Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M01608 Тарих в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагог кадрларды даярлау және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру және оқытудың инновациялық технологияларын қолдану.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
Оқу мерзімі
2 года
Кредиттер көлемі
120
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M01 Педагогикалық ғылымдар
Дайындық бағыты
7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Білім беру бағдарламаларының тобы
M016 Тарих педагогтерін даярлау
  • Ғылыми-әдістемелік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Осы оқу пәнін оқу мақсаты ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктері, мазмұны, терминологиясы, принциптері, ұғымдары, заңдары туралы білімді меңгеруден тұрады. Ғылыми-әдістемелік дайындық жұмыс істейтін мамандардың кәсібилігінің маңызды құрамдас бөлігі және магистранттардың кәсіби дайындығының жоғары деңгейінің кепілі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Диссертациялық зерттеудің ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу-әдістемелік және Оқу материалдары ғылымның қазіргі даму деңгейін, сондай-ақ магистранттардың магистрлік жұмысты жазуға дайындығының мазмұны мен бағытын авторлық көзқарасты көрсетеді. Оқу материалын баяндау кезінде магистранттарға оқу материалдарын неғұрлым жоғары деңгейде меңгеруге мүмкіндік беретін оқу процесін қамтамасыз етудің қажетті қазіргі заманғы ақпараттық-техникалық құралдарын пайдалану көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс пәннің теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін білдіреді, Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында орындалатын ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын жалпы талаптарды белгілейді. Осы курста Қазақстан Республикасының "Білім туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының "Ғылым туралы" Заңына және т. б. сәйкес терминдер мен анықтамалар қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы ғылым феномені проблематикасына арнайы талдау пәні ретінде енгізеді. Ғылым тарихы мен теориясы және ғылымның философиялық, социологиялық талдауы туралы түсінік береді. "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеті мен дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    "Басқару психологиясы" курсы мекемелерде психолог қызметінің негізгі теориялық, әдістемелік және практикалық мәселелерін жүйелі түрде баяндауды ұсынады. Студенттермен жұмыс жасауда ғылыми-психологиялық білімді іске асыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми эксперимент негіздері
    Несиелер: 5

    Кез келген ғылым аясында жаңа білім алудың негізгі тәсілдерін зерттейді. Ғылыми әдістің маңызды жағы, оның кез келген ғылым үшін ажырамас бөлігі нәтижелерді субъективті түсіндіруді болдырмайтын объективтілік талабы болып табылады. Жоғары мектептегі ғылыми зерттеулерді, инновациялық қызметті ұйымдастыруға, жоспарлауға және басқаруға байланысты мәселелерді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Диссертациялық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарих саласындағы ғылыми жобалар мен әзірлемелерді өткізу үшін қажетті мәселелерге, аспектілерге, заңдарға, принциптерге, үрдістерге, әдістерге, магистрлік диссертацияны жазу, ресімдеу және қорғау әдістеріне арнайы көңіл бөлінген оқылатын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Методология научных исследований
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми зерттеу әдістемесінің категориялары мен негізгі ұғымдарымен, ғылыми танымның нысандары мен әдістерімен, ғылыми-зерттеу қызметінің принциптері мен ұйымдастырылуымен; тарихи зерттеулер саласындағы ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы практикасының негізгі мәселелерімен; жаңа ақпараттық ресурстармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасы негізгі мәселелерді қамтиды: жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылым әдіснамасы, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі, жоғары мектепте оқыту теориясы (дидактика), жоғары мектепте оқытудың кредиттік жүйесі негізінде оқыту үдерісін ұйымдастыру, болашақ мамандарды дайындауда оқытудың белсенді әдістері мен формалары, жоғары мектепте жаңа білім беру технологиялары, жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. СҒЗЖ, жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеудің әлеуметтік институты, Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Студенттердің кәсіби іс-әрекеттің әр түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі. Шет тілі курсы кәсіби мақсаттар үшін студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін және экономика саласында күнделікті және кәсіби қарым-қатынасты арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және тәрбие мақсаттарын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихындағы деректану
    Несиелер: 5

