Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10103 Жалпы медицина в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білікті медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға, халықтың денсаулығын нығайтуға қабілетті мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 311
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B086 Жалпы медицина
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Молекулалық биология және медициналық генетика
    Несиелер: 4

    Молекулалық биология нуклеин қышқылдарының құрылысы мен функцияларын, тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру принциптері мен механизмдерін, сондай-ақ жасушалардың құрылымы мен функцияларының молекулалық негіздерін, өсу, даму, бөлу, ісік трансформациясы мен жасушалардың жойылу процестерін зерттейді. Медициналық генетика тұқым қуалайтын аурулардың пайда болу және даму себептері мен олардың диагностикасын, алдын алу және емдеу әдістерін зерттейді.MB

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық биофизика
    Несиелер: 3

    Пән биологиялық нысандардың жасушалық, тіндік деңгейлерде, ағза мен тұтас алғанда денелер деңгейінде жұмыс істеуін ұйымдастырудың биофизикалық мәнін зерттейді. Ион алмасу табиғаты, биоэлектрогенез, бұлшықет жиырылуының биомеханикасы және қанайналым, көру, есту жүйелері; биологиялық процестерді модельдеу әдістері; әртүрлі физикалық модельдерге негізделген физиологиялық процестердің физикалық көрінісі; негізгі медициналық жабдықтардың жұмыс істеу принциптері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 3

    Ол медициналық терминологияны зерттейді, сөздерді жаттап алу - латын тіліндегі сабақтардың маңызды құрамдас бөліктерінің бірі, сонымен қатар латын афоризмдерін зерттеуге назар аударады. Медицина саласындағы терминологиялық - аурулардың, анатомиялық және клиникалық терминдердің, шикізаттардың, химиялық қосылыстардың және ботаникалық терминдердің атауларын оқуда сауатты маманның қалыптасуына ықпал етеді; болашақ дәрігер маманға рецепттерді дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия, физиология, гистология және биохимия модуль негіздері
    Несиелер: 9

    Бұл пән физиологиялық заңдылықтарды ескере отырып, адам ағзасының құрылымын, оның жеке мүшелері мен жүйелерін, жасушалардың құрылымын, адамның эмбриональды дамуының жалпы заңдылықтарын, соның ішінде тірі организмнің жұмыс істеу механизмдерін, олардың бір-бірімен байланысы сияқты іргелі білімдерді зерттейді. Сондай-ақ, тіндердің химиялық компоненттерінің өзгеру процестері, оларды реттеу қағидалары және жекелеген мүшелер мен ұлпалардағы зат алмасу сипаттамаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тыныс алу жүйесі мүшелері 1
    Несиелер: 4

    Тыныс алу жүйесі мүшелерінің анатомиялық және гистологиялық құрылымдарын, жас ерекшеліктерін, өкпенің тыныс алу қызметін жүзеге асыруда тыныс алу жолдары мен респираторлық бөлім қабырғаларының құрылымдық компоненттерінің рөлін, тыныс алу жүйесінің қызметін реттейтін физиологиялық механизмдерді, биохимиялық процестерге қатысатын метаболиттердің рөлін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жүйке жүйесі және сезім мүшелері 1
    Несиелер: 5

    Модуль – ағзаның тұтастығын қамтамасыз ете отырып, барлық органдар мен жүйелердің қызметін біріктіретін және үйлестіретін арнайы құрылымдардың жиынтығы, сондай - ақ жүйке тінінің макро-және микроскопиялық деңгейде химиялық құрамы мен метаболизмінің ерекшеліктерін оқытады. Сезім мүшелері - мамандандырылған перифериялық анатомиялық-физиологиялық жүйе. Талдағыштарды біріктіріп, орталық жүйке жүйесіне қоршаған әлем және ондағы ағзаның жағдайы туралы ақпаратты жеткізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зәр шығару және жыныс жүйесі мүшелері 1
    Несиелер: 4

