Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01421 Білім саласындағы дене мәдениеттік-спорттық қызмет в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Ұлттық спорт және қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 3

    Бұл пән оқытады:мазмұны, мәні мен рөлі қозғалмалы ойындар және ұлттық спорт дене тәрбиесі жүйесінде қолдану; қозғалмалы ойындар мен ұлттық спорт ойындарының ескере отырып, жас–жыныстық ерекшеліктерін, білім алушылардың мектепте және әр түрлі спорт түрлері бойынша;оқыту әдістері қимылды ойындарына, әртүрлі жас тобында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары) 2019
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсінігі. Құқық салалары. Сыбайлас жемқорлық түсінігінің теориялық-методологиялық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттін қалыптасуы. Мәдениаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникациянын құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық коммуникация саласындағы заманауи иновациялық үрдістер. Кредиттік оқыту технологиясынын негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика оқыту әдісімен
    Несиелер: 5

    Танысу, теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерімен, спорттық жаттығу және дайындық жеңіл; - жарыс ережелерінде, судейскими дағдыларды меңгеру құралдармен және әдістермен басқару спорттық жаттығу жеңіл атлетика-әр түрлі жастағы топтардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып бейімдеу және физикалық жүктемелер; әдістемесіне оқыту үшін жаттығу үрдісін құрудың әртүрлі спорттық санаттағы спортшылар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорттық-педагогикалық жетілдіру
    Несиелер: 5

    Зерттеу тарихы, даму кезеңдерінің базалық спорт түрлерін таңдап алынған спорт түрінің; негізгі ұғымдар мен терминдер теориясы мен әдістемесі негіздерін оқыту әдістемесі мен сабақ жүргізу әдістемесін; дамуының жалпы және арнайы дене қасиеттерін; ұйымдастыру және жүргізу ережесі жарыстар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық 2019
    Несиелер: 3

    Отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері, құқықтық және демократиялық мемлекеттің құндылықтары, қоғамдағы саяси қатынастардың қазіргі жағдайы; мемлекет пен құқықтың негізгі ұғымдары, тарихи кезеңдердегі мемлекеттің мемлекеттік-құқықтық және Конституциялық дамуы; ҚР конституциялық құрылымы және оның нақты қолданылу саласын айқындайтын нормативтік-құқықтық актілердің мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқықPP-5-2019
    Несиелер: 3

    Негізгі теориялық тұжырымдамалар мен санаттар, іскерлік құқық институттары; бизнестің құқықтық формалары мен ұйымдастырылуы; бизнесте қолданылатын келісімшарт түрлері, бизнесті ұйымдастыру үшін құжаттар пакетін жасау; шешім қабылдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттық шеберлігін арттыру
    Несиелер: 5

    Тарихын, даму кезеңдерін, спорттық ойындар және спорттың базалық түрлері бойынша; негізгі ұғымдар мен терминдер теориясы мен әдістемесі спорттық ойындар және базалық спорт түрлерінің негіздері, оқыту әдістемесі бойынша сабақтар өткізу, спорттық ойындар және базалық спорт түрлері;; әдістемесін дамыту, арнайы дене қасиеттерін; ұйымдастыру және жүргізу ережесі үйірмелер және базалық спорт түрлері .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    М. Х. Дулатидің өмір жолын, қызметі мен шығармашылығын зерттеу, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, ізгілікті сипаты. Ұлы ғалым, қоғам қайраткері, тарихшы, командир және ақын мұрасын жан-жақты түсінуді қамтамасыз ету. М. Х. Дулатиге арналған тарихи жазба деректер көздер мен ғылыми зерттеулерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 4

