Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу в Қазақстан-Британ техникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы әртүрлі процестер мен күрделі жүйелердің математикалық және компьютерлік модельдеу саласындағы мамандарды даярлауға, бәсекеге қабілетті білімдерді меңгеруге және оларды үш өлшемді объектілердің математикалық және компьютерлік модельдеуіне жаңа әдістер мен білімдерді қалыптастыруға қолдану және физика, химиядан туындайтын қолданбалы міндеттерді шешуге арналған, биология, экономика және т.б. Сондай-ақ, сарапшылар теориялық информатикада туындайтын әртүрлі мәселелерді модельдеуге қабілетті болады. Оқу бағдарламасының екі бағыты бар: - «Теориялық компьютерлік ғылымның мәселелерін математикалық модельдеу»; - «Табиғи ғылым процестерін математикалық және компьютерлік модельдеу».
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
  • Химиялық үрдістерді математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 3

    1. Химиялық-технологиялық процестердің физика-химиялық заңдарына негізделген математикалық модельдерді құру; 2. түрлі типтердегі химиялық реакторларды модельдеу; 3. Энергия мен ресурстарды үнемдеу міндеттерін есепке ала отырып, аппараттарды таңдау және процестің технологиялық параметрлерін есептеу; 4. біртекті және гетерогенді химиялық реакциялардың кинетикасын зерттеу; 5. инженерлік есептерді шешуге сандық әдістерді қолдану; 6. Химия технологиялық процестерді есептеу, жобалау, модельдеу, сәйкестендіру жән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Автоматтар және формалды тілдер теориясы
    Несиелер: 3

    Курста ақырғы автоматика, грамматика теориясының тұжырымдамалары ашылады; иерархияны нақтылайды оларды ұсынудың және танудың күрделілігіне байланысты тілдер; дағдыларды дамытады тану және дәлелдеу қабілеттерін шешу үшін ақырғы үлгілерді құру әр түрлі есептеу модельдері үшін есептердің шешілмеуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты - магистранттарды ғылыми зерттеулер жүргізуге, олардың сипаттамаларын жасауға және магистрлік диссертацияны қорғауға қол жеткізе отырып жасалған жұмыстарды талдай білуге үйрету. - ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің теориялық негіздерін игеру; - тәжірибе жасай білу, тәжірибе құру әдістерінің принциптерін білу; - эксперимент нәтижелерінің экономикалық тиімділігі әдістемесін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есептеу гидродинамикасы
    Несиелер: 3

    1. Есептік сұйықтық динамикасының тұжырымдамалық аппаратын оның тұтастығымен пайдаланыңыз; 2. Гидродинамикалық процестерді математикалық модельдеудің негізгі кезеңдерін, оның ішінде мәселені физикалық тұжырымдауды, математикалық модельді таңдауды және бастапқы-шекаралық есептерді қалыптастыруды, аймақтың торлы моделін құруды көрсете білу. торды жақындатуды таңдау немесе дамыту; 3. Қолданбалы және инженерлік мәселелерді шешуде математикалық және алгоритмдік модельдеу әдістеріне ие

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    1. шет тілдерін ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптерін түсіну; 2. жаңа білімдер мен дағдыларды меңгеруге, кәсіби білім алу процесінде шет тілін меңгеру; 3. белгілі бір функцияларды орындау үшін шет тілінде ауызша және жазбаша мәлімдемелерді қолдануға, кәсіби және ғылыми мәселелер бойынша өз бетімен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық басқару
    Несиелер: 1

    1. жоғары оқу орындарында оқыту үдерісінде қабылданған заманауи психологиялық теория мен тәсілдердің негіздерін көрсету; 2. қазіргі кезеңде жоғары білім беруді дамытудың негізгі бағыттарын талдау және сыни бағалау; 3. ғылыми және білім беру қызметінде психологиялық білім мен дағдыларды пайдалану; 4. әріптестерімен тиімді байланыс орнату және қолдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеудің қазіргі заманғы әдістері
    Несиелер: 2

