6B01506 География мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы салалық, коммуникативтілік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттермен инклюзивті білім беру дағдыларына ие, білім беру үрдісін ұйымдастыру , мамандандыруда, жоғары сапалы оқыту контентін құруда қабілетті жоғары білікті география мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Картография және топография негіздері
Пәнде компьютерлендіру саласындағы жаңа заманауи жетістіктер ескеріле отырып картография ғылым ретінде сипатталады. Карталардың модель іспеттес мәні мен қасиеттері, карталардың математикалық негіздері, карта сипаттаудың тәсілдері, карталар мен атластардың жүйеленуі, әлемді географиялық танудың негізі ретіндегі зерттеудің картографиялық әдістері қарастырылады. Пәннің міндеті – картографиялық және топографиялық ақпараттардың негізгі элементтерін зерттеу, Масштаб атаулары мен құрылымын толыққанды сипаттау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы геология
Геологияның негізгі ұғымары мен теорияларын, жердің ішкі құрылысын, жердің жылулық күйін зерттейді. Жердің химиялық құрамын, жердің даму сызбаларын, жер мен жер қыртысы жасын сипаттайды. Геологиялық картаны, эндогендік (ішкі) процестер мен экзогендік (сыртқы) процестерді, олардың факторлары ретіндегі жердің геологиялық даму тарихының негізгі кезеңдері мен жыныстардың абсолютті және салыстырмалы жасын анықтаудың әдістерін қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елтану
Пән елдерді кешенді түрде зерттейтін, олардың табиғаты, халқы, шаруашылығы, мәдениеті мен әлеуметтік ұйымдасуы туралы әртүрлі мәліметтерді қамтиды. Елтануда жекелеген аймақтардың, елдердің әлеуметтік-экономикалық және саяси даму ерекшеліктері, табиғаты күрделі жүйе ретінде қарастырылады. Елдердің жеке экономикалық аймақтар, халық шаруашылығының түрлі салалары (өндіріс, қызмет көрсету және т.б.) бойынша бөліну және бірігу процестері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәшеневтану
Курста ұлт мүддесі үшін күрескен, қазақтың біртуар азаматы Жұмабек Ахметұлы Тәшеневтің өмірі мен қызметі қарастырылады. Сонымен қатар тарихи тұлғаның өмір сүрген кезеңдегі Қазақстанның экономикалық жағдайы мен халықтың әлеуметтік ахуалына сипаттама жасалып, тарихи тұлғаның сол қоғамдағы өзгерістерге ықпалы зерделенеді. Пәндегі материалдарды зерттеп, талдаудың арқасында білім алушы Жұмабек Ахметұлы Тәшенев іспеттес тарихи тұлғаға саяси портрет жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы жертану
Жалпы жертану барлық физикалық географиялық жəне жаратылыстану ғылымдарының дамуын қалыптастырады. Географиялық бағыттағы білім алушыларға жалпы ғаламдық географиялық қабықтың құрылысын, оның уақыт пен кеңістіктегі даму заңдылықтарын, олардың өзара байланысын кеңінен таныстырып, қазіргі жағдайын жәнеболашақта болатын өзгерістерді сипаттайды. Жалпы заңдылықтарға бағынған географиялық қабық құрамдас бөліктері жəне биосферадағы тірі заттардың өзара байланысы мен бір-біріне бағынышты əрекеттерін сипаттайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жаратылыстану ғылыми сауаттылық
Жаратылыстану пәнінде білім алушы табиғат құбылыстарын әр түрлі ғылымдар тұрғысынан қарастырады, жалпы белгілері мен заңдылықтарын анықтайды, табиғат заңдары мен әралуан құбылыстарын тұтас ажырамас жүйе ретінде қарастырады. Жаратылыстанудан туындайтын іргелі ғылымдар: физика, химия, биология, астрономия, география, геология, осы ғылымдардың түйіскен жерлерінде геофизика, астрофизика, биофизика, биохимия, физикалық химия, химиялық физика, геохимия, метеорология, климатология, топырақтану сияқты ғылымдардың негізі талданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Топырақтану
Топырақ географиясы пәнін оқыту нәтижесінде білім алушылар жер шарындағы топырақтардың көп түрлілігін, топырақтың жер шарының географиялық белдеулері бойынша таралу ерекшеліктерін, топырақ географиясы туралы ұғымдар мен терминдерді меңгереді. Сондай-ақ оларда топырақтардың жер шарында таралу факторлары, жер шарының фауналық және флоралық аудандастырылуы, туған өлкенің топырақтарының аудандастырылу ерекшеліктері, оның халық шаруашылығындағы маңызы туралы білімдер қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Антропогендік ландшафтану