    Бұл пән оқытады:жалпы және арнайы функциялар дене әртүрлілігі мен құрылымы, дене, спорттың даму тарихы, оның мәні, функциясы, түрлері және даму тенденциялары; жалпығылыми және интегративті көзқарас ғылыми зерттеулер бойынша, дене шынықтыру және спорт;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады: дамуының негізгі кезеңдері, дене шынықтыру, даму заңдылықтары физикалық қасиеттерін және қимыл-қозғалыс дағдыларын, құралдары мен әдістері дене шынықтыру; мақсаттары мен міндеттері дене шынықтыру, жеке тұлғаны дамыту мен адам денсаулығын нығайту; құралдары мен әдістері дене шынықтыру қамтамасыз ету үшін толыққанды, әлеуметтік және кәсіби қызмет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдісімен
    Несиелер: 4

    Бұл пән зерттейді:теориялық, әдістемелік және тәжірибелік негіздері өткізу саптық жаттығулар кешені; АТҚ бастап нысанасы мен пәнін;білу: - сабақтың құрылымын, құрастыру және құжаттама жүргізуге, оқу-жаттығу жұмысын; әдістері мен құралдары сабақтар гимнастика бастауыш, орта және жоғары сыныптарда оқыту әдістемесін жаттығулары гимнастикалық көпсайыс, әдістерін игеру сақтандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби-қолданбалы дене шынықтыру дайындығы
    Несиелер: 3

    Бұл пән оқытады: дене қабілеттерін дамыту талаптарына жауап беретін таңдаған кәсіби қызмет; қалыптастыру және жетілдіру, қимыл-қозғалыс іскерліктері мен дағдыларын, қажетті таңдаған мамандығы; меңгеру неғұрлым тиімді кәсіби маңызды сапасын маман қалыптасатын сабақтарда осы пәндер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Бөлімді оқу барысында келесі міндеттерді шешу көзделеді: студенттердің білім беру технологияларының неғұрлым талап етілетін тәжірибелерін игеру; мұғалім мен оқушылардың сабақта және сыныптан тыс қызметте өзара іс-қимылын ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесімен т��нысу; педагогикалық жаңалықтарды жобалау және іске асыру тәжірибесін меңгеру.проектирования и реализации педагогических новшеств.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі 2019
    Несиелер: 3

    Тіл, мәдениет, қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсби қатынас жағдайларында тіл жүріс-тұрыстың бағдарламасын құру. Жалпы қабылданған нормаларға сәйкес тұрмыс, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыру. Қатынастың әртүрлі салаларының түрлі жағдайларында коммуникацияларға қатысу. Кәсіби қатынастың міндеттерін шешу мақсатында тілдік тәсілдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 4

    Қауіпсіз еңбек шарттарының саласына байланысты заңдық және нормативтік-құқықтық мәселелерді зерттеу, адамның денсаулығына әсер ететін зиянды және қауіпті өндіріс факторлары анықтау, сонымен қатар, қауіпсіз еңбек шарттарын қамтамасыз ету және өндірістік жарақаттануларды алдын-алуға бағытталған дұрыс шешімдерді қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 4

    діннің теориясы, алғашқы діни наным-сенімдер түрлері, ежелгі заманның діни жүйелері, ұлттық діндер түрлері, әлемдік діндер тарихы мен негізгі бағыттары, жаңа бағыттағы діни ағымдар, қазіргі заманғы діни радикалды ағымдары, ҚР тыйым салынған діни-экстремистік ұйымдары, Қазақстандағы қазіргі діни ахуал, ҚР дін туралы жаңа заңы және дінаралық келісім орнату саласындағы саясаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 4

    Табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлардың пайда болу себептері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсер ететін негізгі қауіптіліктер мен сипаттамалар және зақымдаушы факторлар, сонымен қатар, өздерінің кәсіби бағдарына сәйкес қолданылатын қорғау шаралары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік іс PD-4-2019
    Несиелер: 4