    Курстың ерекшелігі жергілікті зерттеулермен тығыз байланыс болып табылады, онда магистранттар өздерінің зерттеу дағдыларын жетілдіре отырып, әртүрлі көздермен жұмыс жасай отырып, өздері тікелей қатыса алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Современная история Казахстана: проблемы и перспективы развития
    Несиелер: 5

    Қазақстанның қазіргі тарихын зерттей отырып, магистранттар ХХ ғасырдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі адамдар мен олардың қоғамдарының өміріндегі қызықты оқиғалар туралы нақты түсінік алады. Қазіргі Қазақстан тарихы курсын дайындау барысында тарихты зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздері мен проблемалық тәсілдері қолданылды. Осыған сәйкес, Курс мазмұны жоғары білім бағдарламасын қайталамайды. Хронологиялық шеңберлер Қазақстанның тәуелсіздігі жолындағы ұлттық идеялар мен қозғалыстардың даму тарихын қамтиды. Кезде теориялық және практикалық оқытудағы қазіргі заман тарихы, Қазақстанның қолданылады пәнаралық тәсіл. Тарих ғылымында, саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану және т. б. қолданылатын ғылыми және әдіснамалық тәсілдердің маңызы анықталды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректану мен тарихнаманың теориялық-әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    болашақ өмірге және кәсіби қызметке қажетті тарихи білімнің жалпы негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орта Азия өңіріндегі мемлекеттердің сыртқы саясатының қалыптасу тарихы
    Несиелер: 5

    Орталық Азия аймағы мемлекеттерінің сыртқы саясаты және қалыптасу тарихы. Соңғы жылдары Орталық Азия өңіріндегі геосаяси жағдай елеулі өзгерістерге ұшырап отыр. Өңір мемлекеттері бір-бірінен алыс. Жағдайдың күрделенуіне алып келетін маңызды фактор өз шешімін таппайтын және сыртқы саяси қызметте оларды шешу жолдарын таба алмайтын көптеген жинақталған мемлекетаралық проблемалар болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Каспий сыртқы саясатының доктринасын қалыптастыру тарихы
    Несиелер: 5

    Каспий маңы мемлекеттері көп жылдар бойы теңізді бөлу принциптері туралы келісе алмады,көлдер аймақта әскери-теңіз күштерін өсіре бастады. Иран мен КСРО Каспийді делимитациялау туралы мәселе. Каспий бөлімінің сыртқы саяси Доктринасының қалыптасу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңа бағыттар шетелдік тарихнама
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты: біріншіден, магистранттарда ХХ-ХХІ ғ.басындағы Батыс тарих ғылымының негізгі даму тенденциялары туралы түсініктерді қалыптастыру, екіншіден, тарихи әдебиеттерді талдай білу, оған өзінің көзқарасын анықтау, сонымен қатар тарихи, кең гуманитарлық ойдың үздік жетістіктерін өз қызметінде пайдалану. Пәнді оқытудың негізгі міндеті: - Батыс Еуропа мен АҚШ-тың жетекші тарихнамалық бағыттары мен мектептерінің қызметін зерттеу; - бірқатар ірі батыс ғалымдарының шығармашылығын талдау; - ең маңызды тарихи зерттеулермен, мақалалармен және монографиялармен танысу; - зерттеу жұмыстарындағы тарихнамалық ��олуларды жазу үшін пәнді оқу кезінде алынған білімді қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық деректану
    Несиелер: 5

