біріктіру және өңдеу сипаттамасы, бұйымдардың жағалары мен мойындарын өңдеу;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық пәндерді оқыту әдістері
жоспарлау және материалдық қамтамасыз ету; болашақ мұғалімді сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды басқаруға дайындау; - бастамашыл, шығармашылық, кәсіби мобильді тұлғаны тәрбиелеу мен дамытуға, болашақ кәсіби мансапта өзін-өзі анықтау және өзін-өзі жүзеге асыру процесіне дайындыққа ықпал ету; - студенттерді педагогикалық жұмысты ұтымды ұйымдастыруға үйрету
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тігін бұйымдарының технологиясы
Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясының негіздері. Жіп қосылыстары: қол тігістері мен тігістер, машина тігістері., трикотаж . Трикотаж ілмектерін қалыптастыру әдістері. Жіпсіз және желімді біріктіру әдістері. Ылғалды-жылу өңдеу (ДСҰ). Бұйымдарды дайындау процесінің технологиялық операцияларының сипаттамасы. Бөлшектерді бастапқы өңдеу. Бұйымдардың негізгі бөлшектерін дайындаудың технологиялық процестері.. Түйіндерді өңдеу әдістері туралы білімді қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Педагогикалық шеберлікті үнемі жетілдіруді талап ететін балаларды оқыту және тәрбиелеу өнері. Педагог-өз ісінің шебері, жоғары мәдениетті, өз пәнін терең білетін, ғылым мен өнердің тиісті салаларынан, әсіресе, балалар психологиясы мәселелерінен хабардар, оқыту және тәрбиелеу әдістемесін меңгерген маман. Педагогикалық шеберлік педагогикалық дарынмен тығыз байланысты
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стандарттау, метрология және сертификаттау
Метрологияның міндеттері. Өлшем бірлігі мен дәлдігі. Эталондар. Стандартты үлгілер. Сапаны басқару саласындағы негізгі ұғымдар. Сапаны басқару жүйелері. Киім мен маталардың сапасын бақылау (ақаулар мен ақаулар). Тігін саласындағы өнім сапасын басқару. Квалиметрия. Негізгі ұғымдар мен терминдер. "Сапа"терминінің анықтамалары. Сапа көрсеткіштері. Мемлекеттік метрологиялық бақылау және қадағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагогика
Демократиялық және гуманистік қағидаттарда әрекет ететін ортақ мақсаттар мен жауапкершіліктермен біріктірілген оқушылардың, ата-аналардың, сынып жетекшісінің және мектеп педагогтарының бірыңғай ұжымын құру. - Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру, баланы отбасында және мектепте тәрбиелеудің нақты мәселесі бойынша білімдерінің арсеналын толықтыру. - Ата-аналар ұжымын біріктіруге, ата-аналарды сынып қоғамдастығының тыныс-тіршілігіне тартуға ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстанның қолданбалы өнерінің тарихы
Пәннің мақсаты-студенттерді сәндік-қолданбалы шығармашылық әлемінің алуан түрлілігімен таныстыру. Пәннің міндеттері-сәндік-қолданбалы өнердің дамуын зерттеу, олардың қазіргі стиліндегі әртүрлілік және сәндік-қолданбалы шығармашылықтың қазіргі дамуы. Бұл пән Қазақстан өнерінің мәнін ашуға және оның әлемдік ғылымдағы орнын қамтуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды; оқудың жетекші рөлімен кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыруға үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сән мен костюм стилінің тарихы
Стиль мен сән тарихы туралы фактографиялық материалдарды ұсыну, сонымен қатар стиль мен сән құбылыстарын мәдени зерттеулердің зерттеу парадигмасының теориялық тұжырымдамалары, стиль мен сәнді, ең алдымен, мәдени білім мен үлгілердің костюмі арқылы трансляцияны ұйымдастырудың формалары ретінде жан-жақты қарау..
