7M10103 Мейірбике ісі в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Мейіргер ісі» білім беру бағдарламасы бойынша магистратурада білім алудың негізгі мақсаты - медициналық көмек, мейірбике ісі саласындағы қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын, медицинада, ғылым мен практикада озық инновациялық технологияларды қолдана және дамыта алатын, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін қолдана алатын, білікті мамандарды даярлау. мейірбикелік менеджмент және денсаулық сақтау жүйесінің өзгеретін жағдайларына бейімделуге дайын, оны қолдану өмір бойы оқу процесін пайдалану.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән аясында ғылымның пайда болуы және оның дамуының негізгі кезеңдері, философиялық білімнің бір саласы ретіндегі ғылымның әдіснамасы зерттеледі. Ол ғылыми білімнің құрылымын, ғылым динамикасын зерттеуді көздейді. Мазмұнда ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері мен медицина ғылымының әдістемесінің ерекшеліктері де берілген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейірбекелік істің жобалық менеджменті
Мейірбике ісіндегі жобаның түсінігі мен мәні. "Жоба" терминінің анықтамасы. Идеяны қалыптастыру және жоба тұжырымдамасын әзірлеу. Жобаны басқарудың дамуын анықтайтын факторлар мен алғышарттар. Жобаларды басқару әдістері. Жобаның өмірлік циклі. Жобалардың түрлері. Мақсаты, жобаны жоспарлау стратегиясы. Жоба түрлері. Жобаның ортасы. Жобаға қатысушылар. Жоспарлау процестері, олардың орны және Жобаны басқару процестерінің рөлі. Жобаны басқарудағы менеджердің рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейірбикелік ісінде зерттеу әдістері мен әдістемесі
Мейіргер ғылымының әдістемелік негіздері. Мейіргерлік зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптері. Мейіргер ісіндегі зерттеу процесі. Ғылыми зерттеудің сандық және сапалық әдістері. Мейіргер ісі зерттеулеріндегі мәліметтердің сапалық және сандық талдауы. Жарамдылық және сенімділік. Мейіргер ісі ғылымындағы зерттеу этикасы. Денсаулық сақтау және мейіргер ісі ғылымындағы жобаның мақсаты, міндеттері және объектілері. Зерттеудің дизайны және әдістері. Ғылыми жобаның құрылымы, ғылыми жобаның кезеңдерін сипаттау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клиникалық эпидемиология
Эпидемиологиялық зерттеу әдістері. Эпидемиологиялық зерттеулердің этикалық аспектілері. Скринингтің эпидемиологиялық аспектілері. Эпидемиологиядағы себеп-салдарлық байланыстар. Сандық эпидемиология. Шешім қабылдауды талдау. Эпидемиологиялық тексеру. Эпидемияға қарсы қызметтің мазмұны және оны ұйымдастыру негіздері. Профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралар. Дәлелді медицинаның негізгі түсініктері мен принциптері. Медициналық ақпаратты іздеу әдістемесі, сенімді көздер мен ресурстар. Медициналық ақпараттың әртүрлі көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктері. Дәлелді медицина тұрғысынан медициналық басылымдарды талдау. Дәлелді медицинадағы зерттеу иерархиясы. Зерттеу дизайны.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейірбике ісіне дәлелді медицина негіздерін енгізу
Клиникалық эпидемиологияның принциптері мен әдістері. Клиникалық тәжірибеде дәлелді медицина мен дәлелді мейірбикелік практиканың орны. Мейірбике научных саласындағы ғылыми зерттеулердің дизайны. Мейірбике области саласындағы ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Дәстүрлі дәлелдер иерархиясы. Мейірбике ісіндегі зерттеулерді жоспарлау. Дәлелді медицинаның бес кезеңі. Интернеттен және электронды мәліметтер базасынан ақпарат іздеу. Медициналық ақпаратты сыни талдау. Agree жүйесі арқылы клиникалық нұсқаулардың сапасын бағалау. Медициналық аудит. Мейірбикенің медициналық көмектің сапасын жақсартудағы рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару модельдері. Көшбасшылық теориялары. Ұйымдастырушылық мәдениет. Басқарушылық байланыс. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының әлеуметтік жауапкершілігі. Кәсіби бейімделу. Коммуникативті құзыреттілік. Коммуникативті құзыреттілік деңгейлері. Қызметкерлерді ынталандыру теориялары. Ұйымдағы стресс. Эмоционалды күйіп қалу. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Ұйымның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәнді оқу барысында мамандық бойынша мәтіндерді кіріспе, іздеу, оқу және оқу дағдыларын қалыптастыру сияқты мәселелер қарастырылады; диалогтік, монологтық сөйлеу, қорытындылау дағдыларын дамыту. Пәннің соңында магистранттар мамандық бойынша әңгіме жүргізе алады; ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән педагогикалық ғылымды және оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеуді; жоғары кәсіптік білім берудің жаңа моделі мен кредиттік оқыту жүйесі қарастырылады. Пәннің мазмұнына жоғары оқу орындарының дидактикасы, оқу процесін басқару; жоғары оқу орындарын оқытудың әдістері мен формалары. Педагогикалық технологиялар мен инновациялық белсенді оқыту әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қолданбалы биостатистика
Биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде статистикалық бағдарламалар, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау, дисперсиялық талдау, құбылыстар динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес критерийлерді қолдану, ғылыми мақалалар жариялау, тұрғындар денсаулығының статистикасы. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау.Статистикалық модельдеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейірбикелік білім берудегі педагогика теориясы мен принциптері
Мейірбикелік білім берудің педагогикалық негіздері. Оқыту модельдері мен принциптері. Білім беру диагностикасы-педагогикалық бақылау және өзін-өзі бақылау. Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсіл принциптері. Оқыту әдістері және оқу процесін ұйымдастыру формалары. Коммуникативтік құзыреттілік дағдылары. Студенттік ұжымның білім берудегі рөлі. Бірлескен қызмет оқытудағы диалогтың негізі ретінде. Оқытушының сабақтағы шеберлігі. Оқытушы мен студенттердің қарым-қатынас мәдениеті
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-да оқыту әдіснамасы
Медициналық білім берудің міндеттері. Проблемалық-бағытталған оқыту.Объективті құрылымдалған клиникалық емтихан (ОҚКЕ). Медициналық білім беру міндеттері. Сабақ беру әдістері. Жеке білім беру траекториясын әзірлеу . Проблемалық-бағытталған оқыту. Шағын топтарда жұмыс істеу ережелері мен әдістері. Топтың проблемалық мүшелері. Жобалық-бағытталған оқыту. Командалық-бағытталған оқыту. Зерттеулерге негізделген оқыту. Білімді, дағдыларды, қарым-қатынасты, құзыреттілікті және практикалық орындауды бағалау әдістері. Объективті құрылымдалған клиникалық емтихан (ОҚКЕ).Стандартталған пациент. Ересектерді оқыту ерекшеліктері. Өз бетінше оқып-үйрену.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биостатистика
Пәннің мазмұны келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: статистикалық жиынтықтарды салыстыру, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау және дисперсияны талдау. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және статистикалық модельдеу мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ құбылыстардың динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес критерийлер, халық денсаулығының статистикасы зерттеледі. Магистранттар биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу үшін статистикалық бағдарламаларды өз бетінше пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейірбекелік істің заманауи дамуының парадигмалар
"Парадигма", "ғылыми парадигма"ұғымы мен мәні. Зерттеу модельдерін анықтауға арналған заманауи парадигмалар. Томас Кунның Тұжырымдамасы. "Метапарадигма"түсінігі мен мәні. Мейірбикелік күтім парадигмалары. Мейірбике ісіндегі басым парадигмалар. Маргарет Ньюман Теориясы. Парадигмалардың жіктелуі. Мінез-құлық, интерактивті, жүйелі, эволюциялық парадигмалардың төрт категориясы. Эмпирикалық парадигма. Интерпретациялық парадигма. Сыни парадигма. Мейірбике ісіндегі дәлелді медицина.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі кездегі мейірбекелік іс бағыттары
