Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10110 Мейірбике ісі в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білім беру жүйесі үшін мамандар даярлау және тереңдетілген ғылыми педагогикалық дайындыққа ие, медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттілігін қанағаттандыруға қабілетті, қазіргі ғылыми жетістіктерді пайдаланатын ғылыми-зерттеу секторы
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Мейірбикелік білім берудегі педагогика теориясы мен принциптері
    Несиелер: 5

    Пән мейірбикелік іс туралы ғылымдағы педагогиканың негізгі түсініктерін, мәнін және құрылымын зерттейді. Кәсіби және жоғары білім беру саласында оқыту теориясы (дидактика). Мейірбикелік білім беру саласындағы заңдар мен ережелер. Мейірбикелік істегі заманауи білім беру технологиялары. Оқытудың белсенді формалары мен әдістері. Оқыту нәтижелерін бағалау және есепке алу. Әр түрлі оқу ортасы және олардың мейірбикелік білім берудегі рөлі.

  • МІ жобалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі даму кезеңінде жобалық менеджмент іс жүргізудің ең тиімді құралы болып танылады. Проблемалардың (энергетикалық, экологиялық, ресурстық, әлеуметтік) саны үнемі өсуде және оларды инновациялық технологиялар мен басқарушылық шешімдерді қолдана отырып шешуге болады.

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән мейірбикелік іс пен мейірбикелік ғылымның пайда болу тарихын, қалыптасу кезеңдерін оқытады. Мейірбике ғылымының философиялық негіздері. Мейірбике ісі мен мейірбикелік ғылымның дамуының негізгі теориялары мен парадигмалары. Мейірбике ісі мен мейірбике ғылымының тарихындағы негізгі оқиғалар.Философиялық қағидаттар тұрғысынан мейірбикелік тәжірибенің жетістіктерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пациент – бастапқы медициналық – санитариялық көмек (БМСК) орталықтанған күтім және медициналық-әлеуметтік оңалту)
    Несиелер: 5

    Пән денсаулық сақтау ұйымдарында мейірбикелік күтім мен оңалтуды ұйымдастыруды, үйлестіруді зерттейді. Пациентке / персоналға күтім жасау. Бірлескен шешім қабылдау. Өзін-өзі басқаруға жәрдемдесу. БМСК міндеттерін беру. Мейірбикелердің тағайындауларын әзірлеу. БМСК клиникалық күтімінің басшылық принциптері. Отбасылық күтім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Бағдарламаның мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының негізгі түсініктері мен санаттары көрсетілген. Мақсаты мен мақсат қоюына, білім беру жүйесін басқару негіздеріне, педагогикалық қызметтегі әдістер мен формаларға назар аударылады. Педагог мамандығының ерекшеліктері болашақ мамандық призмасы арқылы қарастырылады, инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысу үшін жағдайлар жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пән ҚР Денсаулық сақтау саласындағы заңнамалар мен құқықтық меншік түрлерін оқытады. ҚР Денсаулық сақтау жүйесіне мейірбикелік менеджментті енгізу қажеттілігі мен реформасы. Денсаулық сақтау саласындағы басқару мен басқарудың принциптері, тұжырымдамалары мен әдістері. Медициналық ұйымдарды қазіргі заманғы басқарудағы көшбасшылық. Ұйымдастыру мәдениетінің тұжырымдамасы; корпоративтік мәдениеттің нормалары мен құндылықтары. Басқаруды жоспарлау; жоспарлаудың мазмұны мен міндеттері. Жоспарлардың орындалуын бақылауды ұйымдастыру. Қазіргі заманғы ұйымдардың тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пән Мейірбике ісі мен мейірбике ғылымының кәсіби терминологиясын оқытады.Іскерлік этикет және ғылыми хат.Медициналық мәселелер бойынша әңгіме жүргізу.Кәсіби этика.Ғылыми зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 6

    Пән әр түрлі оқу орталарында дәлелді оқыту мен оқу процесін жүзеге асыруды зерттейді. Әр түрлі дидактикалық шешімдерді тәжірибеде қолдану. Құзыреттілікке негізделген бағалау әдістерін енгізу. Мейіргер ісі саласындағы оқыту жағдайларын әзірлеу және бағалау. Медбике тәрбиешісі ретінде кәсіби өсуі көрінісі. Мейіргерлік білімнің сапасын басқару және мейіргер білімін мейіргерлік дамыту әдісі ретінде бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясының негізгі түсініктері мен категориялары көрсетілген, психологиялық ғылымның әр түрлі бағыттарындағы жеке тұлға концепциясы, топтағы тұлғааралық қарым-қатынас, білім алушыларды. Мейірбике ісі саласында неғұрлым сұранысқа ие психологиялық теориялармен және басқару әдістемелерімен таныстырады. Мейірбике ісі маманының психологиялық сипаттамасына назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейірбикелік істегі стратегиялық менеджмент және сапаны басқару
    Несиелер: 5