    1. түрлі процестердің математикалық және компьютерлік модельдерін құрастыру; 2. қазіргі заманғы математикалық программалық пакеттерді қолдана отырып, шешім алгоритмдерін және тиісті әдістерді құрастырады; 3. соңғы-айырмашылық жуықтауды қалыптастыру үшін математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолдануға болады; 4. мәселелерді кең ауқымын шешу және талдау үшін компьютерлік эксперименттерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Атмосфералық үрдістерді және метеорология мәселелерін математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 3

    1. заманауи бағдарламалық жүйелерде математикалық күрделі алгоритмдерді шығармашылық қолдану, дамыту және енгізу; 3. математикалық есептердің классикалық формуласындағы физикалық аспектілерді өздігінен талдай білу; 4. жаратылыстану ғылымының мәселелерін талдау кезінде математикалық компьютер мен алгоритмдік модельдеу әдістерін меңгеру; 6. тереңдетілген жүйе білімі бар және ғылыми пәннің ағымдағы жағдайын көрсететін мәселелерді, тәсілдерді және трендтерді сыни түрде бағалауға қабілетті болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 2

    1. ғылымның ерекшеліктерін анықтау, белгілі бір білім, қызмет түрі және әлеуметтік мекеме ретінде; 2. ғылыми зерттеулер жүргізудің әдістері мен стратегиялары және ғылымның дамуын реттейтін заңдар туралы негізгі мәселелерді жүйелеу; 3. ең өзекті зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметіңізде орындау; 4. заманауи ғылыми жетістіктерді сыни түрде бағалау және тиімді дифференциалды іздеу стратегияларын таңдауға бағытталу; 5. ғылымның дамуының заманауи кезеңінің өзекті мәселелеріне

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 2

    1. әлемдік білім беру кеңістігін және Болон процесін білім беруді дамытудың заманауи стратегиясы ретінде сипаттау; 2. білім берудің заңдарына, заңдарына және қағидаларына сәйкес тұтас педагогикалық процесті жобалау, енгізу және талдау, оқыту мен тәрбиелеу үрдісін әдіснамалық тәсілдерге (белсенділікке, студенттік орталыққа, құзыреттілікке және т.б.); 3. әр түрлі оқыту әдістері мен әдістемелерін қолданып, дәрістер, семинарлар, семинарлар, зертханалық сабақтарды құрастыру, оларды талдау және бағалау; 4. пе

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есептелімділік теориясының элементтері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттерді теориялық информатиканың негізгі мәселелерін шешудің алгоритмдері мен модельдерімен және есептеудің формальды теориясының ережелерімен таныстыру, математиканың семиотикалық құралдары, дәлелдеу және математикалық теорияның құрылымы туралы түсініктерін тереңдету; алгоритм және тіл ұғымдарын қарастыру және ресімдеу; алгоритмдер саласындағы практикалық дағдыларды, оларды құру тәсілдерін, алгоритмдердің тиімділігін талдауды және алгоритмдік есептерді тиімді шешуді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Параллельді программалаудың қазіргі заманғы технологиялары
    Несиелер: 4

    «Параллельді бағдарламалаудың заманауи технологиялары» курсы аясында аппараттық және бағдарламалық қамтамасыздандыруды зерттеу ұсынылады. мультипроцессорлы және көп машиналы есептеу жүйелерінің бөліктері, олардың классификациясы жүйелер типі, сонымен қатар кейбір типтік проблемаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұрақсыз бейсызықты физикалық үрдістерді математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 3

    1. физикалық процестердің математикалық модельдерін құрастыру; 2. математикалық физиканың дифференциалдық теңдеулерін таңдау; 3. дұрыс сандық әдісті таңдау; 4. математикалық модельді құру үшін код жазу; 5. нәтижелердің графиктерін алу және анимациялау; 6. стационарлық емес сызықты емес физикалық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу туралы білімдерін кеңейту үшін өзін-өзі зерттеудің жеке қасиеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нөмірлеулер теориясының негіздері
    Несиелер: 4

