Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Кәсіптік оқыту в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - 6В01402 Кәсіптік оқыту мамандығының түлегінің кәсіби қызметіне қажетті фундаменталды білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастыру» - бағдарлама түлектерге дайындық бағыты бойынша талаптар жиынтығын анықтайды. - оқу жоспары арқылы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті меңгерудің бірізділігі мен модульділігін реттейді. -білім беру үдерісін ақпараттық және оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді қалыптастырады. - оқу жоспарының оқу пәндерінің мақсаттарын, міндеттерін және мазмұнын, олардың дайындық бағыты мен бейіні бойынша білім беру бағдарламасының құрылымындағы орнын анықтайды. - студенттердің аудиториялық және өзіндік жұмысын бағалау критерийлері мен құралдарын, оның нәтижелерінің сапасын регламенттейді
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педгогика
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің педагогика ғылым ретінде, талдау және шешу білігін қалыптастыру педагогикалық міндеттер мен мәселелер. Пәнді меңгеру міндеттері: - студенттердің ғылым ретінде педагогика туралы түсініктерін қалыптастыру; - педагогиканың категориялық аппаратымен және құрылымымен таныстыру ; педагогикалық ғылым;

  • Киімдерді көркем безендіруді модельдеу
    Несиелер: 5

    Киімдерді үлгілеу процесі туралы, оның тәсілдері мен әдістерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру тарихы туралы, сәнді үрдістердің әсері мен ғылыми-техникалық прогрестің костюмдік қалыптауға әсері туралы. Әр түрлі мақсаттағы киім нысандарын үйлестірудің негізгі заңдарын және оны көркемдеудің тәсілдерін ашуға елеулі орын беріледі.

    Селективті тәртіп
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" - педагог-дефектологтардың кәсіби дайындығының маңызды құрамдас бөлігі. Болашақ дефектолог ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаны тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі, арнайы педагогика саласында іргелі білімді меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Жеңіл және тоқыма өнеркәсібі бұйымдары мен тауарларының технологиясын, технологиялық жабдықтардың жұмысын тереңдетіп оқыту, базалық және Профильді пәндерді оқу кезінде студенттер алған теориялық және практикалық білімді бекіту, кәсіпорындардың инженерлік-техникалық қызметкерлерінің лауазымдық міндеттерін, өндірісті ұйымдастыру және жоспарлау, еңбекті қорғау мәселелерін және экономикалық мәселелерді зерделеу

    Селективті тәртіп
  • Аксессуарларды дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Табиғи тері-берік, берік және пластикалық материал. Бағдарлама балаларды ескі былғары заттар адамға жаңа сапада қызмет етуін жалғастыруына үйретеді. Балалар көптеген пайдалы заттарды жасай алады, ал олардың өз қолдарымен жасаған сыйлықтары жақындары мен достарына қуаныш пен жылулық сыйлайды. Терімен жұмыс ең сүйікті хобби болуы мүмкін! Білім беру бағдарламасы нақты практикалық іс-әрекет үшін әзірленген және технология бойынша оқу бағдарламасының шеңберін айтарлықтай кеңейту арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуетін іске асыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • Сән және костюм стилінің тарихы /
    Несиелер: 5

    Дәуірдің жалпы сипаттамасы. Ежелгі Мысырдың костюмі: функционалдығы, пішіндер мен бөлшектерінің тұрақтылығы, әсер тұтастығы, түстің контрасты, косметиканың рөлі, зергерлік әшекейлер және т.б. Сұлулық идеалын қалыптастырудағы. Ассиро-Вавилония костюмі: костюм элементтерінің сабақ түрімен байланысы, киімнің сословалық сипаты, бас киімдердің рөлі

    Селективті тәртіп
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын пәннің оқу материалымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, студенттердің жетістіктерінің деңгейін және оқу пәнін оқыту мақсатын ескере отырып, оның әдістемелік редукциясын жүзеге асыру. Тиімді заманауи оқыту технологиялары бойынша білім мен іскерлікті меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • Материалдарды конфекциялау
    Несиелер: 5

    Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарын дайындауға арналған тоқыма материалдарының негізгі түрлері; конфекциондық карта: көйлектерге, блузкаларға, жейделерге, жейделерге, костюмдерге, пальтоға, күртешеге, плащқа және балалар киіміне арналған материалдарды конфекциялау принциптері; табиғи және жасанды тері. Табиғи және жасанды былғары; пленкалы, астарлы; төсеу және қолданбалы материалдар. Тігін жіптерінің түрлері және олардың мақсаты. Тігін жіптерінің қасиеттері

    Селективті тәртіп
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Еңбек қорғау. Еңбекті қорғауды басқару жүйесі (ЕҚБЖ) - еңбекті қорғау бойынша заңнамалық актілер және нормативтік-техникалық құжаттама( ЕҚ); ЕҚ бойынша жұмыстарды ұйымдастыру, үйлестіру және жоспарлау. ЕҚ жағдайын есепке алу, талдау және бағалау; ЕҚБЖ психофизиологиялық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    "Жалпы психология" пәнін оқытудың мақсаты: негізгі түсініктер мен категориялар туралы психологиялық ғылымның негізгі мәселелері, принциптері мен әдістері, психиканың жұмыс істеу механизмі мен заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы негіздері. Конституциялық құқық - Қазақстан Республикасы құқығының жетекші саласы. Құқық қорғау органдары мен Қазақстан Республикасының соты. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқығының негіздері. Кәсіпкерлік құқықтың құқықтық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 3

    Проекциялар әдісі. Орталық және параллель проекциялар. Тікбұрышты проекциялау әдісі және оның қасиеттері. Эпюр Монжа. Нүктелер, түзу және жазықтықтар сызбасында қалай қойылады және бейнеленеді. Тапсырма жазықтықта эпюре Монжа. Тікелей жеке жағдай. Тікелей із. Дербес жағдайдағы жазықтықтар. Жазықтықтың негізгі сызықтары (көлденең, фронталь, сызық)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік педагогика /
    Несиелер: 5

    Педагогикалық білім мен білік жүйесін, студенттердің кәсіби бағыттылығын және педагогикалық ойлауын, білім беру жүйесін қалыптастыру. Кәсіптік-педагогикалық қызметтің функциялары; оқыту, тәрбиелеу, дамытушылық, өндірістік-технологиялық, ұйымдастырушылық, диагностикалық

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Композиция негіздері
    Несиелер: 3

    Пропорциональная схема построения человеческой фигуры с опорой на две ноги (вид спереди). Пропорциональная схема построения человеческой фигуры с опорой на две ноги (вид сзади). Пропорциональная схема построения человеческой фигуры с опорой на одну ногу. Пропорциональная схема построения человеческой фигуры в различных вариантах рук и ног. Пятно и силуэт

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу тәжірибесі
    Несиелер: 3

    Оқу практикасы алдыңғы қатарлы кәсіпорында оқытушының басшылығымен екі апта ішінде топпен жүргізіледі. Бұл тәжірибе студенттердің тоқыма және жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындарында технология, жұмысты ұйымдастыру және механикаландыру туралы алғашқы түсінік алу мақсатында жүргізі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалтану және жабдықтар
    Несиелер: 5

    Материалтану және жаңа материалдар технологиясы-бұл кез келген саланың негізі. Бітірушінің қызмет саласы Әр түрлі мақсаттағы тиімді материалдарды, сонымен қатар жаңа материалдарды өндіру, өңдеу және қайта өңдеу технологиялық процестерін зерттеу және әзірлеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    Пән пән пәнаралық сипатқа ие, ол гуманитарлық ғылыми білімді дамытудағы өзекті үрдісті – педагогикалық ықпал ету объектісі ретінде адам туралы кешенді жүйелі көзқарасты қалыптастыру мақсатында ғылыми салаларды интеграциялауды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың міндеттері: - болашақ мамандарды критериалды бағалау технологиясымен таныстыру. - Критериалды бағалау тұрғысынан білім беру процесіне қатысушылардың оқу-тәрбие қызметін бағалау ерекшелігін зерделеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сызу және сызу геометриясы
    Несиелер: 5

    Сызба геометриясының пәні, оның міндеттері және маманды дайындаудағы орны; проекциялау әдісі; түзу; сызықтағы түзу және сурет тапсырмалары; жазықтық; қисық сызықтар; беттер; аксонометриялық проекциялар; позициялық есептер; позициялық есептерді шешу алгоритмі; метрикалық есептер; екі топ есептер:

