Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10101 Мейіргерлік іс в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді медицина қағидаттарына негізделген, оның нәтижелеріне бағдарланған, пациентке бағдарланған интеграцияланған мейірбикелік процесті жоғары сапалы қамтамасыз етуге қабілетті денсаулық сақтау жүйесінің орта деңгейіне бәсекеге қабілетті білікті кадрлар даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде әлемдік және ұлттық мәдениетті дамыту контекстінде Ұлы Түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми-философиялық мұрасы туралы түсінік қалыптастыру. Пән әл-Фараби философиясының ерекшеліктерін және оның қазіргі заман үшін маңызын, "Аl Farabi university smart city" ғылыми-инновациялық жобасының мәні және оның Қазақстандағы рөлі туралы зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Өмір тіршілігінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мүмкіндіктері туралы студенттердің біртұтас жүйелік түсінігін қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың сыни ойлау қабілетін қалыптастыруға және тірі организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсінуге, қазіргі заманның жаһандық экологиялық мәселелері, себептері, олардың қалыптасу кезеңдері мен салдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің кәсіпкерлік қызмет туралы, кәсіпкерліктің негізгі түрлері, болашақ кәсіби қызмет контекстінде кәсіпкерлік жобаларды әзірлеу мәселелері мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың креативті ойлау қабілетін қалыптастыруға және кәсіпкерлік идеяларды әзірлеуге және бизнесті басқаруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия, физиология және патология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - адам ағзалары мен жүйелерінің (құрылымы, дамуы және қызмет етуі) дамуы мен өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы қабілеттерін игеру және қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - адамның анатомиялық құрылымын және мүшелер мен жүйелердің қызметін түсіндіріңіз; - дененің әрбір жүйесінің жұмыс істеуінің рөлін негіздеу; - әр түрлі жастағы адамдарда мүшелер мен жүйелердің құрылымын, дамуын салыстыру; - тұқым қуалаудың ағзадағы патологиялық процестерге әсерін бағалау; - тәжірибелік жануарларда микроциркуляцияның бұзылуын, қабыну реакциясын, ағзаның гипоксиясын және қалпына келу реакциясын көрсету. Курсты зерделеу барысында келесі аспектілер қарастырылады: адам ағзаларының негізгі тіндері мен жүйелерінің (сүйек, бұлшықет, жүйке, тамырлы) құрылысының, дамуы мен жұмысының негізгі заңдылықтарын, жалпы адам физиологиясын, физиологиялық процестерді реттеу механизмдерін, ағзаның ішкі ортасын, ағзаның және адамның өзара байланысын зерттеу. қоршаған орта, метаболикалық бұзылулар. Рөл. патологиялық физиологиядағы тұқым қуалаушылық. Аурудың теориясы. Типтік патологиялық процестер: қан айналымы мен микроциркуляцияның бұзылуы, тромбоз және эмболия, қабыну және аллергия. Қалпына келтіру тетіктері және өтемақы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру аясындағы мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметін талдау қабілетін қалыптастырады. Заманауи қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы шынайы білім береді. Студенттердің назарын сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелеріне бағыттайды. Студенттерге сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіреді. Оларды сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың ұлттық жоспарының мазмұнымен таныстырады. Оларды сыбайлас жемқорлықты жеңу машықтарына үйретеді. Пәннің мақсаты. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың негізгі реттеушісі ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұруға байланысты нормативтік құқықтық базаны зерттеуге бағытталған, сыбайлас жемқорлықтың түсінігі мен мәнін ашады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандарттарын анықтайды. Пән қолданбалы сипатқа ие, пәнаралық, яғни қылмыстық, қылмыстық-процестік, азаматтық, әкімшілік құқықтармен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ішкі аурулардың пропедевтикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-студенттерге медицинадағы этикалық қарым-қатынастың ролі туралы түсінік беру, науқас жағдайын бағалау кезіндегі клиникалық дағдыларға, лабораториялық және инструменттік зерттеулер нәтижесін бағалауға үйрету, клиникалық медицинадағы диагностика мен емдеудің негізгі түрлері, ятрогенді аурулар туралы түсінік беру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: 1. тәжірибеде клиникалық ойлау тәсілдерін қолдану; 2. клиникалық медицинада диагностикалау мен емдеу бойынша алынған білімді қолдану; 3. клиникалық медицинадағы ғылыми зерттеулер негізі туралы түсінігі болу; 4. науқас жағдайын бағалай алу мақсатында студенттердің теориялық-қолданбалы болжалдастыру қабілетін дамыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – зерттеу нәтижелерін клиникалық тәжірибе мен пациенттердің құндылықтарымен жалпылау және интеграциялау қабілеттерін меңгеру және қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - аурудың клиникалық көрінісімен зертханалық мәліметтердің нәтижелерін біріктіру; - аурудың клиникалық деректерін науқастың өмір салтымен байланыстырады; -. клиникалық практикада мейірбикелік қызмет көрсетудің дәлелді әдістерін көрсету; - дәлелді медицина принциптеріне негізделген мейірбике диагнозын жасау; - мейірбике ісі бойынша алгоритм туралы презентация дайындау. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: дəлелді медицина принциптеріне негізделген мейірбике диагнозын дербес белгілеуге қабілетті. Пациенттің өмір салтымен аурудың суретін клиникалық деректермен ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорыту және біріктіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бала аурулары негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – педиатриядағы мейірбикелік үрдісті ұйымдастыру мүмкіндігін меңгеру және дамыту. Ауру балаға медициналық көмек көрсету жүйесі, ауруханаға жатқызу және емдеу мәселелері. Дені сау баланың медициналық қадағалауы. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Балалар бөлімінде медициналық жазбаларды жүргізу; - Баланың денесін дамытуға арналған қағаз дайындау; - Баланың физикалық дамуына мейірбикелік бақылау; - науқас балаға күтім көрсету; - Балалық ауруларының алдын алу Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: педиатриядағы мейірбикелік үрдісті ұйымдастыру. Ауру балаға медициналық көмек көрсету жүйесі, ауруханаға жатқызу және емдеу мәселелері. Сау балаға медициналық бақылау. Баланың физикалық дамуы үшін емізу процесін ұйымдастыру, сау диетаны есептеу, зерттеу әдістерін ұйымдастыру тәртібі. Балабақшаға, мектепке күтім жасау бойынша мейірбикенің медициналық кеңес беруі және бақылауы. Балалық ауруларының алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электрондық денсаулық сақтау жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасында электрондық денсаулық сақтауды енгізу қабілеттерін игеру және дамыту: - электрондық денсаулық паспортын дұрыс жүргізу; - ақпараттық ішкі жүйелерді тиімді және кәсіби түрде пайдалану (Директориялар мен классификаторлар; Госпитализация бюросы; дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету; Бірыңғай төлем жүйесі; Медициналық қызметтердің сапасы; Ақпараттық-білім беру веб-сайты; Санитарлық-эпидемиологиялық жағдайды бақылау; Ахуалдық орталық; Науқастың жеке есебі; Менеджердің жеке кабинеті); - электрондық денсаулық сақтауды дамытудың негізгі құжаттары туралы білімдерін көрсету. - ел тұрғындарын ақпаратпен қамтамасыз ету, - «ақылды медицина», қашықтан алдын алу және емдеу, «электронды медицина» қызметтерін енгізіңіз. