Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05110 Тағамдық биотехнология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-зерттеу институттары мен тамақ өндірістері үшін мамандарды сапалы даярлау. Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру маманның жеке тұлғасын қалыптастыруға бағытталған.: • заманауи әдістер мен технологиялар көмегімен Тағам биотехнологиясы саласындағы кәсіби мәселелерді, өндірістік міндеттерді шешу; • тағамдық технологияларда ферментативтік және микробиологиялық процестерді, генетикалық инженерия әдістерін қолдану, • азық-түлік комбинаторикасын зерттеудің жаңа әдістерін қолдана отырып Өндірісті бақылауды жүзеге асыру; • тамақ қауіпсіздігінің қазіргі жағдайын бағалау шикізат пен дайын тамақ өнімдерінің сапасын бақылау; • тағамдық биотехнологияның технологиялық жетістіктерін талдау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M082 Биотехнология
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты. Бірыңғай халықаралық бағдарлама (IG, MHD және т.б.) көмегімен гидрологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау мүмкіндігін қалыптастыру. Төмендегілер оқытылады: ТМД және Қазақстандағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, дамудың заңдары мен даму заңдылықтары, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, кешенді бағдарламалық-мақсатты зерттеулерді жоспарлау, үйлестіру жоспары.

    Селективті тәртіп
  • Тамақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, тамақтанудағы білім мен практикалық дағдыларды жетілдіруге бағытталған кәсіби міндеттерді шешуге бағытталған. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - салауатты тамақтанудың негізгі қағидалары мен ережелерін бағалау; - қоректік заттарды қолдану бойынша ғылыми негізделген ережелер мен нормаларды талқылау; - тамақ өнімдерінің энергетикалық, химиялық құрамы мен энергияның құндылығы үшін физиологиялық қажеттіліктердің нормалары; - салауатты өмір салтын қалыптастыру және күнделікті өмірде адамдардың сауатты мінез-құлқын қалыптастыру; - өзін-өзі бақылау және өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын дамыту; - қазіргі заманғы ғылыми теориялар мен тамақтанудың ұғымдарын анықтау. «Тамақтану негіздері» пәні салауатты тамақтанудың негізгі қағидалары мен ережелері, физиологиялық энергия қажеттіліктерінің нормалары, тағамның химиялық құрамы және энергетикалық құндылығын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: салауатты тамақтанудың негізгі қағидалары мен ережелері; азықтық заттарды қолдану бойынша ғылыми негізделген ережелер мен нормалар түсінігі; энергияға, химиялық құрамға және тағамның энергетикалық құндылығына физиологиялық қажеттіліктерге арналған нормалары; салауатты өмір салтын қалыптастыру және күнделікті өмірде адамдардың құзыретті мінез-құлқын қалыптастыру; қазіргі заманғы ғылыми теориялар мен тамақтану ұғымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тағам өндірісіндегі биопроцестер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тамақ өнiмдерiнiң биохимиялық процесстерiн, әртүрлi технологиялық кезеңдердегi меншiктi процестердi талдау және дайын өнiмнiң сапалық көрсеткiштерiнiң қалыптасуына әсер етедi. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - тағам өндірісіндегі негізгі биопроцесстерді жіктеу; - шикізат өндірісі кезінде пайда болатын тағам өндірісіндегі биопроцесстердегі биохимиялық процестерін талдау; - тамақ өнімдері мен шикізаттың негізгі қасиеттерін бағалау; - жартылай фабрикаттар мен дайын өнімді тұрақтандыру әдістерін және олардың технологиялық құндылықтарын салыстыру; - технологиялық үрдістер тұжырымдамасын, негізгі терминдерді, азық-түлік технологиясының негізгі процестерінің кинетикалық үлгілерін бағалау; - тамақ технологиясында биопроцесстерді модельдеуді ұйымдастыру. «Тағам өндірісіндегі биопроцесстер» пәні азық-түлік өнімдерінің биохимиялық процестері, шикізат өндірісінде пайда болатын биопроцесстер, жартылай фабрикаттар мен дайын өнімдерді тұрақтандыру және олардың технологиялық құндылықтарды зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: азық-түлік өнімдерінің негізгі биохимиялық процестерінің