    Магистранттар арасында жалпы теориялық және логикалық-алгебралық мәдениетті ғылыми-теориялық және идеологиялық-әдіснамалық негіз ретінде қалыптастыру формальды тілдердің синтаксистік және семантикалық компоненттерін игеру классикалық есептеу; - түлектердің білім, білік және қолдану жүйесін қалыптастыру әдістердің, технологиялардың және канондық құрылыстардың логикалық-математикалық практикасы, модельдердің қазіргі заманғы теориясына тән; - магистранттардың ғылыми-теориялық базасын қалыптастыру деректерді д

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эффективті есептелімділік
    Несиелер: 3

    Курс алгоритмдер теориясының негізгі нәтижелерін ұсынады: шешілмейді проблемалар, алгоритмнің интуитивті тұжырымдамасын формализациялау, әмбебаптың болуы функциялар, қалпына келтіру, шешілмеу дәрежелері және Пошта есептерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гетерогендік орталардағы физикалық процесстерді модельдеу /
    Несиелер: 4

    «Гетерогенді ортадағы физикалық процестерді модельдеу» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді гетерогенді орта мен құбылыстардағы физикалық процестерді модельдеу мәселелерімен таныстыру, студенттерді бірқатар негізгі есептеу әдістерімен алғашқы таныстыру, физикалық есептерді шешуде және тәжірибелік мәліметтерді өңдеуде қолданылады; оларды компьютерге оңтайлы енгізу жолдары, нәтиже қатесін бағалау есептеулер, практикалық бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру физикалық құбылыстарды модельдеуде қолданылатын мате

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары тиімді жүйелерде гидродинамиканың инженерлік есептерін сандық шешу
    Несиелер: 3

    Олар тәжірибелік мәліметтерді өңдеуде қолданбалы есептерді шешу әдістерін, математиканың фундаменталды бөлімдерін, қолданбалы есептерді шешудің аналитикалық және сандық әдістерін игереді, аналитикалық және сандық әдістерді қолдана отырып стандартты схемаларды қолдана отырып, инновациялық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін жасайды, стандартты схемаларды қолдана отырып инновациялық жобаларды ұйымдастырудың жоспарлары мен бағдарламаларын жасайды. аналитикалық және сандық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Турбуленттілікке қатысты мәселелерді модельдеудің тікелей әдістері
    Несиелер: 3

    Курс турбуленттілік теориясын терең зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты техникалық физикаға күрделі есептерді шешуге мүмкіндік беретін турбуленттік кинетикалық энергияның берілу теңдеулерін және оның таралу жылдамдығын теңдеулерін шешуге негізделген турбуленттік ағындарды модельдеудің тікелей әдістері мен инженерлік әдістер сияқты турбулентті ағындарды есептеудің қазіргі заманғы сандық әдістерін меңгеру. Ұсынылған магистрлік пәннің маңызды құрамдас бөлігі қолданбалы бағдарламалар пакетін зерттеу болып т

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медициналық және биомедициналық процестерді математикалық және компьютерлік моделдеу
    Несиелер: 3

    Бұл курс қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесіне негізделген биологиялық ортаның мінез-құлқын сипаттайтын жабық динамикалық процесс моделін құруға арналған; жартылай дифференциалдық теңдеулер жүйесі негізінде биологиялық ортаның мінез-құлқын, популяция динамикасын, жұқпалы аурулар мен гемодинамиканы модельдеуде қолданылатын математикалық әдістердің сипаттамасын сипаттайтын жабық математикалық процестің моделін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік моделдеу және графикалық пакеттерде көрсету
    Несиелер: 3

