Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10101 Қоғамдық денсаулық сақтау в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты М140 "Қоғамдық денсаулық сақтау" мамандығы бойынша магистратураның білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін және ҚР Денсаулық сақтау жүйесі саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын Қоғамдық денсаулық сақтау саласында білікті мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымы және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі ролі. Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары білім берудің жаңа моделі және кредиттік оқыту жүйесі. Жоғары білім педагогикасының әдістемесі. Жоғары білім беретін оқытушының кәсіби - педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық байланыс. Жоғары білім берудің педагогикалық процесінің теориясы. Жоғары білім дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Оқыту процесін басқару. Жоғары білім берудің әдістері мен формалары. Оқыту әдістерінің жіктелісі. Оқытудың инновациялық және белсенді әдістері. Жоғары мектептің тәрбиелеу теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Мамандық бойынша мәтіндерді танысу, іздеу, зерделеу және қарау дағдыларын қалыптастыру; лингво-мәдениеттану кешендерін жүзеге асыру; диалогтік, монологиялық сөйлеу, резюмалау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмыстармен байланысты баяндамалар жасау және мамандық бойынша әңгіме жүргізу; ақпараттық және кәсіби сипаттағы хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Курстың пәндік мазмұны когнитивті-лингвокультурологиялық кешендерде ұйымдастырылады.: * коммуникативтік сала, • Кәсіби бағытталған сала.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі медициналық көмек көрсету сапасын басқару
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасындағы медициналық көмектің сапа менеджменті жүйесінің теориялық және практикалық принциптері. Халықаралық және отандық тәжірибе. Қазақстан Республикасындағы медициналық көмектің сапасын басқару саласындағы ережелер. Медицина саласындағы аккредиттеудің, лицензиялаудың, сертификаттаудың, стандарттаудың құқықтық аспектілері. Медициналық қызмет сапасына тәуелсіз сараптама. Медициналық қызметтердің сапасын бақылау, денсаулық сақтау саласындағы қауіптерді басқару, дәрігерлік қателіктер, медициналық көмек сапасын жақсарту процестерін жобалау. Медициналық технологияны бағалау. Медициналық қызметтердің қауіпсіздігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биоэтика
    Несиелер: 3

    Биоэтика – сынау субъекттерді және зерттеушілердің қорғау құқығы тәрізді. Зерттелушілердің құқықтарын қорғау жүйесінің тарихы. Этикалық комитеттің құрылу тарихы. Этика бойынша комитеттің функциялау комитеті. Биоэтика саласында халықаралық нормативті актілері. Биоэтика саласында отандық нормативті- құқықтық база. Биоэтиканың негізгі принциптері мен ережелері. Этикалық экспертизаның жүйенің үйлесімдеу перспективасы. Биомедициналық зерттеуде этикалық принциптерді өткізу. Стандартты жұмыс процедуралар. Зерттеу дизайны. Биомедициналық зерттеу әдістеріне этикалық баға беру. Клиникалық зерттеулердің негізгі принциптері. Халықтың өте осал топтарына өткізілетін зерттеулер. Биомодельдер мен зертханалық жануарларды зерттеу. Биомедициналық зерттеуге қатысушылардың сақтандыру қорғау сұрақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент
    Несиелер: 3

    Менеджменттің ғылым және практика ретінде анықтамасы. Менеджмент эволюциясы: менеджменттің пайда болу шарттары мен алғышарттары, менеджмент мектебі. Басқарудың негізгі функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, уәждеу және басқару. Басқару процесінің принциптері мен элементтері. Шешім қабылдау алгоритмі. Басқарушылық шешімдердің тиімділігі үшін шешім қабылдау әдістері мен шарттары. Адами ресурстарды басқару. Топтық динамика және жанжалдарды шешу. Менеджердің жеке басы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Статистикалық бағдарламада жұмыс істеу
    Несиелер: 3

