Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02302 Шетел филологиясы в Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Шет тілі мен әдебиет теориясы мен тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуін көрсететін, шет тілін оның әдеби түрінде еркін меңгерген кең бейінді мамандарды кәсіптік даярлау; әртүрлі үлгідегі білім беру ұйымдарында, сондай-ақ мәдениетаралық коммуникация және қоғаммен байланыс саласында, БАҚ және менеджмент саласында, арнайы журналдардың баспалары мен редакцияларында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті болашақ мамандар үшін білім беру процесін қамтамасыз ету
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 261
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Екінші шет тілі (C1) (таңдауға: Араб, Қытай, Француз, Неміс, Түрік т.б. тілдері)
    Несиелер: 6

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, сөйлеуді есту арқылы түсінуді, оқу іскерлігін одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейі үшін қарастырылған көлемде дұрыс айтылатын грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
  • Мамандыққа кіріспе /
    Несиелер: 5

    Мамандық сөзінің ұғымы, оның маңызы туралы түсініктерді қалыптастырады; ерекшеліктерді анықтайды; педагогикалық ғалымдардың ғылыми-теориялық негіздері мен ойларын қалыптастырады; білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет түрлерін талдайды; ұжымда тәрбие процесін ұйымдастыру дағдыларын үйретеді; шығармашылық тапсырмалар мен жобаларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық фонетика және грамматика
    Несиелер: 3

    Оқытылатын тілдің фонетикасымен және грамматикасымен танысу, оқу және жазу дағдыларын меңгеру және тиісті лексиканы меңгеру, сөйлеуді есту және сөйлеу (ауызша сөйлеу) дағдыларын меңгеру: - студенттерге шет тілінің фонетикасы мен грамматикасы бойынша қажетті мәліметтер беру; - студенттерді әртүрлі тақырыптағы және жанрлардағы қазіргі заманғы мәтіндерде жиі кездесетін фразеологизмдермен таныстыру;- студенттерді классикалық тілдің түпнұсқасымен таныстыру; - классикалық тілді меңгеру негізінде жаңа ғылыми терминдер мен халықаралық лексиканы түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Курс сөйлеу құрылымын біртіндеп күрделене отырып, сөйлеу дағдыларын дамыту жұмысымен ұштасатын сабақтарды қамтиды. Мәтіндердің тақырыбы біздің шындықты көрсетеді. Мәтіннен кейін: мәтіннің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарын меңгеру негізінде ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ықпал ететін лексикалық және фонетикалық түсініктемелер мен жаттығулар беріледі. Сабақ тақырыбы бойынша жаттығуларда қолдану үшін сөздердің тақырыптық тізімі, сондай-ақ идиомалар беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқылатын тілдің фонетикасы бойынша кіріспе - түзету курсы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: тілдік сипаттамаларды, ұлттық-мәдени ерекшеліктерді, ауызша дайындалған / дайындалмаған, ресми / ресми емес сөйлеудің прагматикалық және дискурсивті аспектілерін ескере отырып, дұрыс айтылу мен интонацияны түзету және қою үшін қажетті фонетикалық материалды оқу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (B2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    "Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі Базалық шетел тілі" курсы (В2 деңгейі) филологтарды кәсіби даярлау жүйесіндегі жетекші орындардың бірі болып табылады. Оқу жоспарында қарастырылған арнайы тілдік блоктың басқа практикалық және теориялық пәндерімен ұштасқан мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі би пәні кәсіби филологтың лингвистикалық, лингвелтанушылық, коммуникативтік және аудармашылық құзыреттілігін қалыптастыруды қарастыратын жан-жақты дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқылатын тілдің нормативтік грамматикасы
    Несиелер: 3

    Оқытылатын тілдің нормативтік грамматикасы қарым-қатынас барысында практикалық қолдану тұрғысынан грамматикалық құрылымдарды талдайды. Ол күмәндануға немесе талқылауға жатпайтын нақты тұжырымдалған нормалар мен ережелердің жиынтығымен қамтамасыз етіледі. Нормативтік грамматика нақты сөйлеу құбылыстарын, сондай-ақ теориялық грамматиканың ережелерін талдауға сүйене отырып дамиды. Сондықтан нормативтік грамматика тіл білімінің дербес бөлімдері болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты-студенттерге лингвомәдениеттанудың, лингвистикалық Семантиканың негізгі ұғымдары туралы түсінік беру, лингвомәдениеттану дәстүрлерін, сондай-ақ жалпыға танылған көзқарастарды бейнелейтін тұрақты ғылыми интерпретация пәнін оқу. Дәрістік курстың мазмұнын анықтау барысында ғылыми, жүйелілік және кәсіби бағыт ұстанымдары қолданылды. Жүйелілік жүйені, кіші жүйені, ұйымдастыру мен байланысты көрсететін теориялық материалды дәйекті түрде ұсынуда көрінеді. Ғылыми қағидат жүйелік-құрылымдық тіл білімінің бірыңғай лингвистикалық тұжырымдамасына және оған сәйкес келетін бірыңғай әдіснамаға сүйеніп жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби бағытталған шет тілі" пәні грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтитын пән болып табылады. Берілген пәнді оқу кезінде студент оқудың жетекші рөлінде шет тілінде ауызша және жазбаша тілдесуді меңгере алады. Түлектердің тілдік құзыреттілігін практикалық қалыптастыру жүзеге асырылады, яғни кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өздігінен білім алу және басқа да мақсаттар үшін шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін білім мен білік деңгейін қамтамасыз етуге ықпалын тигізтеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық филология
    Несиелер: 5

