Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04108 Маркетинг в Esil University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Маркетинг" білім беру бағдарламасының мақсаты маркетинг мамандарын маркетингтік және басқарушылық міндеттерді шешу саласындағы дербес қызметке кешенді дайындау, бизнес жүргізу үшін шығармашылық әлеуеті жоғары креативті ойлайтын мамандарды тәрбиелеу болып табылады
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Esil University
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курста құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, негізгі құқықтық ұғымдарды анықтауды, сонымен қатар қазақстандық құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) ролі туралы, басқа да нормалармен құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары және мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру туралы кешенді көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математика

    Пәнді оқу студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыруды, студенттерге математика және оның қосымшалары бойынша оқу әдебиеттерін өз бетінше оқи білуді, логикалық ойлауды дамытуды және математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін көтеруді, қолданбалы сұрақтарды математикалық зерттеу дағдыларын дамытуды және есепті математикалық тілге аудара білуді мақсат етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пән үй шаруашылығының заңдылықтары мен аралас әлеуметтік-бағдарлы экономиканың әртүрлі деңгейлеріндегі шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұтымды мінез-құлқы туралы, оның маңызды сипаттамаларын ашу мақсатында ұдайы өндіріс процесіндегі терең себеп-салдарлық байланыстар туралы білім береді; ресурстары шектеулі әлемде шаруашылық субъектілерінің (өндірушілер, сатушылар, сатып алушылар) экономикалық таңдауы туралы; шаруашылық қызметі және ұдайы өндіріс процесіндегі адамдар арасындағы экономикалық қатынастар туралы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқу студенттерде экология туралы ғылым ретінде, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді; адамды қоршаған ортаның негізгі қауіптілігін анықтау дағдылары; экологиялық жағдайды талдау және бағалау қабілеті; төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен заманауи технологияларын меңгеру дағдылары; қауіпсіздікті қамтамасыз ету және қоршаған ортаны қорғау мақсатында кәсіби қызметті ұтымды ету дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Пәнді меңгерудің мақсаты – бағалау және талдау әдістемесі, сондай-ақ микроэкономикалық деңгейде нарықтық ортаның оқиғаларын болжау, экономиканың «шағын» субъектілерінің, мысалы, фирманың, фирманың, фирманың, кәсіпорынның, кәсіпорынның, шаруашылық жүргізуші субъектілерінің проблемалары туралы білімді қалыптастыру. жеке тұтынушы, тауарлар мен ресурстар нарығы; микроэкономикада жалпы қабылданған оңтайлылық пен тиімділік критерийлерін ескере отырып, әртүрлі басқару шешімдерін бағалау дағдылары; жеке нарықтардың тепе-теңдік күйлерін сипаттайтын стандартты теориялық модельдердің әртүрлі нарықтық жағдайларын сипаттауға негізделген дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Эконометрика

    Студенттердің қазіргі заманғы проблемалар саласындағы білім мен дағдыларды, экономикалық процестерді эконометриялық зерттеу әдістерін иемденуін қамтиды. Экономикалық модельдер құру және олардың параметрлерін бағалау, экономикалық көрсеткіштердің қасиеттері туралы гипотезаларды және олардың өзара қатынастарының нысандарын тексеру. Эконометрикалық талдау экономикалық талдау және болжау үшін негіз болып табылады, ол дұрыс экономикалық шешімдер қабылдау үшін мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Пән экономикалық жүйе дамуының негізгі заңдылықтары, макроэкономикалық заңдар, категориялар, ұғымдар туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді; маңызды экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау және есептей білу; макроэкономикалық талдау және экономикалық жүйедегі макроэкономикалық процестердің ықтимал дамуын болжау дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Курс кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыруды білуді қамтамасыз етеді. Жалпы кәсіпорынның басқару қызметі, оның ішінде маркетингтік зерттеулерді, маркетинг кешенінің элементтерін басқару, әртүрлі салалар мен салаларда маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін маңызды мәні бар тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастыру негізінде жатқан принциптерді, әдістерді, құралдарды зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пән студенттерге менеджмент саласында теориялық білім алуға және менеджмент құралдарын практикада қолдану дағдыларын алуға мүмкіндік береді, атап айтқанда, студенттердің ситуациялық және жүйелік ойлауын қалыптастыруға және дамытуға, басқарудың байланыстырушы функцияларының мәні мен мазмұнын зерттеуге, тиімді басқару шешімдерін табу үшін шығармашылық және аналитикалық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты – кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет, бизнесті жүргізудің функциялары мен негізгі принциптері туралы білім алу; кәсіпкерлік қызметтің саласы мен ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау мәселелері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру; құқықтық құжаттарды әзірлеу, бизнес-жоспар әзірлеу мәселелерінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторлар, сатып алу мінез-құлқының түрлері оқытылады. Сатып алу туралы шешім қабылдау процесі туралы білімді жүйелендіруге ықпал етеді, сатып алушылардың тұтынушылық қалауын қалыптастыру ерекшеліктерін түсіндіреді. Сатып алу тәртібіне кешенді талдау жүргізу, сатып алушының перспективаларын іздеу және бағалау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Баға және баға белгілеу