    Зәр шығару және жыныс жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін, жасына байланысты зәр түзілуі мен бөлінуін реттейтін физиологиялық процестерді, бүйректегі зат алмасу процестерінің ерекшеліктерін, зәрдің жалпы талдауын интерпретациялау. Патологиядан норманы дифференциалдау және зәр сипаттамасының физика-химиялық қасиеттерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы инновациялар және адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Пән емдеу-алдын алу ұйымдарына инновациялық емдеу-диагностикалық технологияларды енгізу және әзірлеуді ашады, денсаулық сақтау мекемелерінде шетелдік озық технологиялардың трансфертін зерттейді. Медициналық, әлеуметтік және экономикалық тиімділіктермен инновацияға қойылатын талаптармен таныстырады. Адам ресурстарын басқарудағы саясатты түбегейлі қайта құру мәселелері қарастырылады. Басшылықтан персоналға ашық коммуникациялары бар икемді басқару жүйесін құру қажеттілігі көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара іс-қимыл жасау негіздерін және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерін қарастырады. Пәнді білім алушыларда тиімді кәсіби іс-әрекет пен техника қауіпсіздігі мен адамның қорғалуына қойылатын талаптармен ажырамайтын бірлігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Бұл талаптарды іске асыру адамның жұмыс қабілеттілігі мен денсаулығының сақталуына кепілдік береді, оны төтенше жағдайларда іс-қимыл жасауға дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жүрек-тамыр жүйесі 1
    Несиелер: 6

    Модуль жүрек, қан тамырлары және лимфа тамырларын зерттейді, олар жабық түтікшелі түзілімдер бойынша сұйықтықты тасымалдауды жүзеге асырады. Кардиоваскулярлық жүйенің дамуындағы макро және микроэлементтердің рөлі. Ағзалар мен ұлпаларға жеткізілетін оттегі мен қоректік заттардың қызметі, сондай-ақ метаболизм өнімдері мен ағзаның тіршілік әрекетінің қалдықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология иммунология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің морфологиясын, генетикасы мен физиологиясын, берілу жолдары мен қорғау механизмдерін зерттейді. Сонымен қатар жұқпалы аурулардың әртүрлі қоздырғыштарын зертханалық диагностикалаудың ерекшеліктерін, дезинфекцияның микробиологиялық негіздерін, асептика, антисептика, химиотерапиялық құралдарды қолдануды, сондай-ақ микроорганизмдердің экологиясын зерттейді. Спецификалық емес қорғау факторларының әсері, иммундық жүйенің рөлі, адам ағзасының тіршілік әрекетіне антиген-антиденелер реакциясының әсерін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер негіздері және биостатистика.
    Несиелер: 4

    Медициналық биология, клиника және денсаулық сақтау саласында IT технологияларын пайдалана отырып ғылыми және эксперименттік зерттеулерді жоспарлаудың, жүргізудің және талдаудың негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ас қорыту жүйесі 1
    Несиелер: 4

    Тамақты қан және лимфа арнасына механикалық және химиялық өңдеуді қамтамасыз ететін органдарды зерттейді. Бұл келесі функцияларды орындайды: барьерлік, секреторлық (сілекей, ұйқы сөлін, өт сөлінің бөлінуі);қозғалыс (шайнау, жұтыну, бөліну), қоректік заттардың сіңуі және зат алмасу өнімдерінің бөлінуі. Ас қорыту жүйесінің негізгі мақсаты ағзаны энергетикалық және пластикалық заттармен қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қан түзеу және иммундық жүйесі 1
    Несиелер: 4

    Қан түзудің орталық және перифериялық органдарының анатомиясы мен гистологиясын зерттейді, қанның формалық элементтерінің құрылысы мен функцияларын, қанның формалық элементтерін, қан түзудің орталық және перифериялық органдарының құрылымдық компоненттерін және иммундық қорғауды сәйкестендіруге, қан жүйесін сипаттайтын негізгі нормативтік деректерді және оларды реттеу механизмдерін үйретеді. Тұншығу жылдамдығы туралы деректерді зерделейді, қанның биохимиялық талдауы туралы деректерді түсіндіруге үйретеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эндокриндік және репродуктивті жүйе 1
    Несиелер: 4

    Эндокриндік жүйе мүшелерінің және репродуктивтік жүйенің эндокриндік бөлімінің эмбрионалдық дамуының анатомиясын, топографиясын, жас ерекшеліктерін, құрылымдық ұйымдастырылуы мен заңды болуын, бездердің тканьді элементтерінің гистологиялық құрылымын, эндокриндік жүйенің қызметін реттейтін жасушалық және жасушалық емес құрылымдарды, физиологиялық механизмдерді және гормондардың әсерлерін, гормондардың химиялық құрылымының ерекшеліктерін және жасушалық деңгейде биохимиялық процестердің реттелуін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Паталогиялық анатомия негіздері 1
    Несиелер: 4

