7M01301 Бастауыш білім беру педагогикасы в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық қоғамдастық таныған және Қазақстан Республикасы қоғамының қажеттіліктеріне жауап беретін деңгейде бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі саласында студенттерді оқыту үшін қажетті құзыреттерге ие; жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша кәсіптік білім беруді қоса алғанда, бастауыш білім беру саласында ғылыми және педагогикалық қызметке дайын, бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу іздестіру дағдыларын меңгерген, бастауыш білім берудің барлық деңгейлерінде және кезеңдерінде психологиялық-педагогикалық білім.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектеп менеждменті
Курс бастауыш білім берудегі тиімді басқару теориясы мен практикасымен танысуға, бастауыш шағын жинақты мектепті басқару ерекшеліктерін ашуға, басқару принциптерін жүзеге асыру әдістері мен нысандарын көрсетуге, мектеп басшысының, әкімшілігінің, ұжымдық-кеңес органдарының қызметін ұйымдастыруға бағытталған: педагогикалық кеңес, ата-аналар комитеті
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі мониторинг әдіснамасы мен технологиясы
Курс бастауыш мектептегі критериалды бағалаудың ерекшеліктерімен және оның негізінде жеке тұлғаға бағытталған оқыту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін бақылауды жүзеге асырумен таныстырады. Критериалды бағалаудың мәнін және оның түрлерін (формативті, жиынтық), бағалау критерийлерін әзірлеуде Блум таксономиясын қолдануды көрсетеді. Оқушылардың жетістіктерін бағалау мониторингін ұйымдастыруға бағытталған құзыреттіліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте авторлық бағдарламалар және педагогикалық жүйелер
Курс инновациялық қызмет пен технологияларды кешенді түрде қарастырып, оқытудың əдіс-тəсілдерін үнемі жетілдіріп отыру жəне қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру мақсатын алға қояды. Қазіргі таңда оқытушылар инновациялық жəне интерактивтік əдістемелерін сабақ барысында пайдалана отырып сабақтың сапалы əрі қызықты өтуіне ықпалын тигізуде. Сонымен қатар курста, Френе мектебі, М. Монтессори мектебі, Я. Корчак мектебі, В. Сухомлинский мектебі, Кольберг мектебі, Ш. Амонашвили мектептері кіретін авторлық педагогикалық жүйелердегі білім беру процесін басқарудың жаңа әдіс-тәсілдері, оқыту мен тәрбиелеудің тың мазмұнды іске асыру жолдары егжей-тегжейлі зерттелінген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдегі бастауыш мектеп
Пән дүние жүзінің әртүрлі елдерінде: АҚШ, ЕО, Ресей, Қытай, Үндістан, Жапония сияқты Бастауыш оқыту мен тәрбиелеудің тиімді тәжірибелерімен танысу, әртүрлі елдердің бастауыш мектебін дамытудың принциптері мен тәсілдерін сипаттайтын теориялық және практикалық материалдардың үлкен көлемін ұсынады...
