Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01510 Биология в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты магистранттарда жалпы мәдени және кәсіби (жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару, сыни-сараптамалық, педагогикалық) құзыреттіліктерді қалыптастыру, ел заңнамасының талаптарына сәйкес оларды практикалық қызметте (жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару, сыни, сараптамалық, педагогикалық) жүзеге асыру дағдыларын дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар беру және оларды жүзеге асыру бойынша тәжірибелік дағдыларды үйрету. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: ғылым түсінігі, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің Мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Бұл пән басқарудың мазмұнын ашады, басқару туралы білім қалыптастырады, әртүрлі қызмет түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияда компьютерлік технологияларды қолдану
    Несиелер: 4

    "Биологиядағы компьютерлік технологиялар" пәнін игерудің мақсаты биологиямен қатар аралас салалардағы құбылыстарды зерттеу және сандық сипаттаумен байланысты ғылыми-зерттеу қызметіне дайындық болып табылады. Берілген пәнді меңгеру нәтижесінде математикалық статистика әдістерімен ақпаратты өңдеудің қазіргі заманғы компьютерлік технологиялары, деректерді талдау және үлгілеудің бағдарламалық құралдарымен жұмыс істеу дағдылары игерілуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер жамылғысы туралы заманауи ғылым
    Несиелер: 3

    Магистранттар өсімдіктерді зерттеудің Популяциялық-түрлік, биоценотикалық деңгейін және инфрақызыл деңгейін білуі тиіс. Студенттер Популяциялық-түрлік деңгейде өсімдіктердің тіршілік түрлерін, түрлердің орта факторларына қатынасын, түрлердің географиялық сипаттамасын, өсімдіктердің экологиялық-фитоценотикалық стратегиясын, популяциясын еске алады. Фитоценотикалық деңгейде өсімдік қоғамдастығы (фитоценоз), өсімдіктің белгілері, динамикасы және жіктелуі, фитоценология парадигмалары Жаңа позициялардан қарастырылады. Инфрақызыл деңгейде флоралар, өсімдіктер қарастырылады. Өсімдікті Браун-бл��нк әдісімен сипаттау мен топтастыруды және өсімд����ктің негізгі бірліктерін анықтауды, сондай-ақ экологиялық шкала бойынша қауымдастыққа баға беруді білуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологиялық номенклатураның принциптері
    Несиелер: 3

    Білім алушыда биологиялық номенклатура негіздері туралы білім жүйесін құру. Пәннің міндеттеріне қазіргі заманғы ботаникалық және зоологиялық номенклатураның қалыптасу тарихын зерделеу; ботаникалық және зоологиялық номенклатураның халықаралық кодекстерінің ережелерін меңгеру; мамандардың жалпы биологиялық мәдениетін арттыру кіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Психология ғылым ретінде. Ғылым жүйесінде психологияның орны мен міндеті. Оқу үрдісіндегі адам танымдық белсенділігінің психологиясы. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Қақтығыстар жағдайында оқу үдерісін басқару. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы. Болашақ кәсіби қызмет саласындағы қызметкердің кәсіби бағдарламасы мен психограммасы. Іс-әрекеттің психологиясы және танымдық үдерістер. Әрекет және бейімделу. Психология және жұмыс. Кәсіби қызмет сенімділігі мәселелері. Жеке тұлғаның психологиясы және тұлғааралық қарым-қатынас. Командадағы тұлғааралық қатынастардың психодиагностикасы. Менеджмент психологиясының негіздері. Менеджемент психологиясы. Болашақ кәсіби қызмет профилін ескере отырып, студенттердің, оқытушылардың және мамандардың психологиялық кеңес беруі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биоалуандылық және оны сақтау
    Несиелер: 3

    Магистранттарды биоалуантүрліліктің концептуалды негіздерімен, экожүйелер мен Биосфера туралы заманауи кешенді ғылым ретінде, теориялық және іс жүзінде маңызы бар ғылым ретінде қоршаған ортаны қорғаудың концептуалды негіздерімен таныстыру, тірі организмдердің қазіргі алуан түрлілігі туралы түсініктерді қалыптастыру, өзін-өзі реттеуге қабілетті күрделі көп компонентті экожүйелерді құрайтын тірі организмдердің ерекшеліктерін білу негізінде экологиялық дүниетанымды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасушаның молекулалық биологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны клетканың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуымен және макромолекулалардың күрделі өзара әрекет ету желісімен, олардың кешендерімен және тіршілік әрекеті процесіндегі клеткалық компартменттермен байланысты сұрақтардың барлық шеңберін қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы микробиология
    Несиелер: 3

    «Қолданбалы микробиология» пәнін оқытудың мақсаты магистранттарды микробиологиялық зерттеу әдістерімен және оларды қолданумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Тілді және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады, отандық, социомәдени және кәсіби салалардағы қарым-қатынас үшін жеткілікті ақпарат жасайды мәдениет; әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен сыйластықты тәрбиелеу, ортақ мәдениеттің көкжиегін және дамуын кеңейтеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық биология негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты магистранттарды Интернет арқылы қол жетімді биологиялық мәліметтердің байлығы мен алуан түрлерімен, қол жетімді ғаламтор бағдарламаларын қолдана отырып, олардың биоинформатикалық анализімен таныстыруға бағытталған. Курс аясында биология мен медицина бойынша негізгі мәліметтер базасы және биоинформатиканы талдау бағдарламалары егжей-тегжейлі талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу үрдісінің мазмұнын және мектепте және ЖОО-да инновациялық оқыту жағдайларын жобалау
    Несиелер: 3

