Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03106 Жеке тұлғаны дамытудың психологиялық ерекшеліктері в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

Пәндер

  • Жалпы психология

    Курс бойынша білімді игеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Психологияның негізгі мектептері мен бағыттарын білу, психикалық процестерді сипаттау. Психологиялық құбылыстарды талдай білу және зерттеу нәтижелерін жалпылау. Кәсіби қарым-қатынас дағдыларын меңгеру, сондай-ақ психологиялық бақылау жүргізу, эксперименттік зерттеу схемаларын әзірлеу және жүзеге асыру, психологиялық зерттеудің әртүрлі қосымша әдістерін (тестілеу, сұхбат, сауалнама және т.б.) тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология тарихы

    Пән студенттердің бойында адамзат тарихының ұзақтығында психологияның даму тарихы, жағдайы мен үрдістері туралы теориялық білім негіздерін, сондай-ақ қазіргі психология мен Қазақстан психологиясының ғылым ретінде қалыптасуын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістеріне кіріспе

    Пән зерттейді: негізгі категориялық аппарат; зерттеу әдістемесі; принциптері, әдістері, кезеңдері ғылыми зерттеулер жүргізу. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық негізі, ғылыми әдістердің классификациясы, олардың сипаттамалары, соның ішінде. экономикалық зерттеу әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    «Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет» пәні бакалаврдың барлық мамандықтары мен бағыттарына арналған білімнің біртұтас пәнаралық жүйесі болып табылады, ол құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) мәселелерін қарастырады. , ол белгілі бір құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік береді, құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін қажетті білім береді. Пәннің мақсаты – құқықтық мәдениеттің бастапқы негіздерін қалыптастыру, мемлекеттік-құқықтық мәселелерге кейінгі бағыт-бағдар беру дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Foreign language 3

    Пән мәдениетаралық коммуникацияны қалыптасуға негізделген студенттердің шет тілін оқыту процесінде коммуникативті құзіреттілігін және негізгі жетімділік деңгейі Еуропалық құзіреттілік) қалыптастырады. Тіл деңгейіне байланысты, курсты аяқтаған кезде студент тілдік деңгейдің еуропалық құзыреттіліктің келесі деңгейіне жетеді (A1, А2, B1, B2).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: даму психологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына арналған теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамыту, сонымен қатар баланың дамуын тексеру, диагностикалау, түзету, бала мен ата-ана қарым-қатынасына байланысты психологтың практикалық жұмысы. , бала мінез-құлқының девиантты формалары. Пәннің міндеттері:: - онтогенездегі адамның психикалық дамуының заңдылықтары; даму психологиясының принциптері. - психикалық дамудың үздіксіздігі мен кезеңділігі; психикалық дамудың генетикалық және экологиялық детерминанттары. - әртүрлі жас кезеңдеріндегі когнитивті даму ерекшеліктері; - эмоционалды даму. - тұлғаның даралығын дамыту және оның анықтауыштары. - дамудың сыни және сезімтал кезеңдерінің мәселелері. - психикалық даму диагностикасының негіздері және оның ауытқулары. - психикалық дамудан айыру және оның орнын толтыру мүмкіндігі. - Отбасы және бала мен ата-ана қарым-қатынасының психологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ми және психика

    "Ми және психика" пәнін оқу психикалық процестер мен жағдайлардың нейрондық, физиологиялық механизмдерін түсінуге көмектеседі. Психология мен физиологияның қиылысында пайда болды. Бұл жоғары психикалық процестердің (есте сақтау, ойлау және сөйлеу, зейін, қабылдау, сана, эмоциялар, ұйқы, стресс және т.б.) ми локализациясын түсіндіретін негізгі пәндердің бірі. Студенттер психофизиологиялық зерттеудің заманауи әдістерімен танысады, әртүрлі психикалық процестердің, жағдайлардың, қасиеттер мен психофизиологиялық тәсілдерді психотерапия мен психокоррекцияға қолданудың психофизиологиялық механизмдерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Психофизиология