    Жалпы патологиялық процестердің морфологиялық негіздері туралы іргелі түсініктерді зерттейді. Ағзаның әртүрлі патологиялық жағдайларындағы этиологиясын, морфогенетикалық механизмдерін, құрылымдық негіздерін, макро-микроскопиялық өзгерістерді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Патологиялық физиология негіздері 1
    Несиелер: 3

    Жалпы патофизиологиялық процестердің негіздері туралы іргелі түсініктерді зерттейді. Ағзаның әртүрлі патологиялық жағдайларындағы этиологиясын, патогенетикалық механизмдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топографиялық анатомия
    Несиелер: 5

    Адам денесінің әр түрлі аймақтарында ағзалар мен тіндердің өз ара орналасуын, топографиясын зерттейді; ол ағзалардың өзара қарым-қатынасымен бір ағзалардың басқалармен байланыстары туралы нақты түсінік береді, әртүрлі ауруларды диагностикалау мен емдеудің күрделі міндеттерін іс жүзінде шешуге мүмкіндік беретін іргетасқа қызмет етеді. Қалыпты анатомияға қарағанда, топографиялық анатомия ағзалардың қабатпен орналасуын және өзара қарым-қатынасын аймақтар бойынша сипаттайды. Топографиялық анатомияны білмей патологиялық үрдістерді диагностикалаудың басты міндетін шешу, оның орнын белгілеу мүмкін емес.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кардиоваскулярлық жүйе 2
    Несиелер: 6

    Балалардағы жас ерекшеліктеріне байланысты жүрек-тамыр жүйесінің патофизиологиялық процестерінің даму себептерін, патогенетикалық механизмдерін, құрылымдық негіздерін, морфогенетикалық механизмдерін, морфологиялық көріністерін (макро-микрскопиялық сипаттамаларын), зерттейді. Сонымен қатар жүрек-қантамыр жүйесінің семиотикасы мен зерттеу әдістері(жүректің пальпация, перкуссия ,аускультация), жүрек-қантамыр жүйесінде қолданатын дәрі-дәрмектердің фармакокинетикасы мен фармакодинамикасын зерттеумен қатар ішкі аурулардың пропедевтикасы кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Респираторлық жүйе 2
    Несиелер: 4

    Жас ерекшеліктеріне байланысты тыныс алу жүйесінің патофизиологиялық процестерінің даму себептерін, патогенетикалық механизмдерін, құрылымдық негіздерін, морфогенетикалық механизмдерін, макро-микроскопиялық сипаттамалары, зерттейді. Тыныс алу жүйесінің семиотикасы мен зерттеу әдістері (пальпация, салыстырмалы және топографиялық перкуссия, кеуде қуысының аускультациясы), сонымен қатар тыныс алу жүйесінде қолданатың дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасы мен ішкі аурулар пропедевдикасын меңгеруді үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммуникативтік дағдылар және клиникалық практикада
    Несиелер: 3

    Клиникалық практикадағы байланыс - дәрігер - медицина қызметкері - пациент жүйесіндегі өзара әрекеттесу процесінің психологиялық негіздерін зерттейтін клиникалық пән. Клиникада коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру, дәрігерлердің кәсіби кәсіби қарым-қатынасы, науқасты қарау және емдеу жағдайында оңтайлы психологиялық қатынастардың алғышарттарын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүйке жүйесі және сезім мүшелері 2
    Несиелер: 6

    Балаларда жас ерекшеліктеріне байланысты патофизиологиялық процестердің, даму себептерін, патогенетикалық механизмдерін, құрылымдық негіздерін, морфогенетикалық механизмдерін, морфологиялық көріністерін (макро-микрскопиялық сипаттамаларын), жүйке жүйесі мен сенсорлық органдардың рефлекстері н зерттейді. Оған ішкі аурулардың пропедевтикасы, семиотикасы және жүйке жүйесін зерттеу әдістері, сондай-ақ жүйке жүйесінде қолданатын дәрі-дәрмектердің фармакокинетикасы мен фармакодинамикасын зерттеу кіреді. .