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: денсаулық сақтауды ақпараттандырудың мемлекеттік стратегиялары, қолданыстағы электрондық денсаулық сақтау жүйелері, электрондық денсаулық паспортын қалыптастыру, медициналық қызметтерді жақсарту және аурулардың алдын-алу үшін электрондық денсаулық сақтауды енгізу маңыздылығы; Қазақстан Республикасында міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды тиімді жүзеге асырудағы электрондық денсаулық сақтаудың рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медициналық сақтандыр
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: салауатты өмір салтын насихаттау стратегияларды, халықтың денсаулығына мүдделерін әлеуметтік қорғау саласындағы медициналық сақтандыру: - денсаулық сақтаудағы қоғамдық мүдделерді әлеуметтік қорғаудағы медициналық сақтандырудың рөлін талқылау - денсаулық сақтау жүйесінің негізгі проблемаларын сынға алу - міндетті медициналық сақтандыру жүйесімен жұмыс - денсаулық сақтауды қаржыландырудың сақтандыру принциптерін дұрыс қолдана білу; - денсаулық сақтау саласындағы профилактикалық бағытты күшейту бойынша жұмыстар жүргізу;- медициналық сақтандыру жүйесіндегі жоспарлы өзгерістер Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: Денсаулық сақтау детерминант әсер үздік салааралық қатысу арқылы жүзеге асырылады. барған сайын министрлігінің денсаулық сақтау және денсаулық сақтау органдары денсаулық сақтау мүдделерін өкілдері мен қорғаушылар ретінде денсаулығы мен актіге сектораралық бастамашыларының ретінде әрекет. Халықтың денсаулығын жақсарту бастапқы қадамдар әлеуметтік детерминантам денсаулық қалыптастыру стратегиясын пайдалана аласыз ретінде. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру қоғамдық денсаулық үшін мемлекеттің, мекемелердің, жұмыс берушілер, азаматтардың өздері бірлескен және бірнеше міндеттеменің жүзеге асыру үшін тиімді тетігі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Үйде күтім жасау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – егде жастағы және ауыр науқастарға күтім көрсетуде мейірбике ісі процесін меңгеру қабілетін игеру және дамыту. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ауыр науқасқа жеке емделуді ұйымдастыру; - Егде жастағы науқастарға жеке медбикелік көмек көрсету; - мейірбике ісі үйінің ерекшеліктерін таныстыру; - Ауыр науқастарды емдеуге оң көзқарасты көрсету және қолдау; - Мейірбике үйінде науқастармен жұмыс істеу үшін психологиялық дайындықты көрсету. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: қарттар мен ауыр науқастарға күтім көрсетудің мейірбикелік процесін дамыту туралы. Мейірбике ісі барысында студенттің ауыр науқастармен және мейірбике үйлерімен жұмыс істеуіне психологиялық дайындыққа көбірек көңіл бөлінеді. Медициналық манипуляцияларды ғана емес, науқастарға үнемі психологиялық көмек көрсету қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жедел және шұғыл жағдайларда мейірбике ісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – авариялық жағдайдағы, мейірбике, табиғи апаттар, химиялық улану жағдайларында мейірбике күтімін қамтамасыз ететін төтенше жағдайларда жұмыс істеу қабілетін қалыптастырады. Халықты және қызметкерлерді медициналық қорғау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -Төтенше жағдайда медициналық көмек алгоритмдерін дұрыс орындауға; - Медициналық ұйымнан тыс науқастарды қабылдау бойынша жұмысты ұйымдастыру; - Төтенше жағдайда бірінші көмек көрсету; - Төтенше жағдайларда медициналық көмек туралы есеп дайындау; - Төтенше жағдайдағы жұмыста қауіпсіздікті білу. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: Жедел және төтенше жағдайларда медициналық көмек көрсету бойынша ұйыммен, құрылыммен және жабдықтармен танысу, төтенше жағдайлар департаментінің жұмысы. Апаттық жағдайларда медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру - апаттар, химиялық улану, табиғи және техногендік апаттар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Геронтологиядағы мейірбике ісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – медицина дамуының қазіргі кезеңінде кардиохирургиялық процесте геронтологиялық ғылымның жетістіктерін қолдану қабілетін қалыптастырады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - геронтологиядағы мейірбике ісі процесін ұйымдастыру; - егде жастағы адамдарға мейірбикелік көмек көрсету; - қартаю кезіндегі жарақаттарға жолдама жасау; - егде жастағы адамдарға психологиялық көмек көрсету және емделуге қолдау көрсету; - геронтологиялық бөлімде мейірбикелік көмек көрсету көрсеткіштерін талдау. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: Курсты оқыған кезде жалпы және жеке геронтологияның теориялық негіздері, медицина дамуының қазіргі кезеңінде геронтологияның құрылымы мен міндеттері қарастырылады. Кәрілік кезінде аурудың жіктелуі. Егде жастағы аурулардың клиникалық көріністері. Қарттар арасында жарақаттанудың алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психикалық денсаулық және тәуелділік
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – психикалық бұзылыстары бар науқастарға медициналық көмек көрсету қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - психикасының бұзылуы бар науқастармен жұмыс істеу кезінде мейірбикелік процесті жақсы білу; - психиатрияда қолданылатын есірткілердің негізгі топтары туралы презентация жасау; - науқастармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын әзірлеу; - Наркологияда қолданылатын дәрілердің негізгі топтарына презентация жасау; - Төтенше жағдайда медициналық көмек көрсету. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: психиатрияның теориялық негіздері әр түрлі этиология, психикалық және химиялық емес тәуелділік, науқас жанұясымен санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізуде қолданылатын әдістер мен технологиялар. Төтенше жағдайда медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Созылмалы ауруларға күтім жасау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – созылмалы аурулар кезінде халық денсаулығының жай-күйін талдау қабілетін қалыптастыру. Созылмалы ауруларға мейірбикелік көмек көрсету алгоритмдері. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - созылмалы аурулары бар науқастарға арналған дәл емдеу рәсімдері; -созылмалы аурулары бар науқастарға медициналық көмек көрсету алгоритмдерін көрсету; -созылмалы аурулары бар науқастар арасында сауалнама жүргізу; - Медициналық ұйымды әрі қарай өңдеу үшін бастапқы материалды және топтық медициналық құжаттарды жинау; - созылмалы ауруларды диагностикалау және диагностикалау бойынша реферат дайындау. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: созылмалы инфекциялық емес аурулардың негізгі топтарын диагностикалау және алдын алу. Созылмалы ауруларға мейірбикелік көмек көрсету алгоритмдері. Халықпен санитарлық-ағарту жұмысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Socially significant diseases