    Классикалық филологияны оқытудың тікелей пәні-классикалық тілдер, ежелгі грек және латын тілдері, сондай-ақ оларда жазылған: ежелгі ақындардың, жазушылардың, философтардың, тарихшылардың, саясаткерлердің, заңгерлердің, ғалымдардың шығармалары. Классикалық филология-филологиялық пәндердің бірі ғана емес; ол антикалық оқу дәстүрлерін жалғастырып, соңғы жетістіктерді жаңа филологиялық әдістермен біріктірді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    -Экономиканың теориялық негіздерін түсінеді, кәсіпкерлік іс-әрекетті ұйымдастыруды жазып көрсетеді; -экономикалық құбылыстар мен кәсіпкерлік жөніндегі ақпараттарды талдайды, артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды; -экономикалық үдерістегі субъектілердің шаруашылық іс-әрекеттерін ұйымдастыруды жобалайды; -кәсіпкерлік қызметті жоспарлай алады және ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді; -қоғамда болып жатқан экономикалық үдерістер мен өзгерістерді зерттеу қабілетіне ие; -мәліметтер негізінде бизнесті ұйымдастыру үдерісіне өзгерістер мен түзетулер енгізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Когнитивті және әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Тілдің, қоғамның және сананың арақатынасы мәселелерін зерттейтін тіл білімінің бағыты, тілдің дүние концептуализациясы мен категорияларындағы рөлі, танымдық процестерде және адам тәжірибесін жинақтауда, адамның жеке когнитивтік қабілеттерінің тілмен байланысы және олардың өзара іс-қимыл түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігі негіздері және экология
    Несиелер: 5

    -Тіршілік қауіпсіздігі ережелерін қолданады; -тіршілік қауіптілігі ережелерін, теорияларын қолданып коммуникативтік дағдыларын көрсетеді; -тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша іргелі білімді қабылдайды, көпшілік алдында сөйлейді, басқалардың пікірін тыңдайды; - экология бағытындағы іргелі білім негіздерін игереді; -экология және тұрақты дамудағы заңдылықтар, принциптер, ережелерді талдайды; -қоршаған ортаны қорғау бойынша іс-шараларды ұйымдастырады, басшылық жасайды; -экология саласындағы бағыттар бойынша теориялық, практикалық материалдарды талдайды, ұжыммен жұмыс жасайды, уақытты тиімді қолданады; -заманауи ақпараттық көздерді, жаңа технологияларды пайдалануды меңгереді; -қолданбалы мәселелерге қатысты жағдайлардың шешілу жолдарын ұжымда талқылап, ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемнің этникалық бейнесі
    Несиелер: 5

    ЭТНИКАЛЫҚ ӘЛЕМНІҢ КӨРІНІСІ - жиынтығы тұрақты, түйінді түсініктер мен пайымдауларды туралы қоғамдық болмыс, өмір, тән мүшелеріне нақты этникалық қауымдастық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем оқу және интерпретация
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты-студенттерді жазушылық рефлексия ескерткіштерімен, сондай-ақ гуманитарлық ой классикасымен және өздері оқитын көркем мәтіндерге, көркем дәуірлерге ғылыми көзқарастың Тарихи сан алуандылығымен, ұлттық нұсқаларда және парадигматикалықтарда көрсетілген әдеби үдерістің типологиялық және өзге де құрылымдық заңдылықтарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқықтану және жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының Құқық қорғау органдары. Әкімшілік және еңбек құқығы. Азаматтық және отбасылық құқық. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктері. Жастардың жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру. Жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың этникалық ерекшеліктері. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік. Діни нормалар мен құндылықтар қоғамның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің принциптері ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл және мәдениет
    Несиелер: 5

    Лингвомәдениеттану (тіл және мәдениет) зерттейді тіл-мәдениеттің феномені ретінде. Бұл белгілі бір көрінісі-әлем призмасы арқылы ұлттық тілдің, қашан тіл ретінде ерекше ұлттық діл. Барлық тіл білімі мәдени-тарихи мазмұнымен, өйткені өзінің мәні бар, тілі болып табылады, негізі мен өнімі мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Теориялық және қолданбалы лингвистика
    Несиелер: 5