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зәр шығару жүйесі 2
    Несиелер: 4

    Жас ерекшеліктеріне байланысты зәр шығару жүйесінің патофизиологиялық процестерін даму себептерін, патогенетикалық механизмдерін, құрылымдық негіздерін, морфогенетикалық механизмдерін, макро-микроскопиялық сипаттамалары, зерттейді. Сонымен қатар зәр шығару жүйесінің семиотикасы, пациентті сұрастыруды, бүйректің пальпациясы, перкуссиясы, аспаптық және зертханалық диагностика әдістерін, сонымен қатар зәр шығару жүйесінің жұмысын реттейтін дәрілерді және ішкі аурулар пропедевтикасын меңгеруді үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қан өндіру және иммундық жүйе 2
    Несиелер: 4

    Жас ерекшеліктерін ескере отырып, гемопоэзді және иммундық жүйелердің патофизиологиялық процестердің даму себептерін, патогенетикалық механизмдері, құрылымдық негіздері, морфогенетикалық механизмдері, макро-микроскопиялық сипаттамалары зерттеледі. Оның құрамына ішкі аурулардың пропедевтикасының семиотикасы, негізгі клиникалық белгілерді, гемопоэзді және иммундық жүйелерді аспаптық және зертханалық диагностикалау әдістерін, сондай-ақ қан жасау жүйесінде қолданатын дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасын зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ас қорыту жүйесі 2
    Несиелер: 5

    Жас ерекшеліктеріне байланысты ас қорыту жүйесінің патофизиологиялық процестерін даму себептерін, патогенетикалық механизмдерін, құрылымдық негіздерін, морфогенетикалық механизмдерін, макро-микроскопиялық сипаттамалары, зерттейді. Ас қорыту жүйесінің семиотикасы және аспаптық және зертханалық диагностикалық әдістерін, сондай-ақ ас қорыту жүйесінде қолданылатын дәрі-дәрмектердің фармакокинетикасы мен фармакодинамикасы мен ішкі аурулар пропедевтикасын меңгеруді үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы гигиена және эпидемиология
    Несиелер: 4

    Жалпы алғанда ғылым ретінде гигиена туралы ұғым беретін, оның фундаменталды негізінде, принциптері мен әдістемелік қадамдары және салалық гигиеналық пәндерді зерттеу кезіндегі ескертуші және ағымдағы санитарлық қадағалаудың теориялық аспектілері. Эпидемиология халық арасында жұқпалы аурулардың таралу заңдылықтарын зерттейді, инфекция ошағына, жұқпалы бастаудың берілу механизмдеріне, адамның қабылдағыштығына сипаттама береді және инфекциялық аурулардың қоздырғыштарымен күресу шараларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тірек-қимыл жүйесі, тері 2
    Несиелер: 4

    Жас ерекшеліктеріне байланысты тірек-қимыл жүйесі, тері ауруларының патофизиологиялық процестердің даму себептерін, патогенетикалық механизмдерін, құрылымдық негіздерін, морфогенетикалық механизмдерін зерттейді. Сонымен қатар тірек-қимыл және тері жүйенің, семиотиканы, негізгі клиникалық белгілерді, аспаптық және зертханалық диагностикасының әдістерін, тірек-қимыл жүйесінің жұмысын реттейтін дәрілерді зерттеумен қатар ішкі аурулардың пропедевтикасы меңгеруді үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 3

    Жалпы хирургия этика және деонтология, асептика, антисептика, жаралар, десмургия, қан құю, хирургиялық инфекциялар, жарақаттар және ісіктер сияқты хирургияның жалпы сұрақтарын қамтиды. Сондай-ақ операция, операцияға дейінгі- және операциядан кейінгі кезеңдер, микро- және эндовидеохирургия туралы түсініктерді, дәлелдемелі медицина тұрғысынан диагностиканың және емдеудің заманауи принциптерін қарастырады.Жалпы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эндокриндік және репродуктивті жүйе 2
    Несиелер: 4

    Жас ерекшеліктеріне байланысты эндокриндік және репродуктивті жүйелердің патофизиологиялық процестердің даму себептердің патогенетикалық механизмдерін, құрылымдық негіздерін, морфогенетикалық механизмдерін, макро- микроскопиялық сипаттамалары, зерттейді. Эндокрин және репродуктівті жүйенің, семиотикасын, пациенттерді сұрастыруды, негізгі клиникалық белгілері мен синдромдарын, сондай-ақ эндокрин және репродуктівті жүйесінде қолданатың дәрі-дәрмектердің фармакокинетикасы мен фармакодинамикасы мен ішкі аурулар пропедевтикасын меңгеруді үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар ауруларының пропедевтикасы
    Несиелер: 3

