7M01111 Педагогика және психология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Батыс өңірі үшін корпоративтік мәдениетті жаңғырту, дамыту және ойластырылған әлеуметтік саясат арқылы Педагогика және Психология мамандығы бойынша бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау .
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдісі
«Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері» пәні бойынша келесі мәселелер қарастырылады: - "педагогиканың әдіснамасы"ұғымының мәні; - педагогика әдіснамасы деңгейлерінің сипаттамасы ; - педагогикадағы жүйелілік көзқарасының мәні; -педагогикадағы нақты-әдіснамалық көзқарасы және оның педагог-зерттеуші және педагог-практиктер үшін маңызы; - педагогикалық зерттеудің құрылымы мен логикасы; оның әдіснамалық параметрлерін курстық педагогикалық зерттеулер жүргізу процесінде анықтай білу; • педагогикалық зерттеу әдістері, олардың ерекшеліктері, сондай-ақ практикалық педагогикалық мәселелерді шешу, талдау мен зерделеу кезінде қолдану,; • сипаттама педагогикалық экспериментке, оның түрлері, ерекшеліктері және өткізу кезеңдеріне сипаттама. Негізгі сұрақтар 1. Педагогика әдіснамасы және оның деңгейлері туралы түсінік. 2. Педагогикадағы нақты-ғылыми әдіснамалық тәсілдер көзқарасы . З. Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. 4. Педагогикалық зерттеу әдістері. 5. Педагогикалық эксперимент, оның түрлері және кезеңдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәнді оқытудың мақсаты шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін, шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін арттыру, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың жалпы стандартты жағдайларында әңгімелесушінің пікірін толық және нақты түсіну үшін, кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпарат болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Педагогикалық инноватика
Педагогикалық инноватика- педагогиканың бөлімі ретінде білім беру субъектісіне қатысты педагогикалық инноватиканың пайда болу, қалыптасу заңдылықтарының табиғатын қарастыра отырып , болашақ білім беруді болжау мен педагогикалық дәстүр арасындағы байланысты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
бұл пән бойынша білім берудің психологиялық қызметін практикалық ұйымдастырудың ғылыми негіздемесі мен тәсілдеріне қатысты мәселелер, психологиялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері, функциялары, құжаттамамен жұмыс, психологиялық қызметтің негізгі бағыттары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Басқару психологиясы
Пәннің бағдарламасы психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыруға, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеруге, болашақ маманның жеке тұлға мен топқа зерттеу жүргізу, ұйым персоналын тиімді басқару үшін нақты жағдайға барабар психологиялық өлшеу құралдарын өз бетінше және негізді таңдау және тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Педагогтың имиджі және оның тұлға қалыптастырудағы ролі
Осы пән бойынша заманауи педагогтің имиджі, өз имиджін құру, қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдарын пайдалану, имидж жасау кезінде педагогтарға көмек көрсету бойынша практикалық жұмыстар қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім ортасын қалыптастыру /
Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру -бұл пән келесі мәселелерді қарастырады: - психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастырудың теориялық негіздері; * психологиялық қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастырудың психологиялық практикаларының негізгі теориялық негіздері; • білім беру ортасына қатысушыларға қауіп, білім беру ортасына қатысушылардың қауіпсіздік факторлары; • білім беру ортасындағы психологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету принциптері, психологиялық жайлы және қауіпсіз ортаның негізгі тұжырымдамалары мен модельдері; • білім беру мекемесінде психологиялық қолайлы және қауіпсіз ортаны қалыптастыру технологиялары; * білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігін бағалау әдістері; * психолог-консультанттың білім беру үдерісіне қатысушылармен өзара қарым-қатынасындағы этикалық нормалар мен ережелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Менеджмент
Курстың мақсаты: менеджмент бойынша іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру, басқарудың жағымды және жағымсыз аспектілерін ашу, ретінде: магистранттарды ұйымдастыру-басқару, ақпараттық-аналитикалық, кәсіпкерлік және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ұйымдық мінез-құлық негіздері
пәнінің мақсаты ұйымдық мінез-құлық ұғымы ғылым және құбылыс ретінде қабылдануын қарастырады. Құбылыс ретіндегі ұйымдағы мінез-құлықты зерттей отырып, ұйымдық мінез-құлық ғылымы: • ұйымдағы жеке тұлғаның мінез-құлқының ерекшеліктерін зерттейді; • топтардың тиімді жұмыс істеуінің алғышарттары мен ондағы рөлдердің бөліп таратылуын қарастырады; • тұлғааралық қатынас ерекшеліктерін зерттейді; • ұйымды біртұтас құрылым ретінде басқару технологиясынқалыптастыруға мүмкіндік береді; • ұйымдағы рационал мінез-құлықтың өзіндік дербес моделін жасауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Когнитивтік психология
Когнитивті психология (лат. cognitio «білім») ойлауды эксперименттік және математикалық модельдеу —бағдарланған психология. Ол психология саласы ретінде келесі танымдық процестерді ес, зейін, сезім, логикалық ойлау, қиялды зерттейді, сондықтан бұл пән бойынша келесі танымдық процестер қарастырылады: ес, зейін, сезім, ойлау, қиял
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық өркениеттің психологиясы мен мәдениеті
«Цифрлық дәуірдегі психология және мәдениет» пәннің мақсаты-болашақта дамудың психологиялық тұрғыда негізделген, жеке тұлғаға бағдарланған және қолжетімді болуын қамтамассыз ету үшін тиімді дизайн жасау мен жүзеге асырудың кең ауқымын қарастырады: • Психологиялық дизайнның тәжірибе жүзіндегі мүмкіндіктерін қарастырады; • күрделі жүйелердегі дизайн жасауды талдайды; • дизайндық ашық қорлардың ықпалын ортаға салады; • мобильді оқытудағы дизайн ережелерін қамтиды; • топтық курстарды маманның қалыптасуын зерттейді; • белгісіз келешектегі оқыту дизайнының даму үлгілерін ұсынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығармашылық психологиясы
Шығармашылық психологиясы-психологияның бөлімі ретінде іс-әрекеттің әртүрлі салаларында адамның жаңа, бұрын болмаған нәрсені, затты құруы, ең алдымен: ғылымда, техникада, өнерде, сонымен қатар, қарапайым өмірде, тұрмыста; адамның шығармашылық мүмкіндігінің құрылымы, дамуы мен қалыптасуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- осы саладағы озық білімге, зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеуге және / немесе қолдануға негізделген зерттелген аймақта білім мен түсінушілікті дамытады
- кәсіпорынның (компанияның) бизнес-қызметін ұйымдастыру және басқару бойынша эксперименталды зерттеулер жүргізуге және іс-шараларды жүргізуге мүмкіндік беретін шет тілін біледі
- менеджмент және басқару психологиясы туралы білімдерін пайдаланады және аналитикалық және басқару проблемаларын шешу үшін пайдаланады
- докторантурада күндізгі кәсіби іс-әрекеттер мен үздіксіз білім алу үшін қажетті білімді кеңейтуге және тереңдетуге қабілетті
- қазіргі білім беру саясатының басымдықтарын, Мемлекет пен қоғам ұсынатын маман тұлғасына қойылатын кәсіби талаптарды білу
- білім беру мекемелерінде оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін; тұтас педагогикалық үдерісті басқару негіздерін; білім берудегі инновацияны; қазіргі заманғы білім беру технологияларының мәнін, кәсіби білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білу
- үздіксіз, жүйелі білім беруді жүзеге асыра білу
- білім беру жүйесі үшін оқу және оқу-әдістемелік материалдарды жасау әдістемесі мен әдістемесін пайдалану, оқу-тәрбие бағдарламаларын іске асыруды ұйымдастыру
- этно және көпмәдени ортада толерантты қарым-қатынас механизмдерін қолдану, - білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие үрдісінің ғылыми негізделген диагностикасын жүзегеа сыру
- оқытудың заманауи әдістерін шығармашылықпен қолдану, тактикалық және жедел бақылауды жүзеге асыру