    Ерекшелігі-соңғы онжылдықта дамыту тіл білімі жасалады пайда болған жаңа ғылым саласы тіл туралы -- қолданбалы лингвистика. Әрине, ол құрылған жоқ, бос орында және өз тамырымен өте алыс өткен. Маңызды, алайда, атап ұғымы қолданбалы лингвистика қазіргі -- оның үлес салмағы қазір осындай, бұл туралы айтуға мүмкіндік береді тіл біліміндегі ретінде ғылым туралы үлкен тәжірибелік маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі (В1) (таңдауға: Араб, Қытай, Француз, Неміс, Түрік т.б тілдері)
    Несиелер: 3

    Курс оқитын тақырып шегінде студенттердің тілдік, сөйлеу және мәдениетаралық құзыреттіліктерінің дағдыларын қалыптастыруға, басқа тілде ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетіне үйретуге, В1 деңгейі үшін қарастырылған студенттердің кәсіби шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үйде оқу
    Несиелер: 3

    Үйде оқуының негізгі мақсаты-кез келген заманауи әдеби-көркем мәтінді орыс тіліне аудармай түсінуді қамтамасыз ету. Осы мақсатқа жету келесі біліктер мен дағдыларды дамыту және жетілдіру бойынша жүйелі жұмыспен қамтамасыз етіледі: оқу дағдыларын; сөйлеу дағдыларын; сыпайылық және басқалардың пікіріне құрмет көрсету ережелерін сақтай отырып, дәлелді әңгіме жүргізу және пікірталас жүргізу дағдылары; анықтамалық әдебиеттің әр түрлі түрлерімен жұмыс істеу дағдысы; сөздің дұрыс мәнін ажыратып, оны ұсынылған қарым-қатынас жағдайында қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Функционалдық грамматика негіздері
    Несиелер: 3

    Синтаксисті толық көлемде қамтитын функционалдық грамматика курсынан өткен оқушылармен жұмыс істеуге арналған және оқытылатын тілдерінде сәйкес келетін синтаксистік құрылымдар қиындықтар мен қателерді тудырмайтындықтан, грамматикалық минимумға синтаксис бойынша қазақ (орыс) тіліндегі ұқсас құрылымдардан күрт ерекшеленетін тек ағылшын синтаксистік конструкциялары енгізілген.   Грамматикалық минимум нормативтік грамматикада жоқ, бірақ ауызша сөйлеу үшін қажет кейбір бөлімдер енгізілген.  

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 6

    "Мамандандырылған Кәсіби шет тілі" пәні студенттердің болашақ мамандықтың ерекшеліктерімен талап етілетін шет тілін меңгерудегі қажеттілігін есепке алуға негізделген оқытудың мақсаты болып табылады. Шет тілін мамандандырылған кәсіптік оқытудың мәні қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру, Оқытылатын тіл елінің мәдениетін білу және кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды меңгеру мақсатында арнайы пәндермен интеграциялаудан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    - Кәсіби қазақ (орыс) тілінің базалық категорияларын және қазақ (орыс) тілі мен әдебиетінің оқыту әдістемесін білу; - Кәсіби коммуникативтік саладағы кез келген мазмұндағы мәтінді мәтін сипаттамасы мен әр түрлі оқу түрлерін ескере отырып оқып, түсіну; Кәсіби қазақ (орыс) тілінің глоссарийін құзіреттілік ұстанымдар сипатына негізделген заманауи білім беру контекстінде пайдалану; - Нақты тапсырмаларды орындау үшін қажетті мәтіндерді сұрыптау, қажет кезінде мәтінді оқу тапсырмаларына бейімдеу мақсатында талдау жасау; -Тілдік және құрылымдық рәсімдеу ережелерін сақтай отырып кәсіби мәтінге композициялық-мағыналық сараптама жасау; - Тілдік құралдарды таңдаудың қисындылығын, бірізділігін және рәсімдеудің дұрыстығын сақтай отырып ғылыми мәтіндерді сұрыптау; дискуссия жүргізу немесе диспутқа қатысу, берілген тақырып бойынша сөз сөйлеуге дайындалу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық оқу және түсіндіру
    Несиелер: 3

    Аналитикалық оқу қалыптастыруға, аналитикалық және интерпретационной құзыреттілігін көмегімен кешенді талдау, ол мыналарды қамтиды үзінді мәтіннің лингвистикалық, мазмұндық, мағыналық ақпарат кейіннен түсіндірумен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тыңдалым және пікірталас жүргізу
    Несиелер: 3

