Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Физика-Информатика в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Физика - информатика» бойынша бакалаврларды дайындаудағы ОП-ның мақсаты - кәсіби құзыреттілікті арттыру. Белсенді шығармашылық, қоғамдық жұмыстарға және практикалық тапсырмаларды сапалы әрі сапалы орындауға мамандарды даярлау. Түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігі мен ұтқырлығын арттыру. Бакалаврларға кәсіптік қызметтің жалпы интеграцияланған әдіснамасын ұсыну, болашақ мамандардың кәсіби шығармашылық қабілеттерін дамыту, білім деңгейін одан әрі көтеру қажеттілігін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Кіріспе физика және терминология
    Несиелер: 5

    Курс физика және информатика студенттеріне арналған, ағылшын тілінде физика тіліне кең білім беруді қажет етеді. Бұл курс CLIL тәжірибесін қамтиды. Курстың мақсаты физиканың негізгі тақырыптары мен ағылшын тілін біріктіру болып табылады. Тақырыптар: атом және құрылым, электор тоғы, күш энергия және газдар. Практикалық CLIL жаттығулары физика пәнін қолдану арқылы тіл қабілетіне ерекше назар аударады. Сонымен қатар, физика пәнінің басқа пәндеріне арналған физика пәнінің басқа да курстары үшін маңызды болып табылатын физиканың негізгі тақырыптарын шолуды қамтамасыз етеді. Апталық өзін-өзі зерттеу сабақтары үй тапсырмаларын немесе топтық жұмыс тапсырмаларын қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалау негіздері және тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттерде есептеу процестерін алгоритмдеу және теориялық білім мен дағдыларды қалыптастыруға және инженерлік, ақпараттық және логикалық есептерді шешуге арналған бағдарламалау тілінде бағдарламалар (міндетті емес) құруға бағытталған. Программалаудың негізгі ұғымдарын, мәліметтер типтері туралы түсініктерді, алгоритмдік құрылымдар мен олармен жұмыс жасау әдістерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі1 (CLIL)
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Механика
    Несиелер: 5

    «Ол теориялық механика мәселелерінің ерекшеліктерімен танысады, сонымен қатар теориялық механикадағы зерттеу әдістерінің әртүрлілігі, теориялық механиканың негізгі даму бағыттары туралы оқиды. Нысан (нүкте, дене, жүйе) және курстың тақырыбы (тепе-теңдік шарттары, кинематикалық, күш, динамикалық талдау), курстың мақсаттары (механиканың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын меңгеру) туралы біліңіз. Күштер жүйесінің тепе-теңдік және өзгеру шарттары, механикалық қозғалыстың жалпы заңдылықтары, нүкте мен қатты дененің қозғалысын кинематикалық талдаудың негізгі принциптері, нүкте, нүктелер және қатты денелер динамикасы мәселелерін шешудің негізгі принциптері мен әдістері туралы түсініктерге ие болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық ағылшын тілі 1
    Несиелер: 5

    Арнайы мақсаттағы ағылшын тілі бағдарламасы негізгі терминдерді зерделеуге, студенттерге химия және биология пәндерінен негізгі пәндер сабақтарында сенімді пайдалану үшін қажет болатын ағылшын тілі білімін шоғырландыруға және дамытуға арналған. Бұл курста сөйлеу, оқу және жазу сияқты дағдыларға ерекше назар аударылған кешенді тәсіл бар. Сонымен қатар, студенттерге өз көкжиегін кеңейтетін және кәсіби саладағы ғылыми сөздік қорын байытатын кең ауқымды жаттығулар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Жалпы экология негіздері. Биосфераға антропогендік әсер. Әлемдегі халық санының өсуі. Әлем халқын тамақпен қамтамасыз ету. Табиғи ресурстарды тұтыну. Минералды және су ресурстары. Прогрессті энергетикалық қолдау шарттары. Климаттың ғаламдық мәселелері. Әр түрлі жолдармен электр энергиясын өндірудің экологиялық ерекшеліктері. Қоршаған ортаның ластануы. Адамзаттың тұрақты дамуы және экологиялық саясат. Экологиялық саясат: экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық тетіктері. Халықаралық ынтымақтастық және тұрақты даму

