7M02164 Операторлық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты-бұл заманауи еңбек нарығында оның әлеуметтік ұтқырлығы мен тұрақтылығына ықпал ететін әмбебап және кәсіби құзыреттілігі бар, операторлық өнер саласындағы бәсекеге қабілетті кәсіпқой мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M032 Аудиовизуалды өнер және медиа өндіріс
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
"Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер теориясы
Өнер теориясының негіздері, Өнер мәдениет феномені ретінде; өнер түрлері мен түрлері; көркем мәдениет түсінігі. Өнердің ерте синкретикалық түрлері. Шығыс архитектурасы мен өнерінің негізгі ескерткіштері. Антикалық мүсін, кескіндеме, мозаика. Орта ғасырдағы өнер тарихы. Қайта өрлеудің көркем мәдениеті. ХХ ғасырдағы өнердің жетекші бағыттары мен мәселелері. Өнердегі Модернизм және постмодернизм. Жаңа және қазіргі уақытта өнерді зерттеудің теориялық-әдіснамалық тәсілдері. 19-20 ғғ. өнертану бағытындағы мектептер мен бағыттардың сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тлі (кәсіби)
Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЗАМАНАУИ ОПЕРАТОРЛЫҚ ӨНЕР
Операторлық өнердің классикалық және қазіргі тенденциялары; бейнелеу-мәнерлі құралдар; кадрдың композициялық құрылымы: ережелер, тәсілдер, құралдар; павильонды түсірілімдердің ерекшелігі; репортаждық түсірілімдердің жұмыс ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер педагогикасы
Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым философиясы мен тарихы
Ғылым философиясы ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі болып табылады. нақты ғылыми пәндер бойынша, сондай-ақ Әлеуметтік және мәдени практикаға қатысты. Курсты игеру магистранттарды тірі философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа енгізуді білдіреді. Ғылымның тарихы мен философиясын зерттеу тәсілі ойлау еркіндігі мен өз ойларын дәлелдей білуге, ғылымның тарихи дамуы барысында қалыптасқан ғылыми зерттеу стратегиясын түсінуге мүмкіндік береді. Бұл курстың негізгі міндеті магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясының іргелі құрамдастарымен таныстыру болып табылады: мәдениет пен философияның даму контекстіндегі ғылыми бағд����рламалардың пайда болу және даму тарихы, Ғылыми білімнің құрылымы және оның даму динамикасы, танымның әлеуметтік-мәдени детерминациясы факторлары, ғылыми этика, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігі, ғылымның қазіргі даму кезеңіндегі ғылыми іздеу және ғылыми зерттеудің стратегиялары..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пәннің бағдарламасы Басқару психологиясы саласындағы магистранттардың теориялық және практикалық дайындығына бағытталған, пәнді меңгеру барысында алынған білімдер магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың әлеуметтік - психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, ол қазіргі менеджердің кәсіби - маңызды қасиеттерінің бірі болып табылады. Курсты меңгеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындығын қалыптастыру үшін негіз болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ӘЛЕМДІК САНДЫҚ КИНО МЕН ТВ ҮРДІСТЕРІ МЕН БАҒЫТТАРЫ
Жаңа бейне технологияларды қолдана отырып жұмыс істейтін оператордың шығармашылығындағы көркемдік мәнерліліктің негізгі құралдары туралы түсінік беру. Операторлық өнерді көркем-технологиялық және коммуникативтік қызмет ретінде талдау. Оператордың шығармашылық қызметінің сипатына теориялық негіздеме беру, сондай-ақ оның жеке және кәсіби қасиеттеріне және оның кәсіби дайындық жүйесіне қойылатын талаптарды анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ҚАЗІРГІ КИНОЖОБАНЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТЫ
Операторлық өнер призмасы арқылы қазіргі кинопроцесстің философиялық, мәдениеттанулық және өнертанулық түсініктері мен талдауының дағдыларын дамыту; киноөнер саласындағы өзара байланыс пен өзара қарым-қатынас ерекшеліктерін белгілеу; әлемдік кино контекстіне қазіргі кинопроцестің түбегейлі мәселелерін батыру; ойын және ойын емес кино арқылы заманауи кинопроцессті модельдеу әдістемесі мен әдістемесін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ӘЛЕМДІК РЕЖИССУРАНЫҢ ТАРИХЫ
Кинематографтың жеке генийлерінің шығармашылығымен, кинематографиялық тілдің құрылу тарихымен, сондай-ақ режиссерлік ойлауды дамыту тәсілдерімен танысу, соның арқасында мамандыққа деген қызығушылық артып, киноөнер табиғаты мен оның мүмкіндіктері туралы білім тереңдейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ҒЫЛЫМИ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІ
Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: сөйлеу этикеті, сөйлеу тілінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. академиялық ортадағы мінез-құлық
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