    Осы курс ағылшын тіліндегі фильмдермен жұмыс істеуге арналған және ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуды, сөздік қорын кеңейтуді, сондай - ақ коммуникативтік құзыреттілікті қарым-қатынастың тиісті жағдайында ақпаратты алу, өңдеу және беру іскерлігін барынша дамытуды мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Теориялық фонетика
    Несиелер: 3

    Фонетика пәні, фонетика бөлімдері. Фонема тіл бірлігі ретінде, дыбыс сөйлеу бірлігі ретінде. Фонологиялық мектептер. Фонологиялық талдау әдістері. Морфонология. Интонация және оның функциялары. Сегментті және сегменттен тыс деңгейлердегі фоностилистикалық вариативтілік. Фонетикалық стильдер. Айтылу нормасы. Айтылу нұсқалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі (В2) (таңдау бойынша: Араб, Қытай, Француз, Неміс, Түрік, Ағылшын тілдері)
    Несиелер: 3

    Курс оқитын тақырып шегінде студенттердің тілдік, сөйлеу және мәдениетаралық құзыреттіліктерінің дағдыларын қалыптастыруға, басқа тілде ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетіне үйретуге, В2 деңгейі үшін қарастырылған студенттердің кәсіби шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Функционалдық грамматика және теориялық фонетика
    Несиелер: 3

    Курс студенттерге өздері оқитын шетел тілдерінің фонетикалық және грамматикалық ерекшеліктерін талдау және салыстыру кезінде қажетті арнайы лингвистикалық ойлауды қалыптастыруға көмектеседі; би - және полилингвизм жағдайында тиімді коммуникацияға мүмкіндік беретін практикалық білім, білік және дағды жиынтығын береді; полилингвистикалық социумдағы лингвистер мен аудармашылардың әдістемелік құзыреттілігін қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық және қазіргі заманғы әдебиет
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы әдебиет енгізуге біздің өмірімізге жаңа эмоциялар және сезім, қандай бізге едім өткерді. Ол үшін қарапайым қабылдау емес, алдына күрделі міндеттер. Оқыңыз, оны қашан келсе, сәл алаңдап. Ал егер "ой-толғау" ғылыми зерттеулер, мағынасы мен өмір тревожат сіздің ақыл – классиканы оқыңыздар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық әдебиеттану
    Несиелер: 5

    Қазақстанда әдебиетті дәстүрлі нақты-тарихи зерттеу дамыды. Бірақ соңғы уақытта қазіргі салыстырмалы әдебиеттанудың негіздері, коммуникативтік поэтиканың бағыттары, герменевтика бөлімдері, стихтанудың мәселелерін зерттеу аспектісіндегі құрылымализм негізі қаланды, ол салыстырмалы методология мен мәдениетаралық коммуникация теориясы контекстінде әдебиеттанудағы Елеулі "серпінді" нәтижелерге алып келуі мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауызша аударма тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты студенттерде лингвистикалық, аудармашылық және әлеуметтік-мәдени өзара түсіністікті ауызша аудару шеңберінде қамтамасыз ету әр түрлі мәдениет пен тілдердің өкілдері халықаралық, саяси, экономикалық, ғылыми, қоғамдық өмір. Пәннің міндеттері: - студенттерде білім, дағды мен іскерлікті қалыптастыру; ауызша аударманың әр түрлі түрлері. - білім алушыларда дұрыс білім алуға байланысты дағды мен іскерлікті дамыту ; ауызша аудармашының еңбегін ұйымдастыру, ауызша аудармаға дайындық. - студенттердің жұмысында жоғары кәсіпқойлықты қалыптастыру, өз делдалдық қызметі үшін жауапкершілік. - студенттердің өз қажеттіліктерін үнемі арттыру қажеттілігін қалыптастыру; тілдік, дене және психологиялық дайындық, арнайы және фондық білімді тереңдету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби көшбасшылық және иновациялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқарудағы кәсіби менеджерлік құзыреттілігін қалыптастыру. Болашақ мұғалімдерді білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері мен тұтас педагогикалық үдеріс және мектептің педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктері жөнінде біліммен қаруландыру. Білім алушыларды педагогикалық менеджментің мәні және негізгі міндеттерімен таныстыру. Педагогикалық менеджмент туралы айқын әрі саналы көзқарастарын қалыптастыру. Менеджер қызметінің нысаны ретіндегі тұтас педагогикалық үдеріс тұрғысынан білім беру мекемесін басқару дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тілдік семантика
    Несиелер: 5

    Тілдік семантика ғана емес көрсетеді шындық, бірақ мүмкін және искажать оның: грамматикалық мағынасы септік мүмкін шынайы бейнелеуге көптеген, бірақ бар сондай-ақ нысаны көпше.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәтінді тілдік талдау
    Несиелер: 5

    Мәтіннің тілдік талдауы фонетика, орфоэпия, графика, орфография, морфемика, сөзжасам, морфология, синтаксис және пунктуация бірлігінде тіл фактілерін тұтас қарауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі цифрландыру
    Несиелер: 5

