Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02306 Филология: орыс филологиясы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Филологияға кіріспе

    Бұл пәннің мақсаты – қазіргі қазақ тілі және әдебиеті пәнінің бағыттарын кеңейте, тереңдете, нақтылай оқытып-үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы

    Курс орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйесінің қазіргі жағдайы туралы іргелі білімді қалыптастыруға және осы білімді оқу және кәсіби қызметте фонетикалық талдау саласында қолдана білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің дыбыстық және акцентологиялық жүйесі

    Пәннің мазмұны қазіргі орыс тілінің дыбыстық және акцентологиялық жүйесі мәселелерінде білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, орыс тілінің фонетикалық құралдарын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фольклор және ежелгі орыс әдебиеті (XI-XVI ғғ.)

    Бұл курс славян мифологиясы мен фольклоры, олардың ерекшеліктері, орыс фольклорының жанрлық композициясы, сондай-ақ ежелгі орыс әдебиеті туралы білім мен идеялар, оның қалыптасуы мен даму кезеңдері, негізгі тақырыптар туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. суреттер мен жанрлар, жазба ескерткіштері туралы: «Бұрынғы жылдар туралы ертегі». «Игорьдің полкі туралы сөз», 11-12 ғасырлардағы шежірелік прозасының дамуы, әдебиетпен айналысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану

    Пән қолдану салалары бойынша Қазақстан Республикасының «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың негізгі кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің сандық платформаларын, әртүрлі кәсіби салаларда цифрлық ақпаратты өңдірудің түрлі әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу, адамның қоршаған ортасының қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары туралы білім беру. Сұрақтар: су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи және техногендік апаттар және олардан қорғану жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті

    «Сөйлеу мәдениеті» пәнін оқу қазіргі тілдік тұлғаны қалыптастыру, студенттердің жалпы сөйлеу мәдениетін арттыру, ауызша және жазбаша әдеби тіл нормаларын меңгеруді жетілдіру; қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында тиімді тілдік мінез-құлықтың дағдылары мен іскерліктерін дамыту мақсатын көздейді. Сондай-ақ, көпшілік алдында сөз сөйлеу, дау мен іскерлік қарым-қатынас жүргізу дағдыларын игеруге назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы

    Курс қазіргі орыс тілінің сөздік жүйесі туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталады, сөздік құрамның жағдайы туралы толық мәлімет береді және келесі тақырыптарды меңгеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Курс студенттердің бағдарламаға енгізілген сұрақтардың мазмұнымен байланысты кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған: әдебиет пен өнер ерекшелігі, әдеби шығарма тұтас бірлік ретінде, көркем сөздің ерекшелігі, әдеби бағыттар мен ағымдар, әдеби түрлер мен жанрлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Рухани жаңғыру

    Елбасы Н. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында қоғамның рухани дамуының басымдықтары айқындалып, бағдар берілді. Рухани жаңғыруды жедел жүзеге асыру міндеті қойылды. Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Білім алушылардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиеті ежелгі дәуірден Ренессансқа дейін

    Пән мәдениеттің антикалық кезеңі туралы білімді игеру және қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламаға енгізілген мәселелердің мазмұны: антикалық эпос, кельттік эпос. Герман эпосы. Исландияның әдебиеті. Батырлық эпосы және оның тарихи негіздері. Француз эпосы «Роланд әні». Испандық эпосы. «Менің Сидімнің әні». Неміс эпосы «Нибелунг әні». Рыцарь поэзиясы. Рыцарлык роман, оның циклдары. Қалалық әдебиет. Халықтық баллады. Ортағасырлық театр. Dante Aligerie. Италия әдебиетіндегі Ренессанс: Франческо Петрарка. Франция әдебиетіндегі Ренесанс: F. Rabelais. Шекспир. Испания әдебиетіндегі Ренесанс: М. Сервантес. Олар студенттердің кәсіби компетенцияларын игеруге мақсатталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орта ғасыр және Қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиеті

    Аталған пәнді мәдениеттің антикалық кезеңі туралы білімді игеру және қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламаға енгізілген мәселелердің мазмұны: грек әдебиеті, ежелгі грек эпосы, антикалық театр, лирика. Рим әдебиеті: поэзия, комедия, риторика, антикалық роман. Орта ғасыр мәдениетінің өсуі. Әдебиеттерді дәуірлеу. Кельт эпосы. Герман эпосы. Ежелгіскандинавия әдебиеті. Исландия әдебиетінің дамуы. Батырлық эпосы және оның тарихи негіздері. Француз эпосы «Роланд әні». Испандық эпосы. «Менің Сидімнің әнім». Неміс эпосы «Нибелунг әні». Рыцарь поэзиясы. Корольдік роман, оның циклдары. Қалалық әдебиет. Халық балладалары. Ортағасырлық театр. Dante Aligerie. Италиядағы Ренессанс дәуірі. Франческо Петрарх. Қайта өрлеу әдебиеті. Ф. Рабле. М. Сервантес. Шекспир. Олар студенттердің кәсіби компетенцияларын игеруге мақсатталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әдебиет негіздері

    Бұл пән әдеби шығармалардың теориялық білімдерін және оның заңдарын, әдеби шығармаларды, сюжаны, композицияны, көркемдік бейнені, көркем әдебиетті меңгеруге бағытталған. Курс барысында студенттер поэтиканың негізгі терминдерін: жолдар,фигуралар, өлеңдер, строфа,ұйқас , бағыты мен ағымы, стилі, әдебиеті мен жанрлары туралы біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Славян жазбаларының ескерткіштері

    Пән студенттерді ежелгі қолжазба ескерткіштері туралы теориялық біліммен қаруландырады, славян қолжазбаларының әртүрлі топтарымен, ежелгі ескерткіштердің тізімін текстологиялық және лингвотекстологиялық зерттеумен аналитикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні "Бизнес, басқару және құқық" бағытындағы білім алушыларда сыбайлас жемқорлық көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған. "Қазақстан-2050" стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" сынды мемлекеттік құжаттар сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер дәрежесіне көтерді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйесі

    Пәнді оқыту барысында қазіргі орыс тілінің лексикалық- фразеологиялық жүйесін меңгеру және әр түрлі лингвистикалық сөздіктердегі лексиканы бейнелеу арқылы білім алушылардың лексика мен фразеология жүйесіндегі жүйелік байланыстар түсінігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқыту барысында қазіргі орыс тілінің лексикалық-фразеологиялық жүйесін меңгеру және әр түрлі лингвистикалық сөздіктердегі лексиканы бейнелеу арқылы білім алушылардың лексика мен фразеология жүйесіндегі жүйелік байланыстар түсінігін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Поляк тілі

    Курс поляк тілінің ұқсастығын және басқа қазіргі славян тілдерінен айырмашылығын анықтап, жалпы славян тілінде орын алған үрдістерді оқып үйрену арқылы поляк тілінің жүйесі туралы іргелі білімді қалыптастыруға, осы үдерістердің заңдылықтарын ашатын поляк тілінің тілдік материалдарын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс әдебиеті XVII-XVIII ғасырлар

    Бұл пән XVII-XVIII ғғ. орыс әдебиетінің тарихы, оның даму кезеңдері, мазмұны, әдебиетінің жанрлық жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер XVIII ғасырдың көрнекті жазушылары М.В. Ломоносов, А.П. Сумароков, Г. Р. Державин, Д. И. Фонвизин, А.Н. Радищев, Н. М. Карамзиннің шығармашылығымен танысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • ҚОТ сөзжасамы және морфологиясы

    Курс қазіргі заманғы орыс тілінің морфемикасы мен деривато-логиясының және морфологияның негізгі мәселелерін: жүйелік-құрылымдық сөзжасамды, сөзжасам тәсілдерін, функционалдық сөзжасамды, сөз таптары жүйесін меңгеру арқылы орыс тілінің морфемалық-деривациялық және морфологиялық жүйесінің қазіргі жағдайы туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Орта ғасыр және Ағарту кезеңіндегі ауызекі сөйлеу шығармашылығының жүйесі