    Деректану теориясы дербес сала ретінде (қалыптастыру және дамыту). Бөлу деректану ғылымының дербес саласы тарихи білімнің. Әр түрлі кезеңдердің тарихи ғылымы тарихи танымның гносеологиялық және әдіснамалық аспектілеріне ерекше назар аударумен сипатталады. Бұл мағынада тарих ғылымының арнайы саласы ретінде өзінің тарихы мен әдіснамасына ие деректану да жатпайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тарихнамасындағы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның тарихи ғылымы соңғы уақытқа дейін әлемдік қоғамтану ғылымынан бөлек дамыды. Идеологиялық табумен бірге оқшаулау ол үшін ең теріс салдары болды, онда антинафиялық схемалар мен тұжырымдамаларды бекітуге ықпал етті. Мұндай жағдайда отандық тарих ғылымының әдіснамалық шектеулілігін еңсерудің және әлеуметтік рөлі мен танымдық қабілетін арттырудың алдын ала қажетті шарты оны біртұтас және біртұтас әлемдік тарих ғылымының құрамдас бөлігі ретінде ұғыну болып табылады. Осы негізде шетелдік тарихнаманы мұқият зерттеу Батыс авторларының зерттеулеріндегі барлық жаңашылдықты мойындау мен меңгерумен сүйеме��денуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа тарихын зерттеудегі жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқып, магистранттар Қазақстанның жаңа тарихын зерделеудегі жаңа әдіснамалық тәсілдер туралы нақты түсінік алады. Басты назар жаңа методологиялық ұстанымнан жазылған еңбектерге, жаңа мұрағаттық деректерді пайдалану арқылы жасалған. Бұл пән Қазақстанның жаңа тарихының келесі өзекті мәселелерін зерделеуді көздейді: Ресей мемлекетінің құрамына кіру; қазақ халқының ұлттық-азаттық күресі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы жаңа уақыттың тарихын тарихнама
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде магистранттар методологияның басты принципі болып табылатын адамгершілік және тарих принциптеріне негізделген өркениетті әдіснаманы басшылыққа алуы тиіс. Белгілі бір оқиғаларды зерттеудегі тарихнамалық тәсілде магистрант нақты-тарихи, салыстырмалы-тарихи, тарихи-типологиялық, тарихи-генетикалық, диалектика-материалистикалық, жүйелік-құрылымдық, статистикалық таным әдістері мен ретроспективті талдау әдістерінен басқа жаратылыстану, әлеуметтік ғылымдар әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Кеңес тарих мектебінің дағдарысына байланысты Қазақстанның тарих ғылымының қазіргі даму кезеңі тарих ғылымының бүгінгі талаптары тұрғысынан тарихшылардың тұжырымдамалық шешімдерін қайта пайымдауға және олардың еңбектеріне түбегейлі және объективті баға беруге тиіс. Осы арқылы жоғары оқу орындарында Қазақстан тарихнамасын дербес пән ретінде зерттеу айқындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихнама
    Несиелер: 5

    "Тарихнама" оқу курсы тарихнама саласында нақты білімді қалыптастыруға, ғылыми зерттеу дағдылары мен оның процедуралары туралы түсінікке бағытталған. Курсты оқу барысында тарихнама ғылымының әдістері мен мәселелері, тарихи ойдың бағыттары мен мектептерінің негізгі мазмұны, сондай-ақ зерттеу жұмыстарындағы тарихнамалық талдау әдістері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының сыртқы саяси доктринасын қалыптастыру тарихы
    Несиелер: 5

    Талданады сыртқы саяси доктринасын қалыптастырудың тарихы Қазақстан Республикасы тәуелсіздік алған сәттен бастап. Қазақстан Республикасының сыртқы саяси Доктринасын қалыптастырудың экзогенді және эндогенді факторлары және олардың қазақстандық қоғамның даму процесіндегі динамикасы анықталады. Еліміздің халықаралық аренадағы мінез-құлқының ерекшеліктерін анықтайтын сыртқы және ішкі факторларды зерттеуге басты назар аударылады. Көрсетіледі, тарихи қалыптасу процесі ретінде Қазақстанның актора халықаралық қатынастар және қаралады тарихи қалыптасу кезеңдері сыртқы саяси доктринасын, ҚР.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет және Қазақстан қоғамы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның үлкен мәдени мұрасын зерттеу, ұлттық әдебиет пен жазудың көп ғасырлық тәжірибесін жинақтау, Қазақстанның мәдени мұрасын шетелде насихаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отан тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Оқу пәні "Тарих" мамандығы бойынша магистранттарды оқып үйрену үшін қажет, өйткені бұл білімдер тарихи оқиғалардың мазмұнын дұрыс бағалау үшін қажет болады, саяси, экономикалық, мәдени және т.б. категориялардың мағынасында бағдарлануға, сонымен қатар тарихнаманың қазіргі кезеңдегі отандық тарихтың маңызды мәселелерінің зерттелу жағдайы туралы тұтас ғылыми түсінік қалыптастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі, ортағасырлық, жаңа және жаңа кезеңдегі мәдениеттің қалыптасу тарихын зерттеу, білім берудің, өнер мен әдебиеттің қазіргі жағдайын, сондай-ақ мәдениет саласын реттейтін нормативтік базаны, мәдениетті дамыту жөніндегі мемлекеттік бағдарламаларды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ хандығының әскери өнері
    Несиелер: 5