Пәннің мақсаты - антропогендік ландшафттардың ерекшеліктерін, құрылымы мен динамикасын, сондай-ақ адам әрекетінің табиғи ортаға әсерін зерттеу. Пәннің міндеттеріне ландшафттарды зерттеу әдістерін меңгеру, антропогендік өзгерістерді бағалау және болжау, табиғатты ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау бойынша ұсыныстар әзірлеу кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Пән педагогика және тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің негізгі категориялары, педагогикалық ғылымның әдіснамасы және оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдіснамалық тәсілдері, педагогикалық процестің құрылымы мен маңызды сипаттамалары, тұтас педагогикалық процестің теориясы, білім беру мазмұнын реттейтін нормативтік құжаттардың мазмұны, заманауи білім беру технологиялары, оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары, принциптері, мақсаттары, мазмұны, әдістері, білім беру және тәрбие процесін ұйымдастырудың жалпы және жеке нысандары, тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың негізгі теориялары, тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, құралдары мен нысандары; тәрбие процесінің мәні және оның құрылымы, сынып жетекшісінің функцияларын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геоинформатика
Пән студенттерге географиялық деректерді жинау, өңдеу, талдау және визуализациялау үшін геоақпараттық жүйелерді қолдануға үйретеді. Пәннің негізгі міндеттеріне ГАЖ-мен жұмыс істеу принциптерін зерттеу, кеңістіктік талдау әдістерін, картографиялық модельдеу дағдыларын меңгеру және геоақпараттық өнімдерді құру кіреді. Геоинформатиканы зерделеу нәтижесінде студенттер заманауи геоақпараттық технологиялар туралы білім алады, оларды география және сабақтас ғылымдар саласындағы қолданбалы мәселелерді шешу үшін қолдануды үйренеді, сонымен қатар кеңістіктік деректердің ауқымды көлемімен жұмыс істеу және географиялық ақпаратты талдау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ландшафттану
Пән студенттерге әртүрлі табиғи ландшафттардың құрылымын, қызметін және динамикасын түсінуге үйретеді. Негізгі міндеттерге ландшафт компоненттерін зерттеу, олардың арасындағы байланыстарды талдау, ландшафттарды қалыптастырушы және өзгертуші процестерді зерттеу, ландшафтты жоспарлау және жобалау әдістерін меңгеру кіреді. Нәтижесінде студенттер ландшафт ғылымы туралы білімдерді, ландшафттық жүйелерді талдау мен бағалаудың, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау мен аумақтардың тұрақты дамуы саласындағы практикалық мәселелерді шешудің дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Пән студенттердің Қазақстанның, оның өңірлері мен елді мекендерінің әлеуметтік-экономикалық дамуы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыруды мақсат етеді. Негізгі міндеттерге экономиканың аумақтық ұйымдастырылуын зерттеу, әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау, өңірлердің проблемалары мен даму болашақтарын зерттеу, сондай-ақ аумақтық дамуды басқаруды оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу кіреді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы туралы білімдер, экономикалық және әлеуметтік процестерді талдаудың, аумақтық айырмашылықтар мен өңірлердің даму деңгейін бағалаудың, сондай-ақ аумақтық даму стратегиялары мен жоспарларын әзірлеудің дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолданылуымен таныстыру болып табылады. Студенттер болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, сондай-ақ жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
