Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Информатика және білім беруді ақпараттандыру в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби пәндерді оқыту, білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгерген, жоғары оқу орындарындағы ғылыми – педагогикалық қызмет саласында құзыретті, білім беру саласындағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда, сондай– ақ жаңа ақпараттық технологияларды дербес меңгере алатын және үнемі өзгеретін ақпараттық-білім беру ортасында өз кәсібилігін арттыра алатын педагогикалық кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін, шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін арттыру, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың жалпы стандартты жағдайларында әңгімелесушінің пікірін толық және нақты түсіну үшін, кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпарат болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру электрондық ресурстарын жасақтау әдістері
    Несиелер: 8

    "Білім беру электрондық ресурстарын әзірлеу әдістері" курсының мақсаты әдістемелік сауатты маманды дайындау, ақпараттандырумен байланысты жаңа білімді зерделеу, оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру болып табылады. Мазмұны: Кіріспе. Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктері. Білім беруде қолданылатын ақпараттандыру құралдары. Білім беретін электрондық басылымдар мен ресурстардың мәні мен ерекшелігі. Білім беру элект-рондық басылымдар мен ресурстардың түрлері мен жіктелуі. Білім беру электрондық басылымдар мен ресурстарды құруда және пайдалануда қолданылатын ақпараттық технологиялар. Білім беру электронды басылымдарын жасаудың негізгі кезеңдері мен тәсілдері. Білім беру электрондық басылымдар мен ресурстардың мазмұны бойынша Әдістемелік Мақсатты навигацияның мазмұнын іріктеу және қалыптастыру. Оқытудың нәтижелілігін өлшеудің кіші жүйелерін құру негіздері. Білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарын біріздендіру және интеграциялаудың мәні мен қажеттілігі. Біріздендіру мен интеграцияның негізгі тәсілдері. Интернет-ресурстардың электрондық білім басылымдарына қойылатын талапта�� жүйесі. Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды апробациялау және сараптау технологиясының негіздері. Интернет желісінде жариялау үшін білім беру ресурстарын құрудың негізгі кезеңдері мен тәсілдері. Білім беру интернет-порталын қалыптастыру және жетілдіру кезінде ресурстарды каталогтау және айдарлау тәсілдері. Білім беру интернет-ресурстарын біріздендіру және ықпалдастыру. Портал қосылатын ресурстарды сипаттаудың негізгі бағыттары спецификациялар мен метаописание механизмінің көмегімен. Интернет-ресурсты сипаттау жос��ары. Білім беру интернет-сайттар мен порталдардың сапасын бағалау жүйесі. Гуманитарлық, жаратылыстану және техникалық ғылымдар саласындағы білім беру интернет-порталдары мен сайттары. Бірыңғай (біріздендірілген) ақпараттық білім беру ортасын құру перспективалары. Білім беруде электрондық басылымдар мен ресурстарды пайдаланудың оң және теріс аспектілері. Білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім беру электронды басылымдары мен ресурстарын пайдалану ерекшеліктері. Білім беру элект-рондық басылымдар мен ресурстарды, интернет-сайттар мен порталдарды пайдалана отырып оқу қызметін жүзеге асырудың әдістемелік тәсілдері. Оқу нәтижелерін өлшеу және бақылау үшін білім беру электрондық ресурстарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми танымның мәнін және ғылымның басқа мәдениет салаларымен арақатынасын анық және мағыналы түсінуді қалыптастыруға, қазіргі ғылымның философиялық бейнесін жасауға, зерттеудің нақты саласында қолдану үшін әр түрлі ғылым материалдарын қабылдауға, магистранттардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, магистранттардың сөздік құрамын байытуға, грамматикалық және теориялық материалдарды зерделеуге, жазбаша жұмыс жасауға, әр түрлі тапсырмалар мен жаттығуларды орындауға, білім беру ережелерін меңгеруге ықпал етеді, сөйлеуді дамыту (ауызша және жазбаша), оқу мәнерлілігі, тыңдау, еркін сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыруға, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеруге, болашақ маманның жеке тұлға мен топқа зерттеу жүргізу, ұйым персоналын тиімді басқару үшін нақты жағдайға барабар психологиялық өлшеу құралдарын өз бетінше және негізді таңдау және тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру электрондық басылымдары мен интернет ресурстарын жасау мен пайдалану
    Несиелер: 8

