Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Білім берудегі менеджмент в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогының кәсіби қызметінің теориялық және практикалық дайындығына бағытталған және магистранттарда педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді заманауи білімнің маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін, шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін арттыру, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың жалпы стандартты жағдайларында әңгімелесушінің пікірін толық және нақты түсіну үшін, кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпарат болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыруға, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеруге, болашақ маманның жеке тұлға мен топқа зерттеу жүргізу, ұйым персоналын тиімді басқару үшін нақты жағдайға барабар психологиялық өлшеу құралдарын өз бетінше және негізді таңдау және тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми танымның мәнін және ғылымның басқа мәдениет салаларымен арақатынасын анық және мағыналы түсінуді қалыптастыруға, қазіргі ғылымның философиялық бейнесін жасауға, зерттеудің нақты саласында қолдану үшін әр түрлі ғылым материалдарын қабылдауға, магистранттардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, магистранттардың сөздік құрамын байытуға, грамматикалық және теориялық материалдарды зерделеуге, жазбаша жұмыс жасауға, әр түрлі тапсырмалар мен жаттығуларды орындауға, білім беру ережелерін меңгеруге ықпал етеді, сөйлеуді дамыту (ауызша және жазбаша), оқу мәнерлілігі, тыңдау, еркін сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымдар интеграциясының негіздері
    Несиелер: 8

    Мақсаты ғылым мазмұнын, принциптерін және жүйелендіруді, ғылыми теория ретінде, ғылымдардың білім беру үдерісіндегі интеграциясының ғылыми-теориялық негіздері ретінде зерделеу және интеграциялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнында жеке әдістемелерді оқыту
    Несиелер: 8

    Мақсаты; магистранттарды жалпы мәдени және кәсіби жоғары оқу орнында педагогикалық пәндерді оқыту құзыреттілігі, теориялық және қолданбалы білімі туралы негізгі заңдылықтары, формалары, әдістері, жоғарыоқуорнындағы процесс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық акмеология негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық акмеология білімінің негіздерін, педагогикалық акмеологияның құзыреттілік тәсілінің әдістерін, педагогика мен әлеуметтік Педагогиканы оқыту әдістері мен технологияларын қалыптастыру, сондай-ақ тұлғалық және психологиялық ерекшеліктерді, кәсіби құзыреттілікті, оқытушының тұлғалық-кәсіби дамуының акмеологиялық мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Акмеологияны енгізу теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық акмеология білімдерінің негіздерін, педагогикалық акмеологияның құзыреттілік тәсілінің әдістерін, педагогика мен әлеуметтік педагогиканы оқытудың әдістері мен технологияларын қалыптастыру, сондай-ақ тұлғалық және психологиялық ерекшеліктерді, кәсіби құзыреттілікті, оқытушының тұлғалық-кәсіби дамуының акмеологиялық мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық менеджмент негіздері
    Несиелер: 7

    Қазіргі заманғы білім беру және әлеуметтік мекемелерді стратегиялық басқаруды жобалау үшін кәсіби құзыреттілікті практикалық қолдану, педагогикалық жүйе ретінде білім беру мекемелерін басқарудағы менеджменттің кәсіби қызметін ұйымдастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру мазмұнын жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты;мектепте және ЖОО-да педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыруда және жоспарлауда, білім беру мазмұнын жобалауда теориялық білімдерді оқу жобалау, білім беру мазмұнын жобалау әдістерін, зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыруды жүзеге асыруды қамтамасыз ететін нысандар мен әдістердіталдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық жүйетану негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты; педагогикалық жүйе негіздерін басқару үрдісінің әдістері, басқару технологиялары, ұйымдастыру және педагогикалық жүйеніңжүйе құраушы факторлары, стратегиялық басқарудағы жобалау әдістері ретінде оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалау басқармасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты; магистранттарда білім беру саласындағы жобалаудың әдіснамасы мен технологиясының негіздерін қалыптастыру; әртүрлі білім беру жобаларын жоспарлау мен ұйымдастыруды өз бетінше жүзеге асыру үшін құзыреттілік деңгейлері бойынша сараланған кәсіби біліктерді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқытудың мазмұны мен технологиясының ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты; оқыту технологиясын таңдау әдіснамасын анықтау, мазмұны ғылыми-теориялық негіздегі білімді қалыптастыру және оқыту технологияларын қолданудың тәжірибелік біліктерін анықтау, қазіргі педагогикалық технологияларды оқыту әдістемесі туралы түсініктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлаудың әдістемесі мен әдістемесі
    Несиелер: 7

    Мақсаты; магистранттардың кәсіби педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерін, терең ғылыми-әдіснамалық және педагогикалық даярлықпен, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттерді, өз бетінше ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-педагогикалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті маманның кәсіби мәдениетінің негіздерін меңгеруі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Зерттеу мәдениетінің әдіснамалық негіздерін, ғылыми – педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауды, білім беру мазмұнын жобалаудың теориялық негіздерін білу және интерпретациялау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы педагогика/
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім беру мекемелерінің салыстырмалы-педагогикалық талдауын жүргізу үшін қажетті білім жүйесін оқу, оны өткізу үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға, шетелдік тәжірибені зерделеу және білім беру мекемелерінде оның бейімделуі бойынша жағымды уәждерді дамытуға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте жалпы және әлеуметтік педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 8

    Мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық қызметінің психологиялық негіздері, мәні және мазмұны туралы түсініктерді қалыптастыру, ЖОО-ның болашақ оқытушысын оқу және ғылыми-зерттеу қызметіне, магистранттардың кәсіби қызметімен байланысты жоғары мектепте жалпы және әлеуметтік Педагогиканы оқыту әдістемесі туралы базалық түсініктерді дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Iскерлік коммуникация
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты: іскерлік коммуникация саласында коммуникативтік-тілдік құзыреттілікті қалыптастыру, ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынас кезінде тіл құралдарын оңтайлы пайдалану дағдыларын дамыту болып табылады. Пән магистранттарды кәсіби саладағы ұйымдастырушылық-басқару, іздеу, аналитикалық қызметке, сондай-ақ өздігінен білім алуға және коммуникативтік дағдыларды үздіксіз жетілдіруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары білім берудегі тайм менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс өз жұмыс міндеттерін орындау үшін қоршаған ортамен белсенді өзара әрекеттесетін білім беру менеджменті бағытындағы мамандардың уақытты тиімді басқару деңгейін арттыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі кәсіби құзыреттілік және көшбасшылық;
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көшбасшылықтың кәсіби құзыреттілігі мен сапасын қалыптастыру, білім беру кеңістігінің практикалық қызметіне менеджментті енгізу, менеджмент негізінде білім беру менеджерінің құзыреттілігі мен іскерлік қасиеттерін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Казіргі білім беру және әлеуметтік мекемелерін стратегиялық басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: басқару процесінің әдістерін жүйелендіруді, басқару технологияларын, педагогикалық жүйенің жүйе құраушы факторлары мен ұйымдастыруын, стратегиялық басқарудағы жобалау әдістерін меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты; магистранттарда Әлеуметтік педагогиканың әдіснамасы, теориясы мен практикасы, қолдану дағдылары саласында терең және жүйелендірілген білім жүйесін қалыптастыру тұлғаны әлеуметтік тәрбиелеудің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін, психологиялық кеңес беру модельдерін, тыңдаушыларды әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді шешу үшін білім жүйесімен қамтамасыз ету білімберудіжаңғыртужағдайындапсихологиялық-педагогикалықсүйемелдеудіұйымдастырудыңпедагогикалыққызметіндежәнеәлеуметтік сала мекемелерініңәртүрлітиптерініңжұмысындаміндеттердішешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру әдіснамасының менеджменті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың білім беруді тиімді басқарудың әдіснамасын, принциптерін және әдістемесін меңгеруі, магистранттарда әртүрлі басқарушылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау дағдысын қалыптастыру және дамыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты:магистранттарда ұйымды стратегиялық басқару саласында тиісті құзыреттіліктерді қалыптастыру, стратегиялық менеджменттің өзекті мәселелерін зерттеу және қазіргі білім беру ұйымының Сыртқы және ішк і ортасын диагностикалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Білім беруді интеграциялау және философия тарихының негіздерін, жоғары мектеп Басқару психологиясы мен педагогика концепцияларын, жоғары мектеп дидактикасының ережелерін және арнайы саланың теориялық негіздерін (оқу пәндері, Білім беру салалары, білім беру модульдері) білу (РО1)

  • Код ON3

    Педагогикалық акмеология мен системология, Әлеуметтік педагогика мен психология негіздерін, түрлі әлеуметтік және Көпмәдени ортадағы қарым-қатынасты және өз тәжірибесінде басқарушының кәсіби құзыреттілігін біледі және түсінеді (РО3);

  • Код ON4

    Жоғары мектепте оқыту әдістемесін, кәсіптік білім беру теориясы мен әдістемесін, көпмәдениетті тәрбие және көптілді білім беру теориясы мен практикасын әзірлейді және қолданады (РО4)

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы білім беру және функционалдық мекемелерді корпоративтік басқару теориясы мен тәжірибесін, кәсіби көшбасшылық (көшбасшылық) негіздерін, Кәсіби саладағы халықаралық ынтымақтастық нормаларын, ережелерін, нысандарын, әдістерін жіктейді (Р5);

  • Код ON6

    Болашақ мамандардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыруда әлеуметтік құндылықтарды интеграциялау принциптері мен әдістерін жүйелендіреді (РО6);

  • Код ON7

    Студенттер психологиясының заманауи технологияларын, арнайы саладағы жаңа жетістіктерді және ЖОО-ның тәрбие үрдісінің ерекшеліктерін бағалайды(РО7);

  • Код ON8

    Білім алушылардың оң өзін-өзі бағалауын, тілдерді меңгеруге уәждемесін, азаматтық сәйкестендіру мен лингвистикалық төзімділікті қалыптастыру тәсілдерін талдайды(РО8);

  • Код ON10

    Педагогикадағы және әлеуметтік саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздерін, практикалық педагогикалық қызметке зерттеу нәтижелерін енгізу әдістерін практикада қолданады(РО10);

  • Код ON11

    Әртүрлі деңгейдегі білім беру және әлеуметтік мекемелердің білім беру қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы жобалау және зерттеу жұмыстары мен инновациялардың нәтижелерін бағалайды(РО11);

7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі (н/п)
Магистратура

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі (бейідік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top