Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02227 Философия в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты • Қазіргі философиялық және әлеуметтік-мәдени проблемалар кеңістігіндегі жақсы қалыптасқан гуманитарлық ғылымдар бойынша бакалаврларды, яғни философтарды, әлеуметтік және білім беру саласының талдаушылары мен менеджерлерді даярлауда әдістемелік қамтамасыз ету; • білім алушыларды тұлғалық және әлеуметтік жағынан дамытуға, білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қамтамасыз етуге, сондай-ақ білім беру үрдісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға және бәсекеге қабілетті халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары философтарды даярлау; • 5В020100- «Философия» мамандығы шеңберінде кәсіби білімді және тәжірибелік дағдыларды, қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеруді қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 242
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B032 Философия және этика
  • Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Түркі мемлекеттер тарихы пәні студенттерге өзінің төл тарихы мен мәдениетін, тарихи ерекшелігін ұғып білуді, сондай-ақ, жаһандану процесінде ұлттық болмысын сақтауда қажетті біліммен қаруландыруды мақсат етеді. Түркі халықтарының көне дәуірден бүгінге дейін тарихы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Сопылық ілімнің ерекшеліктері, Ясауидің өмірі мен ілімі, оның негізгі ұстанымдары; түркі халықтары тарихында және бүгінгі күндегі Ясауи ілімінің маңызы; Ясауидің нақыл-өсиеттері, адамның рухани-моральдық дамуына қатысты ойлары; Ясауи ілімінің қазақ дүниетанымындағы орны мен рөлі, маңызы туралы жүйелі рухани-танымдық білім беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік (Қазақ) тілі – (Деңгей 1)
    Несиелер: 5

    Түрік тіліндегі дыбыстар; қалыптасуы, артикуляциялық ерекшеліктері, сөздерде орналасу тәртібі, қызметтері және өзгерістерге ұшыраған әр түрлі жағдайы оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ата-түрік принциптері
    Несиелер: 3

    ХІХ ғасырдың соңы ХХ ғасырдың басында Осман империясының құлауы мен өз жалғасын тапқан түрік ұлтының тәуелсіздік үшін күресі және мемлекеттің құрушысы болған Мұстафа Кемал Ататүріктің принциптері осы пәннің басты мазмұны. Севр келісімін қабылдамаған түрік ұлтының басшысы ретінде 1923 жылы Мұстафа Кемал мемлекетке байланысты бірнеше принциптер ұстанады, пән осы принциптерді білімгерге түсіндіруді басты негізге алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта ғасыр және қайта өрлеу дәуірінің философиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән ортағасырлық батыс философиясының ерекшеліктері, негізгі өкілдері және мектептері туралы білім береді. Ортағасырлық философия - Батыс философиясының дамуының тарихи кезеңі, V-ден XIV ғасырды қамтитын кезең. Ол креационизм идеялары үшін теоцентристік көзқарастарымен сипатталады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік (Қазақ) тілі – (Деңгей 2)
    Несиелер: 5

    Түрік тілінің лексикасы, сөз құрылымы, сөздердің жасалу жолдары, жалғаулары мен жұрнақ түрлері туралы мәлімет беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Философия тарихы 1
    Несиелер: 4

    Бұл пән көне Үнді және Қытай философиясының ерекшеліктері, негізгі өкілдері және мектептері туралы білім береді. Үнді және Қытай елдерінің дүниетаным мәселелері қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Философиялық антропология
    Несиелер: 5

    Адам ғылыми білімнің объектісі ретінде. Адам проблемалары. Антропосоциогенез мәні. Адамның өмір мәні. Философиялық антропология кең мағынасында - адам табиғаты туралы философиялық ілім; тар мағынасында - XX ғасырдың бірінші жартысындағы Батыс философиясының бағытты, әр түрлі ғылыми деректерді пайдалану және түсіндіру арқылы адамның ілімі - психология, биология, этология, әлеуметтану және дін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сын теориялар
    Несиелер: 5

    Сын теориясы – жаңа заман қоғамының ғылыми теориялық дискуртың тәсілдері, үрдістері мен қоғам мен түрлі мәдениетті зерделеп сынайтын және тереңінен қарастыратын әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар білімі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық мәдениеттің философиялық өлшемдері
    Несиелер: 5