    "Білім беру электронды басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және пайдалану" курсының мақсаты – электронды білім беру ресурстарын пайдалану және құру әдістемесі саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Электрондық ресурс түсінігі. ЭОР, ЦОР-негізгі ұғымдар. Жіктелуі электрондық білім беру ресурстары. ЦОР түрлері, олардың сипаттамалары, функциялары. ЦОР бағалау критерийлері. Электрондық ресурстарға авторлық құқық. Дидактикалық әлеует ЭОР. ЭОР және ЦОР-дың әртүрлі түрлерінің функционалдық ерекшеліктері. Электр энергиясын құрудың теориялық негіздері мен принциптері (ЭУ) ��лектрондық оқулықтар, электрондық курстар, электрондық дәрістер және т.б. Әдістемелік аспектілері оқу үрдісінде электронды оқулықтарды қолдану. Оқытудың электронды көрнекі құралдары. Көрнекілік түрлері және Оқу ақпаратының визуализациясына қойылатын талаптар. Компьютерлік оқу презентацияларын құрудың теориялық негіздері мен принциптері. Теориялық негіздері және визуализация принциптері интерактивті тақта құралдарымен ақпарат алмасу. Пайдаланудың әдістемелік аспектілері физика сабақтарында оқытудың электрондық көрнекі құралдарын қолдан��.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогының кәсіби қызметінің теориялық және практикалық дайындығына бағытталған және магистранттарда педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді заманауи білімнің маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектепте информатиканы оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты -болашақ информатика оқытушысын техникалық және бағдарламалық - әдістемелік қамтамасыз етудің әр түрлі жағдайларында пәндерді шығармашылық оқыту үшін қажетті біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қаруландыру; - болашақ оқытушыны ақпараттық технологиялар саласындағы педагогикалық қызметтің әр түрлі формаларын ұйымдастыруға және өткізуге дайындау; - білім беру саласындағы ғаламдық ақпараттандырудың жолдары мен перспективалары туралы жалпы түсініктерді дамыту және тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді ақпараттандыру мен оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    "Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері" курсының мақсаты білім беру мекемелерінде қолданылатын ат құралдарының функционалдық мүмкіндіктері мен педагогикалық технологиялардың дидактикалық негіздерін ашу болып табылады. Мазмұны: Информатика және білім беру. Білім беруді басқару мен оқытуда ақпараттық технологияларды қолданудың негізгі бағыттары. Педагогикалық кадрларды дайындау және ғылыми зерттеу бағыты ретінде білім беруді ақпараттандыру. Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасы туралы. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы және негізгі базалық құралдары. Мультимедиа технологиясы. Компьютерлік бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Ақпараттық білім беру ортасы. Білім беру мақсатында телекоммуникация құралдарын пайдалану. Оқытуды ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Оқытудың әдістемелік жүйесіне ақпараттандырудың әсері. Қазіргі компьютердің педагогикалық мүмкіндіктері. Оқытуды компьютерлендіру және ақпараттандыру негізінде жатқан психологиялық-педагогикалық теориялар. Оқыту моделін құрудағы ақпараттық тәсіл. Оқу үрдісіндегі компьютерлік бағдарламалар және компьютер. Оқу материалын меңгеруді жүйелеу және бақылау үшін ақпараттық технологияларды қолдану. Оқытудағы ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктері. Ақпараттық тхнологиялар құралдарын пайдалануға негізделген оқу үлгілеу. Оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану әдістері. Білім беру саласындағы басқаруды ақпараттандыру. Білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдаланудың ықтимал теріс салдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 7