    Пәнді игерудің мақсаттары студенттерді ғылымның қазіргі даму деңгейіне сәйкес келетін физиологиялық механизмдер, психикалық белсенділік пен адам мінез-құлқының корреляциясы мен заңдылықтары туралы идеялармен таныстыру және физиологиялық және психофизиологиялық мәліметтерді талдауда осы білімді қолдана білуді қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық психология

    "Пәнді оқытудың мақсаты: психологиялық ойлауды дамыту студенттердің педагогикалық курстан алған білімдерін зерделеу негізінде психология, жүйелік талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру психологиялық құбылыстар."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Психодиагностика

    Психодиагностика теориялық пән ретінде белгілі бір мемлекеттің, процестің белгілерінен немесе индикаторларынан осы психологиялық "айнымалыларды"анықтауға көшу жүзеге асырылатын сенімді және сенімді диагностикалық пайымдауларды (диагноздарды) шығару заңдылықтарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақ (орыс) тілі 3

    Курс кәсіби аядағы тілдік дайындық аясында тілді игеру деңгейін одан әрі көтеруге мүмкіндік береді, кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативтік дағдыларды дамытады, ауызекі тіл білігін жетілдіріп, іскерлік құжаттаманы ресімдеуге көмектеседі. Курста қамтылатын лексикалық-грамматикалық негіз әріптестер арасында іскери тілдесім құруға қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Психологиядағы математикалық өңдеу әдістері

    "Психологиядағы математикалық өңдеу әдістері" курсы студенттерде психологияның әртүрлі салаларындағы заманауи эмпирикалық жұмыстарды түсінуге, сондай-ақ күрделі эмпирикалық зерттеулерді өз бетінше жүргізуге қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады. Сонымен қатар, курс әртүрлі әдістемені қолданатын жеке зерттеулерді біріктіру арқылы ауқымды іргелі және қолданбалы мәселелерді зерттеуге бағытталған зерттеу бағдарламаларын өздігінен әзірлеуге негіз қалайды. Курс жарияланған зерттеулерде көпөлшемді өңдеу әдістерін қолданудың сәйкестігін және осы қорытынды әдістерді қолдану негізінде жасалған заңдылықты бағалау үшін қажетті дайындықты береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Психология мен әлеуметтанудың арақатынасы. Әлеуметтік психология мен ата-ана арасындағы шекара пәндер. Әлеуметтанушыға әлеуметтік-психологиялық білімнің қажеттілігі. Пайда болуы мен қалыптасуы Әлеуметтік психология ғылым ретінде. Қазіргі әлеуметтік психологияның құрылымы.Әдістердің сипаттамасы бақылау, әңгімелесу, өлшеу, мұрағаттық әдіс. Социометрия. Әлеуметтік саладағы эксперименттік әдіс психология. Зерттеудің социологиялық және әлеуметтік-психологиялық әдістерінің ұқсастығы мен айырмашылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық

    Курс көшбасшылық мәселелеріне қатысты мәселелердің негізгі шеңберін қамтиды. Көшбасшылық күрделі психологиялық құбылыс ретінде ұсынылған; көшбасшылық белсенділіктің заңдылықтары мен механизмдері, сондай-ақ көшбасшылықтың дамуын қамтамасыз ететін немесе осы процеске кедергі келтіретін жағдайлар мен факторлар көрсетілген. Дәстүрлі тақырыптармен қатар (билік, қарым-қатынас, мотивация, көшбасшылардың қызмет стилі және т.б.) көшбасшылықты құбылыс ретінде түсіну үшін маңызды көшбасшылық белсенділіктің құндылық-семантикалық аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Foreign language 4

    Іскерлік ағылшын тілі студенттердің менеджментпен байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс аса күрделі бизнес мақалаларын өз бетінше оқуға, жоғары деңгейдегі презентациялар мен дәрістерді тиімді тыңдауға, сондай-ақ сыни ойлауға, кәсіби іскерлік қарым-қатынас пен халықаралық серіктестермен хат алмасуға, күрделі тілдік құрылым мен лексиканы пайдалануға баса назар аударуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазақ (орыс) тілі 4

