Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M10103 Мейіргер ісі в Қарағанды медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы еңбек нарығында жоғары білікті мейірбикелік шеберлерді оқыту
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Психологиялық басқару
Жоғары мектеп педагогикасы
Тарих және философия ғылымы
Шет тілі (кәсіби)
МІ жобалық менеджмент
Мейіргерлік білім берудегі педагогика қағидасы және теориясы
Количественные и качественные методы исследования
Мейіргер ісіндгі және денсаулық сақтауда сандық жүйеге көшу және ақпаратты коммуникациялық технологиялар
Организация сестринского процесса
-
2 Оқу жылы
Социальная работа в сестринском деле
Уақытты басқару. Шешім қабылдау және бақылау
МІ дәлелді енгізу
Қиын науқас
Қаржылық жоспарлау және бюджеттеу
Операцияларды басқару
Кадрлық саясат және кадрлық жоспарлау
Медицинада денсаулық сақтау
Ғылыми зерттеулердің әдіснамалық басылымдары
Мейіргер ісіндегі ғылыми зерттеу әдістері және әдіснамасы
Оқыту нәтижелері
- Магистрант сәйкестендіруге, бағалауға және құрылымданған беруге қабілетті аргументтері. Магистрант және шығармашылық жолын анықтауға қабілетті маңыздылығы мен идеяларды үнемі жаңа идеяларды және маңыздылығын жұмысына байланысты шешім. Магистрант қабілеті бар өз сенімдері мен құндылықтар көрсету кәсіптік қызметімен байланысты.
- Магистрант біледі, қабілеті мен білімін толықтыру ретінде кәсіптік дағдыларын үнемі қамтамасыз ету және кеңейту. Магистрант және кәсіби қызметіне арналған қажетті білімдерді кеңейтеді және үздіксіз кәсіби білімін те-реңдетеді. Магистрант құндылығы бүкіл өмір бойы өз арналған оқыту арқылы көрсетеді. Магистрант интегралдау қабілетті білімдерді жаңа міндеттерді шешу үшін әр түрлі пәндердің кісілердің жеткізеді.
- Магистрант барлық мүдделі тараптармен бірлесіп шешім қабылдайды. Магистрант іске асырады және коммуникациялық стратегия және әдістемесін моральдық этикалық мәсе-лелер. Магистрант кәсіби қызметінде ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, түрлі ақпараттық және коммуни-кациялық технологиялар тиімді пайдаланады. Магистрант кәсіби этика қағидаттарын ұстанады.
- Магистрант пен түсіністік бикелігі және әдіснама бикелігі істі терең білім философия ғылым зерттеулер көрсетеді. Магистрант білім мен денсаулық сақтау саласындағы саясатты және қызмет көрсету дамыту мәселелері бойынша ұлттық пікірталастарда ие қатысады. Магистрант ғылыми, дәлел көздері туралы ақпарат синтез жасап жатыр, талдайды, олардың негізінде істі бикелігі пайдаланады және шешім қабылдайды. Ағымдағы күн ілгері кесіп-пішілмеген көзқарас қажет болған жағдайда оның өзгерістерге бикелігі практи-каға қарай магистрант көрсетеді және ықпал етеді.
- Магистрант жоспарлау, енгізу және бағалау үшін қажетті зерттеулер бикелігі дағдыларын көрсетеді. Магистрант бағалауды жүргізеді және пайдаланады бикелігі сапасын жақсарту үшін тым қиын зерттеулер іске асырылады. Магистрант шығарып жатыр бикелігі ісі мен ұлттық және халықаралық деңгейлерде зерттеушілер медици-налық апалармен жаңа білім саласындағы ынтымақтастық жасайды. Магистрант шетел тілін еркін меңгерген кәсіби деңгейде.
- Магистрант емдеу процестерін түсінеді және денсаулық сақтау ұйымдарында мейірбикелік қызметін үй-лестіреді. Магистрант сапа кепілдігі процестерін түсінеді, мейірбикелік процестердің сапасын бағалайды және да-мытады. Магистрант мейіргерлік іс үшін қаржылық жоспарлауды басқаруға қатысады. Денсаулық сақтауды стратегиялық жоспарлаумен магистранттар айналысады. Магистрант білімге ие және денсаулық сақтау саясаты мен қызметтерін дамыту туралы ұлттық талқылау-ларға қатысады
- Магистрант мейірбике ісі саласында педагогикалық процесті жақсы түсінеді. Магистрант оқытудағы заманауи технологиялар мен педагогикалық әдістерді қолданады. Магистрант команда мүшелерінің және студенттердің кәсіби өсуін қолдайды. Магистрант отандық және әлемдік ғылымның жай-күйі мен перспективаларын, сондай-ақ қаржыландыру көздерін пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу бағдарламаларын біріктіреді. Магистрант ұлттық және халықаралық деңгейде мейірбикелік білім беруді дамытуға қатысады.