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    «Белгілі бір пәндік аймақтың дерексіз түрлерін жобалауға бағытталған талдау және дизайн әдістемесін, сәйкесінше осы типтегі мәліметтерді өңдеу әдістерін игеру. Функциялар мен сыныптар шаблондарын қолдану арқылы параметрлеу дағдыларын игеру. Параметрлеу механизмін қолдана отырып, объектілік тәсілге негізделген бағдарламаны әзірлеу әдістемесін игеру. MSWindows және Linux, MacOS платформаларына арналған заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалау кодын жасау дағдыларын игеру. Алынған білімді заманауи құралдар мен технологияларды қолдана отырып, бағдарламаларды әзірлеуге және оларды жүргізуге байланысты мәселелерді шешуге қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздікті қамтамасыз ету, өмір бойы адамды қоршаған және оған ілесетін қауіптерді анықтау, олардан қорғау шаралары қарастырылған. Төтенше және төтенше жағдайлар кезіндегі қорғаныс әрекеттерінің ерекшеліктері ашылды. Өндірістік ортадағы қызметтің қауіпсіздігі бөлек қарастырылады. «

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    «Осы пәннің аясында студент мектеп алгебра курсын дамыту және толтыру логикасы саласында білім алады және негізгі дидактикалық қағидаларды іске асыруды ескере отырып талдауға кіріседі. Сонымен бірге алған білім мен дағдылар кейінгі курстарда пәндерді оқу үшін қажетті негіз болып табылады. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және логика мен мектеп алгебрасы туралы қазіргі заманғы шолуды бере отырып, талдау басталған дәрістер. - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы физика
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер жалпы физика курсының негізгі дағдыларына ие болады. Курстың толық бағдарламасын игеру студенттерге физикалық құбылыстарды талдап, оларды болашақ мамандығында пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    «Педагогика» пәнінің негізгі мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін көтеру, тұлғаның жеке ерекшеліктері туралы білімін және кәсіби қызметін игеру мен жүзеге асырудың факторы ретінде біртұтас идеясын қалыптастыру, оқу дағдыларын, ақыл-ой жұмысының мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге негізделген тиімді шешім қабылдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Термодинамика
    Несиелер: 5

    Бакалавр тәжірибелік дағдыларды игеруі керек: - есептерді шығаруда молекулалық физика мен термодинамиканың негізгі заңдылықтарын қолдану; - молекулалық физика заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі табиғат нысандарының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу мен зерттеуде қолдану; - термодинамикалық параметрлер мен тұрақтылықты өлшеу, эксперимент нәтижелерін кестелер мен графиктер түрінде ұсыну; - өлшеу қателіктерін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Пайдаланушы интерфейсінің дизайны
    Несиелер: 6

    Автоматтандыру принциптерін түсіну, автоматты басқару әдістерін қолдану дағдыларын дамыту, бағдарламалық жасақтама құру, мехатронды модульдерді, роботтар мен роботтық жүйелерді өңдеу сынақтары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оптика
    Несиелер: 5

    «Оптика» пәнін оқыған бакалавр мыналарға ие болуы керек: оптика заңдары негізінде мәселелерді шеше білу; табиғаттағы оптикалық құбылыстарды сипаттаудағы және заманауи және перспективалық технологиялық мәселелерді шешудің негізгі тәсілдері. оптикалық және оптикалық құрылғылардағы негізгі мамандандырылған білім; орта мектептерде ғылыми зерттеулер мен оқу процесін ұйымдастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Операциялық жүйе және Деректер базасы
    Несиелер: 5

    Компьютерлік технологияның жұмысын қамтамасыз ету үшін операциялық жүйелер мен орталардың құралдарын қолданыңыз; Стандартты операциялық жүйелік бағдарламалармен жұмыс; Операциялық жүйелерді орнату және қызмет көрсету; әртүрлі операциялық жүйелердің қосымшалары. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу немесе қолдану кезінде ОЖ білімін қолдана білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық дизайн
    Несиелер: 5

    Белсенді сүзгілер, электронды құрылғылардағы кері байланыс, жұмыс күшейткіштері, сақтау құрылғылары, электронды кілттер және логикалық элементтер

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Электр және магнетизм» пәнін оқу нәтижесінде бакалавр өзінің кәсіби миссиясында: физикалық зерттеулер жүргізудің теориялық және тәжірибелік әдістері туралы білуі керек; осы курста мәселелерді шешудің және шешудің практикалық дағдыларын игеру; классикалық электродинамиканың фундаменталды заңдары негізінде эксперимент нәтижелерін түсіндіре білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    CSS 314 студенттерге мәліметтерді талдауды үйретуге арналған   Желі. Оның мақсаты - мүмкіндігінше анық және толық, өтпелі және тұрақты реакцияларды ұсыну Құрылғылар, медиа сияқты барлық элементтері бар компьютерлік желілер және қызметтер