    Болашақ мұғалімдерді мемлекеттік білім стандарттарына сәйкес келетін деңгейде негізгі білім беру бағдарламалары мен жоғары білімнің оқу жоспарларын орындауға дайындау; қазіргі білім беру технологияларын дамыту және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да білім беру процесін жобалау                                         
    Несиелер: 3

    Оқу жұмысының жоспары. МЖББС білім беру бағдарламаларын жобалаудың негізі ретінде. Болон процесі және оны Қазақстандағы жоғары білім жүйесінде енгізу. Университет оқытушысының кәсіби және педагогикалық қызметі және қазіргі студенттің тұлғасы. Қазіргі студенттің әлеуметтік-психологиялық портреті. Қазақстан Республикасындағы жоғары білімнің дамуының негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық зерттеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 3

    Магистранттарға қазіргі заманғы биологияның потенциалы, әдістемесі және құзіреттілігі, молекулалық биология, молекулярлық генетика және молекулалық биотехнологияның жетістіктері негізінде генетикалық түрлендірілген өнімдер мен организмдерді өндірудің және пайдаланудың жаңа технологиялары, сонымен қатар биология мен биологиялық диагностикада қолданылатын физика-химиялық зерттеулер әдістерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биожүйелердің молекулярлы эволюциясы
    Несиелер: 3

    Пән молекулалық эволюция теориясымен, тіршіліктің пайда болуының кейбір үлгілерімен, макромолекулалардың эволюциясын зерттеу әдістерімен, молекулалық коэволюцияның кейбір мәселелерімен байланысты барлық мәселелерді қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоэкологиялық картографиялау
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты - экологиялық картографиялау саласында іргелі білімді қалыптастыру. Экологиялық карталарды экологиялық картаға түсіру туралы жалпы түсінік, экологиялық карталарды жасауға арналған бастапқы материалдар, экологиялық карталарда көрсетілген қоршаған ортаның ластану көрсеткіштері, қазіргі заманғы компьютерлік техниканы пайдалана отырып экологиялық карталарды құру технологиясы қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    қазіргі заманғы мәселелерге сәйкес білім берудегі педагогикалық менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру, педагогикалық менеджменттің тиімділігін анықтайтын факторларды ескеру, өз қызметінде педагогикалық менеджменттің халықаралық тәжірибесінде қабылданған кәсіби-этикалық нормаларды сақтау, күрделі жағдайларда жедел бағдарлану және қазіргі іскерлік коммуникациялардың түрлері мен нысандарын тиімді пайдалану, қойылған міндеттерге сәйкес тәрбие-білім беру процесінде әдістемелік құралдарды таңдау, этикалық және әдістемелік ережелерге сәйкес әдістемелік рәсімдер жүргізу, қызметті жоспарлау және ұйымдастыру нәтижелерін сипаттау.

  • Код ON2

    қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілеті.

  • Код ON3

    Стандартты емес жағдайларда ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдау және оларға жауапкершілік, еңбек ұжымдарындағы өзара іс-қимыл формаларын талдау, кадрларды іріктеу мақсатында кадр құрамымен жұмыс жүргізу және өндірістік процесті оңтайландыруға ықпал ететін психологиялық климат жасау, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындық; әртүрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті.

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, Ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті

  • Код ON5

    Тірі жасушада болып жатқан биологиялық үрдістер мен заңдар, жасушалық үрдістер және жасушалық теорияның ғылым ретінде қалыптасу кезеңдері, микробиология және молекулярлық эволюция саласындағы теориялық мәселелер туралы білімді көрсетеді, популяциялық-түрлік деңгейде өсімдіктердің өмірлік нысандарын, түрлердің орта факторларына қатынасын, түрлердің географиялық сипаттамасын талдайды және биологияда картографиялау әдістерін қолданады. Биологиялық номенклатураның даму тарихын, өсімдіктер мен жануарлардың қазіргі номенклатурасының негізгі принциптерін, таксондар атауларының пайда болуының жалпы ережелерін түсіндіреді. Желілік технологиялар мен биоақпараттық деректер базасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты іздестіруді жүргізеді.

  • Код ON6

    Қазіргі заманғы негізгі зертханалық (гистологиялық, молекулалық-биологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық, микробиологиялық, картографиялық) теориялық білім мен практикалық дағдыларды көрсету, молекулалық, жасушалық, тіндік, органалық, организмдік деңгейлерде адам және жануарлар ағзасының функциялары мен құрылымын зерттеу әдістерін, сондай-ақ осы әдістердің көмегімен алынған мәліметтерді өңдеу және түсіндіру тәсілдерін меңгеру., геоботаникалық және экологиялық Карталарды жобалау және құрастыру кезінде зерттеу деңгейлері мен картографиялау ауқымын ескере отырып, ақпараттық қамтамасыз ету тәсілдерін қолдану, зерттеу деңгейлері мен картографиялау ауқымын ескере отырып, биоэкологиялық Карталарды жобалау және құрастыру кезінде ақпараттық қамтамасыз ету тәсілдерін қолдану, теориялық білімді практикада қолдану.

  • Код ON7

    Биологияда ақпараттық технологияларды сипаттау үшін қолданылатын ақпараттық биология және математикалық аппарат негіздерін білу, биоинформатика саласында теориялық зерттеулер жүргізу, заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдану, практикалық тапсырмаларды орындау кезінде алған білімдерін қолдану. Биологиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және беру кезінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану.

Top