    "Қазақ хандығының әскери өнері "оқу пәні ӘК құрылысының тарихы, Әскери-ғылыми зерттеу дағдылары мен оның рәсімі туралы нақты білімді қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнде әскери-тарих ғылымының мәселелері, әскери құрылыс пен әскери құрылыс салудың негізгі теориялық ұғымдары ашылады, сондай-ақ әскери теорияны дамытудағы әскери-тарихи тәжірибенің рөлі, сондай-ақ Қазақ хандығының әскери өнері тарихының негізгі даму бағыттары көрсетілген тарихи үдерісті қайта құру көрсетілген. ЖОО білім беру жүйесіндегі курстың мәні үнемі өсуде. Бұл нақты материалдағы әскери тарих ежелгі уақыттан бастап Қазақстан аумағында қазіргі уақытқа дейінгі мемл��кеттер����ің әскери ұйымының тарихын зерделеуіне, ӘК құрылысының теориялық негіздерін объективті, оның барлық бағыттарында қарастыруына байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның мәдени даму ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Қазақстанның ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі мәдени даму тарихының негізгі кезеңдері мен негізгі оқиғалары; Қазақстанның және қазіргі заманның көрнекті мәдениет қайраткерлерінің; тарихи даму барысында қалыптасқан мәдениет пен құндылықтар жүйесінің маңызды жетістіктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Соғыстар мен қақтығыстардың әскери тарихы
    Несиелер: 5

    Соғыс тарихы фактілер мен оқиғаларды жария етіп қана қоймай, әскери өнердің қоғамның әлеуметтік-экономикалық құрылымымен, қарулы күрестің объективті заңдарымен заңды байланыстарын ашуға, әскерлердің, әскерлердің шығармашылық қызметін көрсетуге және еркін емес, қарулы күрестің объективті заңдарымен негізделген саналы қажеттілік ретінде көрсетуге арналған. Соғыс тарихы туралы оқиғалар мен фактілер жоқ. Қазақстанның әскери тарихының даму заңдылықтарын ашу-соғыс тарихының басты мақсаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Номадизмнің мәдени-өркениеттік негіздері
    Несиелер: 2

    Пән тарихи білім берудің қазіргі тенденцияларын көрсетеді және тарихи процестің көп факторлығы, Тарихи нақтылықтың көптүрлілігі туралы ұғымды қалыптастыруға, адам қоғамының тарихын, мәдени және технологиялық жетістіктерді зерттеуде бағалау білімін қалыптастыруға бағытталуына ие. Пән бағдарламасы хронологиялық-проблемалық қағида негізінде құрылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшпенділер мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 2

    Болашақ магистрды өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындау: мұрағат және нарративті құжаттармен жұмыс істеу, қазақ халқының мәдениетінде орын алған тарихи, этникалық, әлеуметтік-экономикалық процестердің мәнін түсіну үшін логикалық ойлау және ғылыми талдау дағдыларын қолдана білу. Қазақ халқының мәдениеті мен этнографиясын зерттеу бойынша практикалық қызметті үйрету. Докторантураға түсуге дайындалған патриоттық маманды тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отандық тарихтың іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазақ халқы тарихының мынадай өзекті мәселелерін: этногенезді, мемлекеттілікті, жоңғарларға қарсы ұлт-азаттық соғысты, Ресей мемлекетінің құрамына кіруді, соның ішінде әскери-шаруа отарлау мәселелерін және т.б. зерделеуді көздейді. Тарихшылар жаңа әдіснамалық тәсілдерді, ойлау әдістерін әзірлеуге, тарихи процесті диалектикалық дамудағы өзара байланысты, интеграцияланған тұтастықты көруге тырысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәңіршілдік мәдениеті
    Несиелер: 2