классификациясы, шикізат өндірісінде пайда болатын биопроцесстер, жартылай фабрикаттар мен дайын өнімді тұрақтандыру және олардың технологиялық құндылықтары, технологиялық үрдістер тұжырымдамасы, тамақ технологиясының негізгі процестерінің кинетикалық үлгілері, тағамдық технологиядағы биопроцесстерді ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тағам технологиясы мен тамақтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тамақ өнімдерінің негізгі компоненттерінің химиялық құрамын. технологиялық қасиеттерін және олардың мақсаттарын, сақтау жағдайларын талдау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - азық-түлік технологияларын және оның даму жетістіктерін, өңдеу шикізатының негізгі технологиялық сатыларын және сапалы азық-түлік өнімдерін алуды бағалау, тамақ өнімдерінің сапасын стандарттау және бағалау негіздерін зерттеу; - байытылған өнімдерді өндіруге арналған рецептурасын жасау және жаңа өнімді өндірудің маркетингтік мүмкіндігін анықтау; - инновациялық азық-түлік өнімдерін өндірудің технологиялық схемасын таңдау; - тамақ өндірісінің инновациялық технологиялық әдістерін бағалау; - тағам жасау үшін зертханалық, пилоттық және өнеркәсіптік өндірістегі дағдыларды көрсету; - инновациялық тағамдардың функционалдық ингредиенттерінің белсенділігін сақтау жолдарын таңдау. «Тағамдық технология және тамақтану» пәні азық-түлік технологиясы және оны дамыту перспективалары, өңдеу шикізатының негізгі технологиялық кезеңдері және жоғары сапалы азық-түлік және азық-түлік өнімдерін алуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: азық-түлік технологиясын және оны дамыту жетістіктерін бағалау, шикізатты қайта өңдеудің негізгі технологиялық сатылары, жоғары сапалы тамақ және азық-түлік өнімдерін алу, стандарттау негіздері мен тамақтану сапасын бағалау; арнайы мақсаттағы өнімдерді өндіруге арналған байытылған азық-түлікті дамыту және жаңа өнімді өндірудің маркетингтік мүмкіндігін анықтау; инновациялық тағам өнімдерінің технологиялық схемасын таңдау; тамақ өндірісінің инновациялық технологиялық әдістері; инновациялық тағамның функционалдық ингредиенттерінің белсенділігін сақтау тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тағамдық биотехнологиядағы қолданбалы статистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тағамдық технологияға қатысты процестерді сандық талдау үшін әдістерді таңдай көрсеткіштерді тамақ технологиясына қатысты статистикалық көрсеткіштерді қолдану арқылы жаппай үдерістерді сандық талдау әдісін таңдау қабілеттігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - тамақ технологиясында қолданылатын статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін түсіндіру; - қолданбалы статистиканың дәстүрлі тапсырмаларын бағалау, тамақ өнеркәсібі үшін қазіргі заманғы статистикалық қосымшалар пакетін пайдалану арқылы деректерді талдауды жүргізу; - азық-түлік технологиясында негізгі әдістер мен қолданылатын статистиканы және деректерді талдауды пайдалана отырып эксперименттер жүргізу; - тамақ өнеркәсібі үшін заманауи статистикалық бағдарламалық өнімдердің қоршаған ортасында технологияларды және деректерді талдау дағдыларын негіздеу; - азық-түлік технологиясы саласында таңдалатын әдістерді және оларды тағамдық технология саласындағы қолдануды ұсынамыз. «Тағамдық биотехнологиядағы қолданбалы статистика» эксперименттердің статистикалық анализі, азық-түлік технологиясы бойынша таңдаған әдістерді зерттеу және оларды тағамдық технология саласындағы қолдануды зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: тамақ технологиясында қолданылатын статистиканың негізгі түсініктері мен әдістері; қолданбалы статистиканың дәстүрлі тапсырмалары, тамақ өнеркәсібі үшін қазіргі заманғы статистикалық қосымшалар пакетін қолдану арқылы деректерді талдау; тамақ өнеркәсібі үшін заманауи статистикалық бағдарламалық өнімдердің қоршаған ортасында технологияларды және деректерді талдау дағдыларын негіздеу; азық-түлік технологиясы бойынша таңдаған әдістер мен оларды тағамдық технология саласындағы қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тағамдық комбиноторика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тағамдық