Бұл пәннің мақсаты – қазіргі қазақ тілі және әдебиеті пәнінің бағыттарын кеңейте, тереңдете, нақтылай оқытып-үйрету.
Оқу жылы - 1ұл курс славян мифологиясы мен фольклоры, олардың ерекшеліктері, орыс фольклорының жанрлық композициясы, сондай-ақ ежелгі орыс әдебиеті туралы білім мен идеялар, оның қалыптасуы мен даму кезеңдері, негізгі тақырыптар туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. суреттер мен жанрлар, жазба ескерткіштері туралы: «Бұрынғы жылдар туралы ертегі». «Игорьдің полкі туралы сөз», 11-12 ғасырлардағы шежірелік прозасының дамуы, әдебиетпен айналысу.
Оқу жылы - 1Курс орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйесінің қазіргі жағдайы туралы іргелі білімді қалыптастыруға және осы білімді оқу және кәсіби қызметте фонетикалық талдау саласында қолдана білуге бағытталған.
Селективті тәртіпПәннің мазмұны қазіргі орыс тілінің дыбыстық және акцентологиялық жүйесі мәселелерінде білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, орыс тілінің фонетикалық құралдарын меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіпАталған пәнді мәдениеттің антикалық кезеңі туралы білімді игеру және қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламаға енгізілген мәселелердің мазмұны: грек әдебиеті, ежелгі грек эпосы, антикалық театр, лирика. Рим әдебиеті: поэзия, комедия, риторика, антикалық роман. Орта ғасыр мәдениетінің өсуі. Әдебиеттерді дәуірлеу. Кельт эпосы. Герман эпосы. Ежелгіскандинавия әдебиеті. Исландия әдебиетінің дамуы. Батырлық эпосы және оның тарихи негіздері. Француз эпосы «Роланд әні». Испандық эпосы. «Менің Сидімнің әнім». Неміс эпосы «Нибелунг әні». Рыцарь поэзиясы. Корольдік роман, оның циклдары. Қалалық әдебиет. Халық балладалары. Ортағасырлық театр. Dante Aligerie. Италиядағы Ренессанс дәуірі. Франческо Петрарх. Қайта өрлеу әдебиеті. Ф. Рабле. М. Сервантес. Шекспир. Олар студенттердің кәсіби компетенцияларын игеруге мақсатталған.
Селективті тәртіпПән студенттерді ежелгі қолжазба ескерткіштері туралы теориялық біліммен қаруландырады, славян қолжазбаларының әртүрлі топтарымен, ежелгі ескерткіштердің тізімін текстология-лық және лингвотекстологиялық зерттеумен аналитикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіпТеориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы «Кәсіпкерлік және бизнес» пәні студенттерге бизнес жоспар жасауға, оны ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар кәсіпкерлік қызмет жүйесінде нақты және туындайтын мәселелерді шешу үшін құқықытық, экономикалық, басқару мен ұйымдастыру мәселелрін шешудің ғылыми – перактикалық ойлау жүйесін қалыптастырады
Селективті тәртіпКурс студенттердің бағдарламаға енгізілген сұрақтардың мазмұнымен байланысты кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған: әдебиет пен өнер ерекшелігі, әдеби шығарма тұтас бірлік ретінде, көркем сөздің ерекшелігі, әдеби бағыттар мен ағымдар, әдеби түрлер мен жанрлар.
Селективті тәртіпБұл пән әдеби шығармалардың теориялық білімдерін және оның заңдарын, әдеби шығармаларды, сюжаны, композицияны, көркемдік бейнені, көркем әдебиетті меңгеруге бағытталған. Курс барысында студенттер поэтиканың негізгі терминдерін: жолдар,фигуралар, өлеңдер, строфа,ұйқас , бағыты мен ағымы, стилі, әдебиеті мен жанрлары туралы біледі.
Селективті тәртіпҚазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекелі қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Студент жастардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.
