Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01503 Физика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Жоғары геометрия

    Тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған пән: координаттардағы негізгі метрикалық және аффиналық мәселелер. ASC-де тікелей сызықты орнатудың әр түрлі жолдары. Жолдың жалпы теңдеуі. Жазықтықтағы түз сызықтардың өзара орналасуы. Многочленный Ax + By + C белгілерінің геометриялық мағынасы. Тұрақты сызықтың қалыпты векторы. Жалпы теңдеудегі коэффициенттердің геометриялық мағынасы. Бұрыштық коэффициенті. Нүктеден сызыққа дейін қашықтық. Екі жолдың арасындағы бұрыш.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика

    Статиканы, статиканың негізгі ұғымдары мен анықтамаларын зерттейтін пән. Кинематика. Материалдық нүкте кинематикасы. Қатты дененің кинематикасы. Динамика. Динамиканың негізгі заңдары. Динамиканың жалпы теоремалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геометрия

    Векторлық Алгебра элементтерін зерттейтін пән. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықта түзу. Екінші ретті желілердің канондық теңдеулері. Кеңістіктегі координаттар әдісі. Векторлық және аралас туындылар. Кеңістіктегі жазықтықтар және түзу. Жазықтықтың және кеңістіктің геометриялық түрленуі. Жазықтықтағы геометриялық тұрғызулар. Екінші ретті беттер. Аффинды және Евклидты п-өлшемді кеңістік. Квадраттық пішіндер және Квадриктер. 2-ретті желілер мен беттердің жіктелуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-саяси білім модулі

    Пән әлеуметтануды, саясаттануды, мәдениеттануды, психологияны зерттейді, олардың әрқайсысының өз пәні, терминологиясы және зерттеу әдістері бар; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы модульдің оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімін түсіндіруге және түсіндіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Механика негіздері

    Механикалық қозғалыстардың әртүрлі түрлерін, олардың пайда болу себептерін және қозғалыс өзгеруін, сондай-ақ қатты денелердің тепе-теңдік шарттарын зерттейтін пән. Механиканың негізгі міндеті-механикалық қозғалыс заңдарын, энергияны сақтау заңдарын, импульсті және қатты денелердің тепе-теңдік шарттарын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы және оның гуманистік бағыты. Кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру мәдениеті. Қазіргі физика пәнінің мұғалімі. Қазіргі физика мұғалімінің профессиограммасы. Қазіргі білім жүйесіндегі физиканың рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Газдардың және жылудың кинетикалық теориясы

    Жылдамдық бойынша молекулалардың Максвеллдық таралуын зерттейтін пән. Термодинамиканың негізгі заңдары. Жылусиымдылық. Циклдық процестер. Тасымалдау процестері. Нақты газдар, сұйықтықтар және қатты денелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Пән студенттерде физика және физика әдістері туралы түсінік қалыптастырады, физикалық ғылымға тұтас кешенді көзқарасты дамытады. Физиканың іргелі идеялары мен теориясы мен әдістерін ашу, қазіргі физика ғылымының жағдайына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Молекулярлық физика

    Термодинамикалық және молекулалық-кинетикалық зерттеу әдістерін зерттейтін пән. Идеалды газ моделі. Математикалық статистиканың негізгі ұғымдары, Гаусстың таралуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі информатика негіздері

    Информатиканы оқу пәні ретінде зерттейтін пән. Компьютерде ақпаратты ұсыну. Желінің қалыптасу тарихы. InterNet-тің дәстүрлі мүмкіндіктері. Тег түсінігі. Тақырыптары. Қаріп өлшемі. Қаріп және оны сызу. Компьютерлік вирустар және олардың жіктелуі. Ақпараттық қауіпсіздік саясатын әзірлеу. Рұқсатсыз кіруден қорғау және сақталуын қамтамасыз етудің техникалық, ұйымдастырушылық және бағдарламалық құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электр негіздері