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – мейірбикелік күтімді қамтамасыз ету және халық арасында әлеуметтік маңызы бар аурулардың алдын-алу мүмкіндігін меңгеру және дамыту. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - әлеуметтік маңызы бар аурулар (онкологиялық, жүрек аурулары, қант диабеті, ЖИТС, туберкулез және т.б.) факторлары туралы эссе жазу; - халықтың әр түрлі топтары үшін әлеуметтік маңызы бар аурулардың алдын алу бойынша санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізу; - стационарда жедел көмек көрсету үшін дәрі-дәрмектер тізімін жасау; - эпидемияға қарсы емдеу режимін білу; - Кардиологиялық науқастарға мейірбикелік көмек көрсету алгоритмін қолдану. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: диагностика, клиника, әлеуметтік маңызы бар аурулардың алдын алу, мамандандырылған медициналық мекемелерде мейірбике ісі, халықтың денсаулығына және әлеуметтік маңызды аурулармен ауыратын адамдарға қатысты қарым-қатынасты қалыптастыруға арналған санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Денсаулықты көтермелеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – халық денсаулығының физиологиялық жай-күйін бағалау қабілетін қалыптастыру. тәуекел факторлары және олардың денсаулығына әсері, иммунологиялық әдістері. Денсаулықты сақтау және сақтау, тәуекел факторларын жою және алдын-алу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Жеке денсаулық сақтау критерийлері туралы есеп дайындау, - Дене саулығының өлшемі - сапасы мен саны, - психикалық шаршауды бағалау әдістерін көрсету; - денсаулықты жедел диагностикалаудың принциптері мен әдістерін түсіндіру; - денсаулықты нығайту мен сақтау алгоритмін жасау. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: ағзаның физиологиялық нормалары және оның функционалдық жағдайы зерттеледі; тәуекел факторларын және олардың денсаулығының зардаптарын бағалау; қауіп факторларын жою және алдын-алу. Денсаулықты сақтау және сақталу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Емделушілердің денсаулығы мен негіздерін клиникалық бағалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – заманауи теориялық және клиникалық білімдерді пайдалана отырып, жеке тұлғалар / пациенттердің, отбасылар мен топтардың денсаулығын жақсартуға және күтіп ұстауға, медбикелік қамқорлықтың үздіксіздігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін дағдыларды игеру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -мейірбике негізіне эссе дайындайды; - жоғары сапалы интеграцияланған мейірбикелік күтімді қамтамасыз ету; - денсаулықты сақтаудың жеке стратегиясын бағалау; - отбасының денсаулығын сақтау стратегиясын бағалау; -Қоғамдық денсаулық сақтау стратегиясын қоғамдастық деңгейінде бағалау; - Пациентті терапевтік және диагностикалық рәсімдерге психологиялық түрде дайындаңыз. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: қазіргі заманғы теориялық және клиникалық білім негізінде халықтың денсаулығын жақсартуға және қолдауға көмектесу, өмір сапасын жақсарту үшін қоғамның денсаулық сақтау стратегиясын бағалау. Халық арасында мейірбикелік және денсаулықты қамтамасыз ету үшін медициналық технологияны қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мейірбикедегі менеджмент және сапа
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – стратегиялық жоспарларды әзірлеу және іске асыру қабілеттілігін меңгеру және дамыту және медициналық ұйымдарда мейірбике ісі саласындағы проблемаларды тиімді шешудің өздігінен шешілуі. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - мейірбикелік персонал мен ресурстарды тиімді басқару; - ұйымда жанжалдарды басқару әдістерін қолдану; - басшылық шешімдер қабылдау үшін жауапты болу; - Медбикеге халықаралық инновациялық идеяларды қолдану; - Ұйымдағы құжаттарды басқаруға жауапты адамдардың тізімін жасау. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: ережелерге сәйкес ұсынылатын мейірбикелік күтім сапасына қатысты. Медициналық ұйымның миссиясына жету үшін мамандар арасындағы ынтымақтастықты дамыту. Мейірбике саласындағы халықаралық инновациялық идеяларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Фармакология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Жалпы және жеке фармакологиядағы қабілеттерін меңгеру және қалыптастыру. Дәрілік заттарды жіктеу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -Дәрілік заттардың тізбесін сипаттаңыз; - Гормондардың, витаминдердің, ферменттердің белсенділігіне әсер ететін факторларды түсіндіріңіз; - бактерияға қарсы агенттерді қолданудың тиімділігін бағалау; - Дәрумендердің, гормондардың, ферменттердің қан деңгейлерін бағалау - эксперименттік жануарларға жүйенің жұмысына әсер ететін препараттардың тиімділігін көрсетіңіз: респираторлық, жүрек-тамыр, орталық жүйке жүйесі.. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: Курсты оқыған кезде жалпы фармакология (гормондар, ферменттер, дәрумендер және дәрілік заттар) қарастырылады. Бактерияға қарсы заттар нейротропты заттар; жүйенің жұмысына әсер ететін заттар: жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, экскреция, ас қорыту жолдарының қызметі, қан қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Терапиядағы мейірбике
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Ішкі ағзаларды тексеру, диагностикалау, клиникалық ауруларын меңгеру және қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -Ішкі аурулардың этиологиясын, клиникасын, диагностикасын сипаттау; -Ішкі ағзалардың ауруларын емдеу әдістерін түсіндіру; -Ішкі ағзалар ауруларына мейірбикелік күтімді көрсету; -Ішкі ағзалардың ауруларын диагностикалау ерекшеліктерін салыстыру; - Жеке жүйелер үшін тексеру алгоритмін жасау (тыныс алу, жүрек-тамыр, ас қорыту, экскреторлық). Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: емдеу бөлімінде тәжірибелік сабақтарда, пациенттердің жалпы сараптамасы, пациенттерді зерттеу әдістері (тыныс алу органы, сеседнестску, ас қорыту, экскреторлық). Терапевтік бөлімшелерде тіркелу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Латын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Пәннің мақсаты - кәсіби тұрғыда белсенді түсіну және қолдану үшін жалпы еуропалық деңгейлі жүйе негізінде латын тілін меңгеру үшін жеткілікті деңгейде қажетті дағдыларды игеру және қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгеред: сөйлеу - Медициналық кәсiпкерлiк тақырыптар туралы әңгiмелесу; Тыңдау: - Болашақ мамандыққа қатысты зерттелетін тақырыптар бойынша әдеби нормалар шегінде нақты айқын айтылған сөздердің негізгі ұғымдарын түсіну. Оқу: - кәсіби сипаттағы жиілік тілінің материалына салынған мәтіндерді түсіну; - Латын тілінен түпнұсқалық мәтіндердің негізгі түйіндерін ана тіліне оқу, аудару және түсіну сөздіктер мен анықтамалықтар арқылы. Хат: - зертханалық зерттеулердің нәтижелерін дұрыс жазыңыз және жазыңыз, дәрілік заттардың рецепті. Курсты оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: бұл бағдарлама латын тілінің пәні бойынша денсаулық сақтау саласындағы біліктілікті жоғарылату үшін арналған, студенттер медициналық терминологияны түсінуге, рецепт бойынша дәрі-дәрмектерді, зертханалық деректерді және латын тіліндегі диагнозды оқуға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Хирургия негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Ішкі ағзаларды тексеру, диагностикалау, клиникалық хирургиялық ауруларын меңгеру және қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -Хирургиялық аурулардың этиологиясын, клиникасын, диагностикасын сипаттаңыз; -Ішкі ағзалардың ауруларын емдеу әдістерін түсіндіру; -Хирургиялық емдеуді қажет ететін ауруларға мейірбике күтімін көрсету; -ішкі органдардың ауруларын диагностикалау ерекшеліктерін салыстыру; - жеке органдардың (іш, көкірек, жұмсақ маталар, бездер, ас қорыту жүйесі, зәр шығару жүйесі, тыныс алу жүйесі және т.б.) тексеру алгоритмін құрастыру. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: Жалпы емтихан, науқастарды зерттеу әдістері (тыныс алу органдары, сардин-систисы, асқорыту, экскреторлық). Этология, клиникалық көріністер, симптомдар мен синдромдар, диагностика, емдеу, ішкі органдардың ауруларын емдеу және алдын алу. Ішкі ағзалардың ауруларын емдеу процесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы гигиена
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: медициналық қызметкерлерге, оның келешектегі кәсіптік жұмыстарының барлық аспектілеріне қажетті аурудың алдын алу жөнінде ойлауын қалыптастыру.Тек қана жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың біріншілік және екіншілік алдын алу сұрақтарын шешуге мүмкіндік беретін ғана емес, сонымен қатар, дұрыс диагноз қою, ауруларды адекватты емдеу және қалпына келтіру, халықтың гигиеналық салауаттылығын арттыру үшін де қажетті гигиеналық білімдерінің негізін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. - Гигиена қоршаған орта нысандарының (ауа, су, топырақ, тағамдық азықтар, өндіністік ортаның) табиғи және антропогендік факторларын талдау; 2. -Осы факторлардың адам денсаулығына әсер ету заңдылықтары жөнінде түсінігі болу 3. -Алынған мағлұматтардың негізінде адамды қоршаған ортаны-тіршілік ортасын және өндірістік іс-әрекет ортасын қорғауға және сауықтыруға бағытталған шаралар тағайындау; -Адамның денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған ғылыми тұрғыдан негізделген гигиеналық нормативтерді, санитарлық ережелерді, алдын алу шараларын жоспарлау; Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: жұқпалы және инфекциялық емес этиологияның ауруларын бастапқы және қайталама алдын-алу мәселелерін шешуге ғана емес, сонымен қатар дұрыс диагноз қою, науқастарды лайықты емдеуге және оңалтуға, халықтың гигиеналық сауаттылығын арттыруға мүмкіндік беретін гигиеналық білім негіздері; табиғи және антропогендік экологиялық факторларды (ауа, су, топырақ, тамақ, өндірістік орта және т.б.) талдау; факторлардың адам денсаулығына әсері; ғылыми негізделген гигиеналық стандарттар, санитарлық ережелер, адамның қоршаған ортасын қорғауға және жақсартуға және адам денсаулығын нығайтуға бағытталған профилактикалық шараларды жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қоршаған ортаға микроорганизмдерді анықтау әдістемесін меңгеруді меңгеру және қалыптастыру. Оларды өңдеуге арналған орталар, айналадағы объектілерді өңдеу әдістері. Вирустар мен микроорганизмдерден туындаған жұқпалы процестердің ерекшеліктері. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Микроорганизмдердің негізгі сипаттамаларын және олардың жіктелуін сипаттау; - Вирустар мен микроорганизмдерге әсер ететін факторларды түсіндіру. Дезинфекциялау құралдарының жіктелуі және әрекет ету механизмдері; -Иммунитетті, оның түрлері мен тетіктерін, иммундық жүйені қорғайтын факторларды талдау; - Вирустар мен микроорганизмдерге қоршаған ортаға әсер ету деңгейін бағалау; - Вирустар мен микроорганизмдер туындаған жұқпалы процестің қорытындыларын салыстыру және салыстыру. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: жіктеу және генетика вирустар мен микроорганизмдер. Вирустар мен микроорганизмдерге әсер ететін қоршаған орта факторлары. Вирустар мен микроорганизмдерден туындаған жұқпалы процестердің ерекшеліктері. Иммунитет, оның түрлері мен тетіктері Дезинфекция өнімдерінің негізгі топтары және оның әрекет ету механизмі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мейірбике практикасында коммуникация дағдылары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қарым-қатынас дағдыларын игеру және дамыту. Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - нақты, тиімді және кәсіби қарым-қатынасты және адамдармен / пациенттермен, отбасылармен және топтармен, әріптестермен және әр түрлі жағдайдағы басқа мамандармен қарым-қатынасты көрсету - мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін қолдана алады. - қауіпсіз медициналық ақпараттың бірыңғай желісін қолдана отырып, кәсіби міндеттерді орындау кезінде әр түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану. - төзімділік таныту, әр түрлі мәдениетке, дінге, дәстүрге, ұлтқа, өмір салты мен көзқарастарына құрметпен қарау. - пациенттердің / клиенттердің құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында кәсіби этика қағидаттарын сақтау; - ұйымның мәдениетін жетілдіру; - клиникалық шешім қабылдауды оңтайландыру, пациенттің қауіпсіздігін, құпиялылығы мен құпиялылығын сақтау үшін медициналық құжаттаманы жазбаша және электронды түрде ұсыну -Дәрігерлермен және денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен тиімді жұмыс жасау. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: ақпаратпен алмасуды және пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен, соның ішінде ақпараттық технологияны қолдана отырып, өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін тұлғааралық және коммуникациялық дағдылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: жұқпалы ауруларды анықтауға, диагностикалық, терапевтік процедураларды және науқастарға күтім жасауды жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау, Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - пациенттердің емделуін тексеру; - бұзылған қажеттіліктерді, проблемаларды анықтау, оларды шешу бойынша іс-шараларды жоспарлау және іске асыру; - Науқасты дайындаңыз және зертханалық зерттеулерге материал алыңыз; - науқас пен қызметкерлердің жұқпалы қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жұқпалы аурулардың негізгі клиникалық көріністерін, асқынуларын түсіну. - жұқпалы науқастарды анықтау кезінде дұрыс шешім қабылдау, Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Медбикелік процестің схемасы, жұқпалы аурулардың клиникалық симптомдары мен синдромдары, зертханалық зерттеу әдістері, аспаптық зерттеу әдістері, себептері, клиникалық көріністері, ықтимал асқынулар, диагностикалық әдістер, науқастардың проблемалары, денсаулық бұзылыстарына мейірбикелік қамқорлықты ұйымдастыру және ұсыну; жабдықтарды, жабдықтарды, медициналық мақсаттағы бұйымдарды, мейірбикелік пациенттерді пайдалану ережелерін; жұқпалы таратуды жоюды жоспарлау; нормативтік инфекциялық бақылау, науқас пен қызметкерлердің жұқпалы қауіпсіздігі, негізгі клиникалық көріністер, жұқпалы аурулардың асқынуы, нақты диагностиканың негізгі зертханалық әдістері (микроскопиялық, бактериологиялық, серологиялық, интрадемиялық аллергиялық тест); жинау және тасымалдау ережелері жұқпалы науқасты анықтауда, эпидемияға қарсы шараларды жүргізудің тактикасы; алдын алу шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Алғашқы медициналық-санитариялық көмектің күтімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – бастапқы медициналық-санитарлық көмек көрсетуде бухгалтерлік есепті жүргізу мүмкіндігін меңгеру және дамыту. Амбулаториялық-емханалық бөлімде медбикелік көмек көрсету. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсетудің есепке алу және есеп беру құжаттарын қолдануға; - Амбулаториялық деңгейде мейірбике қағидалары бойынша презентация дайындау; - ауруханаға дейінгі деңгейде шұғыл медициналық көмек көрсетуді көрсету; - ауруханаға дейінгі деңгейде шұғыл медициналық көмек көрсетуді көрсету; - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің бастапқы медициналық-санитарлық көмек туралы нормативтік құжаттар тізбесін құрастырады. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: медициналық амбулатория жұмысын ұйымдастыру. Бiрiншi медициналық-санитариялық көмекті бухгалтерлік есеп және есеп беру құжаттамасын жүргізу Медициналық көмектің қағидалары. Ересектер мен балаларға динамикалық байқау жүргізу тактикасы. Жүкті әйелдерді, жасөспірімдерді, балалар мен егде жастағы науқастарды емдеу ерекшеліктері, ауруханаға дейінгі деңгейде жедел және шұғыл медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Молекулярлы биология мен медициналық генетика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Медицинада молекулярлы-генетикалық әдістер мен технологияларды қолдану, меңгеру және қалыптастыру, генетикалық ақпаратты талдауда негізгі құзіреттіліктерді білу. Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - тірі организмдердің молекулалық-генетикалық, жасушалық және популяциялық деңгейлері туралы түсінікке ие болу; - гендік, хромосомалық және геномдық деңгейлерде тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуын түсіну; - қалыпты және патологиялық жағдайда жасушааралық өзара әрекеттесуді, мембрананы тасымалдау және сигнал беру механизмдерін қамтамасыз етудегі биологиялық мембраналардың рөлін бағалау; - тұқым қуалайтын өзгергіштіктің пайда болу себептері мен тетіктерін және адамның тұқым қуалайтын патологиясы мен туа біткен ақауларын қалыптастырудағы рөлін талдаңыз; - адамның тұқым қуалайтын патологиясының негізгі белгілерін ажырату. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: молекулалық биология мен генетика терминдері мен түсініктері қарастырылады. Адамның дамуында антропогенез және онтогенез. Адам генетикасы және медициналық генетика негіздері. Генетика, жасушалық биология, генетикалық аурулардың пайда болу заңдылықтары. Молекулалық генетикалық әдістер мен медицинадағы технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мейіргерлік істегі эпидемиология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: денсаулық мәселелерін шешу үшін мейірбикелік эпидемиологияны тиімді қолдануға қабілетті мамандарды даярлау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - эпидемиологиялық әдістерді дұрыс қолдану. - аурудың дамуына ықтимал қауіпті факторлардың әсерін олардың арасындағы себеп-салдарлық қатынастарды белгілеу үшін бағалау, - шешімдерді талдау, медициналық мекемелер мен бағдарламаларды бағалау, эпидемиологиялық сараптама, эпидемиологиялық диагностика, экологиялық эпидемиология мәселелері бойынша құзыретті. эпидемияға қарсы қызметтің мазмұны және оны ұйымдастыру негіздері. - профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды жүргізе білу. - медициналық ұйымның эпидемиологиялық жағдайын бағалай білу Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: міндет себептерін, жағдайларын, аурудың тетіктерін және оның алдын алу жөніндегі іс-шаралар әзірлеуді зерттеу болып табылады жаппай адам ауруларының, эпидемиология және білім заңдар жалпы түсінік қалыптастыру. Маңызды аспектісі Қазіргі жағдайдағы эпидемиологиялық ғылымның нақты бағыттары туралы қазіргі заманғы идеялар қалыптастыру болып табылады. білімі мен оларды тәжірибеде қолдану үшін теориялық және практикалық негізде дағдыларын жиынтығы барысында баяндалған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мейірбикелік көшбасшылық
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: менеджменттің барлық деңгейіндегі ұйымдардағы көшбасшылық проблемаларын теориялық және практикалық шешудегі ғылыми көзқарастың табиғаты мен әдістерін зерттеу. Мейірбике қызметкерлері арасында жүйелі көшбасшылықты ойлауды қалыптастыру, нақты тапсырмаларды шешуде көшбасшылық тұжырымдамасын және ең лайықты үлгілерді таңдауға көмектесу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - мейірбикелік практиканың өзекті мәселелерін анықтау, - Басқа топ мүшелерімен жауапкершілік бөлісіңіз. Өндірістік және әлеуметтік мәселелерді бағындырушыларға көмектесу - өзін-өзі басқаруға деген ұмтылысты және өздері жасаған жұмысқа шеберлігімен, -Тиісті сұрақтарды сұраңыз және қызметкерлердің тиісті түрде байланысын қамтамасыз ету -Мамандар Ұйымның келешегінің көрінісі мен негізгі құндылықтардың жиынтығын анықтайды және айналадағы адамдарды біріктіреді, белсенді түрде әрекет етеді, өзгерістер енгізеді және оларды ұйымның өмір сүруінің бір элементі ретінде қарастырады, - Адамдардың әртүрлі көзқарастарын біліп, білдіру қабілеті мен тілегін жоғары бағалау, - команданың мақсаттарын белгілеу қабілетін қалыптастырады және басқа да топ мүшелеріне мейіргерлік туралы ақпарат пен білім беруге және таратуға қабілетті - қақтығыстарды шешу үшін шешімдерді қабылдау мен орындауда консенсусқа қол жеткізу мүмкіндігі, - Қызметкерлерді ұйымның ең бағалы ресурсы ретінде қарастыру, Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: мейірбикедегі көшбасшылықтың теориясы мен типологиясы, медициналық ортадағы көшбасшылықтың сипаты мен көріністері; көшбасшылық қасиеттерін қалыптастырудың ерекшеліктері және денсаулық сақтау саласындағы менеджмент қызметіндегі көріністер ерекшелігі; басқарушылық қызметте көшбасшылықты дамыту мен қолдаудың шарттары мен әдістерін әзірлеу және пайдалану негіздері. көшбасшылық стилі, басқарушылық ерекшеліктері; мейірбикелік қызметкерлер арасында көшбасшылық сипаттамаларын мойындай отырып, көшбасшылық пен көшбасшылық арасындағы қарым-қатынас

