Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D10102 Фармация в Санжар Жафарұлы Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасында еңбек нарығында сұранысқа ие фармация саласында кәсіби-білікті мамандарды даярлау және қайта даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D140 Фармация
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Биостатистика (озық курс)
Қазақстан Республикасында дәрілік заттарды өндіруде халықаралық және ұлттық стандарттарды нормалау
Дәрі-дәрмектерді жобалау және өндіру
Өсімдік шикізаты негізіндегі фитопрепа-раттарды стандарттау
Фармқадағалаудың тиісті тәжірибесі (GVP)
Инновацияларды коммерциализацияландыру
Дәрілік заттар және медициналық бұйымдар айналымын мемлекеттік реттеу
Фармацевтикалық инжиниринг
Тиісті клиникалық тәжірибе стандарты бойынша зерттеулердің қауіпсіздік қағидалары (GCP)
Препараттардың фармацевтикалық және биомедициналық аспектілері
Фармациядағы ғылыми зерттеулердің фармакоэкономикалық әдістері
Дәрілік заттарды стандарттау процесінде аналитикалық әістерді валидациялау
QSAR - фармациядағы модельдеу
Инновациялық менеджмент
Ғылыми зерттеулердің тиімділігін бағалаудың негізгі әдістері
Фармацевтикалық кәсіпорындарда дайын фармацевтикалық өнімдердің сапасын бақылау (ағылшын)
Заманауи фармацевтикалық нарықтың әлеуметтік
Дәрілік өсімдік шикізаты мен фитопрепараттарды тіркеуге, қайта тіркеуге және сертификаттауға қойылатын фармакопеялық талаптар
Bioethics pharmaceutical industry
Фармациядағы зерттеу әдістемесі
Фармацевтикалық нанотехнология
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық тәжірибе
Оқыту нәтижелері
- ON1 докторанттарда даярлау бағытына сәйкес оқу материалын жасау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әр түрлі оқу сабақтарын өткізуге, оқу траекториясы және педагогикалық қызметке оң мотивация мен біліктілікті қалыптастыру; гностикалық, жобалау, конструкциялық, ұйымдастырушылық, коммуникативтік және тәрбиелеу педагогикалық функцияларды орындау икемділігін қалыптастыру; кәсіби педагогика саласындағы психологиялық-педагогикалық білімді бекіту және ғылыми-педагогикалық міндеттерді шешуде шығармашылық тәсілдеме дағдыларын игеру.
- ON2 заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, сәйкес кәсіби салада өздігімен ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру қабілеті, зияткерлік қызмет нәтижелерін ұсыну және жылжыту дағдыларын игеру
- ON3 Денсаулық сақтау саласындағы қолданыстағы ҚР заңнамасына, Заманауи денсаулық сақтауды ұйымдастырудың тиісті фармацевтика практикасы мен қағидаттарына сәйкес ДЗ және МБ қолдану саласындағы субъектілерінде басқару, жоспарлау, қаржылық есеп және есептілік үдерістерін ұйымдастыру білігі
- ON4 Денсаулық сақтау саласындағы қолданыстағы ҚР заңнамасына сәйкес ДЗ мен МБ рационалды қолдану және пайдалану сұрақтары бойынша ақпараттық-консультациялық көмек көрсету бойынша жұмысты ұйымдастыру қабілеті
- ON5 дәрілік заттарды, косметологиялық заттарды дайындау және өндіру бойынша фармацетикалық ұйымдардың өндірістік қызметін ұйымдастыруға қатысу қабілеті мен дайындық; фармацевтикалық кәсіпорындарда технологиялық үдерісті таңдауды, қажетті технологиялық жабдықты таңдаумен, GMP талаптарын сақтай отырып, дәрілік заттарды өндіру қабілеті және дайындық;
- ON6 дәрілік өсімдіктері ресурстарын рационалды пайдалануды ескере отырып, дәрілік өсімдік шикізаттарын дайындауды ұйымдастыру қабілеті, дәрілік өсімдік шикізатында қолданыстағы және ілеспе заттарды анықтауды жүргізу, химиялық, физикалық-химиялық және хроматографиялық әдістермен биологиялық белсенді заттардың санын анықтау;
- ON7 денсаулық сақтау саласындағы қолданыстағы ҚР заңнамасы мен Тиісті фармацевтикалық практикасының (GMP, GDP, GPP, GSP) талаптарына сәйкес дәрілік заттардың сапасын, қауіпсіздігін және тиімділігін қамтамасыз ету жұмыстарын ұйымдастыру;
- ON8 компьютерлік модельдеу қабілеті: объектіні зерттеу мен тапсырманы формалдаудан бастап модельді бағалау мен тәжірибе деректерін өңдеуге дейін.
- ON9 әр түрлі еңбек салалары мен нақты салада басқару спецификасын бөліп көрсетуге қатысты қалыптасуы тиіс басқару дағдылары мен білімін қолдану қабілеті.