    Интегралды және дифференциалдық формадағы Ом заңы. Магнетизм. Магнит өрісінің негізгі сипаттамалары. Лоренц және ампер күші. Электромагниттік индукция. Магнит өрісінің энергиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электр және магнетизм

    Электростатиканың негізгі заңдарын, электрмагниттік өріспен зарядтың өзара әрекеттесу механизмін және электрмагниттік өрістің негізгі сипаттамаларын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Информатика

    Информатиканың қалыптасу тарихын, информатика ұғымының информатика ретінде дамуын зерттейтін пән. Информатиканы зерттеу салалары. Информатикадағы зерттеу әдістері. Таным құралдары. Білімнің басқа ғылыми салаларымен байланыс. Ақпаратты анықтау, оның қасиеттері және түрлері. Ақпараттық процестер. Аналогтық және дискретті ақпарат. Ақпарат Саны түсінігі. Санау жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәні тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған: дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін мәселелер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Isoclines. Бөлінетін айнымалы теңдеулер. Біртекті теңдеулер. Сызықтық теңдеулер. Бернулли теңдеулері. Жалпы дифференциалдағы теңдеулер. Мәселені шешу теориясы және оны шешудің бірегейлігі. Жалпы форманың n-ші ретті теңдеуі. Екінші реттік теңдеудің геометриялық және механикалық интерпретациясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер

    Ауа тәртібінің теңдеуі. Тәуелсіз айнымалысы жоқ теңдеулер. Тұрақты коэффициенттері бар біртекті дифференциалдық теңдеулер. Біртекті емес сызықтық дифференциалдық теңдеулер. Жалпы шешім. Ең қысқа жол туралы есеп. Эйлер Теңдеуі. Коши Функциясы. Анықталмаған коэффициенттер әдісі. Жалпы түрдегі дифференциалдық теңдеулер жүйесі, негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Эйлер әдісімен тұрақты коэффициенттері бар біртекті сызықтық жүйені шешу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Web-технологиялар

    Пәнді оқыту мақсаты: гипермәтін және web-беттер түсініктерін зерттеуге бағытталған пән. Гипермәтін түсінігі. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі. Белгілеу тілдерінің нұсқалары. DOCTYPE директивасы. XHTML, XML ерекшеліктері. HTML-тегтер. Тегтердің синтаксисі. Тег атрибуттары. Бу және жалғыз тегтер. Түстерді, ұзындықтарды тапсыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика және бизнес

    Экономикалық Ғылымға кіріспе. Кәсіпкерлік және бизнес. Қоғамдық өндіріс. Қоғамдық шаруашылық түрлері. Капитал айналымы және айналымы. Нарықтың қызмет етуі. Сұраныс пен ұсыныс. Бәсекелестік және монополия. Өндіріс шығындары. Салық салудың экономикалық аспектілері. Нарықты мемлекеттік реттеудің салдары. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау. Экономика қызметінің макроэкономикалық аспектілері. Кәсіпкерлік субъектілерінің сыртқы экономикалық қызметі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі Менеджмент

    Пән білім берудегі менеджмент ұғымын оқытады. Мақсаты білім берудегі менеджмент міндеттері. Балаларды оқыту және тәрбиелеу жоспарларын әзірлеу. Білім беру процестерін жобалау, жүзеге асыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Жеке тұлғаны тәрбиелеу теориясы мен әдістемесін, оқушылармен тәрбие жұмысының технологиясын зерттейтін пән

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Электр және магнетизмнің қосымша тараулары

    Өткізгіштіктің классикалық және кванттық теориясының элементтерін зерттейтін пән. Магнетики. Электромагниттік тербелістер мен толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Капитал салымдарын және ақша ағындарын жоспарлау. Қаржыландырудың ұзақ мерзімді көздері . Қаржыландырудың қысқа мерзімді көздері . Дивидендтік саясат. IPO . Жеке қаржыны басқару. Салымдардың тиімділігін анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Критериалды бағалау технологиялары

