Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11103 Қонақжайлылық индустриясындағы менеджмент в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1.1 "6В111-қызмет көрсету саласы" білім беру бағдарламасының мақсаты » : 1.1.1-сапалы кәсіби білім алатын және қызмет көрсету саласында практикалық жұмыс дағдыларын меңгерген, серпінді дамып келе жатқан Халықаралық туристік нарық жағдайына барабар ден қоя отырып, қонақжайлылық саласында міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге дайын; көпмәдениетті, коммуникативтік, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікпен меңгерген, келесі бағыттарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті маманды даярлау: 1.1.2-оқушының жан-жақты дамыған тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру; 1.1.3-облыста жүйеленген білімді қалыптастыру ; 1.1.4-қазіргі ғылыми деңгейде туризм және қонақжайлылық бойынша оқу процесін ұйымдастыру; 1.1.5-Қонақжайлылық индустриясы саласында ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    ҚР-ның білім беру және экономика жүйесінің құқықтық, туристік қызметтердің, халықаралық қатынастардың мәселелерін ғылыми ұғыну және түсіну мақсатында ұлттық және халықаралық деңгейлердегі қызмет көрсету саласында, туристік және құқықтық салалардағы экономиканың базалық ұғымдарын игеруі арқылы білім алушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі. 1.2 деңгейлері
    Несиелер: 12

    Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, оның құрамдас бөліктерінің жиынтығында, атап айтқанда: тілдік құзыреттілік-сөйлеу қызметінің төрт негізгі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу) мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыруға дайындық және қабілеттілік; тілдік құзыреттілік-таңдап алынған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тіл құралдарын меңгеру: коммуникативтік мақсаттарда тіл бірліктерімен жұмыс жасау дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қонақ үйлер мен мейрамханалар менеджменті
    Несиелер: 5

    Маркетинг және оның тәжірибелік қызметте яғни басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде, бәсекелестерден асып түсу мақсатында нарық үрдістерін болжау үшін, жарнаманы жақсарту, клиенттің адалдығын нығайту және сату көлемін арттыру негізінде қолданылатыны жайлы мағлұмат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Туризм және қонақ бизнесінің халықаралық модельдері
    Несиелер: 3

    Туризм және қонақ үй бизнесінде қалыптасатын өзгермелі меселелер мен міндеттерді шешуде дағдыларды қолдану мақсатымен туризм және қонақ үй бизнесін басқару модельдерін талдау, туризмнің дамуының негізгі қағидаларын дұрыс түсіну үшін халықаралық тәжірибені оқу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Туристік саланың макроэкономикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттердің жұмыссыздық, инфляция және өсу сияқты макроэкономикалық жағдайларды бағалау бойынша іскерліктерін қалыптастыру; ақша-несие және бюджет-қаржы саясаты қысқа мерзімді макроэкономикалық жағдайларға әсер ету үшін қалай пайдаланылатынын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мейрамхана және қонақ үй маркетингі
    Несиелер: 5

    Маркетинг және оның тәжірибелік қызметте яғни басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде, бәсекелестерден асып түсу мақсатында нарық үрдістерін болжау үшін, жарнаманы жақсарту, клиенттің адалдығын нығайту және сату көлемін арттыру негізінде қолданылатыны жайлы мағлұмат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықаралық туризмдегі және қонақ үй бизнесіндегіі маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 3

    Бұл курс маркетингтік зерттеулерге жан-жақты кіріспені оқытады және тәжірибеде қолдануда негізгі түсініктерді, үрдістерді және әдістерді үйретеді. Туристік және қонақүй кәсіпорындары қызметіндегі маркетингтік зерттеулердің студенттерге ролі және түсінігі білімдерін игеру. Сонымен қатар курс маркетинг-менеджментте шешімдерді қабылдау үшін мәліметтерді зерттеудің түрлі әдістерін қолдану дағдысын қалыптастырады, туристік және қонақүй кәсіпорындарын тұрақты және табысты дамуын тиімді қамтамасыз етуді үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Туризм индустрияның микроэкономикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Халықаралық туризм және қонақжайлылық индустриясының микоэкономикалық негіздері құралдарын қолдану; нақты экономикалық жағдайда студенттермен микроэкономикалық саясат негіздері түсінігін және білімін қалыптастыру; Курс сонымен қатар кәсіпкерліктің теориялық негіздерін, туризм және қонақүй бизнесі индустриясындағы сұраныс пен ұсынысты; түристік және қонақүй кәсіпорындарындағы рентабелділікті экономикалық есептеу, үкіметтің саясатын оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Іскерлік тіл және іскерлік хат алмасу
    Несиелер: 3

    Business language and business correspondence is a practical course of studying a business foreign language, the purpose of which is to form communicative speech competences in the field of business communication, develop the ability to optimally use the means of the English language in written business communication. in various fields of professional activity

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қонақжайлылық индустриясындағы сату технологиялары
    Несиелер: 5

    Сату жүйесін құру және пайдалану негіздерін түсіну, клиенттерге қызмет көрсету процестерінің кешенді білімдерін қалыптастыру, заманауи сату әдістерін қолдана отырып, жұмыс дағдыларын дамыту, сатылымда маркетингтік құралдарды практикалық қолдану үшін студенттерді дайындау. отандық және халықаралық нарықтарда сату әдістерін және әдістерін енгізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қонақ үйлер мен курорттардағы үдерістік менеджмент
    Несиелер: 5

