6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы заманауи инновациялық технологиялар негізінде жоғары білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында сапалы білім беру үшін қажетті білім мен дағдыға ие, орыс тілі мен әдебиеті бойынша бәсекеге қабілетті педагогикалық кадрларды даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тәшеневтану
Қоғамдық сананы жаңартудағы және қазіргі заманның жаһандық міндеттерін шешудегі «Тәшеневтану» пәнінің аясында білім алушылардың тұлғалық, көшбасшылық идеяларын және тарихты саралау негіздерін игереді. Негізгі тарихи ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әдебиеттануға кіріспе
Қазіргі әдебиеттану ғылымында әртүрлі бағыттар мен тәсілдер қарастырылады; әдебиеттің өнер түрі ретіндегі ерекшелігін ашуға мүмкіндік беретін жаңа әдеби терминдер мен ұғымдар; әдебиеттің сөз өнері ретіндегі өмір сүру және даму заңдылықтары. Кәсіби қызметтегі мәселелерді шешуде идеялар мен тұжырымдамаларды қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіл біліміне кіріспе
Тіл білімінің пәні, міндеттері; тілдің шығу тегі, мәні мен функциялары; тіл құрылымы; тіл белгі жүйесі ретінде; әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктердің қасиеттері; әсіресе тіл мен сөйлеудегі тілдік бірліктердің өзара әрекеттесу жаңалықтары зерттеледі. Лингвистикалық терминдер оқу пәнінің көлемінде игеріледі. Тілдің нақты жұмыс істеу процестері туралы ақпаратты меңгеру дағдыларын қалыптастыру, Қазақстан Республикасындағы және басқа мемлекеттердегі тілдік ахуал мен тіл саясаты туралы фактілерді пайдалану сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тыныс белгілері бойынша практикум
Жай және күрделі сөйлемдердің тыныс белгілерінің маңызды ережелері қарастырылады: жай сөйлемдегі сызықша, сөйлемнің біртектес мүшелері, сөйлемнің оқшауланған мүшелері, сөйлем мүшесі болып табылмайтын конструкциялар; одағайсыз сөйлемдер, құрмалас сөйлем, құрмалас сөйлем, тура сөйлейтін сөйлемдер. Орыс тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдылары тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешуге үйретіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орыс әдебиетінің пропедевтикалық курсы
Әдебиеттану циклінің барлық теоретикалық және қолданбалы бөлімдері бойынша білімдегі олқылықтарды жою үшін орыс әдебиетінің мектеп курсы жазушыларының жұмысы қарастырылады. Әдеби зерттеу және көркем мәтінді талдау және түсіндіру әдістемесін игеру үшін білім жүйесі қалыптасып, дағдыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орфография практикумы
Орыс тілі орфографиясының, сөйлем мүшелерінің емлесі туралы маңызды қағидалар мен ережелер қарастырылады; мектепте жүргізілетін талдаудың барлық түрлері; Кез келген жанрдағы, стильдегі мәтіндерден емле қателерін тауып, түзету дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық шеберлік мектебі
Педагогикалық шеберліктің элементі ретінде мұғалімнің оқу-тәрбие процесін басқару шеберлігі, жасанды интеллект жүйесінде білімді көрсету мен өңдеудің заманауи әдістері қарастырылады. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі ұғымдары және оқытудағы педагогикалық шеберлік мәселелері зерттеледі. Сапалы педагогикалық бақылау дағдылары, ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласындағы практикалық мәселелерді шешуге кең жалпы дайындықты меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік
Ақша туралы негізделген шешімдерді басқару және қабылдау үшін әртүрлі қаржылық тұжырымдамалар мен құралдарды білу мен түсінудің маңыздылығын анықтайды. Мақсатқа жету үшін жаңа мүмкіндіктер жасауға және тәуекелге баруға мүмкіндік беретін кәсіпкерлік сананы дамытады. Қаржылық сауаттылық пен кәсіпкерлікті жаңа өнімге немесе қызметке нарықтық қажеттіліктерді зерттеуде, бизнес-жоспар құруда, қаржыландыруды қамтамасыз етуде және пайда алу үшін қаржыны тиімді басқаруда тиімді комбинация ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері; экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы менеджмент; табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері; негізгі экологиялық түсініктердің сипаттамасы және табиғи жүйелердің қызмет етуіндегі заңдылықтар; қоршаған ортаны бақылау, өткізіліп жатқан оқиғалардың заңдылығы; нормативтік құқықтық актілермен жұмыс мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми-зерттеудің әдістемесі, ерекшеліктері; ғылыми зерттеудің процедурасы; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеу мақсаты; ғылыми-зерттеудегі математикалық әдіс; бастапқы ақпаратты жинақтау әдістері (сауал әдістері: анкеталау, интервью, эксперттік сауал, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауал) туралы мәліметтер қамтылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл бойынша арнайы семинар
Тіл және сөйлеу жүйелерінің қызметі мен динамикасы зерттеледі; тіл білімінің негізгі терминдері мен түсініктерін; ғылыми стильдің синтаксистік және лексикалық ерекшеліктерін; терминологиялық аппараты қарастырылады. Тілде ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру; оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстары; лексикалық материалды жинақтау тәсілдері; лексикалық материалды талдау әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс әдеби тілінің нормалары
Норманың тең емес байланысуы (қаттылығы) мен тұрақтылығын, оның әрекетінің кеңдігін талқылайды; әдеби тіл және оның қасиеттері; қазіргі орыс әдеби тілінің жазба негізі; дисперсия және норма; сөз қолдану нормалары; орыс әдеби тілінің орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық нормалары. Дағдылар қарым-қатынастың кәсіби саласында алған білімдері мен сөйлеу құралдарын пайдалана отырып, тұлғааралық, мәдени-етаралық және кәсіби қарым-қатынастарды жүзеге асыруы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдісі
Орыс тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесінің ерекшеліктері талданады; орта мектепте орыс тілін мектеп оқушыларына оқытудың мақсаты, мазмұны, әдістері мен ұйымдастыру формалары; оқу-әдістемелік құралдар және оларды оқу үрдісінде пайдалану жолдары; балалардың тіл туралы ақпаратты меңгеру ерекшеліктері; орыс тілін әртүрлі оқу жағдайында және әртүрлі типтегі орта оқу орындарында оқытудың ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениеті негіздері
Қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер; Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Пәнде педагогика ғылымының негізінде анықтала отырып, педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі пәнінің мақсат-міндеттері, категориялары, құрылымы, әдіснамалық негіздері, негізгі даму кезеңдері, педагогикалық процестің түсініктері, оқу-тәрбие жұмыстарының формалары, әдістері және қолданылатын құралдары қарастырылады. Педагогика ғылымының өзекті мәселелері, ҚР қазіргі заманауи тәрбие тұжырымдамалары, мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі және тәрбие жұмысының диагностикасы сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XI-XYIII ғасырлардағы орыс әдебиеті
Ежелгі орыс әдебиетінің пайда болуы, оның орны мен функциялары, кезеңдік дамуы, жанрлар жүйесі, көркемдік әдістің бірегейлігі, дүниетаным мен әдістің жанрлар жүйесімен байланысы, әдебиет ескерткіштері; XVIII ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихымен танысу әдеби формалардың, стильдердің қалыптасуы мен өзгеру тарихын сипаттауға бағытталған, сюжеттер мен мотивтер, композиция әдістері, әдеби бағыттар мен талғамдар, әдеби өмір, өзара іс-қимыл, әдебиеттің басқа өнер түрлерімен байланысы; XVIII ғасырдың белгілі орыс жазушыларының шығармашылығы қарастырылады, орыс әдеби тілінің нормаларын меңгеру дағдылары және сөйлеудің функционалды стильдері жүйесі практикалық бағытта қолданылады..
