Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10103 Мейіргер ісі в Қарағанды медицина университеті

  • Психологиялық басқару
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясының пәні мен әдістері. Психологиялық басқару теориясы. Менеджмент жүйесінде тұлғалық және оның әлеуеті. Еңбек мотивКөшбасшылық және көшбасшылық. Еңбекті басқару психологиясы. Жанжалды басқарудың психологиялық негіздері. Кәсіптік күйіп қалу және кәсіби деформация: тұжырымдама, диагностика, түзету және алдын алу әдістері. Шешімдер қабылдау психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Қазіргі әлемде және Қазақстан Республикасында жоғары білімнің дамуының негізгі бағыттары мен тенденциялары. Білім беру қызметінің мәні мен құрылымы. Тұлға және құзыреттілік, жоғары медициналық мектептегі мұғалімнің рөлі. Жоғары медициналық мектепте қазіргі заманғы білім беру технологиясы. Активті пішіндер және оқыту әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 5

    Бұл курс бағдарламасында студенттер ғылым философиясының негізгі мәселелеріне қатысты тақырыптар қарастырылады. Курс медицинадағы философиялық мәселелерге, сондай-ақ ғылымды дамытудың негізгі кезеңдеріне байланысты тақырыптарды талқылауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Бұл курс бағдарламасы академиялық ортада жұмыс істеу үшін қажетті шет тілінің білімі мен дағдыларын жақсартуға, шетелдік мамандармен қарым-қатынас жасауға, ғылыми еңбектерді жазуға және рецензияланатын журналдарда одан әрі жариялауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МІ жобалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқару негіздері. Жобаларды басқарудың ерекше түрі ретінде басқару. Жоба уақытын басқару. Жоба маркетингі. Жобаларды басқарудың ұйымдық құрылымы. Жоба командасын басқару. Жобаның қаржыларын басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейіргерлік білім берудегі педагогика қағидасы және теориясы
    Несиелер: 5

    Мейіргер ісі қазіргі әлемде және жоғары білімнің дамуының негізгі бағыттары мен тенденциялары. Білім беру қызметінің мәні мен құрылымы. Тұлға және құзыреттілік, жоғары медициналық мектептегі мұғалімнің рөлі. Жоғары медициналық мектепте қазіргі заманғы білім беру технологиясы. Активті пішіндер және оқыту әдістері. Білім сапасын басқару жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Количественные и качественные методы исследования
    Несиелер: 5

    статистическая методология как система приемов, способов, методов, направленных на изучение количественных закономерностей, проявляющихся во взаимосвязи с социально-экономическими явлениями, включает следующие этапы исследования: Организованная регистрация собранных фактов о массовых социально-экономических, общественных явлениях и процессах. Сводка и группировка статистических данных - это систематизация первичных данных по признакам, объединяющим в качественно однородные группы. Анализ совокупных данных, полученных в результате сводки и группировки, при этом используются обобщенные показатели: абсолютных, относительных и средних величин, п��казатели вариации, ряды динамики, анализ взаимосвязей и индексы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейіргер ісіндгі және денсаулық сақтауда сандық жүйеге көшу және ақпаратты коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән әр түрлі ақпарат көздеріне (электрондық, баспа, аспаптық, адами) және нақты нәтиже алуға бағытталған бірлескен қызмет құралдарына қол жеткізуге арналған арнайы бағдарламалық-техникалық құралдарды пайдалана отырып, мейірбике ісіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологияларға үйрететін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Организация сестринского процесса
    Несиелер: 5

    Мейіргер қызметті жүйелендіруге, мейіргер істің аса маңызды феноменін түсіндіруге үйрету. Қазіргі зерттеушілер Ф. Найтингейл жұмыстарын мейіргер істің алғашқы теориялық тұжы-рымдамалық моделі ретінде қарастырады. Мейіргер істі тәжірибелік қолданбалы ғы-лым ретінде қарастыру, күту-мен байланысты типтік жағдайларды түсіндіруге көмектесу, әсіресе стратегия мен іс-қимыл тактикасын таңдау бөлігінде қажетті ме-дициналық ақпаратты ұсыну. Мейіргер ісі теориясының нақты құрылымы, бір мағы-налы түсінілетін терминоло-гиялық аппарат, элементтер арасындағы нақты болжамды байланыстар, ғылыми зерттеу әдістеріне негізделген, тек объективті ақпаратты пайда-ланатын мейіргер ісі филосо-фиясы бар екенін ескере оты-рып, мейіргер ісін ғылыми пән ретінде дамыту қажеттілігін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Социальная работа в сестринском деле
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Уақытты басқару. Шешім қабылдау және бақылау
    Несиелер: 5

    Магистранттарды құрастырудың негізгі принциптері мен шарттарын, басшының жұмыс уақытын басқару мәселелерін түсінуді үйрету. оны жоспарлау және бақылау. Уақытша ресурстарды басқару, жеке тиімділігін арттыру үшін қажетті құзыреттілікті игеру, уақытты тиімді пайдалану және ұйымдастыру саласында құралдарды игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • МІ дәлелді енгізу
    Несиелер: 5