Пәнде қарастыруға бағытталған: психологиялық жас ерекшеліктерін анықтауда, зерделеуде жас ерекшеліктер қалыптастырады. даму факторларын, педагогикалық процестің психологиялық тетіктерін білімді ескере отырып, педагогикалық жағдайларын талдау, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп оқытуды сипаттайды. Тәрбиелеуде, оқушылармен сындарлы қарым-қатынас орнату және қолдау, жеке және топтық мүдделердің арақатынасын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы менеджмент, табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері, негізгі экологиялық түсініктердің сипаттамасы және табиғи жүйелердің қызмет етуіндегі заңдылықтар, қоршаған ортаны бақылау, өткізіліп жатқан оқиғалардың заңдылығы, нормативтік құқықтық актілер мен жұмыс мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Метеорология және климатология
Пәнде атмосферада өтіп жатқан негізгі физикалық процестер мен құбылыстар зерттеледі. Жер шарындағы климаттар сипатталады. Пән екі бөлімнен: метеорологиядан және климатологиядан тұрады және екеуі бір-бірін толықтырады, өйткені метеорология атмосфераның физикалық қасиеттері мен процестерін зерттесе, климатология – сол қасиеттердің географиялық заңдылықтарын зерттейді. Климатология - географиялық ілім, себебі жер климаттары белгілі бір географиялық орындарда дамиды және қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениеті негіздері
Қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер;Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік
Жеке қаржыны басқару өзінің әл-ауқаты мен отбасының әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін, қаржы нарығының негізгі құралдары туралы білім жүйесі, бұл тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға мүмкіндік береді және кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды, кадрлік қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасын үйретеді. Халыққа кәсіпкерлік қызметті қалыптастыруға және дамытуға, әлеуметтік-экономикалық жағдайды жақсартуға және көтеруге, қазіргі таңда қызмет атқарып жүрген кәсіпкерлерге де қолдау көрсету бағдарламаларын қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: Мемлекеттік және жергілікті басқару саласындағы проблемаларды ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім алу, ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім формалары туралы терең түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдіснамасының негіздері мен ерекшеліктері, ғылыми зерттеу рәсімі, ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеудің мақсаты, ғылыми-зерттеудегі математикалық әдіс, бастапқы ақпаратты жинау әдістері (сауалнама әдістері: сауалнама, сұхбат, сараптамалық сауалнама, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауалнама) ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Адам іс-әрекетінің еңбек қызметі саласын қамтамасыз ететін пәндік феномен ретінде кәсіби қазақ (орыс) тілінің рөлі, пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді басты құрылымдары, қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология, арнайы кәсіби бағытталған материалдар және оларды кәсіби жағдаяттарда берілген тапсырмаларда қолдану, кәсіптік құзіреттілік: орыс тіліндегі мәтіндерден бағдар алу, кәсіби мазмұнда монологты баяндау және т.б. Кәсіби қазақ (орыс) тілінің мамандық пәндерімен байланысы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Түркі елдер географиясы
Түркі тілдес мемлекеттердің әлемдегі орнына баға береді, олардың дамуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды ашып көрсету, олардың арасындағы ынтымақтастық байланыстары туралы білім қалыптастырады, Түркі әлеміндегі геосаяси, геоэкономикалық, геоэкологиялық мәселелерді елдер арасындағы интеграцияның даму келешегін талдайды. Қазақстан, Түркия, Әзірбайжан, Қырғызстан, Өзбекстан, Түркменстан, Солтүстік Кипр Түрік Республикаларының табиғи, экономикалық-әлеуметтік жағдайларын сараптайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физикалық-географиялық далалық зерттеулерді жүргізу әдісі
