Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01610 Тарих-қоғамтану (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапалы кәсіби білім беру, тарих пен қоғамтануды оқытудағы кәсіби құзыреттілікке, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге, әлеуметтік ұтқырлыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие тарихшы-қоғамтанушы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Археология
Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті
Қазіргі Қазақстандағы діндер мен құқықтық реттеу
Ежелгі өркениеттер және Ежелгі әлем
-
2 Оқу жылы
Орта ғасырлардағы Шығыс және Батыс
Білім берудегі Психология және өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Академиялық жазу
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы
Тарихи география
Оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулер
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Қосалқы тарихы пәндер
Экономика және құқық негіздері
Жаңа уақыттағы әлем (Шығыс)
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
-
3 Оқу жылы
Тарихи өлкетану
Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамика
Инклюзивті білім беру ортасы
Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл
Этнология
Бағалау және дамыту
Қазақстан тарихы бойынша медиа контенттер
Тарихи демография
Жаңа уақыттағы әлем (Батыс)
Өткендегі және қазіргі түрік өркениеті
Антропология негіздері
Медиа және тарихи жады
Деректану
Дін әлеуметтануы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Мемлекет және құқық теориясы мен тарихы
Секуляризация және түрлендіру сенімі
-
4 Оқу жылы
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Қазақстанның зияткерлік тарихы
Шығыстағы даму жолдары мен ұлттық тәуелсіздік қозғалысын іздеу
Қазақстан тарихнамасы
Кеңес дәуіріндегі Қазақстанның күнделікті тарихы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Тарихи түсінік мәселелері. Тарихи сана
Ауызша тарих: теориясы мен тәжірибесі
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениеттік дамуының ерекшеліктері
Қоғамтану
Қазіргі әлемдегі біріктіру және ажырату үдерістері
Визуалды тарих
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді
- Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады
- Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
- Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады;
- Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді
- Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады;
- Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті;
- Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
- Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
- Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.