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Киімдерді құрастыру және модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Киімнің негізгі функциялары, жіктелуі және талаптары. Костюмдегі форманың негізгі принциптері. Бұйымдардың сыртқы формасының сипаттамасы. Адам денесінің өлшемдерімен және материалдардың қасиеттерімен киімнің өлшемдерінің, нысандары мен конструкцияларының өзара байланысы. Құрастырудың инженерлік әдістері – триангуляция әдісі, өрістету желілері, секущих жазықтықтар, Чебышев желісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі (бейін бойынша)/
    Несиелер: 5

    Оқушыларды еңбекке оқытудағы өндірістің негізгі ұғымдары. Технологияны оқыту кезінде базалық түсініктерді қалыптастыру. Экономикалық түсініктерді оқыту әдістемесі. Оқушылардың экологиялық білімін қалыптастырудың әдістемелік аспектісі. Стандарттау мәселелерін зерттеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бейіндік оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Студенттерге педагогикалық ғылым мен практика жетістіктерінің негізінде мектеп бейіндеуінің өзекті мәселелерін тереңдете зерттеуді қамтамасыз ету; - студенттерді бейіндік оқытуды ұйымдастыруда оқытудың теориясына, концепциясына және технологиясына сүйенуге үйрету; - жоғары сынып оқушыларының білім алу мүмкіндігін пайдалануды үйрету.

    Оқу жылы - 2
  • Макеттеу
    Несиелер: 5

    Костюмді әр түрлі әдістермен макеттеу бойынша теоритикалық білім негіздері. Маталар мен макеттелетін бұйымның өзара байланысы бойынша негізгі білім күрделі бүрмеленген модельдер мен бөлшектерді орындаудың негізгі ерекшелігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Оқу тәжірибесі 2
    Несиелер: 5

    Оқу практикасы алдыңғы қатарлы кәсіпорында оқытушының басшылығымен екі апта ішінде топпен жүргізіледі. Бұл тәжірибе студенттердің тоқыма және жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындарында технология, жұмысты ұйымдастыру және механикаландыру туралы алғашқы түсінік алу мақсатында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
  • Сызу және сызу геометриясы
    Несиелер: 5

    Сызба геометриясының пәні, оның міндеттері және маманды дайындаудағы орны; проекциялау әдісі; түзу; сызықтағы тапсырмалар мен бейнелеу; жазықтық; қисық сызықтар; беттер; аксонометриялық проекциялар; позициялық есептер; позициялық есептерді шешу алгоритмі; метрикалық есептер; екі топ есептер: геометриялық есептерді анықтау геометриялық объектілер арасындағы қашықтық және бұрыштары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Міндеттері: қазіргі заманғы білім беру технологиялары туралы; білім беру тәжірибесінде қазіргі білім беру технологияларын пайдалану ерекшеліктері туралы; іскерлікті қалыптастыру: педагогикалық процестің мақсаттарына және білім алушылардың дайындық деңгейіне байланысты қазіргі білім беру технологияларын таңдау; қолданылатын технологияға сәйкес педагогикалық әсерді жобалау, болжау және бағалау; баланың жеке тұлғасын дамыту процесі туралы білімді пайдалана отырып, қазіргі білім беру технологияларының орындылығы туралы өз пайымдауларын талдау және негіздеу.; тәрбие-білім беру үдерісін ұйымдастыру кезінде өз іс-әрекеттерін ұғыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Киім мен аксессуарларды сәндеу
    Несиелер: 5

    Пән модельерлер (костюм дизайнерлері) үшін арнайы құрылған, меңгеруде оңай. Есептеулер мен формулалар барынша жеңілдетілді және барынша азайтылды. Бұл фигура бойынша қажетті отырғызу сапасы бар бұйым негізінің сызбасын тез құруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    "Дінтану" пәнін оқыту нәтижесінде мемлекеттік-муниципалдық басқару саласындағы маман дін дамуының негізгі кезеңдері мен формалары туралы білу, діни бірлестіктер туралы заңнама қазіргі қоғамдағы діннің қызмет ету болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Костюмнің көркемдік бейнесін жасау/
    Несиелер: 5