Пән студенттерге табиғи объектілер мен процестерді бақылау, өлшеу, сипаттау және талдау сияқты физикалық география саласындағы далалық жұмыстарды жүргізудің әдістерін үйретеді. Пәннің міндеттеріне - далалық деректерді жинау мен өңдеу әдістемелерін, геодезиялық және өзге де арнайы жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ жүргізілген зерттеулер туралы есеп беру әдістерін меңгеру кіреді. Нәтижесінде студенттер далалық зерттеулерді өз беттерінше жоспарлау мен жүргізудің, алынған деректерді талдаудың және қорытынды жасаудың дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте оқыту мен бағалаудың инновациялық әдіс тәсілдері
Бағалаудың өлшемдік технологияларының теориясын, оқушылардың білім алу ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың оқу жетістіктеріне диагностика жүргізеді, Мектепте гуманитарлық және жаратылыстану бейіндегі пәндерді оқытуда критериалды бағалау технологиясы бойынша білім береді,. Пәнді меңгеру нәтижесінде бағалаудың өлшемдік технологияларын пайдалану негізінде сабақты ұйымдастырады. Бағалаудың мақсаты, міндеттері, пәні, нысаны, принциптері, әдістері, түрлері және құралдары білім беру үрдісінің барлық қатысушыларына түсінікті талданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан көлдерінің гидрологиясы
Пән Қазақстан аумағындағы көлдер гидрологиясының ерекшеліктерін, олардың экологиялық жай-күйін және қоршаған ортаға әсерін зерттеуді мақсат етеді. Пәннің негізгі міндеттеріне көлдердің гидрологиялық сипаттамаларын зерттеу, олардың су режимін және су массаларының қалыптасу процестерін талдау, климаттық және антропогендік факторлардың көлдерге әсерін зерттеу және олардың экологиялық жағдайын бағалау кіреді. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер Қазақстан көлдерінің гидрологиясы мен экологиясы туралы білім алады, көлдерде болып жатқан гидрологиялық және экологиялық процестерді талдауды үйренеді, олардың жай-күйін бағалау әдістерін меңгереді, сондай-ақ гидрологиялық деректерменжұмыс істеу және ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ТМД елдерінің физикалық географиясы
«ТМД елдерінің физикалық географиясы» аумақтың табиғат жағдайлары мен табиғи ресурс-тарының алуан түрлілігін сипат-тайды, ТМД-ның географиялық орны және шекарасын, жер бедерін және геологиялық құрылысын, климаты және ішкі суларын, ТМД-ның теңіздерін, топырақ жамылғысын, өсімдік және жануарлар дүниесін, ТМД-ны физика-географиялық аудандастыруын, ТМД-ның аймақтарын, табиғат белдемдерін, физикалық-географиялық мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Дүниежүзілік мұхиттар мен оның бөліктеріне аймақтық-географиялық сипаттама жасалады. Солтүстік және Оңтүстік материктеріне аймақтық-географиялық сипаттама жүргізіледі. Табиғаттың даму кезеңдерін, жер бедерін, климатын, суларын, тіршілік дүниесін, табиғат ресурстарын зерттейді. Білім алушыларда материктердің ірі табиғат аймақтары бойынша географиялық білімдері тереңдетіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән инклюзивті білім беру түсінігі және мәні, инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім беру процесін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер, инклюзивті білім беру модельдері және арнайы білім беру шарттары, инклюзивті білім берудің мақсаттары, міндеттері, принциптері, әдістері, тәсілдері және ұйымдастырушылық формаларын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
География ғылымдарының тарихы
Пәнді оқу студенттерді география ғылымының дамуының негізгі кезеңдерімен және көрнекті ғалымдардың оның қалыптасуына қосқан үлесімен таныстыруға бағытталған. Пәннің міндеттеріне географиялық идеялардың қалыптасу тарихын зерттеу, география саласындағы ғылыми жетістіктерді талдау, географиялық зерттеулерде қолданылатын әдістермен және тәсілдермен танысу кіреді. Осы пәнді оқыған студенттер географиялық идеялардың даму тарихы туралы білім алады, ғылыми теорияларды сыни тұрғыдан түсінуге үйренеді және тарихи-географиялық зерттеулерді жүргізудің қағидаларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Шет тілін меңгеру дағдыларын дамытады, техникалық тақырыптардағы әртүрлі күрделіліктегі мәтіндерді түсінуге көмектеседі. Техникалық бағыттағы негізгі сөздер мен өрнектерді зерделеуге мүмкіндік береді, өндірістегі жағдайларды талдау үшін кәсіби қызмет саласында шет тілінде қарым-қатынас жасаудың кәсіби дағдыларын, шетелдегі әріптестерімен әңгімелесу жүргізуді, сондай-ақ жаңа кәсіби білім алу үшін кәсіби диалог жүргізу қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы гидрология