    Нарықтық экономикадағы кәсіпорындарда баға белгілеу ерекшеліктері оқытылады. Кәсіпорынның баға саясаты, бәсекелестік және тауарларды өткізу туралы білім жүйеленеді. Баға белгілеудің әдіснамалық тәсілдері, баға белгілеудің шетелдік тәжірибесі қарастырылады. Кәсіпорынның баға белгілеу мен баға саясатын жетілдірудің негізгі бағыттары бойынша білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлемдік нарықта баға белгілеу

    Келісім-шарттық бағаларды қалыптастыру кезінде баға ақпаратымен жұмыс істеу ерекшеліктері, әлемдік бағаның қалыптасу механизмдері, түсінігі мен ерекшеліктері, ерекшеліктері оқытылады. Баға белгілеудің негізгі әдіснамалық мәселелері бойынша білім беріледі. Әр түрлі баға түрлерін есептеу техникасы, әлемдік тауар нарықтарында баға белгілеу үрдістері, сыртқы сауда мәмілелерінің экономикалық тиімділігін бағалау әдістері ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғаммен байланыс

    Паблик рилейшнз институтының жұмыс істеу теориясы мен практикасы мәселелері, қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуындағы принциптері, заңдылықтары, модельдері мен рөлі оқытылады. Коммерциялық фирманың жұмыс істеуінің жұртшылықпен байланыс объектілерінен тәуелділігі қарастырылады. PR құралдарын, презентацияларды, "дөңгелек үстелдерді", баспасөз конференцияларын практикалық пайдалану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат 1

    Пән кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; білім алушыларда лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің мәнерлі бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті таңдауды сауатты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Community Service Learning

    Пән қоғамға қызмет етуді қоғамдық игілікті дамытуға ерікті үлес қосу және студенттерге әлеуметтік жауапкершіліктің жоғары деңгейін сіңіру нысаны ретінде түсінуді дамыту мақсатында оқытылады. Курс волонтерлік, краудсорсинг, краудфандинг, фандрайзинг, ұжымдық даналық сияқты әлеуметтік тәжірибелерді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Білім алушыларға өздерінің кәсіби құзыреттерін (заңгерлік, маркетингтік, экономикалық консалтинг, копирайтинг және т. б.) дамыту үшін өтеусіз коммерциялық қызметтер көрсетілетін практикалар көзделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бухгалтерлік есеп

    Кәсіпорындағы бухгалтерлік есеп және аудит жүйесін сауатты ұйымдастыру пайдаланушыларға олардың басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті экономикалық ақпараттың шынайылығына, өндірістің пайдаланылмаған резервтерін уақтылы анықтауға және оның рентабельділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Пән білім алушыларда олардың қызметі саласында барабар кәсіби қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру; Кәсіптік қызметті табысты жүзеге асыру үшін қажетті тілдік, сөйлеу, пәндік құзыреттіліктерді жетілдіру; білім алушылардың өз бетінше іздестіру-зерттеу қызметінің дағдыларын, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру және проблемалық кәсіптік -бағдарланған міндеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржы

    «Қаржы» пәні студенттерді қаржылық санатын, тұжырымдамалар мен мерзімдерді, олардың жіктелуін, әлеуметтік-экономикалық процестердегі орны мен мәнін игерудегі теориялық және практикалық дайындықтарын қамтамасыз етуге бағытталған. Қаржы сипатын, олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін, әлеуметтік өндірісті тиімді дамыту санаттарының механизмін, қаржы ұйымдарын ұйымдастырудың формалары мен өзара әрекеттестігі мен олардың әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингті жоспарлау

    Құрылымдық маркетингтік жоспарлаудың негізгі ұғымдары, маркетинг жоспарларының түрлері, маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспарларын жасау ерекшеліктері ашылады. Маркетинг бюджетінің құрылымы, маркетинг бюджетін қалыптастыру әдістері, маркетингтің тактикалық жоспарын әзірлеу үрдісі мен кезеңдері қарастырылады. Отандық және халықаралық компанияларда маркетингтік жоспарларды әзірлеу бойынша дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің коммуникативтік, лингвистикалық, тілдік-мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Іскерлік қарым-қатынас, ресми іскерлік стиль нормаларын меңгеру дағдылары, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны меңгеру, шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс істей білу, іскерлік хаттар жазу, іскерлік хаттарды жүргізу, іскерлік қарым-қатынас салаларында оқытылатын тақырыптар аясында. ағылшын тілінде іскерлік әңгіме дамытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фирманың маркетингтік қызметі

    Фирманың маркетингтік қызметінің мазмұны, отандық фирмаларда маркетингті ұйымдастыру, нарық конъюнктурасын бағалауды жүргізу, фирманың ұйымдық құрылымын бағалау мәселелері қарастырылады. Нарықты зерттеу әдістері, сатып алу тәртібін зерттеу әдістері, сыйымдылығын зерттеу әдістері, нарықтың фирмалық құрылымын талдау оқытылады. Фирманың шаруашылық және қаржылық қызметіне, өнімнің бәсекеге қабілеттілігіне, тауар ассортиментіне талдау жүргізу бойынша дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көтерме-бөлшек сауда

    Көтерме және бөлшек сауда міндеттері, бөлшек сауда әдістері, сауда-технологиялық процестерді ұйымдастырудың негізгі принциптері, сауда жабдықтарының түрлері оқытылады. Жеке сауда кәсіпорны деңгейінде және жалпы салада сауда-технологиялық процестерді ұйымдастыру бойынша білім беріледі. Сауда желісін үздіксіз тауарлық жабдықтау және сатып алушыларға оңтайлы қызмет көрсету әдістері мен сату технологиясы оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Трейд маркетинг

    Трейд - маркетинг мазмұны және сауда өткізу тізбегіне әсер ету есебінен сатуды ұлғайту үшін трейд-маркетинг құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру негіздері оқытылады. Тауар өткізетін тізбектің буындары ашылады: дистрибьютор, сауда нүктесі, сату командасы. Трейд-маркетинг құралдары сипатталады: POS материалдар, мотивациялық акциялар, клиенттік базаны ұлғайту бойынша акциялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Маркетингтік коммуникациялардың теориялық негіздері мен заманауи тұжырымдамалары, жарнамалық қызметті ұйымдастыру және жарнамалық науқандарды өткізу әдістері зерттеледі. Жарнаманы жоспарлау мен бақылауды жүзеге асырудың ерекшеліктері ашылады. Әр түрлі салалардағы Маркетингтік коммуникациялардың ерекшелігі қарастырылады, жаңа коммуникациялық технологиялар, корпоративтік деңгейдегі стратегиялық коммуникациялық шешімдер түсіндіріледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендинг

    Қазіргі экономикалық дамудағы бренд рөлі, компанияның маркалық саясаты саласындағы заңнамалық негізі, брендтің негізгі атрибуттары қарастырылады. брендингтің даму перспективалары және нарықтың әр түрлі түрлерінде брендтердің қалыптасу ерекшеліктері. Брендингтің ұйымдастырушылық нысандары, бренд-менеджерлердің функционалдық міндеттері, маркалық құндылықты құрайтын сауда маркаларын құру және дамыту мәселелері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Startup әзірлеу

