Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01519 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау в Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты студенттерді қоршаған ортаға және адамға экологиялық қауіптіліктің табиғи және антропогендік факторларының теріс әсерінің рұқсат етілген деңгейімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Құқықтану және экономика негіздері» пәнін оқыту бірінші кезекте белгілі бір білім саласына оқушыларды тәрбиелеуге, екіншіден, жас ұрпақтың құқықтық және экономикалық мәдениетінің негізін қалау үшін, үшіншіден, базалық білімді (дағдыларды қалыптастыру) азаматтың өмір бойы таңдаған мамандығына қарамастан, құқықтық және экономикалық қарым-қатынаста бағдарлануы. Заң және экономика негіздері туралы, өйткені заң және экономика мәселелерінің барлығы емес, тек негізгі және ең бастысы практикалық қажеттіліктерді қанағаттандырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 2

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: Қысқаша курсты оқытудың мақсаты курс студенттерінің қажетті білім алуы болып табылады,сонымен қатар қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес келетін мамандарға жоғары білікті саладағы сақтандыру. Алынған білім негізінде студенттер өздерінің шығармашылық ойлау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің мәселелерін түсінуге және дамудың заманауи талаптарына сәйкес проблемалық мәселелерді шешуге және еліміздегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің жаңа деңгейін көтеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 1

    Қазақстандық қоғамды жүйелі реформалау тұрғысынан алғанда, әмбебап және ұлттық құндылықтарды біріктіретін қазақ халқының дәстүрлі құндылықтарын қайта қалпына келтіру мәселелері: халыққа қызмет ету мәдениеті, адамгершілік принциптері өзекті болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: студенттің әлеуметтік білімін қалыптастыру, діни мәдениет пен толеранттылықты қалыптастыру, нарықтық экономикаға және плюралистік демократияға сәйкес келетін ақыл-ой мен құндылық жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ әлеуметтік құбылыстарды, діни қозғалыстар мен топтардың пайда болу сипатын талдауға студенттердің ғылыми көзқарастарын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 4

    Пәндер педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағдарға ие. Онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі ағзаның өмірлік функцияларының сипаттамалары, ағзаның қызметі, ағзаның органы және организмнің дамуы мен дамуы сияқты, сондай-ақ мектеп гигиенасы туралы заманауи ақпараттар туралы сұрақтарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    танысу Алгебра және геометрияның негізгі түсініктері, әдістері мен шешімдерін меңгеру алгебралық және геометриялық есептер, логикалық және алгоритмдік өңдеу ойлау, зерттеудің негізгі әдістерін игеру және математикалық мәселелерді шешу, математика білімдерін өз бетінше кеңейтуге және жүзеге асыруға мүмкіндік жасау қолданбалы міндеттерді математикалық талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    «Өзін-өзі тану» пәні «адамның өзара түсіністігі мен сезімін қалыптастырудың» интегралды құзыреттілігін, адамның адамгершілік сезімін басқа адамға, қоғамға, табиғатқа моральдық жауапкершіліктің негізі ретінде дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 3