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби шет тілі
Грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды; оқудың жетекші рөлімен кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыруға үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аксессуарларды дайындау технологиясы
Аксессуарлардың түрлері, құралдар мен құрылғылар, әртүрлі аксессуарларды өндіруге арналған материалдар. Шынайы былғары, киіз, тастар, металл, тоқыма материалдары. Терімен жұмыс кеңейтілген практикалық іс-әрекетке арналған білім беру бағдарламасы және технология бойынша оқу бағдарламасының шеңберін кеңейту арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер
Курс сәндік өнер бойынша білім мен дағдыларды жетілдіруге бағытталған. Сәндік өнердің қалыптасуы мен дамуының тарихы мен негізгі кезеңдері, сәндік өнердегі негізгі ұғымдар мен терминдер зерттеледі. Түрлері, өңделетін материалдар бойынша жіктелуі. Сәндік өнерді қабылдаудың эстетикалық мәні мен ерекшелігі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макеттеу
"Макеттеу" пәні студенттерді олардың кәсіби қызметіне дайындайды және нақты тоқыма материалынан үш өлшемді кеңістікте шығармашылық ойды іске асыруға байланысты құзыреттіліктерді қалыптастырады. Костюмді түрлі әдістермен макеттеу бойынша теориялық білім негіздері. Матаның және макеттелетін бұйымның өзара байланысы бойынша негізгі білім күрделі драперлеумен үлгілерді немесе бөлшектерді орындаудың негізгі ерекшелігі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұйымды құрастыру және модельдеу негіздері
Пәннің негізгі мақсаты-табиғи және жасанды терілер мен былғары, күрделі материалдар, тоқыма емес маталар сияқты әртүрлі материалдардан жасалған тігін бұйымдарын заманауи модельдеу мен жобалаудың кең ауқымды мәселелерін жан-жақты жүйелі зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
Пән пәнаралық сипатқа ие, ол гуманитарлық ғылыми білімді дамытудағы өзекті тенденцияны - педагогикалық ықпал объектісі ретінде адам туралы жан-жақты жүйелік идеяны қалыптастыру мақсатында аймақтың интеграциясын көрсетеді. Белгілі бір этникалық қауымдастықтың этникалық ерекшеліктерін ескере отырып оқыту және тәрбиелеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиясы
Критериалды бағалау тұрғысынан білім беру процесіне қатысушылардың оқу-тәрбие қызметін бағалаудың ерекшеліктерін оқыту; Білім беру мекемесінің қызметін критериалды бағалауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру; мектеп практикасы мен педагогикалық ойдың дамуындағы сапалы өзгерістерді бағалау. Білім беру саласындағы қызметті бағалауды жүргізу үшін қажетті критерийлерді іздеу және іріктеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас психологиясы
Педагогикалық білім мен білік жүйесін, студенттердің кәсіби бағыты мен педагогикалық ойлау жүйесін, білім беру жүйесін қалыптастыру. Кәсіптік - педагогикалық қызметтің функциялары; оқыту, тәрбиелеуді дамыту, өндірістік - технологиялық, ұйымдастырушылық, диагностикалық. Кәсіптік-педагогикалық қызмет түрлері: оқыту, тәрбие жұмысы, әдістемелік жұмыс, өндірістік-технологиялық жұмыс. Кәсіптік оқыту оқытушысы қызметінің қосарлы сипаты
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептің оқу үрдісінде қазіргі заманғы оқыту моделдері
Бұл пән студенттерді бастауыш мектептің білім беру процесінде оқытудың заманауи модельдерімен таныстыруға, алған білімдерін болашақ кәсіби қызметінде қолдана білуді қалыптастыруға; қолданылатын оқыту әдістерінің, құралдары мен әдістерінің ғылыми негіздемесін ескере отырып, оқыту және тәрбиелеу процесін құрастыруға және ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Костюмді безендіру технологиясы
Декор туралы түсінік. Сәндік элементтерді кесте бұйымына композициялық орналастыру ережелері. Көркем кесте технологиясы. Әрлеу жұмыстарының негіздері. Киім бөлшектерін өңдеу. Әрлеу тігістері мен тігістері. Бұйымдарды аппликациямен көркемдеп әрлеу. Матаның көркем кескіндемесі. Патч жасау өнері. Матаны кесте тігістерімен безендіру өнері. Кесте түрлері. Тігіспен кестелеу, тамбурлы тігіспен кестелеу, баумен кестелеу, ришелье кестелеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу практикумы (киіз,тері))
Тоқыма бұйымдарын, олардың киізі мен терісін өңдеу түрлері. . Көлемді заттарды жасау - осы материалдарды қолдану. Теріні өңдеу. Былғары панель. Киізден жасалған бұйымдардың түрлері . Былғары мен киізден жасалған бұйымдарды өңдеу тәсілдері Мақсаты: былғарыдан жасалған түрлі бұйымдарды жобалау және оны орындау технологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейіндік оқытуды ұйымдастыру
