Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B03106 6B03106 -Психология. в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының мақсаты: білім беру, денсаулық сақтау, юриспруденция, бизнес және кәсіпкерлік, әлеуметтік сала, құзыретті және нарықта сұранысқа ие, психодиагностиканың, психокоррекция, психокеңесудің заманауи әдістерін қолдана отырып, психологиялық міндеттерді тиімді шеше алатын психологиялық қызмет көрсету салаларында жұмыс істеу үшін практикалық психологтарды дайындау
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
240
ҰБТ-дағы пәндер
Биология және География
Білім беру саласы
6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
Дайындық бағыты
6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Білім беру бағдарламаларының тобы
B041 Психология
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс саясаттанушының болашақ мамандығы бойынша базалық және бейімдеуші білімі бар саясаттанушының кәсіби қызметінің ерекшелігін, саяси пәндердің барлық кешенін меңгерумен байланысты және басқару қызметінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антропология
    Несиелер: 6

    Антропологияның негізгі ғылыми ұғымдары: антропогенез, этникалық антропология, адам морфологиясы туралы теориялық түсініктерді психолог қызметінің практикалық аспектілерімен сәйкес келтіруге мүмкіндік беретін антропология бойынша психологиялық білім жүйесін ашады; антропологияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 6

    Психологиялық шынайылықты сауатты талдауға және психолог қызметінің практикалық аспектілерімен психологияның негізгі ғылыми ұғымдары туралы теориялық түсініктерді сәйкес келтіруге мүмкіндік беретін денсаулық психологиясының түрлі ғылыми бағыттары бойынша мамандардың психологиялық білім жүйесін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясына кіріспе
    Несиелер: 4

    Жеке тұлға туралы ғылыми ұғымдар мен ғылыми-ретке келтірілген базалық түсініктер жүйесімен; жеке тұлғаның табиғатын және тұлғаны зерттеу мәселелерін түсінумен; жеке тұлға психологиясы саласындағы зерттеулер құрылатын негізгі әдіснамалық принциптермен; жеке тұлғаның психологиялық зерттеулерінің ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы психология
    Несиелер: 4

    Психологиялық ғылымның іргелі пәндерінің бірі, оның өзіндік ерекшелігі-жеке тұлғаның дамуының психологиялық заңдылықтары, жеке тұлғаның танымдық қызметі мен қасиеттері туралы студенттердің білімін қалыптастыру; қазіргі жағдайда маманның кәсіби әлемнің қалыптасуындағы психологиялық білімнің рөлі туралы түсінік беру; Жалпы психология курсын меңгеру және меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту, психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдысы мен дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы психология бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Теориялық білім практикада қолданылатын пәндердің бірі; тұлғаның психикалық ерекшеліктерін сипаттайтын психологиялық фактілерді талдау, синтездеу және жалпылау сияқты кәсіби ойлаудың сапасы қалыптасады және дамиды; тәжірибелік және психодиагностикалық әдістердің көмегімен алынған дұрыс қорытынды жасай білу және логикалық салыстыра білуді қалыптастырады; студенттердің ғылыми зерттеу мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән саласы және пәннің негізгі түсініктері туралы түсінік береді; жүйелік детерминация принциптеріне шығаратын ғылыми зерттеудің әдіснамалық алғышарттары мәселесіне статистикалық көзқарас; ғылыми-практикалық қызметті жүргізудің және оның нәтижелерін талдаудың практикалық әдістері, сондай-ақ ұйымдастырушылық құрылымдардағы жұмыс кезінде психологиялық қолдау көрсету. Зерттеу нәтижелерін сандық өңдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 6