    үш өлшемді компьютерлік графика мен анимация саласында іргелі және қолданбалы білім алу; үш өлшемді объектілерді моделдеу бойынша және анимация жасау бойынша тәсілдерді әзірлеу; графикалық ақпараттық технологияларды пайдалану, графикалық ақпараттық ресурстарды құру дағдыларын үйрету; 2D және 3D компьютерлік графика мен анимация бағдарламаларымен танысу; үш өлшемді графика мен анимацияның танымал бағдарламаларының мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін зерделеу; үш өлшемді графика мен анимацияның танымал бағдарламаларының мүмкіндіктерін және ерекшеліктерін; үш өлшемді графика мен анимацияның танымал бағдарламаларында екі өлшемді және үш өлшемді модельдеу, текстуралау, визуализация және анимация әдістерімен танысу; компьютерлік графика мен анимациялық фильмдерді өндіру��е арналған технологиялық жабдықтармен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика - бала жайындағы ғылым, олай болса ол ұрпақ тәрбиесі жайындағы ілім. Адам баласының ұрпағы үнемі жаңарып, өзгеріп отырғандықтан, педагогика ілімі де үнемі өзгеріп отырады. Қазіргі кезде тәрбиенің ықпал жасау аясы кеңейе тусуде. Сондықтан "педагогика - бала тәрбиесі жайындағы ғылым", -деп шек қоюға болмайды. Педагогиканың ғылыми таным саласы - тәрбие. Педагогика қоғамдық өмірдегі тәрбиенің мәні мен рөлін анықтайды. Педагогика - жалпы адам тәрбиесі жайындағы ғылым . Ал тәрбие - жастарды әлеуметтік өмірге және еңбекке даярлап, оларға қоғамдық тарихи тәжірибені үйрету процесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғарыш физикасы негіздері
    Несиелер: 3

    Курстыңмақсаты - ғарыштықкеңістіктіңнегізгісипаттамаларын, олартуралыақпараттыалуәдістерін, коос-мостағыпроцестер, объектілертуралымәліметтердіалуүшінаппаратуранызерттеу. Курстыңміндеті-студенттердіғарыштықсәулешығарунегіздерімен, оныңзатқатигізетінәсеріментаныстыру. Курс жоғарыоқуорныныңқабырғасындаболашақ физика пәнініңмұғалімімеңгеруітиіс физика жәнеғарышнегіздерібойыншабілім, білікжәнедағдыкөлемінанықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    физикалық танысу ғарышта денелердің салыстырмалы қозғалысынан туындаған құбылыстар, классикалық ұғымдар, заңдар мен әдістер туралы студенттердің идеяларын қалыптастыру механик, физикалық үлгілерді жасау дағдыларын дамыту, қарапайым жүргізу тәжірибелік есептер және физикалық мәселелерді шешу, сондай-ақ эксперименталды жұмыс зертханалар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - студенттерде қарапайым дифференциалдық және интегралдық теңдеулер теориясының негіздерін терең білуді қалыптастыру, осы білімді жаратылыстану саласында кездесетін нақты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді зерттеу және шешу кезінде қолдана білу. Пәннің міндеттері: -берілген дис-циплинді оқу нәтижесінде білім алушы оның мазмұнын құрайтын ұғымдар мен әдістерді меңгеруі, негізгі бекітулерді тұжырымдай және дәлелдей білуі, іргелі және қолданбалы есептердің кең сыныбын шешуге жеткілікті практикалық дағдыларды меңгеруі, математиканың басқа салаларында және теориялық физикада білімді қолдануы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    «Критерийлерді бағалау технологиялары» пәні оқушылардың білімін бағалауға ғана емес, сонымен қатар студенттің жеке қасиеттерін дамытуға, жастардың талантын ашуға, қоршаған ортаға дұрыс қарым-қатынаста болуына, білімін жетілдіруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің тәрбие жұмысының негізгі ұғымдары мен технологиясының мәнін, балалармен қарым-қатынас тәсілдерін, сабақтан тыс бос уақытты ұйымдастыру формаларын меңгеруге бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің мектептегі тәрбиеші (сынып жетекшісі) ретінде тәрбие жұмысының технологиясын теориялық түсінуі және практикалық меңгеруі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    «Математикалық талдау» пәнін меңгеру мақсаты математикалық талдаудың негізгі түсініктерімен танысу, математикалық есептерді шешу әдістері мен әдістерін меңгеру, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту, негізгі зерттеу әдістерін меңгеру, математикалық білімін өз бетінше кеңейту қабілеттілігін дамыту және қолданбалы міндеттерді математикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    «Білім берудегі менеджмент» курсы: - болашақ мұғалімдердің жүйеге деген дайындығын қалыптастыру. басқару. - студенттерді педиатрдың ғылыми және теориялық негіздерімен таныстыру. білім беру жүйесінде басқару және олардың базасында кәсіптік оқу мекемесінде оқу үдерісін ұйымдастыру мен басқару дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Молекулалық физика. Термодинамика
    Несиелер: 5