"Тенденция"түсінігі мен мәні. Мейірбике ісінің негізгі модельдері. ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің Нормативтік-құқықтық актілері. Хильдегард Пеплау психодинамикалық күтім теориясы. Мейірбике ісінің негізгі тұжырымдамалары. Денсаулық туралы түсінік. Мейірбике Модель моделі Ф. Найтингейл. Мейірбике теории теориясының дамуының негізгі кезеңдерінің периодизациясы және хронологиясы. Мейірбике процесінде медициналық құжаттаманы жүргізудің маңыздылығының себептері. Мейірбике ісінің халықаралық стандарттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейірбекелік істің заманауи теориясы мен концепциялары
"Мейірбике концеп тұжырымдамасының", "мейірбике Теории теориясының"түсінігі, мәні. Күтімнің заманауи тұжырымдамалары. Унитарлық адамдар теориясы. Уокер мен Авант ұсынған тұжырымдамалық талдау. Роджерс жасаған тұжырымдамаларды талдаудың эволюциялық әдістері. Тұжырымдамалар дерексіз (қамқорлық, құрмет, ынтымақтастық). Мадлен Лейнингер "мәдениетаралық мейірбике деятельность". Тұжырымдамалар салыстырмалы түрде нақты (қызба, ауырсыну, шаршау). Патрисия Беннер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау және мейірбике ісіндегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар және цифрландыру
Пән Негізгі әдістермен және құралдармен, сондай-ақ медицина саласындағы ақпараттық жүйелерді құру қағидаттарымен, медицина саласының ақпараттық ресурстарымен танысуға; медициналық ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимыл тәсілдері мен құралдарын зерделеу кезінде есептеу техникасы мен жаңа ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы құралдарын пайдалануға; пәндік саласы медицина болып табылатын Ақпараттық жүйелерді жобалау, әзірлеу және тестілеу дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеуді жариялау әдістемесі
Ғылыми басылымдардың түрлері. Ғылыми мәтіндерге сыни талдау жасау. Ғылыми мәтіннің қасиеттері. Презентацияларды құру және презентацияларды ұсыну ережелері мен принциптері. Ғылыми мақала мен дипломдық жұмыспен жұмыс істеудің негізгі кезеңдері Библиография, жобалаудың негізгі процедуралары. Дәйексөз. Әсер етуші факторлар туралы түсінік. Хирш индексі. Шетелдік басылымдардағы басылымдарды пішімдеу бойынша негізгі ұсыныстар. Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің сапасы мен ашықтығын арттыру желісі (EQUATOR) ( http://www.equator-network.org/ ).text.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулерде дәлелді мейіргерлік тәжірибені қолдана отырып, зерттеулердің пәнаралық сипатын білу мен түсінуді көрсетеді
- Мейіргер ісі саласындағы ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды меңгереді
- Ғылыми көзқарастарға негізделген мейіргер ісі саласындағы мәселелерді шешуге және тәжірибеде кәсіби білім мен дағдыларды үздіксіз жетілдіруді жүзеге асыруға қабілетті.
- Мейіргерлік салада саясат пен стратегияны әзірлеу үшін ғылыми ақпаратты пайдаланады.
- Денсаулық сақтау саласындағы сараптама саласындағы мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық және анық жеткізеді.
- Мейіргер ісі саласындағы ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктерін пайдалана отырып, денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік құқықтық актілері, стандарттары негізінде өзінің кәсіби қызметін жоспарлайды.
- Кәсіби өсумен айналысады, өзін-өзі талдау дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді, халықаралық стандарттар мен құзыреттерге сәйкес мейіргер ісін дамытуда оқытудың заманауи инновациялық технологияларын қолданады.
- Өз біліктілігі шеңберінде басқару шешімдерін қабылдау үшін денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйесінде озық ойлау дағдыларын, білім мен дағдыларды қолданады.
- Команданы құра алады, өкілеттіктерді бере алады және тиімді жұмыс істеуге және медициналық қызметтер мен өнімдердің сапасын қамтамасыз етуге жағдай жасай алады.
- Менеджмент және көшбасшылық саласындағы терең білімін топпен жұмыс істеуде қолданады.