Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11103 Қонақжайлылық индустриясындағы менеджмент в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1.1 "6В111-қызмет көрсету саласы" білім беру бағдарламасының мақсаты » : 1.1.1-сапалы кәсіби білім алатын және қызмет көрсету саласында практикалық жұмыс дағдыларын меңгерген, серпінді дамып келе жатқан Халықаралық туристік нарық жағдайына барабар ден қоя отырып, қонақжайлылық саласында міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге дайын; көпмәдениетті, коммуникативтік, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікпен меңгерген, келесі бағыттарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті маманды даярлау: 1.1.2-оқушының жан-жақты дамыған тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру; 1.1.3-облыста жүйеленген білімді қалыптастыру ; 1.1.4-қазіргі ғылыми деңгейде туризм және қонақжайлылық бойынша оқу процесін ұйымдастыру; 1.1.5-Қонақжайлылық индустриясы саласында ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • РО1-қонақ үй индустриясының инфрақұрылымдық ортасын, оның қағидаттарын, функцияларын, басқару әдістерін, сондай-ақ басқару факторлары мен объектілерін және оларды нормативтік-әдістемелік қамтамасыз етуді басқару тұжырымдамасын түсінеді;
  • РО2-қонақжайлылық индустриясының мәні мен құрылымы туралы түсінік қалыптастыруға қабілетті;
  • РО3 - мамандандырылған мейрамханаларға, қоғамдық тамақтануға, қонақ үйлерге қызмет көрсету технологиясының ерекшеліктерін анықтай алады;
  • РО4 – кәсіпорын және оның құрылымдық бөлімшелері жұмысының негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерінің есебін біледі
  • РО5-тұтынушыларға қызмет көрсетудің, орналастырудың ірі және шағын құралдары қызметінің нәтижелерін жоспарлай, талдай және бағалай алады;
  • РО6-қонақтарды брондау, тіркеу және шығару процестерін жүзеге асыру үшін технологиялық талаптарды біледі және қонақтардың мәселелері мен шағымдарын шеше алады және даулы жағдайларды болдырмау бойынша шараларды қолдана алады
  • РО7-компаниялар қызметінің өзіндік көрсеткіштерін талдауды меңгерген,
  • РО8-зерттеудің әр түрлі мәселелері бойынша сауалнама жасау әдістемесін; фокус-топты өткізуге арналған сценарийлерді; ақпараттың әр түрлі түрлерін жинақтауды, өңдеуді және талдауды жүргізу
  • РО9-нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, тәсілдері мен әдістері туралы жүйелі түсінік бар
  • РО 10-қонақжайлылық индустриясындағы заманауи кәсіпорындарды тиімді басқару үшін қонақ үй-мейрамхана бизнесі менеджментінің теориялық-практикалық негіздері мен даму заңдылықтарын меңгерген;
  • РО 11-тұтынушылардың көптеген әртүрлі сипаттамаларын зерттеу бойынша теориялық және практикалық білімдерді және олардың мінез-құлқын біледі және тұтынушылармен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін шығармашылықпен қолдана алады, сонымен Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесі саласында қызметтерді жылжыту және олардың құралдарын қолдану бойынша маңызды міндеттерді шешуге ықпал етеді.
  • РО 12-мейрамханалық қонақ үй бизнесі саласындағы маркетингтің негізгі ұғымдары мен категорияларын практикалық кәсіби қызметте қолдануға қабілетті;
  • РО 13-Маркетингтік коммуникациялар кешенінде жарнама құралдары мен олардың тұтынушыларға тиімді әсер ету технологиясына ие
  • РО14-Кадрлық стратегияны жоспарлау және іске асыру әдістері мен технологиялары туралы түсінігі бар,
  • РО14-Кадрлық стратегияны жоспарлау және іске асыру әдістері мен технологиялары туралы түсінігі бар,
Top