    Осы пәнді оқу барысында студент келесі құзіреттерді кеңейтеді және тереңдетеді: - ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істей білу; - инженерлік іздеулер саласындағы нормативтік базаны, ғимараттарды, құрылыстарды, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды жобалау, елді мекендерді жоспарлау және дамыту принциптерін біледі. - өз білімін құрылыс жобаларын жобалауда қолдана білу дағдысын қалыптастыру, бағдарламалық жасақтаманы таңдау; - дизайнды автоматтандыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгебралық құрылымдар
    Несиелер: 3

    «Алгебралық құрылымдар» пәнін меңгерудің мақсаттары - алу алгебрадағы мамандандырылған білім: топ теориясы, сақиналар мен модульдер теориясы, өріс теориясы, ұсыну теориясы. Пәнді меңгерген кезде жалпы математика мәдениеттілік: негізгі тұжырымдардың дәлелдерін орындау, арнайы жұмыс журнал әдебиеті, ұғымдар арасында логикалық байланыс орнатыңыз, қолданыңыз алгебралық есептер мен қосымшалармен байланысты есептерді шешу үшін алған білімдері алгебралық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Модельдер теориясы
    Несиелер: 3

    Берілген теориялық пәннің мақсаты - оқыту студенттерге модельдер теориясы мен сәйкес ойлау есептерін шешудің әдістерін үйрету. Орындалуда жаттығулар студенттерге теорияның негізгі бөлімдері бойынша базалық білім беру үшін қажет модельдер, алған білімдерін ұтымды және тиімді пайдалануға үйрету модельдер теориясының типтік мәселелерін шешу; студенттердің теория туралы түсініктерін қалыптастыру нысандар мен процестердің кең спектрін зерттеу әдісі ретінде модельдер; білімді қалыптастыру жиынтық теориясының нег

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қаржы және экономикалық процесстерді математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерге экономикалық есептерді шешуде компьютерлік модельдермен жұмыс істеу негіздерін, бағдарламалық пакеттерде енгізілген математикалық модельдермен жұмыс істеу дағдыларын, экономикалық мәселелерді шешуде математикалық, модельдеу модельдерін және ақпараттық технологияларды қолдана білуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары өнімді есептеулер үшін модельдер мен әдістер
    Несиелер: 3

    «Жоғары өнімділікті есептеу» пәнін игерудің мақсаты - студенттердің теориялық білімдерін және параллельді және үлестірілген жүйелерде практикалық бағдарламалау дағдыларын дамыту. Қазіргі заманғы мультипроцессорлы есептеу жүйелерінің архитектурасы, параллель ақпараттарды өңдеу, үлестірілген немесе ортақ жадыны біріктіретін көппроцессорлық есептеу кешендерінде параллель есептеулерді ұйымдастыру технологиялары саласындағы негізгі білімдерді дамытуға байланысты мәселелерге көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақырлы өрістер теориясы
    Несиелер: 3

    Ақырлы өрістер теориясы математикалық құралдардың бірі болып табылады әр түрлі қолданбалы пәндер, соның ішінде сигналдарды өңдеу теориясы үшін суреттер, кодтау теориясы, криптография және басқа деп аталатын бөлімдер ақпаратты қорғаудың математикалық әдістері. Сонымен қатар, ақырлы өрістер теориясы - бұл дамыған математикалық теория, оны зерттеуге ықпал етеді оқушының математикалық мәдениетін қалыптастыру. Ақырлы өрістер теориясын зерттеудің мақсаты осы математикалық мәдениеттің дамуы және мүмкін болатын да

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік графикадағы математикалық модельдеу
    Несиелер: 3

    «Компьютерлік графикада математикалық модельдеу» пәнін игерудің мақсаты - аналитикалық және проекциялық геометрия және зерттеу бөлімдерін зерттеу. сызықты координаталық түрлендіру әдістері. Дамыту туралы білім алу әртүрлі деңгейдегі үш өлшемді геометриялық объектілердің математикалық модельдері күрделілігі - сызықтар, беттер, денелер, құрылымдар. ? Абілеттерін игеру компьютерлік қосымшаларда графикалық объектілердің математикалық модельдері графиктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Айырымдық схемалар теориясы
    Несиелер: 4