    Бақылау, Бақылау түрлері, тест бағалау құралы ретінде, бағалау жүйелері, олардың дамуы және түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі гендерлік тәсіл

    Білім берудегі гендерлік тәсіл. Сипаттама: Гендерлік тәсіл туралы түсінік. Қоғамның әлеуметтік-мәдени ұйымы контекстіндегі гендерлік қатынастар. Ішкі мәселелердің гендерлік аспектісі. Интеллектуалды, сөйлеу және эмоционалды сипаттамалар. Гендерлік девиантты қатынастар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • WEB-бағдарламалау

    Компьютерлік телекоммуникацияларды және Internet ғаламдық компьютерлік желісінде жариялауға арналған гипермәтіндік құжаттарды әзірлеу мүмкіндігін зерттейтін пән. Ол студенттердің жаһандық желіде жалпы мәдениетпен байланысты қабілеттерін дамытуға мүмкіндік беретін көзқараспен маңызды. Internet ғаламдық компьютерлік желісінің жұмыс істеу принциптерімен, желіде ақпаратты іздеу мен іріктеудің жалпы тәсілдерімен танысуды бекіту; кешенді тәсіл негізінде Web-беттерді әзірлеуге үйрету; Клиент пен сервер жағында Int

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психология

    Пән, психология міндеттері, психологиялық ғылымның құрылымы, психология саласының әдістері, ғылыми психологияның пайда болу тарихы, танымдық процесс, эмоционалды-еріктік сала, жеке тұлғаның жеке психологиялық қасиеттері, пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби-педагогикалық жағдайларды талдай алады, практикалық мәселелерді шешудің психологиялық негізделген құралдарын таңдай алады, өзінің іс-әрекеті мен тұлғааралық қатынастарын талдай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі коучинг технологиясы

    "Коучинг" ұғымы. Милтон Эриксонның бес негізгі қағидасы; коучинг әдістері; коучингтің басқа әдістерден айырмашылығы. оқытудағы коучингтің мақсаты, коучинг процесінің моделі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психикалық денсаулықтың алдын алу және өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу

    Meeting with students of 11 classes of secondary school named after S. Seifullin in the village Baktybay mental health Criteria. Factors of formation of suicidal behavior. Individual-typological features of people prone to suicidal behavior. Methods of prevention and psychological assistance to people prone to suicidal behavior.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оптика негіздері

    Геометриялық оптиканың негізгі ережелері мен заңдарын, оптикалық аспаптарды, интерференция және дифракция жарығының фотометриялық түсініктерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім берудегі тьютор

    OOP бар адамдарға инклюзивті білім берудің жалпы сипаттамасын, МДҰ-дағы инклюзивті процестердің ерекшеліктерін, OOP бар мектеп оқушыларына инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін, OOP бар балаларды инклюзиялау үшін арнайы жағдайлар жасауды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ тілі

    Пән маманның кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің түрлі аспектілерін іске асыруға мүмкіндік беретін кәсіби қазақ тілін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Физиканы оқыту әдістемесін зерттейтін пән. Ғылыми зерттеу әдістері. Пәнаралық байланыс түрлері. Оқыту әдістерінің жіктелуі. Білімді, іскерлікті және дағдыларды тексеру функциялары. Физикалық Есеп және оны шешу алгоритмдері. Физика курсының тақырыптарын ғылыми-әдістемелік талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Микромир заңдарын зерттейтін пән. Бор теориясын, сутегі атомын, корпускулалық-толқындық дуализмін қарастыру. Қатты дененің кванттық физикасының элементтері. Көпэлектронды атомдар құрылысының негіздері, мінездемелік рентгендік сәулеленудің сәулеленуі. Зееман әсерін зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Информатика пәнінен есептерді шешу практикумы

    Қазіргі заманғы информатиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін және оның құрылымын, негізгі категориялар, ұғымдар мен әдістер туралы, информатиканы оқыту теориясының рөлі мен орны туралы зерттейтін пән. Психологиялық-педагогикалық пәндер кешені болашақ информатика пәнінің бастауыш мектепте пропедевтикалық курсты тиімді оқытуға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атомдық физика