    Оқып біледі: - бала ағзасының барлық жүйелерінің өсу, даму, қалыптасуының жас ерекшеліктері; - балалардың ішкі мүшелері мен жүйелерін қарау, пальпациялау, перкуссия, аускультациялау әдістемесі; - жалпы ағзаның және әртүрлі жүйелердің негізгі зақымдануының клиникалық синдромдары мен семиотикасы; -1 жастағы және одан үлкен жастағы сау баланы тиімді тамақтандыру; - балада зат алмасудың барлық түрлерінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • практикалық денсаулық сақтаудағы IT
    Несиелер: 3

    Есептеу техникасы құралдарының техникалық, инновациялық және тұтынушылық сипаттамасын, «бұлттық», мобильдік және әлеуметтік технологиялардың артықшылығын, цифрлық жаһандану заманындағы мәліметтердің үлкен көлемдерін талдау технологияларын, тәжірибелік денсаулық сақтауда жаңа «цифрлық» ойлауды қалыптастыруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Профилактикалық медицина және АБК "Денсаулық-Экспресс"
    Несиелер: 3

    Тұрғындардың әр түрлі жас-жыныстық, әлеуметтік, кәсіби және басқа да топтарының денсаулығының негізгі көрсеткіштерін, аталған көрсеткіштерге себепші болатын факторларды, денсаулық көрсеткіштерін қалыптастыратын тұрмыс дәстүрінің ролін зерттейді; адам денсаулығы жағдайының мониторингін жүзеге асырады. Пән бойынша тәжірибелік дағдыларды пысықтау денсаулықтың психофизикалық және соматикалық деңгейінің, организм қорының және дене дамуының параметрлері деңгейінің скрининг-бағалауын жүргізуге мүмкіндік беретін «Денсаулық-Экспресс» аппараттық-бағдарламалық кешеннің қолдануы арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар аурулары
    Несиелер: 8

    Оқып біледі: - балалардағы ең жиі кездесетін аурулардың нозологиялық түрлері; - балалар ауруларының этиопатогенезі, клиникасы; - алғашқы және соңғы клиникалық диагнозды негіздеу ерекшеліктері. Зерттеу мен емдеудің параклиникалық әдістерінің жоспарын жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Акушерлік және гинекология негіздері
    Несиелер: 8

    Акушерлік ұрықтануға байланысты Әйел организмінде болатын физиологиялық және патологиялық процестерді, босанудан кейінгі кезеңде, жүктілік пен босану асқынуларын емдеу және алдыналу әдістерін, сондай-ақ ДДҰ ұсынымдарына сәйкес жаңа туған нәрестелерге күтім мен медициналық көмекті ұйымдастыруды зерттейді. Гинекология әйелдердің репродуктивті жүйесінің ауруларын, олардың диагностикасын, емін, динамикадағы бақылауды, мүмкін болатын асқынулардың алдыналуды, дәлелді медицина тұрғысынан зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ішкі аурулар негіздері
    Несиелер: 16

    Дәлелді медицина тұрғысынан ішкі ағза ауруларының типтік түрлерімен науқастардың диагностикасы мен профилактикасының жалпы ұстанымдарын зерттейді. Пропедевтикалық дағдыларды жетілдіру. Синдромдық тәсілге үйрету, ішкі патологияның қосарлас жағдайларының дифференциалды диагностикасын жүргізу, науқастың жасын есепке ала отырып емдеу әдісін таңдай білуге үйрету. Егде және қария жастағы науқастарды, жасөспірімдер мен жүкті әйелдерді бақылау және емдеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Офтальмология
    Несиелер: 3

    Ол көздің әртүрлі физиологиялық және патологиялық жағдайларын және олардың қосымшаларын, олардың бүкіл организммен байланысын зерттейді. Жалпы көз ауруларын қарау, емдеу және диагностика әдістері; көру мүшелерінің жарақаттары мен жедел ауруларына шұғыл көмек

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хирургиялық аурулар негіздері
    Несиелер: 5

    Оперативтік емді талап ететін әртүрлі ағзалар мен жүйелердің, сонымен қатар балалар жасындағы, аурулары мен жарақаттарының негізін зерттейді. Клиникалық медицинада қолданылатын замануи зертханалық және құрал-аспаптық зерттеу әдістерін қарастырады. Білім алушылардың алған білімдері клиникалық ойлау қабілетін қалыптастыруға, диагноз қою және емдік тактиканы анықтау үшін қолданылатын хирургиялық және жалпымедициналық дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Урология
    Несиелер: 4