    Пәннің бағдарламасына мыналар кіреді: Статистикалық ықтималдық, таралу, халық саны. Сенімділік түсінігі. Статистикалық байқылаулардың түрлері. Таралу түрлері. Жалпылау коэффициенттері. Вариациялық қатарлар және оның сипаттамалары. Параметрлік салыстыру әдістері. Параметрлік емес салыстыру әдістері. Корреляциялық талдау. Регрессиялық талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау жүйесін цифрлау
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын цифрландыру. Қазақстан Республикасының денсаулық сақтаудың бірыңғай ақпараттық жүйесі (ДБАЖАЖ), денсаулық сақтау саласындағы сандық түрлендіру процестері, электрондық денсаулық сақтаудың жұмыс істеуі және инфрақұрылымы. Медициналық-статистикалық ақпарат жүйесі (АЖ), пациент туралы алғашқы жеке ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу міндеті. Ақпараттық жүйелерді интеграциялау. Ақпараттық жүйелерді, порталдар мен регистрлерді, мобильді қосымшаларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасына кіреді: Философия және ғылым әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет пен қазіргі өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы және оның дамуының негізгі кезеңдері. Ғылыми таным құрылымы. Ғылым динамикасы жаңа білімнің қалыптасу үдерісі ретінде. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Ғылыми рационалдықтың түрлері. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Медициналық ғылым: методологияның ерекшеліктері. Ғылым философиясы ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын олардың тарихи дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызмет ретінде қарастырады. Пән негізгі назарды ғылымның философиялық анализіне білімнің спецификалық жүйесі, рухани өндіріс нысандары және әлеуметтік институт ретінде аударады. Ғылым дамуының жалпы заңдылықтары, оның генезисі мен тарихы, құрылымы, деңгейлері мен ғылыми зерттеудің әдіснамасы ұсынылған. Емшілік өнерін дамытудың философиялық детерминанттары, медицинаның өзекті философиялық мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару үлгілері. Ұйымда топты басқару. Жетекші басқару субъектісі ретінде. Жетекшінің қызметі. Көшбасшылықтың пайда болу теориясы.Ұйымдастыру мәдениеті. Басқарушылық қарым-қатынас. Ұйымдағы кіші топты басқару. Ұйымдағы орындаушы. Қазіргі ұйымның басшысы және көшбасшысы. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының қызметі. Басшылық және көшбасшылық стилі. Кадрлық процестерді басқару. Басшының имиджі. Жеке имиджді басқару әдістері Кәсіби бейімделу. Жария сөз сөйлеу технологиясы. Қарым-қатынастың бейвербальды құралдары, оларды басқару қарым-қатынасында қолдану. Коммуникативтік құзыреттілік түсінігі. Коммуникативтік құзыреттілік деңгейлері. Тиімді келіссөз процесінің психологиясы. Қызметкерлерді ынталандыру. Персоналды ынталандыру теориясы. Стресс. Эмоционалдық жағдайларды реттеу. Қақтығыстарды басқару. Орындаушылардың психологиялық түрлері. Басқару стилінің тиімділігі мәселесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практика (п) магистранттардың біртұтас білім беру үдерісін жүзеге асыру тәжірибесін алуға; нақты пәндік саладағы педагогикалық және әдістемелік тәжірибені кешенді талдауды орындауға; білім беру процесінің жеке компоненттерін жобалауға бағытталған. Магистранттардың педагогикалық практикасының негізгі міндеттеріне мыналар жатады: - магистрлік бағдарлама пәндерін оқу барысында магистранттар алған тұрақты білімді, іскерлікті және дағдыларды бекіту; - оқу сабақтарын өткізудің әртүрлі формаларын дайындау, өткізу және талдау әдістемесін меңгеру; - заманауи білім беру ақпараттық технологиялары туралы, оқу үрдісінің мазмұны мен жоспарлау құжаттары туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы саясат, экономика және менеджмент
    Несиелер: 8

    Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саясаты, Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесіндегі саясаттың мәні; Қоғамдық денсаулықты сақтау және салауатты қоғам саясатын қалыптастыру. Денсаулық сақтау экономикасы, пәні, мәні және мазмұны. Экономикалық факторлар және медициналық көмекке қол жетімділік. Денсаулық сақтаудағы нарықтық қатынастар. Менеджмент тәуелсіз кәсіби қызмет түрі ретінде. Бизнес жоспарлау, медициналық ұйымның бизнес-жоспары. Ұйымдастырушылық мәдениет. Басқару мәдениеті. Күш және әсер. Көшбасшылық мазмұны. Басқарудағы коммуникациялар. Денсаулық сақтауды басқарудағы ақпараттық технологиялардың рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулықты ілгерілету
    Несиелер: 8

    Денсаулықты нығайту және ілгерілету- қоғамдық денсаулықтың негізгі бағыты. Ұлттық сауықтыруға арналған заңнама. Денсаулық сақтау жүйелерінің денсаулықты жақсартуға әсері. Денсаулықты нығайту теориясы мен модельдері. Денсаулықты анықтайтын этиологиялық факторлар. Тұрғындардың денсаулығын зерттеудегі тәсілдер. Алдын алудың негізгі принциптері. Алдын-алудың бастапқы және екінші деңгейлері. Қазақстан Республикасындағы денсаулық сақтау қызметі. БМСК түсінігі. Қазақстан Республикасында алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсетуді ұйымдастыру стандарты. Алғашқы медициналық көмектің ақпараттық технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биостатистика және эпидемиология
    Несиелер: 10

