Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01510 Биология в Астана халықаралық университеті

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі заманғы мәселелерге сәйкес білім берудегі педагогикалық менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру, педагогикалық менеджменттің тиімділігін анықтайтын факторларды ескеру, өз қызметінде педагогикалық менеджменттің халықаралық тәжірибесінде қабылданған кәсіби-этикалық нормаларды сақтау, күрделі жағдайларда жедел бағдарлану және қазіргі іскерлік коммуникациялардың түрлері мен нысандарын тиімді пайдалану, қойылған міндеттерге сәйкес тәрбие-білім беру процесінде әдістемелік құралдарды таңдау, этикалық және әдістемелік ережелерге сәйкес әдістемелік рәсімдер жүргізу, қызметті жоспарлау және ұйымдастыру нәтижелерін сипаттау.
  • қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілеті.
  • Стандартты емес жағдайларда ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдау және оларға жауапкершілік, еңбек ұжымдарындағы өзара іс-қимыл формаларын талдау, кадрларды іріктеу мақсатында кадр құрамымен жұмыс жүргізу және өндірістік процесті оңтайландыруға ықпал ететін психологиялық климат жасау, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындық; әртүрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, Ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті
  • Тірі жасушада болып жатқан биологиялық үрдістер мен заңдар, жасушалық үрдістер және жасушалық теорияның ғылым ретінде қалыптасу кезеңдері, микробиология және молекулярлық эволюция саласындағы теориялық мәселелер туралы білімді көрсетеді, популяциялық-түрлік деңгейде өсімдіктердің өмірлік нысандарын, түрлердің орта факторларына қатынасын, түрлердің географиялық сипаттамасын талдайды және биологияда картографиялау әдістерін қолданады. Биологиялық номенклатураның даму тарихын, өсімдіктер мен жануарлардың қазіргі номенклатурасының негізгі принциптерін, таксондар атауларының пайда болуының жалпы ережелерін түсіндіреді. Желілік технологиялар мен биоақпараттық деректер базасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты іздестіруді жүргізеді.
  • Қазіргі заманғы негізгі зертханалық (гистологиялық, молекулалық-биологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық, микробиологиялық, картографиялық) теориялық білім мен практикалық дағдыларды көрсету, молекулалық, жасушалық, тіндік, органалық, организмдік деңгейлерде адам және жануарлар ағзасының функциялары мен құрылымын зерттеу әдістерін, сондай-ақ осы әдістердің көмегімен алынған мәліметтерді өңдеу және түсіндіру тәсілдерін меңгеру., геоботаникалық және экологиялық Карталарды жобалау және құрастыру кезінде зерттеу деңгейлері мен картографиялау ауқымын ескере отырып, ақпараттық қамтамасыз ету тәсілдерін қолдану, зерттеу деңгейлері мен картографиялау ауқымын ескере отырып, биоэкологиялық Карталарды жобалау және құрастыру кезінде ақпараттық қамтамасыз ету тәсілдерін қолдану, теориялық білімді практикада қолдану.
  • Биологияда ақпараттық технологияларды сипаттау үшін қолданылатын ақпараттық биология және математикалық аппарат негіздерін білу, биоинформатика саласында теориялық зерттеулер жүргізу, заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдану, практикалық тапсырмаларды орындау кезінде алған білімдерін қолдану. Биологиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және беру кезінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану.
Top