    "Startup әзірлеу" пәні идеяны іздеуден бастап өнімнің нарыққа шығуына дейін өміршең минималды өнімді (MVP) құру процесіне бағытталған. Курс өз өніміңізді құрудың барлық процесін, Soft Skills-ті дамытуды, топтық жұмысты және іскерлік дағдыларды қамтиды. Студенттер рефлексия, сыни ойлау, интернет-коммерция қағидаттарымен танысу, өз өнімдерін таныстыру, нарықта өз бетінше өмір сүру, өзгеріп отырған сыртқы жағдайларға жедел және икемді әрекет ету, командалық жұмыста жауапкершілікті өз мойнына алу, жаңа бизнес - идеяларды іске асыруға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік зерттеулер

    Маркетингтік зерттеулердің мәні мен мәні қарастырылады. Маркетингтік зерттеулердің мақсаты, міндеттері, нысандары оқытылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу қажеттілігін анықтау әдістемесі ашылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу, әртүрлі кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру үшін ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық

    Кәсіпкерлік құқық субъектілері зерттеледі, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктері ашылады. Кәсіпкерлік шарттарды толтыру бойынша дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Бәсекелестікті қорғауды құқықтық реттеу, Сауда және делдалдық қызметті құқықтық реттеу бойынша білімді қалыптастырады. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің құқығын қорғау ерекшеліктері және кәсіпкерлік дауларды шешу тәртібі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету және тауар жарнамасы

    Пән жарнаманың мақсаттарын, әдістерін, функцияларын, түрлерін, мүмкіндіктері мен құралдарын, жарнамалық коммуникация процесін, оның құрамдас бөліктері мен олардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, жарнамадағы зерттеулердің негізгі түрлерін, жарнамалық қызметтің шығармашылық жағын, жарнамалық науқанды ұйымдастыру мен өткізуді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықаралық экономикалық құқық

    Халықаралық құқық дамуының қазіргі тенденциялары контекстінде Халықаралық экономикалық құқықтық қатынастардың табиғаты мен мәні, Халықаралық экономикалық құқықтың жүйесі мен әртүрлі тұжырымдамалары ашылады. Халықаралық-құқықтық актілердің мазмұны, Халықаралық экономикалық құқықтың функциялары зерттеледі. Мемлекеттердің экономикалық қатынастарында қалыптасқан құқықтық тетіктерді дербес зерттеу, Халықаралық экономикалық құқық мәселелері бойынша практикалық кеңес беру дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес ағылшын тілі

    Пәнді оқу студенттерге қауіпсіздіктің халықаралық стандартты жалпы ғылыми және ғылыми және кәсіби деңгейіне жетуге мүмкіндік береді. Негізгі бағыттары коммуникативті, іскерлік полемикалық дағдыларды одан әрі жетілдіру; түрлі коммуникациялық және іскерлік салаларда және қарым-қатынас жағдаяттарында ауызша және жазбаша сөйлеуде шығармашылық дағдыларды дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет маркетинг

    Интернет-маркетинг пен интернет-жарнаманың мәні мен құрылымы ашылады. Трендтер, интернет-маркетинг, жасау ерекшеліктері баннерлік жарнама ерекшелігі, іздеу жарнама артықшылықтары е-mail жарнама ұғымы және мақсаттары іздеу оңтайландыру оқытылады. Ғаламдық Интернет желісінде тиімді маркетингтік қызмет үшін қажетті деректерді талдау және түсіндіру, әлеуметтік желілерде жылжыту дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Онлайн сауда

    Кәсіпорын ресурстарын басқарудағы онлайн-сауданың рөлі, Электронды нарықтағы кәсіпкерлік процестердің типологиясы қарастырылады. Электрондық коммерцияны құқықтық реттеу, электрондық сауданың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелері, клиенттермен өзара іс-қимылдың виртуалды арналарының тиімділігін талдау және бағалау әдістері зерттеледі. Электрондық бизнесті дамытудың ерекшеліктері мен үрдістері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мерчендайзинг