    Урология пәні ретінде урологиялық аурулардың синдромдық диагнозы, физикалық тексеру, урологиядағы төтенше жағдайлар туралы мәліметтер, дәрігердің урологиялық науқасты анықтау тактикасы, медициналық тексеру және еңбек сараптамасы туралы ақпарат беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Травматология
    Несиелер: 4

    Травматология және ортопедия пән ретінде ортопедиялық аурулар мен жарақаттардың синдромдық диагнозы, физикалық тексеру туралы мәліметтер, тірек-қимыл аппараты зақымданған кездегі төтенше жағдайлар туралы, дәрігердің травматологиялық және ортопедиялық профилі бар науқасты анықтау тактикасы, медициналық тексеру және еңбек сараптамасы туралы ақпарат береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оториноларингология
    Несиелер: 4

    Оториноларингология – клиникалық пән, зерттеу заты болып табылатын морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктері мен аурулары жоғарғы тыныс алу жолдарының және құлақ өзара байланыста барлық органдар мен жүйелер организм. құрылымындағы жалпы патология үлкен үлес салмағы бар ЛОР-органдарының, ұсынылған белгілі бір дәрежеде жіті және созылмалы ошақты инфекция. Бір жағдайларда бұл инфекция асқынады инфекцияның таралуына және қалыптастыру жаңа аурулардың бұзылуымен қатар жүретін ағзаның функционалды жағдайын және теріс әсер етуі ішінде қолда бар аурулар, басқа да — жиі ауысуымен инфекциясының контактіге көрші немесе алыс органдары қалыптастыра отырып, ауыр асқынулар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сот медицинасы
    Несиелер: 3

    ҚР-да сот-медициналық сараптаманы жүргізудің процессуалды және ұйымдастыру негіздерін зерттейді, сот-медициналық сараптама құрылымымен таныстырады; сот медицинасының әдістері мен мағынасын, денсаулық бұзылуына немесе өлімге әкеліп соқтыратын әртүрлі зақымдануларды туғызатын факторларды, қарудың нақты түрлерін анықтауға мүмкіндік беретін әдістер мен тәсілдерді зерттейді; биологиялық, химиялық, гистологиялық және физико-техникалық зертхана жұмысымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Визуалды диагностика
    Несиелер: 4

    Сәулелік диагностика әртүрлі органдар мен жүйелердің қалыпты және патологиялық жағдайларын зерттейді (рентгендік диагностика, ультрадыбыстық, КТ, МРТ, радионуклидті диагностика). Зерттеуге арналған көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдер. Клиникалық-рентгенологиялық талдау және рентгенологиялық суретті интерпретациялау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 4

    Педиатриялық хирургия - бұл балалардағы туа біткен және кейінгі туа біткен ақауларды, алынған ауруларды және хирургиялық түзетудің әртүрлі түрлерін қажет ететін жарақаттарды зерттейтін хирургия саласы. Педиатриялық хирургияның негізгі айырмашылығы - медицинаның бұл саласы баланың өсіп келе жатқан денесін зерттейді. Осыған байланысты әртүрлі жас кезеңдерінде ағзаның анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескеру қажеттілігі ерекше маңызды. Педиатриялық хирургияның міндеттері - оның өмірінің әртүрлі кезеңдеріндегі бала ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктеріне негізделген аурулардың патогенезін, диагнозын және хирургиялық емдеуді зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • :Жұқпалы аурулар және балалар жұқпалы аурулары
    Несиелер: 4

    Этиологияның рөлі, патологиялық механизмдер, диагностика және емдеу әдістері, сонымен қатар инфекциялық аурулардың алдын-алудың нақты және спецификалық емес әдістері туралы білім береді.Осы пәннің аясында аса қауіпті инфекциялар диагнозы, карантин ережелерінің алдын-алу, емдеу және басқару зерттелген.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Неврология негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің негізіне студенттерді неврологиялық тексерудің белгілі бір дағдыларын үйрету және жүйке жүйесінің зақымдану белгілері мен синдромдарын анықтау кіреді; дәлелді медицина қағидаттарына және диагностика мен емдеу технологиясының қазіргі жетістіктеріне сәйкес диагностикалық және медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Дерматовенерология
    Несиелер: 3

    Тері аурулардың және ЖЖЖА зақымдануының әр-түрлі клиникалық көріністерінің оқытып үйрету Дерматологиялық тексеру, зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің мәліметтерін интерпретациялау, диагностикасын және емдеудің заманауит актикасын үйрету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Психиатрия және наркология негіздері
    Несиелер: 6