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
Курс педагогикалық ғылымның дамуы мен оның бастауыш мектеп педагогикасының маңызды бағытын айқындауға, бастауыш білім беру мазмұнын іріктеу принциптерін, бастауыш мектеп оқушыларды әлеуметтендірудің ерекшеліктерін, мектепте дамытушы орта құруды, бастауыш мектепте көптілділік пен АКТ-ны енгізуді көздейді. Курс мектепке дейінгі білім беру мазмұнын айқындауда жаңашылдық мүмкіндіктерін танысу мен практикада пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп педагогикасының ғылыми негіздері
Мақсаты: ғылыми -педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру, эксперимент жүргізу және озық тәжірибені жалпылау. Курстың мазмұны ғылымның құрамын, оның қызмет ету құралдары мен формаларын, басқа әлеуметтік институттармен байланысын қарастырады. Ғылымның әлеуметтануы мен экономикасы, саясат пен құқықпен байланысы; педагогикалық жұмысты ғылыми ұйымдастыру мәдениеті, ғылыми болжам теориясы, бастауыш мектеп педагогикасын зерттеу саласындағы ғылыми қызмет психологиясы зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп оқушыларының математикалық білімі
Курс бастауыш мектептегі педагогикалық технологиялардың мәнін меңгеруге, математиканы оқытудың негізгі технологияларын: УДЕ (дидактикалық бірліктерді ірілендіру), математикалық моделдеу, проблемалық оқыту, интерактивті әдістер және т.б. меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш сынып оқушыларына арналған жаратылыстану білімінің теориясы мен практикасы
Курс «Адам - Табиғат» жүйесі аясында ғылыми білімнің бастауыш деңгейін қамтамасыз ететін бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәнін оқыту негіздеріне арналған. Ол оқушылардың қызығушылығын, зерттеу дағдыларын қалыптастыруға, әлем туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға, жансыз және жансыз табиғаттың құбылыстары мен процестерінің өзара байланысын қалыптастыруға бағытталған.Физика, химия, биологияның болашақтағы дамуы үшін пропедевтикалық болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп оқушыларының филологиялық білімі
Курс бастауыш сынып оқушыларына филологиялық білім беру теориясы мен практика негіздерінде құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған, «Сауат ашу негіздері», «Ана тілі», «Әдебиеттік оқу» оқу әдістемелерін меңгеріу, бұл болашақ бастауыш мұғалімдеріне кәсіби қызметінде алған білімі мен дағдыларын тиімді пайдалануға, оқушылардың бойына жалпы адамзаттық құндылықтарды сіңіруге және оларды қоғамға бағдарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте педагогиканы оқытудың теориясы мен технологиясы
Оның мазмұны "бастауыш білім беру тарихы", "коммуникативтік құзыреттілікті дамыту әдістемесі" сияқты педагогиканы оқытудың жеке әдістемелерімен таныстыру және жалпы жеке әдістемелерін меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі қазіргі кездегі білім беру технологиялары
Курстың мақсаты - заманауи білім беру технологияларын меңгеру. Курстың мазмұны: мультимедиялық бағдарламалары, оқу бағдарламалары, электронды оқулықтар, TS-технологиялар сияқты қазіргі заманғы білім беру технологияларын практикада қолдануға үйрену, Интернет мүмкіндіктерін қолдана білу; дамытушылық, проблемалық оқытуды қолдана білу, интерактивті және бірлескен тәжірибені қолдану және бұл білім беру бағдарламасының магистранттарын жоғарыда аталған барлық технологияларды оқыту әдістерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып мұғалімін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пән магистранттардың тиісті мамандық бойынша бакалавриат түлегінің моделін жасауға, осы модельді жүзеге асыру үшін білім беру бағдарламаларын құруға, қажетті білім мазмұнын таңдауды анықтауға, тиісті мамандық бакалаврларын оқытудың тиімді технологиялары мен әдістері мен формаларын таңдауға қажетті білім мен құзыреттілікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кіші мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудегі заманауи тәсілдер
Курс заманауи бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнын, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жаңа жүйесін, жаңа оқулықтарды және бастауыш мектепті реформалаудың басқа да бағыттарын енгізу жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тәсілдерін меңгеруді көздейді. Курстың мазмұны – бұл бастауыш мектепте тәрбие мен оқытуды ұйымдастырудың және оларды меңгерудің жаңа мүмкіндіктерін , материалдық, ресурстық және әдістемелік сипатын көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі балалардың коммуникативті құзыреттіліктерін дамыту