    Мерчандайзингтің мақсаттары, міндеттері, принциптері мен функциялары, оның өткізуді басқару жүйесіндегі рөлі қарастырылады. Қазақстандағы мерчандайзингтің тарихы мен ерекшеліктері зерттеледі. Мерчандайзингтің құралдары мен әдістері, коммерциялық жабдықтар мен тауарларды сауда алаңында орналастыру әдістері ашылады. Тауар құнына сараптама жүргізу және тауарды сауда алаңында көрсетуге дайындау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет саласындағы маркетинг

    Қызмет көрсету маркетингінің заманауи тұжырымдамасы, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның маркетингтік саясатын әзірлеу, қызмет көрсету стандарттарын әзірлеу, қызмет көрсету сапасын өлшеу ерекшеліктері оқытылады. Қызметтер сапасының үлгілері, қызмет көрсету процесі, қызметтің баға белгілеу әдістері, қызметті бөлу арналары, қызметтер нарығында коммуникацияларды жүзеге асыру ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Графикалық редактор Adobe Photoshop

    Пәннің негізгі мақсаты растрлық графиканы өңдеу, қабаттардың эффектілері, маскалар, контурлар мен пішінді орналастыру, контурлардағы операциялар, түстік ерекшеліктері, фото монтаж әдістерін меңгеру. Фотосуреттерді пайдаланатын компьютерлік өңдеу әдістері, жарнамалық графикалық композициялардың автоматтандырылған көркемдік дизайнын жақсарту жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салалардағы маркетинг

    Әр түрлі салаларда және қызмет салаларында маркетинг ерекшеліктері қарастырылады. әр түрлі салаларда және қызмет салаларында маркетинг кешенін құру. Аграрлық саланың, банк саласының, құрылыс компаниялары мен қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындардың, атап айтқанда туристік және консалтингтік қызметтердің баға, өткізу, тауар және коммуникациялық саясатын әзірлеу әдістері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бәсекенің өзекті мәселелері

    Қазақстан Республикасының экономикасындағы бәсекелестік қатынастардың мәні, бәсекенің рөлі, бәсекенің субъектісі мен объектісі, бәсекенің түрлері зерттелуде. М.Портер бойынша бәсекелестік факторлары, кәсіпорынның бәсекелестік стратегиялары қарастырылады. Бәсекеге қабілеттілік түсінігі және оған жету жолдары, өнімнің, саланың, кәсіпорынның, аймақтың және ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістері, қазақстандық фирмалардың бәсекелестік артықшылықтарын бағалау ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару

    Маркетингті басқарудың мәні зерттеледі, маркетингті басқару субъектісі мен объектісін, принциптерді, маркетингті басқару фукнцияларын, маркетинг кешенін бақылау мен есепке алудың маңызды құралдарының мазмұнын қарастырады: тауар, баға, бөлу, жылжыту, паблик рилейшнз. Маркетингті басқарудың технологиясы, мақсаттары мен әдістері туралы білімді қалыптастырады. Маркетингті басқару процесін түсінуге ықпал етеді. Маркетинг қызметінің ұйымдастырушылық құрылымын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризмдегі маркетинг

    Студенттердің маркетинг туралы білім жүйесін бизнес философиясы және басқару концепциясы, туристік кәсіпорынның ерекшелігін ескере отырып, жоғары бәсекелестік жағдайында кәсіпорынның жұмыс істеуі үшін қажетті қазіргі заманғы тиімді құралдардың жиынтығы және кәсіпорынды басқару жүйесінің маңызды бөлігі ретінде қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтің жаңа құралдары

    Кәсіпорындарға нарықтық экономикаға тиімді бейімделуге мүмкіндік беретін маркетингтің озық технологиялары оқытылады. Стандартты емес маркетингтің жаңа құралдары қарастырылады: сторителлинг, трайвертайзинг, сенситивті маркетинг. Y ұрпағының ерекшеліктері, миллениалдарды сатып алу тәсілдері, маркетингтің жаңа бағыттары: геймификация, кіріс маркетинг, таргетинг.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Нарықтық экономикадағы стратегиялық маркетингтің рөлі және әртүрлі маркетингтік стратегиялар зерттеледі: бәсекеге қабілетті, тауарлық, баға. Турбуленттілік жағдайында маркетингтің ерекшеліктері түсіндіріледі, нарықтың тартымдылығын талдау және маркетингтік стратегияны таңдау талданады. Стратегиялық маркетингтік жоспарлау процесінің мазмұны, тарату арналары, баға белгілеу бойынша стратегиялық шешімдерді әзірлеу әдістері ашылды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік маркетинг