Селективті тәртіп"Қазақстан-2050" Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер дәрежесіне көтереді. Бұл пәннің мақсаты ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, соның ішінде туризм саласындағы заңнамаларды терең зерделеу болып табылады. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты және кез келген сыбайлас жемқорлық көріністеріне нөлдік төзімділікті қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа теріс көзқарасты тәрбиелейді
Селективті тәртіпЭкологиялық жүйенің тұжырымдамасы. Экологиялық мониторинг. Жүйелік талдау және экожүйелерді басқару.
Селективті тәртіпПән қолдану салалары бойынша Қазақстан Республикасының «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың негізгі кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің сандық платформаларын, әртүрлі кәсіби салаларда цифрлық ақпаратты өңдірудің түрлі әдістерін қарастырады.
Селективті тәртіпПән мәдениеттің антикалық кезеңі туралы білімді игеру және қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламаға енгізілген мәселелердің мазмұны: антикалық эпос, кельттік эпос. Герман эпосы. Исландияның әдебиеті. Батырлық эпосы және оның тарихи негіздері. Француз эпосы «Роланд әні». Испандық эпосы. «Менің Сидімнің әні». Неміс эпосы «Нибелунг әні». Рыцарь поэзиясы. Рыцарлык роман, оның циклдары. Қалалық әдебиет. Халықтық баллады. Ортағасырлық театр. Dante Aligerie. Италия әдебиетіндегі Ренессанс: Франческо Петрарка. Франция әдебиетіндегі Ренесанс: F. Rabelais. Шекспир. Испания әдебиетіндегі Ренесанс: М. Сервантес. Олар студенттердің кәсіби компетенцияларын игеруге мақсатталған.
Селективті тәртіпПәнді оқыту барысында қазіргі орыс тілінің лексикалық-фразеологиялық жүйесін меңгеру және әр түрлі лингвистикалық сөздіктердегі лексиканы бейнелеу арқылы білім алушылардың лексика мен фразеология жүйесіндегі жүйелік байланыстар түсінігін қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіпКурс қазіргі орыс тілінің сөздік жүйесі туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталады, сөздік құрамның жағдайы туралы толық мәлімет береді және келесі тақырыптарды меңгеруді қарастырады: сөздің социолингвистикалық және жүйе-лік-семасиологиялық аспектілері, сөздің мәні, орыс тілінің сөздік құрамындағы жүйелік-семасиологиялық қатынастарды, орыс тілінің лексикасын әр түрлі көзқарастар тұрғысынан: шығу тегі, қолдану аясы, стилистикалық таңбалануы
Селективті тәртіпКурс поляк тілінің ұқсастығын және басқа қазіргі славян тілдерінен айырмашылығын анықтап, жалпы славян тілінде орын алған үрдістерді оқып үйрену арқылы поляк тілінің жүйесі туралы іргелі білімді қалыптастыруға, осы үдерістердің заңдылықтарын ашатын поляк тілінің тілдік материалдарын меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіпПәннің мазмұны орта ғасырлардағы орыс ауызша шығарма-шылығын және ағартушылықты, жанрлық жүйені, тақырыптар мен шығармашылық мәселелерді зерттеуге бағытталған. Оқу бары-сында студенттер ортағасырлық әдебиет ескерткіштерімен, орыс классикасының еңбектерімен танысады..
Селективті тәртіпБұл пән XI-XVIII ғғ. орыс әдебиетінің тарихы, оның даму кезеңдері, мазмұны, Ежелгі Ресей, Орта ғасырлар және XVIII ғасыр әдебиетінің жанрлық жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер ескі орыс тіліндегі жазбаша ескерткіштерге («Іргелі жылдар туралы әңгіме», «Игорьдің полкі туралы сөз») және XVIII ғасырдың жазбаларына кіреді. (Ломоносов, Сумароков, Фонвизин, Радишев, Карамзин.
