Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02102 Аспаптық орындаушылық - Ішекті аспаптар-АВАК в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Ішекті аспаптар" (АВАК) докторантурасын дайындау бағыты бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты жүйелі білімді қалыптастыру және музыкатану, мәдениет, өнер және көркемдік білім беру саласындағы заманауи мәселелерді сыни бағалау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D023 Аспаптық орындаушылық
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер

Пәндер

  • ОРЫНДАУШЫЛЫҚ ӨНЕРДІҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ

    Ішекті аспаптарда оқыту әдістемесін, ансамбльдік орындаушылықты, репертуармен жұмысты, орындаушылық, XX ғасырдың дыбыстық ашылуын, музыкалық педагогика мен психологияны зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи музыкалық өнердің тарихнамасы

    Пән қазіргі заманғы музыкалық өнер туралы ақпарат көзін түсінуге бағытталған. Пәннің мақсаты - докторлық білімнің музыкалық тарихтың даму деңгейін шолу арқылы байыту. Пәннің маңызды компоненті - заманауи музыка саласындағы әлемдік ғылыми ой-өрістердің үрдістерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ӨНЕР ФИЛОСОФИЯСЫ

    Болашақ өнер саласындағы философия докторларына «Өнер философиясы» пәнін зерттеуі өте ажырама және қажетті бөлігі. Бұл пәнді меңгеруі кәсіби философия саласындағы кәсіптік біліміңізді жетілдіруге мүмкіндік береді.. Курс, философияның күрделі мәселелерін шешу арқылы, докторанттың жүйелі білімі мен жалпы мәдени құзыреттілігін қалыптастырады. Ол өнердің философия ерекшеліктерін ашып, адам өмірінің және қоғамның тәсілі ретінде өнер идеясын қалыптастырады. Ол мәдени мұраға және әлем халықтарының көркемдік дәстүрлеріне құрметпен қарауды қалыптастырады, сондай-ақ жаһандану жағдайында ұлттық көркемдік сәйкестігін сақтауға негізделген мәдениеттердің ашық диалогына дайын болуы��а үлес қосады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары білімдегі ғылыми жұмыс

    Пәннің өзектілігі докторантты жоғары білім берудегі ғылыми-педагогикалық іс-әрекетке дайындау қажеттілігіне байланысты. Ұсынылған курс педагогикалық үрдісті ұйымдастыруда, студенттердің жеке басын дамытудағы, өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеудегі мәселелерімен, студенттердің жеке басының ерекшеліктері мен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамалары мен принциптерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы

    Пән қазіргі заманғы музыкалық ғылымның негізгі қағидаларына негізделген және пәннің қазіргі заманғы мазмұнын түсінуге және музыкалық ғылымның даму тарихын көрсетеді. Пәннің практикалық маңыздылығы ғылыми-зерттеу жұмыстарымен және ғылыми жұмыстармен байланысты. Пәннің мақсаты - музыкалық ғылымның әдіснамалық тәжірибесін көрсету және музыканың шексіз әлемін білудегі әдіснаманың рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық мәдениеттегі еуразияшылдықтың тұжырымдамасы

    Пәннің мазмұны еуразияшылдықтың мәдениеттегі, оның ішінде музыкадағы ғылыми тұжырымдамаларының идеясын қалыптастыру болып табылады. Жеке ғылыми теория мен тұжырымдамалар еуразиялық идеялардың әлемдік мәдени және тарихи үдерісіне қосқан үлесін объективті білімді қалыптастыру үшін нақты түрде ұсынылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лексикография және библиография

    Бұл пән докторантқа арналған және білім беру бағдарламасының айнымалы бөлігіне кіреді. Пәнде музыкалық сөздіктер жүйесі, әртүрлі сөздіктер және лексикографиялық теория мен практиканың негізгі мәселелері туралы толық бейнеленген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық зерттеулердің ғылыми стилі

    Ұсынылған пәннің мазмұны музыкалық зерттеудің ғылыми стилінің негізгі функциялары мен жанрларын зерттеуді қамтиды. Курс логикалық ақпараттың ерекшеліктерін және музыкалық зерттеу құрылымында оның ақиқатының дәлелдемелерін, сондай-ақ оның интеллектуалды сипатын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • МУЗЫКАТАНУ ЗЕРТТЕУІН РЕДАКЦИЯЛАУ