    Костюм арқылы белгілі бір этникалық топ адамның даралығын білдіруге болады. Сондықтан костюм мәдениетті, өркениетті сипаттайтын күрделі жүйедегі маңызды элемент болып табылады. Ол философиялық идеяларды білдіре алады және оларды форманың геометриялық тұжырымдамаларында жүзеге асыра алады. Костюм қоғамдағы елеулі өзгерістерді бекітуге және уақыт белгілерін кристалдауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Оқушылардың тұлғалық дамуының технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқытудың интерактивті технологияларында педагогтың рөлі (ақпараттаушы рөлінің орнына — басқарушы рөл) және студенттердің рөлі (әсер ету объектісінің орнына — өзара іс-қимыл субъектісі), сондай-ақ ақпараттың рөлі (Ақпарат мақсаты емес, іс-әрекеттер мен операцияларды игеруге арналған құрал) айтарлықтай өзгереді. Интерактивті оқыту технологиясының кейбір нысандары мен әдістерін қарастырайық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кәсіптік оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Жаңа білім беру технологиялары елеулі ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қамтиды. Мәселен, кибернетика мен есептеу техникасының дамуы бағдарламалық оқытудың дамуына себепші болды; адам ойлауының даму заңдылықтарын зерттеу нәтижелері проблемалық оқытудың дамуына алып келді; іс-әрекет тәсілі адам қызметі саласындағы психологтар мен философтардың зерттеулері негізінде пайда болды.

    Оқу жылы - 3
  • Материалдарды өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Күйдіру-ағаштан және ағаш материалдардан жасалған бұйымдарды декорациялаудың ең көне дәстүрлі тәсілі. Күйдіру өнерінің бастауында адам металдан алғашқы қарапайым құралдар мен құралдар жасай алатын және отта қызған металдың жанасуы ағашқа қараңғы қатты жер: нүктелер, дақтар немесе сызықтар түрінде байқалатын із қалдыра алатын уақыт жетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • 3 D-модельдеу
    Несиелер: 5

    3D киімдерді модельдеу 3-хмерлі модельдеудің негізгі ұғымдары..Модельдеу элементтері.. Түрлері терезелер. ЗD-кеңістіктегі Навигация. Негізгі функциялары. Объектілердің типтері. Нысандарды таңдау, жылжыту, айналдыру және масштабтау. Сандық диалог. Нысандарды көшіру және топтастыру. Жобаларды қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Шағын жинақты мектептегі технологияны оқыту
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты: болашақ мұғалімді математиканың сапалы оқытуын және оқушылардың тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін қажетті білімі мен іскерліктері бар тұлға ретінде дайындау; студенттерде шағын жинақты ауылдық мектепте (мұнда және одан әрі ШЖМ) сынып-комплект жағдайында математиканы оқытуды ұйымдастыру бойынша білім және іскерліктер блогын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Квалиметрия
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу нәтижесі – бұл студенттерде әртүрлі объектілердің (пәндер, процестер және т.б.) сапасын моделдеудің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру, оның санын көрсету және шығарылған өнімнің сапасын басқару, аттестаттау және сертификаттау мәселелерін шешу үшін алынған нәтижелерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Метрология, стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 4

    Бірыңғай өлшемдерді қамтамасыз ету туралы Қазақстан Республикасының Заңы. Өлшеу әдістерінің сипаттамасы мен жіктелуі. Өлшеу бірлігі және дәлдік. Эталондар. Стандартты үлгілер. Өлшеуді жоспарлау негіздері. Киім мен матаның сапасын бақылау (ақаулар мен ақаулар). Тігін саласындағы өнім сапасын басқару. Квалиметрия: ұғымдар мен терминдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Оқушылардың тұлғалық дамуының технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл пән теориялық және білім беру жүйесіндегі кәсіби қызметке Практикалық дайындық. Берілген пәнді оқу үшін қажетті кіріс білімдер "ғылым мен білім берудің қазіргі мәселелері" пәнін оқыту барысында. Іскерліктер мен осы курсты игеру нәтижесінде қалыптасатын құзыреттер курстарды оқыту барысында іске асырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Киімдерді компьютерлік констрирлеу
    Несиелер: 5

