Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01610 Тарих в Halyqtar dostyǵy

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби білім беру бағдарламаларының негізгі жалпыұлттық мақсаты педагогикалық және ғылыми-зерттеу, мәдени - ағартушылық, сараптамалық-талдау және ұйымдастыру-басқару қызметін жүзеге асыруды және білім беру - Мәдени және ғылыми сала үшін Интеллектуалды элитаны қалыптастыруды қамтамасыз ететін жоғары білікті тарихшылардың мамандарын даярлау. Бакалаврды даярлаудың кәсіптік білім беру бағдарламаларының негізгі мақсаты: - практикалық қызметке дайын кәсіби тарихшылар мен оқытушыларды даярлау; - жеке тұлғаның барлық мүмкін болатын қабілеттерін жүзеге асыру. ЖБП циклінің мақсаттары: - гуманитарлық мәдениетті, адамға, қоғамға, қоршаған ортаға, ойлау мәдениетіне қатынасты реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды меңгеру; - қоғамның дамуы туралы білімді меңгеру: мәдениеттердің, өркениеттердің алуан түрлілігі, әлеуметтік тәжірибе формалары, дүниежүзілік-тарихи және мәдени үдерістегі Қазақстанның орны; - әлемге ғылыми, философиялық және діни көзқарастар, адами қызмет пен білім нысандарының алуан түрлілігі, рационалды және иррационалдық, рухани құндылықтар мен олардың мәні туралы түсінікке ие болу; - Қазақстан Республикасының құқықтық және заңнамалық жүйесінің негіздерін білу; сот және басқа да құқық қорғау және құқық қорғау органдарын ұйымдастыру, кәсіби қызмет саласындағы құқықтық және адамгершілік-этикалық нормалар; - әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы саяси өмір, саясат субъектілері мен саяси үдерістер туралы түсінікке ие болу, қоғам өміріндегі саяси жүйелер мен режимдердің маңызы мен рөлін түсіну; - әлеуметтанулық білімнің типологиясын, әлеуметтік даму және әсер ету факторларын, әлеуметтену процесін, әлеуметтанулық талдау негіздерін білу; - экономикалық теорияның негізгі ұғымдарын меңгеру және экономикалық процестердің мәнін түсіну; - Қазақстан Республикасындағы және жалпы әлемдегі негізгі экономикалық үрдістер мен бағдарламаларды талдай білу; - мәдениеттің мәнін, оның адам қызметіндегі рөлін білу, адамзаттың мәдени құндылықтары мен мәдени мұрасы, әлемдік өркениеттегі Қазақстан мәдениетінің орны туралы түсінікке ие болу; - жеке тұлға, жеке тұлға, қызмет субъектісі және жеке тұлға және оны зерттеу әдістері туралы кешенді білімді меңгеру; қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешудегі психологиялық факторлардың рөлін түсіну; оқыту және даму байланысы мәселелерін шешудегі негізгі бағыттарды, оқу қызметінің құрылымы мен функцияларын, оқытуды ұйымдастыру әдістері мен түрлерін білу; - дене тәрбиесінің адам өміріндегі оның денсаулығын қамтамасыз ету, сақтау және нығайту ісіндегі рөлін түсіну. БП блогының мақсаты: - тарих ғылымы мен мектепте тарихты оқыту әдістемесі саласында толыққанды және сапалы жоғары базалық білім алу; Оқу-тәрбие процесін жобалау, өзінің педагогикалық қызметін жоспарлау, педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру, оқу және тәрбие процесін құрастыру, Оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін бағалау және түзету; КП циклының мақсаттары: -оқытудың жаңа технологияларын,компьютерлік сауаттылықты, Интернет желісінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; білім берудің жеке бағдарламасын таңдау; жоғары ғылыми-педагогикалық білім алу үшін келесі деңгейде білім алуды жалғастыру; - мамандықтың теориялық қолданбалы мәселелерін меңгеру үшін қажетті тарихи пәндердің негіздерін білу; - деректану теориясы мен методологиясы, Қазақстан тарихы бойынша деректер, Қосалқы тарихи пәндер кешені: тарихи хронология, т. б. Нумизматика.; - Орталық Азия мен Қазақстан халықтарының мәдениетін зерделеудің бірыңғай тұжырымдамалық тәсілдерінің болуы, сонымен қатар Отан тарихының географиясының ерекшеліктері; - мамандықтың арнайы пәндері бойынша міндетті минимум: алғашқы қауымдық қоғам тарихы, археология, этнология, ежелгі әлем тарихы, антикалық, орта ғасырлар тарихы, Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы, Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы; шет елдердің жаңа және қазіргі заман тарихы, тарихнама; - жалпы психология және жалпы педагогика негіздері; - педагогикалық қызметтің әдістері мен құралдары; - қоғамдық-гуманитарлық ғылымдар бойынша жоғары және іргелі дайындықтарға ие болу; - деректерді математикалық, статистикалық және электронды талдаудың заманауи әдістерін меңгеру; - қазіргі тарих ғылымының методологиясын және зерттеу жұмысының тәсілдерін меңгеру; - педагогикалық қызметте білімді, білік пен дағдыларды тәжірибеде қолдана білу және оларды дұрыс қолдану әдістерін білу; - оқытуды ұйымдастыру принциптері, формалары мен әдістерін және олардың ерекшеліктерін білу. Білім бакалавры түлегі білуі тиіс: - адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға қарым-қатынасын реттейтін құқықтық және этикалық нормалар; - басқа халықтардың дәстүрі мен мәдениеті; - ҚР Конституциясында айқындалған білім берудің негізгі принциптері, мақсаттары мен міндеттері, ҚР "Білім туралы", "Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2015 жылға дейінгі тұжырымдамасы" заңдары.”; - Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасы, қызметтік және өзге де құқық қолдану және құқық қорғау органдарын ұйымдастыру негіздері; Кәсіби қызмет саласындағы құқықтық және адамгершілік-этикалық нормалар; - экономикалық теорияның негізгі базалық түсініктері және экономикалық процестердің мәнін түсіну; - оқу кабинеттері мен зертханаларды жабдықтауға және жабдықтауға қойылатын талаптар, еңбекті ғылыми ұйымдастырудың негізгі нормалары мен ережелері, еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы; мүмкін: -жауапты, мақсатты, өзіне сенімді, ұйымдасқан, талапшыл, рухани жетілген; - толерантты-басқа халықтардың дәстүрлері мен мәдениетін құрметтеу және түсіну; - тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникабельді және әлеуметтік адамгершілік тұрғыдан жетілген; 6В01610 - "Тарих" дайындық бағыты бойынша Бакалавр кәсіби қызметтің келесі түрлеріне дайындалады: - педагогикалық; - ғылыми-зерттеу; - мәдени-ағартушылық; - сараптамалық-аналитикалық; - ұйымдастырушылық-басқарушылық. Бітірушінің кәсіби қызметін оқытудан күтілетін нәтижелер: - оқытушы; - ғылыми қызметкер; - мұрағат қызметкері; - музейлер; - кітапханалар; - сарапшы; - аналитика; - мемлекеттік және муниципалдық қызметші - БАҚ шығармашылық қызметкері; - тарихи-мәдени және танымдық туризм жөніндегі маман Негізінен бакалавр дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін жоғары оқу орны білім алушылармен, жоғары оқу орнының ғылыми-педагогикалық қызметкерлерімен және жұмыс берушілер бірлестіктерімен бірлесіп анықтайды.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
Top