    Курс студенттердің арнайы мақсаттар үшін LSP - тіл деңгейлерінде кәсіби қазақ/орыс тілін меңгеруіне арналған. Оқу курсы мамандық лексикасын біртіндеп игеруді ескере отырып жасалған және мамандарға қажетті кәсіби бағдарланған білім беруге арналған. Пән кәсіби қарым-қатынаста коммуникативтік қабілеттерді дамытуға бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттер болашақ маманға мамандық тілі негізінде қажетті коммуникативтік және тілдік құзыреттіліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Foreign language 5

    Foreign Language 5-ОӘБ 3-курс студенттеріне ұсынылатын ағылшын тілінің кәсіби курсы оқушылардың кәсіби қызығушылықтары тақырыптары бойынша тыңдаудың, сөйлеудің, оқудың және жазудың негізгі дағдыларын қамтиды. Курс студенттердің кәсіби тілдік хабардарлығын қалыптастыру, олардың кәсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін жақсарту үшін жасалған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты дамытуға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған, нәтижелі тәсілдемелер бойынша жүзеге асырылады және студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курс аяқталған соң студенттер шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне сәйкес оқытылатын деңгейдің бірінші бөлігін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Медициналық психология

    «Медициналық психология» пәнін меңгерудің міндеттері: студенттердің психикалық бұзылулар мен бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, өз балалары мен жасөспірімдерінің дамуын оңтайландыруға бағытталған психологиялық-педагогикалық әсерлер туралы білімдерді меңгеруі. «Медициналық психология» пәнін меңгеру міндеттері: - медициналық психологияның қолданбалы саласы, оның пәні, міндеттері, құрылымы, зерттеу әдістері, даму кезеңдері ретінде түсініктерін қалыптастыру; - медициналық психологияның негізгі категориялары: норма, бұзылыс, патология туралы түсінік қалыптастыру; денсаулық, ауру; - психикалық бұзылыстардың негізгі түрлері мен когнитивтік процестердің бұзылыстары, психикалық әрекеттің тұлғалық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; - адамның ауруға қатынасы және оның пайда болу факторлары туралы түсінік қалыптастыру; - білім беру, әлеуметтік, медициналық мекемелердегі психикалық ауытқулары мен ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдермен психологтың қызметін ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Психоаналитикалық психология

    Психоаналитикалық теорияларды жеке және топтық психологиялық кеңес беруде, диагностиканың заманауи психоаналитикалық әдістерін және тренинг құрылымында қолдану тақырыпты зерттеу нәтижелеріне қол жеткізу үшін жағдайлардың әдіснамалық шешімі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Экзистенциалды-гуманистік психология

    Осы пәннің бағдарламасын игеру мақсаты экзистенциалдық және гуманистік терапияның теориялық және практикалық негіздерімен танысуға, сондай-ақ кеңес беру/психотерапия дағдыларын дамытуға;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Гештальт психологиясы

    «Гештальт психологиясы» пәнін оқу студенттердің балалармен және ересектермен жұмыс істеуге теориялық және практикалық дайындығы үшін қажет. Пән студенттерді медициналық емес психотерапияның бір саласы – гештальттерапиямен таныстыруды қамтиды. «Гештальтпсихология» пәнінің мақсаты студенттерге гештальттерапияның мәні мен принциптерін медициналық емес психотерапияның гуманистік бағытталған бағыты ретінде сіңіру болып табылады. Пәннің міндеттері: - студенттерді медициналық емес психотерапияның заманауи гуманистік бағыттарының бірі ретіндегі гештальт терапияның негіздерімен таныстыру; - студенттердің гештальт терапияның мәні мен әдістемелік принциптерін және оның орталық концепциясы ретінде диалогты меңгеруі; – гуманизм және диалог қағидаттары бойынша әртүрлі санаттағы клиенттерге тиімді түзету және психотерапевтік әсер ету дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жанжалдарды шешудің психотехнологиялары