Курс магистранттарға кіші мектеп оқушысының коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру үшін қажетті қарым-қатынасты, кәсіби білімді, педагогикалық техниканы қалыптастыру дағдыларын игеруге бағытталған: олардың сөйлеу дамуын диагностикалау және түзету, дұрыс айту, диалогқа қосу, естігендерін қайталау және талдау, коммуникативті шығармашылық мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кіші мектеп оқушысын әлеуметтендіру
Пән кіші мектеп жасындағы балаларды әлеуметтендіру ерекшеліктерімен таныстырады, оқушыларды әлеуметтендіру бойынша іс-әрекеттің мазмұнын, бастапқы мектеп деазадаптациясының алдын алу әдістері мен нысандарын, ауытқушылық мінез-құлықты түзету, оқушылар ұжымын қалыптастыру, оқыту мен тәрбиелеудің әлеуметтік-педагогикалық субъектілерімен өзара іс-қимыл жасау әдістерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кіші мектеп оқушыларымен түзету қызметі және инклюзивті білім беру
Курс қазіргі заманғы бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнын, оқушылардың оқу жетістіктерін, жаңа оқулықтарды және бастауыш мектепті реформалаудың басқа да бағыттарын бағалай отырып жаңа жүйені енгізу жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тәсілдерін меңгеруді көздейді. Курстың мазмұны – бастауыш мектепте тәрбие мен оқытуды ұйымдастырудың жаңа мүмкіндіктерін, материалдық, ресурстық және әдістемелік сипатын көрсету
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цифрлық ресурстарды пайдалану және бастауыш білім беруде икемді дағдыларды қалыптастыру
Пән оқу үдерісінде цифрлық ресурстарды кеңінен және тиімді пайдалану үшін қажетті білімдер мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Студенттерде икемді дағдыларды қалыптастыру: қарым-қатынас, шығармашылық, сыншылдық, ынтымақтастық, қарым-қатынас және бейімделу дағдыларында көрініс табады; Мәселені шешу; көшбасшылық қасиеттерді және эмоционалдық интеллектті дамыту; Топта жұмыс істей білу және еңбек этикасы мен этикетін сақтай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- магистранттардың жеке қасиеттерін дамытудың қажетті деңгейі және педагогтар тобында көшбасшылық қасиеттер мен жұмыс дағдыларын игеруге, кәсіби өзін-өзі жетілдіруге қабілетті болуға мүмкіндік беретін әмбебап және кәсіби (оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) құзыреттіліктердің қалыптасуы
- бастауыш білім беру және жоғары білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен векторларын бағдарлай білу; мемлекеттік жастар саясаты; балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы; кәсіптік стандарттарға сәйкес оқу қызметін құрайды, бастауыш сынып оқушысының жеке даму траекториясын жобалайды, олардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістерін жасайды.
- қазіргі заманғы ақпараттық ағындарды бағдарлай білу және бастауыш білім беру педагогтерін (пәндік мамандандыруы жоқ мұғалімдерді) даярлау саласындағы жоғары мектептегі динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделе білу; ақпараттық көздерді (мультимедиялық, оқыту бағдарламалары, электрондық оқулықтар, TS-технологиялар, Интернет-желі мүмкіндіктері) пайдалана білу
- бастауыш білім беру педагогикасының негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын білу( жекелеген пәндердің жеке әдістемелері, білім беру бағдарламалары); жоғары мектепте кәсіптік білім берудің теориялары мен әдістемелері; пәндік, психологиялық-педагогикалық білім, білік және дағды жүйесін бағдарлау
- бастауыш мектепте және ЖОО-да оқу процесінің мақсаттарын, мазмұнын және ұйымдастырылуын білу; бастауыш мектепте және ЖОО-да педагогикалық қызметтің барлық субъектілеріне педагогикалық қолдау көрсете білу
- студенттерге: бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын, олардың білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын бақылау және есепке алу(мониторинг) нысандарын қолдануға; педагог –тәрбиешінің-ЖОО-дағы Жастар тәлімгерінің, куратордың, эдвайзердің кәсіби қызметінде теориялық білімді қолдануға үйрете білу
- ғылыми-педагогикалық зерттеу, эксперимент жүргізу және озық тәжірибелерді жалпылау әдістерін меңгеру; кәсіби маңызы бар ақпаратты іздестіруді, сыни талдауды, өңдеуді және жүйелеуді жүзеге асыру, ғылымның ережелерін практикаға енгізе білу
- жалпы адамзаттық құндылықтар жүйесін бағдарлау және қазақстандық қоғамдағы әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардың құндылық-семантикалық бағдарларын ескеру, әріптестермен оң қарым-қатынас қалыптастыру, еңбек нарығында және өзінің кәсіби қызметі саласындағы жұмыспен қамтуды бағдарлай білу
Ұқсас БББ
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)