    ХХІ ғасыр – жаңа технология мен ақпараттандыру ғасыры. Ел өмірінің барлық салаларында компьютерлендіру процесі аяқталып, алдымызда келешек жас ұрпаққа компьютердің қыр-сырын терең меңгертіп, әлемдік білім кеңістігіне ену мақсаты тұр. Ел болашағы – білімді ұрпақта. Технологияның күн сайын үздіксіз дамып, өзгеріп, жаңарып жатқан ақпарат заманында өмір сүру – күрделі дайындықты талап етеді. Осындай ақпараттық кеңістікке баланы дайындау бүгінгі күні заман талабына айналып отыр. Студенттерді ақпараттық қоғамда өмір сүруге дайындау үшін оларды ойша ойлауға, талдау жасай білуге,коммуникативтік дағдыларын дамытуға, ақпараттық сауаттылық пен ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиелеу қажет, олардың әлемнің жүйелік-ақпараттық бейнесін, ақпараттық мәдениетін қалыптастыру және олардың өзін-өзі жетілдіре отырып, қызмет субъектісі деңгейіне көтеруін қамтамасыз ету керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі-ислам философиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән түркі-ислам философиясының негізгі өкілдері, ерекшеліктері және мектептері туралы білім береді. Түркі-ислам философиясының дүниетаным мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ философиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән Қазақ философиясының негізгі өкілдері, ерекшеліктері және мектептері туралы білім береді. Қазақ философиясының дүниетаным мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім философиясы
    Несиелер: 5

    Білім философиясы - педагогикалық қызмет пен білім беру, педагогикалық білімнің әдістемесі, жаңа білім беру жүйелерін жобалау және құру әдістері туралы философияның ғылыми бөлігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    ХХ-ХХІ ғасырларда экология әлемдік өркениеттің басты жаңалығы бола отырып, кез келген қоғамның, мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық және саяси жұйелерін дамытуда экологиялық танымды пайдаланбай жүргізу мүмкін емес болды. Сол себепті «Экология және тұрақты даму» пәнін оқыту дәстүрлі үрдіске айналды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі эпистемологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі уақытта бірқатар эпистемологиялық мәселелерді жаңа түсіну және қайта қалыптастыру, арнайы ғылымдармен, оның ішінде танымдық процестерді зерттейтін ғылымдармен жаңа қарым-қатынас орнату қажеттілігі туындады. Философияның мәнін өзі қалыптастыра отырып, соңғысы үнемі таным мен ойлаудың жаңа жолдары арқылы орныққан, эпистемология философия мен ғылымдағы жаңа жағдайға жауап бермей қалмайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениет және дін
    Несиелер: 5

    Мәдениеттің негізгі элементтерінің ең бастысы және осыған сәйкес басты атқаратын қызметі таным, яғни таңба – символдық элемент болып саналады. Дін мәдениеттің субстанциясы, ал мәдениет – діннің формасы. Діни мәдениет күрделі, кешенді құрылым болып саналады, қоғамдық жүйе ретіндегі діннің барлық аспектілері әлеуметтік-мәдени салада көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері мемлекет және құқық теориясының негізгі түсінігін және қағидаларын, сонымен қатар қазақстандық құқықтың жетекші салаларын енгізетін кешенді оқу пәні. Оқу курсында құқық саласының негізін қалыптастыратын құқықтық нормалар мен негізгі түсініктер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    «Еңбекті қорғау» пәні студенттерге мамандығы бойынша еңбек қатынастарына түскен кезде, өндірісте ҚР Еңбек заңдарымен көзделген еңбекті қорғау жөніндегі ережелер мен нормаларды, еңбекті қорғауды ұйымдастыруды, еңбекті қорғау саласындағы мемлекеттік басқару және бақылауды, қызметкерлердің еңбекті қорғау кепілдіктері, еңбек қызметіне байланысты жазатайым оқиғаларды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гуманитарлық (қоғамдық) ғылымдарының философиясының тарихы
    Несиелер: 4