Жер бетінде кездесетін гидрологиялық процестердің жалпы заңдылықтары сипатталады. Табиғи сулардың (жауын-шашын, атмосфералық ылғал, мұздықтар, өзендер, көлдер, жер асты сулары, батпақ-тар, мұхиттар мен теңіздер) географиялық қабықта алатын орны жайында түсінік қалыптастырылады. Түрлі су көздерінің негізгі географиялық және гидрологиялық ерекшеліктері талданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан табиғатының зерттелуі
Бұл пән географ-студенттерге Қазақстан табиғатының зерттелу тарихы мен географиялық идеялардың тууы, қалыптасу жолы туралы териялық білімдерді беруді көздейді. Географиялық ғылым жүйесіндегі республикадағы географиялық зерттеулердің тарихы, атап айтқанда ресейлік және кеңестік ғалымдардың Қазақстан аумағындағы географиялық зерттеулері қарастырылады. Сонымен қатар Қазақстандағы қазіргі кездегі географиялық зерттеулерге талдау жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі өлкетану
Ауылдың, ауданның немесе облыстың табиғатын, тарихын және мәдениетін зерттейді. Мектептегі өлкетану пәні мектеп жағдайында оқушылардың мұғалімнің көмегімен немесе өз бетінше туған өлкенің табиғи-географиялық жағдайын зерттеу арқылы ғылыми таным дағдыларын қалыптастырады. Туған өлкенің тарихын зерттеудің материалдарын оқу-тәрбие жұмысында жоспарлы, жүйелі түрде қолдануды үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Smart технологиялар
Пән студенттерді интеллектуалды жүйелерді дамытудың қағидаларымен және әдістерімен таныстыруды, сондай-ақ оларды практикалық мәселелерді шешу үшін осы жүйелерді қолдануға үйретуді мақсат етеді. Пәннің міндеттеріне жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен әдістерін зерттеу, смарт жүйелерді жобалау және әзірлеу қағидаларын меңгеру, смарт құрылғыларды құрудың және оларды бағдарламалаудың аспаптық құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларына ие болу кіреді. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер смарт жүйелерді құрудың заманауи әдістері мен тәсілдері туралы білім алып, оларды іс жүзінде қолдануды үйренуі тиіс. Олар сондай-ақ смарт құрылғыларға арналған алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу дағдыларын игеріп, әртүрлі смарт платформалар мен технологиялармен тәжірибе жинауы қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Географиялық зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты - студенттерге әртүрлі аумақтардағы табиғи және әлеуметтік-экономикалық процестерді талдау, бағалау, түсіндіру және болжау үшін қажетті географиялық білім мен дағдылар кешенін үйрету. Пәннің негізгі міндеттеріне - географиялық ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістерін үйрету, картографиялық және геоақпараттық технологияларды меңгерту, географиялық объектілер мен құбылыстарды зерттеуге жүйелік және кеңістіктік тәсілдерді қолдану дағдыларын дамыту кіреді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер географиялық мәліметтермен жұмыс істеудің, кеңістіктік ақпаратты талдау мен түсіндірудің, географиялық зерттеудің заманауи әдістерін қолданудың ептіліктер мен дағдыларын, сондай-ақ географиялық мәселелерді өз бетінше зерттеуді және кәсіби қызметте шешімдер қабылдауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттеріне табиғи ресурстардың кеңістікте бөлінуін, демографиялық жағдайды, әлемнің әртүрлі елдерінің экономикалық және саяси географиясын зерттеу кіреді. Осы пәнді игеру барысында студенттер сыни тұрғыдан ойлау, жаһандық экономикалық, әлеуметтік және саяси процестерді талдау және бағалау, географиялық карталармен, статистикалық мәліметтермен және өзге де ақпарат көздерімен жұмыс істеу сияқты бірқатар маңызды ептіліктер мен дағдыларға ие болады. Сонымен қатар, студенттер өздерінің тұжырымдары мен ұсыныстарын логикалық негіздеу және дәлелдеу қабілетін дамытады. Осылайша, әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясын зерттеу студенттерге қазіргі әлем туралы, оның проблемалары мен даму болашақтары туралы жан-жақты түсінік алуға көмектеседі, сондай-ақ олардың жаһандық құбылыстар мен үрдістерді бағалаудағы аналитикалық қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Халықаралық туризм