ингредиенттерді тағамдық технологияда және тамақтануда қолдану әдістерін көрсетіп, химиялық құрамын анықтау Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - жаңа шикізат көздері мен дайын тамақ өнімдерінің гигиеналық қауіпсіздігін салыстыру; - денсаулық сақтау органдарының қолданыстағы гигиеналық талаптарына сәйкес тамақ және дәмдік қоспаларды пайдалану; - халықтың арнайы топтарының тамақтануындағы тұтынушылық, дәстүрлі және ұлттық ерекшеліктеріне қарай жаңа өнімдердің органолептикалық көрсеткіштерін қолдану; - өнімдерді негізгі азықтық заттардың құрамын, тұрақты сақталуын, тұтынушыға қолжетімділігін теңдестіру; - диеталық өнімдер технологиясында жаңа биотехнологиялық шешімдерді негіздеу және тағам комбинаторикасының принциптерін енгізу; - функционалдық тамақ ингредиенттерінің комбинаторикасын оңтайландыру. «Тағамдық комбиноторика» пәні функционалдық тамақ ингредиенттерінің комбинаторикасын оңтайландыру, қоректік заттар мен энергия тұтынушыларға қажетті ұйымдардың қажеттіліктері, тамақ ингредиенттері туралы ереже, қоғамдық тамақтанудағы тамақ қоспаларын қолдану, тағамдық қоспалардың сапасы мен қауіпсіздігін анықтауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: азық-түлік технологиясын және оның даму жетістіктерін, шикізатты өңдеудің негізгі технологиялық сатыларын және жоғары сапалы азық-түлік өнімдерін алуды, азық-түлік сапасын стандарттау және бағалау негіздерін оқып үйрену, жаңа шикізат көздерінің және дайын тамақ өнімдерінің гигиеналық қауіпсіздігін; денсаулық сақтау органдарының қолданыстағы гигиеналық талаптарына сәйкес тамақ және дәмдік қоспаларды пайдалану; халықтың арнайы топтарының тамақтануындағы тұтынушылық, дәстүрлі және ұлттық ерекшеліктерне қарай жаңа өнімдердің органолептикалық көрсеткіштері; негізгі қоректік заттардың құрамында өнімдерді теңдестіру, тұрақты сақталуы, тұтынушыға қол жетімділігі; диеталық өнімдер технологиясында жаңа биотехнологиялық шешімдерді тағам комбинаторикасының принциптерін енгізу және негіздеу; функционалдық тамақ ингредиенттерінің комбинаторикасын оңтайландыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тағам өндірісіндегі және НАССР - дағы сапа стандарттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарында шикізат пен дайын өнімнің сапасын бақылауды жүзеге асырады, дайын өнімнің негізгі параметрлерін өлшеу әдістерін таңдап, HACCP қағидаттарына негізделген қолдау процедураларын қолданады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін және сапасын бақылауды бағалау, сапа менеджменті жүйесінің құжаттамасын жасау, HACCP жүйесінің принциптерін құру; - халықаралық стандарттарға сай өнімдерді ұлттық стандарттар бойынша жасауға; - шетелдік және халықаралық стандарттарға негізделген ұлттық стандарттау құжаттарын әзірлеу рәсімдерін қолдану; - тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін және сапасын бақылауды анықтау үшін HACCP жүйесінің қағидаттарын қолдануға; - ХАССП қағидаларына негізделген қоғамдық тамақтану мекемелеріндегі тағам қауіпсіздігін қамтамасыз ету; - технологиялық процесті оңтайландыруға және дайын өнімнің сапасына әсер ететін шикізат пен жартылай фабрикаттардың қасиеттерін анықтау және талдау, әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді талдау. «НАССР және тағам өндірісіндегі халықаралық сапа стандарттары» пәні тағам қауіпсіздігі мен сапасын бақылау, сапа менеджменті жүйесінің құжаттамасын жасауға және HACCP жүйесінің принциптерін зерттеуге бағытталған Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі мен сапасын бақылау, сапа менеджменті жүйесінің құжаттамасын жасау, HACCP жүйесінің қағидаттары; ұлттық стандарттарға сай өнімдерді халықаралық деңгейде үйлестіру; шетелдік және халықаралық стандарттарға негізделген ұлттық стандарттау құжаттарын әзірлеу тәртібін қолдану; тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін және сапасын бақылауды анықтау үшін HACCP жүйесінің принциптерін қолдану; ХАССП қағидаттарына негізделген қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету; әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді талдау, технологиялық үдерісті оңтайландыруға