    Гуманитарлық (қоғамдық) ғылымдар философиясының қалыптасу тарихы біріншіден, оның мазмұны мен мақсаттарының өзі негізделетін әлеуметтік философияның ерекшелігіне тәуелділігін (позитивизм, антипозитивизм, марксистік философия), екіншіден, зерттеудің негізгі проблематикасының тұрақты өзгеруіне, үшіншіден, оның ғылым әлеуметтануымен байланысына, төртіншіден, оның дамуына, ең алдымен әлеуметтік ғылымдар философиясы ретінде (әлеуметтік ғылымдар философиясы гуманитарлық ғылымдар философияс��нан жақсырақ әзірленген) көрсетеді. Қазіргі уақытта әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың тұжырымдамалық бірыңғай философиясы құрылмаған, өйткені оның даму процесі әлі аяқталмаған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    «Тіршілік қауіпсіздігі негіздері» курсында адамды төтенше жағдайлар кезінде қорғау жолдары қарастырылады. Оның негізгі себептеріне адамдардың өмір сүру ортасындағы кездесетін қауіп-қатерлерімен бірге еліміздің ата заңының негізгі мақсаты жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жобалар және процестерді басқару
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқарудың мәні және түсінігі, Жоба мақсаты. Жобалық және тұрақты қызмет: ұқсастығы және ерекшелігі. Жобаның фазалары және сатылары. Жобаны басқару қызметтері: жоспарлау, басқару, бақылау, ұйымдастыру, әкімшілік және басқа жалпы жүйелік қызметтері. Жобалардың классификациясы. Жобаны аяқтау процесі. Жобаны түзетуші іс-қимылы және тәжірибиесі. Жобаны аяқтау мерзімінің мәні және маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік философия
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты философиялық білімнің негізгі бөлімдерінің өзара байланысы кезінде өзінің тарихи дамуындағы және қазіргі күйінде әлемдік және отандық әлеуметтік-философиялық ой. тарихтағы әлеуметтік өмірдің заңдылықтары және олардың көрінісіндегі қазіргі шындықтар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Тұлғаның лидерлік қасиеттерінің дамуына ықпал ететін факторларды анықтап, ақпараттарды жинақтайды. Лидер болу туа біте ме, әлде тәжірибе арқасында қалыптаса ма деген сауалға жауап іздеуге тырысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәңгілік Ел
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік Ел» пәнінің іргелі мәселесі «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын ұлттық бағдарлама мәртебесіне дейін көтеріп, жаңартылатын әлемдегі ұғымдардың, қағидалардың және ұстанымдардың мән-мағынасын нақтылайды, әртүрлі көзқарастардың ауқымын қоғамдық сұранысқа орай үйлестіре отырып қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер бизнестегі кәсіби бағыттарды алады. Интернеттің кең ауқымын пайдалана отырып, халықаралық бизнес мектептерінің тәжірибесіне негізделген іскерлік және іскерлік жағдайларда кәсіпкерлік ойлауды дамытады. Студенттер кәсіпкерлік, жаһандық стартаптардың мәдениеті, стартаптардың заманауи мәдениеті, кәсіпкерлік пен инновацияның жаңа тенденциялары, салық салу, компанияның басқа құрылымы және оның жұмысы туралы, сондай-ақ кәсіпкерліктің бәсекелестік ортасы туралы білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Білімгерлерді кәсіпке баулиды, бағыт-бағдар береді. Ғаламтор мүмкіндіктерін кең ауқымда қолдана отырып, халықаралық бизнес мектептердің тәжірбиесіне сүйеніп бизнес кейспен, ойын түрінде кәсіпкерлік ойлауды дамытады. Білімгерлер әлемдегі кәсіпкерлік, стартап мәдениет, заманауи стартап мәдениеті, кәсіпкерлік пен инновацияның жаңа тенденциялары, салық, директор басқа да компания құрылымы және оның жұмысын танысады және кәсіпкерліктегі бәсекелестік орта туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Феноменология және герменевтика
    Несиелер: 4

    Феноменология - ХХ ғасырдың философия ең бастапқы және маңызды бағыттарының бірі. Герменевтикалық теориясының дамуына еңбегі зор неміс романтизміне тиесілі, осы ілімнің негізін салушы Ф.Шлейермахер болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Акмеология, жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері
    Несиелер: 5

    Акмеологияның негізгі ұғымдарымен таныстыру, олардың әлеуметтік педагог және өзін өзі тану мұғалімінің кәсіби қалыптасуы бағытындағы теориялық білімдерді меңгеруіне ықпал ету. Әлеуметтік педагогика және өзін өзі тану мамандарының әрекетін ұйымдастыру туралы білімдерін жинақтауға көмектесу. Таңдаған мамандық саласында олардың әлеуетті мүмкіндіктерін бағалау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыни және жүйелі ойлау
    Несиелер: 5

    Сыни ойлау бөлімі - дүниетанымдық ұғымдар мен категориялар арқылы адам өз өмірін қайта құруға талпынады деуге болады. Ол жеке адамның ғана емес, бүкіл қоғамның тыныс-тіршілігін сыни сараптан өткізеді, адам мен қоғамның ақиқатқа жету жолындағы қателіктерін жоюға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 4