    Тарихи дамуындағы кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамалары, кәсіпкерлік қызметтің негізгі түрлері мен ұйымдық нысандары, кәсіпкерлік идеяның мәні және кәсіпкерлік шешімді әзірлеу, бизнес-жоспарлаудың негізгі принциптері, кәсіпкерлік мәдениеті, кәсіпкердің іскерлік мінез-құлқының принциптері; қоғамның инновациялық дамуындағы кәсіпкерліктің рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән зерттейді: тарихы, базалық түрлері бойынша дене тәрбиесі;негізгі принциптері, құралдары мен әдістері оқыту және бастапқы жаттығулар жүргізу әдістемесін; оқу-жаттығу процесін; ұйымдастыру және өткізу бойынша жарыстар базалық спорт түрлері; оқыту базалық түрлерін ескере отырып, денсаулық жағдайы, жасы, дене дамуының деңгейін, дене шынықтыру дайындығының.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тілі 2019
    Несиелер: 3

    Тіл, мәдениет, қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсіби қатынас жағдайларында тіл жүріс-тұрыстың бағдарламасын құру. Жалпы қабылданған нормаларға сәйкес тұрмыс, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыру. Қатынастың әртүрлі салаларының түрлі жағдайларында коммуникацияларға қатысу. Кәсіби қатынастың міндеттерін шешу мақсатында тілдік тәсілдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Заңдылықтарын білу, қасиеттерін және қимыл-қозғалыс дағдыларын субъектілерінің кәсіби дене шынықтыру-спорттық қызметтің құралдары мен әдістері дене шынықтыру және спорт, білуге, негізгі ұғымдар мен әдістемесі спорт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің дене тәрбиесі мұғалімінің және жаттықтырушының педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады:психологиялық-педагогикалық негіздері қалыптасуына ықпал ететін жаттықтырушы және педагог-шебер; компоненттер құрайтын спорттық-педагогикалық шеберлік негіздері және олардың сипаттамалары; кәсіби-жеке тұлғалық және жалпы педагогикалық сапасына ықпал ететін қалыптасуына жаттықтырушы және педагог-шебер; элементтері мен педагогикалық техника және меңгеру жолдарын спорттық-педагогикалық техника.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық ойындарды оқыту әдісімен
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады: даму тарихын оқыту әдістемесі спорттық ойындарды дамыту;оқыту әдістемесін спорттық ойындар, әр түрлі жас топтарының халықтың әдістемесін; спортшыларды даярлау, жас-жыныстық даму ерекшеліктері жеке қасиеттері мен дағдыларын қалыптастыру;негіздері әдістемелік қызметті оқыту әдістемесі спорттық ойындарды дамыту;оқыту әдістемесі қимыл іс-әрекеттеріне және физикалық қасиеттерін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Волейбол оқыту әдісімен
    Несиелер: 4

    Бұл пән зерттейді:теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері, спорттық жаттығу және дайындық волейболшылардың; жарыс ережелерін, төрешілік дағдыларын, құралдары мен әдістері спорттық жаттығулар волейбол түрлі жас топтарының жеке ерекшеліктерін ескере отырып бейімдеу және физикалық жүктемелерге әдістемесін; оқу жаттығу үрдісін құрудың әртүрлі спорттық санаттағы спортшылар үшін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі және спорттың гигиенасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады: оңтайландыру шарттары, режимдері мен мазмұны, формалары мен құралдары қолданылатын процесінде дене жаттығуларымен шұғылдану; көлемі мен қарқындылығы физикалық процесінде дене жаттығуларының сипаты; тамақтану кезінде сабақта түрлі спорт түрлерімен; техникалық жарақтандыру мен жабдықтауға қатысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • PPPS-3( TMFK)-2019 Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 3

    Бұл пән оқытады: құрал-саймандар талдау және деректерді басқару үшін дене шынықтыру-спорттық қызмет; салу объектілері бойынша берілген өлшем; құруға изометрическую жобаларына жатады бөлшектер және кесте құру функциясы; құжаттар құру кәсіби сипаттағы және олармен жұмыс таңдау; әдістері мен құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу; пайдалану құралдарын, қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық құрылыстар және тренажерлар
    Несиелер: 4