және дайын өнімнің сапасына әсер ететін шикізат пен жартылай фабрикаттардың қасиеттерін анықтау және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тағам өнімдерінің сапасын бақылау және физикалық- химиялық, микробологиялық сипаттамалар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: физика-химиялық, микробиологиялық қасиеттерін және тағам сапасын бақылауды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - тамақ өнімдерінің сапасын, тамақ өнімдерінің жекелеген түрлерінің сапалық көрсеткіштерін бағалау; - түрлі сынақтар мен биохимиялық анализаторларды пайдаланатын өнімдердің сенсорлық сапасын бағалау әдістерін таңдау; - дайын өнімнің технологиялық сапасын бақылауды жүзеге асыру; - осы әдіске сәйкес эксперименттер жүргізу және физика-химиялық және микробиологиялық зерттеулердің нәтижелерін талдау; - ғылыми-зерттеу жұмыстардың нәтижелерін жүзеге асыруға қатысу үшін есептерді және ғылыми жарияланымдарды құрастыру үшін деректер жинау; - қауіпсіздік көрсеткіштері бойынша тамақ өнеркәсібіне кіретін шикізаттың мониторингін жүргізу. «Азық-түлік өнімдерінің физико-химиялық, микробиологиялық сипаттамасы мен сапасын бақылау» пәні азық-түлік өнімдерінің жекелеген түрлеріне арналған сапа көрсеткіштері, түрлі сынақтар мен биохимиялық анализаторларды пайдалана отырып, өнім сапасын органолептикалық бағалау әдістерін әзірлеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: азық-түлік өнімдерінің жекелеген түрлеріне арналған сапа көрсеткіштері, азық-түліктің сапасын органолептикалық бағалау әдістемесін әзірлеу, түрлі сынақтар мен биохимиялық анализаторларды пайдалана отырып, азық-түліктің сапасын бағалау, азық-түліктің белгілі бір түрлерінің сапалық көрсеткіштері; түрлі сынақтар мен биохимиялық анализаторларды пайдаланатын өнімдердің органолептикалық сапасын бағалау әдістері; дайын өнімнің технологиялық сапасын бақылау; берілген әдіске сәйкес эксперименттер жүргізу және физика-химиялық және микробиологиялық зерттеулер нәтижелерін талдау; тамақ өнеркәсібіне кіретін шикізат қауіпсіздігін қамтамасыз етуде бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тағам өнімдерін органолептикалық бағалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тамақ өнімдерінің сапалық органолептикалық (сенсорлық) белгілерінің номеклатурадағы негізгі көрсеткіштер ретінде дегустациялық талдаудың ғылыми негізделген әдіснамалары мен негізгі әдістерін салыстыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - органолептикалық (сенсорлық, дәмді) тамақ өнімдерін талдау әдістері мен дәлелді тәсілдерді қолдану; - заманауи деңгейде өнімді сапалық деңгейге қарай саралауға мүмкіндік беретін, объективтіліктің және нəтижелердің сенімділігінің кепілі бар тағам өнімдерінің дәмін ұйымдастыру; - нормативтік-техникалық құжаттамада сенсорлық көрсеткіштерді көрсету, органолептикалық сапа профильдерін құруға байланысты тапсырмаларды орындау; - азық-түлік өнімдерін органолептикалық сараптау үшін ғылыми негізделген скоринг әдістерін әзірлеу және сынау; - Дәмдену талдауларында сарапшылардың әдіснамасын қолдану және сарапшылардың тестілеуін өткізу; - Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бағалау үшін заманауи сәйкестендіру әдістерін қолдануға; «Азық-түлік өнімдерін органолептикалық бағалау» пәні органолептикалық қасиеттерін анықтау үшін оның органолептикалық қасиеттері мен сипаттамалары, органолептикалық зерттеудің дәлдігіне әсер ететін факторлар, сенсорлық талдау әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: органолептикалық зерттеудің дәлдігіне әсер ететін факторлар, сенсорлық талдау әдістері, тамақ өнімдерін органолептикалық сараптау үшін ғылыми негізделген скорингтік сараптамалық әдістерді әзірлеу және сынақтан өткізу үшін талдаудың өнімдерінің органолептикалық қасиеттері мен сипаттамалары; сараптамалық таланттарды талдауға және сынауға сараптамалық әдіснама, өнімнің сапасы мен қауіпсіздігін бағалаудың заманауи сәйкестендіру әдісі;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биотехнологиядағы жаңа әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: клиникалық және молекулалық биотехнологияның, микробиологияның негізгі