    «Джуливи» компьютерлік бағдарламасындағы типтік және жеке тұлға үшін кез-келген қиындықтағы киім конструкцияларының сызбаларын жасау және құрастыру / «Джуливи» компьютерлік бағдарламасын қолдана отырып әртүрлі пішіндегі және кесімді киімдерді жасаудағы теориялық және практикалық дағдыларды зерттеу. «Джуливи» бағдарламасының негізгі модульдерін зерттеу: дизайнер, конструктор, макет үлгілер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулер негіздері.
    Несиелер: 5

    "Психолого– педагогикалық бағыттағы кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер" пәнін меңгерудің мақсаты – психологиялық – педагогикалық зерттеулердің білімі мен тәжірибесін өзектендіру, тереңдету және жүйелеу, олардың базасында психологиялық-педагогикалық құбылыстарды ғылыми ұғынуға дайындығын қалыптастыру және білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Отбасы және мектеп
    Несиелер: 5

    Мектеп балаларды тәрбиелеуде отбасына көмек көрсетуге арналған. Және негізгі рөл мұғалімге беріледі. Сондықтан менің тәрбие жұмысының тиімділігі ата-аналармен өзара қарым-қатынасқа, менің отбасыммен қарым-қатынас жасай білуге, оның көмегі мен қолдауына сүйене отырып байланысты. Бұл күнделікті жұмыс пен формалар, оның әдістері әртүрлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттерге механизм туралы білімді қалыптастыру. білім беру процесін тиімді ұйымдастыру білім алушының дамуына, тұлғалық және кәсіби дамуына жағдай жасау кәсіби қызметте өзін-өзі жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сәндік-қолданбалы өнер
    Несиелер: 5

    сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімді меңгеру; - жобалау мен жобалаудың шығармашылық тәсілі мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту ; сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлері бойынша бұйымдар дайындау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Графикалық бағдарламалар
    Несиелер: 5

    Кіріспе. CorelDraw-мен жұмыстың жалпы принциптері. Компьютерлік графиканы ұсыну. CorelDraw бағдарламасының интерфейсі. Бағдарлама құралдары. Объектілерді трансформациялау. Объектілерді масштабтау, көшіру, көшіру, қайталау, клондау. Докер. Тораптармен жұмыс. CorelDraw-да қолданылатын түстер модельдері.

    Оқу жылы - 3
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар/
    Несиелер: 5

    Кіріспе. CorelDraw-мен жұмыстың жалпы принциптері. Компьютерлік графиканы ұсыну. CorelDraw бағдарламасының интерфейсі. Бағдарлама құралдары. Объектілерді трансформациялау. Объектілерді масштабтау, көшіру, көшіру, қайталау, клондау. Докер. Тораптармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Студенттерді инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі ережелерімен, ұғымдық аппаратпен, ғылыми және әдіснамалық ережелермен таныстыру және жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде интеграцияланған оқыту туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Менеджмент-бұл тікелей сызықты емес әсер етуді болжайтын адам-орталықшылықты тәсілге негізделген басқару, ал бірлескен қызмет мақсаттарына тиімді қол жеткізуде басшы мен бағынышты жайлы ынтымақтастық үшін жағдай жасау. Басқарушы-менеджер өз қызметінде адамдарға деген өзінің құрметін және адамдардың өзіне деген құрметін сезіне отырып, еңбек қызметінде адамдармен қарым-қатынасын сенім негізінде құрады және табысқа өзі бағдарлай отырып, барлығына қол жеткізу үшін жағдай жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Гүлтану және композиция негіздері
    Несиелер: 4

    Шугаевтың түстік шеңбері. Негізгі және қосымша түстер. Түстің негізгі сипаттамалары: түс тоны, жарық және қанық. Хош иісті композициялар. Хроматикалық композициялардағы түстердің гармоникалық үйлесімдерінің теориясы. Түс ассоциациялары.костюм композициясының қасиеттері мен тәсілдері (статика, динамика, симметрия, асимметрия ұқсастығы,) костюм композициясы заңдарының бірі тақырыбына коллаж жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Дәстүрлі материалдарды көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    Совершенствование технологической среды, внедрение новых материальных технологий, возрождение и модернизация архаичных технологий и другие процессы определяют ведущие идеи и тенденции развития технологического образования в основной школе. Его целью становится не ремесленная узкопрофильная подготовка, а социально и личностно значимое непрерывное развитие технологического и творческого потенциала личности обучающегося.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Студенттің ересек өмірдің маңыздылығын ұғыну, әлеуметтік контексінде өзінің өмірлік жолын түсінуге көмектесу бүтін; - студенттің өмірлік ұстанымын анықтау және оған сәйкес жеке өсудің жақын және алыс мақсаттарын белгілеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Диагностика Кәсіптік оқыту нәтижелерінің сапасы
    Несиелер: 5