    Өнеркәсіптік маркетингтің түсінігі, мақсаттары мен міндеттері, принциптері, өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтің даму факторлары, өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің құрылымы мен әдістері оқытылады. Қазақстандағы өнеркәсіп кәсіпорындарының ассортименттік, бағалық, өткізу, коммуникациялық саясатының ерекшеліктері қарастырылады. Өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингін ұйымдастыру және бақылау ерекшеліктері ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графикалық редактор Adobe Illustrator

    Векторлық графиканы қолдану ерекшеліктері, бағдарламалық интерфейсті теңшеу, стандартты объектілерді салу, объектілерді бөлу және түрлендіру дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Түс үлгілерін пайдалану, жеке түстер каталогын қалыптастыру тәсілдері ашылады. Өрнектер мен градиенттерді жасау, қолдану және редакциялау интерпретацияланады, күрделі формадағы объектілерді салу үшін логикалық операцияларды пайдалану дағдыларын меңгеруге көмектеседі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логистика

    Логистиканың мәні, тұжырымдамалары және принциптері, логистикалық жүйелердің түрлері оқытылады. Логистикада қоймалау және орау ерекшелігі, көліктік логистиканың міндеттері ашылады. Логистиканы қолданудан экономикалық әсерді есептеуді жүргізу дағдылары қалыптасады. Сатып алу логистикасының ерекшеліктері, мәні және міндеттері, тауарлық жабдықтау және жүктерді тасымалдауды ұйымдастыру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кедендік қызмет маркетингі

    Кедендік саладағы маркетингті пайдалану ерекшеліктері, оның маркетингтік орта факторлары оқытылады. Кедендік қызметтер саласындағы маркетингтік зерттеулер әдістері, маркетингтік жоспарлау түрлері және кедендік қызметтерді жарнамалау ерекшеліктері ашылады. Кеден қызметтері нарығындағы бәсекелестік, баға, өткізу стратегияларының қолданулуы түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • SMM

    Әр түрлі әлеуметтік платформалар арқылы тауарларды жылжытудың ерекшелігі зерттелуде. SMM құралдары ашылады: әлеуметтік желілерде блог жүргізу, әртүрлі қауымдастықтардағы ақпараттық хабарламалар, түсініктемелерде сөйлесу, форумдармен жұмыс, жасырын маркетинг, тікелей жарнама және вирустық маркетинг, медиа кеңістікті оңтайландыру. Дағдарыс жағдайында SMM қолдану, SMM қолдану арқылы бренд туралы хабардарлықты жақсарту жолдары түсіндіріледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Халықаралық маркетингтің мәні мен ерекшеліктері, себептері, міндеттері, мақсаттары, түрлері оқытылады. Халықаралық маркетингтік орта факторлары, экспорттық тауар саясаты, халықаралық компаниялардың баға саясатын қалыптастыру және іске асыру мәселелері, халықаралық компаниялардың сыртқы нарықтарға шығуының негізгі стратегиялары, шетелдік нарықтардың маркетингтік зерттеулері, Трансұлттық компаниялар маркетингінің тәсілдері мен құралдары ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын және орта бизнес маркетингі

    Шағын және орта бизнес маркетингі курсы маркетингтік парадигманы қазіргі нарықтық жағдайда бәсекелік артықшылыққа негізделген негізгі ұғым ретінде қолданады. Бұл курс тұтынушылардың қажеттіліктерін түсінудің маңыздылығын көрсетеді және табысты маркетингтік стратегияны әзірлеу мен жүзеге асыру үшін негізгі басқару шешімдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Пән академиялық ағылшын тілін меңгеру мақсатында оқытылады, бұл студенттерге академиялық тілді меңгеруге сауатты және саналы түрде қарауға мүмкіндік береді, бұл қол жеткізілген деңгейдегі дескрипторларда, модельденген сөйлеу формаларында және коммуникация түрлерінде (өз ойларын сауатты баяндау, мәтіндерді талдау, эссе жазу, іскерлік құжаттама) көрініс табады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Research Paper

    Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Сomprehensive exam preparation

    Сomprehensive exam preparation бұрынғы алған білімдерін жалпылайды және тереңдете түседі, оқу материалдарын логикалық тұрғыдан жүйелендіреді, негізгі сұрақтар мен тәжірибелік-бағытталған тапсырмалар/есептер/кейстерді студенттердің тұтастай жүйелі түрде көре білуіне ықпал етеді. Сomprehensive exam preparation кәсіби пәндердің мазмұнына шолу жасайды, сәйкес әдебиеттерді, емтихан сұрақтарының блоктарын, болашақ кәсіби іс-әрекеттерде негізгі құзыреттіліктер бойынша алған білімдерін реттейді және түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы мәселелерді түсіндіру, экономикалық үдерістерді эконометриялық зерттеудің әдістері мен тәсілдерін интепретациялау, ұйымдарда және оның құрылымдық бөлімшелерінде бухгалтерлік есепті жүргізу бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Тиімді Академиялық хат үшін қажетті сыни ойлау дағдылары мен жазбаша дағдылары болуы.Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу, дипломдық жоба тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау әдістерін меңгеру
  • Брендингтің даму перспективасын және нарықтың әр түрлі түрлерінде брендтердің қалыптасу ерекшеліктерін болжау. Мерчандайзинг құралдары мен әдістерін, сауда залында сауда жабдықтары мен тауарларды орналастыру тәсілдерін түсіндіру, мерчендайзинг құралдарын қолдану. Электрондық сауданың қазіргі заманғы технологияларын, клиенттермен өзара іс-қимыл жасаудың виртуалды арналарының тиімділігін талдау және бағалау әдістерін қолдана білу, маркетингті басқару принциптерін, функцияларын ашу, маркетингті басқару процестерін түсіну.
  • Аралас әлеуметтік-бағытталған экономиканың түрлі деңгейлерінде шаруашылық жүргізу және шаруашылық жүргізуші субъектілердің тиімді мінез-құлқының заңдарын түсіндіре білу, процестерді зерттеуге және болжауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді қолдана білу, жиынтық сұраныс пен ұсыныстың, ЖІӨ мен ұлттық табыстың қалыптасу процестерін түсіндіру, экономикалық саясаттың өсу қарқынына, инфляцияға және жұмыссыздық деңгейіне, қаржы табиғатына, олардың қызмет ету ерекшеліктеріне, қоғамдық өндірістің тиімді дамуындағы категориялар механизмін түсіндіре алу
  • Халықаралық экономикалық құқықтық қатынастарға талдау жүргізу, құқықтық механизмдерге өз бетінше зерттеу жүргізе білу, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктерін көрсету, ағылшын тілінде хатқа қойылатын негізгі талаптарды суреттеу, академиялық хат жазу дағдыларын және жазбаша коммуникация дағдыларын көрсету.
  • Сторнинг, трайвертайзинг, сенситивті маркетинг сияқты стандартты емес маркетинг құралдарын интерпретациялау, қолданбалы есептерді шешу үшін маркетингтің заманауи және жаңа құралдарын қолдану дағдыларын меңгеру. Логистиканы пайдаланудан экономикалық тиімділікті есептеу дағдыларын меңгеру, халықаралық компаниялардың сыртқы нарықтарға шығуының негізгі стратегиясын түсіндіру, шетелдік нарықтарда маркетингтік зерттеулер жүргізу. Әр түрлі маркетингтік стратегияларды қолдана білу, нарықтың тартымдылығын талдау және маркетинг стратегиясын таңдау
  • Маркетингтік зерттеулер нысандарын, міндеттерін түсіндіру, әртүрлі кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру дағдыларын меңгеру.Отандық және халықаралық компанияларда маркетингтік жоспарларды әзірлей білу, маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспарларын құру ерекшеліктерін қолдана білу. Қабаттардың, маскалардың, контурлар мен фигуралардың әсері мен орналасуын суреттеу, растрлық бейнелермен жұмыс істеу тәсілдерін көрсету. Әр түрлі сала мен қызмет саласындағы маркетинг ерекшеліктерін түсіндіру.