    Бұл курста екі және үш қабатты тұрақтылық теориясының негіздері қарастырылады айырмашылық схемалары. Тұрақтылықты зерттеу үшін оны қолдануды үйреніңіз математикалық физика теңдеулерінің негізгі кластары үшін айырмашылық схемаларының жинақталуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Заманауи зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыра білу. Зерттеу үшін математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолдану

  • Код ON2

    Өнімділігі жоғары есептеу ресурстары арқылы қолданбалы міндеттерді өңдеу және талдау үшін математикалық және компьютерлік модельдеудің тиімді әдістерін қолдану

  • Код ON3

    Табиғи-физикалық процестерді шешу үшін сандық алгоритмдерді енгізу. Міндеттерді қалыптастырудың дұрыстығын ақтауға және ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында терең талдау жүргізе білу

  • Код ON4

    Математикалық есептердің шешілу қабілеттілігі мен күрделілігін қатаң түрде табу, осы мәселені шешетін дерексіз автоматтың (математикалық үлгілер түрінде ұсынылған компьютерлер) құрылысы мен синтездеуі

  • Код ON5

    Мәселелердің алгоритмдік шешілмейтіндігін дәлелдеуді, алгоритмдердің күрделілігіне асимптотикалық талдау жасауды, күрделі сыныптар бойынша алгоритмдерді сыныптауды, алгоритмдердің сапасын салыстырмалы бағалау критерийін әзірлеуді білу және т.б.

  • Код ON6

    Құрылымды білу, негізгі нәтижелерді алгебра және модельдер теориясы әдістерімен негіздеуге, сондай-ақ оларды ғылыми зерттеулерде қолдану, жалпы танымдық және жеке ғылыми таным әдістерін қолдану

  • Код ON7

    Ішінара дифференциалдық теңдеулермен сипатталған математикалық модельдерді есептеудің сандық алгоритмдерін ұсыну, түрлі сандық схемалардың тиімділігі мен тұрақтылығын талдау. Гетерогенді орталардың динамикасының нақты тапсырмаларын модельдей білу. Үшөлшемді турбулентті ағындардың құрылымы мен параметрлерін, сондай-ақ турбуленттік ағынның эволюциялық кезеңін егжей-тегжейлі сандық зерттеу жүргізу.

  • Код ON8

    Жоғары сапалы жүйелердің әртүрлі архитектураларын қолдана отырып күрделі мәселелерді шешуге арналған түрлі параллель сандық алгоритмдерді құру. Заманауи графикалық аппаратураны пайдаланып суреттерді визуализация мен анимациялаудың әр түрлі әдістерін тиімді пайдалану

  • Код ON9

    Медицина мен биомедицина процестерін сандық модельдеу, математикалық мәселелерді шешу және шешу әдістерін қолдану, зерттелетін процестерді талдау. Эмпирикалық тестілеу және қаржы модельдерін сынау принциптерін, эмпирикалық деректердің сипаттамаларын жүйелі және нақты қауіп факторларын түсіну

  • Код ON10

    Педагогикалық қасиеттерді және психологиялық тұрақтылықты көрсететін тәрбие жұмысын жүргізе білу. Бакалавриат мамандықтары бойынша ашық сабақтар өткізу. Білім берудегі жаңа әдістер мен әдістерді әзірлеу

  • Код ON11

    Мемлекеттік және халықаралық ғылыми топтардың жұмысына қатысуға әртүрлі процестердің математикалық және компьютерлік модельдеуіндегі ғылыми және ғылыми-ағартушылық мәселелерді шешуге дайын болу

  • Код ON12

    Өзіндік және басқа зерттеу жұмыстарын дұрыс бағалау, өздігінен даму және біліктілікті арттыру үшін шексіз талпыныс. Мәдени, этникалық, әлеуметтік және конфессиялық айырмашылықтарға төзімділік таныту

Top