Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02101 Дизайн в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Дизайн" мамандығының жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мақсаты докторанттардың дайындық деңгейіне қойылатын міндетті талаптарды сақтай отырып, жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім берудің жоғары сапасына қол жеткізу; докторанттарды даярлауды жүзеге асыратын жоғары оқу орындары мен ғылыми-зерттеу ұйымдары жұмысының тиімділігін бақылау жүйесін құру; докторантурада оқитын құқықтар мен жауапкершілікті реттеу, докторанттардың өзіндік оқу, ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметін ынталандыру; халықаралық кеңістікте және еңбек нарығында "Философия докторы PhD" және "өнер докторы" академиялық дәрежесін беру туралы Қазақстан Республикасының құжаттарын тануды қамтамасыз ету. Ғылыми-зерттеу қызметі саласындағы "Дизайн" мамандығы бойынша докторлық бағдарламаның негізгі міндеті: - ғылым мен тәжірибенің заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделеді; - компьютерлік технологияларды қолдана отырып, деректерді өңдеу және интерпретациялаудың заманауи әдістеріне негізделу; - ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану арқылы орындалады; - негізгі қорғалатын ережелер бойынша ғылыми-зерттеу (әдістемелік, практикалық) бөлімдерді ұстау; - ішкі бірлікке ие болу; - зерттеудің әрбір қорытындысы негізді және сенімді болуы керек.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер

Оқыту нәтижелері

  • - Жаһандық және аймақтық мәселелер, ғылым мен ғылыми зерттеулердің заманауи мәселелері, бизнес құқықтың өзекті мәселелері, Жоғары мектептегі ғылыми қызмет, пәндерді оқыту әдістемесі саласында жаңа білім алу және оқу қабілеті, осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану. - Күнделікті кәсіби қызметке және білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру. - Түрлі көздерден ақпаратты табу, өңдеу және талдау қабілеті. - Ақпараттың сенімділігі мен шынайылығын бағалау және осы негізде әрекет ету қабілеті.
  • - Ғылыми зерттеуді жобалау, жоспарлау және жүзеге асыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және оларды практикалық пайдалану дағдыларын меңгеру. - Ғылыми танымның негізгі әдістерін көрсету және оларды зерттеу қызметінде практикалық қолдану мүмкіндігін қамтамасыз ету; - Ақпарат көздерін өңдеудің нақты әдістерін енгізу; -Ғылыми-зерттеу жұмыстарына, сондай-ақ диссертация түрінде біліктілік жұмыстарын жазуға және қорғауға дайындау; - Дерексіз ойлау, талдау, синтездеу қабілеті; -Практикалық қызметте ғылыми таным әдіснамасын қолдану қабілеті, ғылым мен техниканың тарихи-философиялық арақатынасын, Әлеуметтік және этикалық мәселелерді, ғылыми ұтымдылықты белгілеу.
  • - Мәдениеттің негізгі жаһандық және жергілікті мәселелерін түсінуді көрсету; - Берілген тапсырмаға сәйкес Жоспарлау, талдау, жобалау, жұмыс жоспарын құру; - Мәдениеттің жаһандық және жергілікті мәселелерінің сипатын анықтау; ; - Білімді бөлісу және өскелең ұрпақтың білімділігінің өсуіне ықпал ету.
  • - Өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге және арттыруға, жаңа идеяларды қабылдауға және генерациялауға қабілетті; -Жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше оқытуға, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуге қабілетті; - Ғылыми зерттеулердің және олардың нәтижелерін өңдеудің заманауи әдістері мен құралдарын, соның ішінде эксперименттерді жоспарлау әдістерін, процестерді моделдеудің ықтимал-статистикалық және басқа да әдістерін, олардың сенімділігі мен тиімділігін бағалауды пайдалану
  • - заң қызметінің нақты салаларында нормативтік құқықтық актілерді білікті қолдануға, кәсіби қызметте материалдық және іс жүргізу құқығының нормаларын іске асыруға қабілетті - Кәсіпкерлік құқық бойынша зерттеулерде заманауи ғылыми стратегиялар мен әдіснамалық принциптерді қолдану; - кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеудің өзекті мәселелері бойынша зерттеулерде ақпараттық технологияларды қолдану; - кәсіпкерлік құқықпен зерттелетін құбылыстарды кешенді талдау, олардың өзге ғылымдарды зерттеу мәніне кіретін қоғамдық өмірдің өзге құбылыстарымен өзара байланысы.
  • - Әзірленген бағдарламаға сәйкес дербес ғылыми және консалтингтік зерттеулер жүргізу, зерттеулердің өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу қабілеті. - Зерттеулер жүргізу үшін сандық және сапалық әдістерді қолдану, зерттеулер жүргізу құралдарын әзірлеуді жүзеге асыру қабілеті. - Ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу, нәтижелерді қорытындылау және сыни бағалау қабілеті. - Кәсіби қызмет саласына жататын зерттелетін процестердің, құбылыстар мен объектілердің теориялық және қолданбалы үлгілерін әзірлеуді жүзеге асыру қабілеті. - Жүргізілген зерттеу нәтижелерін есеп, мақала немесе презентация түрінде ұсыну қабілеті.
  • - өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге және арттыруға, жаңа идеяларды қабылдауға және генерациялауға қабілетті; -жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше оқытуға, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуге қабілетті - ғылым философиясының және білім беру философиясының іргелі және түйіскен қолданбалы бөлімдерінің білімін көрсету; - ғылыми ұжымда жұмыс істеу дағдысын, жаңа идеяларды (креативтілікті) тудыру қабілетін көрсету.
  • - өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге және арттыруға, жаңа идеяларды қабылдауға және генерациялауға қабілетті; -жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше оқытуға, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуге қабілетті; - ғылыми зерттеулердің және олардың нәтижелерін өңдеудің заманауи әдістері мен құралдарын, соның ішінде эксперименттерді жоспарлау әдістерін, процестерді моделдеудің ықтимал-статистикалық және басқа да әдістерін, олардың сенімділігі мен тиімділігін бағалауды пайдалану
  • өнер тарихы, теориясы және әдіснамасы бойынша базалық ақпаратты түсіну, сыни талдау және пайдалану қабілеті; - өнер тарихы мен методологиясы бойынша әр түрлі мектептердің концепцияларын сыни қабылдауға қабілетті, әр түрлі тарихнамалық мектептер - көркем сын тарихының жекелеген мәселелері бойынша ақпаратты дербес талдау және сыни тұрғыдан түсіну; - оқылатын өнертану пәнінің негізгі мәселелері бойынша пікірталас жүргізу.
Top