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Веб-сайтты жобалау әдістерін, сандық суреттерді өңдеу және өңдеу әдістерін, клиент-сервер мен серверлік бағдарламалық қамтамасыз етуді, мәліметтер базасын құруға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді және веб-беттерді орналастыруға және ұстауға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Электроника (робототехника)
    Несиелер: 9

    Автоматтандыру принциптерін түсіну, автоматты басқару әдістерін қолдану дағдыларын дамыту, бағдарламалық жасақтама құру, мехатронды модульдерді, роботтар мен роботтық жүйелерді өңдеу сынақтары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Электродинамика
    Несиелер: 6

    «Электродинамика» курсының нәтижесінде студент: «Электр және магнетизм» алдыңғы курсынан бастап негізгі электромагниттік құбылыстарды білуі, электродинамиканың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын, олардың математикалық тұжырымдамасын білуі керек, классикалық электродинамика заңдылықтарының қолданылу шектерін, электромагниттік өрістің материалистикалық сипатын, арнайы принциптің әдіснамалық рөлін білуі керек. салыстырмалылық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мобильдік қосымшаларды дамыту
    Несиелер: 6

    Бұл курстың негізгі мақсаты - статистикаға қарапайым, бірақ жан-жақты таныстыру. Статистикалық сауаттылық - адамдарға сандық ақпаратты талдау негізінде түсінуге және ақылды шешім қабылдауға мүмкіндік беретін маңызды дағды. Бұл курс статистикалық ұғымдарды түсінуге, сондай-ақ статистикалық талдау нәтижелерін түсіндіруге және таратуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі 2 (CLIL)
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйесін дамыту менеджменті туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игерудің міндеті - білім беруді басқарудың негізгі жүйелік құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамаларын ашу. Пән білім берудегі менеджменттің негізгі проблемаларын және мектепішілік басқарудың негізгі функцияларын сипаттайды, сонымен қатар мектептің білім беру саясатының элементі ретінде дамуының негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі мультимедия
    Несиелер: 5

    «Мультимедиялық технологиялар интерактивті электронды оқу курсын құру үшін қолданылады. Практикалық тапсырмаларды, жаттығуларды, әртүрлі бағдарламаларды әзірлеу үшін - нақты тапсырма, оқу курсы немесе білім беру форматында қажетті тілдік материалды енгізуге мүмкіндік беретін қабықшалар (немесе аспаптық бағдарламалар) қолданылады. Сәрсенбі. Жаттығу барысын зерделеу кезінде ақпараттық - -коммуникациялық технологиялар, құруды үйрену меншікті мультимедиялық оқу материалдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді заманауи бағалау құралдарымен - оқыту нәтижелерімен (бақылау, рейтинг, портфолио, тестілеу), тестілеудің әдіснамалық және теориялық негіздерімен, бірыңғай мемлекеттік емтиханды ұйымдастырумен және өткізумен (USE) таныстыру; оқушылардың білім сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, мақсат қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамыту, оқушылардың білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнын таңдау, оқу нәтижелерін бағалаудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдау, тест тапсырмаларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физика олимпиада есептерін шешу
    Несиелер: 5