Халықаралық туризм географиясын ғылыми пән ретінде зерттеу оның объектісін, пәнін, мақсаттары мен міндеттері, рекреациялық география мен туризм географиясы ұғымдарының арақатынасы, олардың соңғы онжылдықтардағы сыртқы туризмнің белсенді өсуі нәтижесінде өзгеруі, Туризм географиясының басқа ғылымдармен өзара әрекеттесуі, оны дамытудың әлемдік және отандық тәжірибесі талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүниежүзінің табиғат ресурстары географиясы
Пәннің мақсаты: студенттерде табиғи ресурстардың аумақтық орналасуын талдауға, олардың таралу заңдылықтарын және аумақ экономикасының дамуы үшін маңыздылығын анықтауға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді игерудің нәтижесінде білім алушының табиғи ресурстарды пайдалану саласындағы нормативтік базамен жұмыс істеу дағдылары, әлемнің салалық мамандануын айқындау үшін ресурстық әлеуетті бағалау дағдылары, табиғи ресурстарды аумақтық талдау әдістері, табиғат қорғау мониторингін ұйымдастыру дағдысы қалыптасуы тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүние жүзілік шаруашылық географиясы
Дүниежүзілік шаруашылық географиясы жалпы, салалық және аймақтық географиямен бір қатарда экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның құрамдас бөлігі болып табылады. Білім алушылар шаруашылықтың кеңістіктегі ұйымдастырылуын жан-жақты талдауды үйренеді. Дүниежүзілік шаруашылық географиясы өзінің арнайы мақсаттары, міндеттері, кеңістіктегі объектілерді зерттеу әдістері және құрылымы бойынша географияның өзге де салаларымен тығыз байланыста дамып келеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геоақпараттық жүйе технологиялары (ГАЖ)
«Геоақпараттық жүйелер технологиялары» студенттерді кеңістіктік деректерді жинау, өңдеу, талдау және визуализациялау үшін геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) қолдануға үйретеді. Пәннің мақсаттары ГАЖ-мен жұмыс істеу қағидаларын игеруді, география және кеңістіктік талдау негіздерін зерделеуді, қолданбалы мәселелерді шешуде ГАЖ технологияларын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды дамытуды, сондай-ақ іс-әрекеттің әртүрлі салаларында ГАЖ қолданылатын салаларментанысуды қамтиды. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер геоақпараттық жүйелердің құрылымы мен мүмкіндіктері туралы білім алады, әртүрлі ГАЖ пакеттерімен жұмыс істеуді үйренеді, кеңістіктік талдау әдістерін меңгереді және кеңістіктік деректерді өңдеу және интерпретациялау дағдыларын меңгереді, сондай-ақ геокеңістіктік ақпарат негізінде сыни ойлау және негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Рекреациялық география
Пән студенттерге рекреациялық жүйелерді географиялық зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін үйретуді және олардың әлеуетін бағалауды мақсат етеді. Бұл пәннің негізгі міндеттеріне рекреациялық қызметтің негізгі түрлерін зерттеу, аумақтардың рекреациялық әлеуетінің дамуына әсер ететін факторларды талдау, рекреациялық аудандар мен орталықтардың қалыптасуы мен даму ерекшеліктерін зерттеу кіреді. Осы пәнді игеру нәтижесінде студенттер рекреациялық география туралы білім алады, әртүрлі аумақтардың рекреациялық әлеуетін талдауды және бағалауды үйренеді, рекреациялық инфрақұрылым мен туризмді дамыту жобаларын әзірлеу мен негіздеудің дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Пән Қазақстан табиғатының зерттелу тарихы, Қазақстан аумағындағы табиғаттың қалыптасуының негізгі кезеңдері, жер бедерін қалыптастырушы факторлар, Қазақстанның ішкі сулары, топырақтары, өсімдік жамылғысы, жануарлар дүниесі, табиғат зоналары, табиғат ресурстары жайында теориялық білім береді, сондай-ақ Қазақстанның физикалық-географиялық аудандастырылуы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласының географиясы