    Молекулалық физика дегеніміз физиканың зерттейтін құрылысы мен қасиеттері заттар негізге ала отырып, деп аталатын молекулярлық-кинетикалық түсініктер. Осы көзқарастарға кез келген дене – қатты, сұйық немесе газ тәріздес – тұрады, саны көп, өте шағын оқшауланған бөлшектер – молекулалардың. Молекулалар әр түрлі заттар беспорядочном, хаотическом, бар қандай да бір басым бағыттағы қозғалысы. Оның қарқындылығы температурасына байланысты заттар. Молекулалық физика мақсаты: истолковать сол қасиеттері тел тікелей байқалады тәжірибесіне, жалпы іс-әрекеттің нәтижесі молекулалардың.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұтас орта физикасы
    Несиелер: 5

    Маманды дайындау жүйесіндегі тұтас орта физикасының курсы теориялық дайындықтың негізін құрайды; физикалық құбылыстарды талдаудың теориялық негіздерін зерттеуге, физика жағдайын ғылыми талдауға сауатты қолдануға үйретуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тербелістер мен толқындар
    Несиелер: 5

    Тербелістер мен толқындар " пәні "Жалпы физика" Модулінің бір бөлігі болып табылады. Зерделенеді. Бір еркіндік дәрежесі бар жүйелердегі тербелістер, Еріксіз тербелістер мен резонанс, Автокөтеру Тербелістерді синхрондау Байланысқан осцилляторлар мен тұтас ортадағы таратылған жүйелердегі сызықтық тербелістер мен толқындар Толқын жылдамдығы мен энергиясы "Тербелістер мен толқындар" курсының мақсаттары мен міндеттері:: 1) студенттерді динамикалық жүйелердегі тербелмелі және толқынды табиғаттың негізгі әсерлерімен таныстыру, оларды зерттеу модульдің ��азалық курстарына кірмейді, бірақ олар көптеген нақты оптикалық жүйелер ��ен басқа табиғаттың жүйелерінде іске асырылады, 2) студенттерді тербелмелі және толқындық құбылыстарды талдаудың математикалық әдістеріне үйрету, 3) студенттердің күрделі тербелмелі және толқындық құбылыстар кездесетін қолданбалы есептерді өз бетінше шешу дағдыларын қалыптастыру. Курстың мақсаты мен міндеттері қазіргі заманғы оптикалық, оның ішінде лазерлік, құрылғылар және басқа табиғат жүйелерін ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, сонымен қатар оларды инновациялық қызм��тте тиімді қолдану бойынша бакалаврларды кәсіби дайындау міндеттеріне жау��п береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электротехника негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс заңдары, электр тізбектері, электрмагниттік өрістер, электр техникалық, электрондық тізбектер, физика бойынша электрмагниттік өрістер бойынша заңдылықтарды білуге, сигналдар мен олардың өзгерістерін алуға, типтік оқу жоспарының жалпы білім беретін және арнайы циклдерінде қарастырылған математикадан электронды-есептеуіш техниканың логикалық-математикалық негіздерін білуге негізделеді. Электр техникасы және электроника оқушыларының кәсіби даярлығын жүзеге асыруға кәсіби оқытудың болашақ мұғалімдерін электротехникалық және радиотехникалық даярлауды қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Физика, физика мұғалімі ретінде физика, дағдылар мен қабілеттерін оқыту әдістемесі саласында білім алу Fïzïka, fïzïka muğalimi retinde fïzïka, dağdılar men qabiletterin oqıtw ädistemesi salasında bilim alw

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық механика
    Несиелер: 5

    Классикалық механика – физиканың зерттейтін қозғалыс заңдары негізінде Ньютон.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері туралы негізгі теориялық ережелермен танысуға арналған және білімді гуманистік көзқарас тұрғысынан қарауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 5