    Мейірбикелік іс маманына дәлелді медицинаның деректер қорын пайдалана отырып, медициналық ақпаратты іздеу және одан әрі практикалық қызметте тиімді пайдалану үшін медициналық ақпаратты сын тұрғысынан бағалау қабілетін дайындау және қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қиын науқас
    Несиелер: 3

    Қақтығыстар типологиясы. Жанжалдың құрылымы, қызметі. Жанжал психологиясы. Жанжалды зерттеу әдістері. Қақтығыс жағдайында стратегияларды жүргізу. Жанжалдарды шешу. Медиация институтының даму келешегі. Медицинадағы медиация туралы халықаралық және ұлттық құжаттар. Медитацияның тәртібі мен технологиясы. Медиацияның түрлері, модельдері мен стильдері. Классикалық медиациядағы техникалар мен әдістер. Медициналық медиацияның ерекшелігі. Денсаулық сақтау саласындағы медиацияның пайдасы. Медицинадағы медиатордың міндеттері мен міндеттері. Денсаулық сақтау саласындағы медиатордың қатысуымен дауларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржылық жоспарлау және бюджеттеу
    Несиелер: 5

    Негізгі жоспарлы құжаты болып табылады, онда анықталады медициналық көмектің түрлері мен көлемі, тегін ұсынылатын халыққа Бағдарламасы болып табылады, мемлекеттік кепілдіктер көрсету ҚР азаматтарына тегін медициналық көмек (бұдан әрі – Бағдарлама), ол жыл сайын ҚР Үкіметі бекітеді. Оған сәйкес жыл сайын ҚР субъектілері деңгейінде Қазақстан Республикасының халқын тегін медициналық көмекпен қамтамасыз ету бойынша Мемлекеттік тапсырыстар негізінде әзірленетін аумақтық бағдарламалар бекітіледі. ҚР субъектісінің Денсаулық сақтау жүйесін қаржылық жоспарлаудың негізгі принципі мемлекет халыққа ұсынатын тегін медициналық көмек көлемінің және оны қамтамасыз ету үшін бөлінетін қаржы ресурстарының сәйкестігі болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Операцияларды басқару
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік медицина және денсаулық сақтау ұйымының теориялық негіздері; Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау және денсаулық сақтауды дамыту тұжырымдамасы; басқарудың пәні мен әдістері; ұйымдастырушылық және әкімшілік әдістер; саланы реформалау принциптері; ақпараттық технологиялар; нарықтық экономикадағы денсаулық сақтауды қаржыландыру механизмі; қызметкерлермен жұмыс ұйымдастыру; жетекші кадрлар мен резервті іріктеу және дайындау бойынша жұмысты ұйымдастыру; Басшының заманауи талаптары. Денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг негіздері; медициналық қызметтің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздері, медицина қызметкерлерінің кәсіби құқықтары мен міндеттері; медициналық этиканың негіздері және деонтология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кадрлық саясат және кадрлық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бұл тәртіп рыноктағы өткір бәсекелестік жағдайында кәсіпорын сауатты персоналды сақтау мақсатында сапалы кадрлық саясатты жүргізуі қажет. Бәсекеге қабілетті кәсіпорын құру әрдайым кәсіпорында жұмыс істейтін адамдармен байланысты. Кәсіпорынның мүмкіндіктерін ұйымдастыру басқарудың жаңа әдістерінен тұрады және нақты адамдарға, біліміне, құзыреттілігіне, біліктілігіне, тәртібіне, мотивациясына, мәселелерді шешу қабілетіне байланысты. Магистранттарда халыққа медициналық көмек көрсету сапасын бақылау мен басқарудың жаңа стандарттарын енгізуді және денсаулық сақтау саласын басқарудың тиімділігін арттыруды қамтамасыз ететін өзекті, теориялық және практикалық мәселелерді зерделеуді болжайды.  

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медицинада денсаулық сақтау
    Несиелер: 3