    Адам психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы түсінік, тұлғаны қалыптастыру процесінің жас заңдылықтарын ашады, адам дамуының әр түрлі кезеңдеріндегі іс-әрекеттің ерекшелігін көрсетеді, адамның жас заңдылықтарының, адамның ерекшеліктерін ескере отырып, адамның мінез-құлықтары мен психикалық жағдайларының ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғаның этноәлеуметтенуінің психологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Тұлғаның этносоциализациясы қарастырылады: мәдениеттің, дәстүрдің, құндылықтың тұлғаның қалыптасуына әсері. Менталдық-әлем көрінісін жасайтын және мәдени дәстүр немесе қандай да бір тұтастықты нығайтатын ой-нанымдардың, сенімдердің салыстырмалы тұтас жиынтығы. Базалық тұлға. Модальды тұлға. Этникалық темперамент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Пәнаралық білім саласы, адамның жалпыадамзаттық және этно-спецификалық бірлігіндегі психологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Этнопсихология пәні, этнопсихологияның теориялық және практикалық маңызы, этнопсихология мәселелері қарастырылады. Этнопсихологиялық білімнің бастауы. Этнопсихологияның өзіндік ғылым ретінде пайда болуы. Ұлттық салт-дәстүрлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы психологиялық кеңесте
    Несиелер: 5

    Отбасылық кеңес беру мен терапияның клиникалық, әлеуметтік, әлеуметтік-психологиялық және психологиялық негіздерін ашады. Отбасындағы диагностика мен кеңес берудің әртүрлі әдістерімен таныстырады: отбасылық қарым-қатынаста психологиялық кеңес беруді қолданудың негізгі салаларымен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психологиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Психологиялық зерттеу әдістерін ұйымдастыру және жоспарлау; психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, психологиядағы эмпирикалық әдістер, адамдарда зерттеу жүргізу кезіндегі психологияның этикалық принциптері туралы түсінік береді. Психологиликадағы зерттеуді жоспарлауды ұйымдастыру кезінде туындайтын теориялық және әдіснамалық мәселелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен болжамдық құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаңғы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Перинаталдық психология негіздері
    Несиелер: 5

    Жүкті әйелдердің психикалық шынайылығын сауатты талдауға және психологияның негізгі ғылыми ұғымдары туралы теориялық түсініктерді перинаталдық психолог қызметінің практикалық аспектілерімен сәйкес келтіруге мүмкіндік беретін перинаталдық психология саласында жұмыс істейтін мамандардың психологиялық білім жүйесін ашады. Жүкті әйелдерді психологиялық сүйемелдеу кезінде туындайтын теориялық және әдістемелік мәселелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мигранттар психологиясы
    Несиелер: 4

    Жаңа әлеуметтік-мәдени ортада көшіп-қонушылардың бейімделуінің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, этноәлеуметтік топтарда тұлғаның рөлін, топтың кросмәдени ерекшеліктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 4

    Адам даралығы түсінігін және оның қалыптасу заңдылықтарын ашады; адам даралығын ұйымдастырудың негізгі деңгейлерін зерттейді; нейрофизиологиялық, конституционалды, жыныстық және басқа деңгейлерге негізделген жеке айырмашылықтардың негізгі аспектілерін ашады; адамдарды тәрбиелеу, оқыту және кәсіби бағдарлау үшін Дифференциалды психология бойынша білімнің практикалық бағыттылығын анықтайды; өмірде психологиялық білімді пайдалануға ұмтылысты дамытады; қоршаған ортаның өзіндік мінез-құлқын және мінез-құлқын тал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халықының рухани мұрасының қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті терең талданады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарастырады. Көркем шығармашылықты талдау үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесі қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Адам психологиясының маңызды ерекшеліктері және оның әр түрлі әлеуметтік топтармен өзара іс-қимылы туралы түсінік береді, тұлғаның қалыптасуы мен даму процесінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ашады, әлеуметтік орта ерекшелігін және қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып, оның қызметінің, мінез-құлқының және психикалық жай-күйінің өзіндік ерекшелігін көрсетеді, әлеуметтік психологиядағы зерттеу және психодиагностикалық іс-әрекеттің дағдысы мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның іргелі салаларының бірі, оның өзіндік ерекшелігі теориялық білімнің өзара байланысы болып табылады, бір жағынан және оны пайдалану тәжірибесі, екінші жағынан. Бұл психологияның өзекті міндеттерін шешуде психодиагностиканың ерекше мүмкіндіктерін анықтайды – теориялық және практикалық білімнің адам психологиясы туралы бірыңғай білім жүйесіне интеграциялануы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гендер психологиясы
    Несиелер: 5