    Мақсаттар: - жазықтықта кеңістіктік формаларды бейнелеу әдістерінің негізгі әдістерін меңгеру; - кеңістіктік форманың графикалық модельдері негізінде кеңістіктік көрініс пен қиялды, конструктивтік-геометриялық ойлауды дамыту; - сызбаларды орындау және оқу, эскиздерді, жұмыс сызбаларын орындау үшін қажет емес білім мен дағдыларды алу. - AutoCAD ортасында конструкторлық құжаттардың графикалық бөлігін автоматтандырылған дайындау негіздерін оқу. Тапсырма: сызбаларды сызба құралдары мен компьютерде дұрыс орындау және рәсімдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Векторлық және тензорлық есептеулер
    Несиелер: 5

    "Векторлық және тензорлық есептеу" пәнінің мақсаты студенттердің желілік кеңістіктегі тензорлық есептеудің негіздерін игеруі және кәсіби цикл курсын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын игеру үшін қажетті көлемде Элементарлық алуан түрлілікті игеруі болып табылады. Курстың міндеттері: - студенттерге векторлық және тензорлық объектілері бар ал-гебралық және дифференциалдық есептеулер дағдыларын қалыптастыру.; - студенттерде физикада дифференциалдық геометрияны қолдану саласы туралы жалпы түсінік қалыптастыру және қарапайым дифференциалдық-геометриялық түсі��іктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Курсын зерделеуге арналған базалық заңдарын, электростатика және магнитостатики. мақсаты: студенттерде жүйелендірілген білім туралы негізгі ұғымдар мен заңдар электромагнетизма ретінде жинақтау, тәжірибелік фактілерді көрінген математикалық нысан. міндеттері: қағидаларымен таныстыру және заңдарына электромагнетизма ретінде обобщениями тәжірибелі фактілер, олардың математикалық білдіру және облысымен қолдану; - электрлік, магнитті және электромагнитті құбылыстар, әдістермен оларды бақылау және эксперименталды зерттеу; - дағдыларын қалыптастыру ��ксперименттік жұмыс, жеке аспаптармен пайдаланылатын практикумға элек��р және магнетизм бойынша; - қабілетін бағалау физикалық шамаларды таңдау, мәселенки электромагниттік өріс, мәселелерді қою және шешу бойынша ��лектромагнетизму.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    - зерттеу негізгі түсініктерінің, заңдарының, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика, және олардың қосымшаларының әр түрлі салалардағы; - меңгеру әдістері мен тәсілдерін нақты міндеттерді шешу; - құра білу нақты процесстердің математикалық модельдері, таңдау әдістері бағалау салынған моделі; - пайдалана білу, анықтамалық және ғылыми әдебиеттер; - дамыту, математикалық түйсігі - математикалық мәдениетін тәрбиелеу - ғылыми дүниетанымын қалыптастыру және логикалық ойлау Пән "ықтималдықтар Теориясы және математикалық статистика" сүйенеді білу, курс математического анализа, геометрия және алгебра, теориясының негіздерін білу, жиындар. Негізгі ережелер пән "ықтималдықтар Теориясы және математикалық статистика" пайдаланылады т��ориясы сенімділік, жаппай қызмет көрсету теориясының, теориялық физика, геодезия, астрономия, теориясы қателерді бақылау, автоматты басқару теориясының жалпы теориясы байланыс, криптография және басқа да теориялық және қолданбалы ғылымдарда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стратегиялық жоспарлау
    Несиелер: 5