Студенттерге педагогикалық ғылым мен практика жетістіктері негізінде мектеп бейінінің өзекті мәселелерін тереңдете зерделеуді қамтамасыз ету; - студенттерді кәсіптік оқытуды ұйымдастыруда оқыту теорияларына, тұжырымдамаларына және технологияларына сүйенуге үйрету; - жоғары сынып оқушыларының бейіндік оқыту процесінде жеке білім беру траекториясын құру мүмкіндіктерін пайдалануға үйрету;
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Болашақ мұғалімде тұтас педагогикалық үдеріске кешенді көзқарасты қалыптастыру; ғылыми дүниетанымды қалыптастыру , тарихи және қазіргі заманның арақатынасы туралы базалық әдіснамалық ережені игеру; оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыру ; негізгі сипаттамалары бойынша оқу-тәрбие процесінің жай-күйін диагностикалауды жүзеге асыру және оның одан әрі дамуын болжау; оқу-тәрбие міндеттерін тұжырымдау,
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби педагогика
Педагогикалық білім мен білік жүйесін қалыптастыру, студенттердің кәсіби бағыты мен педагогикалық ойлау, білім беру жүйесі. Кәсіптік - педагогикалық қызметтің функциялары; оқыту, тәрбиелеуді дамыту, өндірістік-технологиялық, ұйымдастырушылық, диагностикалық
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еңбекке оқыту теориясы мен технологиясы
Бұл пән бейнелеу өнері саласындағы болашақ бастауыш сынып мұғалімі қызметінің кәсіби негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Пән студенттерді көркем білім беру жүйесінің қалыптасу заңдылықтарымен, оның негізгі бағыттары мен даму перспективаларымен, бейнелеу өнері бойынша тұжырымдамалармен, бағдарламалармен және оқулықтармен таныстырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық психопедиагностикасы
Мектепке психологиялық дайындық. Мектепке бейімделу мәселесі, бейімделу себептері Бастауыш сынып оқушыларының оқу іс-әрекеті, оның компоненттері: оқу міндеттері, оқу іс-әрекеттері, бақылау іс-әрекеті, Бағалау іс-әрекеті. Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивтері. Оқу іс-әрекетінің бастауыш сынып оқушыларының ойын және еңбек қызметімен байланысы. Бастауыш сынып оқушыларының ерік-жігерін дамыту. Бастауыш сынып оқушыларының эмоционалды саласының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту әдістемесі
Педагогикалық білім мен білік жүйесін қалыптастыру, студенттер мен педагогикалық ойлау, білім беру жүйесі. Кәсіби функциялар- білім беру; оқу, тәрбие дамыту, өндірістік-технологиялық, ұйымдастырушылық, диагностикалық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқытудың инновациялық технологиялары
Осы оқу пәнін зерделеу қазіргі заманғы ақпараттық қоғамның дамуындағы ақпараттың мәні мен маңыздылығын түсіну, білімнің әртүрлі салаларында ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру, сондай-ақ бірқатар кәсіби құзыреттерді қалыптастыру сияқты жалпы мәдени құзыреттердің қалыптасуын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын жинақты мектепте технологияны оқыту әдістемесі
Оқушының өзіндік жұмысының жалпы сипаттамасы. Оқушының өзіндік жұмысы сыныптағы сабақтың қажетті элементі ретінде. Дербестік дәрежесі бойынша өзіндік жұмыс түрлері: жаңғыртушы, реконструктивті-вариативті, Біріктірілген сабақ түсінігі, оның ерекшеліктері, түрлері, әдістері. ШЖМ-де біріктірілген сабақтарды қолдану. Біріктірілген сабақты дайындау. Ұжымдық оқыту әдісі туралы түсінік. Оқушылардың жұмысын ұйымдастыру тәсілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие қызметінің теориялық негіздері және әдістемелік аспектілері. тәрбие жұмысын жүргізудің әдістемесі мен әдістері. Тәрбие білім беру процесінің бөлігі ретінде; тәрбие педагогикалық құбылыс ретінде: тәрбие белгілері; тәрбие (тәрбие процесі) және тәрбие жұмысы; тәрбие мақсаты ұғымы; тәрбие түрлері: отбасы, адамгершілік, эстетикалық және т. б.;
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім берудің табиғатының тұжырымдамасы оның Қазақстан Республикасындағы нормативтік құқықтық базасын қалыптастырады; елімізде және шетелде инклюзивті білім берудің даму тарихы баяндалады; мүмкіндігі шектеулі балалардың психоэмоционалды және психикалық дамуына ықпал ететін инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық шарттары зерттеледі; инклюзивті білім берудің әдістері мен әдістері берілген. Инклюзивті білім беру саласында оқу бағдарламаларын бейімдеу және педагогикалық тәжірибені ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