    Қойылған мақсаттарға жету үшін ғылыми және практикалық сипаттағы бірқатар күрделі және өзара байланысты мәселелерді шешу қажет. Осындай проблемалардың бірі-бұл кәсіби білім беру сапасының диагностикасы және осы кең проблеманың бір бөлігі ретінде білімді меңгеру сапасының диагностикасы. Жалпы проблеманы шешу бағыттарының біріне Теориялық оқытудың жай-күйі мен нәтижелерін бағалау әдістерін, өлшемдері мен көрсеткіштерін жетілдіру жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Бас киімдер мен аксессуарларды жобалау
    Несиелер: 4

    Бас киімдердің өлшемдік жіктелуі; бас киімдердің, аксессуарлардың түржиынының жіктелуі және сипаттамасы; бас киімдерді, аксессуарларды құрастыруға арналған бастапқы деректер; ерлер бас киімдерін құрастыру. Әйелдердің бас киімдері мен аксессуарларын құрастыру; балалар бас киімдерін құрастыру; ұлттық бас киімдерді, аксессуарларды құрастыру. Бас киімдерді конструктивті модельдеу тәсілдері; бас киімдердің лекалоларын жасау ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
  • Материалдарды өңдеу практикумы (киіз,тері)
    Несиелер: 5

    Тоқыма бұйымдарын өңдеу түрлері. Лентамен және матамен жұмыс. Көлемді заттарды жасау – таспалар мен материалдарды пайдалана отырып. Теріні өңдеу. Былғарыдан жасалған әр түрлі бұйымдарды жобалау және оны орындау технологиясы. Тері Панно. Зергерлік бұйымдардың түрлері. Зергерлік бұйымдарды өңдеу тәсілдері. Түрлі материалдардан зергерлік бұйымдарды жасау. Қағаз пластикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Тағамдарды дайындау және жабдықтау эстетикасы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгеру нәтижесінде білім алушы: - нормативтік және арнайы әдебиетті қолдану; - аспаздық рецептерді жинау және өңдеу; - шикізат пен жартылай фабрикаттардың сапасын органолептикалық бағалау; - тағамдар мен тағамдар дайындауды ұйымдастыру және өткізу, оларды сәндеу; - карвингке арналған құралдарды пайдалану; - үстел безендіруде және фуршетті безендіруде стиль жасау; - дайын өнімнің сапасы мен қауіпсіздігін әр түрлі әдістермен бағалау; - практикалық дағдылар мен іскерлікті қолдану, байқағыштықты, композициялық сезім мен көркемдік талғамды дамыту;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Дипломалды тәжірибе
    Несиелер: 12

    Диплом алды практикалар жеңіл және тоқыма өнеркәсібі бұйымдары мен тауарларының технологиясын, технологиялық жабдықтардың жұмысын тереңдетіп оқыту, студенттердің базалық және Профильді пәндерді оқу кезінде алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту, кәсіпорындардың инженерлік-техникалық қызметкерлерінің лауазымдық міндеттерін, өндірісті ұйымдастыру және жоспарлау мәселелерін және экономикалық мәселелерін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
  • Бейіндік оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    "Оқушыларды бейінді оқытуды ұйымдастыру" мақсаты студенттердің бойында мектеп оқушыларының бейіндері, оның ұйымдастырушылық-әдістемелік және психологиялық-педагогикалық аспектілері туралы түсініктерді қалыптастыру, мектептің бейінді оқуға көшуін жоспарлау мен ұйымдастырудың өзекті мәселелері контекстінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Әлемдік және еуразиялық тарихи процесс контекстіндегі Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттілігінің қалыптасу кезеңдері мен тарихи негіздерін білу; қоғам мен адам өміріндегі философияның орны мен рөлін білу. Әлеуметтік әлем құндылықтарын ғылыми тұрғыдан тану; қоғам құрылымы, саясат түсінігі мен мәні.

