Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05206 Қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды тиімді пайдалану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Экологиялық қауіпсіздік процестерді және өндірістерді басқару
    Несиелер: 5

    КISO 14000 және OHSAS 18000 халықаралық стандарттарына сәйкес экологиялық менеджмент. Экологиялық қауіпсіздік саласындағы қазіргі стратегиялар мен басқару құрылымдарын талдау. Экологиялық қауіпсіздікті басқару жүйесін жетілдіру бойынша ұсыныстар. Инструмент: эссе жазу, жаңа модель ойлап табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі жоғары және жоғары оқу орынан кейінгі білім беру жүйесінде магистранттардың тұтас педагогикалық процессті ұйымдастыра білуін, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруін және табысты ғылыми шығармашылық белсенділіктерін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта жағдайының әсерінен мутагенез, тератогенез, канцерогенез
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортадағы мутагендер, канцерогендер және тератогендер. Адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары, олардың арасындағы функционалдық байланыстар, мутагендік, канцерогендік және тератогендік заттардың адам ағзасына әсер ету механизмдері. Инструмент:: диаграммалар, иллюстрациялар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық бағалау және жобалық құжаттардың сараптамасы
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаға әсерді азайту жөніндегі техникалық шешімдерді нақтылау және өзге де табиғат қорғау іс-шараларын әзірлеу үшін жобалау құжаттары сатысында объектіні әзірлеудің жобалау алдындағы сатысына сараптама жүргізу. Жобаланатын объектінің қоршаған ортаға ықтимал зиянын анықтау, жобаланатын шаруашылық немесе өзге де қызметті негіздейтін жобалау алдындағы және инвестиция алдындағы құжаттаманы, жобалау құжаттамасын бағалау. Инструмент: деректерді талдау, диаграммаларды құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта және биологиялық алуан түрлілікті қорғау
    Несиелер: 5

    Экожүйедегі биоценотикалық қатынастардың түрлері және биологиялық әртүрлілікті сақтау. Биоалуантүрлілікті тұрақты пайдаланудың ұлттық стратегиясы. ҚР және жердің биоалуантүрлілік дәрежесінің салыстырмалы талдауы, ҚР аумағының ботаникалық-географиялық және зоогеографиялық бөлінуінің схемалары флора мен фаунаның өзіндік дәрежесі бойынша. Инструмент: аналогия құру, биразнообразия моделін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Энергетикадағы қауіпсіздіктің экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Қазақстанның энергетикалық қауіпсіздігінің ұлттық тұжырымдамасы. Жергілікті және баламалы энергия көздерін пайдалануды кеңейту, Қазақстан энергетикасындағы парниктік газдар шығарындыларын азайту, ұлттық экономиканың энергия үнемдеу және энергия тиімділігі бағдарламаларының тиімділігі, атом энергетикасын дамыту жөніндегі міндеттерді талдау. Инструмент: эссе жазу, бірлесіп оқытуға практиктердің қатысуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық эпидемиология және экопатология
    Несиелер: 5

    Экологиялық факторлар және халықтың қатерін бағалау. Халықтың кейбір ауруларының қоршаған ортаның жай-күйіне, қоршаған ортаның жай-күйіне және денсаулыққа қауіп төндіретін қауіп-қатерлерге тәуелділігі. Инструмент: қайталау, ғылыми жұмыстардың әдеби шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Аталмыш оқу курсының қажеттілігі магистранттардың негізгі заманауи психологиялық тұғырлар мен қағидаларды, жеке тұлғаға тән психикалық үрдістерін зерттеу әдістерін, іс-әрекет тетіктерін реттеуді жеке тұлға мен топтың мінез-құлық заңдылықтарын түсіну және оны қызмет барысында пайдалану ақылы дәлелденеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық білім беру және дүниетаным
    Несиелер: 5

