Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01503 Физика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында жалпы мәдени, негізгі, жалпы кәсіби құзыреттерге, физика мұғалімінің кәсіби құзыреттеріне ие білікті тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары геометрия
Механика
Геометрия
Әлеуметтік-саяси білім модулі
Механика негіздері
Мамандыққа кіріспе
Оқушылардың даму физиологиясы
Газдардың және жылудың кинетикалық теориясы
Мамандыққа кіріспе
Молекулярлық физика
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Мектептегі информатика негіздері
Электр негіздері
Электр және магнетизм
Информатика
Дифференциалдық теңдеулер
Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
Web-технологиялар
Экономика және бизнес
Білім берудегі Менеджмент
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Электр және магнетизмнің қосымша тараулары
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Қаржылық сауаттылық негіздері
Критериалды бағалау технологиялары
Білім берудегі гендерлік тәсіл
WEB-бағдарламалау
Психология
Білім берудегі коучинг технологиясы
Психикалық денсаулықтың алдын алу және өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу
Оптика негіздері
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Инклюзивті білім берудегі тьютор
-
3 Оқу жылы
Кәсіби қазақ тілі
Физиканы оқыту әдістемесі
Атом және атом ядросының физикасы
Информатика пәнінен есептерді шешу практикумы
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Атомдық физика
Ядролық физика негіздері
Математикалық талдау
Ядролық физика
Физика бойынша есептерді шешу практикумы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Электродинамика және ТҚС
Физика есептерін шешу технологиясы
Инклюзивті білім беру
Информатиканы оқытудың ақпараттық технологиялары
Информатиканы оқыту әдістемесі
ТҚС негіздері, электродинамика, кванттық физика
Математикалық талдау негіздері
Астрономия
-
4 Оқу жылы
Мектеп экспериментінің техникасы
Физикалық жабдықтар және есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Жасанды интеллект жүйелері
Информатика бойынша есептерді шешу технологиясы
Операциялық жүйелер
Нанотехнология
Кванттық механика
Ақпараттық қауіпсіздік
Ақпаратты қорғау
Шредингердің қарғыс емес теориясы
Инновациялық технологияларды қолдану арқылы физиканы оқыту теориясы
Статистикалық физика
Зонд микроскопиясының негіздері
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
- Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
- Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
- Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
- Оқу-тәрбие процесінде инновациялық технологияларды, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін, білім алушылардың білімін, іскерлігін, құзыретін критериалды бағалауды қолдану, білім алушылардың өзіндік жобалау қызметін жүзеге асыру және жобалау қызметіне басшылық жасау, олимпиадалық даярлау.
- Білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық ғылымның жетістіктеріне сәйкес физика, информатика, математика саласында ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Физика, информатика бойынша оқу-әдістемелік материалдар мен кешендер әзірлеу.
- Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етумен, өзін-өзі көрсету мен кері байланысты жүзеге асырумен информатиканы, акт пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, оның ішінде педагогика мен информатикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, оқу процесінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиясын білуіне негізделген жанжалды жағдайларды шешуге қабілетті.
- Әлемнің ғылыми бейнесін түсінуге және түсіндіруге, жалпы физика бойынша білім негізінде Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, жұмыста жер және ғарыш туралы ғылымдар саласындағы жобалық қызметтің перспективалық бағыттарын пайдалануға, сыни ойлау дағдыларын, ғылыми жаңалықтарды талдауды пайдалануға қабілетті..
- Физика-математикалық пәндер саласындағы негізгі үрдістерді білу мен түсінуді көрсетуге, белгілі физиктердің көзқарасына талдау жүргізу кезінде дәлелдер әзірлеуге; дайындау үшін қажетті материалдарды өз бетінше зерделеу қабілеті мен қабілетіне ие болуға; физикалық пәндер саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті.