Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04130 Маркетинг( РХДУ) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама халықаралық маркетинг саласында ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауға бағытталған; жаңа тұжырымдамалар негізінде ЖОО-да маркетингтік пәндерді оқытуды қамтамасыз етуге; ақпараттық технологияларды тарта отырып зерттеу жұмыстарын жүзеге асыруға, зерттеу нәтижелерін өңдеуге, маркетинг кешенінің барлық элементтеріне талдау жүргізуге; маркетинг стратегиясын әзірлеуге, олардың жетістіктеріне қол жеткізуге және маркетингтік технологияларды, сыртқы нарықтарда жұмыс істейтін ұйымдарда құралдарды енгізуге бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми эксперимент жүргізу тәжірибесін жинақтау және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - кәсіби қызметпен байланысты ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттерін анықтау; - тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін жүргізу; - қойылған мәселені шешу кезінде ғылыми-зерттеу әдістерін қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін сипаттау; - ғылыми жұмысты жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи әдістерін қолдану; - ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді жүргізу жоспарын әзірлеу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: - ғылыми / жобалық зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қою тәсілдері; - ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру әдістері; - тәжірибелік зерттеулер жүргізу әдістемесі; - нәтижелерді өңдеу және талдау; - зерттеу бағыты бойынша шетелдік тәжірибе; - Scopus базасында нөлдік емес импакт-фактормен мақалаларды жазу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтегі стратегиялық талдау
    Несиелер: 5