    Психиатрия мен наркологияның теориялық және практикалық негіздері туралы дәрігердің осы пәнде қабылданған әдістерді қолдана отырып науқастарды тексеру мүмкіндігі туралы білімдерін қалыптастыру. Медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсету кезінде нозологиялық диагноз қою және психикалық және мінез-құлық бұзылыстары бар науқастарды басқарудың әрі қарай тактикасын анықтау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Геронтология
    Несиелер: 3

    Изучает механизмы старения и проявлений возрастных изменений, влияние биологических и социально-гигиенических факторов на ход возрастных изменений, мероприятия по увеличению продолжительности жизни и работоспособности людей, а также мероприятия, обеспечивающих оптимальные условия для здоровой жизни и деятельности в пожилом возрасте; воздействия, замедляющие темп старения и увеличивающие продолжительность жизни.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Бедеулікті емдеудегі репродуктивті технологиялар
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы қосалқы репродуктивті технологиялармен таныстыру, бедеулікпен әйелдерді жүргізудің оңтайлы тактикасын таңдау үшін бедеуліктің диагностикасын үйрету және ҚРТ үшін көрсеткіштерді анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Медициналық құқық және этика
    Несиелер: 3

    Медициналық дисциплина медициналық дәрігерлердің медициналық-профилактикалық деотнологиясын, этникалық қағидаттарын жетілдіру; Медициналық этиканы жақсартуға бағытталған медициналық көмек .. Медициналық құқық-бұл кешенді құқықтық саласы, аударма ережелерін, нормативті-құқықтық актілерді, нормативті-құқықтық актілерді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жүкті әйелдердің экстрагениталдық патологиясы
    Несиелер: 3

    Жүктілік, босану және босанғаннан кейінгі кезеңдердегі әртүрлі экстрагениталды патологияны, бақылау және босандыру ерекшеліктерін зерттеу. Экстрагениталдық патологияны диагностикалау, емдеу және алдын алу және маманға уақытылы жіберу дағдыларын үйретеді. Дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес жүктілік, босану және босанудан кейінгі кезеңдер кезінде экстрагениталдық патологиямен байланысты асқынулар кезінде шұғыл көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Фтизиатрия
    Несиелер: 3

    Туберкулез қазіргі медицинаның маңызды өзекті мәселелерінің бірі болып табылады, оларды білу жалпы тәжірибе дәрігерін дайындау үшін қажет. Туберкулезді ерте анықтау, уақытылы диагностикалау, емдеу және алдын алу дәлелді медицина принциптеріне және емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі жетістіктеріне сәйкес білім алу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Кәсіби аурулар
    Несиелер: 3

    Пән өндірістік ортаның қолайсыз факторларының әсерімен шартталған ауруларды, сондай-ақ олардың басқа клиникалық пәндермен және еңбек гигиенасымен өзара байланысын зерттейді. Дәлелді медицина тұрғысынан дәрі-дәрмекпен және дәрі-дәрмексіз емдеудің қазіргі таңдағы әдістері, оңалту іс-шараларын ұйымдастыру және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жедел шұғыл медициналық көмек
    Несиелер: 5

    Терминологиялық жағдайлар мен клиникалық өлімнің патофизиологиясын, реанимация негіздерін, жүрек-өкпе реанимациясының заңды және этикалық-деонтологиялық аспектілерін зерттейді. Жүрек-өкпе реанимациясы кешенін меңгеру. Білікті медициналық көмекті қажет ететін ересектер мен жасөспірімдердегі ауыр жағдайларда жедел медициналық көмек диагностикасы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жалпы онкология және паллиативтік көмек
    Несиелер: 4

    ҚР онкологиялық қызметінің құрылымын, қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді және ҚР онкологиялық қызметінің статистикалық көрсеткіштерін бағалай отырып, онкологиялық көмекті дамыту жөніндегі бағдарламаларды зерделейді. Қатерлі ісіктердің клиникасы, диагностикасы және емі негіздерін зерттей отырып, онын балалар мен қарт адамдарда болатын ерекшеліктерін қарастырады. Клиникалық Онкологиядағы паллиативтік терапияның рөлін, онкологиялық пациенттерге паллиативтік көмектің заманауи принциптерін ашады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • ЖДТ негіздері
    Несиелер: 16

