Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D02102 Аспаптық орындаушылық - Ішекті аспаптар-АВАК в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Ішекті аспаптар" (АВАК) докторантурасын дайындау бағыты бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты жүйелі білімді қалыптастыру және музыкатану, мәдениет, өнер және көркемдік білім беру саласындағы заманауи мәселелерді сыни бағалау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D023 Аспаптық орындаушылық
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
ОРЫНДАУШЫЛЫҚ ӨНЕРДІҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ
Заманауи музыкалық өнердің тарихнамасы
ӨНЕР ФИЛОСОФИЯСЫ
Жоғары білімдегі ғылыми жұмыс
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
Музыкалық мәдениеттегі еуразияшылдықтың тұжырымдамасы
Лексикография және библиография
Музыкалық зерттеулердің ғылыми стилі
МУЗЫКАТАНУ ЗЕРТТЕУІН РЕДАКЦИЯЛАУ
Қазақстан музыкатанушылығының тарихы
Оқыту нәтижелері
- Өнер туындыларын философиялық талдауға, өнер дамуының жалпы үрдістерін, ойлау мәдениетін, эстетикалық сезімін қабылдау, талдауға, қорытындылауға қабілеттілікке ие болады. Философиялық білім жүйесіне ғаламның іргетастарына және табиғаттың, қоғамның және ойлаудың даму перспективалары туралы кешенді көзқарас ретінде бағытталған; Қазіргі заманғы өнер философиясының сипаттамаларын түсінеді және кәсіби философияның кәсіптік қызметтегі әдістері мен критерийлерін қолдау мүмкіндіктері болу.
- - өзінің қызметі мен өзіне субъект ретінде белсенді ғылыми позициясын ұстануға дайын; - музыкалық ғылымның әдістемелік аппаратын біледі; - барабар әдіснама мен зерттеу әдістерін таңдап, оларды дұрыс қолдана алады; - халықаралық академиялық ұтқырлық бағдарламасы арқылы алынған біліммен қамтамасыз етіледі және басқа әріптестермен ынтымақтастық және әріптестік аясында халықаралық ынтымақтастықты дамытуға ат салысады; - белгілі бір кәсіби зерттеу қызметі туралы білімі бар; - мемлекеттік тіл, халықаралық, сондай-ақ шет тілін іскери қарым-қатынас құралы ретінде еркін пайдаланады; - ғылыми-зерттеу және білім беру жобаларын әзірлейді және жүзеге асырады.
- - жоғары білім берудегі педагогикалық технологиялар, әдістер, формалар, оқыту әдістерін; оқу үрдісінің әдістемелік негіздерін; білім беру ықпалының нысандары мен әдістерін біледі; - нақты педагогикалық тапсырмаларды анықтап, оқу нәтижелерін алдын ала болжау жасайды, педагогикалық нәтижелерді бағалай біле; жоспарлы тренингтер; оқыту технологиясын құру үшін тиісті оқыту құралдарын қолдана алады; - пәндер мен процестердің оқу-әдістемелік кешендерін жасай алады; мұғалімнің біліктілігін арттыру әдістерін біледі.
- - ғылыми-зерттеу дағдылары мен ақпараттық технологияларды иеленеді; - мәселенің өзектілігін көру және анықтау; сондай-ақ теориялық идеяларды дамыту; өз салаларында және соған байланысты салаларда ғылыми жетістіктерін білу; - түпнұсқа, тәуелсіз және сыни ойлауды қолданады - зерттеудің мән-мәтінін түсінеді; - көшірудің этикалық нормаларына, ақпаратқа иелік етуге; - үздік зерттеу практикасының стандарттарына сәйкес келеді.
- - ғылыми нәтижелерді ұсынуға дайын (мақалалар, монографиялар, тарих саласындағы зерттеулер, музыкалық өнер, мәдениет және білім теориясы; ғылыми-зерттеу бөлімдері, шет тіліндегі ғылыми мәтіндер; - дәстүрлі өнердің үлгілерін жинауға, зерттеуге және сақтауға байланысты жұмыстарды ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті; - басқару функцияларын орындауға дайын.