    Экологиялық білім жүйесі, қазіргі заманғы қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін экологиялық мәдениет пен тәрбиелеуді арттыру. Жоғары мектептегі экология бойынша білім беру процесін жобалау ерекшеліктері, ЖОО экологияны оқытудың ұйымдастыру формалары. Жоғары мектепте экологиялық білім беруде қолданылатын оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары. Инструмент:: педагогикалық тәжірибе.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Әкімшілік құрылымы және экологиялық қызметтегі жауапкершілікті бөлу. Қоршаған ортаны қорғауды басқару, соның ішінде өндірістік экологиялық бақылау. Санитарлық-қорғау аймағының аумағы. Ағымдағы жылдық және тоқсандық (ай сайынғы) жоспарлар негізінде табиғат пайдаланушы кәсіпорынның экологиялық қызметінің қызметі. Инструмент:: эссе жазу, жаңа модель ойлап табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты «Шетел тілі (кәсіби)» тілдік емес мамандықтардың шет тілді білім беру үдерісінде базалық стандарттық тыс деңгейінде магистранттардың мәдени-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру (С1). Курс академиялық хаттарды меңгеру нормасын, сыни талдау дағдылары, ғылыми шолуларға дайындықтарын дамыту, түйіндер, рефераттар жасау және тақырыптар бойынша жүргізілетін зерттеулердің библиографиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Су қорларын интеграциялық басқару
    Несиелер: 5

    Су ресурстарын басқару, табиғи ресурстарды пайдалануға кешенді көзқарасты қамтамасыз ету және Қазақстанның орнықты дамуына қол жеткізу мақсатында Су ресурстарын басқару саласында шешімдер қабылдау стратегиясын, тәсілдерін әзірлеу процесі. Инструмент:: табиғи ресурстарды басқару моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейімделушіліктің вегетативтіқ және эндокриндіқ механизмдері
    Несиелер: 5

    Ағзаның бейімделу реакцияларын қалыптастырудың жалпы принциптері. Ағзаның бейімделу реакцияларын қалыптастыру механизмі. Гормондардың экологиялық рөлі, олардың әсер ету механизмі, жекелеген эндокриндік функциялардың реттелуіндегі рөлі туралы заманауи түсінік. Ағзаның эндокринді реттелуі, супержүйе ретінде, әртүрлі әсерлерге бейімделген реакцияларды қалыптастыруға жауапты. Инструмент: эссе жазу, диаграммаларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұрақты дамудың медико-экологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Қоршаған орта мен адам денсаулығы сапасының біртұтастығы, адамның өмір сүру ортасымен өзара қарым-қатынасын талдауға және тұрақты даму проблемаларын шешуге кешенді, жүйелі көзқарасты қамтамасыз ету. Қоршаған ортаның сапасын және Адамның кейбір ауруларының тәуелділігін бағалау. Инструмент:: аумақтың аурушаңдығы бойынша карта жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экосаясат және қоршаған ортаны басқарудың құқық негіздері
    Несиелер: 6

    Экологиялық құқықты қалыптастыру кезеңдері және құқықтың ресурстық салаларын оқшауландыру және интеграциялау процесінің ерекшеліктері. Экологиялық құқық объектісі мен субъектісінің экологиялық құқық жүйесінің негіздерімен ерекшеліктері. Экологиялық құқықтық қатынастардың пайда болуының негізгі көзі және экологиялық заңнама заңдары. Табиғи ресурстарға жеке меншік құқығының ерекшеліктері. Табиғат пайдаланушылардың құқықтары мен міндеттері. Инструмент: байланысты оқиғаларды айтыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиялық ресурстарды және қорларды тиімді пайдаланудағы жаңа технологиялар
    Несиелер: 5

    Табиғи ресурстарды пайдаланудың қазіргі тиімді технологиялары: биотехнология, минералды шикізатты қайта өңдеудің аз қалдықты технологиялары, оларды екінші рет пайдалану, химия, металлургия өнеркәсібіндегі тұйық циклдар және су ресурстарын пайдалану. Шикізат ресурстарын пайдаланудың дәстүрлі емес әдістері. Инструмент: эссе жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жер ресурстарын тиімді пайдалану
    Несиелер: 5

    Жерге орналастыру, табиғатты пайдалану, қоршаған табиғи ортаны антропогендік әсерлерден қорғау мәселелері. Жер ресурстарын кешенді пайдалану әдістері. Жер ресурстары бойынша заңнамалық құжаттарды білу. Инструмент: оқу, талқылау, жер санаттары бойынша карта құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығы және өндірістегі экологиялық биотехнология
    Несиелер: 6