"Кәсіпорын экономикасы" пәнін оқытудың мақсаты шаруашылық жүргізудің нарықтық түрі жағдайында кәсіпорынның жұмыс істеуінің экономикалық тетігін зерттеу негізінде студенттерде экономикалық ойлауды дамыту болып табылады. Пәннің міндеттері: кәсіпорынның шаруашылық жүргізу объектісі ретіндегі мәнімен, оның Ұлттық экономика жүйесіндегі орны мен рөлімен танысу; кәсіпорынды нарықтық экономиканың агенті ретінде сипаттау; кәсіпорынның ресурстық базасын және әртүрлі ресурстарды пайдалану тиімділігін қарастыру; кәсіпорынның жұмыс істеуінің шаруашылық механизмін және оның қызметінің қаржылық нәтижелерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың тұлғалық даму технологиялары
Оқытудың интерактивті технологияларын пайдалану және педагогтың (ақпарат беруші рөлінің орнына — басқарушы рөлі) және студенттердің (ықпал ету объектісінің орнына — өзара іс-қимыл субъектісі) рөлін, сондай-ақ ақпараттың рөлін (ақпарат мақсат емес, іс-әрекеттер мен операцияларды игеру құралы) ауыстыру. Интерактивті оқыту технологиясының формалары мен әдістері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Бұл пән студенттердің негізгі ұғымдарды меңгеруіне және қазіргі заманғы технологияларды меңгеруге бағытталған сандық білім беру ортасы, цифрлық зерттеу платформасы мен құралдарын пайдалану оқу үдерістерін зерттеу және оқушылардың оқу жетістіктерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дінтану
Дінтану. Тарихтағы діннің дамуының негізгі кезеңдері мен нысандары туралы білімді қалыптастыру, діни бірлестіктер туралы заңнама, қазіргі қоғамдағы діннің жұмыс істеу тенденциялары мен перспективаларын түсіну. Дінтануды оқыту мен меңгерудің мақсаты білім беруді гуманитаризациялауға, әлемдік және отандық мәдениеттің жетістіктерін игеруге өз үлесін қосады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік психология
Жеке тұлғаны қалыптастыру процесінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ашуға, әлеуметтік ортаның ерекшелігін және жас-психологиялық заңдылықтарды ескере отырып, оның қызметінің, мінез-құлқының және психикалық күйінің ерекшелігін көрсетуге, зерттеу және психодиагностикалық іс-әрекеттің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Бәсекелестік ортада кәсіпорындардың Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын игеру. Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру процесінде кәсіпорындар мен ұйымдардың кәсіпкерлік қызметі ерекше рөл атқарады. Кәсіпкерлердің бастамасы, тәуекелі, білімі мен іскерлігі кәсіпорындардың (фирмалардың), Ұлттық экономика жүйесін ұйымдастырудың әлеуметтік-экономикалық ресурстарын барынша тиімді пайдалануға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудағы заманауи технологиялар
Пәннің мақсаты сабақтарда тиімді технологияларды қолдану арқылы студенттердің іскерлік белсенділігін, дербестігін және шығармашылық әлеуетін күшейту үшін жағдай жасау болып табылады. Оқушыны тұлға ретінде тәрбиелеу. "Білім туралы"Заңға сәйкес басым бағыттар мен міндеттерді іске асыру үшін білім беру мазмұнын жетілдіру. Заманауи оқыту технологияларын жан-жақты игеру арқылы студенттің тұлға ретінде дамуын қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Табиғи жүйелер жұмысының негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтары, экология ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері (аут экология, популяциялық экология, әлеуметтік экология. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқарма. Қоршаған орта мониторингі. Табиғатты қорғау қызметін экономикалық ынталандыру. Қоршаған ортаны ластайтын өндірістерге заңды және экономикалық санкциялар. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-гуманитарлық пәндермен өзара байланысты қалыптастыру. Менеджментті мектеп менеджментінің тұжырымдамалық негізі ретінде пайдалану. Нысан-менеджмент теориясы негізінде қазіргі мектепті басқару процесі. Пән-менеджменттің мектептегі менеджменттің тиімділігіне әсер ету процесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өлкетану
өлкетану білімі мен дағдыларын күнделікті өмірде қолдана білу, туған өлке табиғатын және ондағы әлеуметтік жауапты мінез -құлықты сақтау қабілеті мен дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпарат және ақпарттық жүйелерді басқару
Басқарудың ақпараттық технологияларын зерттейді ақпараттық ресурстарды пайдалану тиімділігін арттыру, қоғамды ақпараттандыру, ұйымдастырушылық жүйелерді басқару мәселелерімен байланысты және компьютерлердің, кеңсе жабдықтарының, жергілікті және ғаламдық желілердің техникалық және бағдарламалық құралдарын практикалық қолдануға және дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқу-танымдық қызметті ұйымдастыру