    Қазіргі уақытта эстетика және этика әртараптандырылған ғылым болып табылады. Эстетикалық қызмет деген негізгі эстетикалық санаттар мен нысандарын талдау және сана, өнер нысандары мен жанрлары, философия, қарым-қатынас, ғылым, олардың тарихи дамуы, бүкіл мораль, дін, өнер техникасы және стильдер. Этиканың дамыған тұжырымдамасы: Мейірімділік, әділдік, достық, ынтымақтастық және әлеуметтік мекемелер мен қатынастар, тікелей моральдық даму

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Қазіргі саяси, экономикалық, күнделікті-тұрмыстық, қоғамдық-саяси, ғылыми және мәдени байланыс, барлық ғылым саласы мен мемлекеттік басқарушы органдардағы терминологиялық және арнайы лексиканы, сондай-ақ іскер хаттар жазысу ережелерін, шарттар мен келісім жасай білуге және іскерлік қарым-қатынаста сөйлеуге дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заманауи эстетика
    Несиелер: 5

    Қазіргі уақытта эстетика және этика әртараптандырылған ғылым болып табылады. Эстетикалық қызмет деген негізгі эстетикалық санаттар мен нысандарын талдау және сана, өнер нысандары мен жанрлары, философия, қарым-қатынас, ғылым, олардың тарихи дамуы, бүкіл мораль, дін, өнер техникасы және стильдер. Этиканың дамыған тұжырымдамасы: Мейірімділік, әділдік, достық, ынтымақтастық және әлеуметтік мекемелер мен қатынастар, тікелей моральдық даму

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлғааралық коммуникация психологиясы
    Несиелер: 5

    Психология ғылымының жалпы курсының әлеуметтік психология мен тіл психологиясында қарым-қатынас психологиясы деп аталатын арнайы саланың негізгі түсініктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латын графикасы және орфография
    Несиелер: 5

    Графика - жазуда қолданылатын таңбалардың жиынтығы, орфография – біркелкі жазуды қамтамасыз ететін ережелер жүйесі. «Латын графикасы және орфография» пәні латын негізді орфографияны үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 2

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес негіздері мазмұны мен түсінігін білуге, қоғамға қауіпті дәрежесін айыра білуге және олардың алдын алып, әшкерелеуде қолданылатын әдіс-тәсілдерді білікті пайдалануды оқып үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуразияшылдық философиясының методологиясы
    Несиелер: 5

    Еуразиялық теория бүгінгі таңда посткеңестік кеңістіктегі мемлекеттер үшін дамудың ең тартымды парадигмаларының бірі болып табылады. Оның батыс және шығыс даму үлгілерінің алдындағы артықшылығы оның Еуразия халықтарының эмпирикалық қалыптасқан мәдени бірлігіне сүйеніп, олардың рухани дүниесінің жақындығын көрсетеді, автохтондық ойдың даму өнімі болып табылады және осы жағдайларға байланысты дамудың балама үлгілеріне қарағанда, халықтарға жақын, олардың көпшілігінде ішкі қарсылық көрсетпейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәлелдеме теориясы және практикасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы логика, өмір нысандары, тілі, дүниетанымдық, адам тәжірибесіндегі өзгерістер. Философия бастауында жаңа ғылымдарының, бірқатары болды, сондықтан XX ғасырда философиялық сауалнама осы жаңа міндеттер мен теориялық қарарларды талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениет философиясы
    Несиелер: 5

    Мәдениет философиясы-бұл мәдениетті тұтастық ретінде қарастыратын философия бөлімі. Мәдениет философиясы төрт бағытта дамиды: бірінші бағытта ақыл-ойды жетілдіру мәселесі тұрғысынан мәдениетті қарау жүріп жатыр, мәдениет философиясындағы екінші бағыт ұжымдық қоғамдық өнім түрінде соңғысын көрсетеді, үшіншісі-тарих философиясында әзірленген тұжырымдама, төртіншісі-бір жақты және жеке тәсілдердің алуан түрлілігін біртұтас, тұтас құрылымда синтездеу мақсатын алға қойған көзқарасты дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Диалектика және ғылыми таным теориясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән танымның тарихи шығуын және дамуын қарастырады. Диалектика - шындықтың тұтастай дамуының ең жалпы, әмбебап заңдары, көне ғылымдардың бірі. Диалектика адамзат қоғамының тарихында ғылыми білімдер мен әлеуметтік практикасын қорыту нәтижесі болып табылады, әдістемелік негізі ретінде қызмет етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заман философиясы мен методологиясы және қоғам
    Несиелер: 5