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолданылуымен таныстыру болып табылады. Студенттер болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, сондай-ақ жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Адам іс-әрекетінің еңбек қызметі саласын қамтамасыз ететін пәндік феномен ретінде кәсіби қазақ (орыс) тілінің рөлі; пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді басты құрылымдары; қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология; арнайы кәсіби бағытталған материалдар және оларды кәсіби жағдаяттарда берілген тапсырмаларда қолдану; кәсіптік құзіреттілік: орыс тіліндегі мәтіндерден бағдар алу, кәсіби мазмұнда монологты баяндау және т.б.; Кәсіби қазақ (орыс) тілінің пәнаралық байланысы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шығыс халықтарының фольклоры
Жаңа замандағы Еуропадағы Шығыс туралы ғылыми білімдердің пайда болуы мен даму ерекшеліктері қарастырылады. Британдық шығыстану талданады: ұйымдар, концепциялар, тұлғалар; шығыс халықтары ауыз әдебиетінің негізгі сипаттамалары мен Шығыстың әлемдік ғылымына әсері; Шығыс және дүниежүзілік әдебиеттану; азаттық алған елдердің әдебиетінің дамуының концепциялары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
Балалар мен жасөспірімдердің физиологиясы мен дамуының модельдері, денсаулықты сақтау мен нығайтуға байланысты жеке және психологиялық тұлғалық ерекшеліктер, оқушылардың, ба-ламен және мұғалімнің дағдыларын анықтау және дамыту, оқушылар мен балалардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтын жүргізу, және оны ұстанудың артықшылықтарын түсіндіру, жұмыс орнында дене шынықтыру және тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру әдістері сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орыс халық ауыз шығармашылығы
Орыс ауызша халық шығармашылығының ерекшелігі және фольклористика ғылым ретінде зерттеледі. Ауызекі халық шығармашылығы жанрларының жүйесі, олардың жұмыс істеу ерекшелігі, мазмұны және поэтикасы; фольклоршылардың негізгі еңбектері; фолькло-ра туындылары мен ли-тератураның ұқсас жанрлары арасындағы айырмашылықтар; фольклордың классикалық басылымдары; фольклорлық мәтіндер (бірінші кезекте мектеп бағдарламаларына енгізілетін мәтіндер); орыс әдебиеті мен ғұламаларының қалыптасуындағы, олардың ұлттық ерекшелігін қалыптастырудағы фольклордың маңызы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі орыс әдебиеті
Ең үлкен құбылыстармен танысу орыс мәдениеті мен әдебиеті тарихында көне орыс мәтіндерінің табиғаты, оларды зерттеу принциптері, тақырыптары, көркемдік ерекшеліктері, әр кезеңнің маңызды ескерткіштері туралы түсініктердің қалыптасуы туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық ақпараттық шешендігі
Классикалық және заманауи риториканың принциптері мен әдістері талданады; әр түрлі жанрдағы көпшілік алдында сөйлеуді дайындау ережелерін, аргумент теориясының принциптерін, аргументтердің түрлерін қарастыру; сөйлеудің лекциялық, орфоэпиялық, грамматикалық және стилистикалық нормалары (ауызша және жазбаша түрде). Сөйлеу техникасын жетілдіру тәсілдері, сөйлеуде қолданылатын экспрессивтілік құралдарын игеру үшін спикердің имиджін жасау (сөйлеу жолдары мен фигуралары); риториялық мәтін құрамы, мазмұнының ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы және фразеологиясы
Қазіргі орыс тілінің сөздік құрамының жүйелі ұйымдастырылуы, оның тұрақты (фразеологиялық) қоры лексиканың құрамдас бөлігі ретінде зерттеледі; оның әлеуметтік-лингвистикалық және жүйелік-семасеологиялық табиғаты; диахрондық даму және қалыптасу заңдары; стилистикалық және полифункционалды мүмкіндіктері; этимологиялық ағымдар мен лекисканың толығу жолдары және қазіргі орыс тілінің сөздік және фразеологиялық құрамының өзгеруі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Пәнде балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу жолдары мен тәсілдері