    Пәнді меңгерудің мақсаттары - көп өлшемді құбылыс ретінде конфликтпен жұмыс істеудің негізгі әдістерімен таныстыру және студенттерге сәйкес идеяларды қалыптастыру саласында кәсіби дайындықты қамтамасыз ету; - студенттерді жанжалдарды басқару дәстүрлерімен неғұрлым толық таныстыруға ықпал ету; - студенттердің жанжалдарды басқару саласындағы конфликттерді басқаруды ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін, сондай-ақ сәйкес концептуалды аппаратты игеруі; - шиеленістерді дамыту, түсіндіру және оператизациялау әдістерін меңгеру, шиеленіс жағдайларының деңгейлері мен кезеңдерін талдау. - студенттердің кеңес беру мен медиацияны жүзеге асыруда практикалық дағдыларды меңгеруі. Курстың мақсаты: қақтығыстарды шешудің әдістері мен құралдарын енгізу, дамудың жаңа мүмкіндіктерін тудыратын келіссөздер процесінің құрылымын білу, қақтығыстарды болжай және алдын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Дағдарыс және дағдарыс жағдайларының психологиясы

    тұлғаның максималды ыдырауы мен бейімделуінің психологиялық жағдайы, негізгі өмірлік бағдарлардың жоғалуымен көрінеді (құндылықтар, негізгі мотивация, мінез-құлық үлгілері, яғни Мен, "мен-тұжырымдаманың" әдеттегі бейнесі) және субъектінің әдеттегі өміріндегі кедергілер нәтижесінде пайда болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Foreign language 6

    ХБУ-нің 3-курс студенттеріне ұсынылатын ағылшын тілінің кәсіби курсы менеджмент ұйымының ерекшелігіне сәйкес тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған. Курс студенттердің кәсіби тілдік құзыреттілігін арттыру, олардың кәсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін жақсарту үшін жасалған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін одан әрі дамытуға, сондай-ақ ұйымдағы менеджмент ерекшелігіне сәйкес академиялық жазу дағдыларын табысты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті және нәтижелі тәсілдер бойынша жүзеге асырылады, сонымен қатар студенттің өзіндік жұмысына көп басымдылық беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тренинг пен коучингтің психотехнологиялары

    Пән дәстүрлі әдістер мен технологияларды қолдана отырып, психологиялық көмек көрсетудің стандартты базалық рәсімдерін жүзеге асыру қабілеті мен дайындығын дамытуды;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Отбасы және неке психологиясы

    Пән меңгерудің мақсаттары психологиялық негіздерді білу саласында құзыреттілікті қалыптастыру отбасылық өмір, Қазіргі қоғамдағы отбасылық қатынастардың динамикасы туралы, ерлі-зайыптылық және бала-ата-ана қарым-қатынастарының заңдылықтары, оларды тұрақсыздандыру, әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету себептері отбасылық қатынастарды тұрақсыздандырудағы отбасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мәдени және этникалық психология

    Қазіргі этнопсихология тұжырымдамаларын зерделеу негізінде білімді жүйелеу студенттерге этнопсихологиялық зерттеудің мәдениетаралық әдістерін қолдануды зерттеуге мүмкіндік береді, адамдар психикасының этникалық ерекшеліктерін, ұлттық сананың қалыптасу заңдылықтары мен функцияларын зерттеуге мүмкіндік береді. Бұл іс жүзінде эксперименттік зерттеулер жүргізуге, этносаралық шиеленістер мен қақтығыстарды азайтуға ықпал ететін практикалық ұсыныстарды тұжырымдау, негіздеу қабілетіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Заң психологиясы

    "Заң психологиясы" пәнінің оқу пәні заң мамандығы мен қылмыстың психологиялық негіздерін: оның себептерін, жағдайлары мен алдын-алу ерекшеліктерін, сондай-ақ қылмыскердің жеке басын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Стресс және стресс-менеджмент психологиясы

    "Стресс-менеджмент" курсының мақсаты-студенттердің бойында стресстік жағдайлардың туындау себептері, факторлары туралы терең теориялық білімді қалыптастыру және оларды басқару әдістері. Қолданыстағы әдістерді талдауға ерекше назар аударылады басқару қызметі аясында пайда болатын стресстің ағзаға әсерін азайту адам.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Адам ресурстарын басқару психологиясы