    XIX ғ. ортасына қарай қалыптасқан философияны классикалық деп атайды. Бұл, философияның бұрынғы дамуымен салыстырғанда теориялық ойлардың қалыптасуындағы ең маңызды қадамдардың бірі еді. Бұл философияға тән сипаттардың бірі, ойлыақылға деген шексіз сенім. Классик — философтар рационалдық танымды, ғылымды алдағы уақыттары адамзаттың барлық мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін сенімді күш деп таныды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммуникативті әлемнің философиясы
    Несиелер: 5

    Коммуникативтік әлем түсінігі кем дегенде екі өзара іс-қимыл жасайтын, сөйлеуші және тұлғааралық қарым-қатынасқа түсетін субъектілердің интеракциясын көрсетеді. Бұл модельде тілге ерекше мән беріледі. Тек тілмен ғана өзара түсіністікке бағытталған әрекеттер пайда болады. Хабермастың әлеуметтанулық теориясының бастапқы кезеңі-біздің әлеуметтік қарым-қатынастарымыз: жұмыс, отбасы, достар бар "өмір әлемі" ұғымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Онтология және гносеология
    Несиелер: 5

    Бұл пән болмыстың түрлерін, онтология ұғымын, субстанция мәселесін зерттейді. Онтология - мәні туралы ілім; мүмкін болу теориясы; болмыстың іргелі принциптерін, оның ең жалпы сипаты мен санаты, құрылымы мен заңдылықтарын зерттейтін философия бөлімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Техника философиясы
    Несиелер: 5

    Техника философиясы-техниканың алғысебептерін зерттеу. Философияның осы бөлімінің негізін қалаушы Эрнст Капп "техника философиясының негізгі бағыттарын"жазған. Бұл ғылым тек ХХ ғасырда жүйелі зерттеу пәні болды. Техника философиясының әртүрлі аспектілері марксизмде, трансгуманизмде және басқа да бірқатар бағыттарда қарастырылады. Техника философиясының негізгі мәселелері: жасанды және табиғи интеллектінің айырмашылығы, техниканы бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми жазба
    Несиелер: 5

    Бұл курс ғылыми білім мен ғылыми әдістері жүйесінің көптүрлілігін зерттейді. Ғылыми әдіс - ғылыми және ғылыми-танымдық іс аясында объективті шындыққа білім арқылы қол жеткізетін нормативтік қағидаттар, тәсілдер мен әдістер жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өмір философиясы: құндылық және мәдени мәселелер
    Несиелер: 5

    Өмір философиясы — XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басындағы Германияда басым Даму алған Еуропалық философиядағы иррационалистік ағым. Философиядағы жаңа бағыттың негізгі тақырыбы тұтас және динамикалық дамып келе жатқан шындық ретінде интуитивті ойластырылған өмір болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарих философиясы
    Несиелер: 5

    Философия тарихын зерттеу болашақ философтың кәсіби білімін қалыптастыру үшін маңызды. Философияның пайда болуы, оның тарихымен, негізгі проблемаларымен, үрдістерімен және мектептерімен танысу, адамзаттың танымал ойшылдарының философиялық шығармаларымен танысу философиялық білім алудың алғышарты болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаңа заман философиясының тарихы
    Несиелер: 4

    Бұл пән 18 ғасыр философиясының ерекшеліктері, негізгі өкілдері және мектептері туралы білім береді. XVIII ғасырдың философиясы - ақыл философия, барлау, ғылыми ой болып табылады. Адам ақыл арқылы қоршаған әлемді түсінуге тырысады ғылыми білімді пайдалана отырып, шіркеу догмалар мен ортағасырлық схоластикаға қарсы болды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Саясат философиясы
    Несиелер: 5

    Саяси философия - саяси теорияның әдіснамалық, жалпы дүниетанымдық және құндылық негіздерін, яғни, саясат әлемін зерттейді. Саяси философия саясаттың рухани өлшемі мәселелерімен айналысады. Саяси философия пәнін үш түрлі топқа бөлуімізге болады: саяси құндылықтар, шынайы саясатты мораль, ірі қоғамдық топтар мүддесі түрғысынан бағалау; саясаттың терең негіздері, саяси-философиялық білімдер тиімді ізденістерге негізделеді; саясатты танудың құралдары мен тәсілдерін талдау саяси түсініктер мәнін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шәкәрім мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ философиясының ерекшелігі дәстүрлі түрде оның интровертивтік бағыты, адам экзистенциясы проблемасына бағдарлану, адам болмысының мағыналы негіздерін рухани іздеу болып табылады. Ұлттық философиялық сананың рухани бағдары қазақ философиялық ойының өкілі Шәкәрім Құдайбердиевтің шығармашылығында да көрініс тапты. Шәкәрім философиясының басты мәні-адам, ойшылдың рухани ізденістері мен ойлары осы мәселеге негізделеді. Философ адамның рухани мәні ретінде қалыптасу жолын іздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әл-Фараби мұрасы
    Несиелер: 5