    Осы бағытта басталып жатқан белсенді жұмыстың алғашқы бағыттардың бірі білім беру деп аталады. Цифрлік сауаттылық - бұл адамның өмірдің барлық салаларында цифрлік технологияларды сенімді, тиімді, сыни және қауіпсіз қолдануға дайындығы және қабілеті. Цифрлік сауаттылық - ақпараттық қоғамдағы қауіпсіздіктің негізі, ХХІ ғасырдың ең маңызды білімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудегі смарт технологиялар
    Несиелер: 5

    Смарт технологиялар өмірдің барлық салаларына белсенді кіруде. Бұл пәннің мақсаты отандық ғылымда әзірленген мәдениеттанулық тәсілге сүйене отырып, жоғары және кәсіптік білім беру ұйымдарының жұмысына ғылыми негізделген енгізу қажеттілігі туралы гипотезадан шыға отырып, смарт технологиялар мүмкіндіктерін талдау негізінде білім беру үдерісін дамытудың басым бағыттарын анықтау болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл елінің мәдениеті мен әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курсқа оқытылатын тіл елінің біртұтас көрінісін қалыптастыруға, қоғамның демократиялық құндылықтарымен танысуға, олардың басқа мәдениеттерге қатысты ашықтығына, қазіргі заманғы білімді адамның көпмәдениетін қалыптастыруға қажетті болып табылатын шындыққа жетуге дайындығына ықпал ететін материалдар енгізілген. Ұсынылған бағдарлама студенттердің коммуникативтік мәдениетін және әлеуметтік-мәдени білімін дамытуға, олардың әлемдік қауымдастыққа табысты кірігуіне, жаһандануға байланысты құбылыстарды түсінуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытуда сандық білім беру ресурстарын пайдалану
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемде маман кең білімді болуы, ғылыми шығармашылық әдіснамасын, жаңа ақпараттық технологияларды, ғылыми ақпаратты өңдеу, алу және бекіту әдістерін меңгеруі тиіс. Ол дербес компьютермен жұмыс істей білуі және оның барлық мүмкіндіктерін кәсіби қызметте пайдалануы тиіс. Жоғары мектептің білім беру үдерісінде ақпараттық технологияларды пайдалануды басым деп санаған жөн,өйткені олар біздің елімізде білім беруді дамытудың логикасына сәйкес келеді. Компьютер, заманауи сандық технологиялар өз мүмкіндіктері бойынша бірегей Оқыту құралдары болып табылады, кәсіби құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тілдік пропедевтика
    Несиелер: 5

    Ерекшелігі лингвистикалық пропедевтикасы жасалады, оның негізінде хабарлау үшін қандай жеңілдетілген, нақты ережелер, сонымен қатар жүйелі және ұйымдасқан түрде енгізіп, сол немесе өзге де жазу тәжірибеге жазбаша сөйлеу оқушылар жоқ перегружая сол уақытта балалар заучиванием қандай да бір ережесін және басқа да теориялық мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни бағалау технологиялары
    Несиелер: 3

    Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі. Бағалау қызметінің мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау принциптері. Критериалды кестелер-айдаршалар. Формативті бағалау және жиынтық бағалау. Құрдастарымен өзін-өзі бағалау және өзара бағалау. Портфолионың педагогикалық міндеттері. Портфолионың функциялары мен құрамы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілін арнайы мақсатта оқыту (С1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-одан әрі жетілдіру болып табылады коммуникативтік-иитеркультурной қалыптастыруға және кәсіби құзыреттіліктерді студенттер. Оқыту шет тілін арнайы мақсатта көздейді есепке алу қажеттілігі, білім алушылардың мақсатты тілінде сөйлейді, диктуемых ерекшеліктерімен болашақ.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Тіл білімі бөлімі, оның мәні тілді сипаттаудың теориялық негіздері және оның құбылыстарын зерттеу әдістері болып табылады. Сондай-ақ тіл білімінің басқа білім салаларымен байланысын: диалектикалық материализм, логика және психология (тіл практикалық, нақты сана болып табылады), тарихи материализм (тілдің өмір сүру формалары қоғам құрылымы мен әлеуметтік процестерге байланысты) зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандану елінің тілінде іскерлік хат
    Несиелер: 5

    Жалпы корреспонденция. Іскерлік хат-хабарлар. Хаттардың үлгілері. Мәтіндік блоктар. Сөйлеу айналымы және стандартты тұжырымдар. Құжаттардың үлгілері. Сөйлеу айналымы және стандартты тұжырымдар. Ресімдеуге қойылатын талаптар. Мамандандырылған ғылыми мәтіндер. Арнайы ғылыми мәтіндердің түрлері. Мәтіндік блоктар. Сөйлеу айналымы және стандартты тұжырымдар. Мәтіндерді құру ерекшеліктері, құжаттық мәтіндерді құру кезінде туындайтын қателердің себептері, сондай-ақ құжаттық коммуникация мен аударманың тілдік жақтарын реттейтін ережелер. Жазбаша сөйлеуде мәнерлілік жасау үшін негізгі стилистикалық құралдар мен тәсілдерді, әртүрлі түрдегі құжаттық мәтіндер ресімдеу нормаларын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық оқу және жазу
    Несиелер: 5