әдістерін қолданудың дағдыларын қалыптастыру және олардың негізгі принциптерін анықтау және оларды қолдану аясын көрсету. аманауи талдау әдістердің ғылыми негіздерін түсіндіру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: клеткалық құрылымдарды бөліп алудын заманауи әдістері, фракциялау, тазарту; клетка құрылымдарының идентификациялау әдістері, артықшылықтары мен кемшіліктері; протеомдық технологияның әдістері; молекулярлық биотехнология әдістерін, тазартудың және бөліп алудын заманауи әдістері, нуклеин қышқылдарының сандық сандық анықтау әдістерін және ПТР реакцияларының әртүрлі түрлеріне негізделген оларды зерттеу; рекомбинантты ДНҚ әдісі; молекулалық маркерлердің түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; - ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; - зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; - заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып; - пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; - ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: педагогикалық ғылым және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орны; жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, білім беруді дамытудың мегатенденциясы және Болон процесі; Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика); жоғары білім беру мазмұны; білім берудің TLA-стратегиясын жобалау, оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен формаларын қолдану, Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары, Кредиттік технология жағдайында магистранттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру; оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы; жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. СҒЗЖ; жоғары білім беру жүйесіндегі куратор-эдвайзердің қызметі; білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Азық-түлік өнімдерінің сериялық және жаппай өндірісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сериялық және жаппай тамақ өнімдерін өндіру процестерін оңтайландыру және қарқындату. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - инновациялық мәселелерді - идеядан дәйекті және жаппай өндіруге, сондай-ақ жаңа тағам өнімдерін әзірлеуге баға беру; - тамақты сериялық және жаппай өндіруді ұйымдастыру; - сериялық және жаппай азық-түлік өндірісін ұйымдастырудың сипаттамаларын кешенді сипаттау; - тамақ өнімдерінің жеке және жаппай өндірудің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау; - сериялық және жаппай азық-түлік өндірісінің өнеркәсіптік салаларының сипаттамаларын көрсету; - сериялық және жаппай тамақ өнімдерін өндірудің нормативтік-технологиялық құжаттамасымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын талқылау. «Азық-түлік өнімдерін сериялық және жаппай өндіру» инновациялық мәселелерді - идеядан сериялық өндіріс пен жаппай өндіру, сондай-ақ жаңа тағам өнімдерін ары қарай жетілдіру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: инновациялық проблемалар - идеядан сериялық және жаппай өндіруге дейін, сондай-ақ жаңа тағам өнімдерін жасау процестері, тамақ өнімдерін сериялық және жаппай өндіруді ұйымдастыру; сериялық және жаппай азық-түлік өндірісін ұйымдастыру сипаттамаларының кешенді сипаттамасы; тамақ өнімдерін сериялық және жаппай өндірудегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар; сериялық және жаппай азық-түлік өндірісінің өнеркәсіптік салаларының ерекшеліктері; сериялық және жаппай тамақ өнімдерін өндірудің нормативтік-технологиялық құжаттамасымен жұмыс істеудің практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Халықаралық стандарттарына сәйкес шетел тілініңдегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. «Шетел тілі (кәсіби)» пәнінің осы оқу жоспары еңбек нарығында бәсекелесуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға арналған, себебі шет тілі арқылы болашақ магистр академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді және сол арқылы табысты кәсіби және ғылыми қызметтің құралы болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    көп өлшемді статистикалық талдау әдістерін, атап айтқанда, факторлық және кластерлік талдау негіздерін талдау;