  • Сауда кәсіпорнының экономикалық көрсеткіштерін талдау, сауда кәсіпорнының тауар айналымына әсер ететін факторларды бағалау дағдыларын меңгеру. Бөлшек сауда әдістерін, сауда-технологиялық процестерді ұйымдастырудың негізгі принциптерін, бағаларды анықтаудың әдіснамалық тәсілдерін, әлемдік тауар нарықтарында баға белгілеу үрдістерін түсіндіру. Сату технологиясын, баға белгілеудің шетелдік тәжірибесін пайдалана білу
  • Өндірістік кәсіпорындардың ассортименттік, баға, өткізу, коммуникациялық саясатының ерекшеліктерін түсіндіру, маркетингтік коммуникация тұжырымдамасын, жарнамалық қызметті ұйымдастыру және жарнамалық науқандарды өткізу әдістерін қолдану, туристік кәсіпорынның маркетинг ортасының факторларын анықтау, туристік қызмет көрсету нарығында практикалық жұмыс әдістерін қолдану, әртүрлі әлеуметтік платформалар арқылы тауарларды Жылжыта білу, SMM құралдарын пайдалана білу, кедендік қызмет көрсету саласында маркетингтік зерттеу әдістерін қолдану.
  • Тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі мәселелерді, қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын, құқық саласын, құқықтың базалық салаларының пәні мен міндеттерін, Конституцияның құқықтық актілер жүйесі үшін Негізгі заң ретіндегі маңызын, мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру, шешімдер қабылдау техникаларын, тиімді көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу әдістерін меңгеру.
  • Кәсіпорынның қызмет көрсету саласындағы маркетингтік саясатын әзірлеу ерекшелігін, қызмет көрсету процесін түсіндіре білу, ғаламдық Интернет желісінде тиімді маркетингтік қызмет үшін қажетті деректерді талдау және интерпретациялау. Тауардың, саланың, кәсіпорынның, аймақтың және ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін бағалау, қазақстандық фирмалардың бәсекелестік артықшылықтарын бағалау, векторлық кестені пайдалану жолымен Adobe Illustrator графикалық редакторын қолдану, бағдарламалық интерфейсті теңшеу, күрделі формадағы нысандарды сурет салу үшін логикалық операциялар дағдыларын меңгеру.
  • Тәжірибеде менеджмент құралдарын, атап айтқанда ситуациялық және жүйелік ойлауды қолдану дағдыларын меңгеру, тиімді басқару шешімдерін әзірлей білу, тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастыру негізінде жатқан принциптерді, әдістерді, құралдарды, кәсіпкерліктің мәні мен функцияларын, бизнестің қазіргі ұйымдық нысандарын, кәсіпкерліктегі мәдениет пен этика, нарықтық экономикадағы кәсіпкерліктің рөлін интерпретациялау
  • Салада және кәсіби қызметте барабар кәсіби қарым-қатынас дағдылары болуы, ағылшын тілінде лингвистикалық, сөйлеу, пәндік құзыреттіліктері болуы, ресми іскерлік стиль нормаларын меңгеруі, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны меңгеруі, әртүрлі коммуникативті салаларда ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруі. және іскерлік салалар мен жағдайларды байланыстыру.
  • Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтау. Сатып алушылардың тұтынушылық талғамдарын қалыптастыру, сатып алу тәртібіне кешенді талдау жүргізу, PR құралдарын, презентацияларды, "дөңгелек үстелдерді", баспасөз конференцияларын практикалық пайдалану дағдыларын меңгеру. Отандық фирмаларда маркетингтік қызметті ұйымдастыруды, нарық конъюнктурасын бағалауды жүргізуді, трейд-маркетинг құралдарын: POS материалдарды, мотивациялық акцияларды, клиенттік базаны ұлғайту бойынша акцияларды пайдалануды білу.
Top