    Гендерлік ерекшеліктің дамуының психологиялық заңдылықтарын түсінуді ашады; адам өмірінің түрлі салаларында гендерлік кесіндідегі құбылыстарды ашады, осы іскерлікті практикада қолданады; гендерлік стереотиптеу құбылысы, сексизм көріністеріне сезімталдықты дамыту туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медиацияның психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Келіссөздер процесі үшінші тұлғаның (делдалдың) жанжалдарды шешуге қатысуының негізгі және тиімді нысандарының бірі болып табылады. Конфликтологиядағы бұл процесс медитация деп аталады, ал кәсіби делдал - медиатор.Сөйлесу процесінің негізгі мазмұны төрт кезең болуы мүмкін. 1.Дайындық кезеңі.2.Келіссөздердің басталуы. 3.Қолайлы шешімді іздеу. 4.Келіссөздерді аяқтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Тұлғааралық қарым-қатынас саласында мамандарды психологиялық білім жүйесімен таныстырады, оларға психикалық шындықты сауатты талдауға және психологияның негізгі ғылыми ұғымдары туралы теориялық түсініктерді тұлғааралық қарым-қатынаста психолог қызметінің практикалық аспектілерімен сәйкес келтіруге мүмкіндік береді; тұлғааралық қарым-қатынас кезінде туындайтын теориялық және әдістемелік мәселелерді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән саласымен және пәннің негізгі ұғымдарымен; зерттеуді ұйымдастыру проблемасына психологиялық көзқараспен; психологиялық сауатты еңбек қызметін жүргізу мен ұйымдастырудың практикалық әдістерімен;Жұмыспен қамтудың түрлі салаларында кәсіби еңбек қызметін ұйымдастыру кезінде туындайтын теориялық және әдіснамалық мәселелерді меңгеруді; өзіндік еңбек болашағының рефлексиясының бастапқы дағдыларын қалыптастыруды таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғааралық қақтығыстар мен әсер ету психологиясы
    Несиелер: 5

    Конфликтологияның пәндік саласымен және негізгі ұғымдарымен; жанжал проблемасына психологиялық көзқараспен; әртүрлі типтегі қақтығыстарды басқарудың практикалық әдістерімен және оларды шешуге жәрдемдесумен таныстырады;қазіргі конфликтологияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін қарастырады; жанжалдардың негізгі түрлерімен және оларды талдау әдістерімен танысады; практикалық психолог қызметінде сөйлесу үдерісіне қатысушы (медиаторлық) ретінде психологиялық білімдерді қолданудың практикалық дағдыларын ал

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Заманауи нейропсихологияның, патопсихологияның ерекшеліктерін, соматикалық аурулар клиникасының психологиялық білімдерінің, даму аномалиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ оларды түзету және алдын алу негіздерін ашады; заманауи медициналық психологияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін, медициналық психологтардың негізгі жұмыс принциптерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттердің басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру, менеджер қызметінің құрылымындағы әлеуметтік психологиялық білімдерді қолдану ерекшелігін ашу, тиімді басқару негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық қағидаларды талдау дағдыларын меңгеру болып табылады. Курстың мазмұны: басқару психологиясының негізгі түсініктері, теориялық ережелері және өзекті мәселелері; басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері; басшының жеке ерекшеліктері; ұйымдағы басшының жән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері
    Несиелер: 4

    Оқытудың ең тиімді түрімен, атап айтқанда, оның ұйымдастырушылық-басқарушылық және психологиялық тренинг түрлерімен таныстырады. Тренинг басқарушылық шешімдер қабылдау мен іскерлік қарым-қатынастың тиімді технологияларын (әдістері, тәсілдері, техникасы) меңгеруге ғана емес, сонымен қатар білім алушылардың қызметінің тиімділігін төмендететін жеке ерекшеліктерін ашуға және олардың мінез-құлқын бөлінетін аспектілерде түзетуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, тренинг барысында оқыту қатысушыларында жеке-ерекше

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 6

    Заң психологиясының негізгі ұғымдарын береді, адамның қалыптасуы мен құқықтық санасының және оның құқықтық мінез - құлқы мен қызметінің динамикасының психологиялық заңдылықтарын ашады; заң психологиясын зерттеу объектілері туралы, яғни адам және оның басқа адамдармен, қоғаммен және табиғатпен құқықтық қатынастары туралы, құқықтық және заң психологиясының мәні туралы-құқықпен реттелетін қатынастар саласындағы адамдардың психикалық қызметінің заңдылықтары мен механизмдерінің жүйесі туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызметкер бойынша менеджер жұмысы
    Несиелер: 5