Пән қызмет көрсету саласы және оның экономиканы аумақтық ұйымдастырумен байланысы туралы білімді қалыптастырады. Сондай-ақ қызмет көрсету саласының әлеуметтік-экономикалық рөлінің ерекшеліктерін анықтау, оның қоғам өміріндегі маңызын, Ұлттық экономика жүйесіндегі орнын сипаттайды. Студенттерде географиялық, экономикалық, әлеуметтік, қызмет көрсету саласын дамыту мен орналастырумен байланысты проблемалардың кеңістіктік ерекшеліктерін талдаудың ептіліктері мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Геосаясат және тұрақты даму
Экологиялық факторлар және олардың геосаясатқа әсері, Қазақстанның жеке аймақтарының экологиялық проблемалары, табиғат қорғаудың қазіргі кезеңдегі міндеттері, геосаясаттың ғылымдар жүйесіндегі орны, тұрақты даму факторлары және олардың геосаясатқа әсері, Қазақстанның жеке аймақтарының экологиялық проблемалары, табиғат қорғаудың қазіргі кезеңдегі міндеттері сараланады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғатты пайдалану экономикасы мен экологиясы
Пәнді оқу студенттерге адамның экономикалық іс-әрекеті мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу принциптерін түсінуге көмектеседі. Пәннің міндеттеріне экологиялық факторлардың экономикаға әсерін талдау және аумақтардың экологиялық жағдайын бағалау әдістерін зерттеу кіреді. Студенттер сонымен қатар табиғатты пайдалануды басқару тәсілдерін, сондай-ақ экологиялық мәселелерді шешуде экономикалық құралдарды қолданудың дағдыларын үйренеді. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер экономика мен экологияның өзара іс-қимыл мәселелеріне жан-жақты қарауды, экологиялық тәуекелдерді бағалау мен болжауды және табиғатты пайдаланудың оңтайлы стратегияларын әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Жаратылыстану ғылымын білімнің пән аралық саласы ретінде қарастырады. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі, байқау, эксперимент, өлшеу, абстракциялау, идеалдандыру, формализация, талдау және синтез, баламалау және үлгілеуді , жаратылыстану тарихын оқыту әдістерін, тіршіліктің пайда болуы және эволюциясын салыстырады. Жаратылыстанудың ғылыми негіздерін оқыту әдістері, кіріккен курстың мазмұнын, (физика, химия, биология, география, астрономия)қарастырады Әлемнің ғылыми жаратылыс сипатындағы эволюциялық ұғымдарды талдайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғатты пайдалану
Пән табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануды және адамның қоршаған ортаға әсерін зерттейді. Студенттер адамның табиғатқа әсерін бағалау әдістерін үйренеді, тұрақты даму қағидаларын және экологиялық мәселелерді шешу жолдарын үйренеді. Осы пәнді игеру нәтижесінде студенттер қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау дағдыларын меңгереді, оны қорғау және жақсарту шараларын әзірлеуге үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Географиялық білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялар
Географиялық білім беру жүйесіндегі жаңа инновациялық әдіс - тәсілдерді қолдану ерекшеліктерін, жаңа технологиялардың білім берудегі қолданылу мүмкіндіктерін, модульдік оқыту технологиясын, деңгейлеп саралап оқыту технологиясын, қашықтықтан оқыту технологиясын, тірек сигналдары арқылы оқыту технологиясын. Интер белсенді оқыту технологиясы арқылы білім сапасын дамытуын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гуманитарлық география
Гуманитарлық географияны зерттеу адамзат мәдениетінің кеңістіктік ұйымдасуы мен оның элементтерінің өзара әрекеттесуі туралы жан-жақты түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәннің міндеттеріне әртүрлі гуманитарлық құбылыстардың кеңістіктік аспектілерін талдау, мәдени ландшафттарды зерттеу және гуманитарлық географиялық сараптама әдістерін зерттеу кіреді. Гуманитарлық географияны оқитын студенттер кеңістіктік ақпаратты талдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді, гуманитарлық мәселелерді зерттеуде географиялық тәсілдерді қолдануды үйренеді және кеңістіктік, мәдени зерттеулер саласында сыни ойлауды дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның аймақтық экономикасы