    "Стратегиялық жоспарлау" оқу пәнін игерудің мақсаты-студенттерде стратегиялық жоспарлаудың әдістері мен модельдерін жетілдіруде пайдалану туралы білім жүйесі мен қызметкерлерді нарықтық басқарудың жалпы процесіндегі страте-гиялық жоспарлаудың орны туралы түсініктерді қалыптастыру. Аталған мақсатқа сәйкес курс міндеттері теориялық және қолданбалы болып бөлінеді. Теориялық міндеттерге студенттердің стратегиялық жоспарлаудың базалық түсініктерін меңгеруі жатады. Практикалық міндеттер ұйымда стратегиялық жоспарлаудың қолданбалы міндеттерін шешу дағдыларын меңгеруден тұрады. Курстың негізгі міндеті – студенттерді ұлттық экономиканың стратегиялық жоспарлау мен басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесімен таныстыру, сондай-ақ жоспарлы және басқару шешімдерін қабылдау мен қалыптастыру бойынша нақты практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білімдегі жаңа ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    А. к. "білім берудегі Жаңа ақпараттық технологиялар" қаралады ортақ проблемалар байланысты пайдалана отырып, компьютердің күнделікті оқытушының, компьютердің мүмкіндіктері ретінде дидактикалық құрал. Ретінде практикалық материал қарастырылады типтік міндеттері дайындауға байланысты оқу материалдарын және олардың негізінде ақпараттық технологияларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Пән "Оптика" бір бөлігі болып табылады модуль "Жалпы физика". Оқытылады жарық құбылыстары сияқты интерференция, дифракция, поляризация, сәуле шығару түрлері, қолданылу жарық. Мақсаты: пәнді игеру болып табылады іргелі бөлімдерінің физика арналған жарық және оптикалық құбылыстар. Осы курс негізінен қаралады байланысты толқындық табиғатымен света: құбылыс интерференция, дифракция, жарықтың таралу изотропных және анизотропты орталарда, оптика, қозғалмалы орталар. Пәнді оқу барысында "Оптика" дамиды туралы ұсыныс электромагниттік толқынында, туралы түсінік, олардың алғашқы бөлімде "Электр және магнетизм" модуль "Жалпы физика".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Автоматика жүйесінің электрондық құрылғылары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: түсінігі: элементтер, құрылғылар, жүйе. Электрмагниттікжәнеэлектрмашиналықэлементтер мен құрылғылардыңтағайындалуы, олардыңжіктелуіжәнесипаттамалары. Ақпараттытүрлендіргіштержәнеолардың автоматика жүйелеріндегіорны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заттың электрондық теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-студенттерді заттың құрылымы мен өзара әрекеттесу принциптері туралы қазіргі заманғы ұғымдармен таныстыру; нақты есептерді шешу әдістерін үйрету және оларды арнайы сұрақтарға арналған монографиялар мен мақалаларды оқуға мүмкіндік беретін деңгейге барынша жылдам жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Комплекстік айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    "кешенді айнымалы функциясының Теориясы" тұрады баяндауда негізгі принциптерін талдау кешенді сандарды дамыту мақсатында студенттер жұмыс істеу дағдысын объектілері бар неғұрлым күрделі құрылымы, ол жарамды санының және олардың функциялары тауып практикалық қолдану іс жүзінде барлық пәндері циклының "Теориялық физика" және, әсіресе, классикалық механика, электродинамике және кванттық теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикадан есептер шығару әдістері
    Несиелер: 5

    Негізгі міндеттері курсын анықталады қалыптастыру мақсатында студенттерде диалектика-материалдық дүниетанымды негізінде барабар моделін сыртқы дүниетаным аясында салынған пәнін оқып-үйрену. оқу мақсаты:

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ЭЕМ-де есептер шығару бойынша практикумы
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты: объектілі-бағдарлы әдіснаманы пайдалануға негізделген бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын қазіргі заманғы бағдарламалау саласында түсіну, білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру. Бұл мақсатқа қол жеткізу бірқатар міндеттерді шешуді көздейді.: - кәсіби қызметте бағдарламалауды практикалық пайдалануға дайындық; - оңтайлы шешімдерді таңдауға бағытталған жүйелік, Объектілік, алгоритмдік, операциялық ойлауды дамыту; - ақпараттық салада шығармашылық пен креативтілік үшін жағдай жасау; - студенттердің өздігінен білім алуға ұмтылысын тәрбиелеу; - студенттерде ақпараттық білім мен ақпараттық қызмет дағдыларына, білім мен өзіндік білім алуға ерекше ақпараттық процесс ретінде құнды қарым-қатынасты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Атомдық және ядролық физика
    Несиелер: 5