    Персонал жөніндегі менеджер қызметінің ерекшелігі; персонал жөніндегі менеджер қызметінің психологиялық сипаттамасы оның мынадай ерекше ерекшеліктерімен алдын ала анықталады: 1) кәсіби белсенділік мазмұнының алуан түрлілігімен, түрлі мамандықтар өкілдерімен өзара әрекеттесумен; 2) адам ресурстарының, ұйымның кадрлық әлеуетінің жай-күйіне және басқа адамдармен тікелей байланысты қызмет нәтижелеріне жоғары жауапкершілікпен; 3) жұмыстың шығармашылық сипатымен, ақпараттың, уақыт пен құралдардың әдеттегі тапшылы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Ұйымдастыру психологиясының пәндік саласымен және негізгі ұғымдарымен танысу; ұйымдастыру проблемасына психологиялық көзқарас, ғылыми-практикалық іс-әрекетті жүргізудің практикалық әдістері және оның нәтижелерін ұйымдастыру психологиясында талдау, ұйымдастыру құрылымдарындағы жұмыс кезінде психологиялық қолдау көрсету; ұйымдарда жұмыс кезінде туындайтын теориялық және әдіснамалық мәселелерді қарастырады; ұйымдастыру құрылымдарындағы жұмыс түрлері мен тәсілдерін түсіне алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Дене және психикалық кемшіліктері бар адамдардың даму заңдылықтарын зерттеумен айналысатын жалпы психология бөлімі (аномальды дамумен). Арнайы психологияның басты назарында психикалық, соматикалық, сенсорлық, интеллектуалдық дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдер, сондай-ақ ерекше белгілері бар ересек жастағы адамдар денсаулықтың бұзылуына байланысты білім беру қажеттіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шекаралық бұзылыстар психологиясы
    Несиелер: 5

    Жалпы шекаралық жүйке - психикалық бұзылулар туралы түсінік береді, сондай-ақ осы бұзылуларды түзету және емдеуде практикалық психологтың рөлін анықтайды; шекаралық бұзылулар психологиясының теориялық және әдіснамалық мәселелерін қарастырады, практикалық психологтардың негізгі жұмыс принциптерімен танысады;жүйке-психикалық және психосоматикалық аурулардың дамуы, ағымы мен емдеудегі психикалық фактордың рөлін, олардың динамикасындағы әртүрлі аурулардың психикалық көріністерінің ерекшеліктерін зерделеуге, қан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық кеңес берудің жалпы мәселелерін; кеңес берудегі консультанттың рөлі мен орнын; кеңесшінің тұлғасына кәсіби қызметтің әсерін; кеңесшінің кәсіби дайындығы; психологиялық кеңес беру процесін; психологиялық кеңес берудің арнайы мәселелерін; психологиялық кеңес берудегі этикалық қағидаларды ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек қызметіндегі психодиагностика
    Несиелер: 5

    Практикалық психологты психодиагностикалық әдістермен және персоналмен жұмыс істеу әдістемелерімен; кадрларды психологиялық іріктеумен; басқарушылық міндеттерді шешудің психодиагностикалық әдістерімен; кәсіби іріктеу мәселелерімен; кәсіптік оқытуды ұйымдастырумен;кәсіби кеңес берумен таныстырады.; мамандыққа психологиялық жарамдылық-бұл қызметкердің психологиялық ерекшеліктерінің кәсіби қызмет процесінде қалыптасатын және кәсіби қызметтің табысты орындалуын қамтамасыз ететін индивидтің кәсіби маңызды қасиет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өзіндік менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Жеке психологиялық ресурстарды қолдану мен дамытудың психологиялық-педагогикалық диагностикасын ашады; эмоционалдық жағдайларды, жеке қасиеттерін, мотивациясын, өзін-өзі реттеу мүмкіндіктерін талдауды; берілген білім мен білімдерді практикада қолдануды үйретеді; студенттерде уақытты тиімді пайдаланудың тайм-менеджменті туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі психологиялық қызметтің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Оқу үрдісінде психологиялық қызметтің өзекті мәселелерін ашады; білім берудегі практикалық психологтың ағартушылық, психодиагностикалық, кеңес беру жұмысы туралы түсінік береді; әртүрлі жастағы балалармен психодиагностикалық жұмыс негіздері; мектеп әкімшілігімен, педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен психологиялық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экзистенциалды психология
    Несиелер: 5