    «Студенттерге олимпиадалық есептерді шығаруды үйрету» бағдарламасы физика - информатика мамандығының студенттеріне арналған, олимпиаданың мәселелерін шешуге қызығушылық танытатын, физика - информатиканы жоғары деңгейде оқығысы келетін, тереңдетілген студенттің негізгі курсты оқып білуге, оларды шешуде стандартты емес көзқарасты қажет ететін мәселелерді қарастыруға мүмкіндік береді. Оқыту бағдарламасы теориялық және практикалық сабақтар түрінде өткізіледі. Сабақ барысында студенттер практикалық жұмыстар жүргізеді, эссе, баяндама дайындайды, конкурстық бағдарламаларға қатысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсты сәтті аяқтаған студент информатика пәні бойынша ағылшын тілінде педагогика мен оқыту әдістерін біледі. Кәсіби қызметте жаңа білім беру технологияларын, мультимедиа құралдарын, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданады. Ол оқу процесінің барлық субъектілерінің (өздері, студенттер, ата-аналар) қызметін талдайды, аудиторияда және лабораториялық сабақтарда оқу процесін жақсарту үшін әріптестермен бірлесіп жұмыс істеуді біледі және оқытудың жаңа инновациялық стратегияларын бағалайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсты сәтті аяқтаған студент физика пәнінен ағылшын тілінде педагогика мен оқыту әдістерін біледі. Кәсіби қызметте жаңа білім беру технологияларын, мультимедиа құралдарын, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданады. Ол оқу процесінің барлық субъектілерінің (өздері, студенттер, ата-аналар) қызметін талдайды, сыныпта және зертханалық сабақтарда физиканы оқыту процесін жақсарту үшін әріптестерімен бірлесіп жұмыс жасауды біледі және оқытудың жаңа инновациялық стратегияларын бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудің зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты кәсіби міндеттерді орындау кезінде дәлелді шешімдердің қабылдануын қамтамасыз ету үшін теориялық және практикалық білімге негізделген. Процесс барысында болашақ мамандар ойлаудың және әлемнің жаратылыстану суретін қабылдаудың ғылыми тәсілін, сонымен қатар зерттеу және дамыту процесінің негізгі компоненттері туралы идеяларды дамытады, сонымен қатар ғылыми білімнің әдістемесі туралы білімдер жиынтығын алады және химияның және саланың тиісті салаларында ғылыми жұмысты жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі принциптерімен танысады. биология, зерттеу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    жалпы мәдени, ақпараттық және аналитикалық құзыреттіліктің қалыптасуы мен дамуына ықпал ететін гуманитарлық (философиялық, әлеуметтік, психологиялық, мәдени) пәндер бойынша базалық білімге ие болу, оқушының тұлға аралық - коммуникативті қасиеттері, әлеуметтік мінез-құлықты реттеудің негізгі заңдылықтары мен формаларын білу, тұлғаға социологиялық көзқарастар туралы, Қазақстан халықтарының салт-дәстүрлері мен мәдениетін біледі, қоғам дамуының тенденцияларын біледі, әртүрлі әлеуметтік жағдайларға дұрыс қарай біледі; ET белсенді өмірлік ұстанымы;

  • Код ON2

    физика және информатика пәндерінен ағылшын тілінде оқытудың практикалық дағдыларын көрсету, шет тілінде ғылыми академиялық байланыс үшін ауызша және жазбаша байланыс жасау, ғылыми мақалалар мен тезистер жазу, физика және информатика бойынша ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, алынған ақпаратты өңдеу;

  • Код ON3

    Физика және информатика, орыс тіліндегі ғылыми-зерттеу, ғылыми-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының технологиялары, он-лайн режимінде. Кәсіби бағдардағы жаңа технологиялар, мультимедиялық средства, бағдарламалық қамтамасыз ету және критериалды методы оценивания. Инновациялық стратегияның жаңа модельдері мен зертханалық және физикалық зертханалық физика мен информатиканы дамытудың жаңа процестеріне бағытталған процестерді талдау.

  • Код ON4

    физика мен информатиканың арнайы салаларында негізгі ұғымдар мен заңдылықтарды қолданыңыз. Ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметте физикалық және ақпараттық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі физикалық және ақпараттық әдістерді қолдану. Физикалық және ақпараттық процестерге ғылыми бақылаулар жүргізу. Эксперименттік мәліметтерді жинау және физикалық және химиялық құралдарды пайдалану арқылы аппаратураны қолданыңыз. Тәжірибе нәтижелерін сипаттаңыз және практикалық есептерді шешудің физикалық әдістерін қолданыңыз.

  • Код ON5

    арнайы пәндердің тығыз байланысының кәсіби шет тілін ескере отырып, пәнаралық интеграциялау арқылы коммуникативті және кәсіби құзіреттілік пен оқытушының кәсібилігін қалыптастыру.

  • Код ON6

    оқытуға креативті, зерттеушілік тұрғыдан қарау. Ақпараттық ізденіс негізінде педагогикалық зерттеу жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру. Заманауи білім беру ақпараттық құралдарын қолданудың тиімділігі жағдайларын бағалау; тезисте қолдану үшін эксперименттік зерттеулерді жинау және өңдеу нәтижелеріне талдау жасау

  • Код ON7

    практикалық қызметте кәсіби құзіреттілікті (ұйымдастырушылық, коммуникативті, сындарлы, қолданбалы, өзін-өзі тәрбиелеу, мазмұнды және т.б.) көрсету.

  • Код ON8

    теориялық материалды талдауды қолданыңыз және оны практикамен байланыстырыңыз. Қолданбалы зерттеулер жүргізуге байланысты диссертацияны аяқтаған кезде кәсіби сауаттылығыңызды көрсетіңіз.

Top