    Пәннің мазмұны орта ғасырлардағы орыс ауызша шығармашылығын және ағартушылықты, жанрлық жүйені, тақырыптар мен шығармашылық мәселелерді зерттеуге бағытталған. Оқу барысында студенттер ортағасырлық әдебиет ескерткіштерімен, орыс классикасының еңбектерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Сөз туралы грамматикалық ілім

    Пәннің мазмұны қазіргі орыс тілінің сөзжасам және морфологиялық жүйесі саласындағы кәсіби білім мен құзыреттілікті қалыптастыруға және қазіргі грамматика саласындағы келіспеушіліктердің негізгі себептерін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Орфография және пунктуация

    Пәннің мазмұны орыс орфографиясы және пунктуация ережелерін меңгерумен байланысты базалық кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға, орфографиялық және пунктуациялық құзыреттіліктерді қалыптастыру принциптерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиеті контексіндегі орыс классикасы

    Бұл курс бағытталған түсініктерді қалыптастыру туралы әдеби үрдістегі ретінде бірыңғай негізгі заңдылықтары, бірақ сол уақытта отражающем ұлттық ерекшеліктері әр түрлі елдер. Сүйене отырып, жүйелі зерделеу кезінде алынған білімдер, негізгі тарихи-әдеби курстар тарихы бойынша орыс және шетел әдебиеті курсын жүзеге асырады синтез осы білімді жаңа деңгейде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиеті XVII – – XX ғ.

    Аталған пәнді XVII-XX ғғ. шетел әдебиетінің өзіндік нышаны туралы білімді игеру және қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламаға енгізілге мәселелердің мазмұны: Барокко өнері. Испания драматургиясы: Лопе де Вегa. Кальдерон. Классицизм дамытудың алғы шарттары. Корнельдің «Сид» трагедиясы. Ағарту кезеңінің әдебиеті: Д Дефо. Д.Свифт. «Гулливердің саяхаты». Француздағы ағарту кезеңінің әдебиеті: Вольтер. Дидро. Ж.Ж.Руссо. Германияда ағартушылық. «Дауыл мен шабуыл» әдебиеті. Гёте әндері. Р.Бернс поэзиясы. XIX ғасырдағы әдебиет: О.де Бальзак, Диккенс. Теккерей, Гейне. Флобер. Ж.П.Сартра, А.Камю. ХХ ғ, әдебиеті. Әдебиеттегі реализмнің дамуы. Ф.Г.Лорка Э.М. Ремарк. Дж.Джойс шығармашылығы. В.Вульф. Олар студенттердің кәсіби компетенцияларын игеруге мақсатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет елдердің XVII – XX ғ.ғ. әдеби үрдісі

    Аталған курс XVII-XIX ғғ. шетел әдебиетінің өзіндік нышаны туралы білімді игеру және қалыптастыруға бағытталған. Бағдарламаға енгізілге мәселелердің мазмұны: барокко өнеріндегі адам мен әлем тұжырымдамасы. Испания ұлттық драмасы. Лопе де Вегa. Кальдерон. Классицизм дамытудың алғы шарттары. Корнельдің «Сид» трагедиясы. Ағылшын әдебиеті. XVIII ғасыр ағарту ретінде. Д Дефо. «Робинзон Крузо». Д.Свифт. «Гулливердің саяхаты». Француз әдебиеті. Вольтер. Дидро. Ж.Ж.Руссо. Германияда ағартушылық. «Дауыл мен шабуыл» әдебиеті. Гёте әндері. Р.Бернс поэзиясы. XIX ғасырдағы әдебиет. О.де Бальзак, Диккенс. Теккерей, Гейне. Флобер. Олар студенттердің кәсіби компетенцияларын игеруге мақсатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Пән қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік жүйесін және оның деңгейлерін меңгеру, құрылымдық-семантикалық және функционалдық көзқарастар тұрғысынан синтаксистік бірліктерді талдау арқылы білім алушылардың фундаменталды кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Орыс тілінің диалектік жүйесі