    Академиялық оқу және жазу - бұл студентке тілдік құзыреттілікті және оны меңгеруді, ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға мүмкіндік береді. Курс ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды оқу және жазу бойынша ұсыныстардан тұрады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 5

    Академиялық қарым-қатынас ұғымдарын, жалпы қарым-қатынас және атап айтқанда, сондай-ақ қарым-қатынастың негізгі параметрлерін және Академиялық қарым-қатынас ерекшеліктерін зерделеу. Ғылыми стильдің кейбір жанрлық түрлерін анықтау және сипаттау, ауызша және жазбаша шет тілді академиялық қарым-қатынас ерекшелігімен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілдік қарым - қатынас практикумы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың жалпы сөйлеу мәдениетін арттыруға, коммуникативтік өзара әрекеттесудің әр түрлі жағдайларында сөйлеу құралдарын дұрыс қолдану дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған. Сөйлеу мәдениетінің негізгі белгілері. Сөйлеу мәдениетінің нормативтік, коммуникативтік, этикалық аспектілері. Сөйлеу қарым-қатынас этикасы. Сөйлеу стратегиялары, тактикасы тәсілдері. Коммуникативтік сәтсіздік себептері. Іскерлік ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Лингвистикалық ілімдер тарихы
    Несиелер: 5

    "Лингвистикалық ілімдер тарихы" курсы жалпы тіл білімі курсының құрамдас бөлігі болып табылады. Ол Қазақстанның жоғары филологиялық білім беру жүйесіндегі лингвистикалық пәндер циклының аяқталуы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Лингвоелтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретіндегі тілді білу үшін қажетті аймақтық географиялық және тілдік құзыреттілікті қалыптастыру; зерделенген тіл елдерінің тарихи, мәдени және әлеуметтік шындықтары туралы білім жүйесін меңгеру; оқу, ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу үшін шет тілін қабылдау, бағалау және пайдалану үшін шет тілін пайдалануға дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы лингвистика негіздері
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық талдау негізіне қос мүше теориясы жатыр. Бірінші және екінші мүше элементтерді бөлу техникасының сипаттамасы( монемалар мен фонемалар, тиісінше), олардың жіктелуі және ішкі қатынастарды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Диcкурсті хат
    Несиелер: 5

    Өзара іс-қимыл әлеуметтік және мәдени процестер мен лингвистикалық бірліктер мен құрылымдарды айқындайтын дискурсивные практика авторлардың мәтіндерді жанр "редакторға хат"

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Лингвистикалық пропедевтика
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық шетел тілі мұғалімдері: бұл жүйе лингвистикалық, мәдени, стратегиялық және дискурсивных білімін, іскерлігін және дағдыларын мүмкіндік беретін коммуникантам тиімді өзара іс-қимыл нақты әлеуметтік детерминирленген коммуникативтік жағдайларда, сондай-ақ дағдыларын игеру және қолдана білу қабілеті қолда бар білімді, педагогика, психология және шетел тілін оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теориялық және қолданбалы лингвистика
    Несиелер: 5

    Адам өміріндегі тілдің рөлі, оның мәдени-маңызды коммуникация құралдары жүйесіндегі орны. Тіл көпаспектілі және көпфункционалды құбылыс ретінде. Тілдің негізгі функциялары: коммуникативтік, репрезентативті, номинативті, ойлау, эмоционалды-экспрессивті, эстетикалық және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби құзыреттілік пропедевтикасы
    Несиелер: 5

    Құзыреттілік пәндер мен процестердің белгілі бір шеңберіне қатысты қойылатын және оларға қатысты сапалы өнімді қызмет үшін қажетті жеке тұлғаның (білім, білік, дағды, қызмет тәсілдері) өзара байланысты қасиеттерінің жиынтығын қамтиды. Құзыреттілік адамның белгілі бір құзыреттілікке ие болуы ретінде қарастырылады,ол оған және іс-әрекет мәніне жеке қатынасын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шет тілін арнайы мақсатта оқыту (таңдауға: Араб, Қытай, Француз, Неміс, Түрік т.б. тілдері)
    Несиелер: 3

