Білім беру бағдарламасының мақсаты
Кәсіби білім беру бағдарламаларының негізгі жалпыұлттық мақсаты педагогикалық және ғылыми-зерттеу, мәдени - ағартушылық, сараптамалық-талдау және ұйымдастыру-басқару қызметін жүзеге асыруды және білім беру - Мәдени және ғылыми сала үшін Интеллектуалды элитаны қалыптастыруды қамтамасыз ететін жоғары білікті тарихшылардың мамандарын даярлау.
Бакалаврды даярлаудың кәсіптік білім беру бағдарламаларының негізгі мақсаты:
- практикалық қызметке дайын кәсіби тарихшылар мен оқытушыларды даярлау;
- жеке тұлғаның барлық мүмкін болатын қабілеттерін жүзеге асыру.
ЖБП циклінің мақсаттары:
- гуманитарлық мәдениетті, адамға, қоғамға, қоршаған ортаға, ойлау мәдениетіне қатынасты реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды меңгеру;
- қоғамның дамуы туралы білімді меңгеру: мәдениеттердің, өркениеттердің алуан түрлілігі, әлеуметтік тәжірибе формалары, дүниежүзілік-тарихи және мәдени үдерістегі Қазақстанның орны;
- әлемге ғылыми, философиялық және діни көзқарастар, адами қызмет пен білім нысандарының алуан түрлілігі, рационалды және иррационалдық, рухани құндылықтар мен олардың мәні туралы түсінікке ие болу;
- Қазақстан Республикасының құқықтық және заңнамалық жүйесінің негіздерін білу; сот және басқа да құқық қорғау және құқық қорғау органдарын ұйымдастыру, кәсіби қызмет саласындағы құқықтық және адамгершілік-этикалық нормалар;
- әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы саяси өмір, саясат субъектілері мен саяси үдерістер туралы түсінікке ие болу, қоғам өміріндегі саяси жүйелер мен режимдердің маңызы мен рөлін түсіну;
- әлеуметтанулық білімнің типологиясын, әлеуметтік даму және әсер ету факторларын, әлеуметтену процесін, әлеуметтанулық талдау негіздерін білу;
- экономикалық теорияның негізгі ұғымдарын меңгеру және экономикалық процестердің мәнін түсіну;
- Қазақстан Республикасындағы және жалпы әлемдегі негізгі экономикалық үрдістер мен бағдарламаларды талдай білу;
- мәдениеттің мәнін, оның адам қызметіндегі рөлін білу, адамзаттың мәдени құндылықтары мен мәдени мұрасы, әлемдік өркениеттегі Қазақстан мәдениетінің орны туралы түсінікке ие болу;
- жеке тұлға, жеке тұлға, қызмет субъектісі және жеке тұлға және оны зерттеу әдістері туралы кешенді білімді меңгеру; қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешудегі психологиялық факторлардың рөлін түсіну; оқыту және даму байланысы мәселелерін шешудегі негізгі бағыттарды, оқу қызметінің құрылымы мен функцияларын, оқытуды ұйымдастыру әдістері мен түрлерін білу;
- дене тәрбиесінің адам өміріндегі оның денсаулығын қамтамасыз ету, сақтау және нығайту ісіндегі рөлін түсіну.
БП блогының мақсаты:
- тарих ғылымы мен мектепте тарихты оқыту әдістемесі саласында толыққанды және сапалы жоғары базалық білім алу; Оқу-тәрбие процесін жобалау, өзінің педагогикалық қызметін жоспарлау, педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру, оқу және тәрбие процесін құрастыру, Оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін бағалау және түзету;
КП циклының мақсаттары:
-оқытудың жаңа технологияларын,компьютерлік сауаттылықты, Интернет желісінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; білім берудің жеке бағдарламасын таңдау; жоғары ғылыми-педагогикалық білім алу үшін келесі деңгейде білім алуды жалғастыру;
- мамандықтың теориялық қолданбалы мәселелерін меңгеру үшін қажетті тарихи пәндердің негіздерін білу;
- деректану теориясы мен методологиясы, Қазақстан тарихы бойынша деректер, Қосалқы тарихи пәндер кешені: тарихи хронология, т. б. Нумизматика.;
- Орталық Азия мен Қазақстан халықтарының мәдениетін зерделеудің бірыңғай тұжырымдамалық тәсілдерінің болуы, сонымен қатар Отан тарихының географиясының ерекшеліктері;
- мамандықтың арнайы пәндері бойынша міндетті минимум: алғашқы қауымдық қоғам тарихы, археология, этнология, ежелгі әлем тарихы, антикалық, орта ғасырлар тарихы, Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы, Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы; шет елдердің жаңа және қазіргі заман тарихы, тарихнама;
- жалпы психология және жалпы педагогика негіздері;
- педагогикалық қызметтің әдістері мен құралдары;
- қоғамдық-гуманитарлық ғылымдар бойынша жоғары және іргелі дайындықтарға ие болу;
- деректерді математикалық, статистикалық және электронды талдаудың заманауи әдістерін меңгеру;
- қазіргі тарих ғылымының методологиясын және зерттеу жұмысының тәсілдерін меңгеру;
- педагогикалық қызметте білімді, білік пен дағдыларды тәжірибеде қолдана білу және оларды дұрыс қолдану әдістерін білу;
- оқытуды ұйымдастыру принциптері, формалары мен әдістерін және олардың ерекшеліктерін білу.
Білім бакалавры түлегі білуі тиіс:
- адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға қарым-қатынасын реттейтін құқықтық және этикалық нормалар;
- басқа халықтардың дәстүрі мен мәдениеті;
- ҚР Конституциясында айқындалған білім берудің негізгі принциптері, мақсаттары мен міндеттері, ҚР "Білім туралы", "Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2015 жылға дейінгі тұжырымдамасы" заңдары.”;
- Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасы, қызметтік және өзге де құқық қолдану және құқық қорғау органдарын ұйымдастыру негіздері; Кәсіби қызмет саласындағы құқықтық және адамгершілік-этикалық нормалар;
- экономикалық теорияның негізгі базалық түсініктері және экономикалық процестердің мәнін түсіну;
- оқу кабинеттері мен зертханаларды жабдықтауға және жабдықтауға қойылатын талаптар, еңбекті ғылыми ұйымдастырудың негізгі нормалары мен ережелері, еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы;
мүмкін:
-жауапты, мақсатты, өзіне сенімді, ұйымдасқан, талапшыл, рухани жетілген;
- толерантты-басқа халықтардың дәстүрлері мен мәдениетін құрметтеу және түсіну;
- тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникабельді және әлеуметтік адамгершілік тұрғыдан жетілген;
6В01610 - "Тарих" дайындық бағыты бойынша Бакалавр кәсіби қызметтің келесі түрлеріне дайындалады:
- педагогикалық;
- ғылыми-зерттеу;
- мәдени-ағартушылық;
- сараптамалық-аналитикалық;
- ұйымдастырушылық-басқарушылық.
Бітірушінің кәсіби қызметін оқытудан күтілетін нәтижелер:
- оқытушы;
- ғылыми қызметкер;
- мұрағат қызметкері;
- музейлер;
- кітапханалар;
- сарапшы;
- аналитика;
- мемлекеттік және муниципалдық қызметші
- БАҚ шығармашылық қызметкері;
- тарихи-мәдени және танымдық туризм жөніндегі маман
Негізінен бакалавр дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін жоғары оқу орны білім алушылармен, жоғары оқу орнының ғылыми-педагогикалық қызметкерлерімен және жұмыс берушілер бірлестіктерімен бірлесіп анықтайды.