Селективті тәртіпПәннің мазмұны орыс орфографиясы және пунктуация ережелерін меңгерумен байланысты базалық кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға, орфографиялық және пунктуациялық құзыреттіліктерді қалыптастыру принциптерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2Пәннің мазмұны қазіргі орыс тілінің сөзжасам және морфологиялық жүйесі саласындағы кәсіби білім мен құзыреттілікті қалыптастыруға және қазіргі грамматика саласындағы келіспеушіліктердің негізгі себептерін түсінуге бағытталған.
Селективті тәртіпКурс қазіргі заманғы орыс тілінің морфемикасы мен деривато-логиясының және морфологияның негізгі мәселелерін: жүйелік-құрылымдық сөзжасамды, сөзжасам тәсілдерін, функционалдық сөзжасамды, сөз таптары жүйесін меңгеру арқылы орыс тілінің морфемалық-деривациялық және морфологиялық жүйесінің қазіргі жағдайы туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіпКурс ХIХ ғасырдың тарихи-мәдени жағдаяты, әдеби үдеріс динамикасы, оның заңдылықтары туралы көзқарасын қалыптастырады, орыс әдебиетінің дамуы мен Ресей империясы арасындағы байланыстарын анықтайды, декабрист жазушылардың әдеби-ағарту іс-әрекетін, «Пушкин плеядасы» поэзиясын, творчество классиков Пушкин, Лермонтов, Гоголь, Тургенев және т.б. классиктердің шығармашылығын қарастырады, сың мәселелерін зерделейді.
Селективті тәртіпАталған курс XVII-XIX ғғ. шетел әдебиетінің өзіндік нышаны туралы білімді игеру және қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламаға енгізілге мәселелердің мазмұны: барокко өнеріндегі адам мен әлем тұжырымдамасы. Испания ұлттық драмасы. Лопе де Вегa. Кальдерон. Классицизм дамытудың алғы шарттары. Корнельдің «Сид» трагедиясы. Ағылшын әдебиеті. XVIII ғасыр ағарту ретінде. Д Дефо. «Робинзон Крузо». Д.Свифт. «Гулливердің саяхаты». Француз әдебиеті. Вольтер. Дидро. Ж.Ж.Руссо. Германияда ағартушылық. «Дауыл мен шабуыл» әдебиеті. Гёте әндері. Р.Бернс поэзиясы. XIX ғасырдағы әдебиет. О.де Бальзак, Диккенс. Теккерей, Гейне. Флобер. Олар студенттердің кәсіби компетенцияларын игеруге мақсатталған.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты - арнайы пән ретінде әдеби салыстырмалы зерттеулердің ерекшеліктері, міндеттері мен әдісі туралы жүйелік білімді қалыптастыру, содан кейін студенттер әдеби мәтіндерді салыстырмалы және салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 3Пән қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік жүйесін және оның деңгейлерін меңгеру, құрылымдық-семантикалық және функционалдық көзқарастар тұрғысынан синтаксистік бірліктерді талдау арқылы білім алушылардың фундаменталды кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады.
Селективті тәртіпЛингвистикалық дағдылардың және қазіргі синтаксистік теорияның жалпы қабылданған жетістіктерін қарастыратын қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік жүйесінің сипаттамасы. Қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік жүйесін және оның деңгейлерін зерттеу; негізгі синтак-систік бірліктерді зерттеу, синтаксис категория-ларының құрылымдық-семантикалық және функционал-дық тәсілдерінің тұрғысынан зерт-теу; синтаксис теориясының негізгі бағыттарын зерттеу; сөз тіркесі және оның негізгі түрлері жайлы, сөйлем және оның негізгі түрлері жайлы мәселелер қарастырылады.
Селективті тәртіпКурс 19 ғасырдың 1 жартысындағы орыс әдебиеті тарихы туралы көзқарастарын қалыптастыруға, жазушы мен ақындар шығармашылығының дүниетанымдық негіздерін игеруге, философиялық ілімдері мен орыс классикасының эстетикалық құндылығын түсінуге, жанр тұрғысынан әр түрлі көркем мәтіндерді талдау дағдыларын дамытуға, табиғи мектеп поэтикасы мен кағидаттарын игеруге бағытталған.