    Курс персоналды басқарудың әлеуметтік-психологиялық әдістері мен технологияларына арналған. Ұйымның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі персоналды басқарудың ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Бөлек мынадай технологиялар әзірленуде: персоналға кеңес беру технологиясы, ішкі оқыту технологиясы, білімді басқару технологиясы, бәсекелестік және бағалау орталықтарының технологиясы, персоналды психодиагностика технологиясы. Пәннің мақсаттары • студенттерді басқарудың мәдени және әлеуметтік үлгілерімен таныстыру ұйымдағы адамдар • персоналды басқарудың негізгі әдістері мен технологияларына қызығушылықты ояту ұйымдар • әлеуметтік қызмет ету және даму ерекшеліктерін талдауға үйрету ұйымдағы топтар. Пәннің міндеттері • персоналды басқару психологиясы пәнін жан-жақты түсінуге қол жеткізу, ұйымның персоналын басқарудың әлеуметтік-психологиялық әдістері мен технологиялары. • студенттерді басқарудың мәдени және әлеуметтік үлгілерімен таныстыру ұйымдағы адамдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Психолог жұмысындағы психотерапиялық технологиялар

    Курстың мақсаты-білім беру, басқару және бизнес салаларындағы практикалық психолог жұмысының негізгі әдістері мен критерийлері туралы идеяларды игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік құзыреттілікке қойылатын талаптарға сәйкес оқу және әлеуметтік коммуникация тәсілдерін меңгеру; кәсіптік деңгейде психологиялық қарым-қатынас дағдыларын, инклюзивті білім берудің заманауи технологияларын, білім беру мекемесі жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін меңгеру. Қазіргі кезеңде дидактика мен тәрбие теориясының психологиялық негіздерін меңгеру.
  • Табиғаттың, қоғамның, ойлаудың даму заңдылықтарын білу және осы білімді кәсіби қызметте қолдана білу; әлеуметтік маңызды құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдай және бағалай білу; сандық талдау мен модельдеудің, теориялық және эксперименттік зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
  • Ғылым мен ғылыми ойлау туралы жалпы идеяны білу және әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдай білу, зерттелетін пәндер бойынша негізгі түсініктерге ие болу және оларды кәсіби қызметте қолдана білу;
  • Кәсіби қызмет саласында және ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және сақтау технологияларын қолдануда ақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндіктері үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірінде кәсіби қарым-қатынас жасаудың қажетті дағдыларын меңгеру
  • Қарым-қатынас процесін сипаттайтын негізгі әлеуметтік-психологиялық теорияларды білу. Тұлғааралық өзара әрекеттесу мен қарым-қатынасты талдауда психологияның заманауи әдістерін қолдана білу. Қарым-қатынас процесінде әлеуметтік-психологиялық әсердің әртүрлі түрлерін қолдану дағдыларын меңгеру.
  • Психикалық қызметтің нормасы мен патологиясының өлшемдерін білу; норманы өтеу және қалпына келтіру жолдары мен құралдары; үлкен және кіші әлеуметтік топтардағы адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесуінің психологиялық заңдылықтары, тұлғааралық және топаралық қатынастар, бұқаралық коммуникация құралдарының ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуі, отбасы қызметі
  • Психологиялық бақылау жүргізе білу, зерттеудің эксперименттік схемаларын әзірлеу және жүзеге асыру, психологиялық зерттеудің әртүрлі қосымша әдістерін (тестілеу, сұхбат, сауалнама және т. б.) практикада қолдану
  • Психология мамандығының даму тарихын және психолог мамандығының ерекшелігін, психологтың қызметін реттейтін негізгі этикалық және кәсіби принциптерді, мамандықтың негізгі заңдылықтарын, құрылымдарын, әдістері мен принциптерін, психологтың кәсіби және жеке өсу ерекшеліктерін білу. Тиісті ғылыми әдебиеттерді, ғылыми-зерттеу және Диагностикалық жұмыстарды іздеу және олармен жұмыс істеу, кәсіби қалыптасу процесінде кәсіби қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеру
Top