    Студенттердің мейманхана қонақтарын қабылдау және орналастыру қызметтерінде және басқа да орналастыру орындарында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және халықаралық стандарттарға сәйкес ұсынылатын қызметтердің сапасын қамтамасыз етудің заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық қаржы және сауда
    Несиелер: 3

    Студенттердің жаңаша ойлау қабілеттерін қалыптастыру, теориялық жалпылама ұсыныс, тенденциялық даму, халықаралық сауда және қаржылық қатынастар тәжірибесі және оларды халықаралық, ұлттық деңгейде реттеу; студенттердің түсінуін жақсарту үшін туризм индустриясында қаржы менеджментіндегі макроэкономика және микроэкономика принциптерін; қаржы нарығының сегментін; туристік кәсiпорындардың ашылуы мен дамуы бойынша корпоративтік салааралық және аймақтық келiсiмдердiң халықаралық қаржы негіздерін талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұрақты туризм кәсіпорындарын дамытудың стратегиялық маркетингі
    Несиелер: 3

    Курс туристік кәсіпорында тұрақты дамудың маркетингтік стратегиясын қалыптастырудың ғылыми және заманауй қағидаларын көрсетеді, халықаралық маркетигнгтік операцияларды талдауды, жүргізуді студенттерге түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықаралық бизнестегі корпоративтік менеджмент
    Несиелер: 3

    Курс корпоративті басқарудың негіздері мен тәжірибелерін оқытады. Сонымен қатар курс бизнесті реттеуге ықпал ететін теориялық білімдерді бағалауды қалыптастырады, сондай-ақ қонақжайлылық индустриясының халықаралық тәжірибесіндегі корпоративтік басқарумен байланысты қазіргі тенденцияларды қарастырады; қонақжайлылық индустриясын басқарудың шетелдік және отандық тәжірибесіндегі корпоративтік басқарудың заманауй мәселелерін интегративті шешу жолдарын студенттерге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Туризм индустриясында қаржылық басқарудың халықаралық құқықтық негіздері/
    Несиелер: 3

    Туризм индустриясында халықаралық қаржы заңының негізгі нормалары мен ережелерін, халықаралық тур және қонақ үй индустриясында отандық туристік кәсіпорындардың қызметін қаржылық және құқықтық реттеушілерді қолдану мүмкіндігі. Заңнаманы зерделеу, туризмді қаржыландыруға қатысты, ықтимал проблемалар мен әрекеттерді анықтау, іс жүзінде заңды салада қабылдануы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    РО1-қонақ үй индустриясының инфрақұрылымдық ортасын, оның қағидаттарын, функцияларын, басқару әдістерін, сондай-ақ басқару факторлары мен объектілерін және оларды нормативтік-әдістемелік қамтамасыз етуді басқару тұжырымдамасын түсінеді;

  • Код ON2

    РО2-қонақжайлылық индустриясының мәні мен құрылымы туралы түсінік қалыптастыруға қабілетті;

  • Код ON3

    РО3 - мамандандырылған мейрамханаларға, қоғамдық тамақтануға, қонақ үйлерге қызмет көрсету технологиясының ерекшеліктерін анықтай алады;

  • Код ON4

    РО4 – кәсіпорын және оның құрылымдық бөлімшелері жұмысының негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерінің есебін біледі

  • Код ON5

    РО5-тұтынушыларға қызмет көрсетудің, орналастырудың ірі және шағын құралдары қызметінің нәтижелерін жоспарлай, талдай және бағалай алады;

  • Код ON6

    РО6-қонақтарды брондау, тіркеу және шығару процестерін жүзеге асыру үшін технологиялық талаптарды біледі және қонақтардың мәселелері мен шағымдарын шеше алады және даулы жағдайларды болдырмау бойынша шараларды қолдана алады

  • Код ON7

    РО7-компаниялар қызметінің өзіндік көрсеткіштерін талдауды меңгерген,

  • Код ON8

    РО8-зерттеудің әр түрлі мәселелері бойынша сауалнама жасау әдістемесін; фокус-топты өткізуге арналған сценарийлерді; ақпараттың әр түрлі түрлерін жинақтауды, өңдеуді және талдауды жүргізу

  • Код ON9

    РО9-нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, тәсілдері мен әдістері туралы жүйелі түсінік бар

  • Код ON10

    РО 10-қонақжайлылық индустриясындағы заманауи кәсіпорындарды тиімді басқару үшін қонақ үй-мейрамхана бизнесі менеджментінің теориялық-практикалық негіздері мен даму заңдылықтарын меңгерген;

  • Код ON11

    РО 11-тұтынушылардың көптеген әртүрлі сипаттамаларын зерттеу бойынша теориялық және практикалық білімдерді және олардың мінез-құлқын біледі және тұтынушылармен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін шығармашылықпен қолдана алады, сонымен Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесі саласында қызметтерді жылжыту және олардың құралдарын қолдану бойынша маңызды міндеттерді шешуге ықпал етеді.

  • Код ON12

    РО 12-мейрамханалық қонақ үй бизнесі саласындағы маркетингтің негізгі ұғымдары мен категорияларын практикалық кәсіби қызметте қолдануға қабілетті;

  • Код ON13

    РО 13-Маркетингтік коммуникациялар кешенінде жарнама құралдары мен олардың тұтынушыларға тиімді әсер ету технологиясына ие

  • Код ON14

    РО14-Кадрлық стратегияны жоспарлау және іске асыру әдістері мен технологиялары туралы түсінігі бар,

  • Код ON15

    РО14-Кадрлық стратегияны жоспарлау және іске асыру әдістері мен технологиялары туралы түсінігі бар,

Top