    Пән стратегиялық менеджменттің мәні мен мазмұнын зерттейді. Денсаулық сақтау ұйымдарының стратегиясын әзірлеу. Ұйымның сыртқы ортасын талдау және бағалау. Стратегияны іске асыру. Персоналды басқару стратегиясы.Стратегиялық өзгерістерді басқару. Ұлттық және жаһандық деңгейдегі Даму стратегиясы. Мейірбикелік қызмет сапасының аудиті. Мейірбикелік қызметтің сапасын бағалау индикаторлары. Денсаулық сақтау ұйымдары қызметінің нәтижелерінің мониторингі. Мейірбикелік көмек сапасының компоненттері: қауіпсіздік, қол жетімділік, оңтайлылық, пациенттердің қанағаттануы. Медициналық көмектің сапасын бақылауды ұйымдастыру және жүргізу тәртібі. Мейірбикелік көмектің сапасын арттыруға медицина қызметкерлерін ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейірбике ісі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жобалау ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пән денсаулық сақтаудағы және мейірбикелік ғылымдағы жобаның мақсаты, міндеттері мен нысандарын оқытады. Дизайн және Жоба әдістері. Ғылыми жобаның құрылымы, ғылыми жоба кезеңдерінің сипаттамасы. Деректерді жинау және талдау. Мейірбикелік ғылым жобасындағы этикалық мәселелер. Жобаларды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәлелді МІ енгізу
    Несиелер: 5

    Пән дәлелді мейірбикелік істің тарихын зерттейді. Мейірбикелік ғылыми зерттеулердің медициналық практикаға әсері. Пациенттерге дәлелді мейірбикелік практиканың оң әсері. Мейірбикелік тәжірибеде ғылыми дәлелдемелерді қолдану қадамдары. Қабылданған шешім негізінде жүргізілген мейірбикелік араласу нәтижелерін сыни бағалау. Дәлелді мейірбикелік тәжірибені дамытуға кедергі. Дәлелді медицина принциптерін пайдалану мейірбикелерге денсаулық сақтаудың қазіргі заманғы жүйелерін жақсартуға белсенді қатысуға мүмкіндік беретін стратегиялар болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және цифрландыру МІ
    Несиелер: 5

    Пән мейірбикелік менеджменттегі IT технологиясын оқытады. Локальды және таратылған Компьютерлік желілер, корпоративтік желілердің құрылымы. Интернет және бағдарламалық қамтамасыз ету және ақпаратты талдау мен өңдеуге арналған құралдар. Қазіргі заманғы компьютерлік телекоммуникациялық технологиялар негізінде ақпаратты сақтау және тарату әдістері. ҚР ДСМ мамандандырылған ақпараттық жүйелерімен жұмыс істей білу және пациенттердің электрондық жазбаларын жасаудың тәжірибелік дағдысы болу, клиникалық көрсеткіштері бар науқастың электрондық төлқұжатын қалыптастыра білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • МІ дамуының заманауи парадигмалары
    Несиелер: 5

    Пән мейірбикелік істің кәсіби этикасының мәні мен мақсатын оқытады. Қазақстандағы мейірбике ісінің кәсіби этикасының ұлттық ерекшеліктері. Мейірбикенің этикалық кодексі заманауи ортада этикалық нормалар мен стандарттарды енгізудің негізгі механизмі ретінде. Басқару этикасы: тәртіп ережелері мен нормалары, қоғамның мейірбикенің кәсіби қызметіне қоятын талаптары. Ұйымдағы кәсіби және тұлғааралық қатынастар мәселелері, гендерлік аспектілер. Бағыныштыларға арналған кәсіби мейірбикелік этика ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қарттарды күту ерекшеліктері және әлеуметтік жұмыстағы мейірбикенің рөлі
    Несиелер: 5

    Қарт адамдарға көмек көрсетуді ұйымдастыру тек медициналық сипаттағы шаралармен шектелмейді және кешенді медициналық-әлеуметтік сипатта болуы тиіс. Сонымен қатар, қарт және егде жастағы адамдарға медициналық және әлеуметтік көмек көрсету орта медициналық персоналдың осы процеске қатыспай-ақ мүмкін емес, бұл жоғары мейірбикелік білім беру факультетінің тыңдаушыларымен гериатрия және геронтология мәселелерін зерделеудің аса қажеттілігін негіздейді. Мейірбикелік іс мамандары қарт адаммен ғана емес, сонымен қатар оның туыстарымен, әлеуметтік қызметтерімен де ынтымақтаса білуі тиіс, тек қана егде және қарт адамдардың биологиялық өмір сүруін қамтамасыз ету үшін ғана емес, олардың өмірінің соңғы кезеңін адам үшін лайықты ету үшін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейірбике ісіндегі саясат және стратегия
    Несиелер: 5