    Орыс тілінің диалектті жүйесі қазіргі орыс тілінің қалыптасу және қолдану мәселелерінің толық көрсетудің қажет компоненті болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ұсыныс доктринасы

    Лингвистикалық дағдылардың және қазіргі синтаксистік теорияның жалпы қабылданған жетістіктерін қарастыратын қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік жүйесінің сипаттамасы. Қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік жүйесін және оның деңгейлерін зерттеу; негізгі синтаксистік бірліктерді зерттеу, синтаксис категорияларының құрылымдық- семантикалық және функционалдық тәсілдерінің тұрғысынан зерттеу; синтаксис теориясының негізгі бағыттарын зерттеу; сөз тіркесі және оның негізгі түрлері жайлы, сөйлем және оның негізгі түрлері жайлы мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • История русской литературы первой половины XIX века

    Курс 19 ғасырдың 1 жартысындағы орыс әдебиеті тарихы туралы көзқарастарын қалыптастыруға, жазушы мен ақындар шығармашылығының дүниетанымдық негіздерін игеруге, философиялық ілімдері мен орыс классикасының эстетикалық құндылығын түсінуге, жанр тұрғысынан әр түрлі көркем мәтіндерді талдау дағдыларын дамытуға, табиғи мектеп поэтикасы мен кағидаттарын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс әдебиетінің «Алтын ғасыры»

    Курс ХIХ ғасырдың тарихи-мәдени жағдаяты, әдеби үдеріс динамикасы, оның заңдылықтары туралы көзқарасын қалыптастырады, орыс әдебиетінің дамуы мен Ресей империясы арасындағы байланыстарын анықтайды, декабрист жазушылардың әдеби-ағарту іс-әрекетін, «Пушкин плеядасы» поэзиясын, творчество классиков Пушкин, Лермонтов, Гоголь, Тургенев және т.б. классиктердің шығармашылығын қарастырады, сың мәселелерін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мемлекеттік тілдің аумақтық сорттары

    Ұсынылып отырған курста қазіргі орыс әдеби тілінің заңдылықтары мен қазіргі тілдік құбылыстар табиғатын түсінуге көмектесетін тілдік жүйенің маңызды тізбегі көрініс табады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • XIX ғасырдың екінші жартысындағы әдеби процесс

    Курстың мақсаты XIX ғасырдың екінші жартысы әдебиетін кең мәдени контекстте түсіну, зерттелетін әдеби кезең ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Курста дербес жұмыс істеу дағдыларын көздермен меңгеру, дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, лингвистикалық және әдеби деректерді талдау, тарих және мәдениет контекстінде өнер туындысын филологиялық түсіндіру қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Риторика

    Курс кәсіби- тәжірибелік бағытта құрастырылған. Оны оқу арқылы кәсіби маңызды жағдайларда риторикалық іс- әрекет техноло-гиясын игеру көзделген. Білім алушылардың сөздік білімділігін арттыру, тиімді іскерлік қарым- қатынас қағидалары, жұрт алдында сөйлеудің ұтымды ықпал етуін қамтитын негізгі факторлар мен үдерістері, шешен мен аудитория ынтымақтасуының формалары мен құралдары туралы білім алу курстың міндеттеріне кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммуникация теориясы

    Курстың мақсаты қоғамдағы коммуникацияның орны мен рөлін анықтау. Біз коммуникациялық әдістерді, жүйелерді, процестерді және олардың жұмыс істеуі мен даму үлгісін, байланыс теориясының объектісі мен субъектісін, байланыс теориясына көзқарастарын қарастырамыз. Байланыс теориялары сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Пән білім алушылардың жалпы тілдік дайындығын аяқтайды, ғылыми парадигмалардың ауысуын, олардың эволюциясы мен сабақтастығын ескере отырып, тіл білімінің теориясы мен әдіснамасы бойынша білім қалыптастырады, сондай-ақ студенттердің лингвистикалық мәселелерді шешуге ғылыми көзқарас дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, олардың зерттеушілік дағдыларын, тілді зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы әдебиеттану

    Курстың мақсаты - арнайы пән ретінде әдеби салыстырмалы зерттеулердің ерекшеліктері, міндеттері мен әдісі туралы жүйелік білімді қалыптастыру, содан кейін студенттер әдеби мәтіндерді салыстырмалы және салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы

    Курстың мақсаты әдебиетті тереңдетіп зерттеу әдістерінің бірі ретінде әдебиет мәтіндерін талдау кезінде тарихи-әдеби, тарихи-типологиялық әдістерді пайдалана білу үшін әр жазушыға тән көркемдік әдістердің ерекшелігін анықтау үшін XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін білу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтінді әдебиеттанулық талдау

    Курстың мақсаты қазіргі заманғы ресейлік және шетелдік әдебиеттанудағы көркем мәтінді талдаудың теориясын және тәжірибесін, көркем мәтінді тәуелсіз талдау тәжірибесін бекіту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ-ХХІ ғасырлар кезіндегі орыс әдебиеті

    Қазіргі заманғы әдебиет 1980 жылдың «басқа прозасынан» бастап, 1990 жылдардағы постмодернизм және постреализм, ХХІ ғасырдың басындағы эстетикалық ізденістер сынды әдеби құбылыстардың кең ауқымын қамтиды. Зерттелетін кезең үшін елдегі өзара әдебиет байланыс пен үшінші толқын эмиграция әдебиетінің, бейресми және Самиздат әдебиеті ерекше рөл атқарады. 1980- 1990 жылдардағы әдебиетті мәдени контекстте болған көпдеңгейлі жүйе ретінде қарастыруда, көркем парадигмаларға, әдеби процестердің сызықтық және сызықты емес дамуына, ХХ ғасырдың өнерін толыққанды үдеріс ретінде қабылдауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс әдеби тілінің тарихы және стилистикалық тұжырымдамасы

    Бұл курс әдеби тіл ұлттық мәдениеттің бір түрі ретінде қарастырылады. Орыс әдеби тілінің маңызы, шығу тегі мен дамуы. Орыс әдеби тілінің тарихын дәуірлеу. XIX ғасырдың басынан бастап орыс тілін зерттеушілердің тұжырымдамалары. Орыс тілінің стилінің тұжырымдамасы берілген. Стилистиканың негізгі түсініктері мен санаттары. Тілдің стилистикалық құрылымы. Стиль стилистика бөлімінің негізгі тұжырымдамасы ретінде. Стилистикалық құрал. Стилистикалық коннотация. Стилистикалық бояу. Стильдік ерекшелігі. Стиль нормасы жайлы түсінік, нормативтік критерийлер. Функционалды стильдер жайлы тұжырымдама. Әдеби функционалдық стильдер (ғылыми, публицистикалық, іс-құжаттар стилі), олардың тіл ерекшеліктері мен жанрлары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Әдебиет теориясы

    Бұл курс студенттің әдебиет, көркем шығармашылық және әдеби шығармалардың заманауи интерпретациясы туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Пәндерді оқып-үйрену барысында студенттер «тұлғаның көркемдік тұжырымдамасы», әдеби шығарма, әдеби шығармалардың генезисі, әдеби шығармалардың тарихи және функционалдық аспектілері, әдеби түрдің қазіргі заманғы тұжырымдамалары, типі, жанры, метажанры және т.б.меңгеру етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдың орыс әдебиеті