    "Мақсаты: - атом ядросы мен бөлшектерінің физикасы, микро және макромир арасындағы терең байланысты түсіну мәселелерінде білім мен білімдерді қалыптастыру.; - бөлшектер детекторларымен практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру, эксперимент қою, алынған деректерді өңдеу және ұсыну; - зат арқылы бөлшектердің өтуінің қарапайым есептерін, атом ядросының физикасы бойынша бөлшектерді жылдамдату және детектендірудің есебін жүргізу және есептер қоя білу. "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Астрономия айналамыздағы әлемнің құрылымы мен құрамын зерттейді: Күн жүйесінен бастап Әлемнің байқалған шекарасына дейін; Температура, массасы және радиусы сияқты жұлдыздардың негізгі параметрлерін анықтау әдістері туралы негізгі мәліметтер; жұлдыздардың параметрлері арасындағы тәуелділіктер: Hertzsprung-Ressel диаграммасы, масс-жарық және масс-радиустың коэффициенттері; - жұлдыздардың эволюциясын және ғаламның химиялық эволюциясын зерттеу; байқаушы космология элементтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Плазма физикасы және сызықты емес оптика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-жартылай өткізгіш материалдарда өтетін физикалық қасиеттерге және процестерге еңістігі бар қатты дене физикасының теориялық негіздерін баяндау. Пәннің міндеттері: - негізгі физикалық құбылыстарды зерттеу; - қатты денелер физикасының іргелі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын, сондай-ақ қатты денелерді физикалық зерттеу әдістерін меңгеру; - қатты дене физикасының әр түрлі салаларынан нақты есептерді шешу әдістері мен тәсілдерін меңгеру; - физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, қатты дене физикасының қолданбалы есептерінде нақты физикалық мазмұнын анықтай білу "Плазма физикасыжәнесызықтыемес оптика" пәнінигерудіңмақсатыплазманыңзарядталғанкомпоненттерініңарасындағыалысәсерететінкулондықөзараәрекеттесуменЗаттыңагрегаттықкүйініңбіртүріретіндеплазманыңбазалыққасиеттерінзерттеуболыптабылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Статистикалық физика және физикалық кинетика негіздері
    Несиелер: 4

    осы курстың саяды таныстыру әдістерімен термодинамика, статистикалық физика және кинетика; әдістерін үйрету нақты міндеттерді шешу және барынша тез кол олардың деңгейіне, позволяющему әрі қарай монография мен мақалалар арналған арнайы мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қатты дене физикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-жартылай өткізгіш матеиалдарда өтетін физикалық қасиеттерге және про-цестерге еңістігі бар қатты дене физикасының теориялық негіздерін баяндау. Пәннің міндеттері: - - негізгі физикалық құбылыстарды зерттеу; - - қатты денелер физикасының іргелі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын, сондай-ақ қатты денелерді физикалық зерттеу әдістерін меңгеру; - - қатты дене физикасының әр түрлі салаларынан нақты есептерді шешу әдістері мен тәсілдерін меңгеру; - - физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, қатты дене физикасының қосымша есептерінде нақты физикалық мазмұнын анықтай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Есептер шығару бойынша практикумы
    Несиелер: 5

    физикалық проблемаларды шешуге, физикалық заңдар мен теорияларды терең түсінуге және қолдануға физикалық пәндерді меңгеру үшін физика саласындағы мамандандырылған білімін қолдану үшін студенттердің әдістемелік негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік физика әдістері
    Несиелер: 4