    Тәрбие мейірбикенің стратегиялық бағытын зерттейді Қазақстандағы денсаулық сақтау саясатының мақсаттарына қол жеткізу, үнемі өзгеретін мұқтаждық жағдайында мейірбикелік қызмет сияқты маңызды және маңызды ресурстың әлеуетін барынша арттыру қызметтер мен денсаулық сақтау қажеттіліктеріне байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • МІ ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мейірбике ісі ғылымының әдістемелік негіздерін зерттейді. Мейірбике ісі зерттеулерін ұйымдастыру және жүргізудің негізгі принциптері. Мейірбике ісінде зерттеу процессі. Сандық және сапалы зерттеу әдістері. Мейірбике ісі бойынша деректерді сапалы және сандық талдау. Мейірбике ғылымында зерттеу этикасы. Зерттеу есебі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейіргер ісірің заманауи концепциялары және теориялары
    Несиелер: 5

    Пән күтімнің заманауи концепцияларын оқытады. Мейірбикелік іс процесін сипаттау теориясы (анамнез туралы ақпарат жинау, көмекке деген қажеттілікті бағалау, мейірбикелердің араласуы, бағалау). Мейірбикелік іс процессі үшін мейірбикелік іс қатынастарының теориясы мен модельдері. Медбике Мейірбике ісі процесінің үйлестірушісі ретінде. Мейірбикелік практиканың халықаралық стандарттары. Мейірбикелік құжаттама теориясы; мейірбикелік құжаттамада қолданылатын жаңа электрондық ақпараттық технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеулерді жариялау әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми жарияланымдардың түрлерін зерттейді. Ғылыми мәтіндерді сыни талдау. Ғылыми мәтіннің қасиеттері. Презентацияларды құру және презентацияларды ұсыну ережелері мен принциптері. Ғылыми мәтінді қысу негіздері. Ғылыми мәтінді қысқарту түрлері. Ғылыми мақала мен тезиспен жұмыстың негізгі кезеңдері. Библиография, жобалаудың негізгі процедуралары. Цитата келтіру. Әсер ету факторларының түсінігі. Хирша Индексі. Шетелдік басылымдарда жарияланымдарды рәсімдеу бойынша негізгі ұсыныстар. Ғылыми конференцияларда зерттеу нәтижелерін ұсыну түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейірбикелік істегі заманауи үрдістер.
    Несиелер: 5

    Пән мейірбикелік істегі ағымдағы үрдістерді оқытады. Аурудың қаупін төмендету үшін профилактикалық кеңес беру (пациентке арналған қысқа, тереңдетілген жеке, топтық мектеп). Өзіне-өзі қызмет көрсету, клиентпен тиімді кеңес беру әдістері, медициналық қызмет көрсету және емдеу жоспары. Созылмалы аурулардың алдын алу және күресу стратегиясы-ДДҰ CINDI бағдарламасы. Алғашқы байланыс беруші ретінде мейірбикелердің жетекші рөлі. Денсаулық сақтау және басқа да медициналық мамандармен өзара іс-қимыл (көп бейінді команда), сондай-ақ пациенттермен насихаттау жұмысы. Ұлттық денсаулықты нашарлататын өмір салты, қауіп факторлары және скрининг және сәйкестендіру әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ON1 жаңа немесе бейтаныс жағдайларда оқылатын мәселелелге байланысты кең (немесе пәнаралық) салалар шеңберінде және контекстінде мәселелерді шешу қабілеті, түсінуі және білімін қолдануы

  • Код ON2

    ON2 Мейірбике ісі саласындағы зерттеулерді жоспарлау, алынған мәліметтерді талдау және оларды зерттеу жарияланымы түрінде жинақтау

  • Код ON3

    ON3 Электрондық библиографиялық көздерді пайдалана отырып, Мейірбике ісі саласындағы озық тәжірибе туралы халықаралық әдебиеттен дәлелдер беру

  • Код ON4

    ON4 Мейірбике ісі құрылымдарының жұмысына ғылыми білімді енгізу

  • Код ON5

    ON5 Әр түрлі адамдармен және топтармен мейірбикелік істе қоғам үшін маңызды жобаларға қатысу, ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді нақты хабарлау.

  • Код ON6

    ON6 дәлелдеу қағидаттарында Мейірбике ісі саласындағы өз қызметін ұйымдастыру

  • Код ON7

    ON7 Өзін-өзі талдау дағдыларын көрсете отырып, халықтың денсаулығын жақсарту бойынша стратегияларды әзірлеу және жоспарланған және енгізілетін бастамаларды бағалау

Top