    "Білім берудегі объектілі-бағытталған бағдарламалау" курсының мақсаты –білім алушыларға біліктілік талаптарына сәйкес объектілі-бағытталған бағдарламалау саласындағы білім мен практикалық дағдылар деңгейін қамтамасыз ету болып табылады. Тақырыптар тізімі: бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістерінің эволюциясы. Объектілі-бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдары мен негізгі қасиеттері. Қож-дағы динамикалық объектілер. Объектілі-бағытталған программалау жүйелерінің құрамы мен сипаттамалары. ООП Lazarus, Delphi негізгі ұғымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    "Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру" пәнінің мақсаты - білім алушыларда машиналар мен кешендерді жобалау және құрастыру кезінде ғылыми зерттеулердің қазіргі жағдайы мен орындалуы саласында теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыруды, олардың бейіндік бағыттағы саласындағы ғылыми зерттеулердің даму бағыттарын түсінуді қамтамасыз ету болып табылады. Пәннің міндеттері ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін талдау, ғылыми зерттеудің әдістемелік практикалық негіздемесін жүзеге асыру мүмкіндігі, техникалық экспериментті әдістемелік дұрыс қою, оның ішінде оңтайландыру элементтерін қолдана отырып. Оқыту барысынд�� студенттер ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін жүргізу принциптерін, техникалық эксперимент әдіснамасын меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Mathcad және Mathematica қолданбалы математикалық бағдарламалар дестесі
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мультимедиа ортасындағы бағдарламалау
    Несиелер: 7

    "Мультимедиялық ортада бағдарламалау" курсының мақсаты – мультимедиялық технологиялар саласында тыңдаушылардың білімін тереңдету және жүйелеу және оларды оқушыларды оқытуда қолдану әдістемесі; "интерактивті тақта" инновациялық бағдарламалық – аппараттық кешенін практикалық игеру; кәсіби өзін-өзі дамыту үшін уәждеуші негіз құру. Мазмұны: қазіргі білім беруді дамытудың негізгі бағыттары. Сынып-оқу жүйесіне негізделген оқу үдерісін ақпараттандыру. Заманауи оқыту тәжірибесіндегі мультимедиялық технологиялар. "Адам-компьютер" жүйесіндегі субъект қызметінің ерекшеліктері. Мультимедиялық технологиялар түсінігі (МТ). Оқытудың ақпараттық технологияларын енгізу стратегиясы. Компьютерді және МТ-ны оқытуда қолдану бағыттары. Мультимедианың аппараттық және бағдарламалық құралдары. Оқытудағы МТ пайдалану кезінде тақырыптық батыру әдісі. Пәннің мультимедиялық кешені. Дәстүрлі оқу-әдістемелік жинақ (инновациялық тәсіл). Мультимедиялық компьютерлік модельдер кітапханасы. Құрамы, жұмысқа дайындау, баптау. Бағдарламалық құрал. SMART Notebook бағдарламалық пакеті. Сабақта мультимедиялық компьютерлік модельдермен бірге интерактивті тақтаны қолдану тәсілдері. Интерактивті тақтаны MsWord, MsExcel және MsPowerPoint бағдарламалық пакеттерімен бірге пайдалану. Мұғалім мен оқушының модульдерін орнату және іске қосу. Мұғалім мен оқушы модульдерінің құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканың таңдаулы тарауларын оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Таңдаулы информатика тарауларын оқыту әдістемесі" курсының мақсаты: магистранттардың меңгеру білім туралы заңдар, принциптері, ұғымдар, терминология, мазмұны, өзіндік ерекшеліктері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және басқару болып табылады. Тақырыптар тізімі: ғылыми - зерттеу жұмысының деңгейі. Зерттеу бағдарламасын жүзеге асыру, әзірлеу. Жазу, жазбаша жұмысты ресімдеу ережелері. Әдебиеттер мен әдебиеттер тізімін жасау ережелері. Зерттеу жұмысында Интернет-ресурстарды пайдалану. Зерттеу нәтижелерін ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • MathLab қолданбалы математикалық бағдарламалар дестесі
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу" курсының мақсаты - болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару бойынша кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және білім беру мекемесін басқару бойынша практикалық қызметті жүзеге асыру болып табылады. Мазмұны: Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Білім берудегі басқару ұғымы. Педагогикалық менеджменттің мәні мен ерекшеліктері. Педагогикалық менеджмент теориясының негізгі ұғымдары. Педагогикалық менеджменттің мақсаты мен міндеттері. Педагогикалық менеджмент функциялары, педагогикалық менеджмент әдіс��ері. Педагогикалық менеджменттің жүйе құраушы факторлары. Мектепті басқарудағы әдіснамалық тәсілдер (жүйелі, гуманитарлық, құзыреттілік, адами центристік және т.б.). Педагогикалық менеджмент сапасының критерийлері білім сапасы ғылыми басқарудың мақсаты мен нәтижесі ретінде. Жүйені басқарудың мемлекеттік-қоғамдық сипаты. Басқару принциптері басқару заңдылықтарының нақты көрінісі және көрінісі ретінде. Педагогикалық жүйелерді басқаруды демократияландыру және ізгілендіру принципі. Өкілеттіктерді беру. Мектепті басқарудағы жүйелілік және тұтастық. Орталықтандыру мен орталықсыздандырудың Ұтымды үйлесімі. Жеке басшылық пен алқалылық бірлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілер, интернет және мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - болашақ информатика пәнінің мұғалімі компьютерлік желілердің қызмет ету мүмкіндіктері мен принциптері туралы, әртүрлі форматтарда ұсынылған әр түрлі ақпаратты бірыңғай ұйымдастыру және адамның осы деректерге нақты уақыт ауқымында белсенді әсерін қамтамасыз ету мүмкіндіктері туралы, сондай-ақ таратылған деректерге қол жеткізуді ұйымдастыру туралы білімдер мен түсініктердің жиынтығын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: желілік технология негіздері. Жергілікті есептеу желілері. Компьютерлік желілердің құрылым құраушы жабдықтары. Internet/Intranet сервистері мен ресурстары. Желілерде, мультимедиа және ғаламто��да ақпаратты ұсыну. Мультимедиа ақпарат - стандарттар және ұсыну және сақтау құралдары. Мәтіндерді компьютерлік ұсыну, аудио және бейнеақпараттың стандарттары мен құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректер қорын құру және ақпаратты жүйелерді жобалау
    Несиелер: 5