    Бұл пән оқытады:құрамы және спорттық құрылыстарды қабылданған сыныптамаға сәйкес; туралы жалпы мәліметтер, нормативтік-технологиялық және пайдалану-техникалық оларға қойылатын талаптар; оқып-үйренуде негізгі ережелері жоспарлау, жобалау және салу;принциптері есептеу және спорттық қондырғылар жүйесін жоспарлауды; пайдалану ережелері және қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Білуге мазмұны оқытатын пәннің;оқыту теориясы мен әдістемесі, Білу, жобалау білім беру үрдісіне заманауи технологияларды пайдалана отырып, тиісті жалпы және арнайы заңдылықтар мен ерекшеліктері жас тұлғаны дамыту;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл экономика
    Несиелер: 4

    Адамзаттың тұрақты дамуының қазіргі концепциялары мен стратегиялары. биосфераның тұрақтылығын сақтау; күнделікті қызметте тірі организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің заңдылықтары туралы білім. Тұрақты дамудан жасыл экономикаға көшу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдісмелік негіздері
    Несиелер: 5

    Білуге мазмұны оқытатын пәннің; оқыту теориясы мен әдістемесі, жеңіл атлетика, мектеп, Білу, жобалау білім беру үрдісіне заманауи технологияларды пайдалана отырып, тиісті жалпы және арнайы заңдылықтар мен ерекшеліктері жас тұлғаны дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 4

    Бұл пән оқытады:басқару теориясының негізгі түсініктері;жүйесі басқару органдарының дене шынықтыру және спорт; негізгі және арнайы функциялары дене шынықтыру және спорт басқармасы;жоспарлау және ұйымдастыру, бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын өткізуге; спорттық жарыстар; басқаруға, оқу-жаттығу процесін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі жеңіл атлетиканы оқыту әдісімен
    Несиелер: 5

    Бұл пән зерттейді:тарихы және даму заңдылықтары жеңіл атлетика;түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесін, жеңіл атлетика бағдарлама көлемінде;теориясы мен әдістемесі, спорттық жаттығулар, жеңіл атлетика ережесі; жеңіл атлетика бойынша жарыстар;мазмұны бойынша бағдарламалық материалдарды жеңіл атлетикадан мектеп;таңдау жасауға және жеңіл атлетикалық жаттығулар жасауды; сабақ жоспары жеңіл атлетика бойынша;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономика негіздері
    Несиелер: 4

    Экономиканың негізгі категориялары мен ұғымдары; өндірістің ресурстары мен факторлары; экономикалық жүйелердің типтері, меншік нысандары, өндірістік қызметті жандандырудағы экономикалық қажеттіліктердің рөлі, сұраныс пен ұсыныстың нарықтық тетіктері, экономикадағы бәсекелестіктің рөлі мен түрлері, нарықтық экономикадағы мемлекеттің рөлі мен функциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі гимнастиканы оқыту әдісімен
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады:оқытудың теориясы мен әдістемесін гимнастикалық жаттығулар; арналған снарядтарда;әдістері теориялық және практикалық білімдерді сабақтар өткізуге арналған гимнастика бойынша бастауыш, орта және жоғары сыныптарда ескере отырып, жас - жыныстық ерекшеліктерін, білім алушылардың пайдалануға;гимнастическую терминологияны; оқыту барлық түрлері бойынша жаттығулар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрінің жалпы және арнайы дайындығы
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады: күн тәртібі спортшының; терминологиясын базалық түрлері; ережесі және төрешілігі базалық спорт түрлерінің әдістемесін; дамуының жалпы және арнайы дене қасиеттерін; негізгі техникалық элементтері ойындар; нормативтері бойынша жалпы және арнайы дене дайындығы базалық спорт түрлерінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • "Жеңіл атлетиканы кәсіптік жетілдіру
    Несиелер: 5