    Микромир заңдарының ерекшеліктерін зерттейтін пән. Бор теориясына, сутегі атомына, корпускулярлық-толқынды дуализмге негізделген кванттық түсініктердің дамуы. Қатты дененің кванттық физикасы. Рентгендік сәуле шығару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ядролық физика негіздері

    Ядролық-физикалық зерттеулердің негізгі заңдылықтарын, ядролық реакциялар түрлерін, ядролық сәулелену көздері мен детекторларын зерттейтін пән . Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент алған білімдерін практикалық іс-әрекетте қолдана алады, ядролық өзгерістердің нәтижелерін бағалау үшін есептеулер жүргізе алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Пән космологиядағы ғаламның құрылымын және жұлдыздар атмосферасының құрылымын түсіндіру үшін қолданылатын шекті және интегралды функцияларды шешудің негізгі теоремалары мен әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ядролық физика

    Атомда және атом ядросында болып жатқан үрдістерді, сәуле шығару принциптерін және энергияны атоммен сіңіру, Зат құрылысы моделінің негізгі заңдарын зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы Атом және ядролық физика саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдерін қолдана алады, сонымен қатар заттың құрылыс негіздерін түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика бойынша есептерді шешу практикумы

    Пән физикалық теорияларды оқу физикалық есептерін қою және шешу көзі ретінде зерттейді. Міндеттерді жіктеу.Физикалық есепті шешудің болжамды кезеңдері: физикалық, математикалық, шешімді талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Пән білім берудің жаһандану үдерісін, халықаралық және ұлттық стипендиялық бағдарламаларды, Қазақстан Республикасындағы аудармашыларды даярлауды, оқыту мазмұнын, біліктілік талаптарын, мамандануын, дайындық деңгейлерін зерттейді. Оқыту нәтижелеріне сүйене отырып, студент спикердің сөйлеу жоспарына сәйкес келетін негізгі құрылымдарды, құрылымды тілдің нормалары мен белгілі бір уақыт параметріне сәйкес толтыратын сөйлеу бірліктерін қалай құрастыруды біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Электродинамика және ТҚС

    Электрмагниттік өрісті зерттейтін пән (яғни, уақытқа байланысты айнымалы өрістер қарастырылады) және оның электр заряды бар денелермен өзара әрекеттесуі (электромагниттік өзара әрекеттесуі), электр және магнит құбылыстарының байланысы, электромагниттік сәулелену (әр түрлі жағдайларда, еркін және әр түрлі жағдайларда затпен өзара әрекеттесуі), электр тогы және оның электромагниттік өріспен өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физика есептерін шешу технологиясы

    Пән физика бойынша міндеттерді оқытудың технологиялары мен әдістемелерінің қазіргі мазмұнын зерделейді, физиканы, технологияларды оқытудың қазіргі және дәстүрлі әдістемелерін зерделейді. Пәнді оқу нәтижелері бойынша оқушы физикалық есептерді құрастыруға, шешуге, сондай-ақ физиканы оқытуда қолданылатын негізгі технологияларды білуге қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытудың ақпараттық технологиялары

    Пән қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды және оларды информатиканы оқытуда қолдану мүмкіндіктерін зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Информатиканы оқыту әдістемесін педагогикалық ғылым саласы ретінде оқытатын пән. Мектепте информатиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Жалпы білім беретін орта мектептегі үздіксіз информатика курсының құрылымы мен мазмұны. Информатика бойынша жалпы білім беру стандарты, мақсаты, негізгі функциялары және олардың компоненттері. Оқу жоспарлары, оқулықтар және оларға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ТҚС негіздері, электродинамика, кванттық физика