  • Код ON2

    тағам өнімдерін өндіруде биотехнологиялық процестердің жағдайлары мен факторларын басқару;

  • Код ON3

    өндірістік кәсіпорындарда өндірістік үдерістерді ұйымдастыру принциптері мен шығарылатын өнімнің номенклатурасын, жұмысын бағалау;

  • Код ON4

    адамның энергетикалық құндылығы, макро– және микроэлементтердің құрамы бойынша тамақтану рационын нормалау және теңгерімділікке қол жеткізу дағдыларын меңгеру

  • Код ON5

    тағам өндірісі мен НАССР сапасының халықаралық стандарттарына сәйкес тамақ өнімдерін стандарттау мен сертификаттаудың негізгі принциптерін сақтау

  • Код ON6

    биофизикалық процестерді есептеу алгоритмдерін моделдеу және технологиялық жабдықтарды, процестерді техникалық есептеулерді, аппараттарды және сериялы және жаппай өндіріс машиналарын жетілдіру бойынша білімді пайдалана отырып, олардың шешімін орындау

  • Код ON7

    Денсаулық сақтау органдары ұсынған гигиеналық талаптарға сәйкес жаңа шикізат көздерінің және дайын тамақ өнімдерінің гигиеналық қауіпсіздігін анықтаудың, тағамдық және дәмді хош иісті қоспаларды пайдаланудың барабар тәсілдерін салыстыру;

  • Код ON8

    - жаңа өнімдердің органолептикалық көрсеткіштерінің тұтынушылардың қалауымен, халықтың жекелеген топтарының тамақтануындағы ұлттық ерекшеліктерімен және дәстүрлерімен үйлесуін сақтау; негізгі нутриенттердің мазмұны бойынша өнімдердің теңгерімділігі, сақтау кезіндегі төзімділігі, тұтынушы үшін қол жетімділік;

  • Код ON9

    стандартты және сертификаттық сынақтар негізінде шикізаттың, жартылай фабрикаттардың және дайын өнімнің сапасын бақылаудың тиімді жүйесін ұйымдастыру,

  • Код ON10

    зертханалық және өндірістік жағдайларда заманауи технологиялық жабдықтарды кәсіби пайдалануға қабілетті болу;

  • Код ON11

    эксперименттік зерттеулерді өңдеудің базалық ақпараттық әдістерімен операция жасау;

  • Код ON12

    ақпараттық технологиялардың қазіргі мүмкіндіктерін пайдалана отырып және зияткерлік меншікті қорғау талаптарын ескере отырып, ғылыми-техникалық есептер, шолулар, ғылыми баяндамалар мен жарияланымдар түрінде орындалған жұмыс нәтижелерін ұсынуға қабілетті болу.

Top