Селективті тәртіпАталған пәнді XVII-XX ғғ. шетел әдебиетінің өзіндік нышаны туралы білімді игеру және қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламаға енгізілге мәселелердің мазмұны: Барокко өнері. Испания драматургиясы: Лопе де Вегa. Кальдерон. Классицизм дамытудың алғы шарттары. Корнельдің «Сид» трагедиясы. Ағарту кезеңінің әдебиеті: Д Дефо. Д.Свифт. «Гулливердің саяхаты». Француздағы ағарту кезеңінің әдебиеті: Вольтер. Дидро. Ж.Ж.Руссо. Германияда ағартушылық. «Дауыл мен шабуыл» әдебиеті. Гёте әндері. Р.Бернс поэзиясы. XIX ғасырдағы әдебиет: О.де Бальзак, Диккенс. Теккерей, Гейне. Флобер. Ж.П.Сартра, А.Камю. ХХ ғ, әдебиеті. Әдебиеттегі реализмнің дамуы. Ф.Г.Лорка Э.М. Ремарк. Дж.Джойс шығармашылығы. В.Вульф. Олар студенттердің кәсіби компетенцияларын игеруге мақсатталған.
Селективті тәртіпҰсынылып отырған курста қазіргі орыс әдеби тілінің заңдылықтары мен қазіргі тілдік құбылыстар табиғатын түсінуге көмектесетін тілдік жүйенің маңызды тізбегі көрініс табады.
Селективті тәртіпОрыс тілінің диалектті жүйесі қазіргі орыс тілінің қалыптасу және қолдану мәселелерінің толық көрсетудің қажет компоненті болып табылады
Селективті тәртіпКурстың мақсаты XIX ғасырдың екінші жартысы әдебиетін кең мәдени контекстте түсіну, зерттелетін әдеби кезең ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Курста дербес жұмыс істеу дағдыларын көздермен меңгеру, дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, лингвистикалық және әдеби деректерді талдау, тарих және мәдениет контекстінде өнер туындысын филологиялық түсіндіру қарастырылған.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты әдебиетті тереңдетіп зерттеу әдістерінің бірі ретінде әдебиет мәтіндерін талдау кезінде тарихи-әдеби, тарихи-типологиялық әдістерді пайдалана білу үшін әр жазушыға тән көркемдік әдістердің ерекшелігін анықтау үшін XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін білу болып табылады.
Селективті тәртіп«Мәтінді лингвистикалық талдау» курсы мәтін теориясын, тұжырымдамалар мен терминдерді зерттеуге бағытталған. Мәтінді зерттеудегі тәсілдер мен бағыттар туралы жан-жақты көзқарас. Мәтін мәртебесі (жазбаша және ауызша мәтіндер). Мәтіндердің түрлері және деңгейі. Мәтіннің құрылымдық, семантикалық және коммуникативтік сипатын қалыптастыратын және ұйымдастыратын тіл құралдары. Мәтінді лингвистикалық талдаудың теориясы мен принциптерінің негіздері. Мәтінді кешенді лингвистикалық талдау.
Оқу жылы - 3Бұл курс әдеби тіл ұлттық мәдениеттің бір түрі ретінде қарастырылады. Орыс әдеби тілінің маңызы, шығу тегі мен дамуы. Орыс әдеби тілінің тарихын дәуірлеу. XIX ғасырдың басынан бастап орыс тілін зерттеушілердің тұжырымдамалары. Орыс тілінің стилінің тұжырымдамасы берілген. Стилистиканың негізгі түсініктері мен санаттары. Тілдің стилистикалық құрылымы. Стиль стилистика бөлімінің негізгі тұжырымдамасы ретінде. Стилисти-калық құрал. Стилистикалық коннотация. Стилистикалық бояу. Стильдік ерекшелігі. Стиль нормасы жайлы түсінік, нормативтік критерийлер. Функционалды стильдер жайлы тұжырымдама. Әдеби функционалдық стильдер (ғылыми, публицистикалық, іс-құжаттар стилі), олардың тіл ерекшеліктері мен жанрлары.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты қазіргі заманғы ресейлік және шетелдік әдебиеттанудағы көркем мәтінді талдаудың теориясын және тәжірибесін, көркем мәтінді тәуелсіз талдау тәжірибесін бекіту.