    Білуге жүргізу әдістемесі бойынша сабақтар зерттелген базалық және жаңа түрлері бойынша дене шынықтыру-сауықтыру, мектепке әдістемесін;оқыту қимыл іс-әрекеттерге базалық және жаңа түрлі дене шынықтыру-спорттық қызмет негіздері;төрешілердің зерттелген базалық спорт түрлері;түрлері, спорттық-сауықтыру құрылыстарын, жабдықтарын және мүкәммалын,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрін кәсіптік жетілдіру
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады:дене шынықтырумен және спортпен тұрақты айналысудың маңызы мен рөлін; салауатты өмір салтын қалыптастыруға дене жаттығуларымен айналысудың оң әсерін, дене шынықтыру мен даярлықтың жеке ерекшеліктерін есепке ала отырып, қазіргі сауықтыру жүйелерінен дене жаттығуларын орындау дағдыларын меңгеру;Алған білімдері мен біліктерін практикалық қызметте пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады:негіздері туралы физиологиялық механизмдері негізінде жатқан денсаулықты нығайту, жұмысқа қабілеттілікті арттыру кезіндегі дене тәрбиесі және спорттық жаттықтырудағы; іскерліктер мен дағдыларын пайдалану физиологиялық әдістерін бақылау үшін дене жүктемелеріне төзімділіктің, жас мөлшері және жыныстық аспектілері пайдалану; білім, білік және дағдыларды жоспарлау кезінде оқу-жаттығу сабақтарын және дене шынықтыру сабақтарының.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық ойындарды кәсіптік жетілдіру
    Несиелер: 5

    Білуге жүргізу әдістемесі бойынша сабақтар зерттелген спорт ойындарына және жаңа түрлері бойынша дене шынықтыру-сауықтыру, мектепке әдістемесін;оқыту қимыл іс-әрекетке, спорттық ойындарда және жаңа түрлі дене шынықтыру-спорттық қызмет негіздері; төрешілердің спорт ойындарына;түрлері, спорттық-сауықтыру құрылыстарын, жабдықтарын және мүкәммалын,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән зерттейді:теориялық және әдістемелік негіздері саласындағы жоспарлау және өткізу спорттық дайындық, физикалық және спорттық жетілдіру тст;техникалық құралдар мен құрал-саймандар тиімділігін арттыру үшін дене шынықтыру-спорт сабақтарын.әдістерін түсіндіру және демонстрациялау негізгі және қосалқы техникалық элементтерінің тәсілдерін; - еңбекті нормалау және бақылау, жаттықтыру және жарыс жүктемелері таңдап алған спорт түріндегі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің техника-тактикалық дайындығы
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады: тән міндеттері, өзіне тән принциптері, түрлері және спорттық жаттықтыру әдістері; спорттық жаттығулар;жоспарлау әдісін оқу-жаттығу және жарыс процесінің таңдап алынған спорт түріндегі құралдар; жаттығу, анықтау жүктеме шамасына орнатумен, спорт нәтижесіне жүргізуге; іріктеу, таңдаулы спорт түрімен шұғылдану үшін заманауи технологияларды пайдалана отырып, жоспарлаумен жаттығу процесін орната отырып, спорттық нәтижелерге қол жеткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар-жасөспірімдердің және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады: дене тәрбиесі мен спортты дамытудың негізгі кезеңдерін; әртүрлі топтармен дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесін;спортшыларды дайындау әдістемесін; дене сапаларының және қозғалыс дағдыларын қалыптастырудың жас-жыныстық заңдылықтарын;көп жылдық спорттық жаттығуларды іріктеу әдістері мен кезеңдерін; әр түрлі жастағы және біліктілігі бар спортшыларды даярлауда нақты міндеттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Базалық спорт түрінің техника-тактикалық дайындығы
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады: тән міндеттері, өзіне тән принциптері, түрлері, спорттық жаттығулардың базалық спорт түрлерінде әдістері; жаттығулар әдістемесін;жоспарлау, оқу-жаттығу және жарысу процесі базалық спорт түрлерінде; құралдары мен әдістері жаттығулар; іріктеу сабақтар үшін базалық спорт түрлерінде қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Базалық спорт түрлерінің жалпы және арнайы дайындығы
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқытады: күн тәртібі спортшының; терминологиясын базалық түрлері; ережесі және төрешілігі базалық спорт түрлерінің әдістемесін; дамуының жалпы және арнайы дене қасиеттерін; негізгі техникалық элементтері ойындар; нормативтері бойынша жалпы және арнайы дене дайындығы базалық спорт түрлерінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ЕДТК және массаж
    Несиелер: 4