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді, есту арқылы түсінуді, оқу іскерлігін одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ осы деңгей үшін қарастырылған көлемде екінші шет тілінің дұрыс айтылу грамматикалық және лексикалық дағдыларын дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытылатын тілдің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    шет тілін оқитын жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған. Негізгі жәрдемақы мақсаты – оқушыларды басты бөлімдер теориясы оқытылатын тіл – теориялық тілінің грамматикасы мен лексикологией. Оқу құралы екі бөлімнен тұрады: Теориялық грамматика және лексикология. Әрбір бөлім тақырып және тақырып бойынша сұрақтармен сүйемелденеді. дағдыларын дамыту үшін қосымша жаттығулармен оқитын тілдің феномендері. Сондай-ақ тереңдетілген оқыту топтарында де қолданылуы мүмкін мамандық бойынша әдебиеттерді аударуда ағылшын тілін үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби пропедевтика
    Несиелер: 5

    Әдеби ұғымдардағы бастапқы бағдар: көркем шығарма, сөз өнері, автор (әңгімеші), сюжет (оқиғалар тізбегі), тақырып. Жұмыстың кейіпкері: оның портреті, сөзі, іс-әрекеті, ойлары, автордың кейіпкерге деген қатынасы. Әңгіме (әңгіме), сипаттама (пейзаж, портрет, интерьер), ой (кейіпкердің монологы, кейіпкерлердің диалогы). Прозалық және поэтикалық сөйлеуді салыстыру( тану, ажырату), поэтикалық шығарманың ерекшеліктерін анықтау (ритм, рифма). Фольклорлық және авторлық көркем шығармалар (оларды ажырату).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвистикалық антропология
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық антропология тіл коммуникациясын қалыптастырады, әлеуметтік бірегейлікті және топ құрамын қалыптастырады, кең ауқымды мәдени нанымдар мен идеологияларды ұйымдастырады және табиғи және әлеуметтік әлемдердің жалпы мәдени көрінісін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика және редакциялау
    Несиелер: 5

    Қазіргі әдеби тіл туралы түсінік. Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрлері. Тілдің лексикасы мен фразеологиясының, оның грамматикалық және фонетикалық құралдарының байлығы мен әртүрлілігі. Қазіргі әдеби тілдің негізгі даму тенденциялары. Әдеби тіл стилистикасының мазмұны мен міндеттері. Стилистиканың қазіргі жағдайы ғылым ретінде. Тіл стилистикасы, сөйлеу стилистикасы және көркем әдебиет стилистикасы туралы түсінік. Тілдің әртүрлі деңгейлеріне қатысты норма ұғымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнолингвистика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттестігіндегі байланыс тәсілдері туралы түсініктерді дамыту. Тіл мәдениеттің белсенді әрекет ететін бөлігі ретінде, оны қалыптастырудың, бекітудің және ақпарат берудің негізгі тәсілдерінің бірі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел мәтінінің cтилистика және интерпретациясы
    Несиелер: 5

    Элективті пәнді меңгеру бакалаврда негізгі білім беру бағдарламасының мақсаттарына және кәсіби қызметтің міндеттеріне сәйкес жалпы мәдени және арнайы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Нәтижесінде студент мәтіннен ақпарат алудың ережелері мен тәсілдерін, сондай-ақ мәтіннің стилистикалық ерекшеліктерімен және автордың коммуникативтік ниетімен негізделген тілдік құралдарды талдаумен тығыз байланыста мәтінді кешенді түсіндірудің ережелері мен тәсілдерін меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел әдебиеті мен мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты – студенттердің біртұтас түсінігін қалыптастыру Генезис туралы түсінік, әлемдік әдебиеттің дамуы мен заңдылықтары ХІХ ғасырдағы әлемдік әдебиеттің эстетикалық - әдеби ұлттық әдеби парадигмалардың алуан түрлілігі мен бірегейлігі туралы ең жарқын жазушылардың көркем әлемі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын және американдық әдебиет
    Несиелер: 5

    Курс арнайы, түпнұсқа мәтіндерді оқу дағдыларын дамыту және ұсынылған тақырып бойынша пікірталас, талқылау түрінде ауызша сөйлеуді дамыту мақсатын қояды. Курстың тақырыбы Әдеби бағыттылыққа ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Негізгі шет тілі әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: * ағылшын тіліндегі әдебиеттің тарихы мен қазіргі жағдайы, оның болмысының әлеуметтік-мәдени контекстері мен жазушылардың шығармашылығы туралы түсінік алу; * шет тілінде көркем әдебиетті оқу дағдыларын дамыту, неміс тілді көркем шығармаларды талдау және интерпретациялау дағдыларын меңгеру; * ауызша және жазбаша түрде шет тілді көркем шығармалардың өзіндік талдауының нәтижелерін ұсынуды үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытылатын тілдің лексикологиясы және тарихы
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің сөздік құрамын, тіл лексикасын зерттейтін бөлімі. Лексикологияда: -сөз және оның маңызы; - сөздердің өзара қарым-қатынас жүйесі;- қазіргі лексиканың қалыптасу тарихы;- әр түрлі сөйлеу салаларындағы сөздердің қызмет етуі; - сөз ерекше тілдік бірлік ретінде, оның басқа тілдік бірліктерден айырмашылығы; - сөздік құрамының құрылымы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвомәдениет
    Несиелер: 5