    "Деректер қорын құру және ақпараттық жүйелерді жобалау" пәнінің мақсаты – деректер қорын құрудың теориялық негіздерін, деректерді іздеу мен өңдеуді ұйымдастыру әдістерін, деректерді сипаттау мен манипуляциялаудың тілдік құралдарын, мәліметтердің негізгі модельдерін құру принциптерін және оларды пайдалануды оқып үйрену болып табылады. Тақырып тізімі: деректер қоры және ДББЖ. Деректер модельдері. Реляциялық алгебра. Деректер қорын жобалаудың негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мобильді оқыту және виртуалды шындық
    Несиелер: 5

    "Мобильді оқыту және Виртуалды шындық" курсының мақсаты студенттердің бойында виртуалды (VR) және толықтырылған (AR) шындық жүйелері саласында теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Зерттеуге әр түрлі қолдануға арналған интерактивті 3D-графика негізінде VR/AR жүйелерінің мүмкіндіктері, қосымшаларды құру үшін негізгі ұғымдар, қағидаттар, платформалар, бағдарламалық жүзеге асыру ерекшеліктері ұсынылады. Мазмұны: VR жүйесіне кіріспе. Unity 3D жұмыс. Unity3D-де c# скрипттерді жазу. AR технологиясындағы қосымшаларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұлтты технологиялардың негіздері
    Несиелер: 5