сипатталады. Инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары, білім беру қызметінде инклюзивті білім берудің ерекшеліктері, инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие процесінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің заманауи моделдері мен оны іске асыру жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Қазіргі орыс тілінің салалары талданады: фонетика, фонология, орфоэпия, графика және орфография; қазіргі орыс тілінің дыбыстық жүйесі және тілдегі негізгі дыбыстық процестер; фонемалар-сөздер мен олардың формаларын ажыратуға қызмет ететін дыбыстық бірліктер; қазіргі орыс тілінің нормалары-орыс тілінің фонетикалық жүйесінің негізі болып табылатын әдеби айтылым; орыс алфавитінің құрамы, дыбыстар мен әріптер арасындағы қатынас; графика мен орфография принциптері арқылы тілдің дыбыстық және жазбаша жақтарының арақатынасын көрсететін емле ережелерінің жиынтығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ономастика теориясы мен практикасы
Ономастиканың ғылым ретіндегі қазіргі жағдайы, оның басқа ғылымдармен байланысы, қазіргі ғылыми білім контекстіндегі ономастиканың өзекті мәселелері талданады; ономастикалық лексиканың ерекшелігі, жалқы есімнің семантикасы, жалқы есімнің қызметі, ономастикалық кеңістік. Алынған білімді кәсіби және ғылыми жағынан да, күнделікті өмірде де сәтті қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ΧIΧ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
Әдеби процестің заңдылықтары туралы қазіргі теориялық және тарихи-әдеби түсініктерді ескере отырып, ΧIΧ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетін дамыту; жанрлық жүйені қайта қалыптастыру; сентименталды әдебиет жанрлары; орыс поэзиясында романтизмді бекіту; эстетикалық ой және декабристердің азаматтық болмысы, драматургиядағы классицизм үрдістері; реализм үрдістері; белгілі орыс жазушыларының шығармашылығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Тілді меңгеру деңгейі В1 және В2 деңгейлері, кәсіби шет тілін оқытылатын пән ретінде қарастырады, кәсіби және ғылыми терминологиямен қатар жаңа заман талабына сай инновациялық технологияларды пайдалану, кәсіби жабдықтар мен ерекше еңбек жағдайлары, шет тілдеріне негізделген мамандандырылған пәндердің мазмұндық сипаттамалары, негізгі шартсыз тұжырымдамалық аппарат және оның шетел тіліндегі түрі, шетел тілін кәсіби бағытта оқыту", "шет тілі бойынша кәсіби біліктілік" ұғымдарының анықтамалары сонымен қатар болашақ мамандарға арналған шет тілін оқытудағы негізгі әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар
Мұғалімнің білімге деген жаңа көзқарасы, ішкі әлеуетін арттыру және әлемдік тәжірибе саласындағы білім деңгейін арттыру қарастырылады. Білім беру мәселелеріндегі жаңа әдістер талданады, мұғалім сарапшы ретінде; оқыту мониторингін жүргізу, кері байланысты қамтамасыз ету мәселесі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ΧI ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің үдерісі
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби процесті зерттеу және көркем-эстетикалық жүйелердің (романтизм мен реализм) ірі өкілдерінің шығармашылығы саласындағы әдебиеттану ғылымының жаңа жетістіктері қарастырылады. ХІХ ғасырдың 60-жылдарындағы әдеби процесс және қоғамдық өмір; демократиялық беллетристика; XIX ғасырдың 70-жылдарының әдеби процесі; халықтық бағыттағы әдебиет; ХІХ ғ. 80-90-шы жылдарындағы әдеби процесс тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби коммуникациялар қалыптасады, алған білімдерін мемлекеттік, орыс тілдерінде, қарым-қатынас жағдайына сәйкес ауызша және жазбаша нысанда пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері
Қазіргі оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың сенімді және технологиялық жүйесін қалыптастыру мәселелері жаңа білім беру стандарттарын енгізуге байланысты зерттелуде. Білім беру процесінде бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктеріне негізгі көзқарастар, оқушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны жүзеге асыру тәсілдері, нысандары мен құралдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Фонетика және фонология