    - іргелі теориялық негіздерін, әдістерін, молекулалық динамика және Монте-Карло; таныстыру мысалдары практикалық қолдану осы әдістердің үшін компьютерлік модельдеудің көп бөлшекті жүйелерді күшті өзара іс-қимылымен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты: әртүрлі электронды құрылғылар негізінде сигналдарды беру, өңдеу және түрлендірумен байланысты іргелі заңдарды қолдану. Пәнді оқыту мақсаты: студенттердің электронды құрылғыларда болатын маңызды физикалық үрдістер, оларды құру және пайдалану принциптері туралы қатты түсініктерді алуы, оларды зерттеу әдістерін меңгеру. Бұл курс болашақ маманға шағын электронды құрылғылар мен микропроцессорлық техниканы құру бойынша тұрақты білім мен дағдыларды беруге мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері келесі: студенттер шағын электронды құрылғылар мен микропроцес��орлық техниканы жобалау және құру мәселелерін шешу әдіснамасын түсінуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі физикалық эксперимент техникасы
    Несиелер: 5

    Мектепке физиканы оқытудың негізгі міндеттері. Физиканы оқытудың заманауи тұжырымдамасы. Оқытушының жұмысын жоспарлау, физиканы оқытуды ұйымдастыру формалары. Демонстрация эксперименті, физикадағы зертханалық сабақтар. Сыныпта техникалық құралдарды қолдану. Физика бойынша элективті курстар. Физикадан тысқары жұмыс. Бағдарламаланған оқыту. Арнайы сыныптарда физиканы оқыту әдістемесінің ерекшеліктері. Жаңа оқу технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік мәдениет хроникасындағы физика
    Несиелер: 4

    "Әлемдік мәдениет хроникасындағы Физика" пәні келесі сұрақтарды зерттейді: Антикалық дәуірдің ғылымы мен мәдениеті. Орта ғасыр дәуіріндегі Физика және өнер. Қайта өрлеу дәуірінің физикалық идеялары мен өнері. XVII ғасырдың мәдениеті және классикалық физиканың басы. Ғылым ғасырының физикасы мен мәдениеті (XVIII ғасыр). Жаңа заман физикасы мен өнері (XIX ғасыр). Қазіргі заман физикасы және мәдениеті (XX ғасыр).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника
    Несиелер: 4

    баяндау, іргелі заңдылықтары алумен байланысты берумен, өңдеумен және түрлендіру сигналдар негізінде әр түрлі электрондық құрылғылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы физика мәселелері
    Несиелер: 5

    Физиканың қазіргі мәселелері " пәнін оқыту мақсаты» қазіргі заманғы білім беруді дамытудың ең өзекті бағыттарымен танысу болып табылады. теориялық түсініктер мен эксперименталды жетістіктердің дене ғылымының салалары. Бұл пән табысты болу үшін дайындықты қамтамасыз етеді. оқу және өндірістік практикадан өту үшін қажетті негізді қалыптастырады. курстық және біліктілік жұмыстарын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған орта физикасы
    Несиелер: 4

    "Қоршаған ортаның физикасы" курсы тарихи дамудың ұзақ кезеңінде қоғам жинаған табиғи-әлеуметтік байлықты қалпына келтіруге, сақтауға және дамытуға бағытталған құндылықтық бағдарлар мен қондырғыларды тануға бағытталған. студенттерді экологиялық білім негіздерімен, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мәселелерімен таныстыру және экологиялық мәдениетті қалыптастыруға бағытталған, бұл ретте экологиялық мәдениет адамды табиғатпен байланыстырудың, оны терең түсіну негізінде онымен татуластырудың тәсілі ретінде көрінеді. "Қоршаған орта физикасы" пәні жаратылыстану-ғылыми білім саласында математикалық әдістерді қолдану саласында педагогикалық мамандықтар студенттерінің ой-өрісін кеңейтеді. Бұл мағынада, физика, ғылым ретінде бізді қоршаған әлемде болып жатқан Физикалық процестерді талдау үшін ма-тақырыптық білімді нақты пайдаланудың көрнекі тәсілі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электротехника
    Несиелер: 3