Оқу жылы - 3Курстың мақсаты - лингвистикалық тұлғаны мәдени-лингви-стикалық және коммуникативтік-белсенділік құндылықтарының, білімнің, көзқарастардың және мінез-құлық реакцияларының ортақ бейнесі ретінде түсіну. Адамдардың қарым-қатынастарының әртүрлі жағдайларына қарай сөйлеу мінез-құлқының, этикеттің, сөйлеу мәдениетінің, тілдегі құралдардың және сөйлеудің сөйлейтін мүмкіндіктерінің мәселелері қарастырылады.
Селективті тәртіпОсы пәннің мазмұны салыстырмалы аспектілердің бірі ретінде орыс және шетел әдебиеттерін зерттеуге, салыстырмалы тұрғыда облыстың біреуі ретінде салыстырмалы аспектілерде типологиялық ұқсастығы және айырмашылығы, сюжеттің, мотивттің, аударманың, қабылдау және мәдениетаралық қарым-қатынас аспектісі, интертекстуальдык теориясы, стилизация, еліктеу, пародия, бейнелеу ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.
Селективті тәртіпҚазіргі заманғы әдебиет 1980 жылдың «басқа прозасынан» бастап, 1990 жылдардағы постмо-дернизм және постреализм, ХХІ ғасыр-дың басындағы эстетикалық ізденістер сынды әдеби құбылыстардың кең ауқымын қамтиды. Зерттелетін кезең үшін елдегі өзара әдебиет байланыс пен үшінші толқын эмиграция әде-биетінің, бейресми және Самиздат әдебиеті ерекше рөл атқарады. 1980 - 1990жылдардағы әдебиетті мәдени контекстте болған көпдең-гейлі жүйе ретінде қарастыруда, көркем парадигмаларға, әдеби процестердің сызықтық және сызықты емес дамуына, ХХ ғасырдың өнерін толыққанды үдеріс ретінде қабылдауға ерекше назар аударылады. 2000 жж. әдебиеті
Селективті тәртіпБұл курс бағытталған түсініктерді қалыптастыру туралы әдеби үрдістегі ретінде бірыңғай негізгі заңдылықтары, бірақ сол уақытта отражающем ұлттық ерекшеліктері әр түрлі елдер. Сүйене отырып, жүйелі зерделеу кезінде алынған білімдер, негізгі тарихи-әдеби курстар тарихы бойынша орыс және шетел әдебиеті курсын жүзеге асырады синтез осы білімді жаңа деңгейде.
Селективті тәртіпБұл пән контрастты лингвистиканың теориялық ережелерін, әдіснамалық принциптерін және санаттарын, түрлерін, әдістерін және контрастты талдау әдістерін қарастырады. Контрасттық лингвистиканы дамытудың қазіргі заманғы үрдістері және екінші тіл үйретудің ерекшеліктері ұсынылған.
Селективті тәртіпКурс әдеби үдерістің негізгі кезеңдерін: 1. ХIХ-ХХ ғғ. шегіндегі орыс әдебиеті (1890 – 1920 жж. басы); 2. 1920 ж. ортасы - 1950 жж. орыс әдебиеті; 3. 1950 ж. екінші жартысы - 1990-х жж. басындағы орыс әдебиеті; 4. ХХ ғ. соңындағы – XXI ғасыр басындағы орыс әдебиетін, сондай-ақ эстетикалық құбылыстар (реализм, романтизм, натурализм, модернизм, постреализм, постмодернизм эволюциясы сипаты) динамикасын зерделеуге бағытталған.