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Терапиялық жаттығулар және физиотерапия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: пациенттерді оңалту және ауруларды емдеуде физиотерапия және физиотерапевтік процедуралардың түрлерін саралауға және қолдануға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - физиотерапиялық процедуралардың түрлерін жіктеу, организмге әсерін түсіну және белгілі бір патологияда оны қолдану, - дене жарақатынан, соматикалық және жұқпалы аурулардан зардап шеккен жас топтарында физиотерапияның әртүрлі түрлерін дұрыс қолдану; - науқас пен отбасын ұтымды тамақтануды ұйымдастыруға, қауіпсіз ортаны, физикалық белсенділікті қамтамасыз етуге шақырады; - классикалық массаж техникасын жүргізу, физиотерапия кешендерін жүргізу, дәрігер белгілеген негізгі физиотерапиялық процедураларды босату; - алғашқы көмек көрсету. - бекітілген медициналық құжаттарды енгізу. - еңбекті қорғау, өндірістік санитария, жұқпалы және өрт қауіпсіздігі талаптарына сәйкес жұмыс орнын ұйымдастыру. - физиотерапияны, массаж жасаудың негізгі әдістемелерін жүргізеді; - терапевтік және диагностикалық процедураларда жабдықтарды, жабдықтарды және медициналық мақсаттағы бұйымдарды пайдалану ережелеріне бағынады. гигиеналық гимнастиканы дұрыс ұйымдастыру және жүргізу Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Физиотерапия және физиотерапиялық процедуралар арқылы емделетін және оңалтуға болатын соматикалық аурулар мен жарақаттар тізімі, Физиотерапия және емдік гимнастика түрлері, Физиотерапия үшін пайдаланылатын жабдықтар түрлері, Жабдықпен жұмыс істеу үшін қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Пациенттерді оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – емделушілерді стационардағы емдеу режиміне сәйкестендіруге үйрету, пациенттерге күтім жасау үшін туыстарын тәрбиелеу, салауатты өмір салтына қатысты санитарлық-ағартушылық жұмыстарды жүргізу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - санитарлық білім бөлімінде пациенттермен және олардың туыстарымен жұмыс ұйымдастыру; - жеке науқастарды және олардың отбасыларын қамқорлыққа үйрету; - салауатты өмір салтын қалыптастыру кезінде науқастарды ынталандыру (кеңес беру, мониторинг); - науқастың амбулаторлық картасында түсіндірмелерді, әңгімелерді жазу; - бөлімшедегі тәртіптің сақталуы бойынша профилактика жасау. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: Мейірбике саласындағы дәлелді жетістіктерге негізделген жеке адамдарға / пациенттерге, отбасыларға және топтарға арналған тренинг. Жеке сипаттамаларын (жынысы, жасы, кәсібі) және ақпаратты қабылдауды ескере отырып. Салауатты өмір салтын жүргізетін науқастарға үлес қосыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мейірбике саласындағы зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мейірбике саласында ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлау және іске асыру дағдыларын дамыту Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - мейірбикелік практиканың өзекті мәселелерін анықтау, - денсаулық сақтаудың ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, әртүрлі деңгейде мейірбикелік қызмет көрсетуді жетілдіру мақсатында емдеу саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ғылыми жобаларды жүзеге асыру. - клиникалық тәжірибе мен пациенттердің құндылықтарымен зерттеу нәтижелерін жалпылау және интеграциялау дағдыларын көрсету, - клиникалық практикада мейірбикедегі зерттеулердің нәтижелерін қолдану, - пациенттерге күтім көрсетудің клиникалық нұсқауларын және жетілдіруге негізделген медбикелік күтім әдістерін әзірлеу. - мейірбикелік зерттеулердің әлемдік тәжірибесінде үрдістерді бейнелейтін ақпаратты жүйелеуге, талдауға және жинақтауға; Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дәлелді медицина принциптеріне негізделген мейірбикелік практиканы жүргізу, медициналық мейірбике ісі жобаларын жоспарлау және жүзеге асыру үшін ақпарат беру және дәлелдемелерге негізделген шешімдер қабылдау, жоспарлаудың клиникалық бағасын жүргізу, әлеуметтік, биомедициналық және мейірбикелік зерттеулер нәтижелеріне негізделген шешімдерді қабылдау, мейірбике, білім алу үшін дəлелді медицина принциптеріне негізделген практикаға арналған нұсқаулықтар мен стандарттар зерттеу нәтижелерін клиникалық тәжірибе мен пациенттердің құндылықтарымен біріктіру және біріктіру, клиникалық тәжірибеде мейірбике ісі нәтижелерін қолдануды көрсететін, пациенттерге күтім көрсетудің клиникалық нұсқауларын және дәлелді медицина негізіндегі мейірбике ілгерілеу әдістерін дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сауықтыру және СПА емдеудің негізгі негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: жылдам қалпына келтіру үшін оңалту әдістерін дұрыс қолдануға қабілетті мамандарды даярлау және науқастарды кешенді емдеуде оңалтудың маңыздылығын түсіну Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - оңалтудың түрлері, нысандары мен әдістерін айқындау; - дене жарақатынан, соматикалық және жұқпалы аурулардан зардап шеккен әр түрлі жастағы науқастарды оңалту кезінде мейірбике ісі кезеңдерін жүргізу; - науқас пен отбасының ұтымды тамақтануын ұйымдастыру, қауіпсіз ортаны, физикалық белсенділікті қамтамасыз ету бойынша кеңес беру рөлін түсіну; - классикалық массаж техникасын жүргізу, физиотерапия кешендерін жүргізу, дәрігер белгілеген негізгі физиотерапиялық процедураларды босату; - оңалтуды бұзылған дене функцияларын және еңбекке жарамсыздықты өтеуге бағытталған шаралар жиынтығы ретінде түсіну; - медициналық оңалтуды ұйымдастырудың принциптері мен нысандарын қолдану; - реабилитацияға арналған әртүрлі көрсеткіштер, оны жүзеге асыру кезеңдері, оңалту процесін ұйымдастыру негіздері; - оңалтудың негізгі құралдарын дұрыс қолдану: емдеу, кинезотерапия, массаж, қолмен емдеу, физиотерапия, рефлексотерапия, психотерапия, кәсіптік терапия; - пациентті оңалту шараларына дайындаудың ерекшеліктерін тану, олардың тиімділігін бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Оңалтудың түрлері, формалары және әдістері; жарақаттардан, соматикалық және жұқпалы аурулардан зардап шеккен әртүрлі жастағы науқастарды оңалту кезінде мейірбике ісі кезеңдері; науқас пен отбасының ұтымды тамақтануды ұйымдастыруға, қауіпсіз ортаны, физикалық белсенділікті қамтамасыз етудегі консультациялардың рөлі; классикалық массаж жасау әдістері, физиотерапия кешендерін, дәрігердің тағайындаған негізгі физиотерапия рәсімдерін, медициналық оңалтуды ұйымдастырудың принциптері мен формаларын жүзеге асырады; оңалтудың көрсеткіштері, оны жүзеге асыру кезеңдері, оңалту процесін ұйымдастыру негіздері; негізгі оңалту өнімдері: дәрі-дәрмек, кинезотерапия, массаж, қолмен емдеу, физиотерапия, рефлексотерапия, психотерапия, кәсіптік терапия; оңалту шаралары үшін науқасты дайындау ерекшеліктері, олардың тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зертханалық диагностиканың негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: зертханалық зерттеу әдістерінің алдын ала талдамалық, аналитикалық, пост-талдамалық кезеңдерінде сапалы жұмыстарды жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - болашақ мамандықтың табиғаты мен әлеуметтік маңызын түсініп, оған қызығушылығын көрсету. - басшы айқындаған мақсаттар мен оған қол жеткізу әдістеріне негізделген өздерінің қызметін ұйымдастыру. - жұмыс жағдайын талдау, ағымдағы және қорытынды бақылауды жүзеге асыру, өз іс-әрекеттеріңізді бағалау және түзету, жұмыстың нәтижелеріне жауапты болу. - Кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті ақпаратты іздеуді жүзеге асыру. зертханалық зерттеу әдістерінің түрлерін саралау; - зертханалық диагностика үшін биосубстраттардың түрлерін қарастыру; - алдағы зертханалық зерттеулердің мақсаттарын анықтау; - зерттеу нәтижелерінің дұрыс еместігіне әкелетін қателіктерді анықтау; - биологиялық материалдармен жұмыс істеу кезінде сақтық шараларын сақтаңыз. - әртүрлі биоматериалдарды сақтау ережелерін қатаң сақтау Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Зертханалық зерттеу әдістерінің түрлері. Зертханалық диагностика үшін биосубстрат түрлері. Алдағы зертханалық зерттеулердің мақсаттары. Зерттеу нәтижесінің дұрыс еместігіне әкелетін қателер, биоматериалдармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шаралары. Биоматериалдардың әртүрлі түрлерін сақтау мерзімі. Балқу сынағы. Нечипоренко, Зимницкийдің айтуынша, қант, ацетон, диастаз үшін, жалпы бактериологиялық зерттеу үшін зәр анализі. Нәжісті зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Паллиативті көмек