    Бұл пән оқытады:негізгі механизмдері емдік әсері физикалық жаттығулар мен массаж; анықтау принциптері айғақтар мен қарсы айғақтарды қолдану, емдік, бейімдеу дене шынықтыру және массаж; принциптері мөлшерлеу физикалық жаттығулар мен массаж тәсілдерін кезеңдерінде медициналық реабиталитации, принциптері ұйымдастыру және өткізу бойынша ЛФК, адаптивному дене тәрбиесі және массаж сеансы кезінде, жарақаттанғанда және патологиялық жағдайларда

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Білу академиялық оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесін, университет, білім саласындағы экономика, менеджмент, ерекшеліктері, жұмыс істеуі экономиканың негіздері, құқықтық жүйе және заңнама, заңнамалық база мен принциптері ҚР-да бизнесті ұйымдастырудың негізгі теориялық ережелер кәсіпкерлік құқық, реттейтін заңнама кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға қолдану қажетті нормативтік актілерді, нақты жағдайды талдау және шешім заңды саласындағы проблемаларды кәсіпкер

  • Код ON2

    Кәсіби бағытталған шет тілі мен қазақ (орыс) тілінің лексикалық және грамматикалық минимумын білу, маманның жазбаша және ауызша кәсіби сөйлеуіне тән арнайы сөздік айналымы, фразеологизмдер, кәсіби тақырыптарға тезистер, Конспектілер, аннотациялар, Рецензиялар, Пікірлер, рефераттар құрастыру және әңгіме жүргізу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін түсіну; ақпараттық Интернет ресурстарды, бұлтты және ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін мобильді сервистермен жұмыс істеу; цифрлық технологиялардың көмегімен әр түрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдану дағдылары

  • Код ON4

    Педагогиканың негізгі қағидалары мен қағидаларын білу және пайдалану; Абайдың өмірбаяны мен шығармашылық мұрасын, әдеби мәтіндердің көркемдік ерекшелігін зерделеу, көркем шығармалардың өзіндік ерекшелігі мен бірегейлігін танумен байланысты өз елі үшін патриотизм мен мақтаныш сезімдерін тәрбиелеу, әдеби шығармалардың материалында рухани-адамгершілік қасиеттерін (махаббат, достық, бейбітшілікке төзімді қарым-қатынас) тәрбиелеу.); мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен спецификалық ерекшеліктерін түсіндіру, қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзіндік адамгершілік ұстанымын тұжырымдау және сауатты дәлелдеу.

  • Код ON5

    Табиғатты, қоғам мен ойлауды дамыту заңдарын, ҚР табиғатты пайдалануды басқарудың негізгі заңдары мен принциптерін білу және түсіну, өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, қоғамның экономикалық дамуымен өзара байланыстағы ғаламдық экологиялық проблемаларға техникалық және экологиялық сараптама және аудит жүргізу, кәсіби қызметте осы білімдерді қолдану

  • Код ON6

    Спорттық - педагогикалық іс-әрекет негіздерін оқу және қолдану; сабақтарды өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, пәндермен және пәндерсіз жалпы дамыту жаттығулары (АТҚ), базалық спорт түрлерінде техникалық және жалпы дене дайындығында білім, білік және дағды

  • Код ON7

    Нақты сабақтардың оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу; мектеп жасындағы балалармен және білім беру ұйымдарында білім алушылармен дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын өткізу, сыныптан тыс дене шынықтыру-спорт жұмысын ұйымдастыру; дене шынықтыру-спорт ұйымдарын тиісті жабдықтармен, керек-жарақпен және мүкәммалмен жабдықтауды жоспарлау; педагогикалық міндеттерді құрастыру;жеке тұлғаның қабілетіне сәйкес дамуына бағытталған оқыту бағдарламалары мен әдістемесін қолдану.; сабақтарға негізгі және қосымша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу;меншікті сандық білім беру ресурстарын құру;