Пән студенттердің бастауыш сынып оқушыларының оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыра білуін қалыптастыруға; білім мазмұнының жетекші компоненттерін, іс-әрекет тәсілдерін, шығармашылық іс-әрекет тәжірибесін және эмоционалды-құндылық қатынастарының тәжірибесін жүзеге асыруға бағытталған. Пән оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың әр түрлі түрлері мен формаларының мазмұнын ашады; оқушылардың іс-әрекетінің әр түрлі формаларының шығармашылық дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері
Мақсаты-білім алушылардың педагогика мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға және жүргізуге дайындығын қалыптастыру. Міндеттер ғылыми таным мен шығармашылықтың негіздерін, педагогикалық зерттеулердің бағыттарын таңдауды, ғылыми ақпаратты іздестіруді, жинақтауды және өңдеуді, логиканы, педагогикалық эксперименттің мазмұнын қалыптастыруды, зерттеу жұмыстарының анықтаушы және қалыптастырушы экспериментінің мазмұнын құруды, оларды енгізуді, зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындауды көздейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Табиғи жүйелер жұмысының негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтары, экология ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері : экология, популяциялық экология, әлеуметтік экология. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқарма. Қоршаған орта мониторингі. Табиғатты қорғау қызметін экономикалық ынталандыру. Қоршаған ортаны ластайтын өндірістерге заңды және экономикалық санкциялар. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
Оқыту нәтижелері
- Кәсіптік білім беру жүйесіндегі жас, физиологиялық және инклюзивті мәселелерді ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, педагогикалық категориялар туралы білім мен түсініктерді басқару деңгейінде қолдану.
- Сапалы өнім өндіру үшін тоқыма материалдарының құрылымы мен қасиеттерінің ерекшелігін ескере отырып, тігін бұйымдарын дайындау технологиясы, оның ішінде жобалау және модельдеу кезеңдері саласында кәсіби білімге ие болу
- Сурет және кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер саласында шығармашылық жұмысты модельдеу және құру; эскиздер мен басқа да көрнекі бейнелер жасау, Композициялық мәселелерді шешу.
- Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану пәндері саласындағы негізгі негіздерді білу.
- Кәсіптік білім беруді жетілдіру мақсатында экономика және бизнес, кәсіпкерлік, тіршілік қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және орнықты даму негіздері бойынша материалды пайдалану
- Ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін жіктеу
- Материалдарды көркемдік өңдеу бойынша технологиялық операцияларды орындау (былғары, киіз және т. б.); әртүрлі материалдарды көркемдік өңдеу технологиясы және аксессуарларды дайындау технологиясы бойынша білімді қолданады
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіптік білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективалары бойынша өз пікірін білдіру және дәлелдеу; білім беру мекемелерінде оқу және қолданбалы жұмыстарды ұйымдастыру практикасында тілдік және кәсіптік даярлық саласында алған білімдерін қолдану
- Оқыту мен оқытуда жаңа цифрлық технологияларды, инновациялық тәсілдерді қолдануға негізделген білім беру процесін модельдеу; заманауи техникамен жұмыс істеу дағдыларына ие, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана алады
- Кәсіби қызмет саласында шығарылатын өнімнің сапасын сертификаттау және бақылау жөніндегі міндеттерді шешу кезінде нормативтік-техникалық құжаттарды пайдалану
- Кәсіби қызметті ұйымдастыруда креативтілік таныту, педагогикалық қызмет пен коммуникацияда сыни ойлау мен көшбасшылық қасиеттерін көрсету, оқытуға шығармашылық көзқарас дағдылары болуы, өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби даму мақсаттарын қоюға қабілетті.
- Арнайы психология мен педагогика негіздерінің білімдерін, біліктерін, дағдыларын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің жаңашылдарының озық тәжірибесінен бағыттарды қолдану, өз білімдерін практикада бекітуге ұмтылу
- Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықты оған қалыптасқан төзбеушілік көзқарас негізінде анықтау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету дағдыларын меңгеру.