Селективті тәртіпБұл курс орыс сөздігін дамытудағы маңызды кезең ретінде онда әртүрлі эстетикалық жүйелердің (реализм, модернизм, постмодернизм) қатар өмір сүруі мен өзара әрекеттесуін, өзгермелі шындықты тану құралдарының бірі ретінде жазушылардың шығармашылық ізденістерін, 1980-ші жж. "басқа прозадан" қазіргі әдеби үрдісті 1990-ші жж. Постмодернизм мен постреализмге дейін және ХХІ ғ. контексте бастаудың эстетикалық ізденістерін зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты-1980 жылдан 1990 жылға дейінгі және XXI ғасырдың басындағы қазіргі әдеби үдерістер туралы білімді қалыптастыру.
Селективті тәртіпАталған курс ХХ ғасыр орыс әдебиеті мен оның даму жолдары туралы білімдерін қалыптастырады, әдеби бағыттар мен ағымдарды анықтайды, ХХ ғ. жазушы шығармаларының иеялық мазмұнын айқындайды, жанрлық-стильдік бағыттарын: «әскери», «ауылдық», «лирикалық» прозалық, «документалдық» проза, «Громкая» және «тихая» лирика, қазіргі орыс драмасы, «Қайтарылған» әдебиет, 1990 жж. әдебиетін, қарастырады, дәстүрлер мен жаңашылдығын анықтайды.
Селективті тәртіпПән білім алушылардың жалпы тілдік дайындығын аяқтайды, ғылыми парадигмалардың ауысуын, олардың эволюциясы мен сабақтастығын ескере отырып, тіл білімінің теориясы мен әдіснамасы бойынша білім қалыптастырады, сондай-ақ студенттердің лингвистикалық мәселелерді шешуге ғылыми көзқарас дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, олардың зерттеушілік дағдыларын, тілді зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4Курс кәсіби-тәжірибелік ба,ытта құрастырылған. Оны оқу арқылы кәсіби маңызды жағдайларда риторикалық іс-әрекет техноло-гиясын игеру көзделген. Білім алушылардың сөздік білімділігін арттыру, тиімді іскерлік қарым-қатынас қағидалары, жұрт алдында сөйлеудің ұтымды ықпал етуін қамтитын негізгі факторлар мен үдерістері, шешен мен аудитория ынтымақтасуының формалары мен құралдары туралы білім алу курстың міндеттеріне кіреді.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты - танымдық лингвистиканың лингвистикадағы заманауи бағыт ретінде түсіну. Әлем түсініктері, әлемнің тұжырымдамалық бейнесі, әлем бейнесін ауызша білдіру туралы толық ақпарат беріңіз.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты қоғамдағы коммуникацияның орны мен рөлін анықтау. Біз коммуникациялық әдістерді, жүйелерді, процестерді және олардың жұмыс істеуі мен даму үлгісін, байланыс теориясының объектісі мен субъектісін, байланыс теориясына көзқарастарын қарастырамыз. Байланыс теориялары сипатталады.
Селективті тәртіпжеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толық-қанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу
құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
коммуникацияның барлық салаларында қазіргі орыс әдеби тіліне ие болады
кәсіби тіл мәдениетіне ие болады.
кәсіби және әлеуметтік маңызды мазмұндағы мәтіндерді құруға және редакциялауға қабілетті болады
тілдің белгілі бір деңгейін зерттеуге бағытталған лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған жүйелік тілдік бірліктердің қарым-қатынасын түсінеді
синхрондық және диахрондық аспектілерде тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын біледі
әдеби тіл нормаларын сөйлеуде іс жүзінде іске асырады
белгілі бір тілдік стильге байланысты тілдік құралдарды өзгерту дағдыларын иеленеді
қазақ әдебиеті шығармаларының әртүрлі мәтіндерін көне қазақ әдебиетінен бастап қазіргі заманғы әдебиетке дейін біледі және оларды білікті маман ретінде түсіндіреді
қазіргі заманғы әдеби жағдайды ескере отырып, кең тарихи және әдеби тұрғыда әдеби шығармаларды талдау дағдыларына ие
әдебиеттану теориясы мен әдіснамасына сүйеніп, әдебиет туындысын білікті бағалау және түсіндіру дағдыларына ие