    Тұлғаның экзистенционалды мәселелерімен таныстырады; экзистенциалды психологияның негізгі үш мәселесі ерекшеленеді: мағынаға ұмтылу, өмірдің мәні туралы ілім, ерік бостандығы туралы ілім; "индивид үшін ерекше маңызы бар өмірдің түрлі аспектілерін оң бағалау" ретінде өмірге қанағаттанушылық ашылады; өмірге қанағаттанудың жоғары дәрежесі-бақыт».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дін психологиясы
    Несиелер: 5

    Діни тұлғаның қалыптасу ерекшеліктерімен, сенім феноменінің әлеуметтік-психологиялық табиғатымен танысуға бағытталған. Бұл курс аясында кейбір діни табынушылықтардың ерекшеліктері, сенушінің жеке тұлғасын қалыптастыру, кейбір эмоционалдық процестердің өту мәні көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы психологияны оқытудың теориялық және әдіснамалық мәселелерін қарастырады; психолог қызметінде психологиялық білімдерді қолданудың практикалық дағдыларын алады; педагогикалық практикада психологиялық феномендер мен фактілерді дамыту және оқыту теориясына, болашақ оқытушы ретінде оқуда және кәсіби қызметте БДШ қолдануға; әлемдік және отандық психологиялық ғылымның негізгі теориялық тәсілдерімен және практикалық жетістіктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлар психологиясы
    Несиелер: 5

    Төтенше жағдайлардың психопатологиялық салдары туралы түсінік береді. Адамның төтенше жағдайға реакциясының екі түрі бар — пассивті және белсенді. Психопатологиялық салдардың динамикасын үш аспектіде қарастырады: 1) Бастапқы эго-стресс синдромы (психотравмерлік шынайылықты сезінудің стрессі), яғни адамның болған төтенше оқиға фактісінің бұлтартпастығын сезінуі; 2) төтенше жағдайға қатысушылар тұлғасының психопатологиялық эволюциясының әлеуметтік қолайлы нұсқалары: психикалық (невротикалық) және психосоматик

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Виктимология негізі
    Несиелер: 5

    Виктимология мәселелері туралы түсінік береді. Қылмыстарды тергеу кезінде құрбанның мінез-құлқын зерттеуге елеулі рөл беріледі.Қылмыс құрбаны болған адамды зерттеумен айналысатын білімнің тұтас бөлімі бар –ол виктимология. Психологиялық ерекшеліктері-адам қылмыс құрбаны болған жағдайда себептер мен жағдайларды анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық түзету
    Несиелер: 5

    Психологиялық түзету-бұл адамның әлеуметтенуін және өзгермелі өмірлік жағдайларға бейімделуін арттыру үшін қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға, сондай-ақ, егер олар адамға қойылған мақсаттарға жетуге кедергі келтіретін болса, психологиялық даму ерекшеліктерін түзетуге бағытталған қызмет.Мақсаты мен мазмұнына байланысты психологиялық түзету:танымдық сфералар;жеке тұлғалар;аффективті-еріктік сфералар; мінез-құлық аспектілер; тұлғааралық қатынастар: топішілік қарым-қатынастар (отбасылық, ерлі-зайы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиядағы арт-терапиялық бағыт
    Несиелер: 5

    Өнер мен шығармашылықты терапия үшін қолдануға негізделген психотерапия және психологиялық түзету бағыты. "Арт-терапия" ұғымы салыстырмалы түрде жақында пайда болды, ол өнер туралы айтпайды – ол барлық уақытта болды, тек түрлі сипатқа ие болды: ежелгі қолданбалы, кейінірек эстетикалық пайда бола бастады. Өнер рухтандырады, үміт береді, проблемалардан назар аударады және жаныңды тыныштандырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психология тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Психологияның қалыптасу және даму ерекшеліктері, оның әдіснамасы, психология пәнінің қалыптасу заңдылықтары зерттелетін психология тарихы мен әдіснамасы бөлімімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пенитенциарлық психология
    Несиелер: 5