    Стратегиялық талдау саласындағы кешенінің магистранттердің білім Пәннің қалыптастыру мақсаты: назарға даму жергілікті жағдайларды ескере отырып, халықаралық стандарттарға сәйкес компанияның тиімді маркетингтік басқару үшін мүмкіндік береді маркетингтік қызметінің ұзақ мерзімді нәтиже бағалау, маркетингтік стратегиясын тиімділігін бағалау тәсілдері. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингтік стратегия дегеніміз не? Сыртқы талдау. Бәсекеге қабілетті интеллект. Сегментация. Болашақ бағдарлауды дамыту. Стратегиялық ниет. Стратегияны дамыту. Бағдарлау, позициялау және маркалы стратегия. Өнімді дамыту және инновация. Альянс және қарым-қатынас. Стратегиялық маркетинг жоспары. Стратегиялық іске асыру. Басқару. Клиенттермен қарым-қатынастарды басқару (CRM)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың тұтынушылық мінез-құлық модельдерін, жаңа бәсекелес тауарлар мен қызметтерді, өнімдердің спектрін, жарнама формалары мен құралдарын, ұйымның логистикалық даму стратегиясын және бренд технологияларын әзірлеу және енгізу туралы тұтас жүйелік көрінісін қалыптастыру. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетинг жүйесіндегі тұтынушы. Сыртқы ортаны тұтынушылардың мінез-құлқына әсері. Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін ішкі факторлар. Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін жағдайлық факторлар. Тұтынушылардың мінез-құлық модельдері. Тұтынушылар шешім қабылдау процесі. Тұтынушылардың ұйымдық мінез-құлқы. Нейромаркетинг - бұл тұтынушының подсознаниясына әсер ету технологиясы. Тұтынушы және қоғам. Тұтынушылардың құқықтары: Қазақстан Республикасында мазмұн, қорғау, заңнамалық база.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласындағы қажетті коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру, ағылшын тіліндегі мамандық бойынша түпнұсқалық әдебиеттерді оқу және аудару. Пәндерді оқу нәтижесінде магистр қабілетті: 1. терминологиялық сөздіктің негізгі ұғымдарын тұжырымдауға; 2. ағылшын тілінде жасалынған мамандық бойынша ғылыми-әдістемелік құжаттардың мәнін түсіндіруге; 3. ағылшын тілінде зерттеу нәтижелерін ұсынуға; 4. ағылшын тілінде жүргізілген жұмыстар бойынша ғылыми жобаларды әзірлеуге және есептерді жасауға; 5. жұмыста алынған нәтижелерді жинақтап, талқылауға ұсынып, оларды халықаралық конференцияларда баяндауға. Пәнді оқыған кезде мыналар қарастырылады: мамандық бойынша жүйелік білімді кеңейту және тереңдету мақсатында ақпарат пен байланыс құралдарының көзі ретінде шет тілін қабылдау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг – менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты. «Маркетинг – менеджмент» пәні болашақ мамандар арасында маркетингтік қызметті талдау және жоспарлауда басқарушылық дағдылардың кең ауқымын қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингті басқарудың мәнін қазіргі заманғы ғылыми бағыт ретінде түсіну. Маркетингтік зерттеулер кешенінде маркетингтік ақпарат жүйесі. Маркетингтік ортаны талдаудың әдіснамалық негіздері. Маркетингті басқарудың негізгі функциясы ретінде жоспарлау. Маркетингті басқару жүйесіндегі кешенді маркетинг. Маркетингті басқарудағы бақылау және аудит. Маркетингті макро деңгейде басқару. Корпоративтік деңгейде маркетингтік басқару. Микро деңгейде маркетингті басқару. Сауда маркаларын маркетингтік басқару. Маркетинг қызметін ұйымдастыру. Халықаралық маркетингті басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулаерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты. «Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру» пәні болашақ мамандардың ғылыми жұмысын ұйымдастыруға және жоспарлауға, маркетингтік зерттеулер жүргізу мен маркетингтік зерттеулер нәтижелерін өңдеу тәжірибесіне студенттерді сатып алуға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингтік зерттеулер жүйе ретінде. Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастырудың қазіргі заманғы принциптері. Маркетингтік зерттеу этикасы. Мәселені және маркетингтік зерттеулер жүргізудегі тәсілдерді анықтау. Маркетингтік зерттеулер жоспарын әзірлеу. Маркетингтік зерттеулерде деректерді жинау. Маркетингтік зерттеулердегі деректерді талдау. Маркетингтік зерттеулерде есепті дайындау. Нарықтың әртүрлі түрлері бойынша маркетингтік зерттеулер. Халықаралық маркетингтік зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі ғылыми парадигмалар аясында педагогиканың, психологияның ұғымдық-терминологиялық аппараты, теориялық-әдіснамалық принциптері, ғылыми ақпаратты жүйелеу, жалпылау білігін қалыптастыру. - Субъект-педагог пен тәрбиеленуші арасындағы субъектілік өзара іс-қимыл: тәрбие типтері, түрлері, модельдері, заңдары, заңдылықтары мен принциптері зерделенетін болады. Экология қоршаған ортамен ағзаның қарым-қатынасы ретінде.. Рухани өмір және өсіп келе жатқан ұрпақ экологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аумақтық маркетинг
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік деңгейде стратегиялық маркетингтік шешімдер қабылдауға магистранттар жүйелі және тұтас ғылыми аумақтық маркетинг тұжырымдамасын түсіну, сондай-ақ шебері алған білімдерін іс жүзінде қолдану шеберлері біліктілігін Пәннің қалыптастыру мақсаты, аймақтағы өнеркәсіп. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Аймақтық маркетинг негіздері. Аймақтық маркетинг құралдары мен механизмдері. Аймақтық өнімді жылжытуды басқаруға маркетингтік тәсіл. Аймақтардың маркетингтік стратегиясы. мемлекеттік және муниципалдық басқару жүйесіндегі маркетинг аудандарда пайдалану тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникациялық саясат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты. «Коммуникациялық саясат» пәні болашақ мамандардың кәсіпорынның коммуникациялық саясатын жоспарлауға, дамытуға және іске асыруға қатысты қазіргі заманғы қағидаттарды, принциптерді оқып-үйрену саласындағы мәселелерді анықтап, талдауға қабілеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетинг коммуникациялық саясатының негіздері. Маркетингтік коммуникация. Тұтынушының мінез-құлқы және маркетингтік коммуникация Тұтынушылардың коммуникациялық стратегиясы. Жоспарлау және жылжыту әдістері. Жарнамалық акцияларды ұйымдастыру. Жарнамалық технологиялар. Жарнамалық медиа. Жарнамалық зерттеулер. Интернет-маркетинг. Сыртқы, транзиттік және корпоративтік жарнама. Жарнама және жарнама. Жеке жарнамалау. Тікелей маркетинг. PR

