Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02134 Мүсін в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты-бұл заманауи еңбек нарығында оның әлеуметтік ұтқырлығы мен тұрақтылығына ықпал ететін әмбебап және кәсіби құзыреттілігі бар, мүсін саласындағы бәсекеге қабілетті кәсіпқой мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M033 Бейнелеу өнері
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • МҮСІННІҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕМЕЛЕРІ

    Оқытылатын пәндердің ерекшелігін ескере отырып, педагогикалық әдістерді, педагогикалық шеберлікті білу және меңгеру. Курстың міндеттері: көркем қабылдау мәдениетін қалыптастыру, пластикалық өнердің "тілін" меңгеру негізінде визуалды ойлауды дамыту, стильдік бағыттарды сипаттау және талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым философиясы мен тарихы

    Ғылым философиясы ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі болып табылады. нақты ғылыми пәндер бойынша, сондай-ақ Әлеуметтік және мәдени практикаға қатысты. Курсты игеру магистранттарды тірі философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа енгізуді білдіреді. Ғылымның тарихы мен философиясын зерттеу тәсілі ойлау еркіндігі мен өз ойларын дәлелдей білуге, ғылымның тарихи дамуы барысында қалыптасқан ғылыми зерттеу стратегиясын түсінуге мүмкіндік береді. Бұл курстың негізгі міндеті магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясының іргелі құрамдастарымен таныстыру болып табылады: мәдениет пен философияның даму контекстіндегі ғылыми бағд����рламалардың пайда болу және даму тарихы, Ғылыми білімнің құрылымы және оның даму динамикасы, танымның әлеуметтік-мәдени детерминациясы факторлары, ғылыми этика, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігі, ғылымның қазіргі даму кезеңіндегі ғылыми іздеу және ғылыми зерттеудің стратегиялары..

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пәннің бағдарламасы Басқару психологиясы саласындағы магистранттардың теориялық және практикалық дайындығына бағытталған, пәнді меңгеру барысында алынған білімдер магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың әлеуметтік - психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, ол қазіргі менеджердің кәсіби - маңызды қасиеттерінің бірі болып табылады. Курсты меңгеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындығын қалыптастыру үшін негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ӨНЕРДЕГІ МЕНЕДЖМЕНТ

    Мәдениет саласындағы Менеджмент (арт-менеджмент) көбінесе қызмет менеджментімен ұқсас. Олар сананың феномендерімен байланысты (қабылдау, түсіну, ойлау, тәжірибе және т.б.) және сақтауға қабілетсіз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тлі (кәсіби)

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЗАМАНАУИ МҮСІН

    Білім алушының басты міндеті-портреттің түпнұсқамен барынша сыртқы ұқсастығына ғана қол жеткізу ғана емес, сондай-ақ сипаттың жеке белгілерін дәл беру және белгілі бір дәуірге тән бейнені жасау. Өнердің барлық түрлерінде шығармашылық және жасампаз қызметтің әдістері мен түрлерін өзгерткен техникалық мүмкіндіктерді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • КОМПОЗИЦИЯ

    Оқытылатын пәндердің ерекшелігін ескере отырып, педагогикалық әдістерді, педагогикалық шеберлікті білу және меңгеру. Курстың міндеттері: көркем қабылдау мәдениетін қалыптастыру, пластикалық өнердің "тілін" меңгеру негізінде визуалды ойлауды дамыту, стильдік бағыттарды сипаттау және талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мүсін

    Білім алушының басты міндеті-портреттің түпнұсқамен барынша сыртқы ұқсастығына ғана қол жеткізу ғана емес, сондай-ақ сипаттың жеке белгілерін дәл беру және белгілі бір дәуірге тән бейнені жасау. Өнердің барлық түрлерінде шығармашылық және жасампаз қызметтің әдістері мен түрлерін өзгерткен техникалық мүмкіндіктерді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҒЫЛЫМИ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН ШЕТ ТІЛІ

    Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: тілдік этикет, академиялық ортадағы тілдік мінез-құлықтың ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ӨНЕР ПЕДАГОГИКАСЫ

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТАЛДАУЫ

    Әдістемелік жаңалықтарға және оқушыларды өнертану саласындағы заманауи теориялық білімге баулу қажеттілігі бірқатар себептерге байланысты өте маңызды. Өткенге мәдениет пен өнер құбылыстарын бағалаудың идеологиялық біркелкілігі кетті,осыған байланысты сыни және социалистік реализм өнеріне қатаң бағдар беру қажеттілігі жойылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЗЕРТТЕУ ПРАКТИКАСЫ