    Қозғалысты, механика заңдылықтарын және вакуумдағы жарық жылдамдығынан төмен, оның ішінде жарық жылдамдығына жақын қозғалыс жылдамдығындағы кеңістік-уақыттық қатынастарды сипаттайтын Теория (арнайы салыстырмалылық аясында Ньютонның классикалық механикасы төмен жылдамдыққа жақындау болып табылады).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау негіздері

    Теріс емес мүшелері бар сандық қатарларды зерттейтін пән. Белгісіздік қатарлар. Қатардағы туындылар. Функционалдық тізбектер және қатарлар. Біртекті қосылатын функционалдық қатарлардың белгілері мен қасиеттері. Қатарларды дифференциялау және интегралдау. Далалық қатарлар. Тейлор Қатары. Фурье Қатары. Функцияның Фурье қатарына ыдырауы. Фурье қатарының дифференциялануы және интегралдалуы. Фурье-Риман Қатары. Фурье Интегралы. Заттық сандар. Функциялар графиктерін құру. Шегі реттілігі. Бір айнымалының нақты фун

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Астрономия

    Пән ғаламның құрылымы туралы жалпы түсініктерді және ғарыштық денелер қозғалысының заңдылықтарын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы бақылау аппаратурасын қолдана отырып, ғарыш денелерін анықтау және түсіндіру үшін дағдыларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп экспериментінің техникасы

    Пән мектептегі физикалық эксперименттің түрлерін оқытады. Демонстрация жасау техникасы және өткізу бойынша негізгі әдістемелік талаптар. Көрсету және зертханалық жұмыстарды жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының нормалары. Қазіргі мектепте физика курсын оқытудағы эксперименталды әдістің дидактикалық, дамытушы және тәрбиелеуші рөлі. Демонстрациялардың, Зертханалық жұмыстардың, физикалық практикумның, эксперименттік есептердің маңызы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық жабдықтар және есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Пән физикалық жабдықпен жұмыс істеуге, физикалық экспериментті дайындауға және орындауға; физиканы оқытудың әдістемелік аспектілерін иеленуге, әртүрлі тақырыптар бойынша тапсырмалар, жаттығулар, тесттер құруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы физикалық жабдықты пайдалана отырып міндеттерді құрастыруға қабілетті

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект жүйелері

    Шик проблемасының философиялық аспектілері, шик-тің даму тарихы, шик-ті модельдеу мәселелері, зияткерлік басқару, шик-тің бір түрі ретінде сараптама жүйесі, ЭС-ті әзірлеу әдістемесі, білімді ұсыну модельдері, шешімдерді шығару және шик-тегі қарым-қатынас модельдері, анық емес жиындар, анық емес қатынастар, анық емес мәлімдемелер және жүйенің анық емес модельдері. Жүйелердің логикалық-лингвистикалық сипаттамасы, нейрондық желілерге кіріспе.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика бойынша есептерді шешу технологиясы

    Негізгі мектепте информатика есептерін шешу бойынша базалық курсты және жоғары сатыда Профильді курстарды оқытатын пән. Студенттің курсты табысты оқуы базаны құрайды, оның негізінде келешекте оның әдістемелік дайындығының міндеттері тиімді шешілуі мүмкін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    ОЖ негізгі негізгі базалық түсініктерді, процестерді басқару, жадыны басқару, енгізуді-шығаруды басқару, MS DOS операциялық жүйесі, Windows операциялық жүйесі, Unix операциялық жүйесі, компьютер және оның бағдарламалық қамтамасыз етілуі, ОЖ Алгоритмдеу және бағдарламалау, процессаралық өзара іс-қимылдың түрлері мен механизмдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нанотехнология

    Пән микро және наносистемалық техниканы зерттейді, оның мақсаты нанотехнологиялар мен наноматериалдарды қолдана отырып, миниатюралық жүйелер мен құрылғыларды дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы нанотехнологиялар негізінде жатқан негізгі іргелі ұғымдарды, заңдар мен теорияларды, нанотехнологиялардың эксперименттік негіздерін біледі, нақты наноматериалдар мен наноқұрылғыларды алудың негізгі әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кванттық механика