  • Код ON2

    - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін меңгеру. - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде сауатты түсіндіру қабілеті. - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ағымдағы құжаттаманы сауатты жасай білу. - Конструктивті диалог құру, көпмәдениетті, полиэтикалық және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасау, ынтымақтастыққа қабілетті болу дағдысы мен дағдысы. - Кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде шет тілдерінің бірін меңгеру.

  • Код ON3

    Оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың әртүрлі әдістерінің, тәсілдерінің, әдістерінің, формаларының педагогикалық мүмкіндіктерін білу; - педагогикалық іс-әрекетті, кәсіби өздігінен білім алу мен өзін-өзі дамытуды талдау; - негізгі этнопедагогика категориялары, объектісі, оқытылатын пәннің пәні, негізгі ұғымдары, этникалық қойманың ерекшеліктері

  • Код ON4

    Білу-дене шынықтыру-сауықтыру қызметі " оқушылардың денсаулығын нығайту бойынша міндеттерді шешуге бағытталған. білуі керек - еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігін басқару жүйесінің теориялық негіздерін; еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігін қорғаудың құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін.

  • Код ON5

    Білу-психикалық дамудың негізгі теориялары, әдістері туралы білімді қалыптастыру психикалық дамуды зерттеу; онтогенездегі тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары, жағдайлары мен қозғаушы күштері, әртүрлі жас кезеңдерінде адамның психологиялық ерекшеліктері, кәсіби міндеттерді шешуде психологиялық білімдерді қолдану тәжірибесін қалыптастыру.

  • Код ON6

    - қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; - қарапайым Сайттарды жобалау және құру; - Мультимедиялық презентациялар жасау; - зертханалық және практикалық жұмыстардағы өз қорытындыларын талдау; инженерлік графиканың әдіснамалық негіздері, хроматикалық композициялардағы түстердің гармоникалық үйлесім теориясын.

  • Код ON7

    Білу-форэскиз киімдегі адамға ұқсайтын фигураның дақтық шешімі. "Мектеп формасы"тақырыбына модельдердің көшірмелерін жасау (журнал бойынша). "Іскерлік костюмдер" тақырыбына модельдердің көшірмелерін (журнал бойынша) жасау. Құрастыру және құру әдісінің негіздері-суретті тоналды шешу-суретті құру тәсілдері - суреттің анатомиялық талдауын жүргізу-портреттің көркем шешімі.

  • Код ON8

    Модуль бекітуші материалдарды, жылытқыштарды, төсеу және төсеу материалдарын білу. . Табиғи және жасанды былғары және пленкалы материалдар. Өңдеу материалдары және фурнитура. Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясының негіздерін білу. Жіпті қосылыстар: қолмен тігістер мен тігістер,машина тігістері. Желімсіз және желім қосылу тәсілдері. Ылғалды-жылумен өңдеу. Сапа көрсеткіштері. Мемлекеттік метрологиялық бақылау және қадағалау.

  • Код ON9

    Критериалды бағалау тұрғысынан білім беру процесіне қатысушылардың оқу-тәрбие қызметін бағалау ерекшеліктерін білу. - Отбасы тәрбиесінің табысты тәжірибесін насихаттау, ата-аналар тарапынан өз ұлына немесе қызына қатысты дұрыс емес әрекеттердің алдын алу. Арнайы мектепте оқушылардың іс-әрекеті мен қарым-қатынасын тиімді басқару, педагогикалық жағдайларды талдау, тәрбиенің озық тәжірибесін пайдалану, сынып жетекшісінің жұмыс негіздерін меңгеру. инклюзивті топ жағдайында балалардың бірлескен тіршілік әрекетін ұйымдастыру, инклюзивті білім беру үдерісін мониторингілеу. Бейіндік оқытуды ұйымдастырудағы заманауи әдістемелер мен инновациялық технологияларды білу.

  • Код ON10

    Практика жеңіл және тоқыма өнеркәсібі бұйымдары мен тауарларының технологиясын, технологиялық жабдықтардың жұмысын тереңдетіп оқыту, базалық және Профильді пәндерді оқу кезінде студенттер алған теориялық және практикалық білімді бекіту, кәсіпорындардың инженерлік-техникалық қызметкерлерінің лауазымдық міндеттерін, экономикалық мәселелерді және өндірісті ұйымдастыру мен жоспарлау мәселелерін зерделеу болып табылады.

Top