    Типология, құрылым, қақтығыс функциялары. Жанжал психологиясы. Қақтығыс кезінде стратегияны жүргізу. Медиация институтын дамыту келешегі. Медиациядағы медиация бойынша халықаралық және ұлттық құжаттар. Процедура мен технология, түрлері, модельдері және медиация стилі. Классикалық медиациядағы техника және техника. Медициналық медиация ерекшелігі. Денсаулық сақтау саласындағы медиацияның пайдасы. Медиатор медицинадағы міндеттері мен міндеттері. Медиатордың денсаулығына қатысты дауларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамалық басылымдары
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы мейірбикелік істі дамыту үшін қазіргі заманғы мейірбикелік іс теорияларын тәжірибелік қызметте пайдалану маңызды болып табылады. Жалпы мейірбикелік іс немесе оның белгілі бір саласы туралы жазбаша баяндау маңызды. Бұл пән мейірбикелік істі дамытуға арналған ғылыми зерттеулер мен тәжірибелік қызметті ашатын жарияланымдардың әдіснамасын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейіргер ісіндегі ғылыми зерттеу әдістері және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Халықтың денсаулығын зерттеуге және денсаулық сақтау жүйесінің (мекемелерінің) қызметіне қатысты мейірбикелік істе зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге үйрету. Компьютерлік статистикалық бағдарламаларды қолдана отырып, мейірбикелік іс саласында шешімдер қабылдау үшін олардың нәтижелерін интерпретациялау, статистикалық әдістерді дұрыс таңдау және қолдану принциптерін, деректерді статистикалық талдаудың білімін, дағдылары мен іскерліктерін меңгеру. Экономикалық, әкімшілік және ұйымдастырушылық құзыреттерді қоса алғанда, ұйымдастырушылық-Медициналық технологиялар мен басқару процестерінің білімі мен іскерліктері бар маманды д��йындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Магистрант сәйкестендіруге, бағалауға және құрылымданған беруге қабілетті аргументтері. Магистрант және шығармашылық жолын анықтауға қабілетті маңыздылығы мен идеяларды үнемі жаңа идеяларды және маңыздылығын жұмысына байланысты шешім. Магистрант қабілеті бар өз сенімдері мен құндылықтар көрсету кәсіптік қызметімен байланысты.

  • Код ON2

    Магистрант біледі, қабілеті мен білімін толықтыру ретінде кәсіптік дағдыларын үнемі қамтамасыз ету және кеңейту. Магистрант және кәсіби қызметіне арналған қажетті білімдерді кеңейтеді және үздіксіз кәсіби білімін те-реңдетеді. Магистрант құндылығы бүкіл өмір бойы өз арналған оқыту арқылы көрсетеді. Магистрант интегралдау қабілетті білімдерді жаңа міндеттерді шешу үшін әр түрлі пәндердің кісілердің жеткізеді.

  • Код ON3

    Магистрант барлық мүдделі тараптармен бірлесіп шешім қабылдайды. Магистрант іске асырады және коммуникациялық стратегия және әдістемесін моральдық этикалық мәсе-лелер. Магистрант кәсіби қызметінде ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, түрлі ақпараттық және коммуни-кациялық технологиялар тиімді пайдаланады. Магистрант кәсіби этика қағидаттарын ұстанады.

  • Код ON4

    Магистрант пен түсіністік бикелігі және әдіснама бикелігі істі терең білім философия ғылым зерттеулер көрсетеді. Магистрант білім мен денсаулық сақтау саласындағы саясатты және қызмет көрсету дамыту мәселелері бойынша ұлттық пікірталастарда ие қатысады. Магистрант ғылыми, дәлел көздері туралы ақпарат синтез жасап жатыр, талдайды, олардың негізінде істі бикелігі пайдаланады және шешім қабылдайды. Ағымдағы күн ілгері кесіп-пішілмеген көзқарас қажет болған жағдайда оның өзгерістерге бикелігі практи-каға қарай магистрант көрсетеді және ықпал етеді.

  • Код ON5

    Магистрант жоспарлау, енгізу және бағалау үшін қажетті зерттеулер бикелігі дағдыларын көрсетеді. Магистрант бағалауды жүргізеді және пайдаланады бикелігі сапасын жақсарту үшін тым қиын зерттеулер іске асырылады. Магистрант шығарып жатыр бикелігі ісі мен ұлттық және халықаралық деңгейлерде зерттеушілер медици-налық апалармен жаңа білім саласындағы ынтымақтастық жасайды. Магистрант шетел тілін еркін меңгерген кәсіби деңгейде.

  • Код ON6

    Магистрант емдеу процестерін түсінеді және денсаулық сақтау ұйымдарында мейірбикелік қызметін үй-лестіреді. Магистрант сапа кепілдігі процестерін түсінеді, мейірбикелік процестердің сапасын бағалайды және да-мытады. Магистрант мейіргерлік іс үшін қаржылық жоспарлауды басқаруға қатысады. Денсаулық сақтауды стратегиялық жоспарлаумен магистранттар айналысады. Магистрант білімге ие және денсаулық сақтау саясаты мен қызметтерін дамыту туралы ұлттық талқылау-ларға қатысады

  • Код ON7

    Магистрант мейірбике ісі саласында педагогикалық процесті жақсы түсінеді. Магистрант оқытудағы заманауи технологиялар мен педагогикалық әдістерді қолданады. Магистрант команда мүшелерінің және студенттердің кәсіби өсуін қолдайды. Магистрант отандық және әлемдік ғылымның жай-күйі мен перспективаларын, сондай-ақ қаржыландыру көздерін пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу бағдарламаларын біріктіреді. Магистрант ұлттық және халықаралық деңгейде мейірбикелік білім беруді дамытуға қатысады.

Top