Қазіргі орыс тілінің негізгі фонетикалық және фонологиялық құбылыстары қарастырылады; орыс тілінің дыбыстары, фонетикалық бірліктер; басқа тілдердің фонындағы орыс тілі фонемаларының фонологиялық позициялары талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің негізгі мәселелері
ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің дәстүрлері мен жаңалықтары мәселелері, негізгі авторлардың шығармашылығы талданады; «ауыл», «әскери», «күнделікті», «өндірістік», «жастар» тақырыбындағы прозалық шығырмалар. Алған білімдерін өз бетінше еңбек процесін ұйымдастыруға қолдана білу дағдылары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
«Сөз тіркесі», «Жай сөйлем», «Жай күрделенген сөйлем», «Күрделі сөйлем» бөлімдерінің ұғымдық-терминологиялық аппараты қаралады; синтаксистік бірліктердің негізгі, елеулі белгілері (сөз тіркестері, қарапайым және күрделі сөйлемдер, мәтін бірліктері), олардың құрылымы мен семантикасының ерекшеліктері; синтаксистік кіші деңгейін ескере отырып, тіл жүйесінің құрылымы; синтаксисті зерттеудегі негізгі бағыттар мен тәсілдер; қарапайым және күрделі ұсыныстардың барлық типтерін синтаксистік және пунктуациялық талдау. Кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерімен тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде коммуникация қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Функционалдық морфология
Орыс тілінің қазіргі морфологиялық жүйесін сипаттау, тілдің грамматикалық құрылысының құрылымдық және функционалдық заңдылықтарын зерттеу, орыс тілінің тілдік құбылыстарын ерекше пайымдауға байланысты білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел әдебиетінің жанрлары, бағыттары, әдістері
Шетел әдебиеті түрлерінің, жанрларының, әдістерінің жүйесі, олардың белгілі бір тарихи әдеби процесс арқылы шарттылығы қарастырылады. Ұлттық әдебиеттердің қалыптасуы мен жанрлық жүйелердің ұлттық ерекшелігі зерттеледі; негізгі теориялық концепциялардың белгісіздігі және жанрлық шекаралардың ерекшеліктері; негізгі жазушылардың шығармашылығы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиеті тарихы
ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің негізгі тақырыптық және стильдік бағыттары зерттеледі; соцреализм концепциясы; сын және журналистика; революция және азаматтық соғыс тақырыбы; шетелдегі орыс прозасы; негізгі жазушылардың шығармашылығы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Функционалдық синтаксис
Орыс сөйлемінің құрылымдық ерекшеліктері, әртүрлі функционалдық-семантикалық қатынастарды білдіру құралдары талданады: айқындаушы, себепші, салдарлық, мақсатты, жеңілдікті, шартты және т.б. Мәтіннің синтаксистік модальділігі, сөз тәртібі, құрылымы және типтері проблемалары қаралады; қазіргі орыс тілінің синтаксисін сипаттаудың әдіснамалық принциптері; тілдің негізгі таңбалы бірлігі ретінде сөйлем; құрылымдық, коммуникативтік, семантикалық аспектілерде тілдің синтаксистік қабатының әртүрлі тілдік фактілерін талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сөзжасам және қазіргі заманғы орыс тілінің морфологиясы
Әдеби сөзді ауызша және жазбаша нысанда еркін меңгерген, тілтану тұрғысынан тілдік (оның ішінде көркемдік) мәтінді сенімді талдаған сөз тудыру тәсілдері мен сөзжасамды зерттеп зерделей білетін, мектепте қандай да бір тақырыпты оқыған кезде қажетті нақты әдістемелік тәсілдерді білетін және қолдана алатын мұғалімді даярлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің үдерісі
ΧIΧ ғасырдың екінші жартысындағы әдеби процестің заңдылықтары, әдеби шығармалардың пайда болу хронологиясы қарастырылады; реализмнің ерекшелігі тұтастай алғанда әдеби бағыт ретінде және оның жеке жазушылардың шығармашылығындағы көрінісінің ерекшелігін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