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қабілетті болады: - басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; - басқару үрдістері мен құбылыстарын психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін талдауға; -басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; - басқару объектілері болып табылатын жеке адамдар мен топтар іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін түсіндіруге; - басқару субъектілері іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін жүйелеуге; басқару іс-әрекеті субъектілерінің психологиялық дайындығының мәні мен мазмұнын анықтауға; -басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында, басқару үрісінде пайда болатын әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды сипаттауға; -басқару субъектілерінің кәсіби маңызды психологиялық қасиеттерін дамыту және жетілдіру әдістері мен тәсілдерін көрсетуге; - әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы барысында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға; -ұйымдағы қақтығыстық жағдайларды шешу бағдарламаларын құрастыруға; -басқару психологиясы саласында жобалық зерттеу іс-әрекетін жүзеге асыруға, оның нәтижелерін таныстыруға; -жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; -басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интерактивті маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты. «Интерактивті маркетинг» пәні болашақ мамандардың тактикалық маркетингтік құралдарды интерактивті ортада пайдалану мәселелерін шешуге қабілеттілігін қалыптастыруға, интерактивті ортада брендті жылжыту үшін жаңа идеяларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ұялы маркетинг және жарнама саласындағы инновациялық насихаттау әдістері. Интернет-маркетинг. Вирустық маркетинг. Интерактивті ортадағы тактикалық маркетингтік құралдар. Жарнамалық науқандарды насихаттаудың инновациялық әдістерінде өткізудің тәуекелдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистрлер арасында инновациялық жүйеде менеджмент жүйесі ретінде маркетингтің тұтас жүйелік көзқарасын қалыптастыру, сондай-ақ кәсіпорындардың инновациялық қызметін жетілдірудің маркетингтік тәсілдерін, әдістерін және шешімдерін пайдалану мүмкіндігі. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Инновациялық маркетингтің теориялық негіздері. Инновациялық нарық ерекшеліктері. Инновациялық өнім бизнесті дамыту үшін негіз ретінде. Инновациялық өнімдерді маркетингтік қолдау. Инновациялық өнімді тұтынушылар. Жаңа өнімді нарыққа шығару және оның стратегиясын дамыту. Жаңа өнім үшін баға саясаты. Жаңа өніммен нарыққа шығуда брендинг. Интернет-маркетинг тұжырымдамасы және сипаттамасы. Инновациялық нарықта өз қызметін жүзеге асыратын кәсіпорындарда маркетингтік басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ұйымның тиімділігі мен табысты дамуын анықтайтын басқарушылық шешімдерді басқару теориясының әдіснамалық білімдерін тәжірибелік қолдану үшін магистранттардың арасында білім комплексін қалыптастыру. "Маркетингтегі басқарушылық шешімдерді әзірлеу" пәні болашақ мамандардың маркетингтік ортада бағдарлануға көмектесетін басқарушылық шешімдердің дағдыларын қалыптастыруға, басқарушылық шешімдердің себептері мен салдарларын түсінуге, өндірістік және әлеуметтік жағдайлардың дамуын болжауға бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингте басқарушылық шешімдерді қабылдаудың теориялық негіздері. Маркетингтегі басқарушылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау үрдісінің ұйымдастырушылық аспектілері. Маркетингтегі басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асырудың әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Маркетингтегі басқарушылық шешімдерді жүзеге асыру және орындалуын бақылау. Белгісіздік және тәуекел жағдайында шешімдер қабылдау. Маркетингтегі басқарушылық шешімдерді әзірлеудің аралас және топтық әдістері. Кәсіпорын қызметінің түрлі салаларында маркетингте басқару шешімдерін қабылдау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты-магистранттарда фирма қызметінің маңызды бағыты ретінде бизнес-жоспарлау туралы түсінік қалыптастыру; нарық жағдайында бизнес-жоспарлау теориясы мен тәжірибесін үйрену; бизнес-жоспарлардың түрлері және оларды әзірлеу мақсаттары; кәсіпорынның бизнес-жоспарын құру логикасы мен әдістемесін, сондай-ақ бизнес-жоспардың типтік бөлімдерін әзірлеу әдістемесін меңгеру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазіргі бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілері. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Бизнес-жоспарлардың әртүрлі түрлерін құру әдістемесі. Бизнес-жоспарлардың түрлері (белгілі бір мақсаттар үшін жасалған). Бизнес-жоспарлауды бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сауда таңбасын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттарда сауда маркасын құру концепциясы саласында білім кешенін қалыптастыру. «Сауда маркаларын басқару» пәні болашақ мамандардың нарықтағы тиімді жарнамалық және ақпараттық жұмыстарын ұйымдастыруда, атап айтқанда: жарнамалық науқандарды жоспарлау, жарнама үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу, шығармашылық стратегияны қалыптастыру, тауар таңбасының тиімділігін бағалау үшін дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Сауда таңбаларының даму тарихы. Сауда таңбасы, бренд түсінігі, оның мазмұны. Сауда таңбасының белгі – символдық табиғаты. Сауда таңбасының атрибуттары. Сауда таңбасының мазмұны. Сауда таңбасын құрудың маркетингтік саясаты. Сауда таңбасын құру және оны жылжыту. Ребрендинг. Сауда таңбасының біртектілігі. Тұтынушылар мен сауда таңбасы арасындағы қатынасты құру. Сауда таңбасының лоялдылығы. Сауда таңбасын басқару. Фирмалық стиль сауда таңбасының құрамдасы ретінде. Сауда таңбасындағы мерчандайзинг саясаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетинг технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - маркетингтің нақты технологияларын меңгерудің тұтас жүйедегі магистранттар арасында қалыптастыру және оларды маркетингтік мәселелерді шешу үшін пайдалану мүмкіндігі. «Маркетингтік технологиялар» пәні болашақ мамандардың нарықтағы өз позициясын басқаруға, компанияның негізгі маркетингтік мақсаттарын таңдауға және жетуге бағытталған қызметін анықтауға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетинг технологиясының теориялық негіздері. Маркетингтік кешеннің барлық элементтеріне сілтеме жасай отырып маркетингтік технологияларды қолдану ерекшеліктері. Инновациялық маркетингтік технологиялар. Маркетинг технологиясы ретінде сегменттеу. Орналастыру. Нарықты талдау. Нарықты болжау. Маркетингтік технологияларды стратегиялық басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты. "Ғаламдық маркетинг" пәні болашақ мамандардың Ғаламдық нарық деңгейінде маркетингте басқару шешімдерін қабылдау қабілетін қалыптастыруға, маркетингтік құралдарды таңдауға, кәсіпорынның даму стратегиясына бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғаламдық маркетингтің теориялық аспектілері. Жаһандық маркетингтік орта. Трансұлттық компаниялар. Сыртқы ортаны зерттеу. Жаһандық нарыққа шығу стратегиясы. Бақылау және аудит