    Зерттеу практикасы магистранттар практика кезінде ғылыми-зерттеу тапсырмаларын орындауды қарастырады және зерттеу жұмысының жалпы логикасын түсінуге сүйенуі тиіс. Практика мазмұны зерттеу нәтижелерін жариялау және алу мақсатында магистранттың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ АРНАЙЫ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

    Ғылым ретінде ол оқыту мен тәрбиелеудің ең тиімді әдістерін әзірлеумен айналысады, оқу үдерісін құрудың ережелері мен заңдарын белгілейді және эксперименталды зерттеулердің психологиялық-педагогикалық әдістерінің көмегімен оқытудың жаңа әдістерін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АРНАЙЫ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІ

    Ғылым ретінде ол оқыту мен тәрбиелеудің ең тиімді әдістерін әзірлеумен айналысады, оқу үдерісін құрудың ережелері мен заңдарын белгілейді және эксперименталды зерттеулердің психологиялық-педагогикалық әдістерінің көмегімен оқытудың жаңа әдістерін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУДІҢ НЕГІЗДЕРІ МЕН ӘДІСНАМАСЫ

    Теориялық курсты оқу және таңдалған тақырып бойынша зерттеулерді орындау нәтижесінде студент Ғылыми зерттеулердің методологиясы мен әдістемесін меңгеруі, Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдай білуі, экспериментті жоспарлау және жүргізу, өлшеу нәтижелерін өңдеу, эксперименттің нәтижелерін теориялық үлгілермен салыстыра білуі және ғылыми зерттеудің қорытындыларын тұжырымдай білуі, ғылыми зерттеудің нәтижелері бойынша реферат, баяндама, курстық жұмыс немесе мақала құрастыра білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МҮСІН ТЕХНОЛОГИЯСЫ

    Стильдеу, фигураның құрылымын анықтау, адамның сыртқы пластикалық түріне сүйек негізінің әсерін анықтау. Фигураның құрылымын анықтау, адамның сыртқы пластикалық түріне сүйек негізінің әсерін анықтау, бұлшық ет рельефін беру және олардың сипаттамасы, тұтас қабылдауды сақтай отырып, фигураны егжей-тегжейлі үлгілеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • КОМПОЗИЦИЯ І

    Бұл курс заттың кеңістіктік көрінуін тәрбиелеу және мүсін құралдарымен тапсырмалар үлгісінде әртүрлі композициялық және пластикалық күрделіліктегі жаңа формаларды қайта құру іскерлігін мақсат етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі ғылыми жетістіктерді сын тұрғысынан бағалауға қабілетті; пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағдарланады. Эмпирикалық және эксперименталды деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтайды, өзінің Жеке еркін ғылыми шығармашылығын ұжымның нәтижесіне жауапкершілікпен ұштастыра алады. Философиялық мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдысын, пікірталастар мен полемика жүргізу тәсілдерін, көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларын меңгерген.
  • Ұлтаралық коммуникация нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу.
  • Мәдениеттану саласындағы кәсіби қызметті жүйелеу және талдау, ұжымды топтастыруға және даулы жағдайларды шешуге ықпал етеді, басқарушылық қызметті психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын меңгерген мәдениет саласындағы қызметтегі функционалдық жай-күйлермен жұмыс істеу әдістері.
  • Бейнелеу қызметінің әдістері мен тәсілдерін және қазіргі заманғы кескіндеме әдістерін меңгерген; ғылымдағы тәсілдердің ортақтығын ашатын зерттеу тәсілдерінің әдіснамалық пинципін білу; ғылыми зерттеу әдістерін білу; бақылау барысында деректерді жинау, өңдеу және талдау тәсілдері, әңгімелесу және интервалдау
  • көркем шығармаларға, әртүрлі кезеңдердегі шығармашылық бағыттары мен трансформацияларына өнертанушылық және ғылыми талдау жасай білу
  • Жоғары оқу орнында, колледжде, Балалар музыка мектептерінде, балалар өнер мектептерінде, басқа да қосымша білім беру мекемелерінде, жалпы білім беру мекемелерінде педагогикалық, оқу-әдістемелік, тәрбиелік, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру қабілеті. Жоғары мектеп, орта кәсіптік білім беру мекемелері педагогикасының әдіснамалық негіздерін; педагогикалық менеджмент, мониторинг негіздерін біледі. Оқыту және тәрбиелеу әдістерін, технологияларын пайдалана, жетілдіре алады; оқу сабақтарының, тәрбие іс-шараларының әр түрлі нысандарын жобалай, ұйымдастыра алады; педагогикалық инновацияны пайдалана отырып білім беру процесін ұйымдастыра алады; білім беру процесін қазіргі заманғы оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жасай алады; кәсіптік өзін-өзі білім беру, білім беру саласындағы зерттеулер бағдарламаларын әзірлеу, іске асыру.
Top