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы микробөлшектердің қозғалысын моделдеудің негізгі тәсілдері мен әдістерін және олардың вариативті параметрлерін анықтауды пайдалана алады. Есептерді шешу кезінде вариативті құрамдауышты, психфункцияны қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік

    Ақпараттық қауіпсіздіктің концептуалды моделін зерттейтін пән, ақпараттық қауіпсіздік стандарттарын шолу және салыстырмалы талдау, қауіпсіздіктің бұзылу себептерін зерттеу, қауіпсіздік саясаты түсінігі, компьютерлік жүйедегі қауіпсіз субъектілік өзара іс-қимыл моделі, қорғау механизмдерінің түйісуі, таратылған компьютерлік жүйедегі қауіпсіздік механизмдерін құру, қорғалған виртуалды желілерді құрудың қазіргі заманғы құралдары, ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізу тәсілдері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғау

    Ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын, ақпаратты қорғаудың техникалық, аппараттық және бағдарламалық құралдарын, стеганографияны, ақпаратты жасыру тәсілдері мен әдістерін, криптографиялық модельдерді, шифрлау алгоритмдерін, симметриялық және асимметриялық криптожүйелерді, аутентификация және пайдаланушыларды сәйкестендіру алгоритмдерін, желілердегі ақпаратты қорғауды, ақпаратты қорғау жүйелеріне қойылатын талаптарды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шредингердің қарғыс емес теориясы

    Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы классикалық көріністер негізінде кванттық механиканың есептерін интерпретациялау дағдылары мен білімін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық технологияларды қолдану арқылы физиканы оқыту теориясы

    Педагогикалық технологияларды зерттейтін пән: түсінігі және типологиясы. Оқытудың түсіндірмелі-иллюстрациялық технологиялары. Оқу қызметіндегі процессуалдық өзгерістер. Білімді толық меңгеру технологиясы. Түрлі деңгейлі оқыту технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы статистикалық механиканың және өрістің статистикалық теориясының негізгі тәсілдері мен әдістерін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зонд микроскопиясының негіздері

    Пән зондтық микроскопия негіздерін, құрылғының құрылымы мен жұмыс принциптерін, атомдық-күштік микроскопия әдісімен кескін алуды, жұмыс дағдыларын игеруді және эксперименттік нәтижелерді ұсынуды зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
  • Оқу-тәрбие процесінде инновациялық технологияларды, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін, білім алушылардың білімін, іскерлігін, құзыретін критериалды бағалауды қолдану, білім алушылардың өзіндік жобалау қызметін жүзеге асыру және жобалау қызметіне басшылық жасау, олимпиадалық даярлау.
  • Білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық ғылымның жетістіктеріне сәйкес физика, информатика, математика саласында ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Физика, информатика бойынша оқу-әдістемелік материалдар мен кешендер әзірлеу.
  • Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етумен, өзін-өзі көрсету мен кері байланысты жүзеге асырумен информатиканы, акт пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, оның ішінде педагогика мен информатикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, оқу процесінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиясын білуіне негізделген жанжалды жағдайларды шешуге қабілетті.
  • Әлемнің ғылыми бейнесін түсінуге және түсіндіруге, жалпы физика бойынша білім негізінде Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, жұмыста жер және ғарыш туралы ғылымдар саласындағы жобалық қызметтің перспективалық бағыттарын пайдалануға, сыни ойлау дағдыларын, ғылыми жаңалықтарды талдауды пайдалануға қабілетті..
  • Физика-математикалық пәндер саласындағы негізгі үрдістерді білу мен түсінуді көрсетуге, белгілі физиктердің көзқарасына талдау жүргізу кезінде дәлелдер әзірлеуге; дайындау үшін қажетті материалдарды өз бетінше зерделеу қабілеті мен қабілетіне ие болуға; физикалық пәндер саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті.
Top