    Пән мазмұны ғылыми музыкатану мәтінін редакциялау әдістемесі мен техникасын оқытудан тұрады. Курста музыкатану зерттеулерінің қасиеттері мен құрылымы, өзіндік ғылыми мақалаларды жасау және редакциялаудың практикалық мәселелері оқытылады. Пәнді оқу докторанттардың ғылыми стиль нормаларын сақтай отырып, музыкатану мәтіндерін құрастыру және редакциялау аспектісінде кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстан музыкатанушылығының тарихы

    Пәннің негізгі мақсаты - ұлттық музыкалық ғылымның даму кезеңдері туралы тарихи білімді қалыптастыру. Курс теориялық және музыкалық тарихи тұжырымдамалардың мазмұнын, сондай-ақ жетекші ғалымдардың ғылыми дамуына қосқан үлесін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өнер туындыларын философиялық талдауға, өнер дамуының жалпы үрдістерін, ойлау мәдениетін, эстетикалық сезімін қабылдау, талдауға, қорытындылауға қабілеттілікке ие болады. Философиялық білім жүйесіне ғаламның іргетастарына және табиғаттың, қоғамның және ойлаудың даму перспективалары туралы кешенді көзқарас ретінде бағытталған; Қазіргі заманғы өнер философиясының сипаттамаларын түсінеді және кәсіби философияның кәсіптік қызметтегі әдістері мен критерийлерін қолдау мүмкіндіктері болу.
  • - өзінің қызметі мен өзіне субъект ретінде белсенді ғылыми позициясын ұстануға дайын; - музыкалық ғылымның әдістемелік аппаратын біледі; - барабар әдіснама мен зерттеу әдістерін таңдап, оларды дұрыс қолдана алады; - халықаралық академиялық ұтқырлық бағдарламасы арқылы алынған біліммен қамтамасыз етіледі және басқа әріптестермен ынтымақтастық және әріптестік аясында халықаралық ынтымақтастықты дамытуға ат салысады; - белгілі бір кәсіби зерттеу қызметі туралы білімі бар; - мемлекеттік тіл, халықаралық, сондай-ақ шет тілін іскери қарым-қатынас құралы ретінде еркін пайдаланады; - ғылыми-зерттеу және білім беру жобаларын әзірлейді және жүзеге асырады.
  • - жоғары білім берудегі педагогикалық технологиялар, әдістер, формалар, оқыту әдістерін; оқу үрдісінің әдістемелік негіздерін; білім беру ықпалының нысандары мен әдістерін біледі; - нақты педагогикалық тапсырмаларды анықтап, оқу нәтижелерін алдын ала болжау жасайды, педагогикалық нәтижелерді бағалай біле; жоспарлы тренингтер; оқыту технологиясын құру үшін тиісті оқыту құралдарын қолдана алады; - пәндер мен процестердің оқу-әдістемелік кешендерін жасай алады; мұғалімнің біліктілігін арттыру әдістерін біледі.
  • - ғылыми-зерттеу дағдылары мен ақпараттық технологияларды иеленеді; - мәселенің өзектілігін көру және анықтау; сондай-ақ теориялық идеяларды дамыту; өз салаларында және соған байланысты салаларда ғылыми жетістіктерін білу; - түпнұсқа, тәуелсіз және сыни ойлауды қолданады - зерттеудің мән-мәтінін түсінеді; - көшірудің этикалық нормаларына, ақпаратқа иелік етуге; - үздік зерттеу практикасының стандарттарына сәйкес келеді.
  • - ғылыми нәтижелерді ұсынуға дайын (мақалалар, монографиялар, тарих саласындағы зерттеулер, музыкалық өнер, мәдениет және білім теориясы; ғылыми-зерттеу бөлімдері, шет тіліндегі ғылыми мәтіндер; - дәстүрлі өнердің үлгілерін жинауға, зерттеуге және сақтауға байланысты жұмыстарды ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті; - басқару функцияларын орындауға дайын.
Top