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: паллиативті көмек алған науқастармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, студенттерге ауруға уақытша жеңілдік беретін көмек туралы білімдерін өздерінің өміріне қауіп төндіретін аурулар үшін клиенттер мен олардың отбасыларының өмір сапасын жақсартуға мүмкіндік беретін медициналық тәсіл ретінде білу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - паллиативті медицинадағы мейірбикелік практиканың өзекті мәселелерін анықтау, - науқастарға қамқорлық жасауда кәсіптік міндеттерді орындау кезінде түрлі коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану. - ауыр науқастарды күтудегі инновациялық технологияларды қолдану, - жоғары сапалы, пациенттерге бағдарланған, интеграцияланған мейірбике күтімін қамтамасыз ету. - ұйымдардағы мейірбикелік құжаттарды жүргізуге, үйлестіруге, талдауға және дамытуға, - паллиативтік көмекке мұқтаж адамдар / науқастар, отбасылар мен топтар үшін оқыту әдістемесі мен материалдарын әзірлеу, - ойлау мәдениетін, жалпыландыруды, талдауды, ақпаратты қабылдауды, мақсат қоюға дайындықты және оған жету жолдарын таңдау - психоәлеуметтік, құрылымдық және кешенді әлеуметтік жұмыс, медициналық және әлеуметтік көмек саласындағы проблемаларды анықтау, тұжырымдау және шешу - қиын өмірлік жағдайларда жұмыс жасау, адамдардың дене, ақыл-ой және әлеуметтік денсаулығын қамтамасыз ету үшін әлеуметтік жобаларды құру - мейірбикелік зерттеулердің әлемдік тәжірибесінде үрдістерді бейнелейтін ақпаратты жүйелеуге, талдауға және жинақтауға; Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Паллиативті күтім принциптерін қарастыру. Ауырсыну диагностикасын және оның мониторингін ашу. Паллиативті күтім тұжырымдамасы, клиенттерге паллиативтік көмек көрсетудің медициналық, психологиялық, әлеуметтік және этикалық аспектілері клиенттегі проблемалық шешімді қалыптастыруға мүмкіндік береді; Клиенттермен, туыстарымен және жақын серіктестерімен байланыс сипаттамасы.Онкологиялық аурулармен, АҚТҚ жұқтырған және СПИД-пен ауыратын науқастарға паллиативтік көмек көрсетудің мазмұнын қарастыру. Клиенттердің үйде, әлеуметтік мекемелерде, хоспистерде ауруға уақытша жеңілдік беретін көмек көрсетуді ұйымдастыруда олардың өміріне қауіп төндіретін аурулармен клиенттердің физикалық, психологиялық және әлеуметтік мәселелерін шешу арқылы стрессті жеңуге көмектесу. Өлімге байланысты этикалық және құқықтық мәселелерді талдау. Хоспис тәжірибесімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мамандандырылған күтім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – аурухананың әртүрлі бөлімдерінде мамандандырылған пациенттерге көмек көрсету туралы білімді меңгеру және дамыту .Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - тар мамандандырылған департаменттерде науқастарға күтім көрсетудегі айырмашылықты түсіндіріңіз; - науқастарға медициналық манипуляцияларды көрсету (бандаждау, инъекция және т.б.); - мамандандырылған мейірбике ісі бойынша эссе дайындайды; - түнгі кезекті борышын жүргізу (өкпе, кардиологиялық, неврологиялық) бөлімшелерде; - алғашқы көмек көрсету дағдыларын көрсету. Курсты оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: Курсты оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: кіші орта медбикелердің рөлі, дәрігерлермен өзара әрекеттесу кезінде мінез-құлықтың этикалық негізі және нұсқауларды қатаң орындау. Аурухана бөлімшелерінде (өкпе, кардиологиялық, неврологиялық) мамандандырылған медициналық көмек көрсетудің негізгі алгоритмдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ЖҚ-да инфекциялық бақылау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: жұқпалы ауруларды анықтауға, жұқпалы аурулардың таралуын болдырмау үшін жұқпалы науқастарды анықтаудың тактикасын білу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - пациенттердің емделуін тексеру; - бұзылған қажеттіліктерді, проблемаларды анықтау, оларды шешу бойынша іс-шараларды жоспарлау және іске асыру; - Науқасты дайындаңыз және зертханалық зерттеулерге материал алу; - бекітілген медициналық құжаттарды сақтауға; зертханаға жіберу формаларын толтыру; авариялық хабарландыруды толтыру; - нақты диагностиканың негізгі зертханалық әдістерін (микроскопиялық, бактериологиялық, серологиялық, интрадемиялық аллергиялық сынақ) талдау; жинау және тасымалдау ережелері - алдын алу шараларын жүргізу үшін эпидемияға қарсы шараларды жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Медбикелік процестің схемасы, жұқпалы аурулардың клиникалық симптомдары мен синдромдары, зертханалық зерттеу әдістері, аспаптық зерттеу әдістері, себептері, клиникалық көріністері, ықтимал асқынулар, диагностикалық әдістер, науқастардың проблемалары, денсаулық бұзылыстарына мейірбикелік қамқорлықты ұйымдастыру және ұсыну; жабдықтарды, жабдықтарды, медициналық мақсаттағы бұйымдарды, мейірбикелік пациенттерді пайдалану ережелерін; жұқпалы таратуды жоюды жоспарлау; нормативтік инфекциялық бақылау, науқас пен қызметкерлердің жұқпалы қауіпсіздігі, негізгі клиникалық көріністер, жұқпалы аурулардың асқынуы, нақты диагностиканың негізгі зертханалық әдістері (микроскопиялық, бактериологиялық, серологиялық, интрадемиялық аллергиялық тест); жинау және тасымалдау ережелері жұқпалы науқасты анықтауда, эпидемияға қарсы шараларды жүргізудің тактикасы; алдын алу шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дәлелді мейірбике практикасы бойынша тереңдетілген курс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – дәлелді медицина негізінде ақпаратты қабылдау және түсіну қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - клиникалық тәжірибеге зерттеу нәтижелерін жинақтау және интеграциялау дағдыларын көрсетеді; - клиникалық практикада мейірбикедегі зерттеулер нәтижелерін қолдану; - клиникалық пациенттерді күту жөніндегі нұсқаулықтарды қолдану; - зерттеудің ғылыми жоспарын жасау; - дәлелді медицина принциптеріне негізделген мейірбикелік практиканы енгізу үшін әлеуметтік, биомедициналық және мейірбикелік зерттеулер негізінде зерттеулер жүргізу. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: дәлелді медицина принциптеріне негізделген мейірбикелік практиканы енгізу үшін әлеуметтік, биомедициналық және мейірбикелік зерттеулер негізінде зерттеулер жүргізу. Мейірбике ісі саласындағы зерттеулерге арналған терең жоспар жасаңыз. Зерттеудің нәтижелерін мейірбике ісі саласындағы клиникалық тәжірибемен жинақтап, біріктіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Акушерлік және гинекологиядағы мейірбике ісі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – акушерлік және гинекологиядағы мейірбике ісі процестерін ұйымдастырудағы қабілеттерін меңгеру және қалыптастыру. Балалар туу ауруханасында және гинекологиялық бөлімде мейірбике ісі. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Төтенше жағдайларға алғашқы көмек көрсету; - Гинекологиялық науқастарға күтім көрсету ерекшеліктерін сипаттау; - Жүкті әйелдер мен медицина қызметкерлеріне қарсы эпидемияға қарсы жүйені түсіндіріңіз; - Гинекологияда ауыруды жеңілдету әдістерін көрсету; - Бала тууды қабылдау туралы презентация дайындаңыз. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: жалпы және жеке гинекология. Акушерлік және гинекологиядағы мейірбикелік үрдісті ұйымдастыру. Перзентханада эпидемияға қарсы режимді сақтау жүйесі. Балалар туу ауруханасында және гинекологиялық бөлімде мейірбике ісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сандық және сапалық зерттеу әдістері (статистика және биостатистиканың негіздері)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- биомедициналық зерттеулерде статистикалық деректерді сипаттау әдістерін, сондай-ақ медицинадағы эксперименттер мен өлшеу нәтижелерін жоспарлау және өңдеуде қолданылатын статистикалық әдістерді меңгеру қабілетін игеру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - медико- биологиялық зерттеулерде статистикалық деректерді сипаттау әдістерін, сонымен қатар эксперимент жүргізгеннен кейінгі қорытындысын өңдеуде пайдалану; - статистика теориясынның негізгі мағынасы мен заңын қолдану - статистикалық анализдерге арналған құралдар, алгоритмдер, әдістерді қолдану; - статистикалық зерттеулердегі ұйымдастыру жолдарын талдау - биостатистиканың негіздері бойынша презентация дайындау Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Курсты зерттеу барысында келесі аспектілер қарастырылады: биомедициналық зерттеулерде статистикалық әдістер кеңінен қолданылады, медицинада алынған нәтижелерді жоспарлау және өңдеу кезінде қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Визуалды және функционалды диагностика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: функционалдық және көрнекі диагностика бөлімдері мен кабинеттерінде мейірбике ретінде жұмыс істеуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Бухгалтерлік жазбаларды толтырыңыз. - Жабдықтардың қарапайым ақауларын жою. - ЭКГ тіркеу - ЭКГ бұзылуының бұзылуын анықтаңыз. - ЭКГ блокадамдарының белгілерін анықтау. - фармакологиялық сынақтар жүргізу. - PCG-де әртүрлі тонна үндерді тану - спирограммаларды өңдеу және есептеу. - кестелер мен номограммалармен жұмыс істеу - RVG, RGG, RPG, REG. - Дәрігерлерге дұрыс көмек көрсету және визуалды диагностика құралдарымен жұмыс істеу және түрлі аурулардың әр түрлі әдістерін қолдануды білу Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Функционалды және көрнекі диагностикалық әдістердің түрлері мен классификациясы, жабдықтардың түрлері, диагностикалық сынақтар жүргізу әдістері, пациентті түрлі аспаптық зерттеулерге дайындау, электрокардиография, эхокардиография, сфигмография, флебография, ультрадыбыстық әдістер, рентген диагностикалық әдістері, CT, MRI, ПЭТ КТ, сыртқы функция тыныс алу, реограмма, электроэнцефалография, эндоскопиялық зерттеу әдістері. Пациенттердің қауіпсіздігі бойынша шаралар, емдеуді қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Мейірбике ісі саласында сенімді, заманауи және ғылыми негізделген ақпаратты тиімді пайдалану;