    Әл-Фараби мұрасы-бұл антикалық және ислам мәдениетінің синтезі, мәдениетаралық қарым – қатынас пен диалогты жүзеге асыру, бұл - бірлік пен жаһандық синтез идеяларын теориялық тұрғыдан өрістету. Ортағасырлық ойшылдың шығармашылығы-түрлі мәдениеттер, философтар, тұлғалардың түрлі дүниетанымдық ұстанымдары арқылы және қарым-қатынасы арқылы жүзеге асырылатын мәдениет диалогының тарихи куәлігі, ол осындай диалогтың әмбебап тілін қалыптастыруға ықпал етті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес философиясы
    Несиелер: 5

    Бизнес философиясы - бұл экономикалық кәсіпкерліктің бөліктері болып табылатын қоғамдық-философиялық және әлеуметтік-мәдени, этикалық нормалармен байланысты мәселелер тобы. Бизнес философиясының мәні-индивидтің экономикалық іс-қимылының ең оңтайлы себептерін білу және қарастыру, қандай себеппен сұраққа жауап табуға тырысу, ол жалпы экономикалық жұмыс субъектісі не үшін, сондай-ақ оның жеке істерінің субъектісі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Неміс классикалық философиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән антикалық неміс классикалық философиясының ерекшеліктері, негізгі өкілдері және мектептері туралы білім береді. Неміс классикалық философиясы адамзаттық философиялық ой мен мәдениеттің дамуына елеулі қадамы болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Абай философиясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Руханилық - әлеуметтік-тарихи және мәдени дамудың барлық қиындықтарына қарамастан, ол сақтап қалған қазақ мәдениетінің аса маңызды ерекшелігі. Ұлттық философиялық сананың рухани бағдарлануы жиырмасыншы ғасырдың басында да, ең алдымен, Абай Құнанбаев сияқты қазақ философиялық-этикалық ойының белгілі тұлғасы шығармашылығында да сақталуда. Абай шығармаларының басты тақырыбы-адам, оның рухани әлемі және адамгершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Риторика
    Несиелер: 4

    Риторика - сөйлеу, көркем сөз ережелері, риторика және шешендік өнерді оқытатын филологиялық пән. Басқа филологиялық білімдер а арасындағы риториканың әдістемелік айырмашылықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кино философиясы
    Несиелер: 3

    Кино философиясы философия тұрғысынан фильмнің негізгі проблемаларын түсіну және білу үшін ұмтылады және эстетиканың қазіргі заманғы бір түрі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік эпистемология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік эпистемология- қоғам мен топтарда білім мен нанымның қызмет етуін және өндірістің әлеуметтік аспектілерін зерттейтін заманауи эпистемологияның бөлімі. "Әлеуметтік эпистемология" термині XX ғасырдың 70-ші жылдарында айналымға енді. Әлеуметтік эпистемология бірнеше философиялық және әлеуметтік-ғылыми тұжырымдамалардың синтезі болып табылады. Әлеуметтік эпистемология өзінің көпшілігінде білімнің барлық көздері әлеуметтік негізделенгенін айтады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылым философиясы: қалыптасуы мен дамуы
    Несиелер: 5

    Ғылым философиясы – философияның ғылымды адам іс-әрекетінің ерекше аясы әрі ұдайы дамудағы таным жүйесі ретінде қарастыратын бір саласы. Ғылыми танымды гносеология және методология тұрғыдан зерттеу тарихы әріден басталғанымен, Ғылыми философия 20 ғ-да ғана дербес пән ретінде қалыптаса бастады. Ең алғаш бұл термин О.Конт, Э.Литтре, Г.Спенсер, т.б. ғалымдар еңбектерінде қолданылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заман философиясы
    Несиелер: 5

    Замануи Европа философиясының философтары мен олардың философиялық ойларының жаңашылдығы. Философиялық-антропологиялық бағыт - адами субъективті зерттеулерге тартылған ғалымдар, мектептер мен ағымдардың көптігі үшін берілген жалпы атауы болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси аксиология
    Несиелер: 5