    Жалпы тәжірибелік дәрігерлік (отбасылық медицина) негізі оқу, клиникалық және ғылыми пән болып табылады, оның өзіндік зерттеу, оқыту, зерттеу тақырыбы бар. Бұл алғашқы медициналық көмек көрсетуге бағытталған клиникалық мамандық. Бұл пән денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастырудан тәуелсіз 11 негізгі сипаттаманың жүйелік элементі болып табылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON12

    Кәсіби топта жұмыс істеу қабілетін кқрсету, команда мүшесі ретінде басқа мамандармен тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда жұмысын, оқыту ортасын және медициналық көмек көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді көрсету, мульти мәдени ортада жұмыс істеу және шет тілдерінде қарым-қатынас жасай білу.

  • Код ON2

    Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және басқарушылық білімдер мен білімдерді білу.

  • Код ON3

    Креативті болу, шығармашылық, сыни және өзін-өзі сын тұрғысынан ойлау, бастамашыл болу, шешім қабылдай білу, жоспарлау және мақсатқа жету; өз бетімен әрекет ету және жаңа жағдайларға бейімделу, салауатты өмір салтына бағыттау.

  • Код ON11

    Медициналық көмек көрсетудің қолданыстағы заңнамалық нормативтік-құқықтық негіздерін талдай білу және қолдану, қолданыстағы құқықтық жүйе шеңберінде пациенттер мен халық топтарын емдеудің шығындары, тәуекелдері мен пайдасы туралы хабардар болу, оның ішінде пациенттің мәртебесін, МӘМС жүйесі шеңберінде көрсетілетін медициналық көмектің түрлері мен көлемін, сондай-ақ денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік бағдарламаны анықтау.

  • Код ON6

    Пациенттерге сапалы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдарының принциптерін анықтау, соның ішінде денсаулыққа, емдеуге, құпиялылықты сақтау және емдеуге деген қарым-қатынасты бағалау; пациент ауруларының психологиялық, физикалық және әлеуметтік факторларын бағалау, алкогольді, есірткіні теріс пайдалануды, тәуелділікті анықтау.

  • Код ON4

    Үздіксіз жеке және кәсіби даму, өзін-өзі бағалау және өмір бойы оқыту негізінде медициналық қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін қажетті сапаны көрсету; пациенттерді, отбасыларды, студенттерді, практиканттарды, әріптестерді және басқа да медицина қызметкерлерін оқытуға қатысу.

  • Код ON7

    Пациентті қамтамасыз ету-орталықтанған медициналық көмек, анамнез жинау, пациентті тексеру және физиологиялық тексеру, тексеру жоспары мен нәтижелерді түсіндіру, зертханалық пен аспаптық зерттеулер, дифференциалды диагностика, қауіпсіз тиімді емдеу және аурулардың алдын алу.

  • Код ON8

    Шұғыл жағдайды тану және бағалау, шұғыл жағдайларда алғашқы көмек көрсету, ағзаның өмірлік-маңызды қызметін қолдау және клиникалық хаттамаларға сәйкес жүрек-өкпе реанимациясын жүргізу, сондай-ақ жарақаттар кезінде шұғыл көмек көрсету.

  • Код ON13

    Практикада және ғылымда деректерге қол жеткізу, бағалау және түсіндіру үшін ақпараттық-техникалық мүмкіндіктерді қолдану.

  • Код ON1

    Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми пайымдау мен зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін, Қазақстанның қазіргі тарихын білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған ақиқатты анықтау.

  • Код ON5

    Базалық биомедициналық ғылымдардың жетістіктері мен ғылыми принциптерін білу және түсіну, ағзалардың молекулаларынан ағзалардың жасушаларына дейінгі деңгейіндегі құрылымы мен функцияларын және пациенттің жас ерекшеліктерін ескере отырып, қалыпты және патологиядағы барлық ағзаның құрылымын білу.

  • Код ON10

    Медициналық практикада және зерттеулерде ғылыми принциптерді, әдістер мен білімді қолдану, ғылыми мақалалар мен әдебиеттерді сыни талдау және бағалау жүргізу.

  • Код ON9

    Денсаулыққа байланысты проблемаларды, қауіп факторларын, аурулардың алдын алу үшін эпидемиологилық білімін қолдану; ауруханалық жағдайларда және халық арасында инфекциялық ауруларды бақылаудың негізгі принциптерін дәлелді медицинаға негіздеп түсіндіру және қолдану.

Top