    Денсаулық сақтау саласындағы эксперименталды зерттеулер (зерттеу алгоритмі, зерттеу мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, зерттеудің артықшылықтары мен кемшіліктері) Ғылыми және тәжірибелік зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері (ғылыми-практикалық зерттеулердің мақсаты мен міндеттерін анықтау және оны практикалық іске асыру жоспары мен бағдарламасын құруда). Таралу түрлері. Жалпылау коэффициенттері. Вариациялық қатарлар және оның сипаттамалары. Корреляциялық талдау. Регрессиялық талдау. Компьютерлік статистикалық бағдарламаларды қолдану. Демографиялық көрсеткіштерді бағалау және талдау әдістемесі (алынған медициналық-демографиялық ақпаратты денсаулықтың басқа көрсеткіштерін талдау кезінде пайдалану). Халықтың аурушаңдығын зерделеу және талдау әдістемесі (ауруды зерттеу әдістері, олардың мақсаты мен қолданылуы, жеке әдістердің әлсіз жақтары мен күшті жақтары).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық эпидемиология
    Несиелер: 8

    Экологиялық эпидемиологияның негізгі бағыттары мен міндеттері. Адам денсаулығына әсер ететін қоршаған орта факторларының қаупі, қауіпті бағалау, қауіптерді басқарудың негізгі принциптері. Экологиялық және эпидемиологиялық зерттеулерде қолданылатын денсаулықтың негізгі көрсеткіштері. Биомониторинг, артықшылықтары мен кемшіліктері. Қоршаған ортаға химиялық экологиялық факторлардың әсер ету қаупін бағалаудың негізгі әдістері. Ауа сапасын, үй ішіндегі ортаны бағалау. Ауыз су, топырақ сапасының негізгі көрсеткіштері. Азық-түлік. Ластану көздері. Химиялық заттардың қауіптілігін бағалау. Иондаушы сәуле. Шу электромагниттік өрістер. Репродуктивті денсаулықтың негізгі көрсеткіштері. Балалардың денсаулық жағдайының негізгі көрсеткіштері. Климат тұрғындардың денсаулығына әсер ететін фактор ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік қорғалмаған халықтың денсаулық мәселелері
    Несиелер: 7

    Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қорғау. Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қорғау жүйесінің мазмұны мен негізгі міндеттері. Қазақстан Республикасындағы халықтың әлеуметтік қорғалмаған топтарына жататын негізгі әлеуметтік мәселелер. Әлеуметтік қорғалмаған тұрғындардың денсаулығы; әлеуметтік топтар категориясының әртүрлі бағыттарындағы әлеуметтік жұмыстың мазмұны, ерекшеліктері;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтау ғылымына кіріспе
    Несиелер: 8

    Қоғамдық денсаулық сақтау ғылымына кіріспе. Қоғамдық денсаулық әлеуметтік сапа ретінде және оны бағалаудағы көрсеткіштерінің рөлі; - денсаулық сақтау саласына ЖІӨ (жалпы ішкі өнім) бөлу, медициналық көмектің қол жетімділігі, халықты медициналық көмекпен қамту және т.б. Денсаулықты нығайту мен қорғаудағы мемлекет пен қоғамның рөлі. Қазақстан Республикасында денсаулық сақтау, нығайту және қалпына келтіру және денсаулық сақтауды дамыту жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Басқарушылық және педагогикалық дағдылар: денсаулық сақтаудағы басқарудың негізгі нысандарын, принциптерін және модельдерін жүзеге асыруға қабілетті; заманауи жетістіктер, инновациялық технологияларды, ғылыми зерттеулерді және оқытудың белсенді әдістерін енгізу негізінде оқу процесін ұйымдастыруға қабілетті

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулердің әдістері мен дизайны: Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы негізгі этикалық принциптерді іске асыруды қамтамасыз етуге қабілетті; ғылыми-зерттеу жобаларын орындау үшін статистиканың бағдарламалық қамтамасыз етуін тиімді пайдаланады.

  • Код ON3

    Денсаулықты алға жылжыту: халықтың денсаулық мәселелерін анықтай алады; аурулардың негізгі әлеуметтік маңызды сыныптарының алдын алу және оңалту бойынша ұзақ мерзімді кешенді жоспарларды әзірлеу дағдыларын меңгерген; халықтың денсаулық жағдайын кешенді бағалау дағдыларын көрсетеді (демография, ауру, мүгедектік, дене бітімінің дамуы).

  • Код ON4

    Коммуникация: кәсіби қызмет шеңберінде алынған кез келген ақпаратқа қатысты деректерді қорғауға қатысты этикалық қағидаттарды және құпиялылықты сақтау; ғылыми дискуссияны жүргізу, ғылыми деректерді, оның ішінде шет тілінде таныстыру дағдыларын көрсету; сараптама саласында академиялық қоғамдастықпен тиімді қарым-қатынасты көрсету.

  • Код ON5

    Денсаулық сақтау менеджері: ақпараттық жүйелерде тәжірибелік жұмыс дағдыларын көрсету; денсаулық сақтауда экономиканың нарықтық механизмдерін пайдалану.

Top