    Лингвомәдениеттану әлемнің этно тілді бейнесін, әлем бейнесін, тілдік сананы, тілдің мәдени-танымдық кеңістігінің ерекшеліктерін түсінумен байланысты әртүрлі аспектілерді зерттейді. Сонымен, лингвомәдениеттану-ғылыми пән, оның зерттеу пәні мәдениет фактілерінің тілінде репрезентация болып табылады, оның өзіндік өнімі лингвомәдениеттану деп аталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі батымдылық-менеджмент
    Несиелер: 3

    Тәуекелді басқару немесе тәуекел-менеджмент, жолдарын айқындайды мүмкіндіктері мен тұрақтылығын қамтамасыз ету білім беру мекемесінің, оның қабілеті қарсы тұруға қолайсыз жағдайлар. Қажеттілігін игеру мен енгізу әдістерін тәуекелдер менеджменті қазіргі заманғы нарықтық экономика жағдайында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел тілінде менеджмент және іс жүргізу негіздері
    Несиелер: 3

    Барлық басқарушылық қызметтің формалары көрініс табады құжаттар. Олар негізгі құралдары болып табылады ақпарат беру, көрсетеді жоспарлары, бағдарламалары мекеме ретінде және пән ретінде еңбек нәтижесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 5

    "Ғылыми-педагогикалық зерттеу негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттерді педагогикалық зерттеулерді сауатты жүргізуге үйрету болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері болашақ педагогтардың ізденушілік зерттеу қызметіне қызығушылығын дамыту, студенттердің ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін меңгерту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім беру менеджменті
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерді білім беру үдерісін жобалау контексінде басқарумен, менеджментпен және жобалық басқарумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми-техникалық аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Курс алған білімдерін практикада бекіту үшін теориялық және практикалық сұрақтарды қозғайды. Бағдарлама жалпы аударма мәселелерін жарияламай, арнайы мәтіндерді аударудың ең маңызды сәттерін ғана ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми жобалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені зерделеу,қорыту және сипаттау оның тиімділігін объективті бағалауға көмектесетін белгілі бір әрекет алгоритмі мен әдістер кешенін білу және пайдалану шартымен табысты болады. Педагогикалық процесті жобалау технология ретінде студенттің ғылыми қызметтің кез келген түрінде қолданылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Мәтіннің механизмін қалыптастыруда әдеби шығармашылықтың когнитивті аспектілері мен ойлау және сөйлеу мәселеcінде жүйелі білімді көрсету

  • Код ON2

    Өзге тілді мәтіндерді қолдана отырып, классикалық мәтіндерден қазіргі заманғы мәтіндерге дейінгі тіл тарихы және мәдениет теориясы туралы базалық білімді меңгеру

  • Код ON3

    Зерттеу және оқыту жағдаяттарын еркін бағдарлай отырып, жаңа буынды оқыту және тәрбиелеуде шығармашылықты қалыптастыру негізінде оңтайлы шешімдерді қарастыру.

  • Код ON4

    Филология және әдебиеттану саласында озық тәжірибені шығармашылықпен қолдана отырып, өз білімдерімен, іскерлік шеберлігі мен дағдысын сыни тұрғыда бағалау, өз кәсібилігін жетілдіру, зерттеулер жүргізе білу;

  • Код ON5

    Өз тәжірибесіне сүйену арқылы мәтіннің ерекшеліктерін түсіндіру, мәтін мен білімнің арасындағы байланысты салыстыра белгілей, мәтінді түсіндіру және интерпретациялық шеберлігін көрсету;

  • Код ON6

    Әр түрлі үлгідегі редакторланған мәтіндерді SMART-технологиялардың түрлерімен жұмыс істеуге дағдыландыру, берілген деректі компьютерлік өңдеуден өткізу, ақпараттық технологияны меңгере отырып, шет тілдерінде редакциялау, рефераттау және аннотациялау;

  • Код ON7

    Өзінің кәсіби, баспа және басқару қызметін болжау, модельдеу және ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу незінінде теориялық білімді синтездеу

  • Код ON8

    Әр түрлі стильдер мен жанрлардың мәтіндерін редакциялау, лингвистикалық талдау және экпертизациялау

  • Код ON9

    Ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратты әр түрлі көздермен талдау

  • Код ON10

    Әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас болу

  • Код ON11

    Сабақтас әлеуметтану, экономика, психология деректерін өздерінің кәсіби мақсаттарында пайдалану;

  • Код ON12

    Жұмыста кенеттен болатын жағдаяттарға икемді бейім болу

Top