    "Бұлтты технологиялар негіздері" курсының мақсаты студенттерді оқу үрдісінде компьютерлік ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға дайындау болып табылады. Мазмұны: Интернет-технологиялар. Интернет-архитектура және заманауи бұлтты технологиялар мен сервистер. Әлеуметтік желілер және интернет мәселелері. Веб-сайттарды әзірлеу технологиялары мен құралдары. Электрондық пошта және файлдарды Интернетке жіберу. Ғаламтордағы іздеу жүйелері (іздеу жүйелерінің сұраныстарының тілі). Ақпараттық қауіпсіздік (компьютерлік вирустар және олардан қорғау әдістері, хакерлер мен инсайдерлер, ақпараттық қауіпсіздік жүйелері мен саясаты).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көп деңгейлі клиент-серверлі технологияны жүзеге асыру
    Несиелер: 5

    "Көп деңгейлі клиент-серверлік технологияны жүзеге асыру" курсының мақсаты - студенттердің өмірлік циклдің әр түрлі сатыларында ақпараттық жүйелерді жобалаудың теориялық негіздерін оқу, ақпараттық жүйелерді модельдеу әдістерін меңгеру. Тақырыптар тізімі: "Клиент-сервер" типті жүйенің бағдарламалық қамтамасыз ету сенімділігін анықтау үшін бағдарламалық –алгоритмдік құралдарды әзірлеу. Клиент-серверлік жүйелерді жобалау және моделдеудің негізгі түсініктері мен ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалаудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 8

    "Қазіргі заманғы Бағдарламалау технологиялары" курсының мақсаты оқу пәнінің қажетті оқу - әдістемелік материалдарымен қамтамасыз ету және келесі ірілендірілген құзыреттіліктерді алуға және дамытуға ықпал ету болып табылады: "Ақпараттық жүйелерді жобалау"; "бағдарламалық қамтамасыз етуді өңдеу технологиялары". Мазмұны: бағдарламалау технологиясының негіздері, модульдік бағдарламалау, жобалау әдістері: төмендеу және өрлету, баптау, тестілеу, верификация, бағдарлама сапасының сипаттамасы, Ең-технология. ОӘК сондай-ақ объектілі-бағытталған бағдарламалаудың дағдылары мен іскерлігін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саланың озық білімдеріне негізделген оқылатын салада дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсете алады);

  • Код ON2

    жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгереді

  • Код ON3

    өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектеп басқармасының «Педагогика» және «Психология» білімін кәсіби деңгейде қолданады

  • Код ON4

    күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада білім алуды жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдетуге қабілетті

  • Код ON5

    ақпаратты алудың, сақтаудың, қайта өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын біледі

  • Код ON6

    АКТ саласындағы білімді көрсетуге және білім беруде ақпараттық технологиялар құралдарын кеңінен пайдалануға қабілетті

  • Код ON7

    қазіргі заманғы еңбек нарығының талаптарына сәйкес міндеттерді шешу үшін АТ(IT) қазіргі заманғы құралдарын қолдана алады

  • Код ON8

    білім берудегі өзекті бағыттарды бөлуге қабілетті, олардың тиімділігі заманауи ақпараттық технологиялар мен дамытушы білім беру процесін пайдалану есебінен күшейтілуі мүмкін

  • Код ON9

    бағдарламалық өнімдерді сүйемелдеу және іске асыру әдістемесін меңгерген; білім беру ұйымының педагогтарымен бірлесіп білім беру саласындағы инновациялық қызметті жобалауды жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON10

    маңызды ғылыми әдебиетті, библиографиялық және басқа да ақпараттық көздерді сәйкестендіруге және талдауға қабілетті

  • Код ON11

    мақсатты аудиторияға байланысты зерттеу нәтижелерін әртүрлі түрде ұсынуға; ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбының өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеуге қабілетті

  • Код ON12

    оқу пәндерін оқыту әдістемесіне, электронды және ұтқыр оқыту технологиялары негізінде корпоративтік оқытуды ұйымдастыру дағдыларына ие.

7M01501201 7M01501201-Информатика
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Информатика
Магистратура

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Информатика
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Информатика
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Информатика
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M015011 Информатика
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Информатика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Информатика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top