    Жаһандану жағдайындағы қазақ мәдениетінің негізгі мәселелері бойынша білімді кеңейтуге бағытталған таңдау компоненті пәні, көшпелі ментальдік ерекшелігі, дала өркениетінің дүниетанымдық бағдарлары мен этикалық-эстетикалық құндылықтары. Курстың бағдарламасы магистранттардың философиялық-әдіснамалық дайындығының мақсаттарына сәйкес келеді және жалпы философиялық, этикалық, эстетикалық, мәдениеттанушылық, логикалық және мамандандырылған кәсіби білім арасындағы байланыстырушы буын болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курс Қазақстан тарихының қазіргі заманғы мәселелерін қарастырады, олар объективті Тарих Қазақстан Республикасының дамуының қазіргі кезеңінде жалпыұлттық бірлікті қалыптастыру, мемлекеттік бірегейліктің қалыптасуы, егемендікті нығайту, азаматтылық пен патриотизмді ұғыну факторларының бірі болып табылады. Әлемдік тарихи үдеріс контекстінде Қазақстан тарихын қарау үрдісі айқындаушы болып отыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ әскері
    Несиелер: 5

    XVII-XVIII ғ. ғ. Қазақстанның әскери тарихы мәселелерін жан-жақты зерттеу, қазақтардың әскери ісін қалыптастырудағы жаппай аң аулаудың рөлі көрсетілді, қазақ қару-жарағының құрамы мен оны жауынгерлік жағдайларда пайдалану түрлері қарастырылды, осы кезеңдегі қазақ әскери ұйымының қызмет етуіне әлеуметтік сипаттама берілді, қазақтардың әскери тактикасының ерекшеліктері көрсетілді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әлемнің ғылыми бейнесін, тарихи, әлеуметтік, қоғамдық, мәдени құбылыстардың негіздерін негіздеу және ұсыну.

  • Код ON2

    Тарихи зерттеулер контекстінде идеяларды түпнұсқа дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған дамытушы білім мен түсініктерді көрсету.

  • Код ON3

    Зерттелетін саламен байланысты жаңа немесе бейтаныс жағдайларда және кең (немесе пәнаралық) салалар шеңберінде тарихи білімді қолдану, проблемаларды шешу қабілеті және түсінуі

  • Код ON4

    Әдістемелік тәсілде бағдарлану қабілеті мен білімін практикада қолдану, сондай-ақ тарихи таным принциптері мен әдістерін қолдану.

  • Код ON5

    Тарихи оқиғалар мен фактілерді, сондай-ақ белгілі тарихшылардың көзқарасын сын тұрғысынан түсіну және талдау.

  • Код ON6

    Білімді интеграциялау, қиындықтарды жеңе білу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде осы пайымдаулар мен білімдерді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып пікір шығару

  • Код ON7

    Педагогикалық ғылымның жаңа жетістіктерін ескере отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыруды, білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ететін білім беру ортасын жобалауды жүзеге асыру.

  • Код ON8

    Тарихи дамудың саяси, әлеуметтік-мәдени, экономикалық факторларын, сондай-ақ адам факторы мен өркениетті құрамдас бөліктердің рөлін талдау және түсіндіру.

  • Код ON9

    Өз қызметіне қатысты белсенді зерттеу ұстанымын білдіру және ғылыми зерттеу логикасына сәйкес тұжырымдар қалыптастыру

  • Код ON10

    Оқуды өз бетінше жалғастыру, тарихи зерттеудің жаңа әдістерін және кәсіби қызметтің жаңа салаларын игеру және пайдалану, кәсіби және жеке тұлғалық білім беруді жүзеге асыру, әрі қарай білім беру бағыттары мен кәсіби мансабын жобалау.