Әдеби процестің заңдылықтары туралы қазіргі теориялық және тарихи-әдеби түсініктерді ескере отырып, ΧIΧ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетін дамыту; жанрлық жүйені қайта қалыптастыру; сентименталды әдебиет жанрлары; орыс поэзиясында романтизмді бекіту; эстетикалық ой және декабристердің азаматтық болмысы, драматургиядағы классицизм үрдістері; реализм үрдістері; ұлы жазушылардың шығармашылығын таныту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көне дәуір, орта ғасыр және қайта өрлеу дәіріндегі шетел әдебиеті
Шетел әдебиетінің қалыптасуының бастапқы кезеңі, мифтер, әдебиеттің мифологиялық сипаты, Гомердің қаһармандық эпосы талданады. Негізгі әдеби түрлерінің, түрлері мен жанрларының қалыптасуы, ежелгі грек әдебиеті, рим әдебиеті зерттеледі. Ортағасырлық әдебиеттің діни сипаты, әртүрлі халықтардың қаһармандық эпосы зерттеледі. Лирикалық жанрлар жүйесін қалыптастыру және романның әртүрлі сорттары талқыланады: рыцарьлық, қалалық, және т.б.; Қайта өрлеу дәуірі әдебиетінің гуманистік пафосы; ренессанс реализмінің ерекшеліктері; Оңтүстік және Солтүстік Ренессанс Ірі жазушылардың шығармалары зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәнерлеп оқу
Мәнерлеп оқу теориясының негізгі ережелері оқытылады; ауызша сөйлеу мәдениетін дамыту; мәнерлеп оқудың екі түрі – кітаптан және жатқа оқу; әртүрлі жанрдағы шығармаларды мәнерлеп оқу ерекшеліктері; басқа оқырмандардың оқуын талдау және бағалау жұмысы қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спецсеминар по литературе
Ғылыми-зерттеу жұмыстары қарастырылады. Негізгі әдеби әдістер мен мектептер; салыстырмалы тарихи әдебиеттану, мифологиялық мектеп, формализм және структурализм зерттеледі. Библиографиялық сипаттаудың негізгі принциптері мен ережелері талданады. Реферат жасау, қайталау, аннотациялау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Филологиялық пәндер жүйесіндегі лингвистикалық білімнің орны қарастырылады; лингвистикалық зерттеу пәні; әдістемесі лингвистикалық зерттеулердің гигиенасы; тіл туралы ғылымның ғылыми және практикалық қолдану теориялары; тіл білімінің бағыттары мен мектептері. Бұл міндеттер курстың екі бөлімінде дәйекті түрде шешіледі: «Жалпы тіл білімі» дұрыс мағынасында немесе тілдің жалпы теориясы және тіл ғылымының даму кезеңдерін, ғылыми мектептерін жүйелейтін «Тіл туралы ғылым тарихы», тенденциялар мен тұжырымдамалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа замандағы шетел әдебиетінің тарихы (ΧVΙΙ-ΧΧΙ ғғ) /
Шетел әдебиетінің ағарту дәуірінің XVII-XXI ғасырлардағы философиялық негіздері, энциклопедисттердің қызметі, ағартушылық реализм және басқа әдістер: сентиментализм, романтизмге дейінгі және романтизм зерттеледі. ΧΙΧ ғасыр реализмінің ерекшеліктері, оның сыни бағыттылығы қарастырылады; типтік қаһармандардың бейнелерін ашу; романның жаңа жанрлық формаларының қалыптасуы; модернизм дәуірі және экзистенциализм әдебиеті. Жаңа жағдайларда дәстүрлі әдістердің эволюциясы зерттеледі: постреализм, постмодернизм және халық әдебиеті; зерттелетін дәуірдің негізгі авторларының шығармашылығы; әлем әдебиетінің қалыптасуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа замандағы шетел әдебиетінің поэтикасы
Шет елдердегі әдебиеттің поэтикалық шығармаларының бейнелі құрылымының ерекшеліктері, поэтиканың тұтас жүйе ретінде қалыптасуы зерттеледі; әртүрлі көркемдік әдістердің, бағыттар мен ағымдардың тартымдылығы менитермелеуі; реализм, сентиментализм, предромантизм және романизм; декаденция әдебиеті: символизм, натурализм, сюрреализм, футуризм т.б. шолу жасалады: сана ағымы және поэтика экзистенциализм жайлы қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті стилистика