  • Код ON8

    Тарихын дене шынықтыру және спорт;білуге және пайдалануға негізгі даму кезеңдері дене шынықтыру, даму заңдылықтары физикалық қасиеттерін және қимыл-қозғалыс дағдыларын, құралдары мен әдістері дене шынықтыру; мақсаттары мен міндеттері дене шынықтыру, жеке тұлғаны дамыту мен адам денсаулығын нығайту; психологиялық-педагогикалық негіздері қалыптасуына ықпал ететін жаттықтырушы және педагог-шебер; компоненттер құрайтын спорттық-педагогикалық шеберлік негіздері және олардың сипаттамалары;

  • Код ON9

    Білуге мәні мен рөлі қозғалмалы ойындар және ұлттық спорт дене тәрбиесі жүйесінде қолдану; қозғалмалы ойындар мен ұлттық спорт ойындарының ескере отырып, жас–жыныстық ерекшеліктерін, білім алушылардың туралы жалпы мәліметтер, нормативтік-технологиялық және пайдалану-техникалық талаптар спорттық құрылыстар және тренажерлар; теориясының негізгі түсініктері; басқару органдарының жүйесіне дене шынықтыру және спорт басқармасы

  • Код ON10

    Білуге және пайдалану негіздері туралы физиологиялық механизмдері негізінде жатқан денсаулықты нығайту, жұмысқа қабілеттілікті арттыру кезіндегі дене тәрбиесі және спорттық жаттықтырудағы; іскерліктер мен дағдыларын пайдалану физиологиялық әдістерін бақылау үшін дене жүктемелеріне төзімділіктің, жас мөлшері және жыныстық аспектілері пайдалану; білім, білік және дағдыларды жоспарлау кезінде оқу-жаттығу сабақтарын және дене шынықтыру сабақтарының; оңтайландыру шарттары, режимдері мен мазмұны, формалары мен құралдары қолданылатын жаттығулар барысында жеке

  • Код ON11

    Дамыту және қалыптастыру, кәсіби даярлық спорттық педагогтің қызметі: дене шынықтыру мұғалімі, жаттықтырушы - оқытушы, нұсқаушы таңдаған спорт түрі, қолдану тиісті білімді, дағдылар болашақ кəсіби қызмет. Иелену құралдармен және әдістермен оқыту дене шынықтырумен және спортпен.

  • Код ON12

    Білуге тән міндеттері, өзіне тән принциптері, түрлері және спорттық жаттықтыру әдістері; спорттық жаттығулар; жоспарлау әдісін оқу-жаттығу және жарыс процесінің таңдап алынған спорт түріндегі құралдар; жаттығулар өткізуге;іріктеу, таңдаулы спорт түрімен шұғылдану үшін заманауи технологияларды пайдалана отырып, әдістемесін;дамуының жалпы және арнайы дене қасиеттерін; нормативтері бойынша жалпы және арнайы дене дайындығы спорттың таңдалған түрінде және базалық спорт түрлерінде.

  • Код ON13

    Білуге дамуының негізгі кезеңдері дене тәрбиесі және спорт әдістемесі; спортшыларды даярлау; жас-жыныс даму заңдылықтары дене қасиеттерін қалыптастыру және қимыл-қозғалыс дағдыларын; іріктеу әдістері мен кезеңдері спорттық көпжылдық жаттығу; пайда болу тарихын базалық түрлері бойынша дене тәрбиесі; негізгі принциптері, құралдары мен әдістері оқыту және бастапқы жаттығулар;

  • Код ON14

    Білуге және пайдалануға негізгі механизмдері емдік әсері физикалық жаттығулар мен массаж; принциптері ұйымдастыру және өткізу бойынша ЛФК, адаптивному дене тәрбиесі және массаж сеансы кезінде, жарақаттанғанда және патологиялық жағдайларда; бекіту кәсіптік теориялық және практикалық білімді, машықтар мен дағдыларды процесінде алынған білім беру қызметі қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып.

Top