    Адам өмірінің негізгі санаттарын, жақсылық пен жамандықтың, әділдік пен әділетсіздік, бостандық пен еркіндік, теңдік және теңсіздіктің болмауымен байланысты саяси құндылықтарды зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күнделікті құрылымдағы адам философиясы
    Несиелер: 5

    Адамның туып өскен, тәрбиеленген қоғамы қандай болса, оның өзі де сондай болады. Дүниеде қанша адам болса, сонша мінез, сипат болады. Әр адам ең алдымен бүкіл адамзат қауымының мүшесі. Яғни онда шыққан нәсілінен, ұлтынан, табынан, жынысынан, туған жерінен тәуелсіз есті және тәрбиелі адамның барлығына ортақ адамзаттық қасиеттер болады. Оларға: қуану, қайығыру; балажандық, ананы сүю; махаббат; әділеттікті ұнату т.б. жатады. Адамның ақыл-ойы мен сезімі өте күрделі биологиялық – психологиялық - әлеуметтік құбылыс. Күшті сезім, зерде, яғни интеллекттің, еріктің араласқан түйіндері арқылы, әлеуметтік өлшем психологиялық қасиетке ұласады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 19 ғасыр философиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән 19 ғасыр философиясының ерекшеліктері, негізгі өкілдері және мектептері туралы білім береді. 19 ғасырдың философиясы әр түрлі философиялық үрдістерді қамтиды Оның ішінде: мектептер мен қайта өрлеу неміс философиясының романтизмі және идеализмі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және тарихи сананың қалыптасуы
    Несиелер: 3

    Ірі әлеуметтік күйзелістер дәуірінде әрдайым өткенге деген қызығушылық арта түсті. Дағдарыс құбылысы қоғамдық өмірдің барлық салаларында, күрделілігі перестроечных процестерді тудырды адамдардың бұрын-соңды болмаған қызығушылық тарихы. Өткенді ұғындыра отырып, олар елдің өткен жолын түсінуге, жағымсыз құбылыстардың көздерін табуға, қазіргісін түсінуге, болашаққа келешегін анықтауға ұмтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем мәдениетінің теориясы мен тарихы
    Несиелер: 3

    Әлем мәдениет тарихы негізгі мақсаты мен міндеті ол, әлем мәдениетінің тарихы туралы біртұтас ұғым қалыптастыру, әлем мәдениет тарихы курсы нақты материалдардың негізінде дүниежүзілік адамзат қоғамының қалыптасу процессі мен дамуын ашу, мәдениет ұғымының мәнін және маңызын ашу, әлемдік мәдениеттер туралы білім беру, әлем мәдениеттерінің пайда болуы және даму тарихын көрсету болып табылады. Жалпы мәдениет ұғымын мәдениеттану ілімі зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі медицина мен спорттың философиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Спорттық медицина, дене тәрбиесі мен спорттың денсаулыққа, дене дамуы мен организмінің функционалдық мүмкіндіктеріне әсерін зерттейтін медицинаның саласы. Спорттық медицинаның негізгі мақсаты - адамның үйлесімді дамуы, оның денсаулығын нығайту, жұмыс қабілетін арттыру, өмірдің белсенді кезеңін ұзарту үшін спорттың құралдары мен әдістерін тиімді пайдалануға себепші болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік компаративистика
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардан айырмашылығы гуманитарлық пәндер себептер мен салдарларды жүйелі салыстыруды қамтитын әдістерді пайдаланбайды. XX ғ. соңында "компаративистика" ұғымы орыс тілді әлеуметтік-гуманитарлық әдебиетте кеңінен таралған. Бұл ұғым салыстырмалы әлеуметтанудың проблемалық өрісін белгілеуге балама көзқарасты сипаттайды. Демек, оны социологияда қолдану шекарасы туралы сұрақ қоюға негіз бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дәстүр философиясы
    Несиелер: 5

    Дәстүр белгілі бір мәдени жетістіктердің мұрагерлік үдерістерін жаңартумен ұштастыруды, соның ішінде түбегейлі жаңасын құруды санайды. Кеңістіктік алшақтық, демек, қоғамдастықтардың (мәдени-діни, экономикалық, саяси) салыстырмалы түрде оқшауланған болуы философиялық ойлаудың тамаша дәстүрлерінің пайда болуына себепші болады. Бұл ретте кең ауқымды мәдени тұтастықтар (өркениеттер) дәстүрлерде үлкен айырмашылықтарды тудырмай алады. Компаративті философияның пәні уақыт ішінде емес, кеңістіктегі түрлі философиялық дәстүрлерді салы��тыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Оқу-танымдық БІЛІМІН ҚОЛДАНУ: білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады

  • Код ON2

    АҚПАРАТТЫ СЫНИ ОЙЛАУ АРҚЫЛЫ БАСҚАРУ: -ақпараттың артықшылықтары жазып көрсетеді -кемшіліктерін сыни көзқараспен бағалай анықтайды -ойлау, өзінің көзқарасын дәлелдей алу және жаңа шешімдер ұсына біледі

  • Код ON3

    АҚПАРАТТЫҚ КОММУ-НИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛО-ГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ: -заманауи ақпараттық технологияларды меңгеру -кәсіби салада қолдануға қабілетті -АКТ құралдарын өзінің кәсіби іс-әрекетіне сәйкес дәлдікпен басқарады

  • Код ON4

    Жеке тұлғалық. ӨЗІН-ӨЗІ ДАМЫТУ: -кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылу қабілеті -әлеуметтік ортада тұтас тұлғаны қалыптастыруға және жеке тұлғаның жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсете білу

  • Код ON5

    ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ: -өз уақытын тиімді ұйымдастыруға, жауапкершілікті өзіне қабылдауға -техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтауға, қоршаған ортаны қорғауға қабілетті

  • Код ON6

    ТОПТА ЖҰМЫС ЖАСАУ: -топта жұмыс істеуге қабілетті, жаңа шешімдер ұсына біледі - өз пікірін ұжым пікірімен ұштастыра талдайды, қақтығыстарды шешуге қабілетті

  • Код ON7

    ЭТИКА ЖӘНЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАР: -қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды біледі - кәсіптік қызметінде қолданады -өзге халықтардың мәдениетіне толерантты

  • Код ON8

    Коммуникативтік. ҚОҒАМ ЖӘНЕ КӘСІБИ ОРТАДА КОММУНИКАТИВТІ ДАҒДЫЛАРДЫ ҚОЛДАНУ: -ауызша және жазбаша сөйлеу әрекеттерін жүйелейді -сауатты, дәлелді және нақты қолдану

  • Код ON9

    Кәсіби. ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ЖӘНЕ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТ: НЕГІЗГІ ЖӘНЕ МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ПАЙДАЛАНУ МҮМКІНДІГІ - білімдік, ғылыми зерттеулік, ғылыми әдістемелік, қызметтерді жүзеге асыра білуі қажет -ресми құжаттар дайындау және іскерлік хат алмасу дағдыларына ие болу -өздерінің кәсіби қызметтерін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару, түрлі командалардың жұмысын ұйымдастыру

  • Код ON10

    ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ: ҒЫЛЫМИ АҚПАРАТТЫ ІЗДЕУ, ТАЛДАУ, ЖИНАҚТАУ ЖӘНЕ ЖҮЙЕЛЕУ, ЗЕРТТЕУ МАҚСАТТАРЫН БЕЛГІЛЕУ ЖӘНЕ ОЛАРҒА ҚОЛ ЖЕТКІЗУДІҢ ҮЗДІК ӘДІСТЕРІН ТАҢДАУ -оқу тәрбиелілік, мәдени бұқаралық жұмыстарды ұйымдастыра білуі қажет -заманауи философиялық зерттеулер әдістері мен әдістемесін игеру әлеуметтік салада, онтология және гносеология, «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы саласында жоғары кәсіби деңгейде тәуелсіз философиялық зерттеулер жүргізу мүмкіндігі - логикалық талдау және олардың семантикалық конструкцияларындағы ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу қабілеті

  • Код ON11

    АНАЛИТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС: КƏСІБИ БІЛІМДЕР НЕГІЗІНДЕ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ЖƏНЕ БАСҚА ДА МƏТІНДІ СЫНИ ТҮРДЕ ТАЛДАЙ БІЛУ ҚАБІЛЕТІ: -мемлекеттік және қоғамдық құрылымдарға көмек көрсете білуі керек - міндеттерді оңтайлы шешу үшін қажетті ақпаратты жіктеу және жүйелеу мүмкіндігі -ауызша және жазбаша нысанда, талдау тақырыбы бойынша негізгі идеялар мен ережелерді логикалық түрде білдіру қабілеті -шығармашылық қабілеті, инновациялық идеяларды қалыптастыру, тәуелсіз гипотезаларды дамыту

Top