КИНО ЖӘНЕ ТВ РЕЖИССУРАСЫНЫҢ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Кинематографиялық процесте режиссердің рөлі және оның дағдылары басты орын алады. Кинорежиссер мамандығы білім беру және тәрбиелеу саласындағы әмбебаптылықтың ерекше деңгейін, психологияны, сондай-ақ жалпы саяси, философиялық пәндерді, өнер өнімдерін өндіру негіздерін қоса алғанда өнердің әр түрлеріндегі құзыреттілікті талап етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕГІ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Білуі керек: - шығармашылық кәсіби қызметтегі рефлексия және өзін-өзі дамыту ерекшеліктерін; - шығармашылық педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын, оның проблемалық саласын; - шығармашылық танымдық іс-әрекетті ұйымдастырушы ретінде педагогқа қойылатын кәсіби талаптарды. Шығармашылықты анықтаудың әр түрлі тәсілдерін талдай білу.; шығармашылық білім беру ортасын ұйымдастыру үшін әртүрлі формаларды, әдістер мен тәсілдерді қолдану; білім беру процесінде білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық білім беру үдерісін құру ерекшеліктерін білуді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Кәсіптік пәндерді оқыту ерекшеліктері. Көркем өнер саласындағы пәндерді оқытудағы классикалық, заманауи және инновациялық әдістерді зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ НЕГІЗДЕРІ
Зерттеу қызметінің негіздері. Кәсіби даму үшін қажетті арнайы білімді кеңейту мақсатында эмпирикалық зерттеу жүргізу. Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын табысты орындау үшін теориялық және практикалық материалдарды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ӨНЕР ӘЛЕУМЕТТАНУЫ
"Өнер әлеуметтануы" оқу пәнін меңгеру мақсаты жалпы мәдени және жалпы кәсіби білім беру құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Өнерді әлеуметтік-мәдени феномен ретінде, жеке-жеке және әлеуметтік өзара байланыс ретінде ұғынудан тұрады. Студент білімнің осы саласының ұғымдық-категориялық аппаратын меңгеруі, өнердің әлеуметтік психологиясының мәселелерін зерттеудің логикасы мен мағынасын түсінуі, өнердің әлеуметтік психологиясын зерттеудің методологиясы мен әдістемесінің мәселелерін меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚАЗІРГІ КИНООПЕРАТОРЛЫҚ ӨНЕР
Кинооператорлық өнер қозғалыстағы заттар мен құбылыстарды бейнелеу әдісі ретінде. Қазіргі кинооператорлық жұмыстарды талдау. Экрандағы кеңістіктің, уақыттың, қозғалыстың шарттылығы. Пәннің мәні, факт, сипаты және оларды операторлық әдістермен анықтау. Кинокамераның ақпараттық мүмкіндіктері. Оқиғалар мен құбылыстарды түсіру. Кинокамераның танымдық мүмкіндіктері. Операторлық кино өнері. Бейненің мағыналық және эмоциялық мәні. Бейнелеу қатары. Көркем фильмдерді "қойылымдық" түсіру. Операторларының жұмысы А. Левицкого, Ю. Желябужского, Л. Форестье. Жаңа бейнелеу шешімдері,шығармашылық ізденістер Э, тисе,А, Головни,А, Москвина,Д, Демуцкий. Б,Волчек, Ю,Екельчик, М,Магидсон, А,Гальперин, с,Урусевский, в,Монахов, в,Юсов және т.б. операторларының қара-ақ фильмдердің бейнелеу шешімі бойынша жұмысы. Түсті фильмнің бейнелеу мүмкіндіктері. Л,Косматов, Е,Андриканис, Ю,Ильенко, А,Княжинский операторларының шығармашылық ізденістері. Хроникалды-құжаттық кинематографиядағы кеңестік кинооператорлардың шығармашылығы. Фронт кинооператорлардың жұмысы. Дәуірдің Р,Кармен, В,Микоши, С,Мединский және т. б. фильмдерінде бейнеленуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ киносы: Тарих, Қазіргі заман және болашағы
Зерттеу мәселелерін дамыту, қазақ ұлттық кинематография уақыт: ата тегі, бүгінгі жай-күйі және болашаққа арналған болжамдар
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді сын тұрғысынан бағалауға қабілетті; пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағдарланады. Эмпирикалық және эксперименталды деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтайды, өзінің Жеке еркін ғылыми шығармашылығын ұжымның нәтижесіне жауапкершілікпен ұштастыра алады. Философиялық мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдысын, пікірталастар мен полемика жүргізу тәсілдерін, көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларын меңгерген.
- Ұлтаралық коммуникация нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу
- Мәдениеттану саласындағы кәсіби қызметті жүйелеу және талдау, ұжымды топтастыруға және даулы жағдайларды шешуге ықпал етеді, басқару қызметін психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын; мәдениет саласындағы қызметтегі функционалдық жай-күйлермен жұмыс істеу әдістерін меңгерген.
- Қазіргі операторлық өнердің даму кезеңдерін түсіну және талдау. Операторлық мектептің дәстүрлерін, әлемдік кинокультураны білу, шығармашылық ойларды іске асыру. Операторлық топтың жұмысын эстетикалық тұтас көркем шығарманы жасау бойынша шығармашылық және өндірістік міндеттерді шешуге ұйымдастыру және жіберу
- Кино мен теледидардың өзара қарым-қатынасы мәселелері, "жоғары" және "төмен" жанрлар, кинодағы қазіргі заманғы стиль, кино әдісі және оның театр, әдебиет, кескіндеме және Музыка әдістерінен айырмашылығы туралы білім. Өнер мен қоғамның өзара байланысының нысандарын білу және анықтау, әлеуметтік топтар мен билік институттарының көркемдік шығармашылықтың даму тенденцияларына және көркемдік критерийлеріне әсері.
- Режиссураның экрандық өнердің басты жасампаз күші, оның технологиялары, сондай-ақ оған қажетті кино мен ТВ дағдыларын түсіну. Мамандыққа қызығушылықты ынталандыру және киноөнер табиғаты мен оның шексіз мүмкіндіктері туралы білімді тереңдету.
- Білім алу және зерттеу тәжірибесін алу , зерттеу және талдау нәтижелерін ғылыми-шығармашылық практикаға енгізу.
- Шығармашылық қызметтің құрылысы, реттелуі мен дамуы заңдылықтарын, сондай-ақ шығармашылық тұлғаның ерекшеліктерін, дар мен талант табиғатын білу.