Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01111 Педагогика және психология в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері

    Курстың мақсаты - педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздерін, зерттеу әдістерінің жіктелуін, оқу іс-әрекеті мен оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың оқытушылық тәжірибені жетілдіруге бағытталған өзекті проблемаларын қарастыру. Курста әдіснамалық аппаратты пайдалану мәселелері, зерттеудің тәсілдері мен принциптері оқып үйреніледі, теориялық және эмпирикалық әдістерге сипаттама беріледі, педагогикалық зерттеудің нәтижелерін сыни талдау, білім бағдарламасы шеңберінде ғылыми зерттеулер жүргізу барысында этикалық нормаларды сақтау, оқытудағы тиімді технологиялар мен әдістерді рефлексияға және педагогикалық тәжірибені ғылыми тұрғыдан зерттеуге сүйене отырып қолдану мәселелері баяндалады

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары оқу орындарында шет тілінде білім берудің заманауи әдіснамасы

    Курстың мақсаты - шет тілінде білім беру саласындағы кәсіби-әдістемелік іс-әрекеттің теориялық-әдіснамалық және құзыреттілік негіздерін қарастыру. Курста сөйлеу әрекетінің қалыптасуындағы психологиялық механизмдерді ұғынудың мәні, когнитивті лингвомәдениеттанымдық әдіснаманың негізгі ережелері тұрғысынан шет тілінде білім берудің қазіргі жағдайы, шет тілінде білім берудің жаңартылған әдіснамалық парадигмалары мен когнитивті-белсенділік аспектісіндегі лингво-мәдени әдіснамалық принциптің мәні, шет тілдері мұғалімінің құзыреттілік моделінің құрылымы ашып көрсетіледі

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - қазіргі заманғы басқару психологиясының негізгі тәсілдері мен бағыттарын және психологиялық басқарудың негізгі заңдарын ашу. Курста басқару қызметіндегі мақсат қою, басқару міндеттерін жоспарлау мен шешудің психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық бақылаудың психологиялық мәні, қателіктері мен артықшылықтары, ұйымды басқарудың нәтижелілігі мен тиімділігі, өндірістік ұйымдар мен психологиялық ахуалды этномәдени басқарудың әлеуметтік-психологиялық негіздері, жастарды кәсіби әлеуметтендіру, кәсіби іс-әрекет барысында білім алушыларды ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу мәселелері қарастырылады

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер

    Курстың мақсаты - психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсіл әдіснамасының негіздері ашу. Курста осы тәсілдердің негізін құрайтын принциптер, идеялар мен категориялар, қазіргі психология мен білім берудегі мәдени, тарихи және іс-әрекет тәсілінің даму жағдайы мен нәтижелілігі, мәдени-тарихи теорияның дамуына ықпал еткен жағдайлар, оның негізгі ұстанымдары, интериоризация идеясы қарастырылады, қазіргі білім берудің парадигмалары мен мазмұны жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету және өзектендіру, сондай-ақ жас ұрпақты әлеуметтендірудің заманауи ерекшеліктері тұрғысынан талданады

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанда педагогика ғылымы мен білім берудің даму тенденциялары

    Курстың мақсаты - отандық және қазіргі әлемдегі шетелдік педагогикалық көзқарастарды, заманауи отандық педагогика ғылымы мен білім берудің әдіснамалық мәселелерін қарастыру. Курс мазмұнында Түркі қағанаты дәуіріндегі тәрбие мен оқыту, Қазақстандағы педагогикалық ой мен білім беруді дамытудың негізгі бағыттары (ІХ-ХІХ ғғ.), 1917-1991 жылдардағы және қазіргі жағдайдағы білім беру жүйесін дамытудың негізгі үрдістері мен ерекшеліктері жөнінде баяндалады, психологиялық-педагогикалық және тарихи-педагогикалық білімдерді интеграциялау тетіктері мен принциптері, педагогикалық құбылыстарды зерттеудегі аксиологиялық көзқарас және оны оқу-тәрбие үдерісінде сыни ойлау тұрғысынан бейнеленуі мәселелері оқып үйреніледі, ұрпақтардың тарихи сабақтастығын қамтамасыз ету, ұлттық мәдениеттерді сақтау және дамыту, дәстүрлердің маңыздылығын түсінуге бағытталған құндылық бағдарларын бекіту, Отанға деген сүйіспеншілік пен құрметті дамыту мәселелері қаралады

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы кәсіби шетел тілі

    Курстың мақсаты – шет тілін пайдалана отырып, шетел көздерінен кәсіби ақпарат алу және кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасауда мұғалім мамандығының метатілін, мәдениет мәселелерін, сондай-ақ ауызша және жазбаша кәсіби мәнді қарым-қатынастағы әртүрлі функционалдық стильдерді ашу. Курста шетел көздерінен кәсіби ақпарат алу және кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін шет тілін қолдану, классификациялық талдау, қарым-қатынас туралы кәсіби ақпарат, шет тілінің ерекшеліктері, әртүрлі типтегі мәтіндермен жұмыс істеудің теориялық аспектілері, сондай-ақ кәсіби байланыстардың грамматикалық құрылымдарын зерттеудің мәтіндік қызметі, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асыруға арналған ғылыми басылымдардың ерекшеліктері, шетелдік серіктестермен қарым-қатынастағы сыни талдау принциптері қарастырылады

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курстың мақсаты - ғылым философиясын, оның пәні мен мәртебесін, қазіргі ғылым философиясындағы көзқарастардың эволюциясын қарастыру. Курста қазіргі ғылым тарихының философиялық негіздері, ғылыми танымның құрылымы, оның әдістері мен формалары, ғылыми білімнің даму кезеңдері, әлеуметтік-гуманитарлық білімнің әдіснамалық принциптері, философиялық-дүниетанымдық мәселелерді талдау проблемалар ашылады, ғылыми іс-әрекет пен зерттеудің этикалық және әлеуметтік аспектілері, интеллектуалды диалог пен білім беру ортасының құндылық бағдарының рефлексиясы және оны сыни ой елегінен өткізу мәселелері баяндалады

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі әлеуметтік психология

    Курстың мақсаты – студенттердің кәсіби және тұлғалық дамуының әлеуметтік-психологиялық аспектілерін қарастыру. Курста студенттердің кәсіби және тұлғалық дамуына әлеуметтік-психологиялық құбылыстардың әсер ету мәселелері баяндалады, оларды оқу-тәрбие процесінде оңтайландыру жолдары және ұйымдық мәдениет пен әлеуметтік-психологиялық климатты диагностикалау әдістері, академиялық және кәсіби ортадағы қарым-қатынас стратегиялары мен механизмдері, оқу-тәрбие үдерісін базалық ұлттық құндылықтар қағидаттарына сүйеніп ұйымдастырудың психологиялық негіздері ашып көрсетіледі

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - саналы сөздік ойлау қызметін ұйымдастыруды, педагогикалық қызметтің түрлі салаларындағы қарым-қатынас мәселелерін, оқу материалдары мен іс-әрекет мазмұнының кәсіби бағыттылығы мәселелерін қарастыру. Курста тілді қалыптастыратын әдістер мен тәсілдер оқып үйреніледі, білім алушылардың кәсіби мүдделеріне тікелей қатысты салалардағы ғылыми жетістіктер ашылады, оқу-әдістемелік және ғылыми-зерттеу саласындағы іс-әрекеттерді жүзеге асыру құралы ұсынылады

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық іс-әрекетті цифрландыру

    Курстың мақсаты - цифрлық, мультимедиялық және жасанды интеллект технологиялар, веб-парақтар мен әлеуметтік желілер құрудың, аудио және бейне құралдар дайындау, ақпаратты графикалық ұсынудың теориялық және практикалық негіздерін қарастыру. Курста ақпаратты өңдеу процестерін ұсыну нысандары, ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру және цифрлық ортада педагогтердің жұмысын ұйымдастырудың негіздері мен қағидаттары, заманауи бағдарламалық құралдардың көмегімен әртүрлі (мәтіндік, графикалық, сандық) ақпараттық объектілерді жасаудың, редакциялаудың, ресімдеудің, сақтаудың, тасымалдаудың және іздеудің негізгі технологиялары, кәсіби іс-әрекетті, кәсіби және жеке дамуды, сондай-ақ диагностикалық нәтижелер бойынша бағалау жүйесін жетілдіру үшін интернет ресурстарын пайдалану мүмкіндіктері оқып үйреніледі.

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Курстың мақсаты - ғылыми педагогикалық зерттеулердің негізгі сипаттамаларын, ұйымдастыру логикасын қарастыру. Курста ғылыми мәтіндерді рефераттау, ғылыми мақала жазу мәселелері және диссертациямен жұмыс әдістемесінің ерекшеліктері, диссертация үшін ғылыми ақпаратты іздеу мәселелері, ғылыми жұмыстағы формальды логиканың маңызы, жазбаша ғылыми сөйлеудің бөлігі ретінде ғылыми жұмыстың стилі мен тілінің ерекшеліктері, диссертацияның ғылыми аппараты, библиографиялық сипаттау мен библиографиялық сілтемелер, диссертацияны қорғауға дайындау, қорғау процедурасы және қорғаудан кейін құжаттарды рәсімдеу мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты - жоғары мектеп педагогикасының заманауи іргелі теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамаларды, технологияларды оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдерін ашып көрсету. Курста жоғары білім беруді дамыту мәселелері, оқыту әдістемесі мен технологиясына қатысты жеке тұлғаға бағытталған және құзыреттік тәсілдер тұжырымдамалары, тұтас педагогикалық процесс теориялары және оларды сыни ой елегінен өткізу, оқытудың кредиттік жүйесінің мәні, жоғары оқу орындарын басқару, жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы және тарихы қарастырылады, жоғары оқу орындарындағы ғылыми-педагогикалық, оқу-әдістемелік іс-әрекет пен оқытудағы инновациялық технологиялардың және инклюзивті оқыту мен тұрақты дамудың мәні, бағалау жүйесі және оқыту тәжірибесін жақсарту үшін бағалау нәтижелерін пайдалану мәселелері қарастырылады

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсаттарға арналған тіл

    Курстың мақсаты - ғылыми терминдерді, қысқаша аннотациялар мен рефераттар құрастыруды оқып үйрену. Курс академиялық бағыттағы ағылшын мәтінін оқуға, аударуға және талдауға, академиялық жазу құрылымының ерекшеліктерін зерттеуге, академиялық коммуникацияға, интернет көздерін сыни бағалауда қолдануға, қайта құрылымдауға, жалпылау арқылы плагиатты іздеуге және өңдеуге, педагогикалық мәселелер бойынша ғылыми мәтіндер материалында аналитикалық ғылыми-әдістемелік іс-әрекетті дамытуға бағытталған.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беруді басқару

    Курстың мақсаты - білім беру саласындағы басқару ғылымының теориялық негіздерін, білім беруді басқарудың мәні мен білім беру менеджментіндегі заманауи тенденцияларды қарастыру. Курста білім беру жүйесін дамытудағы перспективалық бағыттар мен білім беру саласындағы мемлекеттік саясат, инновациялық қызмет әдістері, Қазақстандағы және шетелдегі білім беру менеджментінің қазіргі заманғы жүйелері оқып үйреніледі

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Халықаралық білім беру жобаларын басқару

    Курстың мақсаты - білім беру саласындағы жобалық тәсілдің, халықаралық жобалық қызметті басқару жүйесінің мәнін ашу. Курс білім беру саласындағы жобалық идеяларды жинақтау, жоба топтарын қалыптастыру, топтың ынтымақтастығы мен мүдделі тараптармен өзара әрекеттесуін жақсарту әдістері, білім беру саласындағы халықаралық жобаларды басқару проблемалары бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, сондай-ақ жобаларды әзірлеу, халықаралық білім беру жобаларының тұжырымдамалық негіздері мен ерекшеліктері мәселелерін қарастырады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі заманғы философиялық концепциялардың іргелі білімдерін кәсіби қызметте пайдалану және ғылым философиясы мен тарихының концептуалды аппаратын игеру арқылы негізгі философиялық ақпаратты сыни тұрғыдан талдай отыра, ғылыми-диссертациялық зерттеуді ұйымдастыру және білім беру ортасында құндылық бағдарлану және оны сыни ой елегінен өткізу дағдыларын меңгереді
  • педагогика теориясы, инклюзивті оқыту процестерінің технологиясы мен әдістемесі, тұрақты даму, тәрбиелеу, сондай-ақ оқушыларды критериалды бағалау жүйесі туралы білімдерді игеру арқылы олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігі сапасын бақылауды ескере отырып, кәсіби іс-әрекеттің барлық түрлерін жүргізудің педагогикалық технологияларын жобалау және сыни ой елегінен өткізу, мемлекеттік және шетел тілдерінде оқытудың заманауи әдістері мен ғылыми дидактикалық коммуникация технологияларын қолдану негізіндегі жүйелі ғылыми білімді іске асырады.
  • басқару қызметін психологиялық талдау, басқару шешімдерін қабылдау мен қызметкерді басқарудың оңтайлы стилін таңдау және жастарды әлеуметтендіру, сондай-ақ білім алушыларды құндылықтар жүйесіне тарту үшін қолайлы жағдай туғызу бойынша алған білімдерін пайдалану арқылы өзінің кәсіби қызметі саласында ұжыммен жұмыс істеу дағдыларын меңгеріп, әлеуметтік-психологиялық жетекшілік жасау, болжау және жобалау, ұйымды дамыту, политолерантты өндірістік ортаны құру әдістерін қолданады
  • нақты білім беру жағдайындағы әлеуметтік-мәдени ортаның ерекшеліктерін бағалай отыра, педагогтармен мәдени-тарихи және дамыта оқыту теорияларының негіздері бойынша ағартушылық-кеңес беру жұмысын жоспарлап жүзеге асыруда оқытудың теориялық және практикалық мүмкіндіктерін негіздеу үшін білім берудегі әртүрлі тәсілдерді, жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету стратегиялары мен тетіктерін
  • Білім беру саласындағы өзекті міндеттер мен оқыту практикасын зерттеу барысында туындайтын проблемаларды анықтап шешу үшін ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру және жүргізу әдістері мен технологияларын қолдана отырып және қоғам игерген мәдени және гуманистік құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білім беру саласының рөлін сыни ой елегінен өткізе отыра, тарихи дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі қоғам мен білім беру жүйелері арасындағы қарым- қарым-қатынастардың әлеуметтік мәнін сипаттайды
  • қазіргі заманғы педагогикалық зерттеулер әдіснамасын жүйелі негізде түсініп, педагогикалық зерттеу мен ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізу әдістерін өз бетінше таңдай отыра, зерттеу міндеттерін шешу кезінде туындайтын әдіснамалық проблемаларға сипаттама беріп, оны шешу бойынша іс-әрекеттің қазіргі ғылыми жетістіктері мен нәтижелерін сыни талдайды және бағалай алады
  • алынған зерттеу нәтижелерінің жаңалығын эксперименттік және ғылыми-әдістемелік зерттеу мәліметтерін интерпретациялаудың заманауи әдістерінің көмегімен терең мамандандырылған кәсіби теориялық және практикалық дағдылар негізінде дәлелдей отыра, ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде зерттеу жүргізу үшін стандартты емес әдіснамалық мәселелерді талдау және шешу дағдыларын пайдаланады.
  • студенттердің кәсіби және тұлғалық дамуына психологиялық қолдау көрсетуді қамтамасыз ете отыра, ұйымдық мәдениет пен әлеуметтік-психологиялық климатты диагностикалауда білім беру процесін ұйымдастыру мен басқару әдістері мен тәсілдерін, базалық ұлттық құндылықтарға негізделген оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау дағдыларын қолданады
  • лексикалық, грамматикалық және фонетикалық бірліктер туралы білімдерді меңгеріп, тұтас, үйлесімді және логикалық тұжырымдарды (дискурстарды) дәлелді түрде баяндай отыра, оларды шет тіліндегі мәлімдемелерді жасау және қабылдау кезінде қолдана алу дағдылары мен біліктерін меңгереді ғылыми-зерттеу деңгейінде педагогикалық зерттеулер саласындағы қабылданған шет тілді мәтіндермен, терминологиямен дербес академиялық жұмыс істеу, арнайы мәтіннің/дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастыру дағдыларын меңгеріп, өзінің ғылыми зерттеулерін шет тілінің ғылыми, іскерлік және кәсіби лексикасын, ғылыми және кәсіптік бағыттағы шет тіліндегі мәтіндерді қарым-қатынас жасау, оқу және аудару үшін қажетті көлемде қолдана отыра дәлелдеп, шет тілін тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби және ғылыми қызметте қолданады.
  • халықаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайларындағы (бағдарлама шегіндегі) және ғылыми-әдістемелік жұмыс барысындағы коммуникативтік мінез-құлық стратегияларын қолдана отырып, ауызша және жазбаша кәсіби-бағдарланған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін бөліп көрсету негізінде монологиялық сөйлеу, тілдік лингвистикалық форма мен тәсілін таңдау дағдыларын меңгереді.
  • ақпараттық-коммуникациялық, цифрлық технологиялар мен платформалардың: Google сервистер, Miro виртуалды тақтасы, Microsoft Teams, Zoom, LMS Moodle, Quizlet, YouTobe, мультимедиялық технологиялар, интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату, ғылыми-әдістемелік жұмысты және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру бойынша бұлтты және мобильді сервистер түрлерін пайдалана отырып, заманауи цифрлық білім беру технологиялары мен компьютерлік сауаттылықты, жасанды интеллект технологиялары саласындағы негізгі құзыреттіліктерді меңгереді.
  • жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламасы бойынша психологиялық-педагогикалық білімнің интеграциялануын қамтамасыз ете отыра, шетелдік тәжірибе негізіндегі инновациялық технологияларды, білім беру сапасын бақылау формалары мен әдістерін, бақылау-өлшеу материалдары түрлері мен ақпараттық технологияларды қолдану арқылы басқару процесін бағалайды
  • халықаралық білім беру жобасы мазмұнының сапасын басқаруда, жобаның тұжырымдамасы мен негізгі бөлімдерін әзірлеуде барлық тараптардың мүдделері сақталуын және білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттардың, педагогикалық инновациялардың әлемдік трендтерге сәйкестігін сақтай отыра, жобаның орындалуын бақылауды қамтамасыз етуді, жобаны жүзеге асырудың әртүрлі кезеңдеріндегі ғылыми зерттеулер мен халықаралық жобалық іс-әрекетті басқаруды ұйымдастырады
Top