    Бұл курс білімге негізделеді заңдарын, заңдылықтарын электр тізбектер, электромагниттік өрістер, электротехникалық, электрондық тізбектер, электромагниттік өрістердің физика, дабылдарды және олардың өзгерістер, логикалық-математикалық негіздері электронды-есептеуіш техника, математика, көзделген жалпы және арнайы цикл типтік оқу жоспары. Қамтамасыз ету, электротехникалық және радиотехникалық қызметті дайындау болашақ мұғалімдердің кәсіптік оқытуды жүзеге асыру үшін кәсіби дайындық оқушылардың электротехника және электроника.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    - білімді қалыптастыру және білулерін мәселелері атом ядросы физикасы және бөлшектер, түсіну терең арасындағы байланысты микро - және макромиром; - дағдыларын қалыптастыру практикалық жұмыс детекторларымен бөлшектер, эксперименттер қою, өңдеу және ұсыну, алынған деректер; - міндеттер қоя білу және жүргізе алу қарапайым есептеулер өту бөлшектер арқылы зат, жеделдету және анықтау бөлшектер, физика, атом ядросы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Информатика, ақпараттық және есептеуіш және телекоммуникациялық желілерді жобалау және пайдалану саласындағы даму тенденцияларын түсіну

  • Код ON2

    Оқу жоспарларын әзірлеу және талдау принциптерін білу, пәннің оқу бағдарламасын және кəсіптік білім беру жүйесіне арналған басқа да білім беру бағдарламалық құжаттарын; кәсіптік білім берудің мазмұны және әр түрлі білім беру мекемелерінде оқытуын; теориялық және тәжірибелік сабақтардың (тұжырымдамасы, мәні және сипаттамасы) әдістері, құралдары мен формаларын; -кəсіптік білім беру жүйесінің оқу орындарындағы əдістемелік жұмыстың мазмұны мен ұйымдастырылуын; оқу процесін жетілдіру және оқытудың тиімділігін арттырудың негізгі бағыттарын білу

  • Код ON3

    Пәндік, психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін меңгеру, белгілі бір әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметтегі теориялық білім біліктері мен дағдыларын қолдану; педагогтың кәсіби борышын, оқытудың нәтижелеріне жауапкершілігін сезіну

  • Код ON4

    Педагогиканың теориясын білу, педагогикалық тапсырмаларды шешудің әртүрлі пәндерінен білімін біріктіруге қабілеті болу, әлеуметтік әріптестік пен педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болуы

  • Код ON5

    Әлемнің қазіргі физикалық бейнесі мен ғылыми дүниетаным туралы түсінігі болу

  • Код ON6

    Күнделікті жағдайда өндірістік мәселелерді шешу үшін математикалық ойлауды дамытуға және қолдануға қабілеті болу, ойлаудың математикалық тәсілдерін қолдану (логикалық және кеңістік ойлау) және өзінің кәсіби қызметінде презентациялар (формулалар, модельдер, дизайнерлер, графиктер, кестелер) колдана білу

  • Код ON7

    Әлемді проблемалық мәселелерді анықтауға және дәлелдемелерге негізделген қорытындылар жасауға түсіндіретін білім мен әдіснамалардың негіздерін қолдануға қабілетті, кәсіби мәселелерді шешу үшін өзінің білімі мен әдісін қолдану

  • Код ON8

    Негізгі физиканы білу, кәсіби дағдыларын қалпына келтіре білу, авторлық құқықтың инновациялық идеяларын іске асыра білу

  • Код ON9

    Жоғары мектепте, орта мектепте физиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістерін қолдануда құзырлы болу

  • Код ON11

    Зерттеудің және қолданбалы сипаттағы физикалық мәселелерді шешуге, тәжірибелік нәтижелерді статистикалық өңдеуге қол жеткізе алу

Top