    Курс әдеби үдерістің негізгі кезеңдерін: 1. ХIХ-ХХ ғғ. шегіндегі орыс әдебиеті (1890 – 1920 жж. басы); 2. 1920 ж. ортасы - 1950 жж. орыс әдебиеті; 3. 1950 ж. екінші жартысы - 1990-х жж. басындағы орыс әдебиеті; 4. ХХ ғ. соңындағы – XXI ғасыр басындағы орыс әдебиетін, сондай-ақ эстетикалық құбылыстар (реализм, романтизм, натурализм, модернизм, постреализм, постмодернизм эволюциясы сипаты) динамикасын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қазіргі әдеби үдеріс

    Бұл курс орыс сөздігін дамытудағы маңызды кезең ретінде онда әртүрлі эстетикалық жүйелердің (реализм, модернизм, постмодернизм) қатар өмір сүруі мен өзара әрекеттесуін, өзгермелі шындықты тану құралдарының бірі ретінде жазушылардың шығармашылық ізденістерін, 1980-ші жж. "басқа прозадан" қазіргі әдеби үрдісті 1990-ші жж. Постмодернизм мен постреализмге дейін және ХХІ ғ. контексте бастаудың эстетикалық ізденістерін зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты-1980 жылдан 1990 жылға дейінгі және XXI ғасырдың басындағы қазіргі әдеби үдерістер туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лингвистикалық мәтінді талдау

    «Мәтінді лингвистикалық талдау» курсы мәтінді талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту мен қалыптастыруға және шығармашылық сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Мәтінді лингвистикалық талдау дағдыларын дамыту студенттердің лингвистикалық (филологиялық), коммуникативті, мәдени, аймақтық және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді, көркем мәтінді, оның мағыналық, құрылымдық және коммуникативтік компоненттерін жан-жақты және көп қырлы талдау дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдықпен байланыстарды қамтамасыз етудегі тілдік тұлға

    Курстың мақсаты- лингвистикалық тұлғаны мәдени- лингвистикалық және коммуникативтік- белсенділік құндылықтарының, білімнің, көзқарастардың және мінез- құлық реакцияларының ортақ бейнесі ретінде түсіну. Адамдардың қарым-қатынастарының әртүрлі жағдайларына қарай сөйлеу мінез- құлқының, этикеттің, сөйлеу мәдениетінің, тілдегі құралдардың және сөйлеудің сөйлейтін мүмкіндіктерінің мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • ХХ ғ. орыс әдебиетінің даму жолдары

    Аталған курс ХХ ғасыр орыс әдебиеті мен оның даму жолдары туралы білімдерін қалыптастырады, әдеби бағыттар мен ағымдарды анықтайды, ХХ ғ. жазушы шығармаларының иеялық мазмұнын айқындайды, жанрлық-стильдік бағыттарын: «әскери», «ауылдық», «лирикалық» прозалық, «документалдық» проза, «Громкая» және «тихая» лирика, қазіргі орыс драмасы, «Қайтарылған» әдебиет, 1990 жж. әдебиетін, қарастырады, дәстүрлер мен жаңашылдығын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
  • тілдің белгілі бір деңгейін зерттеуге бағытталған лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған жүйелік тілдік бірліктердің қарым-қатынасын түсінеді
  • ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • қазіргі заманғы әдеби жағдайды ескере отырып, кең тарихи және әдеби тұрғыда әдеби шығармаларды талдау дағдыларына ие
  • әдеби тіл нормаларын сөйлеуде іс жүзінде іске асырады
  • кәсіби және әлеуметтік маңызды мазмұндағы мәтіндерді құруға және редакциялауға қабілетті болады
  • әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
  • әдебиеттану теориясы мен әдіснамасына сүйеніп, әдебиет туындысын білікті бағалау және түсіндіру дағдыларына ие
  • белгілі бір тілдік стильге байланысты тілдік құралдарды өзгерту дағдыларын иеленеді
  • дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толық-қанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу
  • синхрондық және диахрондық аспектілерде тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын біледі
  • кәсіби тіл мәдениетіне ие болады.
  • құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
  • әр түрлі мәтіндерді білу және білікті түрде сауатты түсіндіру
  • коммуникацияның барлық салаларында қазіргі орыс әдеби тіліне ие болады
Top