Тілдік құралдарды шығармашылық іріктеу, жүзеге асыру, түрлендіру принциптері қарастырылады; мәтін фрагменттерін талдау, түрлендіру, композиция; идея және оның мәтіндегі бейнеленуі. Шығармашылық тапсырмаларды шешу бейтараптан экспрессивтіге, стандарттан жеке-бірақ авторлыққа, болжамнан күтпегенге, монологтан диалогизмге дейінгі жолы қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Қазіргі орыс тілінің стильдік жүйесі оның барлық құрылымдық деңгейлерінде (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік) қарастырылады. Орыс тілінің функционалдық стильдері (ауызша, ресми-іскерлік, ғылыми, публицистикалық, көркемдік) талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Әдебиеттің мәдениеттің бір бөлігі ретіндегі негізгі сипаттамалары және өнер түрлерінің бірі ретіндегі өзіне тән ерекшеліктері беріледі; әдебиет пәндерінің бірі ретінде әдебиет теориясының қалыптасу және даму тарихы, оның бастауынан ХХІ ғасырдың басына дейін қарастырылады; негізгі әдеби-ғылыми ағымдар мен мектептердің атаулары, олардың теориялық және эстетикалық концепцияларының өзіндік ерекшелігі; жекелеген мәтіндер мен тарихи-әдеби процесті талдауда қолданылатын теориялық және әдеби терминдер мен ұғымдардың атаулары мен аса маңызды сипаттамаларын; тарихи-әдеби процестің негізгі сипаттамаларын, орыс әдеби әдебиетінің даму кезеңдерін, аса маңызды әдеби қозғалыстар мен тілдің типологиялық ерекшеліктерін; көркем мәтінді форма мен мазмұн бірлігінде талдау мен түсіндірудің принциптері мен әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін өткізу әдістемесі бойынша арнайы курс
Қазақ тілінде оқытатын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің ерекшеліктері қарастырылады; типтік қателерді анықтауға бағытталған тәрбие жұмысын ұйымдастырудың принциптері мен әдістері; ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сөйлеу мәдениеті
Сөйлеу мәдениеті тілді практикалық меңгеру деңгейі ретінде, әдеби сөйлеудің коммуникативтік қасиеттері (дұрыстығы, дәлдігі, тазалығы, логикасы, орындылығы, мәнерлілігі, эстетикалық және этикалық жүйелілігі) туралы ілім ретінде және білім, білік, дағды жүйесі ретінде қарастырылады. және тілді қарым-қатынас мақсатында тиімді пайдалануды қамтамасыз ететін қабілеттер. Сөйлеу мәдениетінің нормативтік, коммуникативтік және этикалық аспектілері талданады. Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас дағдылары грамматикалық білім мен сөйлеу құралдарын қолдану арқылы қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- пәннің негізгі бөлімдері мен пәнаралық бағыттар бойынша білім жүйесін белсенді қолдана алады
- орыс тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи инновациялық әдістемелік тәсілдерді тиімді қолдануға қабілетті болады
- студенттердің сыни ойлауын, мәселелерді шығармашылық және ұжымдық шешу дағдыларын қалыптастыру мақсатында пәннің құрылымын, негізгі тұжырымдамаларын сәтті талдай алады
- орыс тілі мен әдебиетін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды тиімді қолдана алады
- пән бойынша таңдалған мақсаттарға сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалау мен диагностиканы нәтижелі қолдана алады
- қазіргі орыс әдеби тілінің нормаларын, сөйлеудің функционалдық стильдерін сапалы түрде анықтай алады
- ғылыми, әлеуметтік және коммуникативтік аспектілер бойынша кәсіби пайымдауларды қалыптастыру үшін ғылыми ақпаратты дұрыс талдай алады
- ғылыми және оқу материалдарын әзірлеу үшін теориялық және әдістемелік білімдерін сәтті қолдануға қабілеттті болады
- Лингвистика, әдебиеттану және орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы білім беру мәселелерін белсенді түрде шешуге қабілетті болады
- өз идеяларын дамыту және басқалардың іс-әрекеттері мен пайымдауларын бағалау үшін жүйелі ойлауды шығармашылықпен қолдануға қабілетті болады
- көшбасшылық қабілеттерін және ортақ мақсаттарға жету үшін ұжымда жұмыс істеу қабілетін белсенді түрде көрсете алады
- кәсіби қызметті практикалық қолдану мақсатында тілдік жүйені және тарихи-әдеби процесті дұрыс талдай алады;