    Ауыл шаруашылық өндірісіндегі және таукен өндірісіндегі қоршаған ортаны қорғаудың биотехнологиялық әдістері. Биологиялық объектілер, микробтық дақылдар, Ассоциациялар, ауыл шаруашылығындағы биотехнологиялық процестерде қолданылатын олардың метаболиттері мен препараттары және оларды заттардың, элементтердің, энергия мен ақпараттың табиғи айналымына қосу. Инструмент: бірлесіп оқытуға практиктердің қатысуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық микробиология және биотехнология
    Несиелер: 6

    Қоршаған ортаны қорғау проблемаларын шешу үшін микроорганизмдерді қолдану: қалдықтарды қайта өңдеу, Ағынды суларды тазарту, биопестицидтер жасау, Биогаз және биоэтанол және т.б. Биоооо объектілер, қоршаған ортаны қорғау әдістеріне арналған микробтық дақылдар. Инструмент::модель құру, тәжірибе, бірлесіп оқытуға практиктердің қаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаны ластанудан қорғаудың стратегиясы
    Несиелер: 6

    Қоршаған ортаны ластанудан жаһандық деңгейде, мемлекет, өндірістік корпорация, өнеркәсіптік және ауыл шаруашылығы кәсіпорны деңгейінде қорғау стратегиясы. Қоршаған ортаны ластанудан қорғау модельдері. Инструмент: модельдерді жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаға антропогендік әсер етудің динамикасы мен жағдайын бағалау
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның әртүрлі компоненттерінің сапасын бағалау кезінде қоршаған ортаның жай-күйін болжау және болжау әдістері. Қоршаған ортаға антропогендік әсер ету деңгейін бағалау. Қоршаған ортаға антропогендік әсер етудің негізгі көздері, өнеркәсіп қарқындылығы және автокөлік қозғалысы, автомобиль газдары және басқа да газдар. Инструмент: деректерді бағалау, салыстыру, талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Пәнаралық талдауға негізделген дүниетанымдық және әдістемелік тәсілдерді білу және кәсіби қызмет нәтижелерін пайдалану.

  • Код ON2

    заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу

  • Код ON3

    Табиғи ресурстарды пайдаланудың заманауи тиімді технологияларын сипаттау, шикізат ресурстарын пайдаланудың дәстүрлі емес әдістерін болжау. Жоғары мектептегі экология бойынша білім беру процесін моделдеу, жоғары оқу орнындағы экологияны оқытудың ұйымдастыру формалары, экологиялық білім беруде қолданылатын қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды бөлу.

  • Код ON4

    OH4 - Экожүйелер ішіндегі биоценотикалық қатынастардың типтерін, биоалуантүрлілікті сақтау принциптерін сипаттау; ҚР биоалуантүрлілік жағдайын талдау; ҚР аумағының ботаникалық-зоо-географиялық бөлінуін топтастыру.. Қалдықтарды өңдеу, Ағынды суларды тазалау үшін микроорганизмдер мен биообъектілерді қолдану, ауыл шаруашылығындағы ортаны қорғаудың биотехнологиялық әдістерін бөліп көрсету.

  • Код ON5

    OH5 - Халықтың денсаулығы үшін қауіп төндіретін экологиялық жағдайлар мен қауіптерді сәйкестендіру. Қоршаған ортаның сапасын және тұрғындардың кейбір ауруларының осы жағдайларға тәуелділігін бағалау, мутагендік, канцерогендік және тератогендік заттардың әсер ету механизмдерін, адам ағзасының бейімделу реакцияларын салыстыру.

  • Код ON6

    OH6 – Өндіріс пен энергетикадағы экологиялық қауіпсіздік түрлерін сипаттау, олардың қоршаған ортаға әсерін салыстыру. Экологиялық қызмет бойынша бақылаудың заманауи әдістерін моделдеу.

  • Код ON7

    OH7 – Жобалау құжаттамасын талдау және қоршаған ортаға антропогендік әсер ету деңгейін бағалау; қоршаған ортаны ластанудан қорғауды моделдеу.

  • Код ON8

    OH8 – Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мен басқарудың құқықтық негіздерін түсіндіру: (жер, су); тұрақты даму үшін табиғи ресурстарды кешенді пайдалану әдістерін анықтау.

Top