Пәнді оқу студенттердің Қазақстан өңірлерінің әлеуметтік-экономикалық дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді. Пәннің міндеттеріне экономикалық көрсеткіштердің кеңістіктік таралуын зерттеу, аймақтық даму факторларын талдау және аймақтық экономикалық мәселелерді зерттеу кіреді. Студенттер сонымен қатар алған білімдерін қолданбалы мәселелерді шешу үшін қолдануды үйренеді және экономикалық деректермен жұмыс істеу және аймақтық процестерді талдау дағдыларын меңгереді. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер өңірлердің әлеуметтік-экономикалық жағдайын бағалау әдістерін, өңірлік даму проблемаларын анықтауды және талдауды үйренеді және өңірлік экономикалық үрдістерді болжау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану
Пән табиғаттың негізгі заңдылықтарын, жаратылыстану ғылымдары мен зерттеу әдістерінің өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Осы пәнді оқитын студенттер жаратылыстану әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, алынған деректерді талдауды және түсіндіруді үйренеді, сондай-ақ сыни ойлауды және алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлем географиясы
Бұл пәнде климаттың өзгеруі және адамзаттың тұрақты дамуы, әлемдік мұхит деңгейінің көтерілуі, аймақтық теңсіздік, адам дамуының гендерлік аспектілері және әлемдік экономиканың даму үрдістері, жерді және табиғатты пайдалану мәселелері, планетаның ландшафтының өзгеруіндегі антропогендік факторлар, экология, өнер, мәдени даму және мәдени мұра мәселелері, жер шарындағы қақтығыстар аймақтары және олармен байланысты демографиялық, азық-түлік және басқа да жаһандық мәселелер қарастырылады. Адамзаттың бұл мәселелері географиялық кеңістік тұрғысынан талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық және дәлелді түрде құра алады, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірін кәсіби меңгереді, кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілдік коммуникацияны жүзеге асырады
- Кәсіби деңгейде әлеуметтік-саясаттану, құқықтық ғылымдар білімін, қазақстандық қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді, қоғамның даму перспективаларын талдайды
- Әлеуметтік шындық жағдайында жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құрады, іскерлік қабілетін көрсетеді , озық тәжірибелерді талдайды
- Әртүрлі дереккөздер мен дерекқорлардан ақпаратты іздейді, талдайды, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешуде цифрлық технологияларды, жасанды интеллект негіздерін қолданады;
- Модельдерді, әдістерді, тәсілдерді пайдалана отырып жеке және командалық зерттеулер мен жобаларды жоспарлайды, орындайды, ұсынады және қорғайды
- География саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін озық тәжірибелерді талдайды, қажетті оқыту дағдылары мен тұлғалық дамуын қалыптастырады
- Оқытылатын салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті біледі, түсінеді және біліміне өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізуде тиімді қолданады
- Оқыту мен тәрбиелеудің мақсат-міндеттеріне, күтілетін нәтижелеріне және оқушылардың физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес қолайлы оқу ортасын құрады және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдайды, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастырады
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынады, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілік, көшбасшылықта креативтілік көрсетеді
- Кәсіби және қолданбалы міндеттерді шешу мақсатында әлем мен Қазақстанның физикалық және экономикалық географиясы, жаратылыстану, жалпы геология, метеорология және климатология, ландшафттану, гидрология, картография және топография салаларындағы білімдерін қолданады
- Географияны оқытудың әдіс-тәсілдерін меңгереді, оқыту және бағалау әдістемесін, оқу бағдарламасының теориялық және әдістемелік негіздерін талдайды, мектептегі географияның оқу жоспарын жасайды