  • Код ON2

    Мейірбике ісінің теориясы мен принциптерін олардың қызметінде түсіну;

  • Код ON3

    Нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес олардың жұмысының қорытынды қорытындылары үшін жауапкершілікті қабылдауға

  • Код ON4

    Мейірбике ісі процесін дер кезінде, дұрыс және дұрыс ресімдеу және мекемеде мейірбикелік құжаттаманы жетілдіру.

  • Код ON5

    Жеке тұлғалармен / пациенттермен, отбасылармен және топтармен айқын, тиімді және кәсіби қарым-қатынас орнату және өзара әрекеттесуді көрсету;

  • Код ON6

    Кәсіби міндеттерді орындауда түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану, қауіпсіз медициналық ақпараттың бірыңғай желісін пайдалану.

  • Код ON7

    Мейірбике ісінің қазіргі заманғы мәселелерін анықтау, денсаулық сақтаудың ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, әр түрлі деңгейлерде мейірбикелік қызмет көрсетуді жақсарту үшін мейірбике саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлау және жоспарлау;

  • Код ON8

    Жеке тұлғаларға / пациенттерге, отбасыларға және топтарға мейірбикелік қызмет көрсету үшін ғылым мен техниканың соңғы жетістіктері тұрғысынан олардың кәсіби дамуын жақсарту.

  • Код ON9

    Мәселелерді талдау және шешу, сондай-ақ жеке адамдарға, отбасыларға және қоғамға ғылыми негізделген шешімдер қабылдау кезінде сыни ойлау дағдыларын қолдану;

  • Код ON10

    Клиникалық тәжірибеде мейірбикедегі зерттеулердің нәтижелерін салыстыру, науқастарды күту бойынша клиникалық нұсқаулықтарды және медбикелік көмектің жетілдірілген дәлелді әдістерін әзірлеу.

  • Код ON11

    Мейірбикелік практиканы жақсарту үшін әртүрлі коммуникация әдістерін және пәнаралық қарым-қатынас дағдыларын қолданыңыз.

  • Код ON12

    Халықтың денсаулығының жай-күйін талдау, денсаулықты нығайту бағдарламаларын дамыту және әлеуметтік маңызды ауруларға мейірбикелік көмек көрсету, жеке, отбасылық және халық деңгейінде олардың тиімділігін бағалау, негізгі денсаулық процестерін түсіну, түрлі халық топтары мен денсаулық деңгейіне қажетті ресурстарды анықтау және талдау .

Top