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    жаһандану жағдайында инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, маркетинг түрлерін дамыту, нарық мониторингі, жоспарлау және зерттеулер жүргізу саласындағы қазіргі ғылыми бағыттарды зерттеу негізінде халықаралық маркетингті дамыту бойынша өзекті мәселелерді шешу

  • Код ON2

    Маркетинг теориясы мен тәжірибесінің жаңа жетістіктері негізінде ерекше мемлекеттік маңызы бар аймақтарды, тауарларды, қызметтерді дамыту үшін ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу

  • Код ON3

    маркетингтің жаңа теорияларын білу, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың дамуын түсіну, Білім беру бағдарламаларын, жұмыс жоспарларын, пәндерді оқыту барысында қолданылатын оқу-әдістемелік материалдарды және студенттердің ғылыми жұмыстарына жетекшілік ету үшін жобаларды және бизнес-үдерістерді басқарудың инновациялық дамуының білімін жалпылау

  • Код ON4

    аумақтық маркетингті дамыту, бизнес-жоспарлау, ұйымдардың маркетингтік қызметінде басқарушылық шешімдерді қолдану, тұтынушылық мінез-құлық саласындағы ақпаратты талдау негізінде кәсіпорынның стратегиялық дамуы үшін ұсыныстар әзірлеу

  • Код ON5

    жаһандық маркетингтің даму проблемаларын, маркетинг кешенінің элементтерін, негізгі бәсекелестердің маркетингтік қызметінің нәтижелерін, олардың нарықтағы үлесін, олардың мүмкіндіктерін, инновациялық маркетинг әдістерін, коммуникациялық технологияларды пайдалану перспективаларын бағалау негізінде компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізу

  • Код ON6

    аумақтық және жаһандық даму жағдайында нарықтарды, тұтынушыларды, бәсекелестерді талдау саласындағы қазіргі заманғы әдістерді, технологияларды қолдана отырып, қолданбалы сипаттағы зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу

  • Код ON7

    Халықаралық маркетинг-менеджмент контексінде тауарлық, ассортименттік, баға, өткізу және коммуникациялық саясатты қалыптастыру және бизнес-жоспарлау құралдарын қолдану бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу

  • Код ON8

    тауарларды, брендтерді, өнімдерді жылжытудың инновациялық жүйелерін, тұтынушылармен, жеткізушілермен халықаралық нарықта бірегей және креативті тәсіл негізінде өзара қарым-қатынасты қалыптастыру принциптерін жасау

  • Код ON9

    маркетинг кешенінің негізгі элементтері, нарықтарды талдауды жетілдіру, кәсіпорындарды кеңейту, маркетингті, персоналды басқару, халықаралық нарықта маркетинг түрлері мен технологияларын қолдану бойынша маркетингтің стратегиялық және жедел жоспарын әзірлеу

  • Код ON10

    кәсіпорындардың қызметіне маркетингтің инновациялық әдістерін, коммуникациялық саясат құралдарын, зерттеу жүргізу технологияларын енгізу бойынша, маркетингте, бизнес-жоспарлауда басқарушылық шешімдерді әзірлеу бойынша жұмыстарды жобалау.

  • Код ON11

    кәсіпорынның стратегиялық дамуы және нарық қатысушыларының тиімді өзара қарым-қатынасы бойынша жаңа маркетингтік шешімдерді ұсыну; маркетингтің аумақтық ерекшеліктері мен маркетингтегі басқару шешімдерінің тиімділігін бағалау әдістерін, әлеуметтік желілерде интерактивті маркетингті қолдану тиімділігін есепке ала отырып, маркетингтің инновациялық әдістерін ұсыну

  • Код ON12

    Компаниялардағы халықаралық маркетингтік қызметті басқару, педагогикалық қызмет, ғылыми маркетингтік зерттеулер жүргізу саласында жеке кәсіби және жеке құзыреттілігін дамыту үшін негіз құру мақсатында өз қабілеттерін қолданудың ең тиімді салалары, әрі қарай тұлғалық және кәсіби даму бағыттарын айқындау

Top