    Сотталғандарды қайта тәрбиелеу кезінде құқық қорғау органдарының жұмысында психологиялық білімдерді пайдалану туралы ұсыныс береді; пенитенциарлық жүйеде жұмыс істеу ерекшеліктерін, жазаны құрайтын, сотталғандардың жеке басын және сотталғандар тобын, сондай-ақ жеке тұлғаны қайта әлеуметтендіру процесі туралы ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киберпсихология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік сервистер деп әлеуметтік желілер ғана емес, Интернет-форумдар мен чаттардан мессенджерлерге және MMORPG-ға дейінгі Интернеттегі қарым-қатынастың кез келген құралдары да түсінілетін, адамдардың Интернет әлеуметтік сервистерін қолданудың түрлері, әдістері мен принциптерін зерттеу әдіснамасына, теориясына және тәжірибесіне жауап беретін психология саласы туралы түсінік береді. Киберпсихология медиа теориясымен, ақпараттармен, коммуникативистикамен, басқа да ғылыми пәндермен тығыз байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеу арқылы қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді, Start-Up жобалардың тәсілдері мен механизмдерін қолданады

  • Код ON2

    Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді

  • Код ON3

    Психологиялық ғылыми категорияларды жүйелі талдау негіздерін анықтайды, қазіргі кезеңдегі психологиялық ғылымның өзекті мәселелерін атап көрсетеді, әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды психологиялық зерттеу нәтижесінде маңызды эмпирикалық деректерді жинау және түсіндіру әдістерін қолданады, тренингтік, түзету, психотерапиялық бағдарламаларды құрайды.

  • Код ON4

    Зерттеу нәтижелерін суреттейді; психологиялық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалы өңдеу әдістерін еркін қолданады, ақпаратты жіктейді және қорытады, маңызды психологиялық мәселелер бойынша пікірлерді түсіндіреді

  • Код ON5

    Білім беру, отбасы жүйесінде және психологияның басқа да бағыттарында психологиялық ғылым тұрғысынан гендерлік бағыттылығы тұрғысынан нақты және виртуалды жағдайларды бағалайды

  • Код ON6

    Әртүрлі проблемалары бар клиенттерді психологиялық сүйемелдеу кезінде психоконсультативтік және психокоррекциялық жұмыс бағдарламасын құрады

  • Код ON7

    Әр түрлі әлеуметтік жағдайларда бағдарланудың тиімді тәсілдерін таңдайды, еңбек қызметін талдау мен еңбек процесін ұйымдастырудағы басқару психологиясының негізгі тәсілдерін зерттейді

  • Код ON8

    Практиканың әр түрлі бағыттары мен салаларында психологтың практикалық қызметінде алған білімдері мен біліктерін қолданады, еңбек процесін психологиялық зерттеудің нақты міндеттерін қою дағдыларын көрсетеді және оларды психологияның еркін таңдаған теориясы мен әдістерінің көмегімен шешеді

  • Код ON9

    Негізгі психологиялық бағыттар бойынша теориялық ережелерді анықтайды және түсіндіреді, әртүрлі қызмет салаларындағы адамдардың жеке айырмашылықтарын сипаттайды

  • Код ON10

    Дифференциалды және әдіснамалық тәсілді ескере отырып, практикалық психологтардың жұмыс құралдары мен тәжірибелік әдістерін зерделейді және қолданады

  • Код ON11

    Онто және филогенез дамуының әртүрлі кезеңдерінде қызметтің жетекші түрлерін бағалайды, эмпирикалық деректерді жинау мен интерпретациялаудың дұрыс әдістерін таңдайды, этникалық және діни ерекшеліктерді ескере отырып, қоғам мен социумдағы қарым-қатынастың нақты жағдайларын бағалайды

  • Код ON12

    Түсінік аппаратын қолданады, психологиялық және кроссмәдени зерттеулердің әдістері мен әдістемесін сипаттайды, экзистенциализм, денсаулық психологиясы мен дін психологиясы саласындағы білімдерді көрсетеді